Jump to content

Recommended Posts

Επίσης θεωρώ εξαιρετικά λιττό το άγαλμα και το κενοτάφιο στις Θερμοπύλες το όποιο κάποια "Ελληνόπουλα" γέμισαν και με γκράφιτυ...

Άλλα έθνη αν είχαν τέτοια Ιστορία θα είχαν "σηκώσει" ...

Ξέρω ότι ενοχλεί τους οπαδούς της παγκοσμιοποίησης και της "συναδέλφωσης" των λαών αλλά ΝΑΙ υπήρχε εποχή που κυριαρχούσαμε στον κόσμο (Greek Empire το ονόμασε το Discovery) και είμσασταν "η μοναδική νησίδα ελευθερίας μεσά σε μιά θάλασσα τυραννίας και υποκρισίας ..." όπως γράφει και το βιβλίο !

Ας μην το ξεχνάμε ...

Απαπαπαπα αυτα δεν λεγονται στην Ελλαδα. Εισαι νεοναζι, ακροδεξιος, καραρατσισταρος, φασιστομουρη (κουφαλα-κρεμαλα), Αδωνις, εκφυλισμενος, ταγματασφαλιτης κλπ. Ζητω τα εργατικα δικαια (σικ), το φοιτητικο κινημα, η συναδελφωση, τα κινηματα της οικολογιας και ο Τσιπρας (που χαθηκε αυτη η ψυχη?), τα νεα βιβλια ιστοριας και συνεχιζουμε (οπα)...

υγ. για αυτο που ειπες θα σε καταγγειλω στον αλαβανο, αλλα μου φαινεται πως θα την γλυτωσεις καθως προσπαθει να σωσει τον Τζαβετ ταδε αρχιπακιστανο και τους 49+12 αθωους συμπολιτες μας. :antegeia:

Πες τα αδερφέ! Που περνιέται ο πατριώτης για φασίστας και ο κουλτουριάρης για προοδευτικός αντί για προδότης!!!

Όσο για την ταινία είναι εκπληκτική και τονίζει το μεγαλείο της ελληνικής φυλής γενικότερα αλλά και του μοναδικού στην παγκόσμια ιστορία σπαρτιατικού λαού, ο οποίος

κατά τη διάρκεια των Περσικών Πολέμων μαζί με τους Αθναίους και τους υπόλοιπους Έλληνες έθεσαν τις βάσεις για την ελληνική παντοκρατορία σε όλο τον τότε γνωστό κόσμο!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 132
  • Created
  • Last Reply

Και κάτι που ξέθαψα από ένα καταπληκτικό βιβλίο:

''Ο μοναδικός που γλύτωσε από τους τριακόσιους του Λεωνίδα στις Θερμοπύλες ήταν κάποιος Αριστόδημος. Όταν επέστρεψε στη Σπάρτη, αντιμετώπισε το χλευασμό και την περιφρόνηση των συμπατριωτών του. Για να εξιλεωθεί, την επόμενη χρονιά, στις Πλαταιές, πολέμησε σαν λυσσασμένος. Έβγαινε μόνος του μπροστά και ορμούσε στους Πέρσες, επιζητώντας ουσιαστικά την εξιλέωση μέσα από το θάνατό του. Πολέμησε πιο γενναία απ΄όλους. Γλίτωσε, αλλά, μετά το τέλος της μάχης, το συμβούλιο των αρχηγών όχι μόνο δεν τον αντάμειψε αλλά τον εξόρισε από την πόλη, διότι η παράτολμη συμπεριφορά του αποτελούσε κίνδυνο για όλη τη φάλαγγά του και τους συμπολεμιστές του.''

Από το βιβλίο του Δημήτρη Καμπουράκη ''Μια Σταγόνα Ιστορία'', εκδ. Πατάκη.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Έχουμε διαμαρτυρηθεί και εμείς έντονα στο παρελθόν για άλλες χολιγουντιανές παραγωγές και είμαι σχεδόν σίγουρος πως θα το πράξουμε και στο μέλλον. Μήπως έχει κάποια βάση η αντίδραση των απογόνων των Περσών; (μάλλον τόσο απόγονοι όσο και εμείς των αρχαίων Ελλήνων)

Η ταινία προσωπικά μου άρεσε. Εάν παρουσίαζε και πάλι τους Έλληνες ως ομοφυλόφιλους, έκφυλους παιδεραστές (για τα σημερινά δεδομένα) τότε ίσως μιλούσα διαφορετικά.

Όλες οι αποκλίσεις από την τότε πραγματικότητα (χαλάουα, ορκ, διάφορες σαλτσούλες) είναι αναγκαίες, γιατί σε αντίθετη περίπτωση, απλά θα πάτωνε η επιχειρηματική προσπάθεια, διότι περί αυτού πρόκειται.

Η κεντρική ιδέα που παρουσιάζεται μέσα από το πραγματικό ιστορικό γεγονός είναι καθαρή και πολύ δυνατή.

Η αυτοθυσία για έναν ανώτερο σκοπό που δεν επιτρέπει λεπτομέρειες όπως "ζύγισμα" και "μέτρημα" του αντιπάλου.

Σήμερα, ίσως αυτό μοιάζει για κάποιους εθνικιστικό και ανόητο.

Όποιος συμμερίζεται πάντως τις διαμαρτυρίες των Περσών, ας υπογράψει το......petition :anavwfwties:

http://www.petitiononline.com/wpci96c/petition.html

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και κάτι που ξέθαψα από ένα καταπληκτικό βιβλίο:

''Ο μοναδικός που γλύτωσε από τους τριακόσιους του Λεωνίδα στις Θερμοπύλες ήταν κάποιος Αριστόδημος. Όταν επέστρεψε στη Σπάρτη, αντιμετώπισε το χλευασμό και την περιφρόνηση των συμπατριωτών του. Για να εξιλεωθεί, την επόμενη χρονιά, στις Πλαταιές, πολέμησε σαν λυσσασμένος. Έβγαινε μόνος του μπροστά και ορμούσε στους Πέρσες, επιζητώντας ουσιαστικά την εξιλέωση μέσα από το θάνατό του. Πολέμησε πιο γενναία απ΄όλους. Γλίτωσε, αλλά, μετά το τέλος της μάχης, το συμβούλιο των αρχηγών όχι μόνο δεν τον αντάμειψε αλλά τον εξόρισε από την πόλη, διότι η παράτολμη συμπεριφορά του αποτελούσε κίνδυνο για όλη τη φάλαγγά του και τους συμπολεμιστές του.''

Από το βιβλίο του Δημήτρη Καμπουράκη ''Μια Σταγόνα Ιστορία'', εκδ. Πατάκη.

Ο ΔΕΙΛΟΣ ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ (2)

March 3rd, 2007 at 21:47 (ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ)

Ετσι λοιπόν (για να συνεχίσω το προυγούμενο post περί δειλίας) το να είσαι δειλός σε μια κοινωνία όπως η Σπαρτιατική ήταν αρκετά δύσκολο. Ομως για να πούμε και την αλήθεια η δειλία είναι ανθρώπινη κατάσταση και επειδή η Σπαρτιατική κοινωνία αποτελούνταν από ανθρώπους ήταν επόμενο να υπάρχουν και δειλοί.

Στη μάχη των Θερμοπυλών (που προς το παρόν μας ενδιαφέρει) αναφέρονται τρία ονόματα .

Ο πρώτος ήταν ο Εύρυτος .Επειδή είχε κάποιο πρόβλημα με το μάτι του Ο Λεωνίδας του επέτρεψε να γυρίσει στο στρατόπεδο στους Αλπηνούς. Εκεί ήταν ελεύθερος (όσο μπορεί κάποιος Σπαρτιάτης να είναι) να κάνει ότι νομίζει. Οταν έμαθε ότι η μάχη ήταν στο τελικό στάδιο πήρε τα όπλα του και πολέμησε και πέθανε. Ενώ ο δούλος του τον εγκατέλειψε.

Το δεύτερο όνομα είναι αυτό του Αριστόδημου ο οποίος για τον ίδιο λόγο που έφυγε ο Εύρυτος έφυγε κιαυτος.Κι ενω είχαν συμφωνήσει με τον Εύρυτο να ξαναγυρίσουν στη μάχη αυτός δεν επέστρεψε. Υπάρχει και μια άλλη γνώμη για τον Αριστόδημο. Οτι τον έστειλαν για αγγελιοφόρο κάπου αλλά αυτός σκόπιμα καθυστέρησε για να σωθεί. Οταν όμως γύρισε στη Σπάρτη η ζωή του ήταν άθλια. Ο τρέσας Αριστόδημος ,έτσι τον φώναζαν δηλαδή ο φοβιτσιάρης Αριστόδημος. Ομως τελικά ο Αριστόδημος δείλιασε για μια μόνο στιγμή στις Θερμοπύλες αλλά αποκατέστησε το όνομάτου πεθαίνοντας γενναία στη μάχη των Πλαταιών.

Το τρίτο όνομα ήταν αυτο του Παντίτη ,ο οποίος κι αυτος στάλθηκε σαν αγγελιοφόρος και δε γύρισε. Δε μπόρεσε να αντέξει το ψυχολογικό βάρος και κρεμάστηκε στη Σπάρτη

(Ολα τα παραπάνω τα παρουσιάζω με αφορμή την ταινία <<300>> που σύντομα θα γίνει η προβολή της και με απότερο σκοπό την ενημέρωση γύρω από τη ζωή των Σπαρτιατών. Βέβαια για να μπει κάποιος στη φιλοσοφία της κοινωνίας των Σπαρτιατών θέλει αρκετό χρόνο και διάβασμα .Ελπίζω αυτά που γράφω να αποτελέσουν αφορμή για βαθύτερη μελέτη και σκέψη .Θα χαρώ πολύ!)

πηγή: wordpress.com

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οι έφοροι κατηγόρησαν τον Αριστόδημο για πεισιθανάτιο τρόπο στη μάχη και του στέρησαν όποια τιμή...

Αναφέρεται κάτι ανάλογο και αργότερα για έναν νεαρό σπαρτιάτη που πολέμησε δίχως πανοπλία...Δε θυμάμαι το όνομα.

Πάντως αν σκεφτούμε την ιερή ευλάβεια του σχηματισμού που διέκρινε τον Λακωνικό τρόπο μάχης και το γεγονός ότι ακόμα και ο ρυθμός της κίνησής τους καθοριζόταν από ανάλογη μουσική από αυλούς τους καταλαβαίνω που τον καταδίκασαν.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καθυστερημένο αλλά ίσως χρησιμο, γιατί καλύπτει το ζήτημα του πόσο σοβαρά ασχολήθηκε ο Μίλλερ με την επόχή πρίν γράψει το fiction δημιουργημα του έναντι άλλων που ταχα μου το βασάνισαν και ενδιαφέρθηκαν πολύ πριν δημιουργήσουν «Μαξιμους»

Is the film '300' fact or fiction?

VICTOR DAVIS HANSON

Crowds are flocking to see the film "300" about the ancient Spartans' last stand at the pass at Thermopylae against an invading Persian army. Yet many critics, in panning "300," have alleged that the film is essentially historically inaccurate. Are they right?

Here are some answers. But first two qualifiers. I wrote an introduction to a book about the making of "300" after being shown a rough cut of the movie in October. And, second, remember that "300" does not claim to follow exactly ancient accounts of the battle of Thermopylae in 480 B.C. Instead, it is an impressionistic take on a graphic novel by Frank Miller, intended to entertain and shock first, and instruct second.

Indeed, at the real battle, there weren't rhinoceroses or elephants in the Persian army. Their king, Xerxes, was bearded and sat on a throne high above the battle; he wasn't, as in the movie, bald and sexually ambiguous, and he didn't prance around the killing field. And neither the traitor Ephialtes nor the Spartan overseers, the Ephors, were grotesquely deformed.

When the Greeks were surrounded on the battle's last day, there were 700 Thespians and another 400 Thebans who fought alongside the 300 Spartans under King Leonidas. But these non-Spartans are scarcely prominent in the movie.

Still, the main story line mostly conveys the message of Thermopylae.

A small contingent of Greeks at Thermopylae (which translates to "The Hot Gates") really did block the enormous Persian army for three days before being betrayed. The defenders claimed their fight was for the survival of a free people against subjugation by the Persian Empire.

Many of the film's corniest lines - such as the Spartan dare, "Come and take them," when ordered by the Persians to hand over their weapons, or the Spartans' flippant reply, "Then we will fight in the shade," when warned that Persian arrows will blot out the sun - actually come from ancient accounts by Herodotus and Plutarch.

The warriors of "300" look like comic-book heroes because they are based on Frank Miller's drawings that emphasized bare torsos, futuristic swords and staged fight scenes. In other words, director Zack Snyder tells the story not in a realistic fashion - like the mostly failed attempts to recapture the ancient world in recent films such as "Troy" or "Alexander" - but in the surreal manner of a comic book or video game.

The Greeks themselves often embraced such impressionistic adaptation. Ancient vase painters sometimes did not portray soldiers accurately in their bulky armor. Instead, they used "heroic nudity" to show the contours of the human body.

Similarly, Athenian tragedies that depicted stories of war employed contrivances every bit as imaginative as those in "300." Actors wore masks. Men played women's roles. They chanted in set meters, broken up by choral hymns. The audience understood that dramatists reworked common myths to meet current tastes and offer commentary on the human experience.

Some reviewers think the film is gratuitously violent. But Thermopylae was no picnic. Almost all the Spartans and Thespians were killed, along with hundreds from other Greek contingents. Some of the film's most graphic killing - such as Persians being pushed over the cliff into the sea - derives from the text of Herodotus. And the filmmakers omitted the mutilation of King Leonidas, whose head Xerxes ordered impaled on a stake.

Finally, some have suggested that "300" is juvenile in its black-and-white depiction - and glorification - of free Greeks versus imperious Persians. The film has actually been banned in Iran as hurtful American propaganda, as the theocracy suddenly is reclaiming its "infidel" ancient past.

But that good/bad contrast comes not from the director or Frank Miller, but it is based on accounts from the Greeks themselves, who saw their own society as antithetical to the monarchy of imperial Persia.

True, 2,500 years ago, almost every society in the ancient Mediterranean world had slaves. And all relegated women to a relatively inferior position. Sparta turned the entire region of Messenia into a dependent serf state.

But in the Greek polis alone, there were elected governments, ranging from the constitutional oligarchy at Sparta to much broader-based voting in states like Athens and Thespiae.

Most importantly, only in Greece was there a constant tradition of unfettered expression and self-criticism. Aristophanes, Sophocles and Plato questioned the subordinate position of women. Alcidamas lamented the notion of slavery.

Such openness was found nowhere else in the ancient Mediterranean world. That freedom of expression explains why we rightly consider the ancient Greeks as the founders of our present Western civilization - and, as millions of moviegoers seem to sense, far more like us than the enemy who ultimately failed to conquer them.

Victor Davis Hanson, a historian at the Hoover Institution at Stanford University, writes for Tribune Media Services

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Την ταινία προσωπικά δεν την είδα. Οπότε δεν μπορώ να έχω άποψη για το τεχνικό και εικαστικό μέρος της.

Κάνει πρεμιέρα απόψε στο Inglaterra και δεν είμαι διατεθημένος να δώσω 20 λιρόνια για να δώ κάτι που θα έβλεπα μόνο και μόνο να περάσει η ώρα και να ίκανοποιήσω λίγο το αίσθημα μου για να λίγη βια και αίμα στο celluloid. Από την άλλη λόγω της κατάχρησης του θέματος μάλλον θα αγνοήσω κάθε άλλη οδό και θα εστιαστώ σε ποικίλοθ χρώματος διακινητές έτσι σαν αντίδραση γιατί ποτέ δεν ανέχτηκα να με φτύνουν με τα λεφτά μου.

Από την άλλη θα ήθελα να πώ σε όλους εκεί στην Ελλάδα που βιάζονται να ταυτίζονται με οτι βλακεία τους πασάρουν αρκεί να αναφέρεται το όνομα κάποιου/κάτι από την ιστορία μας και να νομίζουν οτι κάνουν και εθνικό έργο οτι είναι βαθειά νυχτωμένοι.

Η ταινία γυρίστηκε για τους λόγους που γυρίστηκε και χρισημοποιήθηκαν οι συγκεκριμένες πηγές γιατί αυτό διευκολύνει την υπάρχουσα κατάσταση. Δεν ειναι τυχαίο οτι αυτή την εποχή χρειάζονται κάποιοι την φιλολογία των οπαδών του συγκεκριμένου κομικ όπως άλλες εποχές χρειαζόταν του Superman και αλλων ηρώων της Marvel Comics. Αν θέλετε ψάξτε στο διαδίκτυο για τα Fun Club του συγκεκριμένου κομικ και το κατα πόσο ανιστόρητα και κιτς μας κάνουν εθνικά ξεφτίλα στις ΗΠΑ.

Χρειάστηκε ο Γιωργάκης να ταυτίσει τα παλικάρια του με τους 300 και να πολεμήσουν γιατί θα τα βρούν σκούρα και το ξέρει και το υπερθέαμα έγινε. Μήπως τυχαία η ταινία έχει κάνει θραύση σε εισητήρια στους "μαλ....." ΄Ελληνες και στα στρατόπεδα των U.S.Marines;

Κανέναν δεν θα συνέφερε να μεταφερθεί το ήθος και η αίσθηση καθήκοντος που επέβαλε τη συνειδητή πειθαρχεία στους νόμους και τα ψηφίσματα του κράτους (τοις κείνων ρήμασι πειθώμενοι). Ούτε και στον κάθε γροθο χρυσαυγίτη και λοιπων στοιχείων βολεύει αυτό. Σε κανέναν δεν βολεύει ο Πολεμιστης με ιδανικά, πάθος και συναίσθηση καθήκοντος και συμμετοχής σε όλες τις πλευρες της ζωής. Αλλά ο απλός φοβισμένος στρατιωτάκος.

Αν θέλαν πραγματική μεταφορά (όσο το δινατον γίνεται) χωρίς πολλά φίλτρα που να αλλάζουν την τελική εικόνα όπως μας βολεύει, θα χρησιμοποιούσαν για το σενάριο το βιβλίο "οι πύλες της φωτιάς". Μήπως εκεί ο Λεωνίδας που κλαίει αποχωριζόμενος τη γυναίκα του και της λέει για καθήκον στην πατρίδα που είναι ανώτερο από τον ερωτά τους και την ζωή του, είναι λιγότερο ηρωικός. Ή που ζητά από τους συμπολεμιστές τους να πουν τη γνώμη τους αν θα μείνουν και θα πεθάνουν και να κρατήσουν μέχρι να ετοιμαστεί η άμυνα ή να φύγουν και να πέσει η Ελλάδα, και αφού ακούει τις γνώμες δίνει διαταγή να μείνουν και να πεθάνουν τον κάνει λιγότερο Ήρωα. Μην τρελαθούμε κιόλας.

Αν πιστεύουμε ότι η Σπάρτη ήταν ένα μάτσο στρατόκαυλοι, μιλιταριστικά ανθρωπάκια, τότε καλά κάνουμε και χαιρόμαστε που μας παρουσιάζουν έτσι. Αν απο την άλλη χαιρόμαστε που δεν μας παρουσιάζουν φιληδονιστές και ομοφυλόφιλους αλλά a lean mean kiling machine πάλι να πω ότι αυτό δεν το χρειάζονται τώρα. Οι γκαίη απενοχοποιήθηκαν πλέον οπότε οι αναφορές στην αρχαία Ελλάδα του τύπου το κάναν και αυτοί που ήχαν πολιτισμό από παλαιά δεν χρειάζονται πλεον.

Μήπως ήρθε η ώρα να διεκδικήσουμε να τεθεί υπό το νόμο περί Copyright και όλη η ιστορία μας και τα ονόματα που αναφέρονται σε αυτή, όπως το κάναμε με την φέτα και το μουσακά; Αφού από μονοι μας αδυνατούμε να τους πείσουμε να σεβαστούν την ιστορία μας. Αμα θέλουν να την κάνουν χρήση παραποιόντας την τουλάχιστον ας βγάλουμε κανένα φράγκο. (να κάνουμε και καμία αύξηση στους μισθούς των γιατρών :D )

Και για του λόγου το αληθές παραπέμπω το απόσπασμα από διαφημιστικό του History Channnel

The History Channel presents "Last Stand of the 300"

Movie promotion and ancient history collide on "Last Stand of the 300" from the History Channel, a glance back at the battle of Thermopylae between 300 Spartans and a vast Persian army. This battle, fought in 480 B.C., not only determined the future of Greek history and Western civilization, but it also became a symbol of bravery and heroism in the face of impossible odds. More recently, it inspired a graphic novel by Frank Miller that has been turned into a highly anticipated motion picture, opening tomorrow.

"Last Stand of the 300" recalls the warrior culture of the ancient Spartans, whose very name has become synonymous with discipline and austerity. No look at ancient legend is entirely free of metaphor or historical parallel to our own times. The notion of a tiny fraction of the population defending a country cannot be lost on contemporary viewers. And, of course, the adversaries of "The 300" were from Persia, a nation now known as Iran.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Την ταινία προσωπικά δεν την είδα. Οπότε δεν μπορώ να έχω άποψη για το τεχνικό και εικαστικό μέρος της.

Κάνει πρεμιέρα απόψε στο Inglaterra και δεν είμαι διατεθημένος να δώσω 20 λιρόνια για να δώ κάτι που θα έβλεπα μόνο και μόνο να περάσει η ώρα και να ίκανοποιήσω λίγο το αίσθημα μου για να λίγη βια και αίμα στο celluloid.

Από την άλλη θα ήθελα να πώ σε όλους εκεί στην Ελλάδα που βιάζονται να ταυτίζονται με οτι βλακεία τους πασάρουν αρκεί να αναφέρεται το όνομα κάποιου/κάτι από την ιστορία μας και να νομίζουν οτι κάνουν και εθνικό έργο οτι είναι βαθειά νυχτωμένοι.

Μήπως τυχαία η ταινία έχει κάνει θραύση σε εισητήρια στους "μαλ....." ΄Ελληνες και στα στρατόπεδα των U.S.Marines; Κανέναν δεν θα συνέφερε να μεταφερθεί το ήθος και η αίσθηση καθήκοντος που επέβαλε τη συνειδητή πειθαρχεία στους νόμους και τα ψηφίσματα του κράτους (τοις κείνων ρήμασι πειθώμενοι). Ούτε και στον κάθε γροθο χρυσαυγίτη και λοιπων στοιχείων βολεύει αυτό. Σε κανέναν δεν βολεύει ο Πολεμιστης με ιδανικά, πάθος και συναίσθηση καθήκοντος και συμμετοχής σε όλες τις πλευρες της ζωής. Αλλά ο απλός φοβισμένος στρατιωτάκος.

Αν θέλαν πραγματική μεταφορά (όσο το δινατον γίνεται) χωρίς πολλά φίλτρα που να αλλάζουν την τελική εικόνα όπως μας βολεύει, θα χρησιμοποιούσαν για το σενάριο το βιβλίο "οι πύλες της φωτιάς". Μήπως εκεί ο Λεωνίδας που κλαίει αποχωριζόμενος τη γυναίκα του και της λέει για καθήκον στην πατρίδα που είναι ανώτερο από τον ερωτά τους και την ζωή του, είναι λιγότερο ηρωικός. Ή που ζητά από τους συμπολεμιστές τους να πουν τη γνώμη τους αν θα μείνουν και θα πεθάνουν και να κρατήσουν μέχρι να ετοιμαστεί η άμυνα ή να φύγουν και να πέσει η Ελλάδα, και αφού ακούει τις γνώμες δίνει διαταγή να μείνουν και να πεθάνουν τον κάνει λιγότερο Ήρωα. Μην τρελαθούμε κιόλας.

Αν πιστεύουμε ότι η Σπάρτη ήταν ένα μάτσο στρατόκαυλοι, μιλιταριστικά ανθρωπάκια, τότε καλά κάνουμε και χαιρόμαστε που μας παρουσιάζουν έτσι. Αν απο την άλλη χαιρόμαστε που δεν μας παρουσιάζουν φιληδονιστές και ομοφυλόφιλους αλλά a lean mean kiling machine πάλι να πω ότι αυτό δεν το χρειάζονται τώρα. Οι γκαίη απενοχοποιήθηκαν πλέον οπότε οι αναφορές στην αρχαία Ελλάδα του τύπου το κάναν και αυτοί που ήχαν πολιτισμό από παλαιά δεν χρειάζονται πλεον.

Μήπως ήρθε η ώρα να διεκδικήσουμε να τεθεί υπό το νόμο περί Copyright και όλη η ιστορία μας και τα ονόματα που αναφέρονται σε αυτή, όπως το κάναμε με την φέτα και το μουσακά; Αφού από μονοι μας αδυνατούμε να τους πείσουμε να σεβαστούν την ιστορία μας. Αμα θέλουν να την κάνουν χρήση παραποιόντας την τουλάχιστον ας βγάλουμε κανένα φράγκο. (να κάνουμε και καμία αύξηση στους μισθούς των γιατρών :D )

drkot αν και γενικα συμφωνω με αυτα που γραφεις αλλού, τώρα διαφωνώ 100%. παραλήρημα και μάλιστα από τα κακά...

δεν εχεις δει την ταινία, αλλά αυτό φαίνεται δε σε εμποδίζει από το να υποτιμάς όσους την είδαν. δε νομίζω ότι αυτό είναι δείκτης ευφυίας. μπορείς φυσικά να λες τη γνώμη σου αλλά δεν είμαστε και υποχρεωμένοι να πάρουμε στα σοβαρά αυτά που γράφεις, ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ. Μα είναι δυνατόν να μιλάς για φίλτρα που αλλάζουν την τελική εικόνα όπως μας βολεύει; Εσένα δηλαδή τι θα σε βόλευε;

Οι Ελληνες δεν ειμαστε τοσο βλάκες για να γουστάρουμε ότι μαλακία μας πασάρουν όπως λες. γιαυτο ο Αλέξανδρος και η τροία φάγανε τέτοιο κράξιμο.

Επίσης αν ήξερες για το νόμο περί copyright θα ήξερες ότι κάτι τέτοιο δε γίνεται. Διαβασε τον και τα ξαναλέμε. και καμια μα καμια σχεση με τη φέτα.

Συμπέρασμα: είσαι εκτός τόπου και χρόνου. λίγη εγκράτεια και λιγότερες μεγαλόστομες κουβέντες δε βλάπτουν :)

Φιλικά

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

drkot αν και γενικα συμφωνω με αυτα που γραφεις αλλού, τώρα διαφωνώ 100%. παραλήρημα και μάλιστα από τα κακά...

δεν εχεις δει την ταινία, αλλά αυτό φαίνεται δε σε εμποδίζει από το να υποτιμάς όσους την είδαν. δε νομίζω ότι αυτό είναι δείκτης ευφυίας. μπορείς φυσικά να λες τη γνώμη σου αλλά δεν είμαστε και υποχρεωμένοι να πάρουμε στα σοβαρά αυτά που γράφεις, ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ. Μα είναι δυνατόν να μιλάς για φίλτρα που αλλάζουν την τελική εικόνα όπως μας βολεύει; Εσένα δηλαδή τι θα σε βόλευε;

Οι Ελληνες δεν ειμαστε τοσο βλάκες για να γουστάρουμε ότι μαλακία μας πασάρουν όπως λες. γιαυτο ο Αλέξανδρος και η τροία φάγανε τέτοιο κράξιμο.

Επίσης αν ήξερες για το νόμο περί copyright θα ήξερες ότι κάτι τέτοιο δε γίνεται. Διαβασε τον και τα ξαναλέμε. και καμια μα καμια σχεση με τη φέτα.

Συμπέρασμα: είσαι εκτός τόπου και χρόνου. λίγη εγκράτεια και λιγότερες μεγαλόστομες κουβέντες δε βλάπτουν :)

Φιλικά

Φίλε μου,

Δεν είναι τυχαίο ότι η ταινία στην μόνη χώρα που έχει κάνει θραύση είναι η Ελλάδα. Και οι πολιτείες στις ΗΠΑ που έχουν στρατόπεδα.

Το όλο παραλήρημα με την ταινία και η αντιμετώπιση της προβολής της στην Ελλάδα μου θύμισε τις εποχές από το σχολείο που μας μαζεύαν το Σαββάτο μετά την δεύτερη ώρα να πάμε να δούμε σινεμά τη Βίβλο τον Μπεν Χουρ και άλλα ηθικοπλαστικά φιλμ.

Δεν διαφωνώ ότι μπορεί να είναι εκπληκτική αισθητικά, ερμηνευτικά τεχνολογικά ή και όπου αλλού θέλεις, για μία ταινία του είδους της. Και ευχαρίστως θα την έβλεπα σαν μία οποιαδήποτε πολεμική επική ταινία.

Αν δεν κατάλαβες το σκεπτικό μου είναι ότι διαφωνώ μέ την ταύτιση που έχει γίνει λόγω του θέματος στην Ελλάδα, το οποίο παρουσιάζεται διαστρεβλωμένο. Εντάξει μας δείχνει ήρωες. ΚΑΙ; πού είναι η στόφα και οι αρετές που κάνουν τους ήρωες. (αξίες, ιδανικά, πίστη). Γιατί αυτά είναι που κάνουν τους ήρωες και όχι οι πράξη τους αυτή καθε αυτή.

Όσο για το copyright πιθανόν δεν γίνεται. (αν και δεν είμαι και απολύτως σίγουρος ότι δεν υπάρχει κάποιο παραθυρο στο νομικό καθεστώς). Αναφέρθηκε όμως στην τοποθέτησή μου για να δείξει το γελοίο σημείο που έχουμε φτάσει, ότι δηλαδη ο μόνος τρόπος για να προστατέψουμε την ιστορία μας και τις αναφορές σε αυτή είναι να την αντιμετωπίσουμε σαν την φέτα και το μουσακά.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Φίλε μου,

Δεν είναι τυχαίο ότι η ταινία στην μόνη χώρα που έχει κάνει θραύση είναι η Ελλάδα. Και οι πολιτείες στις ΗΠΑ που έχουν στρατόπεδα.

Δεν διαφωνώ ότι μπορεί να είναι εκπληκτική αισθητικά, ερμηνευτικά τεχνολογικά ή και όπου αλλού θέλεις, για μία ταινία του είδους της. Και ευχαρίστως θα την έβλεπα σαν μία οποιαδήποτε πολεμική επική ταινία.

Αν δεν κατάλαβες το σκεπτικό μου είναι ότι διαφωνώ μέ την ταύτιση που έχει γίνει λόγω του θέματος στην Ελλάδα, το οποίο παρουσιάζεται διαστρεβλωμένο.

Λοιπόν,

εχω πει τη γνώμη μου αλλά θα την ξαναπώ.

Η ταινία είναι πάρα πολύ καλή. Οι ιστορικές ανακρίβειες είναι ελάχιστες (διαβασε τα πιο πανω ποστ μου) και η απόδοση αρκετά ικανοποιητική ακόμα και για εναν μιζερο σαν κι εμένα. Εγινε η μικρότερη διαστρέβλωση που θα μπορούσε να γίνει.

Φυσικά και η Ελλάδα ταυτίζεται με την ταινία (και αλιμονο αν δε ταυτιζόταν), και δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό είναι κακό. Διαφήμιση είναι...είτε μας αρέσει είτε όχι... Και τα ιδανικά προβάλλονται πιο πολύ απ'ότι περίμενα

έχω διαβάσει και τις πύλες της φωτιάς (το μακρινό 2002) και οι διαφορές είναι ελάχιστες.

Η κοντόφθαλμη θεώρηση των πραγμάτων είναι κακός σύμβουλος...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Την ταινία προσωπικά δεν την είδα. Οπότε δεν μπορώ να έχω άποψη για το τεχνικό και εικαστικό μέρος της.

(ΣΣ ακολουθεί παραλήρημα >500 λέξεων)

Κάνει πρεμιέρα απόψε στο Inglaterra και δεν είμαι διατεθημένος να δώσω 20 λιρόνια

Θα δείξω εγκράτεια και επίπεδο :)

υγ: τα openings είναι fridays, as always.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αν δεν κατάλαβες το σκεπτικό μου είναι ότι διαφωνώ μέ την ταύτιση που έχει γίνει λόγω του θέματος στην Ελλάδα, το οποίο παρουσιάζεται διαστρεβλωμένο. Εντάξει μας δείχνει ήρωες. ΚΑΙ; πού είναι η στόφα και οι αρετές που κάνουν τους ήρωες. (αξίες, ιδανικά, πίστη). Γιατί αυτά είναι που κάνουν τους ήρωες και όχι οι πράξη τους αυτή καθε αυτή.

Δεν ξέρω γιατί αλλά πιστεύω πως η στόφα και οι αρετές που κάνουν τους ήρωες θα έπρεπε να θεωρεί κανείς ότι είναι μέρος της κουλτούρας των θεατών - αλλοίμονο αν περιμένει κανείς μια ταινία - κόμικ για να ερμηνεύσει και να εκτιμήσει τις Θερμοπύλες ... στο κάθε έργο (τέχνης) σημασία για να το εκτιμήσουμε έχει το background του καθενός μας, γι΄αυτό και ο καθένας μας αποκομίζει και κάτι διαφορετικό και μοναδικό.

Όταν την δεις πάντως θα ήθελα να το ξανασυζητήσουμε ;) μέχρι τότε τα σχόλιά σου αφορούν όλα όσα άκουσες, διάβασες και κατάλαβες από πράγματα που έκριναν άλλοι :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Την ταινία προσωπικά δεν την είδα. Οπότε δεν μπορώ να έχω άποψη για το τεχνικό και εικαστικό μέρος της.

Κάνει πρεμιέρα απόψε στο Inglaterra και δεν είμαι διατεθημένος να δώσω 20 λιρόνια για να δώ κάτι που θα έβλεπα μόνο και μόνο να περάσει η ώρα και να ίκανοποιήσω λίγο το αίσθημα μου για να λίγη βια και αίμα στο celluloid.

Από την άλλη θα ήθελα να πώ σε όλους εκεί στην Ελλάδα που βιάζονται να ταυτίζονται με οτι βλακεία τους πασάρουν αρκεί να αναφέρεται το όνομα κάποιου/κάτι από την ιστορία μας και να νομίζουν οτι κάνουν και εθνικό έργο οτι είναι βαθειά νυχτωμένοι.

Μήπως τυχαία η ταινία έχει κάνει θραύση σε εισητήρια στους "μαλ....." ΄Ελληνες και στα στρατόπεδα των U.S.Marines; Κανέναν δεν θα συνέφερε να μεταφερθεί το ήθος και η αίσθηση καθήκοντος που επέβαλε τη συνειδητή πειθαρχεία στους νόμους και τα ψηφίσματα του κράτους (τοις κείνων ρήμασι πειθώμενοι). Ούτε και στον κάθε γροθο χρυσαυγίτη και λοιπων στοιχείων βολεύει αυτό. Σε κανέναν δεν βολεύει ο Πολεμιστης με ιδανικά, πάθος και συναίσθηση καθήκοντος και συμμετοχής σε όλες τις πλευρες της ζωής. Αλλά ο απλός φοβισμένος στρατιωτάκος.

Αν θέλαν πραγματική μεταφορά (όσο το δινατον γίνεται) χωρίς πολλά φίλτρα που να αλλάζουν την τελική εικόνα όπως μας βολεύει, θα χρησιμοποιούσαν για το σενάριο το βιβλίο "οι πύλες της φωτιάς". Μήπως εκεί ο Λεωνίδας που κλαίει αποχωριζόμενος τη γυναίκα του και της λέει για καθήκον στην πατρίδα που είναι ανώτερο από τον ερωτά τους και την ζωή του, είναι λιγότερο ηρωικός. Ή που ζητά από τους συμπολεμιστές τους να πουν τη γνώμη τους αν θα μείνουν και θα πεθάνουν και να κρατήσουν μέχρι να ετοιμαστεί η άμυνα ή να φύγουν και να πέσει η Ελλάδα, και αφού ακούει τις γνώμες δίνει διαταγή να μείνουν και να πεθάνουν τον κάνει λιγότερο Ήρωα. Μην τρελαθούμε κιόλας.

Αν πιστεύουμε ότι η Σπάρτη ήταν ένα μάτσο στρατόκαυλοι, μιλιταριστικά ανθρωπάκια, τότε καλά κάνουμε και χαιρόμαστε που μας παρουσιάζουν έτσι. Αν απο την άλλη χαιρόμαστε που δεν μας παρουσιάζουν φιληδονιστές και ομοφυλόφιλους αλλά a lean mean kiling machine πάλι να πω ότι αυτό δεν το χρειάζονται τώρα. Οι γκαίη απενοχοποιήθηκαν πλέον οπότε οι αναφορές στην αρχαία Ελλάδα του τύπου το κάναν και αυτοί που ήχαν πολιτισμό από παλαιά δεν χρειάζονται πλεον.

Μήπως ήρθε η ώρα να διεκδικήσουμε να τεθεί υπό το νόμο περί Copyright και όλη η ιστορία μας και τα ονόματα που αναφέρονται σε αυτή, όπως το κάναμε με την φέτα και το μουσακά; Αφού από μονοι μας αδυνατούμε να τους πείσουμε να σεβαστούν την ιστορία μας. Αμα θέλουν να την κάνουν χρήση παραποιόντας την τουλάχιστον ας βγάλουμε κανένα φράγκο. (να κάνουμε και καμία αύξηση στους μισθούς των γιατρών :D )

Ειληκρινά δεν καταλαβαίνω γιατί να πάρουμε σοβαρά τις απόψεις σου απ' την στιγμή που δεν έχεις δεί την ταινία ...

Απ' την άλλη βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ την ταινία !

Από που το έμαθες εσύ ότι η ταινία κάνει θράυση "μόνο στην Ελλάδα και στα στρατόπεδα των Αμερικανών Πεζοναυτών" ?

Νομίζεις ότι είσαι ο μόνος που ζεί στο Εξωτερικό ?

Αυτή η αντι-Αμερικανική υστερία που χαρακτηρίζει πολλούς Έλληνες και συνδέουν κάθε ταινία με την τρέχουσα Αμερικανική πολιτική στο Ιράκ και αλλού.

Είναι πολυμασημένη αυτή η καραμέλα και κουράζει γιατί σε οποιάδηποτε ταινία μπορεί να βρίσκει κάποιος αντίστοιχα μηνύματα.

Η τανία δεν είναι μόνο πολεμική και δεν παρουσιάζει απλά μιά μάχη αλλά συνδέει αυτήν την μάχη με την μετέπειτα ακμή της Αρχαίας Ελλάδας και την προσφορά της στον κόσμο.

Δεν συνεχίζω περαιτέρω καθότι θα περιμένω να δείς την ταινία και μετά να μας εκφέρεις άποψη και όχι να μας αναπαράγεις τις βλάκειες του Δανίκα ...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Λοιπόν,

εχω πει τη γνώμη μου αλλά θα την ξαναπώ.

Η ταινία είναι πάρα πολύ καλή. Οι ιστορικές ανακρίβειες είναι ελάχιστες (διαβασε τα πιο πανω ποστ μου) και η απόδοση αρκετά ικανοποιητική ακόμα και για εναν μιζερο σαν κι εμένα. Εγινε η μικρότερη διαστρέβλωση που θα μπορούσε να γίνει.

Φυσικά και η Ελλάδα ταυτίζεται με την ταινία (και αλιμονο αν δε ταυτιζόταν), και δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό είναι κακό. Διαφήμιση είναι...είτε μας αρέσει είτε όχι... Και τα ιδανικά προβάλλονται πιο πολύ απ'ότι περίμενα

έχω διαβάσει και τις πύλες της φωτιάς (το μακρινό 2002) και οι διαφορές είναι ελάχιστες.

Η κοντόφθαλμη θεώρηση των πραγμάτων είναι κακός σύμβουλος...

Τελικά με καταστρέψατε. Σας άκουσα και εγώ και πήγα και είδα την ταινία. Και έφυγα με την ίδια πικρίλα που έφυγα και από την Τροία. Τσάμπα τα 20 λιρόνια. Φίλε μου νομίζω ότι χρωστάς καφέ στον Ηριδανό. Μπορούμε να το συζητήσουμε με τον Κοκνι όμως και να ισοφαρίσουμε με φραπέ και λουκουμάδες δίπλα στην Αγια Σοφία.

Που να πρωτοσταθώ.

Στην έλλειψη ιστορικής αναπαράστασης; (Από πότε οι σπαρτιάτες είχαν ρομφαίες δεν ξέρω. Αυτές εμφανίστηκαν στην θράκη από τους πελταστές, για το ενδυματολογικό δεν το συζητάω καν) Τόσα λεφτά δώσαν για κομπιούτερ ας παίρναν και ένα εμπειρογνώμωνα. Πάντως γέλασα πολύ με τα Χελωνονιντζάκια τους Αθάνατους.

Δεν θα σταθώ στους ήρωες γιατί είπαμε κομικ είναι και ο εσωτερικός κόσμος των χαρακτήρων πρέπει να φαίνεται από την ομορφιά ή την ασχήμια τους.

Θα σταθώ όμως στις ανιστόρητες ανακρίβειες. Που και πιστεύω είναι αυτές που μεταβάλουν τον χαρακτήρα των ηρώων. Και τοποθετούνται έτσι γιατί έτσι βολεύει.

Θα σταθώ στην σαολίν εκπαίδευση των νεαρών σπαρτιατών (είπαμε παγκοσμιοποίηση. Που να καταλάβουν τους 5 δρόμους της αργοναυτικής εκστρατείας οι δυτικοί)

Θα σταθώ στο κυβερνητικό συστημα της Σπάρτης. (Πρέπει πάντα να υπάρχει ένα δολοπλόκο ιερατείο από πίσω)

Θα σταθώ στους στον τρόπο που έφυγε ο Λεωνίδας να πάει να πολεμησει. (πρέπει πάντα να υπάρχει ένας ρέμπελος αρχηγός που αμφισβητεί τις αποφάσεις του συμβουλείου και τα πονηρά κόλπα τα κάνει να σώσει το κράτος που το πουλημένο συμβουλειο δεν τα βλέπει. Δεν σας θυμίζει κάτι αυτό;)

Θα σταθώ στην διοίκηση του λεωνίδα και στον τρόπο μάχης. (Πάντα στον πόλεμο πρέπει να υπάρχει και ο χασάπης και όχι ο αγαθός ήρωας)

Θα σταθώ στο εκ των έσω εχθρό. (πρέπει πάντα να υπάρχει ένας Αρτέμης να δολοπλοκεί στην κυβέρνηση και να βιάζει την καλή πατριώτισα)

Θα σταθώ στο τσαλιμάκι με το προσκύνημα στο τέλος.

Και στον επικό λόγο πρίν τελειώσει το έργο. Hooa!!!!!

Τι να πώ; Όλο το έργο μία ανακρίβεια. Και σε πολλά σημεία ένα φτύσιμο στις Αρχές που πηγάζουν από την Ιστορία της Αρχαίας Ελλάδος.

Αν ήταν ενα έργο με ήρωες ανύπαρκτους και σε ένα φανταστικό χωροχρόνο, όπως προείπα, δεν θα με πείραζε να την θεωρήσω σαν μία καλογυρισμένη πολεμική ταινία με αρκετό αίμα και δράση και όμορφους απλούς ασπρο μαυρο χαρακτήρες.

Αλλά ως Έλληνα θεωρώ οτι με προσέβαλε το συγκεκριμένο "αριστούργημα".

Αν δεν το βλέπετε δεν φταίω. Μάλλον θα χρειάζεται και εδώ πατάκης όπως στα νέα Ελληνικά στο σχολείο.

Αλήθεια το Ύπατο Συμβούλειο Ελλήνων Εθνικών έκανε καμία αντίδραση ή ακόμα ψάχνεται που θα κάνει το επόμενο Πικ Νικ του και τι δώρο θα πάρει στον Χριστόδουλο.

Και φίλε Docent οι πηγές μου για τα εισητήρια ήταν από ένα πίνακα που δημοσιεύσαν οι Sunday Times την προηγούμενη κυριακή αναφερόμενοι στην απαγόρευση της ταινίας στο Ιραν. Θα βρώ τη διαδρομή και θα την παραθέσω.

Και επειδή είμαι άσχετο με τους πολιτιστικούς αστέρες στην ελλάδα, ποιός είναι ο Δανίκας;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup Θα σταθω στο οτι ενας απο τους Σπαρτιατες (πισω-πισω) ειχε ανακατασκευαστει με πι-τσι ωστε να χει την φατσα του Μπους (το τελειο υποσυνειδητο μηνυμα για τους στρατοκαβλους αμερικανους).

Ελεος, βλεπουμε τους Αμερικας και στον υπνο μας. Νομιζουμε οτι ο κοσμος περιστρεφεται γυρω μας και αυτο ειναι νοσηρο (θυμαστε τοτε που ειχε ερθει η Κονγκολιζα και οι γνωστοι γραφικοι νομισαν οτι θα μας ζητουσε την αδεια για το επικειμενο μπουμ στο Ιραν). Τελος σε σχεση με αλλες ταινιες του ακατανομαστου κρατους η συγκεκριμενη ειχε πολυ πιο ανωδυνες ανακριβειες (βεβαια οι δανικες δεν διαμαρτυρονταν για τα προηγουμενα τερατουργηματα) :antegeia:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θα σταθώ όμως στις ανιστόρητες ανακρίβειες. Που και πιστεύω είναι αυτές που μεταβάλουν τον χαρακτήρα των ηρώων. Και τοποθετούνται έτσι γιατί έτσι βολεύει.

Θα σταθώ στην σαολίν εκπαίδευση των νεαρών σπαρτιατών (είπαμε παγκοσμιοποίηση. Που να καταλάβουν τους 5 δρόμους της αργοναυτικής εκστρατείας οι δυτικοί)

Θα σταθώ στο κυβερνητικό συστημα της Σπάρτης. (Πρέπει πάντα να υπάρχει ένα δολοπλόκο ιερατείο από πίσω)

Θα σταθώ στους στον τρόπο που έφυγε ο Λεωνίδας να πάει να πολεμησει. (πρέπει πάντα να υπάρχει ένας ρέμπελος αρχηγός που αμφισβητεί τις αποφάσεις του συμβουλείου και τα πονηρά κόλπα τα κάνει να σώσει το κράτος που το πουλημένο συμβουλειο δεν τα βλέπει. Δεν σας θυμίζει κάτι αυτό;)

Θα σταθώ στην διοίκηση του λεωνίδα και στον τρόπο μάχης. (Πάντα στον πόλεμο πρέπει να υπάρχει και ο χασάπης και όχι ο αγαθός ήρωας)

Θα σταθώ στο εκ των έσω εχθρό. (πρέπει πάντα να υπάρχει ένας Αρτέμης να δολοπλοκεί στην κυβέρνηση και να βιάζει την καλή πατριώτισα)

Θα σταθώ στο τσαλιμάκι με το προσκύνημα στο τέλος.

-οι έφοροι όντως υπήρχαν και ήταν διορισμένοι από το Λυκούργο για να ελέγχουν το βασιλιά (είπαμε ήταν φυσιολογικοί άνθρωποι χωρίς γκόμενες να τους τριγυρίζουν). Ηταν μαλιστα η αφορμή για πολλούς να χαρακτηρίσουν το πολίτευμα της Σπάρτης ως το τελειότερο. συνεπώς αυτό δεν είναι ανακρίβεια- πρώτο λάθος

-αυτό με το Λεωνίδα ειναι επίσης ιστορικά αληθές, ότι αμφισβήτησε τις αποφάσεις των εφόρων δηλαδη, δευτερο λάθος

-αυτό με τη διοίκηση του Λεωνίδα στον τρόπο μάχης ειλικρινά δεν το κατάλαβα, τι περίμενες δηλαδή, γιούργια;

-αυτό περί Θέρωνος και βιασμού της βασίλισσας ξαναείπα και πριν ότι είναι αμερικανιά και καμία σχέση έχει με την πραγματικότητα.

Η αναπαράσταση της μάχης δε σου άρεσε; το 1 με 1 ; (και μη μου πεις και συ για τους ελέφαντες)

Τελος πάντων. Η συζήτηση δεν έχει νόημα. όπως είπε και ο Εmerson "people only see what they are prepared to see".

Πήγες προετοιμασμένος ότι το εργο είναι αποτυχημένο. Και η καλύτερη ταινία να ήταν δε θα την έβλεπες σαν τέτοια.

Νομίζω ότι έχασες την ουσία της ταινίας. παρ'όλ'αυτά εξακολουθείς να πιστεύεις ότι ΘΙΓΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;;;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Φίλε drkot, ο Δανίκας είναι ο ταινιο-κριτικός των Νέων-Βήματος.

Γνωστός "νεοπροοδευτικός" που ολοφάνερα θαυμάζει μόνο ταινίες με έκδηλο αντι-αμερικανισμό.

Ειληκρινά δεν έχω καταλάβει τι κόλλημα τραβάνε άτομα σαν τον Ptca ...

Ποιός είπε ότι οι 300 είναι ιστορική εκπομπή του National Geographic ?

Ταινία του Χόλυγουντ είναι, μεταφορά ενός κόμικ στο σινεμά.

Μάλιστα όποιος το έχει διαβάσει θα διαπιστώσει ότι είναι πιστή η μεταφορά ...

Δεν σας αρέσει ? Μην πάτε να το δείτε.

Αλλά όλοι ξέρουμε ότι δεν είναι αυτό το πρόβλημα σας.

Η "αγωνία" σας είναι μήπως μάθει ο Νεοέλλην την Ιστορία του και τότε πάρει και σηκώσει τις Διεθνιστικές και Παγκοσμιοποιημένες σας παπαριές ...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και φίλε Docent οι πηγές μου για τα εισητήρια ήταν από ένα πίνακα που δημοσιεύσαν οι Sunday Times την προηγούμενη κυριακή αναφερόμενοι στην απαγόρευση της ταινίας στο Ιραν. Θα βρώ τη διαδρομή και θα την παραθέσω.

Δε χρειάζεται να το πολυψάξεις. Η σημερινή ανακοίνωση των worldwide total grosses του "300" αποδεικνύει ξεκάθαρα ότι λες αρλούμπες.

Έως σήμερα (26/3/07) το "300" έχει μαζέψει συνολικά (παγκοσμίως) $241 εκατομμύρια. Από αυτά, τα $162 εκατομμύρια έχουν βγει από τις "στρατόκαυλες" Η.Π.Α. και τα $9.4 εκατομμύρια από την Ελλάδα.

Επομένως από τον υπόλοιπο πλανήτη (όπου -και καλά- δεν είχε επιτυχία η ταινία) το "300" έχει βγάλει ως τώρα $69.6 εκατομμύρια. Δηλαδή έχει ήδη βγάλει όλο το budget της (που ήταν $65 εκατομμύρια)!

Ενδεικτικά, στη Μεγάλη Βρετανία μάζεψε μέσα σε ένα σαββατοκύριακο $8.9 εκατομμύρια. Σχεδόν δηλαδή τόσα όσο έχει βγάλει στην Ελλάδα σε 3 εβδομάδες.

Περισσότερα μπορεί όποιος θέλει να διαβάσει εδώ.

Ο καθένας μπορεί γενικά να αμπελοφιλοσοφεί όσο θέλει για την ταινία. Αλλά εκεί όπου μπορούμε να έχουμε αντικειμενικά δεδομένα, όπως η εισπρακτική της επιτυχία, καλό θα είναι να διπλοτσεκάρουμε τι λέμε.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τελικά με καταστρέψατε. Σας άκουσα και εγώ και πήγα και είδα την ταινία. Και έφυγα με την ίδια πικρίλα που έφυγα και από την Τροία. Τσάμπα τα 20 λιρόνια. Φίλε μου νομίζω ότι χρωστάς καφέ στον Ηριδανό. Μπορούμε να το συζητήσουμε με τον Κοκνι όμως και να ισοφαρίσουμε με φραπέ και λουκουμάδες δίπλα στην Αγια Σοφία.

Που να πρωτοσταθώ.

Στην έλλειψη ιστορικής αναπαράστασης; (Από πότε οι σπαρτιάτες είχαν ρομφαίες δεν ξέρω. Αυτές εμφανίστηκαν στην θράκη από τους πελταστές, για το ενδυματολογικό δεν το συζητάω καν) Τόσα λεφτά δώσαν για κομπιούτερ ας παίρναν και ένα εμπειρογνώμωνα. Πάντως γέλασα πολύ με τα Χελωνονιντζάκια τους Αθάνατους.

Δεν θα σταθώ στους ήρωες γιατί είπαμε κομικ είναι και ο εσωτερικός κόσμος των χαρακτήρων πρέπει να φαίνεται από την ομορφιά ή την ασχήμια τους.

Θα σταθώ όμως στις ανιστόρητες ανακρίβειες. Που και πιστεύω είναι αυτές που μεταβάλουν τον χαρακτήρα των ηρώων. Και τοποθετούνται έτσι γιατί έτσι βολεύει.

Θα σταθώ στην σαολίν εκπαίδευση των νεαρών σπαρτιατών (είπαμε παγκοσμιοποίηση. Που να καταλάβουν τους 5 δρόμους της αργοναυτικής εκστρατείας οι δυτικοί)

Θα σταθώ στο κυβερνητικό συστημα της Σπάρτης. (Πρέπει πάντα να υπάρχει ένα δολοπλόκο ιερατείο από πίσω)

Θα σταθώ στους στον τρόπο που έφυγε ο Λεωνίδας να πάει να πολεμησει. (πρέπει πάντα να υπάρχει ένας ρέμπελος αρχηγός που αμφισβητεί τις αποφάσεις του συμβουλείου και τα πονηρά κόλπα τα κάνει να σώσει το κράτος που το πουλημένο συμβουλειο δεν τα βλέπει. Δεν σας θυμίζει κάτι αυτό;)

Θα σταθώ στην διοίκηση του λεωνίδα και στον τρόπο μάχης. (Πάντα στον πόλεμο πρέπει να υπάρχει και ο χασάπης και όχι ο αγαθός ήρωας)

Θα σταθώ στο εκ των έσω εχθρό. (πρέπει πάντα να υπάρχει ένας Αρτέμης να δολοπλοκεί στην κυβέρνηση και να βιάζει την καλή πατριώτισα)

Θα σταθώ στο τσαλιμάκι με το προσκύνημα στο τέλος.

Και στον επικό λόγο πρίν τελειώσει το έργο. Hooa!!!!!

Τι να πώ; Όλο το έργο μία ανακρίβεια. Και σε πολλά σημεία ένα φτύσιμο στις Αρχές που πηγάζουν από την Ιστορία της Αρχαίας Ελλάδος.

Αν ήταν ενα έργο με ήρωες ανύπαρκτους και σε ένα φανταστικό χωροχρόνο, όπως προείπα, δεν θα με πείραζε να την θεωρήσω σαν μία καλογυρισμένη πολεμική ταινία με αρκετό αίμα και δράση και όμορφους απλούς ασπρο μαυρο χαρακτήρες.

Αλλά ως Έλληνα θεωρώ οτι με προσέβαλε το συγκεκριμένο "αριστούργημα".

Αν δεν το βλέπετε δεν φταίω. Μάλλον θα χρειάζεται και εδώ πατάκης όπως στα νέα Ελληνικά στο σχολείο.

Αλήθεια το Ύπατο Συμβούλειο Ελλήνων Εθνικών έκανε καμία αντίδραση ή ακόμα ψάχνεται που θα κάνει το επόμενο Πικ Νικ του και τι δώρο θα πάρει στον Χριστόδουλο.

Και φίλε Docent οι πηγές μου για τα εισητήρια ήταν από ένα πίνακα που δημοσιεύσαν οι Sunday Times την προηγούμενη κυριακή αναφερόμενοι στην απαγόρευση της ταινίας στο Ιραν. Θα βρώ τη διαδρομή και θα την παραθέσω.

Και επειδή είμαι άσχετο με τους πολιτιστικούς αστέρες στην ελλάδα, ποιός είναι ο Δανίκας;

Ωιμέ-κι εγώ που ήθελα να μάθω απ'τον Μίλερ αρχαία ελληνική ιστορία..Πάει!θα μείνω μια ζωή στην αμάθεια.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εγω ενα πραγμα δεν καταλαβαινω....δεν γουσταρει καποιος μια ταινια και πρεπει να πεσουν χιλιοι να τον φανε ....

Συγνωμη κι ολας , αλλα ουτε οι κριτικες ηταν καλες για την ταινια ( και μην αναφερεστε σε σποραδικες κριτικες που την ευνοουν, αλλα κοιταξτε το μεσο ορο των κριτικων που εγιναν ), ουτε στην πραγματικοτητα ειναι καποια ταινια τοοοσο φοβερη.

Να πω οτι οντως πολυ επιτυχημενα προκειται για την αναπαραστση του γνωστου κομικ και αν θετετε αυτο σαν κριτηριο επιτυχιας, ε τοτε η ταινια εχει επιτυχει.Θυμιζω ομως οτι η αναπαραστση κομικ σε ταινιες δεν αρεσει σε ολους καθως σ΄αυτην την περιπτωση υπαρχει ενας ιδιατερος τροπος με τον οποιο σκιαγραφουνται οι χρακτηρες των ηρωων.Δικαιουται καποιος να μην ειναι οκ με αυτην την αισθητικη χωρις να χαρακτηριζεται κακογουστος.Δεν νομιζω αλλωστε οτι το ποσα εισιτηρια πουλαει μια ταινια ειναι το ανωτερο κριτηριο καθως εχουν πουλησει εισιτηρια και πατατες τυπου " Μερα ανεξαρτησιας" .Γενικα , οντως το κριτηριο του κοσμου ειναι καλο και πουλανε οι ταινιες που εχουν κατι να πουν.

Αντικειμενικα ειναι μια μετρια ταινια για αυτον που θα ηθελε να δει την ιστορια να αναπαρισταταιμε ομορφο δυνατο τροπο οπως εγινε πχ στο Braveheart.Μπορουσε να ειναι απολυτα εντυπωσιακη και οι ηρωες να φαι νονται αληθινοι , χωρις να υπαρει η υπερβολη που χαρακτηριζει τα κομικ.Τι να κανουμε που σε μερικους δεν αρεσουν τα κομικ τοοσο πολυ....ειναι κακο?

Ειναι ταινια με ιδαιτεροτητες λοιπον , και θυμιζω οτι πουλησε πολυ , αλλα πολλοι πηγαν και την ειδαν και εφυγαν δυσαρεστημενοι, οπως εγινε οταν πηγα εγω να τη δω , οπου οι αντιδρασεις του 95% των θεατων δεν ηταν καλες ....

αυτα και ηρεμια .....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εγω ενα πραγμα δεν καταλαβαινω....δεν γουσταρει καποιος μια ταινια και πρεπει να πεσουν χιλιοι να τον φανε ....

Συγνωμη κι ολας , αλλα ουτε οι κριτικες ηταν καλες για την ταινια ( και μην αναφερεστε σε σποραδικες κριτικες που την ευνοουν, αλλα κοιταξτε το μεσο ορο των κριτικων που εγιναν ), ουτε στην πραγματικοτητα ειναι καποια ταινια τοοοσο φοβερη.

Να πω οτι οντως πολυ επιτυχημενα προκειται για την αναπαραστση του γνωστου κομικ και αν θετετε αυτο σαν κριτηριο επιτυχιας, ε τοτε η ταινια εχει επιτυχει.Θυμιζω ομως οτι η αναπαραστση κομικ σε ταινιες δεν αρεσει σε ολους καθως σ΄αυτην την περιπτωση υπαρχει ενας ιδιατερος τροπος με τον οποιο σκιαγραφουνται οι χρακτηρες των ηρωων.Δικαιουται καποιος να μην ειναι οκ με αυτην την αισθητικη χωρις να χαρακτηριζεται κακογουστος.Δεν νομιζω αλλωστε οτι το ποσα εισιτηρια πουλαει μια ταινια ειναι το ανωτερο κριτηριο καθως εχουν πουλησει εισιτηρια και πατατες τυπου " Μερα ανεξαρτησιας" .Γενικα , οντως το κριτηριο του κοσμου ειναι καλο και πουλανε οι ταινιες που εχουν κατι να πουν.

Αντικειμενικα ειναι μια μετρια ταινια για αυτον που θα ηθελε να δει την ιστορια να αναπαρισταταιμε ομορφο δυνατο τροπο οπως εγινε πχ στο Braveheart.Μπορουσε να ειναι απολυτα εντυπωσιακη και οι ηρωες να φαι νονται αληθινοι , χωρις να υπαρει η υπερβολη που χαρακτηριζει τα κομικ.Τι να κανουμε που σε μερικους δεν αρεσουν τα κομικ τοοσο πολυ....ειναι κακο?

Ειναι ταινια με ιδαιτεροτητες λοιπον , και θυμιζω οτι πουλησε πολυ , αλλα πολλοι πηγαν και την ειδαν και εφυγαν δυσαρεστημενοι, οπως εγινε οταν πηγα εγω να τη δω , οπου οι αντιδρασεις του 95% των θεατων δεν ηταν καλες ....

αυτα και ηρεμια .....

που πηγες και την ειδες την τανια?στην περσια?αλλιως δεν δικαιολογουνατια αυτα που λες.εχοντας ιποψιν μου και αλλες παραγωγες του τυπου ΤΡΟΙΑ, ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ και αλλες τετοιες που εμφανιζουν την αρχαια ελλαδα σαν ενα τεραστιο κεντρο ακολασιας και αισχροκερδειας,διχως ιχνος τιμης και αρχων θα επρπε τουλαχιστον να χαρουμε που καποιος εκατσε και ασχοληθηκε σοβαρα με την ιστορια μας κ δημιουργησε τελικα μια παραγωγη που και κοντα στα ιστορικα γεγονοτα ειναι κ καλογυρισμενη.

οσο για τις κριτικες που λετε κατεμε κανεις δε θα επρεπε να τις λαμβανει ιποψιν ,καθως πολλες φορες εχουν κατακεραυνωσει πραγματικα ιπεροχες ταινιες

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

λιλ αυτά που λες δε στέκουν.

ο καθενας ειναι ελευθερος να μην γουστάρει την ταινία, προβλημα του, αλλά δε μπορεί να λέει ότι ήταν ιστορικά ανακριβής ή ότι προσβάλλει τους Ελληνες και να χαρακτηρίζει όσους τους άρεσε σαν ανόητους που γουστάρουν ότι βλακεία τους πασάρουν.

ΕΤΕΡΟΝ ΕΚΑΤΕΡΟΝ

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

δεν μου άρεσε καθόλου... η "ταινία"

και ναι είχε ιστορικές ανακρίβειες...

δεν θα κάτσω να αναλύσω γιατί το βαριέμαι...

αλλά η ταινία ήταν μόνο υπολογιστές και τίποτα άλλο... emconfused

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ειπα εγω οτι εχει ιστορικες ανακριβειες?Η οτι δεν μας εκθιαζει?

εγω ειπα οτι καποιοι δεν γουσταρουν την αισθητικη τετοιων ταινιων , χωρις να σημαινει οτι τις θεωρουν αχρηστες.Απλα , ισως καποιοι να ειχαν μεγαλυτερες προσδοκειες για το συγκεκριμενο θεμα.Πραγματικα πιστευω οτι με αλλου ειδους σκηνοθεσια και χωρις την κομικ αισθητικη της θα ηταν καλυτερη.

Κοιταξτε, θυμιζω οτι το συγκεκριμενο θεμα με τους 300 , παρολο που ηταν γνωστο , ηρθε παλι στο προσκηνιο πριν απο μια 3ετια με τις "Πυλες της Φωτιας" .Φοβερο βιβλιο, ο συγγραφεας δεν νομιζω οτι εφτασε ξανα στα επομενα την φοβερη περιγραφη και ενδιαφερουσα πλοκη που ειχε σ΄αυτο.Ολοι ηθελαν να το κανουν ταινια , του εγιναν πολλες προτασεις, δεν τα βρηκανε στα οικονομικα και δεν εδωσε την αδεια σε κανενα ( εκτος αν αλλαξε κατι προσφατα ) .Αυτο ηταν να γινει ταινια.Οταν απετυχε αυτη η προσπαθεια των παραγωγων αποφασισαν να γυρισουν το κομικ , σαν δευτερη επιλογη.Αυτη ειναι η αληθεια και καλο ειναι αν δεν ξερουμε λεπτομερειες να μη μιλαμε.Η ταινια αυτη προεκυψε σαν δευτερη επιλογη και αυτο τα λεει ολα.Δε λεω οτι δεν μου αρεσε καθολου, απλα πιστευω χαραμιστηκε ενα πολυ καλο θεμα .Αυτα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αυτη ειναι η αληθεια και καλο ειναι αν δεν ξερουμε λεπτομερειες να μη μιλαμε.

συμφωνώ... εσύ γιατί συνεχίζεις και είσαι εκτός θέματος δε μπορώ να καταλάβω...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.