Jump to content

Μετεγγραφές - Αναγνώριση μαθημάτων - Εγγραφή άλλων κατηγοριών


Recommended Posts

Γειά σας παίδες, παρακαλώ για μιά ακριβή, εμπεριστατωμένη απάντηση από αυτόυς που γνωρίζουν και είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν σ αυτό το φορουμ, γιαυτό παρακαλώ μη με "γράψετε", αλλά γραψτε μου.

Τώρα πώς έχουν τα πράγματα, είμαι φοιτητής πολυτεχνικής σχολής συγκεκριμένα ηλεκτρολογων μηχανικών(...κ.λ.π) και ψάχνομαι να κάνω 10 % για ιατρική.(οι λόγοι δεν έχει σημασία να τους αναφέρω)

Αυτό που μου δημιουργεί αμφιβολίες είναι 2 πράγματα. 1. η φημολογούμενη ανεργία της ιατρικής, σε αντίθεση με ηλεκτρολόγους

2. κάποια μαθήματα της σχολής (τύπου σχετικών με πτώματα) και το γεγονός ίσως πως απαιτεί αρκετά περισσότερο χρόνο μελέτης.

αυτό που με αγχώνει ιδιαίτερα είναι το 1. και θέλω να προοσθέσω σε αυτά και μία ακόμη ερώτηση τι ποσοστό των πτυχιούχων κάθε χρόνο φεύγουν για εξωτερικό είτε για μετεκπαίδευση σε ξένα πανεπιστήμια, είτε για ειδικότητα? (αν δεν κάνω κάποιο λάθος στην χρήση των όρων)

Γενικά εσάς ποιά είνια η γνώμη σας,, εσείς θα επιχειρούσατε μια τέτοια αλλαγή σχολής ?

Αυτές είνια οι ερωτήσεις μου, που αναζητώ κάποιες απαντήσεις.

Παρακαλώ όποιος επιθυμεί ας μου καταθέσει την άποψη του, θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο για μένα κάτι τέτοιο.

Ευχαριστώ !

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

καταρχήν αν κρίνω από την τρομακτική άνοδο που κάνουν οι βάσεις στο 10% των σχολών θα πρότεινα πριν από όλα να τσεκάρεις ότι την πιάνεις με τις περσινές βάσεις 10%.

το θέμα ανεργία που θέτεις είναι σχετικό... αν δεν σε πειράζει τι δουλειά(ή μήπως δουλεία) θα βρείς

υπάρχουν πάντα κέντρα αδυνατίσματος...

εξυπακούεται όμως ότι αν θές να κάνεις κάτι σοβαρό στην ειδικότητα σου πλέον (οι γιατροί μετά το πτυχίο κάνουμε κυριώς ειδικότητα-το μεταπτυχιακο/διδακτορικό είναι τίτλοι αλλά δεν αυξάνουν τα πραγματικά εργασιακά σου δικαιώματα)θα φύγεις εξωτερικό.