Jump to content

Car of the Year 2009.....


Leviathan

Recommended Posts

Επτά για το Όσκαρ των δρόμων

Σε δύο εβδομάδες θα βραβευτεί το καλύτερο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο για το 2009

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Περικλής Δημητρολόπουλος

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2008 ,ΤΑ ΝΕΑ online

Την περσινή χρονιά είχε βραβευθεί με όλες τις τιμές το καινούργιο 500αράκι της Fiat. Το καλύτερο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο για το 2009 θα γίνει γνωστό σε δύο εβδομάδες και αν κρίνει κανείς από τους επτά φιναλίστ, που ανακοινώθηκαν πρόσφατα, κάθε προγνωστικό είναι παρακινδυνευμένο. Η επτάδα του τελικού προέκυψε από την ψηφοφορία 59 κριτών, οι οποίοι προέρχονται από 23 χώρες και είναι συντάκτες στα πιο έγκυρα έντυπα για το αυτοκίνητο.

Κάθε κριτής είχε το δικαίωμα να «μοιράσει» 25 ψήφους σε επτά αυτοκίνητα που κατά τη γνώμη του είναι τα καλύτερα της χρονιάς χωρίς να λαμβάνει υπόψη του κατηγορίες (μικρό, μεσαίο, ιπποδύναμη κ.λπ.). Οι υπερδυνάμεις της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας- Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία και Βρετανία- εκπροσωπούνται στην επιτροπή με έξι κριτές, η Ισπανία με πέντε, ενώ οι υπόλοιπες χώρες με δύο ή έναν. Από την Ελλάδα συμμετέχει το περιοδικό «4 Τροχοί». Και ο νικητής (έτσι όπως αξιολόγησε τους «επτά» ο κριτής και συντάκτης της εφημερίδας «Ιndependent on Sunday» Τζον Σίμιστερ) είναι...

1 Renault Μegane

ΑΞΙΟΛΟΓΟ αυτοκίνητο με υψηλής τεχνολογίας ψηφιακό πακέτο και ευχάριστα απαλό, ελαφρύ και ακριβές σύστημα διεύθυνσης. Η οδήγησή του είναι ένα μεγάλο άλμα προς τα εμπρός σε σχέση με το βαρετό, αντιαισθητικό σύστημα του προγόνου του. Όμως, δεν είναι ιδιαίτερα αθόρυβο, ενώ η σχεδίασή του, αν και αριστοτεχνική, δεν μένει στη μνήμη. Το παλιό Μegane έκανε τον δρόμο πιο ενδιαφέρον μέρος. Το νέο όχι.

2 Volkswagen Golf

ΤΟ ΠΙΟ «ΠΟΝΗΡΟ»: το νέο Golf μοιράστηκε πολύ περισσότερα στοιχεία με τον προκάτοχό του- όσα δεν μοιράστηκε κανένα μοντέλο της σειράς. Είναι αθόρυβο και ευχάριστο στην οδήγηση χωρίς να σε εντυπωσιάζει ιδιαίτερα. Το εσωτερικό του έχει στοιχεία πολυτέλειας και θυμίζει περισσότερο από ποτέ τη Μini Μercedes. Είναι, όμως, ένα σπουδαίο αυτοκίνητο; Όχι.

3 Citroen C5

Η CΙΤRΟΕΝ έγινε γερμανική. Μόνο η μάσκα και η καμπυλότητα τού πίσω παρμπρίζ αποκαλύπτουν την ταυτότητά της. Το εσωτερικό της είναι καθαρά τευτονικού στυλ. Στην οδήγηση, πάντως, το C5 δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Αισθάνεσαι ότι είναι ογκώδες και το σύστημα διεύθυνσης κάπως ασαφές. Οι υδροελαστικές αναρτήσεις του απέτυχαν να κάνουν την οδήγηση πιο άνετη σε σχέση με τις παλαιότερες μεταλλικές εκδόσεις. Μεγάλη ιδέα, ατελής εκτέλεση.

4 Οpel Ιnsignia

ΤΟ ΙΝSΙGΝΙΑ έδιωξε το φάντασμα της μετριότητας που κυνηγούσε τον προκάτοχό του Vectra. Η όψη, η αίσθηση και η ποιότητα είναι γερμανικές και το Ιnsignia έσταξε τεχνολογία στις αναρτήσεις του, το σύστημα μετάδοσης και τους προβολείς του. Πάντως, δεν εισπράττεις και πολύ ευχαρίστηση στην οδήγηση.

5 Αlfa Romeo ΜiΤo

ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟ αυτοκίνητο με μεγάλη προσωπικότητα, εμποτισμένο στην κοκκινοαίματη κληρονομιά. Η έκδοση 1,4 τούρμπο είναι νευρική. Ο έλεγχος ροπής στρέψης κρατάει τις ρόδες καρφωμένες στην ευθεία και σου δίνει μια καταπληκτική αίσθηση. Ακόμη και το σύστημα διεύθυνσης, που δεν μου άρεσε στην αρχή, έχει βελτιωθεί. Θα απολαμβάνατε να είχατε ένα ΜiΤo και αυτό είναι σημαντικό.

6 Skoda Superb

ΑΝ ΟΔΗΓΗΣΕΤΕ το Superb έπειτα από το Ιndignia και το C5, θα αναρωτηθείτε πού έγινε λάθος με τα δύο τελευταία. Το Skoda ρέει όμορφα στον δρόμο, ανταποκρίνεται πάντα και είναι πάντα φυσικό. Έχει έναν παραμυθένιο χώρο στα πίσω καθίσματα και πολύ ωραία τελειώματα. Ο τρόπος που ανοίγει η πόρτα του χώρου αποσκευών είναι ιδιοφυής. Δεν είναι η ομορφιά, αλλά το Skoda είναι μοναδική αξία και μοναδικό αυτοκίνητο.

7 Ford Fiesta

ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ πρέπει να είναι ευχάριστο στην οδήγηση και από αυτή την άποψη το Ford Fiesta έχει τα πάντα με το μέρος του: βάρος, μέγεθος και ευκινησία. Το Fiesta πέτυχε εκεί που πολλοί ανταγωνιστές του απέτυχαν κι επιπλέον σου δίνει την αίσθηση ποιότητας και τελειότητας που περιμένεις από ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Η σούπερ οικονομική, χωρίς τέλη κυκλοφορίας, οικολογική ντίζελ έκδοσή του θα μπορούσε να είναι το αυτοκίνητο που χρειαζόσασταν πάντα. Ο νικητής; Ελπίζω...

link

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 3 weeks later...

...λοιπόν, ευρωπαϊκό αυτοκίνητο για το 2009 το Opel Insignia...για μια ψήφο διαφορά... emardown

coty09insigniajw3.jpg

.....τα αποτελέσματα emardown

1) Opel Insignia (321)

2) Ford Fiesta (320)

3) VW Golf (223)

4) Citroen C5 (198)

5) Alfa Romeo MiTo (148)

6) Skoda Superb (144)

7) Renault Megane (121)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ας ελπισει τωρα η Opel οτι θα παρουν ενα boost οι πωλησεις της, μιασ και σκεφτεται να μειωσει την παραγωγη!! (φρουδες ελπιδες!)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τιιιιιιι; Για να μην φαλήρει η ΓΜ;;;;;;;

Το φιέστα είναι μακράν σημαντικότερο αμάξι από ένα ακόμη όπελ

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarupθεος!!!!

Ελεος ...Ελπιζω να μη ξεφτιλισει και αυτο το μοντελο της Opel ο ελληνας καγκουρας, οπως συνεβη με το Astra (GTC)...

Συμφωνω! Αν και απ'οτι εχει δειξει μεχρι στιγμης ο "Ελληνας καγκουρας" το εχει σεβαστει! Μεχρι τωρα δεν εχει υποπεσει στην αντιληψη μου "καμμενο", "τουμπανο" (η αγαπημενη μου λεξη!!!!! emw00t ), "μετατροπη" GTC! Στην δικια σου trippin?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οχι, δεν εχω δει πολλα ''πειραγμενα'' μηχανικα GTC, τουλαχιστον δε μου εχουν ''μεινει''...Βεβαια η καγκουρια εκφραζεται ποικιλοτροπως...Νεον, τρελλα subwoofers κτλ...Και φυσικα η μεγιστη καγκουρια GTC vs GOLF GTi vs AUDI A3 (S3 wannabe) στο S-ακι της παραλιακης εδω Θεσσαλονικη...ΕΕΕΕΕΛΛΛΛΛΛΛΕΕΕΕΕΕΕΟΟΟΟΟΣΣΣΣΣΣΣ !

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οχι, δεν εχω δει πολλα ''πειραγμενα'' μηχανικα GTC, τουλαχιστον δε μου εχουν ''μεινει''...Βεβαια η καγκουρια εκφραζεται ποικιλοτροπως...Νεον, τρελλα subwoofers κτλ...Και φυσικα η μεγιστη καγκουρια GTC vs GOLF GTi vs AUDI A3 (S3 wannabe) στο S-ακι της παραλιακης εδω Θεσσαλονικη...ΕΕΕΕΕΛΛΛΛΛΛΛΕΕΕΕΕΕΕΟΟΟΟΟΣΣΣΣΣΣΣ !

Ξέχασες να πεις στροφόμετρο και κοντέρ αριστερά στο ύψος των ματιών ως άλλο HUD :splaaaats::lol:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αυτα ειναι μετρητες λογου λ, μπαρομετρα ( η πιεση του τουρμπο μετριεται σε bar), πιεση ή και θερμοκρασια λαδιου και ο,τι αλλο μπορει να βαλει ο νους σου μονο και μονο για δικαιολογειται η υπαρξει αυτου του "διαστημικου" μπιμπελο στην κολωνα του παρ-μπριζ ( ελληνιστι "ανεμοθωρακας"). Δημοφιλεστερο χρωμα ολων, το μπλε ηλεκτρικ!! Φανταζομαι το εσακι της παραλιακης στη θεσνικη ειναι το αντιστοιχο του πεταλου στα λιμανακια της αθηνας!!!! emsuperman Τα GTC ειναι ακομα καινουρια και με "τσιμπημενη" τιμη. Αρα ο ιδιοκτητης πρεπει να ξαναμαζεψει ρευστο για να το επενδυσει! Οταν φτηνεινουν και αρχισουν να πωλουνται ως μεταχειρισμενα, θα γινουμε μαρτυρες της χαρας του κανιβαλου!!!!! emnativeemnative

Εκει που θα σπαραξει η ψυχη μου θα ειναι οταν πρωτοαντικρισω κανιβαλι 500αρακι!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εκει που θα σπαραξει η ψυχη μου θα ειναι οταν πρωτοαντικρισω κανιβαλι 500αρακι!!!

Το οποιο, ομολογουμενως, ειναι κουκλακι...Για σπασιμο στο φλωρικο mini cooper one...:)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

το ότι θα έβγαινε ένα όπελ αυτοκίνητο της χρονιάς ήταν τόσο απρόσμενο όσο το Euro που πήραμε το 2004...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

το ότι θα έβγαινε ένα όπελ αυτοκίνητο της χρονιάς ήταν τόσο απρόσμενο όσο το Euro που πήραμε το 2004...

emgoal

Εγώ στο νέο Astra που μπήκα, ξενέρωσα τόσο πολύ (με το ψεύτικο εσωτερικό του), που δεν ξανακοιτάω Opel ...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν έχεις δει καγκουρίνα να οδηγάει; Ε, χάνεις! :lol:

ποια ειναι αυτη?

το θηλυκό του κάγκουρα, φτιαγμένο αμάξι, σκυλέ ύφος με μια δόση "μαγκιάς" και συνήθως μένει σε κάποιο πεδινό χωριό και ο φίλος της (ή ακόμα και ο αδερφός της) είναι επίσης κάγκουρας.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

το θηλυκό του κάγκουρα, φτιαγμένο αμάξι, σκυλέ ύφος με μια δόση "μαγκιάς" και συνήθως μένει σε κάποιο πεδινό χωριό και ο φίλος της (ή ακόμα και ο αδερφός της) είναι επίσης κάγκουρας.

;)

Και την παλάμη (με τα δάχτυλα προεντεταμένα) μονίμως έτοιμη για να την δείξει σε όποιον την "προσβάλει" στον δρόμο (ή υποννοήσει το γνωστό "τράβα να πλύνεις κανένα πιάτο) ...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Στη περιπτωση δε που η καγκουρινα ( ή καγκουρισσα οπως προτιματε) δεν διαθετει τουτου, δυναται να αποτελεσει αξεσουαρ στο οχημα του εκαστοτε καγκουρα με τον οποιο σχετιζεται...Απαραιτητο προσον το υπερβολικο βαψιμο-σοβαντισμα το βραδυ ή τα τεραστια γυαλια ηλιου-μασκες για οξυγονοκολληση τη μερα...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.