Jump to content

Κλιμακώνονται οι πιέσεις προς την Ελλάδα, για την αναγνώριση των τίτλων σπουδών


Clemence

Recommended Posts

Η διαφωνία μου με σένα sperrgebiet είναι σε κάποια επιχειρήματά σου για την βιολογική (τουλάχιστον νοητική) ανωτερότητα των επιτυχόντων στις Πανελλήνιες.

Αν ήταν έτσι τα πράγματα (και έπρεπε να τις εκλάβουμε ως θέσφατο για την πορεία κάποιου ως φοιτητή) θα έπρεπε και η μετέπειτα πορεία των αριστούχων σε αυτές να είναι ανάλογη.

Όμως τα στοιχεία άλλα λένε ...

Και αφού άρχισες τις παραπομπές (και καλά κάνεις και μας δίνεις υλικό για μελέτη !) θα μπορούσα και εγώ να σε παραπέμψω σε έρευνα του ΕΜΠ απ' την δεκαετία του '90 για τις επιδόσεις των αριστούχων του αλλά δυστηχώς δεν έχω αυτή την στιγμή διαθέσιμο το αρχείο μου.

Πάντως τα αποτελέσματα είναι με μια λέξη άκρως απογοητευτικά.

Με αυτά δεν θέλω να πω ότι οι φοιτητές του 12-13 που δεν κατόρθωσαν να πιάσουν καμμιά Σχολή στις Πανελλήνιες και αγόρασαν ένα πτυχιάκι στην ΡουμανοΒουλγαρία είναι αδικημένοι. Τουναντίον ! Απλά λέω ότι ανάμεσα σε αυτούς τους εμφανώς άχρηστους-λαδωτές και τα παιδιά που πέρασαν (με το σπαθί τους) σε κάποια Ιατρική στην Ελλάδα υπάρχουν κάι άλλες κατηγορίες.

Αριθμητικώς μικρότερες θα μου πεις ? ΟΚ, σύμφωνοι αλλά είναι άδικο να λέμε ότι όποιος δεν πέρασε τις Πανελλήνιες στην Ελλάδα δεν δικαιούται να σπουδάσει Ιατρός.

Εν ολίγοις οι Πανελλήνιες είναι μεν ενδεικτικές αλλά όχι αυτόματα και αποκλειστικές του τι μπορεί να κάνει κάποιος.

Αυτό που υποχρεούται να κάνει το Ελληνικό κράτος, αν σκοπεύει ποτέ να γίνει σοβαρό κράτος είναι να καθιερώσει σοβαρές εξετάσεις τύπου USMLE (και εδώ συμφωνώ απολύτως μαζί σου) ώστε να γίνει ένας στοιχειώδης διαχωρισμός απ' την πλέμπα.

"Μα θα ωφεληθούν τα τέκνα των καθηγητών και οι βυσματίες" θα πουν κάποιοι !

Καλύτερα να ωφεληθεί ένα μικρό ποσοστό λέω εγώ παρά να έχουμε το σημερινό χάλι, της απόλυτης εξίσωσης των ανθρώπων που αγόρασαν τα πτυχία τους με ένα (έστω μικρό επί του συνόλου) ποσοστό που το παλεύει με τον "παραδοσιακό" τρόπο ...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Sorry κοπρίτη,εγώ σε τι διαφώνησα?Και εγώ εξετάσεις τύπου USMLE θέλω.Διότι υπάρχει διαφορά μεταξύ του χρίσματος είσαι γιατρός ανεξάρτητα πού τελείωσες και του δικαιώματος που σου δίνει η επιτυχία στις εξετάσεις.Διαφορά με σοβαρές συνέπειες,πολιτικές,κοινωνικές ,οικονομικές.Δες ποια είναι η θέση των γιατρών στις χώρες όπου υπάρχουν εξετάσεις για εισαγωγή στην ειδικότητα(ΗΠΑ,Γαλλία) και πού στις χώρες χωρίς εξετάσεις.Κοίτα το χάλι του UK όπου ήδη έχει δημιουργηθεί σοβαρή ανεργία γιατρών και όλοι είναι αγανακτισμένοι.

Γιατί όμως λες εσύ δεν ζητούν εξετάσεις στο UK?

Διότι αν ψάξεις το σύστημα εισαγωγής θα δεις οτι εκεί οι εισακτέοι δεν ήταν το 5% των αποφοίτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με τις κορυφαίες βαθολογίες στις πανεθνικές εξετάσεις όπως στις ΗΠΑ,αλλά άτομα με καλή βαθμολογία και επιτυχή συνέντευξη.Δηλαδή στην Αγγλία οι απόφοιτοι ιατρικής δεν συνιστούν το κορυφαίο 5% του πληθυσμού από άποψη επιδόσεων όπως στις ΗΠΑ αλλά βρίσκονται λίγο πάνω από το 80%,με το ζόρι περιλαμβάνονται στο 20% των καλύτερων επιδόσεων.Τι σημαίνει αυτό θα μου πεις?

Σημαίνει οτι αν θεσπιστούν εξετάσεις τύπου USMLE στο UK οι επιδόσεις των ξένων γιατρών καικυρίως των ασιατών θα ξεπεράσουν αυτές των Αγγλων λόγω του υψηλότερου δείκτη νοημοσύνης των ξένων γιατρών που έχουν επολεγεί με αυστηρότερα συστήματα στις χώρες τους.Συνεπώς οι Αγγλοι θα κόβονται και τις θέσεις θα τις παίρνουν οι Πακιστανοί.Αυτό το ξέρουν οι Αγγλοι και για αυτό δεν θέλουν εξετάσεις δια ροπάλου παρά τα χάλια στο σύστημα επιλογής για θέσεις ειδικότητας,παρόλο που μερικοί μένουν απέξω.Προτιμούν το Βασίλειο να παίρνει νομικά μέτρα ευθέος αποκλεισμού των overseas doctors και ζητούν ειδική μεταχείριση για τους εγχώριους σε βάρος των αποφοίτων χωρών ευρωπαικής Ενωσης.(Για αυτό έχουν δυσκολέψει τα πράγματα για τους Ελληνες).

Αντίθετα οι Αμερικανοί δεν έχουν πρόβλημα γιατί ξέρουν οτι πάντα θα έχουν καλύτερες επιδόσεις στα USMLE από τους ξένους αφού οι ίδιοι περιλαμβάνονται στο 5% των ατόμων με τις μεγαλύτερες διαννοητικές επιδόσεις στη χώρα.

Βλέπεις λοιπόν τι συνέπειες έχουν διαφόρων ειδών μέτρα και πώς επηρρεάζεται η συμπεριφορά ορισμένων ομάδων.Πόσο αντιρατσιστές και οπαδοί των ίσων ευκαιριών είναι οι Αγγλοι στα χαρτιά και τι προστασία ζητούν,πώς αποκλείουν κόσμο ακριβώς γιατί εξαρχής απέρριψαν την εισαγωγή στις ιατρικές σχολές με βάση αποκλειστικά επιδόσεις.

Εγώ δεν είπα οτι όλοι οι απόφοιτοι ανατολικής Ευρώπης είναι άχρηστοι.Το 10% με βάση τα στοιχεία ήταν μαθητές άνω του 18 και σίγουρα έχουν μεγαλύτερη τύχη στις εξετάσεις από ό,τι τα λαμόγια της μεταγραφής,για τα οποία δεν υπάρχει κανένας ειδικός λόγος να έχουν καλύτερα ποσοστά από τους Δικατσάδες.

Στην Ελλάδα έτσι κι αλλιώς κανείς δεν έχει ιδέα από θέματα επιδόσεων,οπότε μέχρι να πάρουν χαμπάρι τι συμβαίνει και να κάνουν τις αναγκαίες διορθώσεις(μοριοδότηση,ποσόστωση) στις εξετάσεις θα περάσει καιρός και πάλι θα αποτύχουν για μια πληθώρα από λόγους.Συνεπώς το σύστημα θα είναι σε γενικές γραμμές αδιάβλητο και αντικειμενικό.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οφείλω να ομολογήσω ότι αγνοώ τις διαδικασίες στο Ηνωμένο Βασίλειο πέραν του γεγονότος ότι έχουν γεμίσει Πακιστανούς !

Πάντως οι εξετάσεις θα διέψευδαν και τους τελευταίους πόθους κάποιων "Ανατολικών" που τώρα ισχυρίζονται ότι "αδικήθηκαν" στις Πανελλήνιες ενώ είναι εμφανής η ασχετοσύνη τους.

Αν αποτύχεις στις Πανελλήνιες, αποτύχεις να πάρεις θέση σε ένα αδιάβλητο διαγωνισμό για άδεια εργασίας και Ειδικότητα τότε ίσως αξίζει να αναρωτηθείς τι κάνεις στον Ιατρικό χώρο ...

Απ' την άλλη πάντα θα υπάρχουν οι γονείς που αγνοώντας (ή γνωρίζοτας που είναι το χειρότερο) ότι έχουν βλακικά τέκνα θα εξακολουθούν να σπρώχνουν τα παιδιά τους να γίνουν γιατροί και είναι αυτοί που θα φωνάζουν για το "δύσκολο των εξετάσεων" (όπως έγινε με το ΔΙΚΑΤΣΑ).

Μιλάμε για χιλιάδες κόσμο (και δυνητικούς ψηφοφόρους) που καμμιά κυβέρνηση δεν μπορεί να αγνοήσει.

Έτσι φτάνουμε στο γνωστό μελαγχολικό συμπέρασμα, ότι το "πολιτικό κόστος" εμποδίζει να γίνουν οι απαραίτητες μεταρρυθμίσεις στην χώρα (οι πραγματικές και όχι οι μαμακίες του Καραμανλή).

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ασε ρε kostask που θα μας πει οτι οι δικατσάδες και οι λαδωτές,οι γόνοι καθηγητών και οι λαμόγιοι της μεταγραφής είναι κομμουνίσταροι και σοσιαλιστές.Τι κωμωδία είναι αυτή?Γιατι όλοι βολεύονται πίσω από σοσιαλιστικού τύπου επιχειρηματολογία για να καλύψουν την ανικανότητά τους?

Τι μπαγαποντιές είναι αυτές?Από τη μια μας λένε οτι η αγορά επιβάλλει την υπερπληθώρα γιατρών από την άλλη οτι η υπερπληθώρα γιατρών είναι σοσιαλιστικό μέτρο.Μπράβο.Ολα τα καλύπτει η υπερπληθώρα γιατρών.Πανάκεια.Για αυτό στο θέμα ΔΟΑΤΑΠ συμφώνησαν όλα τα κόμματα στη Βουλή.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αν η Ελλάδα ήταν μια σοβαρή χώρα kostask19 δεν θα επέτρεπε την αθρόα εισαγωγή αμφιβόλης ποιότητας πτυχιούχων Ιατρών.

Αν είχαμε σοβαρές εξετάσεις για την άδεια άσκησης επαγγέλματος θα βλέπαμε πόσο θα δούλευε το "λαδάκι" πολλών στις Ανατολικές χώρες όπως και οι κομματικές διευκολύνσεις στα Ελληνικά ΑΕΙ.

Αξιολόγηση για όλους λοιπόν, αυτό ζητούν όσοι κοπίασαν να πάρουν το πτυχίο τους.

Οι λαδωτές φυσικά θα το ρίξουν στο αστειάκι και στον μηδενισμό των πάντων (βοηθάει η ισοπέδωση τους βλάκες).

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η μήπως είναι δημοκρατικό σου δικαίωμα να λες οτι είναι έτσι χωρίς να έχεις ελέγξει προηγουμένως τα στοιχεία,χωρίς να τα υποβάλλεις σε κριτική.Οπότε μπορείς να λες ό,τι σου καπνίσει.

Πάρε λοιπόν μια κατάταξη των πληθυσμών με βάση τους δείκτες νοημοσύνης,ψάξε να βρεις τι μέσο όρο έχουν οι μαύροι και οι Ασιάτες και μετά πες μου αν έχω δίκιο.Για να σε διευκολύνω ιδού το link.

www.rlynn.co.uk/pages/article_intelligence/t4.asp.Δες και πού βρίσκονται οι Ελληνες.

Σοβαρά?Δεν είσαι υποχρεωμένη να τα γνωρίζεις αυτά?Είσαι όμως υποχρεωμένη να τα απορρίπτεις?Δε σου φαίνονται σωστά?Δεν θες να ασχοληθείς?Μπορείς όμως έτσι να καταδικάζεις γιατί νομίζεις οτι τα στοιχεία δεν υπάρχουν?

Καταλαβαίνεις τη διαφορά με την παπαρολογία της τηλεόρασης?Γιατί η Κουτσίκου μπορεί με μια λέξη να δημιουργήσει εντυπώσεις,στο ίντερνετ όμως τέτοια άτομα δεν έχουν τύχη γιατί τα αποφθέγματά τους υπόκεινται σε έλεγχο και χρήζουν τεκμηρίωσης?Διότι εσύ λες περί ρατσισμού και εγώ σου πετάω τα στοιχεία.

Δεν έχεις ξανακούσει τέτοια ορολογία?Σε ποια σχολή βρίσκεσαι?Η σχολή σου καθημερινά χρησιμοποιεί στατιστικούς όρους.

Πάντα έτρεφα μια ξεχωριστή αγάπη για τους βιαστές της στατιστικής. Δεν μπορώ να θυμηθώ ποια αρχή της στατιστικής αναφέρει ότι μπορεί μια μελέτη που τιτλοφορείται

" Intelligence and the Wealth and Poverty of Nations" να δώσει στοιχεία για οτιδήποτε εκτός από τη συσχέτιση του intelligence με το wealth and poverty of nations.

Επειδή βέβαια δεν μπορώ να φανταστώ ότι ένας κάποιος που γνωρίζεί τόσο καλή στατιστική θα έκανε ποτέ μια τόσο σοβαρή παράβλεψη, υποθέτω ότι μάλλον το μόνο πρόβλημα είναι ότι δε θα ξέρει αρκετά καλά αγγλικά ώστε να καταλάβει ότι "Wealth and Poverty of Nations" δε μεταφράζεται σε φυλή.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 1 month later...

Συγκέντρωση φοιτητών

22/10/2007

Έληξε το χρονικό περιθώριο που είχε στη διάθεσή της η Ελλάδα, για να ενσωματώσει στο ελληνικό Δίκαιο, την κοινοτική οδηγία

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας θα πραγματοποιήσουν στις 12 το μεσημέρι, έξω από τα γραφεία της ευρωπαϊκής επιτροπής, φοιτητές που πρόσκεινται στην εξωκοινοβουλευτική Αριστερά.

Ζητούν να μην αναγνωρισθούν τα επαγγελματικά δικαιώματα αποφοίτων κολεγίων που συνεργάζονται με πανεπιστήμια του εξωτερικού.

Εν τω μεταξύ, έληξε το χρονικό περιθώριο που είχε στη διάθεσή της η Ελλάδα, για να ενσωματώσει στο ελληνικό Δίκαιο, την κοινοτική οδηγία.

www.skai.gr

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 10 months later...

Αυτόματη αναγνώριση τίτλων - Ενημέρωση των φοιτητών για την αξία των σπουδών τους - Κατάταξη όλων των πτυχιούχων σε εξεταστικές «ζώνες»

Πιο ελαστικοί, πιο γρήγοροι. Αυτές είναι οι εντολές που πήραν τις προηγούμενες ημέρες οι ειδικοί εισηγητές και οι υπάλληλοι του Διεπιστημονικού Οργανισμού Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (ΔΟΑΤΑΠ), οι οποίοι κατάργηση του Οργανισμού άκουγαν και κατάργηση δεν έβλεπαν. Το μόνο που δεν περίμεναν να ακούσουν ωστόσο ήταν ένα: νέος νόμος για τον ΔΟΑΤΑΠ. Αυτόματη αναγνώριση τίτλων σπουδών (τουλάχιστον εκείνων που δεν εμφανίζουν προβλήματα), ενημέρωση των ενδιαφερομένων για την αξία των σπουδών τους προτού αυτές ολοκληρωθούν και κατάταξη όλων των πτυχιούχων σε εξεταστικές «ζώνες» θα περιέχει ο νέος νόμος για τον ΔΟΑΤΑΠ, που ολοκληρώνεται ως το τέλος Αυγούστου και θα προωθηθεί για ψήφιση στη Βουλή το φθινόπωρο. Ο νέος νόμος θα αποτελέσει το τρίτο και τελευταίο βήμα της κυβέρνησης στα θέματα αναγνώρισης πτυχίων ξένων ΑΕΙ, μετά την ψήφιση του νόμου για τα κολέγια και την ενσωμάτωση στο εθνικό δίκαιο της κοινοτικής οδηγίας για τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων τους.

Ο ΔΟΑΤΑΠ δεν καταργείται. Αντιθέτως, επεκτείνεται και φιλελευθεροποιείται! Η κυβέρνηση ολοκληρώνει σχέδιο... μετεξέλιξης του οργανισμού που αντικατέστησε το περίφημο ΔΙΚΑΤΣΑ αλλά ποτέ δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τις διαδικασίες αναγνώρισης πτυχίων σε δύο ή τρεις μήνες (όπως υπόσχονταν επί σειρά ετών οι εκπρόσωποί του). «Το Βήμα» παρουσιάζει τις βασικές διατάξεις του νέου νόμου φιλοξενώντας ταυτόχρονα τις πρώτες δηλώσεις του νέου προέδρου του Οργανισμού καθηγητή κ. Αρ. Χαραλαμπάκη.

Σύμφωνα με τις αποφάσεις που έχουν ληφθεί και οι οποίες σύντομα θα νομοθετηθούν, τα ΑΕΙ της αλλοδαπής και οι πτυχιούχοι τους χωρίζονται από τον Οργανισμό σε τρεις ζώνες:

* Την «πράσινη ζώνη», στην οποία εντάσσονται τα πανεπιστήμια και τα τμήματα για τα οποία δεν αμφισβητείται με κανέναν τρόπο ο ομοταγής χαρακτήρας τους και η ισοτιμία τους με τα ελληνικά κρατικά πανεπιστήμια. Υπενθυμίζεται ότι ομοταγές θεωρείται το ίδρυμα που απονέμει πτυχία (με αναγνωρισμένα στη χώρα τους επαγγελματικά δικαιώματα), τίτλους μάστερ και διδακτορικούς τίτλους, η πλειονότητα των καθηγητών του έχει διδακτορικό τίτλο και τα προπτυχιακά προγράμματά του έχουν τουλάχιστον τριετή διάρκεια. Στις περιπτώσεις των πανεπιστημίων αυτών η αναγνώριση τίτλων και η ενημέρωση του υποψηφίου δεν θα διαρκούν περισσότερο από έξι ημέρες. Θα αρκεί μόνο η σημείωση του εισηγητή που ανέλαβε την κάθε υπόθεση ότι το ίδρυμα ανήκει στη ζώνη αυτή και η υπογραφή του προέδρου του Οργανισμού.

* Την «κόκκινη ζώνη», στην οποία εντάσσονται τα πανεπιστήμια τα οποία δεν αναγνωρίζονται στη χώρα μας. Η απάντηση του Οργανισμού θα δίνεται στον υποψήφιο το πολύ σε δύο ημέρες από την κατάθεση της αίτησής του.

* Την «κίτρινη ζώνη», στην οποία εντάσσονται τα ιδρύματα για τα οποία δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη η διαδικασία αναγνώρισής τους αλλά επίκειται. Στην περίπτωση αυτή, που είναι και η πολυπλοκότερη, η απάντηση θα δίνεται το αργότερο σε τρεις μήνες. Προς αποφυγήν της πιθανότητας παράτασης της διορίας αυτής προβλέπονται ασφαλιστικές δικλίδες. Η διαδικασία δεν θα απαιτεί πλέον εισήγηση, κατάθεση τριών ακαδημαϊκών συμβούλων ούτε και απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής του Οργανισμού. Θα αρκεί ο εισηγητής, η άποψη ενός ακαδημαϊκού συμβούλου και η υπόθεση θα στέλνεται απευθείας στον πρόεδρο για υπογραφή.

Παράλληλα θα σχηματιστεί κατάλογος όλων των ΑΕΙ, ο οποίος θα ενημερώνεται διαρκώς ώστε να ενημερώνεται το κοινό για την αξία των σπουδών κάθε ιδρύματος. «Ετσι θα προλάβουμε τις πολυετείς και άσκοπες σπουδές και το κοινό θα ενημερώνεται εκ των προτέρων» λέει σχετικά ο κ. Χαραλαμπάκης. «Εχουμε πλήρη κατανόηση για τους ανθρώπους που ζητούν τη βοήθεια του Οργανισμού και θέλουμε να τους διευκολύνουμε όσο γίνεται» δηλώνει. Οπως τονίζει, ο ΔΟΑΤΑΠ και πριν από αυτόν το ΔΙΚΑΤΣΑ χαρακτηρίστηκε επί σειρά ετών από αγκυλώσεις, γραφειοκρατικές διαδικασίες που καθυστερούσαν την εκκαθάριση και των πιο απλών υποθέσεων και αυστηρές προϋποθέσεις. Διευκρινίζεται βέβαια ότι οι αναγνωρίσεις του ΔΟΑΤΑΠ αφορούν την ακαδημαϊκή αναγνώριση των πτυχίων ως ισοτίμων με τα ελληνικά ΑΕΙ και δεν έχουν καμία σχέση με τις περιπτώσεις των κολεγίων, για τα οποία θα λειτουργήσει παράλληλο σύστημα αναγνώρισης μόνο των επαγγελματικών τους δικαιωμάτων.

«Ο Οργανισμός έχει επίσης τεράστιο πρόβλημα έλλειψης προσωπικού και δουλεύει κυρίως με αποσπασμένους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι όταν μαθαίνουν τη δουλειά και γίνονται χρήσιμοι φεύγουν» λέει ο νέος πρόεδρος του ΔΟΑΤΑΠ. «Πρέπει να γίνουμε πιο ελαστικοί, πιο γρήγοροι και πιο ακριβείς. Υπόσχομαι ότι μετά τη μεταβατική περίοδο των επόμενων μηνών και σίγουρα ως τα Χριστούγεννα θα δούμε μια βελτίωση σε όλα τα επίπεδα της λειτουργίας του Οργανισμού» καταλήγει.

Στόχος της νέας ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας, ωστόσο, όπως αναφέρουν πληροφορίες από το κτίριο του Αμαρουσίου, είναι ο ΔΟΑΤΑΠ να λειτουργήσει τα επόμενα χρόνια παράλληλα και ως συμβουλευτικό όργανο άσκησης πολιτικής, να γίνει ένα «υπουργείο Εξωτερικών» της Παιδείας και να υποστηρίξει τη διεθνή συνεργασία των πανεπιστημίων με στόχο την ομαλοποίηση και τη διασύνδεση όλων των συστημάτων αναγνώρισης πτυχίων ανά την Ευρώπη και τον κόσμο.

Αυτά από τη νέα ηγεσία του ΔΟΑΤΑΠ. Γιατί η παλαιά τάσσεται πιο πολύ υπέρ του περιορισμού του ρόλου του Οργανισμού στην πιστοποίηση της αναγνώρισης πτυχίων και της ανάδειξης των επαγγελματικών και επιστημονικών συλλόγων της χώρας στους φορείς που ουσιαστικά θα εγκρίνουν την αξία των πτυχίων και θα παρέχουν τα επαγγελματικά δικαιώματά τους. Ο καθηγητής κ. Γ. Λεοντάρης, ο οποίος αποχώρησε πρόσφατα από τον Οργανισμό, δηλώνει στο «Βήμα» ότι το πρόβλημα δεν είναι πλέον ο χρόνος που κάνει ο ΔΟΑΤΑΠ για να εγκρίνει ένα πτυχίο αλλά ο ρόλος του Οργανισμού στην ελληνική κοινωνία. «Πρόκειται για έναν συγκεντρωτικό μηχανισμό που ελέγχει πτυχία» λέει ο κ. Λεοντάρης. «Πρέπει να αλλάξει η λειτουργία του και να σταματήσει ο έλεγχος των πτυχίων. Πρέπει να γίνεται μια απλή πιστοποίηση της αναγνώρισης και να προχωρεί ο ενδιαφερόμενος στην αναβάθμιση των επαγγελματικών του δικαιωμάτων, κάτι που θα αναλαμβάνουν οι επαγγελματικοί σύλλογοι και οι επιστημονικές ενώσεις της χώρας» καταλήγει.

Το ΒΗΜΑ, 17/08/2008

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.