Jump to content

Επιλογή μεταξύ 2 πανεπιστημίων του εξωτερικού ! Help me please :)


GonD

Recommended Posts

Καλησπέρα , θα ήθελα να εκφράσετε τις ιδέες / απόψεις σας σχετικά με το θέμα που μ απασχολεί την συγκεκριμένη χρονική περίοδο ! Αρχικά θα ήθελα να αναφέρω πως αυτή την στιγμή είμαι 4οετής φοιτητής στο Comenius university of Bratislava και θα ήθελα να με βοηθήσετε στην τελική απόφαση, της επιλογής που πρόκειται να κάνω μέσα στις επόμενες 7 μέρες . Λοιπόν , για να μην φλυαρώ πρέπει να επιλέξω ανάμεσα στο Comenius university of Bratislava όπου μπορώ να συνεχίσω κανονικά ως 4οετής και το Tor vergata university of Rome όπου θα συνεχίσω ως 3οετης ( ο λόγος για τον οποίο μου δόθηκε η συγκεκριμένη ευκαιρία απαιτεί αρκετό γράψιμο οπότε δεν θα αναφερθώ σε αυτόν ). Το ερώτημα μου είναι το εξής , ως πτυχιούχος Ιταλίας και συγκεκριμένα Ρώμης πιστεύετε πως θα έχω κάποιο συγκεκριμένο πλεονέκτημα σε σύγκριση με τον απόφοιτο της Μπρατισλάβας? Θεωρείτε πως αξίζει η θυσία του ενός έτους για την απόκτηση θεωρητικά ενός καλύτερου πτυχίου ?

edit*1 : ας μην αναφερθούμε παρακαλώ στους λόγους που βρίσκομαι στο εξωτερικό ( 18600 είναι τα μόρια μου στις πανελλήνιες στο 3ο επιστημονικό πεδίο , και 19.2 το απολυτήριο λυκείου - αναφέρω τα παραπάνω για να μην ξεφύγουμε από το θέμα και ξεκινήσουμε την συζήτηση του τύπου "όλοι όσοι πήγαν στο εξωτερικό για ιατρική είναι τεμπέληδες μπλα μπλα μπλα)

edit*2 : οι χώρες στις οποίες σκοπεύω να κάνω ειδικότητα είναι οι εξής: Γερμανία , Αγγλία , Ελλάδα , Αμερική , Γαλλία ( δεν θα ήθελα να κάνω ειδικότητα στην Ιταλία ) .

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εχω την εντυπωση χωρις να ξερω για τα συγκεκριμενα οτι τα πανεπιστημια της Ιταλιας ειναι δυσκολοτερα στις εξετασεις απο της Σλοβακίας. Οποτε ο ενας χρονος που θα χασεις μπορει να ειναι αρκετα παραπανω. Τελειωσε εκει που εισαι γιατι η Ιατρικη αρχιζει μετα την ορκομωσια, το πτυχιο ειναι κατι που ελαχιστα εχει σημασια.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους