Jump to content

Διδακτορικό στην Ελλάδα και ειδικότητα στο UK

louis c.k

Recommended Posts

Γεια σας! Είμαι 6ετής φοιτητής και σε λίγους μήνες ορκίζομαι. Εδώ και ενάμιση χρόνο είχα αποφασίσει ότι θέλω να κάνω χειρουργική ειδικότητα και μάλιστα στο UK, λόγω ποιότητας εκπαίδευσης! Γι αυτό προσάρμοσα το χρόνο μου στο να φτιάξω ένα αξιοπρεπές βιογραφικό για να με πάρουν πιο εύκολα. Έχω μια δημοσίευση στο ενεργητικό μου και πολλά μικρά ερευνητικά projects ως φοιτητής που είτε έγιναν posters είτε προφορικές ανακοινώσεις σε πανελλήνια συνέδρια. Εξαιτίας αυτής της ενασχόλησης μου ένας καθηγητής μου προτείνει διδακτορικό πάνω στην χειρουργική αμιγώς πειραματικό και είμαι σε τρομερό δίλημμα αυτή την περίοδο πως να συνδυάσω αγροτικό, στρατό, διδακτορικό και να μπω από την αρχή στο NHS για να πάρω training number!!! Σκεφτόμουν με το που ορκιστώ πρώτα να περάσω την αίτηση στην Σχολή να ξεκινήσω τα πειράματα να τρέχουν, ταυτόχρονα αγροτικό και στρατιωτικό (αν τα καταφέρω) και αφού ολοκληρώσω αγροτικό και στρατιωτικό να γραφτώ στον GMC για να μπω σε θέση F2! Ποιες οι απόψεις σας επί του θέματος:)

θεωρω ότι ο μόνος λογος για να κανεις το οτιδήποτε εδω στην ελλάδα είναι να πιστεψεις καποιο "λαολαγνο" καθηγητη οτι θα σε κανει ΔΕΠ μετά...

όλοι οι αλλοι λόγοι, και κυριως το συμφερον για το μελλον σου, οφειλουν να σε οδηγησουν μακρια απο την ελληνικη μιζερια σε μια σοβαρη χωρα... 

αν ξεκινησεις διδακτορικό λογικα (παιζει ομως αυτο) θα σε πιεσουν να μεινεις εδω για τη λαντζα. Εκτος αν αυτος σε στειλει σε δικο του εκει εξω και κερδιζουν ολοι απο κατι (δημοσιευσεις κτλ).

Αν εχεις σκοπο να επιστρεψεις συντομα στην ελλαδα καλυτερα αυξησε τον κυκλο γνωριμιων σου και κανε πραγματα εδω...διαφορετικα φυγε και κανε καλα πραγματα εξω...χωρις βεβαια να περιμενεις οτι θα σε περιμενει εδω το κυκλωμα να σου δωσει αυτο που αξιζεις αν καποτε γυρισεις..

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις! Ήταν όντως to the point!