Jump to content

ΝΤΟΠΙΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΥΛΟ ΧΟΡΤΑΤΟ!


lila pause

Recommended Posts

emarup

Ωραία συμφωνούμε στο ότι όπου μπλέκονται καθηγητές δεν υπάρχει αδιάβλητο. Τουλάχιστον έτσι το καταλαβαίνουμε εμείς διόρθωσε μας αν κάνουμε λάθος.

Τότε γιατί σκούζουν οι οργανώσεις τώρα (ένα χρόνο μετά) και προτρέπουν τους καθηγητές να βάλουν χέρι? (ερώτηση κρίσεως)

Όσο για το σκανερ έχει αποδειχθεί ότι κάνει λάθη στο μέτρημα. Σε κάθε εξεταστική έχουμε προβλήματα με το σκανερ

Εμείς αντιπροτείνουμε τα γραπτά να ελέγχονται και με σκάνερ ΚΑΙ με ζελατίνα.

Επίσης συμφωνούμε ότι το πρόβλημα του ΔΟΑΤΑΠ είναι αυτοί που το απαρτίζουν και όχι ο θεσμός. Guess what? Οι ίδιοι είναι με αυτούς που θα βάζουν θέματα και στις ειδικότητες…

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 132
  • Created
  • Last Reply
ανέφερα μερικά επιγραμματικα επιπλέον αν δεν σε απασχολεί να εργαστείς αποκλειστικά σαν ιατρός και θες όπως λες απλά 1 μισθό μπορείς να πας γραμματέας, πωλήτρια κτλ (προτάσεις κάνω)

όλοι κάνουμε τους συμβιβασμούς μας και ο καθένας επιλέγει τι αντέχει... προφανώς δεν είσαι διατεθιμένη να συμβιβαστείς στο νοσοκομείο και στο είδος της ειδικότητας... ή θα περιμένεις τόσο όσο σου λένε... ή θα ψάξεις να μεταφέρεις τα χαρτιά σου.... η θα απασχοληθείς κάπου με μικρότερες από τις αποδοχές του αγροτικού....

Ρε συ Αμάντα, αν και μπορώ να πω ότι δίνεις αρκετά χρήσιμες πληροφορίες (βλέπε ΕΚΑΒ), τι απαράδεκτα είναι αυτά που λες?

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ.....

Καμία δουλειά δεν είναι ντροπή σίγουρα ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να δεχόμαστε μία κατάσταση όπου κάποιος ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΩΣ ΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΣ στα 40+ ......

Τι να πω.........

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

δεν καταλαβα... τι απαραδεκτο λεω?

τι ψέμμα?

αν η notpad ξεκινα το 2011 το πρωτο κομμάτι μετα 5 χρόνια και έστω ότι τωρα είναι 26 σημαίνει ξεκινά ειδικότητα στα 31 περιπου (υποθετικά βάζω την εν λόγω επειδή αναφέρθηκε εναρξη ειδικότητας τότε) αν δεν υπάρχει άγονο και καταθέσει τότε χαρτιά για ειδικότητα πόσο θα περιμένει? η ειδικότητα ειναι έστω 5 χρόνια μέσο όρο... άρα παμε στα 36 αν κανει ενιαια... αν όμως έχει 2 μέρη πότε θα τελειώσει?

οι περισσότεροι πλεον που τελειώνουν εδω ειναι μετά τα 35 ειδικευμένοι...

εξαιρούνται οι ειδικότητες με μικρή ζήτηση και η γενική ιατρική όταν ανοίγει νέες θέσεις και όσοι κληρωθούν ξεκινουν αμέσως πλήρη ειδικότητα...

λέω ψέμματα?

υς. γυναικολογία στο αττικό 5 θέσεις, 20 ατομα αναμονή τη στιγμή που αρκετα νοσοκομεία που δίνουν 2 χρόνια γυναικολογιας έχουν άδειες θέσεις. περι ορέξεως ουδής λόγος

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Βρε παιδιά γιατί το ζαλίζετε το πράγμα;

Αγωνιστείτε όλοι για να μπουν εξετάσεις για ειδικότητα αδιάβλητες. Και έχω βαρεθεί πια να ακούω ότι αυτό δε γίνεται. Μια χαρά γίνεται, αλλά χρειάζεται συμμετοχή των φοιτητών και αποφοίτων στην προσπάθεια και ισχυρή πίεση προς κάθε πολιτική κατεύθυνση. Με το να το συζητάμε επί ατέλειωτες ώρες δε λύνεται τίποτα.

Θα πρέπει να έχουν προνόμιο επιπλέον οι απόφοιτοι ελληνικών πανεπιστημίων; Ναι.

Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξα αφού είδα την τακτική άλλων χωρών όταν προσφέυγουμε σ' αυτές γαι έναρξη ειδικότητας. Στην αρχή πίστευα ότι οι αδιάβλητες εξετάσεις αρκούν. Έτσι αν υπάρχουν 50 υποψήφιοι για 1 θέση, θα την έπαιρνε εκείνος με την υψηλότερη βαθμολογία. Δεν είναι και πολύ σωστό αυτό, γιατί πώς λ.χ. αποκλείεις από τη θέση έναν που έγραψε 98% στις εξετάσεις και τη δίνεις σε έναν με 99%; Τόσο μεγάλη διαφορά έχουν; Προφανώς όχι. Άρα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και άλλα πράγματα. Βαθμός πτυχίου (θα μου πείτε, πέφτουν βύσματα, είναι όλα στημένα στην ιατρική, κτλ. κτλ. Εντάξει όμως, το 7 έχει διαφορά από το 9 στο γενικό, ό,τι και να λέτε!!!) Επίδοση στη σχολή γενικότερα, εργασίες και δημοσιεύσεις.΄

Και κάτι ακόμα. Στην Αμερική π.χ. τον Έλληνα ή τον οποιοδήποτε IMG (international medical graduate) τον αντιμετωπίζουν ως Αλβανό, αν δεν έχει κλινική εμπειρία εκεί. Αυτό το έζησα πολύ πρόσφατα. Και τελικά δεν είναι ζήτημα της άριστης κλινικής εκπαίδευσης που παίρνουν εκεί ως φοιτητές. Τρίχες. Στην πραγματικότητα ένας ειδικευόμενος στην Ελλάδα ξέρει πολύ περισσότερα από τον Αμερικανό φοιτητή και είναι ασυγκρίτως πιο άνετος στην αντιμετώπιση περιστατικών. Όμως η λογική είναι ότι πρέπει να ξέρεις το σύστημα με το οποίο δουλεύει η Ιατρική σε μία χώρα, καλό ή κακό, συμβατό ή μη με τα δικά σου δεδομένα. Εκεί έχουν την τάση να τα κάνουν όλα με πρωτόκολλο και guidelines, που τις περισσότερες φορές είναι σωστό και επιθυμητό, αλλά ενίοτε αποδεικνύεται βλακεία.

Θέλω να πω ότι αν βάλουμε εκτός από εξετάσεις για ειδικότητα στην Ελλάδα και άλλα κριτήρια, θα έπρεπε με αυτή τη λογική να ευνοούμε τους αποφοίτους ελληνικών πανεπιστημίων, γιατί ξέρουν πώς δουλεύει το ελληνικό σύστημα, ΟΣΟ ΣΤΡΑΒΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!! Μπορεί αυτό που λέω να μοιάζει εξωφρενικό για πολλούς, όμως το κάνουν ΟΛΕΣ οι ξένες χώρες (και στην Αγγλία το ίδιο, και στη Γαλλία-πολύ λίγες θέσεις για ξένους,κτλ. κτλ.)

Με βάση τις πρόσφατες εμπειρίες μου δε βρίσκω πλέον λόγο να είμαστε η πιο ανεκτική χώρα στην πρόσληψη ειδικευομένων απανταχού με κανένα αντικειμενικό κριτήριο. Για να μην πω το άλλο: όταν σε μία interview ο καθηγητής με ρώτησε πόσοι φοιτητές ήσασταν στην Ιατρική σχολή της Αθήνας και φανταζόταν ένα νούμερο περί τους 80-90 στο έτος (!!!!!!) και του είπα τουλάχιστον 250-300 ανά έτος (δεν ήθελα να του πω 500 γιατί θα τρόμαζε) κόντεψε να πάθει shock!

Τα συμπεράσματα δικά σας και είμαι ανοικτός σε συζήτηση του θέματος

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

δεν καταλαβα... τι απαραδεκτο λεω?

Κανείς δεν είπε ότι λες κάτι ψέματα. Απλά είναι απαράδεκτο να λέμε όλοι τι μπορεί να κάνει κάτι κάποιος στα ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ και να μην ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ για να αλλάξουμε το πρόβλημα.....

Έγραψες Αμάντα ότι όλοι πρέπει ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ.....

Εμείς και πολλοί άλλοι, αποφασίσαμε ΠΛΕΟΝ να ΜΗΝ κάνουμε ΚΑΝΕΝΑ άλλο ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟ και να σταθούμε απέναντι σε ένα σύστημα που θέλει το γιατρό να ξεκινάει τη ζωή του ως ειδικεύμενος στα 40

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

μια και μιλαμε για την σχολη των ίωαννίνων μπορώ να πω πως επι κασιούμη στη χειρουργική δεν πέρναγε κανείς εκτός από όλους όσους έστελνε λίστα η ΔΑΠ. Επίσης όταν έδινα παθολογία και μας Έκοψε ο Τσιάνος 1 φορα πήγε η ΔΑΠ και ζήτησε το λόγο γιατί έκοψε μεγαλοστέλεχος της και τους είπε κανένα πρόβλημα θα τον περάσω τώρα και θα πω ότι έγινε λαθος την 1 φορά... και επειδή θα πεφτε ξύλο δεν τόλμησε να το κάνει ο ΔΑΠιτης εκείνη τη στιγμή αλλά περίμενε υπομονετικά την επόμενη εξεταστική όπου είχε πάει εγκαίρως "ταυτοποιημενος"

και μη μου μιλας για το πανεπιστημιο των ιωαννίνων γιατι υπάρχει μεγάλη βρώμα εκεί πέρα που χαίρομαι που την άφησα πίσω...

ο ένας φοιτητής εκβίαζε τον άλλον...

γυναικολογία περνάγαν όλοι με το περιληψάρι μέχρι που πήγε 1 από το έτος μου και είπε δήθεν αθώα στον λωλη για να πάρει το 10 το καλό

κύριε καθηγητά αν διαβάσω από εδώ και όχι από το τόσο καλογραμμένο βιβλιο σας είναι σίγουρο ότι θα περάσω?

περιττό να πω πόσοι επι πτυχείο πληρώσαν αυτή την μαλακια... μέχρι που άλλαξε ο καθηγητής

να μιλήσω τώρα για την δερματολογία που ήταν 7 θέματα στανταρντ και πήγε κάποιο μπουμπουκακι και έγραψε στην κόλα του επάνω "κύριε καθηγητά δεν το θεωρείτε άδικο όλοι αυτοί που έχουν διαβάσει και όσοι βγάζουν σκονάκι να παίρνουν τον ίδιο βαθμο?" και από τότε γίνεται σφαγη και χάθηκε ένα από τα ευκολότερα μαθήματα για να μπαίνουν ερωτήσεις ό,τι να 'ναι;;

και η ιατρική των ιωαννίνω στην πλειοψηφία της ήταν πάντα ενάντια στην εξετάσεις για ειδικότητα γιατί βλέπαμε πάρα πολλά από φοιτητές εκεί μέσα...

να μην το προχωρήσω στο ποιοι και πως πηραν τα διδακτορικά εκεί περα....

και για να κλείσω με κάτι καλλιτεχνικό θυμάμαι επίσης καθηγητή της ωρλ που κυνηγούσε μια φοιτήτρια από πίσω και την παρακολουθούσε και την παρενοχλούσε σεξουαλικά μέχρι που ήρθε ο πατέρας της στον πρύτανη και του είπε ή τον μαζεύετε ή σας βγάζω στον τριανταφυλλόπουλο...

ας αποδείξετε όλοι εσεις ποιοι ειστε επώνυμα... που μένετε, αν δουλέύετε ή όχι.. στοιχεία που εγώ έδωσα από την 1 στιγμη.. πες μου εσύ ποιος είσαι και θα σου πω και γω.. μια και εγώ είμαι μεγαλύτερή σου και προφανώς δεν με ξέρεις... αλλά τη συγκεκριμένη σχολή την ξέρω απ την καλή και απ την αναποδη

και αυτή ήταν η τελευταία φορά που απαντάω γενικώς σε προκλήσεις

εδώ μπηκα να πω 5 πράγματα και να δω τι παίζει

και σίγουρα όχι για να παίζω με το κάθε νούμερο που δεν ξέρει τι να κάνει για να το προσέξουν και λέει ας παίξε και γω το "προσβάλτε την AMANDA" μαι και αυτό φαίνεται ότι έχει πέραση

σε προσωπικα/΄προσβλητικά θέματα δεν ξαναπαντώ

Όποιος θέλει πληροφορίες για κάτι πάνω στην νομοθεσία ευχαρίστως αν το ξέρω

πέρα από αυτό ουδέν

παραγνωριστήκαμε εδώ μέσα...

Δεν εισαι παρα 1-2 χρονια μεγαλυτερη μου μιας και τα οσα αναφερεις είχαν γίνει όταν ήμουν στο 4ο ετος. Μονάχα που ξέρεις κάτι όλη αυτή η ιστορία με τη ΔΑΠ και το Τσιανο έχει κουράσει. Κι επειδή εγώ έχω αποφοιτήσει απο την Ιατρικη Ιωαννινων αλλά κι επειδή την περίοδο 2001-2002 ήμουν γραμματεας της ΔΑΠ στην Ιατρική σχολη Ιωαννινων σου λέω καταμουτρα πως όσα μας λες είναι ΜΑΛΑΚΙΕΣ.

Ούτε λίστες υπήρξαν ποτέ ούτε λοιπές αηδίες.Καταλαβες κουκλα μου γλυκια? Όσο για το αν η ιατρικη Ιωαννινων ήταν ποτε εναντια στις εξετασεις εγω δε θυμαμαι να εχει παρθει τετοια αποφαση οσο ημουν στη σχολή.Νταξ?

Οπότε μη μας λες ότι ξερεις τη σχολη απο την καλη κι απο την αναποδη γιατι μπορει καποιοι αλλοι να τη ξερουν καλυτερα απο εσενα.

Με λίγα λόγια μη μας το παιζεις ειδήμονας της σχολης γιατι καλες είναι οι φήμες αλλα η πουτανα η πραγματικοτητα είναι κομματακι διαφορετικη.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Στην αρχή πίστευα ότι οι αδιάβλητες εξετάσεις αρκούν. Έτσι αν υπάρχουν 50 υποψήφιοι για 1 θέση, θα την έπαιρνε εκείνος με την υψηλότερη βαθμολογία. Δεν είναι και πολύ σωστό αυτό, γιατί πώς λ.χ. αποκλείεις από τη θέση έναν που έγραψε 98% στις εξετάσεις και τη δίνεις σε έναν με 99%; Τόσο μεγάλη διαφορά έχουν; Προφανώς όχι. Άρα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και άλλα πράγματα.

Στις πανελλήνιες όποιος έχει ένα μόριο λιγότερο από την βάση, μπορεί να εγγραφεί στο πανεπιστήμιο; Τόσο μεγάλη διαφορά έχει με αυτόν που έχει ένα μόριο περισσότερο; Εφόσον το σύστημα αυτό είναι άρτιο και όσοι αποκλείονται είναι άχρηστοι και επιτυγχάνουν μόνο οι άριστοι, γιατί να μην ισχύσει αυτούσιο και για τις εξετάσεις για ειδικότητα;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν κατάλαβα (?????) Διαφωνούμε κάπου;

Απλά είναι προφανές ότι οι πανελλήνιες είναι διαγωνισμός για πόσες θέσεις άραγε; 250 Αθήνα+250 Θεσσαλον + 70-80 σε κάθε μία από τις άλλες 5 Ιατρικές της χώρας; Χονδρικά 900 θέσεις; Είναι λογικό ότι το "φίλτρο" θα είναι εκλεκτικότερο από την ειδικότητα, όπου οι θέσεις προφανώς δεν είναι 900, είναι πολύ περισσότερες. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να υπάρξει φίλτρο και για την ειδικότητα. Από τη στιγμή που οι ιθύνοντες αποφάσισαν στη δεκαετία του '80 να δεχθούν όποιον έρχεται απ'έξω και κυρίως εκ του ανατολικού μπλοκ και να μην κλείσουν τις πόρτες, τώρα στη δεκαετία του 2000 είναι υποχρεωμένοι να βάλουν μία τάξη στο χάλι που έχει δημιουργηθεί. Απλά...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θεωρείς δηλαδή ότι πρέπει να έχει προτεραιότητα κάποιος που αποφοίτησε από ελληνικό πανεπιστήμιο, έναντι κάποιου καλύτερου του αποφοίτου ξένου πανεπιστημίου;;;

Εγώ νόμιζα ότι σας προβλημάτιζε η ασχετοσύνη αυτών, και όχι ο κίνδυνος να έχουν καλύτερη απόδοση από εσάς. Τελικά προτιμάτε να μπαίνουν οι δικοί σας και όχι οι άξιοι.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

δεν εισαι του γουστου μου emstupid

δανεισου το κατοικιδιο του kostask19 και βολεψου ετσι μεγαλε :antegeia:

ΟΧΙ εγω εσενα θελω γιατι εισαι και πολυ αντρας!!! :wub:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Βρε παιδιά γιατί το ζαλίζετε το πράγμα;

Αγωνιστείτε όλοι για να μπουν εξετάσεις για ειδικότητα αδιάβλητες. Και έχω βαρεθεί πια να ακούω ότι αυτό δε γίνεται. Μια χαρά γίνεται, αλλά χρειάζεται συμμετοχή των φοιτητών και αποφοίτων στην προσπάθεια και ισχυρή πίεση προς κάθε πολιτική κατεύθυνση. Με το να το συζητάμε επί ατέλειωτες ώρες δε λύνεται τίποτα.

Θα πρέπει να έχουν προνόμιο επιπλέον οι απόφοιτοι ελληνικών πανεπιστημίων; Ναι.

Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξα αφού είδα την τακτική άλλων χωρών όταν προσφέυγουμε σ' αυτές γαι έναρξη ειδικότητας. Στην αρχή πίστευα ότι οι αδιάβλητες εξετάσεις αρκούν. Έτσι αν υπάρχουν 50 υποψήφιοι για 1 θέση, θα την έπαιρνε εκείνος με την υψηλότερη βαθμολογία. Δεν είναι και πολύ σωστό αυτό, γιατί πώς λ.χ. αποκλείεις από τη θέση έναν που έγραψε 98% στις εξετάσεις και τη δίνεις σε έναν με 99%; Τόσο μεγάλη διαφορά έχουν; Προφανώς όχι. Άρα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και άλλα πράγματα. Βαθμός πτυχίου (θα μου πείτε, πέφτουν βύσματα, είναι όλα στημένα στην ιατρική, κτλ. κτλ. Εντάξει όμως, το 7 έχει διαφορά από το 9 στο γενικό, ό,τι και να λέτε!!!) Επίδοση στη σχολή γενικότερα, εργασίες και δημοσιεύσεις.΄

Και κάτι ακόμα. Στην Αμερική π.χ. τον Έλληνα ή τον οποιοδήποτε IMG (international medical graduate) τον αντιμετωπίζουν ως Αλβανό, αν δεν έχει κλινική εμπειρία εκεί. Αυτό το έζησα πολύ πρόσφατα. Και τελικά δεν είναι ζήτημα της άριστης κλινικής εκπαίδευσης που παίρνουν εκεί ως φοιτητές. Τρίχες. Στην πραγματικότητα ένας ειδικευόμενος στην Ελλάδα ξέρει πολύ περισσότερα από τον Αμερικανό φοιτητή και είναι ασυγκρίτως πιο άνετος στην αντιμετώπιση περιστατικών. Όμως η λογική είναι ότι πρέπει να ξέρεις το σύστημα με το οποίο δουλεύει η Ιατρική σε μία χώρα, καλό ή κακό, συμβατό ή μη με τα δικά σου δεδομένα. Εκεί έχουν την τάση να τα κάνουν όλα με πρωτόκολλο και guidelines, που τις περισσότερες φορές είναι σωστό και επιθυμητό, αλλά ενίοτε αποδεικνύεται βλακεία.

Θέλω να πω ότι αν βάλουμε εκτός από εξετάσεις για ειδικότητα στην Ελλάδα και άλλα κριτήρια, θα έπρεπε με αυτή τη λογική να ευνοούμε τους αποφοίτους ελληνικών πανεπιστημίων, γιατί ξέρουν πώς δουλεύει το ελληνικό σύστημα, ΟΣΟ ΣΤΡΑΒΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!! Μπορεί αυτό που λέω να μοιάζει εξωφρενικό για πολλούς, όμως το κάνουν ΟΛΕΣ οι ξένες χώρες (και στην Αγγλία το ίδιο, και στη Γαλλία-πολύ λίγες θέσεις για ξένους,κτλ. κτλ.)

Με βάση τις πρόσφατες εμπειρίες μου δε βρίσκω πλέον λόγο να είμαστε η πιο ανεκτική χώρα στην πρόσληψη ειδικευομένων απανταχού με κανένα αντικειμενικό κριτήριο. Για να μην πω το άλλο: όταν σε μία interview ο καθηγητής με ρώτησε πόσοι φοιτητές ήσασταν στην Ιατρική σχολή της Αθήνας και φανταζόταν ένα νούμερο περί τους 80-90 στο έτος (!!!!!!) και του είπα τουλάχιστον 250-300 ανά έτος (δεν ήθελα να του πω 500 γιατί θα τρόμαζε) κόντεψε να πάθει shock!

Τα συμπεράσματα δικά σας και είμαι ανοικτός σε συζήτηση του θέματος

Τα ΄πες όλα...Μπράβο!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Στην αρχή πίστευα ότι οι αδιάβλητες εξετάσεις αρκούν. Έτσι αν υπάρχουν 50 υποψήφιοι για 1 θέση, θα την έπαιρνε εκείνος με την υψηλότερη βαθμολογία. Δεν είναι και πολύ σωστό αυτό, γιατί πώς λ.χ. αποκλείεις από τη θέση έναν που έγραψε 98% στις εξετάσεις και τη δίνεις σε έναν με 99%; Τόσο μεγάλη διαφορά έχουν; Προφανώς όχι. Άρα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και άλλα πράγματα.

Απλά είναι προφανές ότι οι πανελλήνιες είναι διαγωνισμός για πόσες θέσεις άραγε; 250 Αθήνα+250 Θεσσαλον + 70-80 σε κάθε μία από τις άλλες 5 Ιατρικές της χώρας; Χονδρικά 900 θέσεις; Είναι λογικό ότι το "φίλτρο" θα είναι εκλεκτικότερο από την ειδικότητα, όπου οι θέσεις προφανώς δεν είναι 900, είναι πολύ περισσότερες.

Νομιζω πως ο Κωστας εκανε μια πολυ παρατηρηση.

Ο Ληστ λεει πως οι εξετασεις για ειδικοτητα δεν πρεπει να εινα οπως οι πανελληνιες επειδη θα απεκλειαν απο την ειδικοτητα υποψηφιους "στις λεπτομερειες".

Μετα λεει πως οι πανελληνιες ομως ηταν "εκλεκτικο φιλτρο".

Αρα τι ? Δεν χρειαζεται εκλεκτικο φιλτρο πριν την ειδικοτητα ? Κι αν οχι, γιατι ? Τις θεσεις θα τις παρει καποιος ετσι κι αλλιως.

Μηπως τελικα οι πανελληνιες δεν σωστος τροπος αξιολογησης . &- ? .

Οσο για το αν οι αποφοιτοι Ελληνικων πανεπιστημιων πρεπει να μοριοδοτουνται ή οχι, νομιζω πως αρκει να δει κανεις το ποσους φοιτητες εχουν γραμμενους τα εν λογω πανεπιστημια για να συμπερανει πως αυτο θα ηταν ανηθικο.

4.500 περιπου μονο η Αθηνα με αριθμο εισακτεων καθε χρονο 275-300. Ποια εξοικιωση με το συστημα μπορει να εχει ολο αυτο το ασκερι ? Ποιος να πρωτομαθει στις κλινικες ? Ποιον να πρωτοελεγξουν οι διδασκοντες ?

Και να μην πιασουμε καλυτερα το πως βρεθηκαν ολοι αυτοι εκει...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Νομιζω πως ο Κωστας εκανε μια πολυ παρατηρηση.

Ο Ληστ λεει πως οι εξετασεις για ειδικοτητα δεν πρεπει να εινα οπως οι πανελληνιες επειδη θα απεκλειαν απο την ειδικοτητα υποψηφιους "στις λεπτομερειες".

Μετα λεει πως οι πανελληνιες ομως ηταν "εκλεκτικο φιλτρο".

Αρα τι ? Δεν χρειαζεται εκλεκτικο φιλτρο πριν την ειδικοτητα ? Κι αν οχι, γιατι ? Τις θεσεις θα τις παρει καποιος ετσι κι αλλιως.

Μηπως τελικα οι πανελληνιες δεν σωστος τροπος αξιολογησης . &- ? .

1. Ξέχασες στο δεύτερο quote μου να προσθέσεις την επόμενη πρόταση. Γράφω: αυτό δε σημαίνει ότι ΔΕΝ πρέπει να υπάρχει φίλτρο για την ειδικότητα.

2. Δηλαδή ΤΙ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ? Τι να ληφθεί υπόψη; Ο βαθμός απολυτηρίου; Και αυτό λαμβανόταν υπόψη με την αλλαγή του συστήματος το 2000. Τί άλλο κριτήριο να βάλουμε από το Λύκειο στην Ιατρική; Τις ικανότητες κάποιου στο ψάρεμα; Τις γνωριμίες ή τα λεφτά της οικογενείας του; Ε;

Και εφόσον οι κοντινές χώρες του εξωτερικού προσέφεραν αφειδώς τη δυνατότητα ιατρικών σπουδών σε όσους δεν τα κατάφερναν στις πανελλήνιες, υπήρχαν και εναλλακτικές επιλογές για όλους αυτούς.

Δε σημαίνει ότι επειδή σ' αυτές τις χώρες επικρατούσε η λογική "μπάτε σκύλοι αλέστε" πρέπει να κάνουμε το ίδιο και στην Ελλάδα. Και υποστηρίζω ένθερμα τη λογική της αξιολόγησης του υποψηφίου πριν την ειδικότητα γιατί φυσικά ούτε και σ' αυτό το στάδιο επιτρέπεται να περνάει το φίλτρο όποιος γουστάρει.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θα ήθελα αν μπορείς να απαντήσεις και σε μένα.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θα ήθελα αν μπορείς να απαντήσεις και σε μένα.

Ευχαριστώ.

Πριν ένα μήνα δεν το πίστευα ούτε το θεωρούσα σωστό αυτό. Διάβασες όμως καλά το post μου; Όπου έγραφα ότι παντού στο εξωτερικό γίνεται αυτό; Πάρε το παράδειγμα των Αμερικανών. Τί νομίζεις, ότι κινδυνεύουν από τους Έλληνες ή τα καράβια Ινδο-Πακιστανών ιατρών που αναζητούν θέση ειδικότητας εκεί; Άμεσα όχι, αλλά σκέφτονται το απώτερο μέλλον και ότι οι αντίστοιχοι υποψήφιοι θα τους "τρώνε" τις θέσεις δουλειάς. Δυστυχώς αυτή είναι η λογική πανταχόθεν και σου μιλάω εκ προσωπικής πείρας. Και θα μου πεις, πώς αντιμετωπίζουν τους Αμερικανούς που έχουν σπουδάσει σε πανεπιστήμια του εξωτερικού (USFMG's-για να έχουμε και ένα αντικειμενικό μέτρο σύγκρισης); Ακόμα χειρότερα!! ΝΑΙ! Γιατί θεωρούν ότι όσοι δύστυχοι πήγαν για σπουδές στη Γρενάδα, στην Ισπανία, στην Καραιβική etc etc. πήγαν αναζητώντας ένα πτυχίο με λιγότερη δουλειά και κόπο και περισσότερο τουρισμό! ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΑ ΛΕΩ!

Μπορεί να μη φαντάζει λογικό αυτό,αλλά απάντησέ μου στο εξής: Οι Έλληνες ιθύνοντες που δεν εφαρμόζουν αυτό το σύστημα είναι οι έξυπνοι και οι όμοροί τους Γάλλοι, Άγγλοι, Γερμανοί, Αμερικανοί, είναι οι μαλ....?

Λύσε μου αυτή την απορία.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μα αφού οι δικατσάδες και λοιποί απόφοιτοι εξωτερικού είναι ανεπαρκείς, για ποιό λόγο έχετε ανάγκη τα μόρια;; Σε πανελλήνιες εξετάσεις θα περάσουν οι άριστοι (όπως έγινε και στο λύκειο). Που βλέπεις το κακό; Εσείς και μόνο εσείς θα εξασφαλίσετε τις θέσεις για ειδικότητα. Προς τι το άγχος;;;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο διαγωνισμός για θέσεις ειδικότητας είναι αναγκαιότητα.Πρέπει όμως να δούμε γιατί δεν εισάγεται τόσο εύκολα όπως π.χ. ο ΑΣΕΠ στους εκπαιδευτικούς αφού πρόκειται για την κατάληψη δημόσιας θέσης.

Οι λόγοι είναι βασικά δύο.

1.Υπάρχει τεράστια ανομοιογένεια μεταξύ των αποφοίτων Ιατρικής καθώς προέρχονται από τελείως διαφορετικές χώρες και πανεπιστήμια και πρόκειται για μαθητές διαφορετικών δυνατοτήτων.

2.Η δύναμη των παλαιών γιατρών είναι πολύ μεγαλύτερη από των παλιών καθηγητών σχολείων και τα παιδιά των καθηγητών σχολείων έχουν καλύτερες επιδόσεις από τα παιδιά των γιατρών.

Τι σημαίνει ο πρώτος λόγος.

Εάν μπουν εξετάσεις για θέσεις ειδικότητας θα είναι υποχρεωμένοι οι απόφοιτοι ανατολικών χωρών με μέσο όρο απολυτητρίου 15,2 να συναγωνιστούν αποφοίτους ελληνικών πανεπιστημίων που πέρασαν πανελλήνιες με μέσο όρο απολυτηρίου 19.

αυτό σημαίνει μια τεράστια διαφορά στις επιδόσεις των υποψηφίων που ουσιαστικά προδικάζει το αποτέλεσμα.

Για αυτό θα δημιουργηθούν σπουδαία ζητήματα όπως

1.Η ευκολία ή δυκολία των εξετάσεων.Είναι ευνόητο οτι οι μαθητές του 19 θέλουν δύσκολα θέματα για να αποδείξουν την αξία τους ενώ εκείνοι του 15 πιστεύουν οτι δε χρειάζονται τόσο λεπτομερείς γνώσεις.

Εδώ παρεμβαίνουν και οι προκαταλήψεις των παλιών,ακατάρτιστων συνήθως γιατρών

2.Ο ρόλος των προφορικών εξετάσεων αν υπάρχουν.Ποιος θα θεωρούσε δίκαιο να συνεξεταστεί με μαθητές του 19 ενώ οι συνυποψήφιοί του με μαθητές του 15?Ποιος θα εξασφαλίσει οτι δε θα υποχρεωθεί να απαντήσει δυσκολότερες ερωτήσεις στην τελευταία περίπτωση?

3.Θα τεθεί ζήτημα επειδή οι γλωσσικές ικανότητες των αποφοίτων ελληνικών πανεπιστημίων είναι αισθητά ανώτερες και θα αμφισβητηθεί αν αυτό πρέπει να επηρρεάζει τη βαθμολογία των υποψηφίων.

4.Θα δημιουργηθούν πολύ υψηλές βάσεις στις δημοφιλείς ειδικότητες με αποτέλεσμα πολλοί γιατροί να διαμαρτυρηθούν οτι για την άσκηση της συγκεκριμένης ειδικότητας δεν είναι αναγκαίο τέτοιο υψηλό επίπεδο γνώσεων

5.Οι καθηγητές ''δημοκρατικών΄΄ αρχών θα διαμαρτυρηθούν για τη δυσκολία των θεμάτων,τα φροντιστήρια και θα επισημάνουν οτι μερικά εκ των θεμάτων δεν έχουν διδαχθεί επαρκώς,θα τονίζουν δε οτι έτσι υποβαθμίζεται και τυποποιείται η διδασκαλία στο πανεπιστήμιο

και πολλά άλλα

Συνεπώς πρέπει να έχουμε υπόψη οτι ο μόνος τρόπος για να αναδειχθούν οι ανισότητες των αποφοίτων ιατρικών σχολών είναι κατάρχήν να τεθούν ενώπιον εξεταστικού συστήματος ίδιου για όλους με βάση την αρχή της ισότητας.

Δηλαδή η πιστοποίηση και δημιουργία των ανισοτήτων θα συντελεστεί με την επίκληση της ισότητας των ευκαιριών και των δικαιωμάτων.

Αυτό μεταφράζεται ίδιες εξετάσεις για όλους χωρίς μοριοδότηση.

Επιπλέον θα φανεί οτι οι απόφοιτοι ελληνικών πανεπιστημίων κάνουν σημαντική παραχώρηση αφού δε διεκδικούν προνόμια ενώ στην πραγματικότητα εξυπηρετούνται θαυμάσια από ένα αδιάβλητο απρόσωπο εξεταστικό σύστημα με μορφή διαγωνισμού και αντιπάλους υποψήφιους τους αποφοίτους Ιατρικών άλλων χωρών πολύ χαμηλότερων δυνατοτήτων.Επιπλέον με αυτή την παραχώρηση δημιουργούνται οι προοπτικές εξόντωσης ή έστω αναστάτωσης των βυσμάτων που πήραν μεταγραφή οι οποίοι δε θα καλυφθούν από την ομπρέλα της αποφοίτησης από ελληνικό πανεπιστήμιο.

Συνεπώς το όφελος για όσους πέρασαν με πανελλήνιες θα είναι μεγαλύτερο εάν δε διεκδικήσουν προνομιακή μεταχείριση των αποφοίτων ελληνικών πανεπιστημίων αλλά επικαλεστούν αγνωστικισμό και ισότητα ευκαιριών.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarupemarup

Τότε να σας δώσουμε εσάς μόρια, αφού ούτως ή άλλως είμαστε καλύτεροι, να αποκτήσει και λίγο ενδιαφέρον.. :splats::withstupid:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αυτό μεταφράζεται ίδιες εξετάσεις για όλους χωρίς μοριοδότηση.

Επιπλέον θα φανεί οτι οι απόφοιτοι ελληνικών παμνεπιστημίων κάνουν σημαντική παραχώρηση αφού δε διεκδικούν προνόμια ενώ στην πραγματικότητα εξυπηρετούνται θαυμάσια από ένα αδιάβλητο απρόσωπο εξεταστικό σύστημα με μορφή διαγωνισμού και αντιπάλους υποψήφιους Ιατρικών άλλων χωρών πολύ χαμηλότερων δυνατοτήτων.Επιπλέον με αυτή την παραχώρηση δημιουργούνται οι προοπτικές εξόντωσης ή έστω αναστάτωσης των βυσμάτων που πήραν μεταγραφή οι οποίοι δε θα καλυφθούν από την ομπρέλα της αποφοίτησης από ελληνικό πανεπιστήμιο.

Συνεπώς το όφελος για όσους πέρασαν με πανελλήνιες θα είναι μεγαλύτερο εάν δε διεκδικήσουν προνομιακή μεταχείριση των αποφοίτων ελληνικών πανεπιστημίων αλλά επικαλεστούν αγνωστικισμό και ισότητα ευκαιριών.

Έρχεσαι στα λόγια μου...

Μόνο ημεδαποί θα παίρνουν τις θέσεις ειδικότητας.

Σιγά μη γράψουν οι "πολύ χαμηλοτέρων δυνατοτήτων", όπως πολύ χαρακτηριστικά και ορθά αναφέρεις.

Τι χρειάζονται τα επιπλέον μόρια σε αγώνα χωρίς αντίπαλο;;

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΩΡΑ....

emarupemarup

Τότε να σας δώσουμε εσάς μόρια, αφού ούτως ή άλλως είμαστε καλύτεροι, να αποκτήσει και λίγο ενδιαφέρον.. :splats::withstupid:

Μη λες τέτοια και γίνει κανένα αστείο και περάσει κανένας δικατσάς... Μπορεί να έτυχε και κανα-δυο να διάβασαν λίγο. Γιατί να στερηθεί τη θέση ο ημεδαπός απόφοιτος;;

Χωρίς μοριοδότηση για κανένα, για να είμαστε και σίγουροι.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μα αφού οι δικατσάδες και λοιποί απόφοιτοι εξωτερικού είναι ανεπαρκείς, για ποιό λόγο έχετε ανάγκη τα μόρια;; Σε πανελλήνιες εξετάσεις θα περάσουν οι άριστοι (όπως έγινε και στο λύκειο). Που βλέπεις το κακό; Εσείς και μόνο εσείς θα εξασφαλίσετε τις θέσεις για ειδικότητα. Προς τι το άγχος;;;

Τώρα μας δουλεύεις; Καταρχήν αν διαβάζεις καιρό τα posts στο greekmeds θα πρέπει να έχεις συνειδητοποιήσει ότι προσωπικώς δεν ασπάζομαι τέτοια στερεότυπα και μ' αρέσει καθέναν να τον βλέπω εξατομικευμένα με βάση τις πραγματικές του δυνατότητες και όχι με βάση το πού τελείωσε ιατρική. Επίσης, ακόμα και με αυτό που υποστήριξα, οι απόφοιτοι χωρών του εξωτερικού με καλές σπουδές και πολύ καλή επίδοση στις εξετάσεις θα έχουν προβάδισμα στην επιλογή σε σχέση με έναν έλληνα απόφοιτο που 6 χρόνια ήταν... ρεμπεσκές (υπάρχουν και τέτοιοι). Γιατί ο τελευταίος, όπως και τα διάφορα φυντάνια που σπούδασαν έξω και πήραν πτυχίο χωρίς να πατήσουν σε μία κλινική, θα φανούν ανεπαρκείς στις εξετάσεις. Και θα είναι ακόμα καλύτερο να μπουν εξετάσεις με περιορισμένη δυνατότητα επανεξέτασης σε περίπτωση αποτυχίας. Άντε 3 φορές. Αν δεν τις καταφέρεις ούτε τότε, σημαίνει ότι ή απλά είσαι νοητικά ανεπαρκής για Ιατρική ή δεν έχεις καμία διάθεση να διαβάσεις σοβαρά έστω μια φορά στη ζωή σου.

Και κάτι άλλο. Δεν μίλησα για μοριοδότηση. Στις ΗΠΑ το προβάδισμα των αμερικανών υποψηφίων έναντι των ξένων είναι κάτι που εφαρμόζεται άτυπα και σιωπηρά, χωρίς μόρια. Απλά εκεί αποφασίζουν π.χ. αν έχουν 450 αιτήσεις για 10 θέσεις (γιατί για τέτοια νούμερα μιλάμε) να καλέσουν για interview 50 άτομα και τα πολύ γνωστά πανεπιστήμια κατά κανόνα καλούν 6-7 ξένους σους 50. Βέβαια στην Ελλάδα ούτε συζήτηση για interview, και καλά κάνουμε γιατί....φαντάσου τι έχει να γίνει!!

Got it? Αλλά δε μου απάντησες στο ερώτημα....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΚΟΥΦΑΙΝΟΜΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΡΑΔΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ''ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ'' ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ???? ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΑΟΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΚΡΙΝΟΥΜΑ ΑΠΟ 5-10 ΑΤΟΜΑ Ε??? ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ!!! ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΑΠΡΙΛΙΟΥ 20005 ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΦΥΓΕ!!! ΕΧΟΥΜΕ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΕΞΕΤΑΣΤΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ!!

Δ Ι Π Λ Α ΜΟΥ!!!! ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ ΚΑΘΕΤΑΙ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙ.ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΩ (ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΑΝ ΟΛΟΙ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ.ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΡΩΤΑΕΙ.

''ΕΔΩ ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΛΙΝΙΚΗ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ????????????????????? ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΛΑ ΑΚΟΥΣΑΤΕ, ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΩ ΣΤΗΝ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ!!!!!!! Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗ ΗΤΑΝ "ΚΑΙ ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΣ??????????????? ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΑΩ ΟΧΙ!!!!!!

ΤΟ ΑΚΟΥΝΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΡΕΛΛΕΝΟΝΤΑΙ!!! ΟΤΑΝ ΤΗ ΡΩΤΗΣΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΣΕ ΠΟΙΟ ΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΜΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΡΟΥΜΑΝΙΑ!!!!

ΚΑΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!! ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ!!!!!Ε!!

ΒΓΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΙΛΑΤΕ!! Α ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΦΤΑΝΕ ΑΥΤΟ ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΦΥΣΙΚΑ ΡΩΤΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΘΥΡΕΟΕΙΔΗ ΑΔΕΝΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΒΛΑΒΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΦΥΣΗ ΤΟΤΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΕΠΙΘ.ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΩΝ ΚΟΡΤΙΚΟΣΤΕΡΟΕΙΔΩΝ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ 4 ΜΟΝΟ!!!!!!!

ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ?????????? Ε???

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ ΣΥΧΝΑ ΣΤΟ SITE ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΡΑΦΛΙΑΖΩ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΑΔΙΚΑ!!! ΚΑΙ ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΤΑ ΚΟΝΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ Ε??????? ΑΝΤΕ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΩ!!! ΜΠΡΟΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ Ο ΕΞΕΦΤΕΛΙΣΜΟΣ!!

ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ!!ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΜΙΛΑΩ!! ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΟΥ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ 13,5 ΓΙΑΤΙ ΤΥΧΑΙΝΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ,ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΝΕΙ ΓΙΑ ΙΑΤΡΙΚΗ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΑΕΙ ΠΑΕΙ ΤΣΕΧΙΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙΑ ΠΑΕΙ ΡΟΥΜΑΝΙΑ!!! ΤΟ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ?? ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΣΤΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!! ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΑΓΗΤΑ!!!!!!!!!!!! ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΔΙΚΑΤΣΑ ΕΨΑΧΝΕ ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ ΜΑΘΗΑΜΑΤΑ!!!! ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ!!!! ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ!!!!!

ΘΕΛΕΤΕΚΑΙ ΑΛΛΑ? ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΛΟ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΑΝΕ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΣΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ?????? ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΠΟΥΘΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ!

ΔΗΛΑΔΗ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 2 ΚΑΙ 3 ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ ΣΤΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΤΣΑ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΣΚΕΙΤΕ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ!!!

Ε Λ Ε Ο Σ ΚΑΙ Ξ Ε Φ Τ Ι Λ Α!!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Φίλε μου καταρχήν είμαι μόλις ένα μήνα στο φόρουμ.

Κατά δεύτερον, είναι προφανές ότι αυτό που λες από την πλευρά σου είναι σωστό. Και γω αν ήμουν στη θέση σου το ίδιο θα υποστήριζα και με μεγάλη θέρμη. Όμως εξακολουθώ να το θεωρώ απαράδεκτο να μην εξετάζονται οι ικανότητες και μόνο των υποψηφίων. Το ότι εφαρμόζεται στην Αμερική δε μου λέει τίποτα. Δεν μπορώ να ξέρω με ποιά κριτήρια εφαρμόζεται για να μπορώ να το σχολιάσω.. Όπως δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο απόφοιτος Ισπανίας δίνει εξετάσεις στην Αμερική (άρα θεωρείται η αμερικανική εκπαίδευση καλύτερη), και εδώ ενώ ο απόφοιτος Αμερικής δίνει Δικατσά, ο Ισπανός δε δίνει (θεωρούμε την ισπανική εκπαίδευση καλύτερη).. Μπερδεμένο δε νομίζεις;

Οπότε πως μπορούμε να βάζουμε πρότυπα;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μην εξοργίζεσαι. Σε καταλαβαίνω απολύτως και προσωπικά έχω κι εγώ ουκ ολίγα παραδείγματα απ' αυτά που ανέφερες.... Απλά όταν μια φορά παρέθεσα δύο τέτοια στο greekmeds, κάποιοι αποφάσισαν να πουλήσουν πνεύμα και επιστημονικά επιχειρήματα (η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμαθείας, όπως ξέρεις!)

Το θέμα είναι ότι με την αγανάκτηση πλέον δε βγαίνει τίποτα. Το κατεστραμμένο από τη διαφθορά ελληνικό κράτος και το "συνδικάτο του εγκλήματος" των καθηγητών των Ελληνικών Πανεπιστημίων είναι συνυπεύθυνοι για τα κωμικοτραγικά που διαδραματίστηκαν στο θέμα της ιατρικής εκπαίδευσης την τελευταία 20ετία. Και για να λυθεί το πρόβλημα τώρα, είμαστε υποχρεωμένοι να συναγωνιστούμε με εξετάσεις με όσους ήρθαν απέξω (γιατί δεν μπορείς να αγνοήσεις και ένα ποσοστό-δεν ξέρω πόσο- εξ αυτών που έμαθαν όντως Ιατρική όπου πήγαν) ή να σηκωθούμε να φύγουμε αναζητώντας καλύτερη τύχη στο εξωτερικό (όπως έπραξα εγώ- και ευτυχώς τη βρήκα).

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.