Jump to content

Εγγραφές και μεταγραφές από το παράθυρο!


pavlos005

Recommended Posts

Όλα αυτά τα κολπάκια πρέπει να γίνονται το κατακαλόκαιρο ε; (βλέπε ερώτηση βουλευτών κλπ).

Ας θέσουμε το θέμα λίγο αλλιώς, αφού είμαστε όλοι Ευρωπέοι οι Έλληνες φοιτητές θα πρέπει να αντιμετωπισθούν ισότιμα με τους Ιταλούς. Οι υποχρεώσεις του Ελληνικού κράτους αφορούσαν μόνο τις ημέρες μετά τον σεισμό για την εξασφάλιση της μεταφοράς τους. Από 'κει και πέρα το πρόβλημα είναι των Ιταλών, αφού τους δέχτηκαν στο πανεπιστήμιο και εφόσον δώσουν μετεγγραφή στους Ιταλούς φοιτητές θα πρέπει να κάνουν το ίδιο και με τους Έλληνες. Αν δεν το κάνουν όμως, δεν βλέπω γιατί θα πρέπει να γίνει θετική διάκριση υπέρ των Ελλήνων φοιτητών εις βάρος των Ιταλών. Είπαμε, Ευρωπέοι!

Η δωρεαν παιδεια ειναι ενα ψεμα. Οσα λεφτα πληρωσα σε φορους στην Ιταλια, τα ειχα ηδη δωσει και με το παραπανω στην Ελλαδα στα φροντιστηρια. Εγω λεω, αντι να τροφοδοτουμε το τερας της παραπαιδειας, ας τα δωσουμε υπο μορφη φορων στην εκπαιδευση!

Κάνεις δεν σε υποχρέωσε να πας φροντιστήριο.

Πρεπει να τυπωθει στο μυαλο του μεσου Ελληνα οτι τα ΑΕΙ βγαζουν επιστημονες και οτι οι δοκιμασιες ειναι συνεχεις και θελουν πολυ κοπο και θυσιες, κι οχι οτι απαξ και περασεις, αυτοματα δεν σε κουναει κανεις, αργα η γρηγορα θα παρεις πτυχιο (οπως δυστυχως συμβαινει).

Αυτό που πρέπει να τυπωθεί, βαθιά, στο μυαλό του μέσου Έλληνα (ίδιως των πολιτικών) είναι ότι τα πανεπιστήμια δεν έχουν καμία σχέση με την ''κοινωνική πολιτική'' και τις υπόλοιπες μικροπολιτικές αρλούμπες. Η Έλλαδα έχει τραγική έλλειψη τεχνοκρατών εν αντιθέσει με την υπερπαραγωγή καιροσκόπων πολιτικών και ιδιοτελών πολιτών.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 55
  • Created
  • Last Reply
emarup Αν αναφερεσαι στο οτι εφυγα Ιταλια ναι, καλα θα εκανα να μην τα ξοδευα σε φροντιστηρια. Αλλα πες μου τι ποσοστο μαθητων στην Ελλαδα δεν παει στα φροντιστηρια για να εχει μεγαλυτερες πιθανοτητες να περασει οπουδηποτε στις πανελληνιες, μιας και τα θεματα σε σχεση με αυτο που προσφερει η δημοσια εκπαιδευση ειναι ετη φωτος μακρια... Στα υπολοιπα συμφωνουμε.
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Προς Pro Η μόνη χώρα που μπορώ να συγκρίνω τα Ελληνικά πτυχία Ιατρικής είναι η Αγγλία. Ενημερωτικά, τα ελληνικά πτυχία ιατρικής είναι κλάσεις ανώτερα από τα αγγλικά για λόγους που έχω εκτενώς αναλύσει.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η Έλλαδα έχει τραγική έλλειψη τεχνοκρατών .........

Στέκομαι σε αυτό το απόσπασμα της πρότασής σου διότι το έχω ακούσει σε συζητήσεις και από άλλους χωρίς να μπορώ να το δικαιολογήσω πλήρως.

Δεν έχω πρόχειρα στατιστικά στοιχεία και ίσως θά'πρεπε να καταφύγουμε σε αριθμούς για να κάνουμε συζήτηση. Ειδικά δε οι τεχνοκράτες, εξαρτώνται άμεσα από τις θέσεις εργασίας (και ευκαιρίες εργασίας) της συγκεκριμένης αγοράς στην οποία απευθύνονται τα τεχνοκρατικά τους προσόντα.

Με βάση το υπάρχον οικονομικό μοντέλο της Ελλάδας και τις προοπτικές ανάπτυξής του, αναρωτιέμαι λοιπόν ποιοί μπορεί να είναι οι τομείς στους οποίους υπάρχει έλλειψη τεχνοκρατών.

Η εντύπωση που έχω είναι ότι δεν υπάρχει έλλειψη αριθμού τεχνοκρατών. Από την άλλη δε, η ποιότητα της εκπαίδευσής τους είναι άλλο θέμα.

ΥΓ

Μην το πάρεις προσωπικά, κουβέντα κάνουμε.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Προς Pro Η μόνη χώρα που μπορώ να συγκρίνω τα Ελληνικά πτυχία Ιατρικής είναι η Αγγλία. Ενημερωτικά, τα ελληνικά πτυχία ιατρικής είναι κλάσεις ανώτερα από τα αγγλικά για λόγους που έχω εκτενώς αναλύσει.

Το Ελληνικό Πτυχίο που έχει παρθεί τίμια και με βαθμό πάνω από 7.5, σε επίπεδο θεωρητικών γνώσεων, είναι εξαιρετικά καλό.

Το πρόβλημα όμως είναι πως δεν σε κάνει αυτόματα και καλό κλινικό γιατρό.

Χρειάζονται 3-6 μήνες «κολύμπι στα βαθιά» για να μπορέσει ο πτυχιούχος να αντιμετωπίσει αυτόνομα τα διάφορα περιστατικά.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η ανταλλαγή απόψεων κάνει καλό.

Πιστεύω ότι αποτελεί γνώμη των περισσοτέρων φοιτητών ότι οι εξετάσεις για την άσκηση της Ιατρικής είναι η μόνη λύση.

Και θα δώσει λύση και στο συνωστισμό για την είσοδο για ειδικότητα.

Το θέμα είναι όσοι φοιτητές το πιστεύουν, να κοινοποιήσουν την γνώμη τους στις φοιτητικές παρατάξεις (ακόμα και με emails).

Όσον αφορά την Άγκουιλα, ας δείξουμε στους πολιτικούς μας ότι αν θέλουν να κερδίσουν από τους 350 "σεισμοπαθείς", θα χάσουν από τους υπολοίπους "ιθαγενείς".

Ας βρείτε τα email των συγκεκριμένων βουλευτών και ας στείλετε ένα γραμματάκι, για να καταλάβουν ότι δεν μπορούν ανέξοδα να ρουσφετολογούν.

Παύλος Σακκάς

Αναπληρωτής Καθηγητής Ψυχιατρικής

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τελικά κύριε Σακκά δεν διαφέρετε και πολύ από τους πολιτικούς μας.

Ενώ συνδικαλίζεστε και το φωνάζετε σε κάθε μήνυμά σας δεν δίνετε καμία λύση....αλλά θέλετε τη λύση να τη δώσουν οι φοιτητές σας.

υ.γ. Το ότι ποτέ δεν απαντάτε στα όσα ερωτήματα σας έχουν τεθεί κατά καιρούς και σε διάφορα θέματα δηλώνει ή άγνοια εκ μέρους σας στα σοβαρά αυτά ζητήματα ή περιφρόνηση στους συνομιλητές σας. Και τα δύο είναι επικίνδυνα για έναν συνδικαλιστή και μάλιστα καθηγητή.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

1. Την λύση δεν μπορεί να την δώσει "ένας μοναχικός καβαλάρης".

Μπορεί όμως να θέσει προβληματισμούς και να ξυπνήσει βολεμένους, ή μάλλον αυτούς που νομίζουν ότι είναι βολεμένοι, ενώ στην ουσία αυτοί είναι εκείνοι που θα πληρώσουν τον λογαριασμό.

Τόσο για την κατάσταση της Σχολής μας, όσο και για τις εγγραφές και τις μεταγραφές φοιτητών, αυτοί που θίγονται ουσιαστικά δεν είναι οι καθηγητές, αλλά οι φοιτητές.

Και αυτό που θα περίμενα είναι, αυτοί να πρωτοστατούν στις διαμαρτυρίες και στους αγώνες. Όπως κάναμε εμείς παλιά.

Αυτό με κάνει λοιπόν να φωνάζω.

Δεν μπορώ να βλέπω φοιτητές να ζητούν περισσότερες εξεταστικές, ΔΕΜΕΝΑ βιβλία (!) και στηθοσκόπια και από την άλλη να μην ενδιαφέρονται για τα μείζονα (ανανέωση προγράμματος σπουδών, σταμάτημα εισαγωγής από τα παράθυρα κ.ά.).

Αλλά δεν εξαντλούμαι σε θεωρητικές συζητήσεις καφενείου.

Για την βελτίωση της κατάστασης της Σχολής μας: έθεσα υποψηφιότητα για την Προεδρεία, με μεγάλο προσωπικό κόστος. Και το πάλεψα όσο μπορούσα, απέναντι σε οργανωμένα συμφέροντα και δυστυχώς, χωρίς καμία υποστήριξη από τους φοιτητές.

2. Για τις μεταγραφές από τους σεισμόπληκτους, έκανα πρόταση στην τελευταία Γενική Συνέλευση της Σχολής, στις 29/7/09, να λάβει απόφαση ότι σε περίπτωση που οι πολιτικοί μας τους "φορέσουν" νομοθετικά, η Σχολή να δηλώσει ότι δεν αναγνωρίζει κανένα μάθημα που διδάχθηκε στην Ιταλία. Με τον τρόπο αυτό, δεν θα συμφέρει σε όσους είναι από το δεύτερο έτος και άνω. Ας πάνε σε άλλη Ιατρική της Ελλάδας.

3. Για τις εγγραφές χωρίς εξετάσεις για λόγους υγείας, στην ίδια ΓΣ πρότεινα να αξιοποιήσουμε μια παράγραφο του άρθρου που ψηφίζεται, που παρέχει την δυνατότητα στα Τμήματα των ΑΕΙ να καθορίζουν νοσήματα που δεν μπορούν να γίνουν δεκτά λόγω της ιδιαιτερότητας κάθε Τμήματος. Και ακούστε υποκρισία ρουσφετολογική που περιέχει η παράγραφος αυτή: Ειδικά για την ακαδημαϊκή χρονιά 2009-2010, το Τμήμα πρέπει να αποφασίσει μέχρι 30/9! (την στιγμή που οι ΓΣ των Τμημάτων συγκροτούνται αφού αρχίσουν τα μαθήματα, δηλαδή πρακτικά τον Οκτώβριο).

Έτσι πρότεινα η Ιατρική να αποφασίσει στην τελευταία ΓΣ του ακαδημαϊκού έτους (29/7), ότι "η άσκηση της Ιατρικής προϋποθέτει την νοητική διαύγεια και την αντοχή στις ψυχοπιεστικές συνθήκες των Πανελληνίων εξετάσεων και επομένως δεν μπορεί να ασκήσει νέους που δεν μπορούν να ανταποκριθούν ικανοποιητικά σε αυτήν την δοκιμασία".

Έτσι η Ιατρική Αθήνας, εκεί που προσβλέπουν οι περισσότεροι, θα είχε κατεβάσει τα ρολά της, σε εισόδους από τα παράθυρα, που πρόθυμα ανοίγουν οι βουλευτές μας.

Δυστυχώς και οι δύο προτάσεις μου, δεν υιοθετήθηκαν από την ΓΣ. Οι φοιτητές ούτε καν τοποθετήθηκαν, λες και δεν τους ενδιέφερε το θέμα.

Το μόνο θέμα που έθεσαν οι φοιτητές ήταν το αίτημα τους να δοθούν νέα βιβλία και σε όσους έχουν μεταφέρει ένα μάθημα. Και ενώ αυτό είναι δυστυχώς παράνομο, σύμφωνα με τον νέο νόμο που ισχύει και το ανέφερε ο αρμόδιος υπάλληλος, ο Πρόεδρος δήλωσε ότι θα ικανοποιήσει το αίτημα των φοιτητών! Με ποιον τρόπο αλήθεια; Δεν είναι αυτό διαπλοκή;

Βλέπετε δεν λέω μόνο λόγια, αλλά κάνω και έργα. Προτείνω τρόπους αντίδρασης στον "ωχαδελφισμό".

4. Όσο για τα αναπάντητα ερωτήματα που λες, δεν νομίζω να έχω αφήσει κάτι. Έχω εκτεθεί όσο κανένας άλλος στην Σχολή μας και δεν ντρέπομαι για τίποτε άλλο παρά για την ανορθογραφία μου. Προφανώς είχα δυσλεξία, αλλά δεν την εκμεταλλεύτηκα όπως άλλοι. Το παλεύω. Αποδέχομαι τον ψόγο και την κριτική σας.

Παύλος Σακκάς

Αναπληρωτής Καθηγητής

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

2. Για τις μεταγραφές από τους σεισμόπληκτους, έκανα πρόταση στην τελευταία Γενική Συνέλευση της Σχολής, στις 29/7/09, να λάβει απόφαση ότι σε περίπτωση που οι πολιτικοί μας τους "φορέσουν" νομοθετικά, η Σχολή να δηλώσει ότι δεν αναγνωρίζει κανένα μάθημα που διδάχθηκε στην Ιταλία. Με τον τρόπο αυτό, δεν θα συμφέρει σε όσους είναι από το δεύτερο έτος και άνω. Ας πάνε σε άλλη Ιατρική της Ελλάδας

με ολο τον σεβασμο και επειδη εχω αμεση εμπειρια στο θεμα μετεγγραφες (ποιοι και πώς παιρνουν ή δεν παιρνουν και πώς και ποσο ευκολα και γρηγορα παιρνουν τελικα το χαρτακι, μεσα ή εξω), αν στ΄αληθεια τα πιστευετε τα παραπανω, ειστε βαθεια νυχτωμενος!

δωσε στον χειροτερο και πιο αχρηστο φοιτητη εξωτερικου μεταγγραφη και με - 10 μαθηματα και θα την δεχτει.

φιλικα παντα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν μπορώ να βλέπω φοιτητές να ζητούν περισσότερες εξεταστικές, ΔΕΜΕΝΑ βιβλία (!) και στηθοσκόπια και από την άλλη να μην ενδιαφέρονται για τα μείζονα (ανανέωση προγράμματος σπουδών, σταμάτημα εισαγωγής από τα παράθυρα κ.ά.).

Κύριε Σακκά, όταν θα δείτε ειδικευόμενο ή αγροτικό ιατρό να ανοίγει θέμα εδώ μέσα για την εκπαίδευσή τους και όχι για το μισθολόγιό τους θα δείτε και φοιτητή να αντιδρά στα όσα προαναφέρατε.

2. Για τις μεταγραφές από τους σεισμόπληκτους, έκανα πρόταση στην τελευταία Γενική Συνέλευση της Σχολής, στις 29/7/09, να λάβει απόφαση ότι σε περίπτωση που οι πολιτικοί μας τους "φορέσουν" νομοθετικά, η Σχολή να δηλώσει ότι δεν αναγνωρίζει κανένα μάθημα που διδάχθηκε στην Ιταλία. Με τον τρόπο αυτό, δεν θα συμφέρει σε όσους είναι από το δεύτερο έτος και άνω. Ας πάνε σε άλλη Ιατρική της Ελλάδας.

Αν και δεν το θεωρώ τον καταλληλότερο τρόπο αντίδρασης, εφόσον είναι στο χέρι του κάθε καθηγητή η αναγνώριση ή όχι των μαθημάτων που έχουν περάσει οι φοιτητές στην Ιταλία, φοβάμαι πως είναι ο μόνος τρόπος αντιμετώπισης απέναντι στη ρουσφετολογία των βολευτών μας.

Για τα παραπάνω λοιπόν.... emrespect

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κύριε Σακκά, όταν θα δείτε ειδικευόμενο ή αγροτικό ιατρό να ανοίγει θέμα εδώ μέσα για την εκπαίδευσή τους και όχι για το μισθολόγιό τους θα δείτε και φοιτητή να αντιδρά στα όσα προαναφέρατε.

arrow%20up.gifVERY .... emrespect

ΥΓ

Αυτός ο editor με Ι.Ε.8 είναι σκέτη αφασία. Mozilla και πάλι Mozilla

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

...οι εξετάσεις για την άσκηση της Ιατρικής είναι η μόνη λύση.

Και θα δώσει λύση και στο συνωστισμό για την είσοδο για ειδικότητα.

Το λάθος του συλλογισμού σας είναι ότι παρόμοιες εξετάσεις επηρεάζουν απόφοιτους εξωτερικού που επιστρέφουν με άδεια ασκήσεως. Ανήκοντας σε έναν διεθνή οργανισμό, αποκτούμε δικαιώματα και υποχρεώσεις και καλώς ή κακώς κάποιοι προνόησαν πριν από εμάς για εμάς θεσπίζοντας νόμους (σχετικά με την ελεύθερη διακίνηση ιατρών επί του προκειμένου). Τα πτυχία αναγνωρίζονται ως ισότιμα ΜΟΝΟ όταν ο απόφοιτος έχει άδεια ασκήσεως από την χώρα προέλευσης του πτυχίου του. Τότε κάθε κράτος-μέλος υποχρεούται να του συμπεριφερθεί ως ημεδαπό. Εφόσον λοιπόν τα αποκτηθέντα σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης επαγγελματικά δικαιώματα έχουν ισχύ σε όλες τις υπόλοιπες, οι εξετάσεις για άδεια ασκήσεως αποτελούν εσωτερικό ζήτημα -της Ελλάδας, στην περίπτωση μας. Ίσως πράγματι καταφέρετε να βάλετε φρένο στον συνωστισμό ή ακόμα και να κάνετε ένα πρώτο "ξεσκαρτάρισμα" ανάμεσα σε Πανελληνιονίκες και μετεγγραφέντες, όπως επιθυμούν πολλοί συνάδελφοι.

Μα αν θέλετε πραγματικά να ελέγξετε ή/και να συγκρίνετε απόφοιτους εξωτερικού κι Ελλάδας, προτείνετε εξετάσεις για ειδικότητα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

...οι εξετάσεις για την άσκηση της Ιατρικής είναι η μόνη λύση.

Και θα δώσει λύση και στο συνωστισμό για την είσοδο για ειδικότητα.

Το λάθος του συλλογισμού σας είναι ότι παρόμοιες εξετάσεις επηρεάζουν απόφοιτους εξωτερικού που επιστρέφουν με άδεια ασκήσεως. Ανήκοντας σε έναν διεθνή οργανισμό, αποκτούμε δικαιώματα και υποχρεώσεις και καλώς ή κακώς κάποιοι προνόησαν πριν από εμάς για εμάς θεσπίζοντας νόμους (σχετικά με την ελεύθερη διακίνηση ιατρών επί του προκειμένου). Τα πτυχία αναγνωρίζονται ως ισότιμα ΜΟΝΟ όταν ο απόφοιτος έχει άδεια ασκήσεως από την χώρα προέλευσης του πτυχίου του. Τότε κάθε κράτος-μέλος υποχρεούται να του συμπεριφερθεί ως ημεδαπό. Εφόσον λοιπόν τα αποκτηθέντα σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης επαγγελματικά δικαιώματα έχουν ισχύ σε όλες τις υπόλοιπες, οι εξετάσεις για άδεια ασκήσεως αποτελούν εσωτερικό ζήτημα -της Ελλάδας, στην περίπτωση μας. Ίσως πράγματι καταφέρετε να βάλετε φρένο στον συνωστισμό ή ακόμα και να κάνετε ένα πρώτο "ξεσκαρτάρισμα" ανάμεσα σε Πανελληνιονίκες και μετεγγραφέντες, όπως επιθυμούν πολλοί συνάδελφοι.

Μα αν θέλετε πραγματικά να ελέγξετε ή/και να συγκρίνετε απόφοιτους εξωτερικού κι Ελλάδας, προτείνετε εξετάσεις για ειδικότητα.

Έχεις δίκαιο. Αυτός είναι ίσως ο μόνος τρόπος να μπουν εξετάσεις χωρίς να υπάρξει νομικά θέμα με την ΕΕ. Εξετάσεις για να κάνουν ειδικότητα σε Ελληνικά νοσοκομεία.

Παύλος Σακκάς

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

...Πανελληνιονίκες και μετεγγραφέντες...

Ένα γενικό σχόλιο επειδή έτυχε να διαβάζω όλο και πιο συχνά την παραπάνω φράση σε διάφορα post.

Το άτομο που πέτυχε στις πανελλήνιες εξετάσεις είναι επιτυχών (-ουσα) και όχι πανελληνιονίκης. Όποιες απόψεις και να έχει οποιοσδήποτε για τις πανελλήνιες εξετάσεις είναι απαράδεκτο να χρησιμοποιεί όρους που υποκρύπτουν προσβολή και ειρωνεία για μία ομάδα ανθρώπων που κοπιασαν για να πετύχουν σε επίσημες κρατικές εξετάσεις. Ίσως στα πλαίσια συγκεριμένης συζήτησης να έχει νόημα η χρήση του όρου, αλλά ακριβώς γι' αυτό η γενική χρήση του είναι αδικαιολόγητα απαξιωτική για το σύνολο των επιτυχόντων.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κατά τη γνώμη μου είναι σαφές πως εξετάσεις για την απόκτηση άδειας ασκήσεως επαγγέλματος δεν είναι νομικά εφικτό να συμπεριλάβουν αποφοίτους εξωτερικού που - ταυτόχρονα με το πτυχίο τους - έχουν αποκτήσει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος σε άλλη χώρα της ΕΕ. Όμως η καθιέρωση προαπαιτούμενων εξετάσεων για την έναρξη ειδικότητας (ως ελάχιστο πιστοποιητικό επάρκειας) σε ελληνικό νοσοκομείο θα συμπεριελάμβανε όλους ανεξαιρέτως τους πτυχιούχους ιατριικής (εσωτερικού και εξωτερικού).

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup

η καθιέρωση προαπαιτούμενων εξετάσεων για την έναρξη ειδικότητας (ως ελάχιστο πιστοποιητικό επάρκειας) σε ελληνικό νοσοκομείο θα συμπεριελάμβανε όλους ανεξαιρέτως τους πτυχιούχους ιατριικής (εσωτερικού και εξωτερικού)

Ασφαλώς. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι αν και γιατί προβληματίζεσαι.

...Πανελληνιονίκες και μετεγγραφέντες...

Ένα γενικό σχόλιο...

...με ειδικό αποδέκτη στο παρόν νήμα, που ωστόσο δεν σκοπεύει να σε κατηγορήσει για ευθιξία.

Προτού όμως μου προσάψεις ιδιότητες και συμπεριφορές που δεν μου ανήκουν, θα έπρεπε να γνωρίζεις τουλάχιστον τις σχετικές θέσεις μου. Αυτές είναι σαφείς σε παλαιότερες δημοσιεύσεις, στις οποίες και σε παραπέμπω.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Φυσικά τα παιδιά από την Aquila μπορούν να μεταγραφούν εφόσον το επιθυμούν στα αντίστοιχα Ελληνικά τμήματα για ανθρωπιστικούς λόγους. Δεν καταλαβαίνω το λόγο για τέτοιες υστερικές αντιδράσεις για μια χούφτα φοιτητών.

Και ενα σχόλιο για τον στάρτερ του τοπικ...

Τι είπαμε ότι είσαι, ψυχίατρος? Μάλιστα.Σου τρέχει βλέπω ο ανθρωπισμός και η κατανόηση από τα μπατζάκια. Παρατηρώ επίσης ένα μεγάλο μίσος και εμπάθεια που σε διακατέχει για τους σπουδαστές του εξωτερικού, αλλά και μια αλαζονική στάση με βαθιά προκατάληψη και αδικαιολόγητη αντιπάθεια εναντίον των ιατρών που σπούδασαν στο εξωτερικό.Νομίζω ότι είσαι ανεπαρκείς τόσα σαν πανεπιστημιακός δάσκαλος όσο και σαν ψυχίατρος,η κατανόηση και η συμπάθεια απέναντι σε πληγέντες είναι βασικό γνώρισμα ενός καλού ψυχίατρου και απορρέει απο τον χαρακτήρα του . Οι κραυγές και το μίσος που μας παρουσιάζεις μέσα απο τα ποστ σου δείχνουν μια ματαιοδοξία και αδιαφορία για το κοινωνικό σύνολο.Πόσοι σου σαλτάρουν τον χρόνο? :splats:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Παρόλο που το θέμα των εξετάσεων για έναρξη ειδικότητας, που συζητάτε, είναι λίγο άσχετο με το topic, δεν παύει να είναι μια από τις προτάσεις που ακούγονται.

Κατά τη γνώμη μου όμως, δεν αρκεί μια απλή αναφορά και τελειώσαμε.

Χρειάζεται στοιχεία και μελέτη τα οποία δεν έχω δει πουθενά.

Ποιά είναι η συγκεκριμένη πρόταση; Πώς θα εφαρμοσθεί; Είναι εφικτή; Τί θα εξυπηρετήσει; Ποιές άλλες εναλλακτικές υπάρχουν για να επιτευχθεί ανάλογο αποτέλεσμα;

Αφού λοιπόν δεν υπάρχουν απτές απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα, τέτοιες προτάσεις είναι στον αέρα.

Και για να γίνω πιο σαφής, στο topic περί των αναγκαίων αλλαγών στην ιατρική της Αθήνας έβαλα συνδέσμους που παραπέμπουν στο πώς αντιμετωπίζεται η "παραγωγή" ιατρικού δυναμικού σε άλλες χώρες (π.χ. στο σύνδεσμο για την Αυστραλία μπορεί να βρει κανείς πληθώρα δημοσιευμάτων και άλλων εγγράφων). Πού είναι τα δικά μας; Ποιό είναι το τεκμηριωμένο σχέδιο ή έστω η τεκμηριωμένη πρόταση;

Γιατί λοιπόν να φτιαχθεί άλλη μια διαδικασία εξετάσεων (με όσα προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει) και να μην εναρμονιστούν οι προδιαγραφές σπουδών με αυτές άλλων χωρών ώστε οι γιατροί που παίρνουν το πτυχίο να είναι "αυτόματα" ικανοί να ασκήσουν την ιατρική;

Αν το πρόβλημα, που ευαγγελίζονται να λύσουν οι εξετάσεις, είναι ο "συνωστισμός" για έναρξη ειδικότητας, είμαι βέβαιος πως υπάρχουν και άλλες λύσεις (για να γίνει διαλογή) που θα συνδυάζονται ενδεχομένως και με τη λύση του ιατρικού πληθωρισμού. Χρειάζονται μελετημένες κινήσεις σε βάθος χρόνου διότι ούτως ή άλλως, εδώ που έχει φτάσει η κατάσταση, οποιαδήποτε λύση δεν είναι ορατή στο άμεσο μέλλον.

ΥΓ

Σχετικά με το αν οι εξετάσεις για άδεια ασκήσεως επαγγέλματος θα είχαν κάποιο κώλυμα από την Ε.Ε. (ειδικά για αυτούς που απέκτησαν άδεια εκτός Ελλάδας) η γνώμη μου είναι πως όχι. Με βάση το άρθρο 152 της Συνθήκης των Ε.Κ., η κάθε χώρα έχει δικαίωμα να διαμορφώνει το σύστημα υγείας της κατά το δοκούν. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούσε το κράτος να επιβάλει οποιεσδήποτε εξετάσεις (τουλάχιστον στον δημόσιο τομέα για να μην πω και στον ιδιωτικό).

Το αν θα ήταν σωστό εν προκειμένω (κατά τη γνώμη μου δεν θα ήταν) ή το αν το Ελληνικό κράτος θα ήθελε ποτέ να επιβάλει τις συγκεκριμένες εξετάσεις είναι άλλο θέμα (αν φτάσει ο κόμπος στο χτένι μπορεί και να το κάνει -> i.e. όταν γίνουμε π.χ. 100.000).

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

@Amaryllis

Συνάδελφε, το σχόλιο μου ήταν γενικό ακριβώς επειδή λαμβάνοντας αφορμή από το δικό σου post, αναφερόταν και σε πολλά άλλα. Επίσης δεν σου προσεδωσα καμία ιδιότητα, απλώς και μόνο κατέκρινα το περιεχόμενο και την άκριτη χρήση του όρου πανελληνιονίκης. Ως εκ τούτου δεν μπορώ και ούτε αποσκοπούσα να κάνω καμία προσωπική κρίση για εσένα ή για τις απόψεις σου τις οποίες προφανώς και δεν γνωρίζω, αλλά και δεν νομίζω ότι έχουν να κάνουν με το παρόν θέμα. Όσον αφορά το εάν προβληματίζομαι με το θέμα των εξετάσεων, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Εάν εννοείς ότι με αγχώνει η προοπτική εξετάσεων, η απάντηση είναι καθόλου, τουναντίον και ως πολίτης και ως ιατρός τις θεωρώ απαραίτητες. Εάν εννοείς γιατί ασχολούμαι, η απάντηση είναι στα πλαίσια της συζήτησης.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Όσον αφορά το εάν προβληματίζομαι με το θέμα των εξετάσεων, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.

Να σε βοηθήσω. Με μπερδεύει το "όμως" στην αρχή της πρότασης που παρέθεσα προηγουμένως. Πιο συγκεκριμένα, διαβάζοντας το σχόλιό σου δεν έχω καταλάβει αν θα ήθελες ασυλία για τον απόφοιτο Ελλάδας και διαγωνισμό περιορισμένο σε αποφοίτους εξωτερικού. Ασχέτως αν συμφωνώ ή διαφωνώ, θα εκτιμούσα αν αποσαφήνιζες αυτό το σημείο.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Όσον αφορά το εάν προβληματίζομαι με το θέμα των εξετάσεων, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.

Να σε βοηθήσω. Με μπερδεύει το "όμως" στην αρχή της πρότασης που παρέθεσα προηγουμένως. Πιο συγκεκριμένα, διαβάζοντας το σχόλιό σου δεν έχω καταλάβει αν θα ήθελες ασυλία για τον απόφοιτο Ελλάδας και διαγωνισμό περιορισμένο σε αποφοίτους εξωτερικού. Ασχέτως αν συμφωνώ ή διαφωνώ, θα εκτιμούσα αν αποσαφήνιζες αυτό το σημείο.

Καλημέρα,

Η προσωπική μου άποψη είναι ότι πρέπει να τους αφορά όλους. Κατά τη γνώμη μου οι εγχώριοι απόφοιτοι (γενικά πάντα) ούτως ή άλλως ξεκινούν από πλεονεκτικότερη θέση σε σχέση με τους αποφοίτους εξωτερικού έναντι τέτοιων εξετάσεων. Οπότε και μία μικρή προστασία παρέχεται στο εγχώριο επιστημονικό προϊόν και το σύστημα δεν είναι κλειστό, δηλ δίνει την ευκαιρία σε κάποιον εκ του εξωτερικού να αποδείξει την αξία του και να υποσκελίσει κάποιο εγχώριο απόφοιτο. Αλλα και από νομικής απόψεως (όσο μπορώ να έχω τέτοια) δε νομίζω ότι μπορεί να εφαρμοσθεί επιλεκτικά ένα σύστημα εξετάσεων για μία ομάδα αποφοίτων είτε εσωτερικού είτε εξωτερικού.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup

Ευχαριστώ πολύ. :)

Γιατί λοιπόν να φτιαχθεί άλλη μια διαδικασία εξετάσεων (με όσα προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει) και να μην εναρμονιστούν οι προδιαγραφές σπουδών με αυτές άλλων χωρών ώστε οι γιατροί που παίρνουν το πτυχίο να είναι "αυτόματα" ικανοί να ασκήσουν την ιατρική;

Νόμος προσφοράς και ζήτησης, ίσως? (Ομολογώ ότι δεν έχω διαβάσει τους συνδέσμους, αν και δεσμεύομαι να το κάνω κάποια στιγμή.)

Γενικά πάντως μου άρεσε η προσέγγιση στο όλο θέμα κι εύχομαι να δοθεί η δέουσα προσοχή στην δημοσίευσή σου.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup

Ευχαριστώ πολύ. :)

Γιατί λοιπόν να φτιαχθεί άλλη μια διαδικασία εξετάσεων (με όσα προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει) και να μην εναρμονιστούν οι προδιαγραφές σπουδών με αυτές άλλων χωρών ώστε οι γιατροί που παίρνουν το πτυχίο να είναι "αυτόματα" ικανοί να ασκήσουν την ιατρική;

Νόμος προσφοράς και ζήτησης, ίσως? (Ομολογώ ότι δεν έχω διαβάσει τους συνδέσμους, αν και δεσμεύομαι να το κάνω κάποια στιγμή.)

Γενικά πάντως μου άρεσε η προσέγγιση στο όλο θέμα κι εύχομαι να δοθεί η δέουσα προσοχή στην δημοσίευσή σου.

Έψαξα να βρω τους συνδέσμους για την Αυστραλία (για τους οποίους είπα παραπάνω) αλλά διαπίστωσα ότι δεν τους είχα βάλει σε post.

Είχα αρχίσει να γράφω ένα mini review άρθρο και σκόπευα να τους βάλω εκεί (έχω μαζέψει πολλούς). Τελικά το άρθρο έμεινε στη μέση για πολλούς λόγους (ίσως το δημοσιεύσω στο μέλλον).

Για την Αυστραλία λοιπόν (η οποία έχει εξαιρετικές επιδόσεις τα τελευταία χρόνια στην οργάνωση των υπηρεσιών υγείας αλλά και της εκπαίδευσης), σου παραθέτω ένα σχετικό άρθρο του 2004 (και επιφυλάσσομαι για περισσότερα στο μέλλον) http://www.mja.com.au/public/issues/180_07_050404/joy10782_fm.html.

Για την οργάνωση της ιατρικής εκπαίδευσης είχα αναφερθεί σε αυτά τα posts:

1- Προπτυχιακή εκπαίδευση: * http://www.greekmeds.gr/forum/index.php?showtopic=25762&st=160&p=347454&#entry347454 *

2- Ειδίκευση: * http://www.greekmeds.gr/forum/index.php?showtopic=25762&st=60&p=345562&fromsearch=1&#entry345562 *

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Φυσικά τα παιδιά από την Aquila μπορούν να μεταγραφούν εφόσον το επιθυμούν στα αντίστοιχα Ελληνικά τμήματα για ανθρωπιστικούς λόγους. Δεν καταλαβαίνω το λόγο για τέτοιες υστερικές αντιδράσεις για μια χούφτα φοιτητών.

Και ενα σχόλιο για τον στάρτερ του τοπικ...

Τι είπαμε ότι είσαι, ψυχίατρος? Μάλιστα.Σου τρέχει βλέπω ο ανθρωπισμός και η κατανόηση από τα μπατζάκια. Παρατηρώ επίσης ένα μεγάλο μίσος και εμπάθεια που σε διακατέχει για τους σπουδαστές του εξωτερικού, αλλά και μια αλαζονική στάση με βαθιά προκατάληψη και αδικαιολόγητη αντιπάθεια εναντίον των ιατρών που σπούδασαν στο εξωτερικό.Νομίζω ότι είσαι ανεπαρκείς τόσα σαν πανεπιστημιακός δάσκαλος όσο και σαν ψυχίατρος,η κατανόηση και η συμπάθεια απέναντι σε πληγέντες είναι βασικό γνώρισμα ενός καλού ψυχίατρου και απορρέει απο τον χαρακτήρα του . Οι κραυγές και το μίσος που μας παρουσιάζεις μέσα απο τα ποστ σου δείχνουν μια ματαιοδοξία και αδιαφορία για το κοινωνικό σύνολο.Πόσοι σου σαλτάρουν τον χρόνο? :splats:

Πρέπει να ξέρετε ότι το να κάνεις τον μεγαλόψυχο με ξένα κόλλυβα είναι το πιο εύκολο!

Το να πάρουν οι πολιτικοί μας την απόφαση να πουλήσουν εξυπηρέτηση στους σεισμόπληκτους φοιτητές, προσφέροντάς τους τζάμπα μεταγραφή, δεν έχει γι' αυτούς κόστος.

Το κόστος θα πέσει στους φοιτητές της Ιατρικής Αθηνών. Εκείνοι θα μοιραστούν τα μικροσκόπια και τα αμφιθέατρα, με κάποιους μάλιστα που απέφυγαν τον κάματο των Πανελληνίων. Και αυτό που λέω δεν είναι σχήμα λόγου. Τουλάχιστον στην άσκηση της Ψυχιατρικής που γνωρίζω καλά, ο υπάρχων αριθμός των φοιτητών είναι οριακός. Αν τους ρωτήσετε θα σας πουν ότι στους θαλάμους νοσηλείας στο Αιγινήτειο, τα εξωτερικά ιατρεία, αλλά και στην αίθουσα που κάνουν μάθημα οι φοιτητές, τα πράγματα είναι απαράδεκτα ασφυκτικά. Στην αίθουσα οι καρέκλες είναι ήδη περισσότερες από όσες χωράνε. Οι φοιτητές είναι ήδη περισσότεροι. Αν έρθουν έστω και δύο παραπάνω, θα πρέπει να πάνε κάποιοι φοιτητές στο Δαφνί για άσκηση, όπως παλαιά.

Βλέπετε τα μεγάλα λόγια είναι εύκολα.

Όσο για την ψυχιατρική, δεν σημαίνει ότι ο ψυχίατρος είναι ένας φιλεύσπλαχνος, ο οποίος δικαιολογεί τα πάντα. Είναι λάθος να νομίζετε ότι έργο του ψυχιάτρου είναι να προσφέρει μια μητρική, προστατευτική αγκαλιά, σε κάθε πονεμένο. Ο σωστός ψυχίατρος υποδεικνύει τις λάθος εκτιμήσεις και ενέργειες, που οδήγησαν στην δυστυχία του ασθενούς. Πρέπει να είναι οξυδερκής και δεικτικός προς τον ασθενή. Δεν χαϊδεύει, αλλά "φωνάζει" και προτρέπει δείχνοντας την κατεύθυνση.

Φιλάνθρωπος δεν είναι αυτός που δικαιολογεί τα πάντα και μάλιστα που προσφέρει "βοήθεια" στους αναξιοπαθούντες. Φιλάνθρωπος είναι αυτός που δείχνει στους αδύναμους, τον τρόπο που να γίνουν δυνατοί.

Παύλος Σακκάς

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Φιλάνθρωπος δεν είναι αυτός που δικαιολογεί τα πάντα και μάλιστα που προσφέρει "βοήθεια" στους αναξιοπαθούντες. Φιλάνθρωπος είναι αυτός που δείχνει στους αδύναμους, τον τρόπο που να γίνουν δυνατοί.

Παύλος Σακκάς

Κε Σακκά,

τολμώ να πω ότι με αυτή την τελευταία σας κουβέντα ανεβήκατε επικίνδυνα στην εκτίμησή μου...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.