Jump to content

Τα σκήπτρα της Toyota στη διεθνή βιομηχανία παίρνει η τώρα VW


MEDPEAD

Recommended Posts

Τα σκήπτρα της Toyota στη διεθνή βιομηχανία παίρνει η τώρα VW Η γερμανική Volkswagen ξεπέρασε στην παγκόσμια κατάταξη την πρωτοκαθεδρία της Toyota, σε όρους κεφαλαιοποίησης στην αγορά, μετά από αγωνιώδεις προσπάθειες εκ μέρους κεφαλαίων αντιστάθμισης κινδύνου (hedge funds) να καλύψουν θέσεις που στοιχημάτιζαν σε πτώση της τιμής της μετοχής της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η μετοχή της VW παρουσίασε άλμα κατά 55% χθες, επεκτείνοντας ακόμη περισσότερο τις πρόσφατη μεγάλη άνοδό της. Ωστόσο, η τιμή της μετοχής αργότερα υποχώρησε για να κλείσει τελικά με υποχώρηση 2%.

Παρά την πτώση όμως, η αξία της VW ανέρχεται τώρα σε ανώτερα επίπεδα από όσο όλες οι μεγάλες εταιρείες Daimler, BMW, General Motors, Ford, Fiat, PSA Peugeot Citro?n, Renault, Mitsubishi και Hyundai.

Η κεφαλαιοποίηση της γερμανικής εταιρείας στην αγορά ανέρχεται τώρα στα 94,5 δισ. ευρώ, ξεπερνώντας την έως τώρα μεγαλύετρη στον κόσμο Toyota, που βρίσκεται στα 92 δισ. ευρώ (12,79 τρισ. γιεν).

Παράγοντες της αγοράς και επενδυτές ανέφεραν πάντως ότι η χθεσινή εκτίναξη της τιμής της μετοχής της VW, αλλά και το άλμα κατά 27% που είχε παρουσιάσει στις 18 Σεπτεμβρίου οφείλονται στις συναλλαγές των hedge funds στην προσπάθειά τους να καλύψουν θέσεις ανοιχτή αγοράς (short positions).

Η άνοδος αυτή έρχεται σε μια ιδιαίτερα δύσκολη καμπή για τον κλάδο διεθνώς, καθώς αντιμετωπίζει τη διπλή απειλή της μειωμένης ζήτησης και των αυξημένων επενδύσεων για την παραγωγή περιβαλλοντικά φιλικών μοντέλων αυτοκινήτων.

Η Porsche διαθέτει το 35% της VW και προτίθεται να αυξήσει το μερίδιό της σε πάνω από 50% μέσα στον επόμενο μήνα.

www.kathimerini.gr

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 weeks later...

Πηγαίντε να πάρετε VW (ειδικά Golf που λατρεύει ο Νεοέλλην), αλλά φροντίστε πριν το τέλος της πενταετούς εγγύησης να το έχετε σουτάρει γιατί βλέπω να μένετε με την τουρμπίνα (και κάτι άλλο) στο χέρι ...

Συντόμως θα επανέλθει στην κορυφή η Ιαπωνική Αυτοκρατορία. :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εγώ πάντως μεγάλωσα με τα ανέκδοτα για τα ιταλικά αυτοκίνητα, και την εποχή που τα 1400αρια γκόλφ εβγαζαν 60 ίππους κ ζυγιζαν 1200kg. Άναβες φλάς για προσπέραση στην Λαμία κ προσπερνούσες Θεσσαλονίκη(αναφέρομαι σε ηπειρωτική ελλάδα καθώς ο βόρειος οδικός άξονας της Κρήτης δεν επαρκούσε για να προσπεράσει VW). Την ίδια περίοδο η Honda λάνσαρε τον VTi με 160 ατμοσφαιρικά άλογα από 1600κ (απο το 1989)!!

Τι να λέμε τώρα, έβαλαν οι Γερμανοί δεύτερο εκκεντροφόρο το 2000 κ χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι.. Έβαλαν κ τον FSI που εμένα μου βαρούσε πυράκια (πώς γράφεται άραγε αυτό?) στις χαμηλές στροφές. Απο παθητική ασφάλεια τους βγάζω το καπέλο, αλλά κουβαλάς 1400kg μέταλλο αυτό έλλειπε να μην είχε κ παθητική ασφάλεια..

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αγαπητο πτωμα ( a.k.a. dear cadaver ) καταρχην αν θυμαμαι καλα τα πειρακια γραφονται ετσι. Κατα δευτερον, μονο απολυτο δικιο μπορει να σου ριξει καποιος, και πρωτος απο ολους εγω. Στο γκαραζ μου παρκαρουν 3 αυτοκινητα, ενα Carina2 ( my eternal love, τα παντα εχω κανει με αυτο το αμαξι, τα κανει ολα να φαινονται τοσο ευκολα! και πως να μην ειναι με Υ/Τ, A/C και βελουδινα καθισματα! Μην αναρωτηθειτε τι εννοω, εννοω την ωρα που πεφτουν!), ενα yaris 2001, και ενα Polo 2007! Τα περισσοτερα προβληματα αναλογικα με τις ηλικιες τους τα εχει βγαλει το τριτο! Για να μην σου πω το σπαστικο ηλεκτρονικο γκαζι που καμμια φορα φταιει για το οτι μου σβηνει! Ευτυχως δεν ειμαι ο μονος σ'αυτο! Ειμαστε τρι αδερφια και το μονο που σκεφτομαστε να πουλησουμε ειναι το Polo! Τι καταλαβαινει κανεις απο αυτα; Οτι για τα αμαξια των φτωχων ηVW κατασκευαζει τετρατροχες κοροιδιες, αλλα η αληθεια ειναι οτι για τα πλουσιοπαιδα, αααααα, ολα κι ολα! Εκει ξεπερναει τον εαυτο της! ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΗ Ν.Δ. !!!!!!!!!!!!! :splats:emblow

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Βγάζει νόημα αν αναλογιστεί κανείς τί περιλαμβάνει το VW group (συγγνώμη πόρσε γκρουπ). Από σέατ κ σκόντες μέχρι μπουγκάτι και άουντι, όλα βγαίνουν πάνω κάτω σε ίδιες πλατφόρμες, μόνο το σηματάκι κ πόσο σφιγμένη είναι η βίδα, άρα διαλέγετε.

Για την Τογιότα, ναι αξιόπιστη, όπως όλες οι γιαπωνέζικες,αλλά είναι απλώς ανθρωπομεταφορέας και τα τελευταία της μοντέλα μάλλον είναι ακριβούτσικα κ δε προσφέρουν κ κάτι τόσο καινούργιο.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εχεις δικιο αν εξαιρεσεις κατι το MR2, κατι τσελιγκες (CELICA :D ), και κατι SUPRA που ποτε δεν ηρθαν Ελλαδα, ναι απλοι μεταφορεις ειναι και τεχνολογια πεπατημενη. Αν και εδω ερχεται ενα PRIUS να μας θυμησει οτι υπαρχει!! Δεν βαζω μεσα τα Λεξους γιατι αλλου απευθυνονται και θα επρεπε να πουμε οτι και η ΝΙΣΣΑΝ ειναι ΕΞΩΤΙΚΗ εταιρια αν συνυπολογισεις τα INFINITI, και η ΧΟΝΤΑ με το παλιο NSX. Ποσο μαλλον τωρα που βγαινει το καινουριο!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Να συμπληρωσω οτι και το καινουριο SUV της VW,το Tiguan,εχει ξεπερασει σε πωλησεις το bestseller της Τoyota,RAV4!

Οι μεταξυ τους συγκρισεις βγαζουν νικητη το πρωτο σχεδον σε ολα τα σημεια,αλλα μην ξεχναμε οτι προκειται για ενα νεο προιον ενω το RAV εχει δοκιμαστει στο χρονο.

Να δουμε ποιο θα επικρατησει τελικα!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Συγγνώμη, πώς είναι δυνατόν να έχει ξεπεράσει σε πωλήσεις το Tiguan των 6 μηνών το RAV των 14 ετών;

Δεν πιάνουμε στο στόμα μας το RAV λέμεεεε

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το Tiguan έχει 8 μήνες αναμονή. Βγήκε και τους πάτησε όλους.

Και ο λόγος που η VW τα έχει σαρώσει όλα είναι φυσικά οι TSI κινητήρες της.

1400cc που δίνουν 160hp, με μέση κατανάλωση 6,9lit/100km?....simply priceleess

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σε ενα φιλο μου του ειπαν οτι ο χρονος παραδοσης ειναι ανοικτος,μπορει και 10 μηνες!

Παντως πριν που αναφερα τη συγκριση στις πωλησεις εννοουσα την περιοδο που κυκλοφορουν και τα 2 SUV και οχι τις συνολικες πωλησεις που εχει το καθενα ξεχωριστα.

Θα συμφωνησω με τον προλαλησαντα...Το αυτοκινητο δεν παιζεται!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και ο λόγος που η VW τα έχει σαρώσει όλα είναι φυσικά οι TSI κινητήρες της.

1400cc που δίνουν 160hp, με μέση κατανάλωση 6,9lit/100km?....simply priceleess

Εσύ πιστεύεις ότι αυτοί οι κινητήρες είναι κατασκευασμένοι για να ...μακροημερεύσουν ?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Όποιος έχει/είχε VW και δεν έχει φάει τη ζωή του να πηγαινοφέρνει το αμάξι στο συνεργείο, παρακαλώ να μας πει τη γνώμη του!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εγώ πιστεύω ότι οι αντιπροσωπείες εκμεταλλεύονται τις "αδυναμίες" κάθε λαού (και πολύ καλά κάνουν).

Αυτή είναι άλλωστε η δουλειά των τμημάτων μάρκετινγκ.

Πάρτε για παράδειγμα την 316i. Αποτελεί μοντέλο για τις μεσογειακές χώρες και πραγματοποιεί πολύ καλές πωλήσεις στην Ελλάδα παρά το γεγονός ότι πωλείται ακριβότερα από την Ιταλία και την Ισπανία ...Υπάρχουν βλέπετε πολλοί συμπατριώτες μας, που θέλουν να έχουν αυτοκίνητο με την προπέλα στο καπώ ανεξάρτητα αν αυτό είναι έχει βαρύ αμάξωμα και έναν ασθενικό(για το βάρος που έχει α κινήσει) κινητήρα.

Έτσι και με το group VAG. Ο Έλληνας θα αγοράζει Golf ανεξάρτητα απ' την (μη) αξιοπιστία του (15η θέση η VW στην σχετική έρευνα του βρετανικού Car) και παρά το γεγονός ότι σου σκίζουν τον κ@λο στα έξτρα.

Π.χ για τον "τεμπέλη" σου ζητούν 500 ολόκληρα ευρώπουλα ...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Από αξιοπιστία και συγκρίνοντας αυτοκίνητα που έχουν διαφορά δεκαετίας όχι 6 μηνών εννοείται ότι η VW είναι πίσω σε σχέση με τα ιαπωνικά. Polo του '02. Τη μία τα στοπ, την άλλη το φλας, πάλι το στοπ, το λαμπάκι της βενζίνης που δεν σβήνει, μετά το λαμπάκι για τα λάδια που ανάβει με βάση τους σεληνιακούς κύκλους και όχι το που είναι η στάθμη του λαδιού, μετά τα ηλ. παράθυρα που μένουν ανοιχτά και πάει λέγοντας. Το μυστήριο του γιατί ξεφτίζουν τα πλαστικά σε καινούργιο αυτοκίνητο, λύθηκε με την απλή απάντηση "ελληνική συναρμολόγηση" αφού κάναμε προανακριτική επιτροπή για να το μάθουμε. Και όλα αυτά εννοείται 200άρες και 300άρες στον Παζαρόπουλο. Και αυτά όχι σήμερα, τότε, το 2004, 2 χρονών αυτοκίνητο. Ευτυχώς (δυστυχώς για το φίλο που το είχε) δεν ήταν δικό μου. Αν αυτό είναι η αξιοπιστία της VW ευχαριστώ δε θέλω. Μακάρι να ήταν σε πιο λογικές τιμές τα ιαπωνικά (που αλλού είναι στην Ευρώπη, εδώ όμως είναι μάγκες) και μακάρι να είχε η Nissan αυτοκίνητο που να βλέπεται αυτήν την περίοδο. Η VW είναι πιο αξιόπιστη σε άλλες κατηγορίες, σε καμμία περίπτωση όμως στα μικρά-μικρομεσαία.

ΥΓ Το Sunny του '91 με 260.000χλμ ακόμα δεν καταλαβαίνει τίποτα, λαδάκι, λάστιχα και τακάκια. Και αυτό φτιαγμένο στο Βόλο ήταν αλλά...Japan.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

εαν καταλαβα καλα το αρθρο επανω μιλαει για τα σκηπτρ της κεφαλοποιησης και ΟΧΙ των πωλησεων οπου ειναι σταθερα μπροστα η ιαπωνικη....επισης αυτη η πρωτεια στην κεφαλοποιηση μην ξεχναμε οτι μπορει να ειναι απλα προσωρινη-εικονικη ιδιως μαλιστα στην τρεχουσα περιοδο...

οσον αφορα τα ιαπωνικα εχουν σαφεστατα υπεροχη αξιοπιστιας στα μηχανικα μερη...αυτο εχουν δειξει εξαλλου και ενδοχωριες γερμανικες ερευνες.

απο την αλλη ομως τα γερμανικα εφαρμοζουν συνεχως νεες καινοτομιες (εξόυ και η μειωμενη αξιοπιστια βλεπε GOLF GT,FSI,TFSI...)

με πολυ καλη παθητικη ασφαλεια και πολυτελεια+ιδιαιτερη προσοχη στην συναρμολογηση και στην ποιοτητα των υλικων σε σχετικη αντιθεση με τις αλλες εταιρειες.

εγω προσωπικα προτιμω ιαπωνικο λογω αξιοπιστιας και λογο αντιληψης...κακα τα ψεμματα τα γερμανικα εχουν αλληαισθηση στιβαροτητας και δογικης συμπεριφορας και τα θεωρω τα πλεον ανωτερα....επειδη ομως προσωπικα ξαναλεω δεν βλεπω το αυτοκινητο ως επεκταση του εγω μου κ.λ.π. ουτε γουσταρω να μου πιανουν τον κωλο στα σερβις,βλαβες και να γεμιζω λιτρα απο λαδια προτιμω τα ιαπωνικα.......

***να τονισω πως οι γερμανοι δεν ειναικαι τοσο καινοτομοι οσο πιστευει ο κοσμος ...οι συμπιεσμενοι κινητηρες εχουν απποριφθει απο τους ιαπωνες εδω και κατι χρονια(στο 90%των μοντελων τους--το RX εχει περιστροφικο συμπιεστη..τελειως δαιφορετικο δηλαδη ......πολυ απλα γιατι ηκαμπυλη αποδοσης τους σε βαθος 5-ετιας ειναι φθινουσα...απλα εχουν εμποτισει στον κοσμο την ιδεα του συμπιεστη κυριως η VW( η MERCEDES εαν δεν κανω λαθος δεν τον πολυ εφαρμοζει πολυ απλα για να μην μειωσει την αξιπιστια της...π.χ. το 1400 κυβικα συμπιεσμενα δεν νομιζω οτι θα αντεξουν για πολυ καιρο το βαρος του PASSAT δηλ. ναι μεν μαθηματικα με τις ροπες κ.λ.π. βγαινει αλλα τα κυβικα δινουν την ζωη στον κινητηρα)

ειναι θεμα αντιληψης το πως βλεπει κανεις το αυτοκινητο-μερικοι καραγουσταρουν τον ωραιο χωρο των γερμανικων το οποιο αντικειμενικα ειναι ωραιος και ποιοτικος σε σχεση με ολα τα αλλα και το κυρος που πιστευουν οτι αποπνεει --και φυσικα και θεμα τσεπης....εγω προσωπικα να σκιζομαι στις εφημεριες γαι να μου τα τρωει ενας συμπιεστης 'η για ενα ρεπριζ 3'' γρηγορο 'η τι γνωμη θα εχει ο καθε βλακας για το τουτου μου...οχι δεν θα παρω...

και ξαναλεω για να μην με παρεξηγησει κανεις πως απλα αντιλαμβανομαι διαφορετικα την εννοια του αυτοκινητου ΧΩΡΙΣ αυτο να σημαινει πως τα γερμανικα (υπαρχει ενα κομπλεξ στην ελλαδα απο οτι εχω παρατηρησει εναντιον των γερμανικων--ενω ολοι θελουν αποενα γερμανικο) δεν αξιζουν...αντιθετα πιστευω πως σε συνολικη βαθμολογηση ολων των ενδεχομενων παραμετρων ειναι στην κορυφη...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Φιλε μου Βασιλη μου, θελω να σου πω που διαφωνω μαζι σου! Καταρχας, η ποιοτητα συναρμολογησης περιλαμβανει τα παντα. Ξεκινωντας λοιπον με αυτη την παραδοχη, σου λεω το εξης. Το Polo '06  της αδερφης μου ειχε αστοχια συναρμολογησης σε ενα κολαρρο του ψυγειου και ψαχναμε να βρουμε γιατι βρωμουσε ολη η γειτονια "καμμενο" οντας πασιφανες οτι η μποχα προερχοταν απο το αυτοκινητο! Η πρωτοπορια της αρμονικης συνυπαρξης, στους TSI, του κομπρεσσορα με το τουρμπο οφειλεται στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ! Συνυπαρξη τετοια εχει επαναληφθει και στο σχετικα κοντινο παρελθον στην καθαρα ραλλιστικη εκδοση της Lancia Delta Integrale S4. Τοτε δεν υπηρχε εγκεφαλος, αλλα ηταν αλλα χρονια τοτε! emdspr  Εχεις δικιο οτι τα γερμανικα εχουν αλλη αισθηση στιβαροτητας, αλλα μονο αυτο τους εμεινε για να αντιπαραθεσουν στους απεναντι! Πολυ δικος μου φιλος αλλαξε αντλια βενζινης σε Golf '05 λογω κακης ποιοτητας βενζινης! Ολοι την ιδια βενζινη βαζουμε, γιατι αντλια  αλλαξε μονο αυτος;Θα ηθελε να σε ενημερωσω οτι κανεις τεραστιο λαθος που πιστευεις οτι εχουν απορριψει οι Ιαπωνες το τουρμπο. Mazda 3 MPS και 6 MPS και CX-7, Subaru Impreza και Forester, Mitsubishi Lancer Evo, Daihatsu YRV, το ολοκαινουριο Nissan GTR, και δεν ξερω μηπως ξεχναω και καποιο. Το RX-8 δεν εχει περιστροφικο συμπιεστη, εχει περιστροφικο ΚΙΝΗΤΗΡΑ με ονομα WANKEL (αυτο ειναι και το ονομα του εφευρετη). Εχει μεγαλυτερο ποσοστο ενεργειακης αποδοσης και γι'αυτο δινει 192 αλογα απο 1300 κυβικα ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΠΙΕΣΤΗ! Αν θες του βαζεις, αλλα εσενα προσωπικα δεν σε βλεπω!!Πραγματικα δεν εχω ιδεα για το αν πεφτει η καμπυλη αποδοσης του τουρμπο στην 5ετια, αν φυσικα δεν το  emnative κανιβαλισεις-σοδομισεις-του πιεις το αιμα!  :bloodomen: Και τι σε νοιαζει; Ουτως ή αλλεως πεφτει η αποδοση καποτε! Και οσον αφορα την αντοχη δεν εξαρταται απο τα κυβικα αλλα απο τα υλικα που ειναι φτιαγμενος ο κινητηρας, τουτεστιν με τι σκατα μεταλλα ειναι φτιαγμενος!!Απολυτο δικιο εχεις παιδι μου να μην θελεις να σκιζεσαι στις εφημεριες για να πληρωνεις τους κωλογερμανους! Και επειδη κι εγω το ιδιο σκεφτομαι, το επομενο μου αμαξι θα ειναι το Mazda MX-5 δευτερης γενιας, 1800 κυβικακια, LSD, VVT, και 146 ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΤΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΑΤΑ ΑΤΙΑ!!Θα παρακαλουσα ιδιαιτερως να μην ξαναπει κανεις οτι οι TSI καινε τοσο λιγο! Δεν βγαινουν τοσα αλογα με τοση λιγη βενζινη! Οση βαλεις, τοσα θα παρεις! Η διαδικασιες μετρησεων καταναλωσης και καυσαεριων ειναι τυποποιημενες και μετρημενες σε εργαστηριο (ΔΗΛ in vitro και οχι in vivo  :D  ) για να αποκτηθει η εγκριση τυπου συμφωνα με τα νουμερα που επιβαλλει η κομισιον, λογω ρυπανσης  emanakatevomai και υπερθερμανσης  emfurious  του πλανητη! ANY QUESTIONS ASKED NOW, OR FOR EVER HOLD YOUR SILENCE!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

χαχαχα...

ε τοτε δεν διαφωνουμε...!!!

καποια τεχνικα εκανα λιγο λαθος αλλα η κεντρικη ιδεα ειναι η ιδια.....

VVT?!απο οτι εχω ακουσει ειναι γαματοι κινητηρες......με το καλο να το παρεις......

τα FSI,TFSI etc οντως καινε τα κερατα τους...η καταναλωση πεφτει μονο στε εθνικη .....οπως φυσικα σε ολα...το λαδι ομως βραζει.....αυτο με τον εγκεφαλο δεν το ηξερα...εννοω νομιζα πως ειναι 2 συμπιεστες σε παραλληλη διαταξη και με εν σειρα λειτουργια....οενας πρεσαρει στις χαμηλες και υστερα μπαινει στο παιχνιδι και ο δευτερος σε υψηλοτερες.....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το αυτοκίνητο είναι σαν μια γυναίκα. Αν δεν σε κάνει κλικ, δεν το παίρνεις.

Όποιος νομίζει πως θα φτιάξει την εικόνα του, οδηγώντας συγκεκριμένη μάρκα αυτοκινήτου, είναι ηλίθιος.

Μια αυτοκινητοβιομηχανία βγάζει διάφορους τύπους αυτοκινήτων, που μπορεί να μην έχουν καμμία σχέση μεταξύ τους. Συνεπώς το να τις συγκρίνει κανείς μεταξύ τους, αντί τα συγκεκριμένα μοντέλα της καθεμιάς, την συγκεκριμένη χρονιά, είναι αδόκιμο.

Υπάρχουν πράγματα που μαθαίνονται αργότερα που αλλάζουν πολλά δεδομένα. Π.χ. τα μοντέλα της Μερσεντές από το 1994-2002 δίνονταν για συναρμολόγηση σε χώρες εκτός Ε.Ε. γιαυτό και η πιο αξιόπιστη εταιρία στο χώρο, εμφάνισε απίστευτα προβλήματα σε διάφορα μοντέλα της και έχασε πελάτες και βαθμούς αξιοπιστίας.

Ο Wankel είναι παλιά εφεύρεση και δεν χρησιμοποιήθηκε επειδή απλά καίει όσο ένα Hummer (20lit/100km).

Η κατανάλωση έχει σχέση με τον τρόπο οδήγησης. Σε τεστ μεταξύ της νέας Μ3 με το Prius, βρέθηκε ότι η διαφορά στην κατανάλωσή τους βρισκόταν στο μέγεθος του μισού λίτρου/100χιλ, με τον ίδιο συντηρητικό τρόπο οδήγησης.

ΟΙ TSI βρήκαν την χρυσή αναλογία. Οι επιδόσεις τους είναι πολύ καλές και έχουν μικρή κατανάλωση βενζίνης σε σχέση με τους ατμοσφαιρικούς. Αν τους πηγαίνεις στα κόκκινα, φυσικά και θα έχουν μεγάλη κατανάλωση.

Προσωπικά δεν μ'αρέσει η γιαπωνέζικη και η κορεάτικη αισθητική. Ούτε όλα τα γερμανικά είναι ίδια. Το Golf δεν θα το αγόραζα ποτέ.

Ορισμένες BMW έχουν φοβερές αναλογίες. Αλλά η μάρκα δεν παίζει ρόλο. Φανταστικό θεωρώ για παράδειγμα το πίσω μέρος της νέας C5. Αλλά αυτές είναι προσωπικές επιλογές του καθενός και απόλυτα σεβαστές.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

http://en.wikipedia.org/wiki/Wankel_engine

Μεγάλη εφεύρεση, το πρόβλημα που τον σταμάτησε κ δεν κατέκτησε την αγορά ήταν που έσπαγε. Με τον Renesis που έχει στο RX-8 η mazda υποτίθεται ότι λύθηκαν αρκετά προβλήματα. Καίει τα άντερά του αλλά μην ξεχνάμε κ την απόδοση. Του έχουν φορτώσει 2 τούρμπο (στροβιλοσυμπιεστές εξάτμισης ελληνιστί) στο RX-8 πως να μην καίει?

Υποψιάζομαι ότι σε λίγο θα συζητήσουμε το θέμα της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Αναφέρθηκε ήδη το εργοστάσιο του θεοχαράκη στο βόλο...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Blast from the past

07] Το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο από την ΕΒΟ

Πηγή: ΝΕΤ 28/2/2002 11:42:00 μμ

Θετικά βλέπει το υπουργείο Μεταφορών την κατασκευή του πρώτου ελληνικού αυτοκινήτου, από την ελληνογερμανικ ή εταιρεία Τι Βι Τι. Ψυχή της εταιρείας, ο Ελληνας Δημήτρης Βαρτζιώτης, κατασκευαστής του "Αλήτη", ενός τετραθέσιου Πόλο. Αν όλα πάνε καλά, το αυτοκίνητο θα βγει στην παραγωγή από την Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων ως τους Ολυμπιακούς του 2004.

και μου απαντάω με τον ίδιο τον Αλήτη: http://www.e-go.gr/car/articleurl.jsp?url=...&narttype=1

(αλήτης από αλέομαι = περιπλανιέμαι άνευ λόγου, ίσως και χαμένος)

H εταιρία που ανέλαβε την υλοποίηση του πρωτοτύπου Aletis για λογαριασμό της ΕΛΒΟ είναι μια από τις σημαντικότερες εταιρίες όχι μόνο στην ευρύτερη περιοχή της Στουτγάρδης αλλά και σε ολόκληρη τη Γερμανία. Ιδρύθηκε το 1986 από τον κ. Δημήτρη Βαρτζιώτη, αεροναυπηγό και πολιτικό μηχανικό με στόχο την ανάπτυξη και δημιουργία συστημάτων πληροφορικής, ανάπτυξης προϊόντων και εφαρμογών ιατρικής. Από το 1987 είναι ο επίσημος συνεργάτης της IBM για τη Γερμανία, ενώ από το 1990 ξεκίνησε η στρατηγική συνεργασία με τη DaimlerChrysle r για την οποία αναπτύσσει ψηφιακές προσομοιώσεις των εσωτερικών χώρων όλων των μοντέλων της Mercedes-Benz που σχεδιάζονται από την τελευταία. 'Αλλοι πελάτες της εταιρίας είναι η VW η Porsche, η Deutsche Aerospace, η BMW και πολλά ακόμη «τρανταχτά» ονόματα της παγκόσμιας βιομηχανίας.

Φυσικά δεν είναι Ελληνικό αυτοκίνητο, αλλά αυτοκίνητο από γερμανική εταιρία με Ελληνα πρόεδρο ( κάνω λάθος; ) που του το παρήγγειλε η ΕΛΒΟ για άγνωστο λόγο, αφού δεν βγήκε στην Ολυμπιάδα όπως καταλάβαμε.

Παμ παρακάτ' όμως με μια ωραία ελληνική πατέντα, το διαφορικό χωρίς γρανάζια!

«O μηχανισμός που επινοήσαμε μπορεί να εφαρμοστεί στα αυτοκίνητα, βελτιώνοντας σημαντικά την ασφάλεια και την απόδοσή τους. Eξουδετερώνει τους κραδασμούς και αποτρέπει την ανεξέλεγκτη περιστροφή των τροχών, το γνωστό σπινάρισμα, σε δύσκολες συνθήκες, όπως βροχή, χιόνια, λάσπες.

Hδη μεγάλες εταιρείες έχουν δείξει ενδιαφέρον για εφαρμογές και μαζική παραγωγή του νέου μηχανισμού, όπως η «MKB» που ασχολείται με την κατασκευή διαφορικών και ενδιαφέρεται να το χρησιμοποιήσει κατ αρχάς σε ειδικού τύπου μεγάλα οχήματα. H εταιρεία «ZF» ενδιαφέρεται να την εφαρμόσει σε κιβώτια ταχυτήτων και σε μειωτήρες ελικοπτέρων! Eνδιαφέρον έδειξε και η αυτοκινητοβιομ ηχανία «Mερτσέντες», μέσω της «MKB», για μελλοντικές εφαρμογές σε οχήματα. Hδη το χρησιμοποιεί η Φεράρι, ενώ γίνεται προετοιμασία για εφαρμογή και σε άλλα αυτοκίνητα «Φόρμουλα 1», όπου και δοκιμάζονται στις μεγάλες ταχύτητες, οι ξεχωριστές ιδιότητες του μηχανισμού.

Hδη και η εταιρεία «Σουμπαρού» άρχισε να χρησιμοποιεί μια δική της παραλλαγή, του νέου μηχανισμού. Mάλιστα εκπρόσωπος της εταιρείας παραδέχτηκε ότι χρησιμοποιήθηκ αν στοιχεία από τη δική μας εφεύρεση. Tην εφεύρεσή μας, υποστήριξε ο καθηγητής, διευθυντής του Eργαστηρίου Δυναμικής και Kατασκευών του Mετσόβιου Πολυτεχνείου Kωνσταντίνος Σπέντζας, που τεκμηρίωσε και συνέβαλε στην κατοχύρωση της πατέντας.

Ζήσε Μάη μου... απ'το 2002 το άρθρο :antegeia:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

......κι εγω παντως Toyota εχω και μαλιστα δεκαετιας και δεν εχω κανενα προβλημα..... B)

toyotababecb9uh0.giftoyotababecb9uh0.giftoyotababecb9uh0.giftoyotababecb9uh0.giftoyotababecb9uh0.giftoyotababecb9uh0.gif

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

χαχαχα...

ε τοτε δεν διαφωνουμε...!!!

καποια τεχνικα εκανα λιγο λαθος αλλα η κεντρικη ιδεα ειναι η ιδια.....

VVT?!απο οτι εχω ακουσει ειναι γαματοι κινητηρες......με το καλο να το παρεις......

τα FSI,TFSI etc οντως καινε τα κερατα τους...η καταναλωση πεφτει μονο στε εθνικη .....οπως φυσικα σε ολα...το λαδι ομως βραζει.....αυτο με τον εγκεφαλο δεν το ηξερα...εννοω νομιζα πως ειναι 2 συμπιεστες σε παραλληλη διαταξη και με εν σειρα λειτουργια....ο ενας πρεσαρει στις χαμηλες και υστερα μπαινει στο παιχνιδι και ο δευτερος σε υψηλοτερες.....

Οι συμπιεστες δουλευουν ας πουμε "ανεξαρτητα" μεταξυ τους. Στις χαμηλες στροφες δουλευει ο κομπρεσσορας που παιρνει κινηση απο τον στροφαλοφορο, στις μεσαιες που εχει ξυπνησει και το τουρμπο δουλευουν και οι δυο μαζι, και στις ψηλες δουλευει το τουρμπο μονο του και αποσυνδεεται ο κομπρεσσορας για να μην φρεναρει την αποδοση, "φρεναρωντας" τον στροφαλοφορο. Αυτα χρειαστηκαν πολλες ωρες δοκιμων για να βρουν τη ομαλη λειτουργια μεταβασης απο κομπρεσσορα σε τουρμπο, οχι μονο για την ομαλοτητα αλλα και την βιωσιμοτητα.

Ειναι επομενο να βραζει το λαδι οταν εχεις τρεις πηγες θερμοτητας, μηχανη-κομπρεσσορα-τουρμπο!

Ευχαριστω ρε φιλε αλλα εχει πανω απο 15.000 ευρωπουλα :anavwfwties: το μοντελο του 2004 που ειναι και το πιο περιποιημενο αισθητικα. Και αφου θα ξανααργησω να βρω λεφτα για αυτοκινητο, θελω το καλυτερο!!! eminlove

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.