Jump to content

ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΣΤΡΑΤΟ


fugi

Recommended Posts

Αν μπορεί κάποιος να μας πει τι παίζει με τις άδειες στο στρατό.

Είμαι άσχετος. Μπαίνω στρατό ξηράς και με ενδιαφέρει (ακόμα δεν μπήκα :splaaaats: ) να μάθω πόση άδεια δικαιούμαι. Δηλ από τους 12 μήνες πόσες μέρες συνολικά θα'μαι εκτός.

Εχω ακούσει διάφορα αλλά θέλω μια εμπεριστατωμένη άποψη αποκλειστικά για την άδεια, από κάποιον που ξέρει.

Υπόψην:

emcrybaby

ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΥΣΜΑΑΑΑΑ.....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

καλέ μου ψάρακα,

είναι σύνολο 18 ημέρες αλλά τις τρεις τις χάνεις στην ορκωμοσία.

σε αυτές πρόσθεσε και τα οδοιπορικά

τώρα, μπορεί να προκύψουν και κάποιες μη βυσματικές

πχ, στο κέντρο μας αφήναν ένα Σ/Κ άδεια

μου δώσανε 3 ημέρες άγραφες για να πάρω κάποια φάρμακα από το 401

και μια τιμητική 10ήμερη στη δεύτερη μετάθεση

κοινώς, φρόντισε να απολαύσεις την εμπειρία του στρατού

γιατί δε θα την ξαναπετύχεις

άντε βρε , και καλός πολίτης

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

καλέ μου ψάρακα,

είναι σύνολο 18 ημέρες αλλά τις τρεις τις χάνεις στην ορκωμοσία.

σε αυτές πρόσθεσε και τα οδοιπορικά

τώρα, μπορεί να προκύψουν και κάποιες μη βυσματικές

πχ, στο κέντρο μας αφήναν ένα Σ/Κ άδεια

μου δώσανε 3 ημέρες άγραφες για να πάρω κάποια φάρμακα από το 401

και μια τιμητική 10ήμερη στη δεύτερη μετάθεση

κοινώς, φρόντισε να απολαύσεις την εμπειρία του στρατού

γιατί δε θα την ξαναπετύχεις

άντε βρε , και καλός πολίτης

Ευχαριστώ agomahodas για τη γρήγορη κ κατατοπιστική απάντηση. Κάτι ακόμα, αν μπορείς...

1)Είναι προτιμότερο να πάρω όλη την άδεια στο τέλος για να φύγω κανά μήνα πιο νωρίς ή ενδιάμεσα?

Αν το 2ο, συμφέρει να τη σπάσω σε 3ήμερα 'η μονομιάς 15 μέρες γεια σας?

2)Και κάτι ακόμα τιμητικές παίρνεις έυκολα και πόσες συνήθως?Αν σε συμπαθήσει ο διοικητής (γιατρός γαρ :splats: ) μπορεί να καβαντζώσεις και καμμιά 15αριά μερούλες ακόμα?

3)Παίζει άδεια εκπαιδευτική?Αν ναι πόσες μέρες?

Ευχαριστώ από πριν!

Link to comment