iceman Δημοσιεύτηκε 25 Σεπτεμβρίου 2012 Aναφορά Share Δημοσιεύτηκε 25 Σεπτεμβρίου 2012 για αλλη μια φορα αποδεικνυουμε ποσο ΠΑΚΙΣΤΑΝ ειμαστε......... Διαδικτυακός σάλος και πολιτικές αντιδράσεις για τη σύλληψη του... «γέροντα Παστίτσιου» Θύελλα αντιδράσεων προκαλεί η σύλληψη ενός 27χρονου από τα Ψαχνά Ευβοίας που κατηγορείται για κακόβουλη βλασφημία και καθύβριση θρησκευμάτων, εν προκειμένω μέσω Facebook, όπου είχε αναρτήσει χιουμοριστική - σατιρική ιστοσελίδα για τον Γέροντα Παϊσιο. Είχε προηγηθεί σχετική επερώτηση της Χρυσής Αυγής στη Βουλή... .................... http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63715579 Link to comment Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους More sharing options...
iceman Δημοσιεύτηκε 26 Σεπτεμβρίου 2012 Author Aναφορά Share Δημοσιεύτηκε 26 Σεπτεμβρίου 2012 http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_26/09/2012_463058 Tου Πασχου Μανδραβελη Από μια άποψη, η άσκηση ποινικής δίωξης κατά του 27χρονου που έκανε τη σελίδα στο Facebook για τον «Γέροντα Παστίτσιο» είναι χειρότερη από τις υστερικές αντιδράσεις των μουσουλμάνων σε όλο τον κόσμο για την υποτιθέμενη προσβολή στον Μωάμεθ που έκανε μια άτεχνη ταινία ενός Αμερικανού. Φυσικά, οι αντιδράσεις διαφέρουν ως προς τον βαθμό της έντασης, αλλά και στις δύο περιπτώσεις έχουμε την άσκηση βίας ως απάντηση στον λόγο. Το πρόβλημα είναι ότι στην περίπτωση των μουσουλμάνων η βία ασκήθηκε παρανόμως από τον όχλο, ενώ στην Ελλάδα -αν και (το ξανατονίζουμε) ήταν σαφώς χαμηλότερης έντασης- ασκήθηκε νομίμως από το κράτος. Η σύλληψη κάποιου για οποιοδήποτε αδίκημα είναι άσκηση νόμιμης βίας, αυτής που μονοπωλιακά δώσαμε στο κράτος για να επιτευχθεί η κοινωνική ευταξία. Συνεπώς, αν απογυμνώσουμε τις δύο καταστάσεις από τα ιδιαίτερά τους χαρακτηριστικά, θα διαπιστώσουμε την ομοδοξία στον πυρήνα τους. Ο ενοχλητικός για κάποιους λόγος αντιμετωπίστηκε βιαίως, ασχέτως αν στη μία περίπτωση είχαμε οδοφράγματα και πυρπολήσεις αυτοκινήτων και στην άλλη μια απλή σύλληψη. Από την άποψη αυτή η άσκηση παράνομης βίας ασφαλώς είναι κατακριτέα και δείχνει τις αντιλήψεις μιας κοινωνίας για την ελευθερία του λόγου. Η άσκηση νόμιμης βίας για να αποσιωπηθεί ακόμη και ο κακόγουστος λόγος είναι χειρότερη. Η «εξυπνάδα» που κυκλοφορεί εγχωρίως για να δικαιολογηθούν οι περιορισμοί της ελευθερολογίας είναι «ναι στην ελευθερία του λόγου, αλλά όχι στην ασυδοσία». Το ερώτημα βέβαια είναι ποιος ξεχωρίζει τον λόγο από την ασυδοσία. Ας μην αναφέρουμε τον Ολυμπιακό που κάποιοι θεωρούν «θρύλο και Θεό». Υπάρχουν άλλοι που πιστεύουν ότι ο κομμουνισμός είναι θρησκεία και ο Λένιν ο προφήτης του. Θα έπρεπε να τιμωρείται κάθε χλευαστικό σχόλιο εναντίον του; Ούτε τίθεται θέμα πλειοψηφίας σε ζητήματα θεμελιωδών ανθρώπινων δικαιωμάτων, όπως είναι η ελευθερία του λόγου. Δεν μπορεί δηλαδή να υπάρχει το επιχείρημα ότι οι Ελληνες είναι Ορθόδοξοι κατά 95% και συνεπώς χλευασμός «των ιερών και οσίων» τους πρέπει να τιμωρείται. Κατ’ αρχάς και στο Πακιστάν πρέπει να υπάρχουν αντίστοιχες πληθυσμιακές αναλογίες. Δεύτερον, αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι και ο Ιησούς για τις απόψεις του τιμωρήθηκε. Δεν του ασκήθηκε η «νόμιμη» της εποχής βία διότι σκότωσε ή έκλεψε. Του επεβλήθη η εσχάτη των ποινών γι’ αυτά που έλεγε, τα οποία κάποιοι θεώρησαν προσβολή του Μωσαϊκού νόμου. Οταν, μάλιστα, η ποινή μπήκε στη δημοκρατική διαδικασία της εποχής, ο όχλος επέλεξε να απελευθερώσει τον Βαραββά και όχι τον Ιησού, ο οποίος απλώς διατύπωνε «απρεπή» για την εποχή ή τις κυρίαρχες αντιλήψεις άποψη. Σε ζητήματα ελευθερίας του λόγου δεν ισχύουν τα «ναι μεν αλλά». Ή θα είναι πλήρης ή δεν θα υπάρχει. Οι δυτικές κοινωνίες μετά από πολλές δοκιμές και ανεπίτρεπτα λάθη (π.χ. καταδίκη Σωκράτη, Γαλιλαίου κ.λπ.) κατάλαβαν ότι επειδή ποτέ δεν ξέρουμε εκ των προτέρων αν μια άποψη είναι απλώς προσβλητική ή επαναστατική αποφάσισαν επί της αρχής να τις επιτρέπουν όλες. Στο τέλος, ο χρόνος, ο διάλογος και η ανθρώπινη λογική πνίγουν στη λήθη τις προσβολές και κρατούν τις χρήσιμες απόψεις. Το άλλο επίσης που μένει στην ιστορία είναι οι ανόητες απόπειρες λογοκρισίας, ακόμη και για ασήμαντο λόγο. Link to comment Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους More sharing options...
iceman Δημοσιεύτηκε 27 Σεπτεμβρίου 2012 Author Aναφορά Share Δημοσιεύτηκε 27 Σεπτεμβρίου 2012 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Η ΔΡΑΣΗ για τη σύλληψη «Παστίτσιου» Το Διαδίκτυο προσφέρει νέες δυνατότητες τέλεσης πολύ σοβαρών αδικημάτων. Χιλιάδες παράνομες συναλλαγές γίνονται ηλεκτρονικά, πολυσχιδείς μορφές απάτης, κίνδυνοι για τα προσωπικά δεδομένα του καθενός, παιδική πορνογραφία, αλλά και συντονισμός για την πραγματοποίηση εγκλημάτων στον πραγματικό κόσμο. Απαιτείται, επομένως, ισχυρή αστυνόμευση, προκειμένου τέτοια αδικήματα είτε να προλαμβάνονται, είτε να τιμωρούνται. Ωστόσο, ανθρωποώρες, χρήματα και άλλοι πόροι σπαταλώνται για αστειότητες, όπως για τη σύλληψη του διαχειριστή μιας σατιρικής ιστοσελίδας στο facebook. Η Δράση θεωρεί ότι η σάτιρα δεν πρέπει να ενοχοποιείται. Ακόμη και όταν η σάτιρα στοχοποιεί το θρησκευτικό συναίσθημα, πρέπει να αφήνεται ελεύθερη. Ως μια οξεία μορφή κριτικής, είναι απαραίτητη για το διάλογο σε οποιαδήποτε πολιτισμένη κοινωνία. Η καταστολή της είναι βαθύτατα αντιδημοκρατικό βήμα και οδηγεί σε ουσιαστική περιστολή ατομικών ελευθεριών. Link to comment Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους More sharing options...
iceman Δημοσιεύτηκε 5 Οκτωβρίου 2012 Author Aναφορά Share Δημοσιεύτηκε 5 Οκτωβρίου 2012 να λογοκρινουμε και την επιστολη ως βλασφημη http://www.philenews.com/el-gr/ ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika -seis-Politismos/31/118391/se-dimoprasia-i-epistoli-tou-ainstain-me-tis-thriskeftikes-tou-apopseis Σε δημοπρασία η επιστολή του Άινσταϊν με τις θρησκευτικές του απόψεις Λος Άντζελες: Η διάσημη φράση του «Ο Θεός δεν παίζει ζάρια» έκανε πολλούς να νομίζουν ότι ο Άλμπερτ Άινσταϊν ήταν θρησκευόμενος. Αυτό όμως απέχει παρασάγγας από την αλήθεια, όπως αποκαλύπτει με σαφήνεια η λεγόμενη «Επιστολή του Θεού», ένα γράμμα που έστειλε ο Γερμανός φυσικός σε έναν φιλόσοφο το 1954. Η ιστορική επιστολή βγαίνει τώρα σε δημοπρασία μέσω του eBay με τιμή εκκίνησης τα 3 εκατ. δολάρια. Ο Άινσταιν έγραψε το γράμμα στα γερμανικά στις 3 Ιανουαρίου του 1954, με παραλήπτη τον φιλόσοφο Έρικ Γκούτκιντ, προκειμένου να σχολιάσει το βιβλίο του Γκούτκιν με τίτλο «Επιλέξτε τη Ζωή: Το βιβλικό κάλεσμα για επανάσταση». «Η λέξη θεός δεν είναι για μένα τίποτα περισσότερο από την έκφραση και το προϊόν της ανθρώπινης αδυναμίας, ενώ η Βίβλος δεν είναι παρά μια συλλογή από αξιότιμους αλλά πρωτόγονους θρύλους, οι οποίοι είναι παρόλα αυτά μάλλον παιδαριώδεις» έγραψε ο θεμελιωτής της θεωρίας της Σχετικότητας. «Καμία ερμηνεία, όσo δεξιοτεχνική κι αν είναι, δεν μπορεί να το αλλάξει αυτό» πρόσθεσε ο νομπελίστας. Η επιστολή βγαίνει τώρα στο σφυρί από τον ανώνυμο ιδιοκτήτη, ο οποίος την είχε αγοράσει σε δημοπρασία στο Λονδίνο το 2008 για 404.000 δολάρια. Το γράμμα, μαζί με τον αρχικό του φάκελο, θα δημοπρατηθεί τώρα εκ νέου μέσω του eBay από τον οίκο Auction House, με έδρα το Λος Άντζελες. Η δημοπρασία θα πραγματοποιηθεί το διάστημα 8-18 Οκτωβρίου και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμμετάσχουν μέσω του www.einsteinletter.com. Link to comment Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους More sharing options...
iceman Δημοσιεύτηκε 16 Οκτωβρίου 2012 Author Aναφορά Share Δημοσιεύτηκε 16 Οκτωβρίου 2012 γιατι ειμαστε πολυ πισω ακομα........ http://news.in.gr/culture/article/?aid=1231217872 Κόπηκε από τη ΝΕΤ φιλί μεταξύ δύο ανδρών στην πρεμιέρα σειράς Νέο κρούσμα λογοκρισίας στην τέχνη, με την ομοφυλοφιλία να μπαίνει αυτή τη φορά στο στόχαστρο. Η ΝΕΤ αποφάσισε να κόψει σκηνή στην οποία δύο άντρες φιλιούνται, σε σίριαλ που έκανε πρεμιέρα το βράδυ της Δευτέρας. Το «ψαλίδι» αφορά στο πρώτο επεισόδιο της σειράς «Ο πύργος του Ντάουντον» (Downton Abbey), το σίριαλ-«ναυαρχίδα» των νέων ξένων σειρών του καναλιού στη βραδινή ζώνη. Στο πλήρες επεισόδιο του σίριαλ, ένας δούκας εμφανίζεται να φιλά στο στόμα έναν υπηρέτη. Η συνολική σκηνή κρατά περίπου 12 δευτερόλεπτα, αλλά δεν μεταδόθηκε ποτέ το βράδυ της Δευτέρας από τη ΝΕΤ. Το σίριαλ μεταδίδεται στις 22:00 το βράδυ με την ένδειξη «κατάλληλο για όλους με επιθυμητή τη γονική συναίνεση». Οι δύο ηθοποιοί είναι ντυμένοι σε όλη τη διάρκεια της εν λόγω σκηνής. Υπενθυμίζεται ότι αντιδράσεις είχε προκαλέσει το 2003 απόφαση του ΕΣΡ να επιβάλει πρόστιμο στο Mega επειδή μετέδωσε ανάλογη σκηνή από το σίριαλ «Κλείσε τα μάτια» -το οποίο όμως τελικά είχε ακυρώσει το Συμβούλιο της Επικρατείας. Το ΣτΕ είχε κρίνει το 2006 ότι η απόφαση του ΕΣΡ δεν είχε νόμιμη αιτιολογία και ότι η παρουσίαση σκηνής, στην οποία εκφράζεται απλώς η ομοφυλόφιλη ερωτική επιθυμία, με ένα φιλί και χωρίς να υπάρχουν σκηνές πορνογραφικού περιεχομένου ή βωμολοχίες, δεν μπορεί «σε καμία περίπτωση» να θεωρηθεί ότι προσδίδει την απαγορευμένη από το Σύνταγμα «χαμηλή και υποβαθμισμένη ποιοτική στάθμη» των τηλεοπτικών εκπομπών. Link to comment Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους More sharing options...
iceman Δημοσιεύτηκε 17 Ιανουαρίου 2014 Author Aναφορά Share Δημοσιεύτηκε 17 Ιανουαρίου 2014 Θα τρίζουν τα κόκαλα του Αριστοφάνη Η Δράση θεωρεί ότι η καταδίκη σε φυλάκιση 10 μηνών για τη σατιρική ιστοσελίδα του «γέροντα παστίτσιου» αποτελεί πλήγμα για την ελευθερία έκφρασης στη χώρα μας. Ακόμα και αν δεχτούμε ότι σατιρίζεται ο μοναχός Παΐσιος -πράγμα που αρνείται ο κατηγορούμενος- αυτό δεν συνεπάγεται με κανένα τρόπο «καθύβριση θρησκευμάτων». Πολλώ δε μάλλον, από τη στιγμή που η σελίδα στρεφόταν ευθέως κατά των φαινομένων ακραίας εκμετάλλευσης του θρησκευτικού συναισθήματος. Ο τομεάρχης ανθρωπίνων δικαιωμάτων της Δράσης Διονύσης Γουσέτης, δήλωσε: "Καταδίκες σαν αυτήν δεν προστατεύουν τα θεία. Αντίθετα, απαξιώνουν τη δικαιοσύνη στη συνείδηση των πολιτών. Εκφράζω την ελπίδα να ανατραπεί η καταδίκη στην έφεση που ήδη ασκήθηκε". Link to comment Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους More sharing options...
iceman Δημοσιεύτηκε 19 Ιανουαρίου 2014 Author Aναφορά Share Δημοσιεύτηκε 19 Ιανουαρίου 2014 http://www.protothema.gr/world/article/345705/missing-friendly-url/ Έφτασε να απασχολεί και τα βρετανικά μέσα η καταδίκη του 28χρονουΦίλιππου Λοίζου, για την σατυρική σελίδα «Γέροντας Παστίτσιος» του, που διακωμωδούσε την εκκλησία, «μπερδεύοντας» την ονομασία της με τον Γέροντα Παίσιο. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας χιλιάδες Έλληνες είναι αυτοί που έχουν διαμαρτυρηθεί για την καταδίκη του νεαρού 28χρονου. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας «Ο δικηγόρος του ισχυρίζεται ότι “Σατίριζε σε μια χώρα που γέννησε τη σάτιρα” και ότι “σε καμία περίπτωση δεν ήθελε να προσβάλλει την Ορθόδοξη εκκλησία”. Η εφημερίδα εξηγεί ότι «ο Πατέρας Παϊσιος που πέθανε το 1994, ήταν πολύ αγαπητός στους πιστούς για το κήρυγμα του και κάποιοι έλεγαν ότι είχε και προφητικές ικανότητες Ο Λοίζος δηλώνει αθώος και κατέφυγε στο Ανώτατο δικαστήριο. Οι κατηγορίες εναντίον του νεαρού, είναι προσβολή θρησκείας και κακοηθής βλασφημία, μετά από καταγγελία του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Χρήστου Παππά, που έφερε το θέμα στη Βουλή. Ο ίδιος ο Παππάς βέβαια είναι αυτή τη στιγμή στην φυλακή για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση». «Δεν είναι η πρώτη φορά που λαμβάνονται τόσο σκληρές αποφάσεις για βλασφημία και μια παρόμοια περίπτωση ήταν το 2012, με την παράσταση Corpus Christi βασισμένη σε αμερικανικό θεατρικό έργο, η οποία ακυρώθηκε μετά από εβδομάδες διαμαρτυριών έξω από το θέατρο από παπάδες και ακροδεξιές ομάδες, Link to comment Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους More sharing options...
SleepWalker Δημοσιεύτηκε 19 Ιανουαρίου 2014 Aναφορά Share Δημοσιεύτηκε 19 Ιανουαρίου 2014 πάρα πολύ άδικη απόφαση για το Λοίζο. έξυπνος άνθρωπος, διαβαζα τη σελίδα τακτικά. κρίμα για την κοινωνία να μην αντέχει τη διαφορετικότητα των απόψεων. κρίμα για την κοινωνία να μη μπορεί να ξεριζώσει το καρκίνωμα του χριστιανισμού. εγώ βέβαια θεωρώ και τη φυλάκιση του Παππά άδικη. Σ' αυτό το θέμα όμως φέρθηκε σαν καραγκιόζης. το καλό με αυτές τις επερωτήσεις στη Βουλή είναι ότι εκδηλώνονται συμπεριφορές και συναισθήματα που αλλιώς δε θα εκδηλώνονταν. Για να μην ξεχνάμε τι κοινωνία είμαστε... Link to comment Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.