Νευρολογια USA

WTF

Γεια σας παιδιά και συγχαρητήρια για τις πληροφορίες που δίνετε. Θα ήθελα να ρωτήσω το πόσο ρόλο παίζει ο χρόνος εξέτασης στα USMLE. Αν κάποιος τα δώσει στο 3ο έτος μετά την αποφοίτηση αυτό είναι αρνητικό? Επίσης πόσο μετρά ερευνητική εμπειρία στην Αγγλία για ΗΠΑ, αν καθόλου? Κάποιος συνάδελφος που έχει διαβάσει για τις εξετάσεις πόσο περίπου χρειάζεται και αν ξέρετε κάποιους με πιο εντατικό διάβασμα περίπου ποιος είναι ο ελάχιστος χρόνος για διαβασμένο φοιτητή ελλάδας? Για βιβλία θα αρχίσω ερωτήσεις μετά αν αξίζει τον κόπο.. :rolleyes: :rolleyes: όλα αυτά για νευρολογία. ΚΑι πόσο ανταγωνιστικά είναι τα πράματα αν έχετε κάποια ιδέα.

Ευχαριστώ πολύ

Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

it's super easy. They beg for people...I am on call for neuro tonight (stroke unit) and seriously I want to give haldol 5 mg to 65 patients and all the stroke nurses to stop bothering me. All the TIAs having attitude, talking back "I am fine doc, let me go out and smoke" fucking retarded people. If you really want to deal with that for 4 years, study for 6 months, pass the steps and it is absolutely 100% sure that you will find a spot. Not at Harvard, but you will, and maybe a university program, if you have good scores. The stupid thing is that in a

tertiary referral hospital , especially if they have an accredited stroke program, you get referralsfrom the whole state, and it sucks big time. All the retarded people with no insight they are coming to you to "fix'em". Like you can do a brain transplant.

The residency is really tough (also you should find two spots 1 for prelim, 1 for neurology - google the terms).But they say that it has good lifestyle and they have some cool fellowships, neurooncology, neuro ICU, stroke (bliah), neuroradiology, neurobullocks...

well if you really want to do it, you better start, 3 years is not a problem but 5 is.

PS I am a medicine resident doing a rotation in neuro, in the middle of a crapy call night...stupid people, stupid nurses paging me q5min...

• 2 years later...

Γεια σας!!! Κι εγώ ενδιαφέρομαι για νευρολογία, αν κι είμαι λίγο μικρός ακόμα (4ο έτος) και θέλω να ρωτήσω αν χρειάζεται κάτι παραπάνω από καλά σκορ στα usmle για να μπορώ όταν τελειώσω με το καλό να κυνηγήσω μία καλή θέση στη γη της Επαγγελίας. Σκέφτομαι να ξεκινήσω διάβασμα από φέτος ώστε του χρόνου το καλοκαίρι ή το αργότερο μέχρι το τέλος του 13 να έχω δώσει το step 1.

Αξίζει να ασχοληθώ με εργασίες, δημοσιεύσεις, παρουσιάσεις κλπ. ή συμμετοχή σε κάποια ερευνητικά προγράμματα; Αρκεί μόνο ένα καλό σκορ στις εξετάσεις;

Ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ εκ των προτέρων!!!

Archived