Jump to content

Spiff

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Πληροφορίες προφίλ

  • Σχολή
    Ιατρική
  • Sex
    Female
  • Φύλο
    Not Telling

Recent Profile Visitors

1.021 profile views

Spiff's Achievements

Φοιτητής (επίπεδο ΙΙ)

Φοιτητής (επίπεδο ΙΙ) (2/16)

29

Reputation

  1. Spiff

    Φαρμακολογία Ι

    ΠΤΥΧΙΑΚΗ 15/7/2015 Ύλη: Harvey 3η έκδοση, Κεφ: 1-7 (ΑΝΣ), 16-22 (Καρδιαγειακό), 27 (Αναπνευστικό), 28 (ΓΕΣ-Αντιεμετικά), 41-42 (Αντιφλεγμονώδη) Εξέτασε η κα Λιάπη αλλά και η ίδια δεν ήταν σίγουρη ποια είναι η ύλη, οπότε συμβουλεύω να ρωτήσετε εκ των προτέρων γιατί είχαν όντως πει ότι θα την αλλάζαν. Ξεκίνησε απο την αρχή του βιβλίου (3η έκδοση) και ρωτούσε απο καθε κεφαλαιο σχεδόν. Πολλες φορές ήθελε να ακουσει συγκεκριμένη λεξη/φραση (πχ. αν λοιπόν το Φ δεν φτάνει την απαιτούμενη συγκέντρωση στο αίμα τι έχουμε; -Υποθεραπεία). Επίσης, μια φορα μπερδευτηκε και νομιζε οτι είχε ακούσει λάθος απάντηση ενώ ήταν η σωστή. Εχει υπομονή και ηθελε να βοηθησει. Τι ειναι η Φ/κινητική, τα σταδια (απορροφηση, κατανομή κτλ) και ερωτήσεις για καθενα. Τι παραμετροι επηρεαζουν απορροφηση, σταθηκε στο pH (πχ χαμηλο στον στομαχο αρα αν καποιος παιρνει Φ σχεδιασμενο να απορροφαται εκει, τι αλλο Φ δεν πρεπει να παρει; αντιόξινα κα) Υδροφιλα/υδροφοβα, ποια περνουν πιο ευκολα τις μεμβρανες Συνδεση Φ με πρωτείνες, συναγωνισμός Φ, εκτόπιση. Αν Φ1 συνδεεται 95% και προσθεσεις Φ2 τι γίνεται. Παραδειγματα Συστημα Ρ450, τι είναι, εχουν ολοι οι ανθρωποι τα ιδια, παραδειγμα κωδεινης. Επαγωγεις/ Αναστολεις τι είναι, κλασσικα παραδειγματα (Γκρειπφρουτ μην ξεχασετε) Σχεσεις δοσης αποτελεσματος, να σχεδιασουμε καμπυλες αγωνιστη/ανταγωνιστη (συναγωνιστικου και μη) Θεραπευτικος δεικτης [Για ολα τα Φ ζητουσε συνηθως δρασεις και ΑΕ] Αδρη περιγραφη ΑΝΣ, προγαγγλιακοι υποδοχεις/ μεταγαγγλιακοι υποδοχεις τι είδους ειναι; (νικοτικοι αδρενεργικοι κτλ) Πιλοκαρπινη. Κατηγορια, δρασεις, ΑΕ Φυσοστιγμίνη, Νεοστιγμινη (ως αντιδοτα, ποιο εισερχεται στο ΚΝΣ) Ατροπινη (νομιζω) Μυοπληγικα Αδρενεργικοι υποδοχεις και βασικες δρασει που διεκπεραιωνει εκαστος (σχημα 6.6 σελ 75) Ντοπαμινη, Δοβουταμινη Β-αποκλειστες Αντιαρρυθμικά κατηγορίες και ενα Φ ανα κατηγορια Αναστολεις διαυλων ασβεστίου
  2. Spiff

    Φαρμακολογία ΙΙ

    ΠΤΥΧΙΑΚΗ - 15/6/2015 Ύλη: Harvey 3η έκδοση, Κεφ: 8-15 (ΚΝΣ), 23-26 (Ενδοκρινικό), 29, 30-40 (Χημειοθεραπευτικά) Εξέτασε η κα Τεσσερομάτη, υπομονετική, καλό κλίμα και βοηθάει, και απαιτεί καλά τους μηχανισμούς δράσης και τις ΑΕ ιδίως αυτές που ξεχωρίζουν/είναι σημαντικές για κάθε φάρμακο. Στην άλλη ομάδα δεν γνωρίζω τί ρώτησε. Τι είναι η καρβαμαζεπίνη, μηχανισμός δράσης, ΑΕ. Τί είναι η φαινυντοϊνη, μηχανισμος, για ποια είδη επιληψίας κυρίως; Αφού αναστέλλει την εκπόλωση κυττάρων, πού αλλού χρησιμοποιείται; (ως αντιαρρυθμικό). Τι έλεγχος/ εξετάσεις πρέπει να γίνονται; (είναι επαγωγέας ισοενζύμων) Παρκινσονικά φάρμακα, κατηγορίες, μηχανισμός δρασης έκαστης και ΑΕ. Ποια η βασικη διαταραχή της ασθενειας. Σε ποια κατηγορία ανήκει η αζιθρομυκίνη; Αντιβιοτικό φάσμα αδρά. Τί χαρακτηριστικά έχει όσον αφορά στον χρόνο ημιζωής (βλ. κατανομή μακρολιδων). Τί είναι το σύνδρομο σεροτονίνης; Αντιφυματικά, ποια είναι. ΑΕ κάθε φαρμάκου (ριφαμπικίνη, εθαμβουτόλη) Ποια αντιβιοτικά (κατηγορίες) είναι επικίνδυνα για επιληπτικούς; Μηχανισμός δρασης βενζοδιαζεπινών και SSRI, ΑΕ.
  3. ΠΤΥΧΙΑΚΗ 20/4/2015 1. Τι γνωρίζετε για την πέψη και απορρόφηση των υδατανθράκων; 2. Τι γνωρίζετε για την χολοκυστοκινίνη; 3. Άνδρας 50 ετών προσέρχεται στο ιατρείο παραπονούμενος για προοδευτικά αυξανόμενο κάματο, αδυναμία και δύσπνοια στην άσκηση. (περίπου οι αριθμοί) Hct: 23% Hb: 7,4% RBC: 2.300.000 WBC: 6000 PLT: 300.000 Ποια είναι η διάγνωση; Ποιες περαιτέρω εξετάσεις είναι απαραίτητες; Ποιες οι πιθανές αιτίες της διάγνωσης; 4. Περιγράψτε την αλλαγή της αρτηριακής πίεσης, της ταχύτητας και της αιματικής ροής κατά μήκος του αγγειακού συστήματος. 5. Τι είναι η νηματώδης και η στροβιλώδης ροή αίματος και από ποιούς παράγοντες εξαρτώνται; 6. Περιγράψτε τις βασικές ΗΚΓ αλλοιώσεις σε έμφραγμα μυοκαρδίου και εξηγήστε τί σημαίνουν. 7. Τi είναι η σπιρομέτρηση; Περιγράψτε τους πνευμονικούς όγκους. 8. Πώς ρυθμίζουν οι νεφροί το εξωκυττάριο υγρό; 9. Τί είναι ο ρυθμός σπειραματικής διήθησης, πώς υπολογίζεται; Ποιοι παράγοντες το επηρεάζουν; 10. Διαφορές μεταξύ φυσικής και επίκτητης ανοσίας. Περιγράψτε την αντίδραση υπερευαισθησίας τύπου Ι. 11. Τί είναι ο επιφανειοδραστικός παράγοντας; Πώς παράγεται και ποιος είναι ο ρόλος του; 12. Τι είναι η καρδιακή παροχή - ορισμός; Από ποιους παράγοντες επηρεάζεται;
  4. Spiff

    Βιολογία ΙΙ

    ΠΤΥΧΙΑΚΗ 20/2/2015 Δυστυχώς οι διατυπώσεις δεν ειναι ακριβείς ούτε πλήρεις. 1. Γράψτε πώς θα φαίνεται η αλληλουχία RNA στη μεταγραφή της πάνω και της κάτω αλυσίδας, με κατεύθυνση 5'->3'. 5'-AGTTTAACCTGT-3' 3'-ΤCAAATTGGACA-5' (τυχαίο παράδειγμα) 2. Σε ποια επίπεδα γίνεται έλεγχος της έκφρασης των γονιδίων; 3. Τί είναι τα μεταθετά στοιχεία, τί γνωρίζετε για αυτά; 4. Ιδιότητες SINES, LINES (υπάρχουν ενδείξεις για σύνδεσή τους με ασθένειες 5. Ένα ζευγάρι προσέρχεται για συμβουλή. Ο πατέρας της γυναίκας είχε αχρωματοψία και ο παππούς της είχε μυϊκή δυστροφία Duchenne. Περιγράψτε με σαφή τρόπο αν υπάρχει κίνδυνος για τους απογόνους του ζευγαριού; 6. Συνεπικρατή αλληλόμορφα... 7. Διαφορές στη μεταγραφή μεταξύ προκαρυωτικού και ευκαρυωτικού κυττάρου. 8. Τί κωδικοποιούν τα γονίδια του ρετροϊού; 9. Η κυστική ίνωση είναι μεταδοτική;... 10. ;;; Ο κ. Μαρίνος παρακάλεσε οι πτυχιακοί να περάσουν τις βιολογίες εντός του 2015 γιατί από το 2016 θα αλλάξει ο τρόπος εξέτασης αφού έχει αλλάξει η διδακτέα ύλη/τρόπος διδασκαλίας και θα είναι πιο δύσκολο να περαστεί το μάθημα από κάποιον που δεν έχει παρακολουθήσει τα μαθήματα.
  5. Πτυχιακή - Ιστορία - 5/2/2015 -Τί γνωρίζετε για την εβραϊκή ιατρική; Από πού γνωρίζουμε γι' αυτήν; -Ποιος έκανε μεταμοσχεύσεις γεννητικών οργάνων (όρχεων), ποιον αιώνα; Ήταν επιτυχείς οι εγχειρήσεις; Πότε και γιατί έπαυσαν αυτες οι μεταμοσχεύσεις; Τί άλλα έκανε ο συγκεκριμένος; -Ποιος θεωρείται ο θεμελιωτής της καρδιολογίας; -Ποιος θεωρείται ο θεμελιωτής της νευρολογίας; Ποιον πολύ γνωστό ιατρό είχε μαθητή του; -Πότε ανακαλύφθηκε η ινσουλίνη και από ποιους; -Ποιος εφήυρε τον καρδιογράφο και πότε; Αυτά θυμάμαι. Από άλλους που εξετάστηκαν την ίδια μέρα ρώτησε από όλη την ύλη (το πακέτο από το volcano δεν είναι πλήρες νομίζω), αλλά για κάθε πρόσωπο ή ασθένεια ζητήθηκαν σημαντικά πράγματα. Σαφής διάθεση να περάσει, αρκετά καλό κλίμα σε σχέση με προσδοκίες.
  6. Spiff

    Φυσική ΙΙ

    ΠΤΥΧΙΑΚΗ 19/11/2014 Θέμα 1ο Σχεδιάστε ένα διάγραμμα κατανομής δόσης βαθους για 50 και 80 kV μαζί. Πώς διαφέρουν και ποιοι παράγοντες επηρεάζουν. Γιατί στην ακτινοθεραπεία χρησιμοποιούνται τεχνικές κλασματοποίησης της δόσης; Θέμα 2ο Αντίστοιχο θέμα με αυτό: Αυτοκίνητο που κινείται με ταχύτητα 10 m/sec συγκρούεται σε τοίχο και ανοίγει ο αερόσακος, όπου προσκρούει το κεφάλι του οδηγού. Να υπολογιστεί η δύναμη που ασκείται στο κεφάλι του οδηγού, θεωρώντας ότι η σύγκρουση διαρκεί 0,05 sec και ότι η μάζα του είναι 2,5 kg Θέμα 3ο Πώς μετρούμε την αρτηριακή πίεση. Πώς αποφεύγουν οι πιλότοι την λιποθυμία; (Cameron) Δεν θυμάμαι ακριβώς την διατύπωση.
  7. ΠΤΥΧΙΑΚΗ 12/12/2014 -Εκτοπη κύηση: Ορισμός, Διάγνωση, Συμπτώματα Ποια είναι η αντιμετώπιση (πότε χειρουργική και πότε φαρμακευτική) Τί φάρμακο είναι η μεθοτρεξάτη και γιατί χρησιμοποιείται για αποβολή (κυτταροστατικό), δοσολογία. -Ενδομητρίωση: Περιγραφή Τί είδους πόνο εμφανίζει Πώς θεραπεύεται (συγκεκριμένα αιθινυλοιστραδιόλη και οξική κυπροτερόνη που έχει αντιανδρογονική δράση) Για την παχυσαρκία ποια η εντιμετώπιση και φάρμακα -Εγκάρσια θέση κυήματος Τί φοβομαστε; (πρόπτωση ομφαλίδος ->τί είναι, πώς αντιμετωπίζεται) Πώς αντιμετωπίζεται (εσωτερικοί μετασχηματισμοι, κάθετη τομή καισαρικής, περιγραφή αυτής, με ποιο τρόπο εξάγεται το έμβρυο) -Ισχιακή προβολή: Πώς αντιμετωπίζεται, μπορεί να γεννηθεί με φυσιολογικό τοκετό; (ναι αλλά πλέον γίνεται καισαρική) Χειρισμοί -Σε τί οφείλεται ο πόνος της περιόδου Πώς τον νιώθουν οι γυναίκες Ποια ουσία υπευθυνη για την σύσπαση (προσταγλανδίνες, PGF2, PGE2, PGI2, TxA κτλ) Τί δράση έχουν οι προσταγλανδίνες; (βρήκα αυτό το παλιό άρθρο http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/3297513) -Καρκίνος τραχήλου της μήτρας Συμπτώματα, Αίτια (HPV τύποι καρκινογόνοι), Εμβόλια Τί είναι αυτό που θα δούμε στη δοκιμασία Παπανικολάου που θα μας ανησυχήσει; Πώς θα ταυτοποιήσουμε τον HPV; -Δυσμηνόρροια ορισμός -Ποιες είναι οι επείγουσες καταστάσεις στη μαιευτική; (Έκτοπη, πρόπτωση ομφαλίδος, προεκλαμψία, πρόωρη αποκολληση πλακούντα κ.α.) Δεν μπορώ να θυμηθώ άλλα θέματα αλλά με εξαίρεση κάποιες λεπτομέρειες καταπιάστηκε με sos θέματα. Γενικά οι ειδικευόμενοι μας είπαν ότι ζητάει παθολογία κύκλου, ορμόνες του κύκλου, φυσιολογία, καρκίνο ενδομητρίου, τραχήλου, ωοθηκών (μάλλον χωρίς σταδιοποίηση) και απο μαιευτικά τα επείγοντα και τις προβολές, γενικά μηχανισμούς και αντιμετώπιση.
  8. Spiff

    Ορθοπαιδική

    Αγ. Όλγα - Πτυχιακή 10/10/2014 40 πολλαπλής - 60'. Έπεσαν τα περισσότερα ίδια ή πολύ παρόμοια με αυτά που έγραψαν οι συνάδελφοι πιο πάνω, τους οποίους ευχαριστώ πολύ. Όλες οι ερωτήσεις ήταν από "sos" και παλιά θέματα.
  9. Spiff

    Στατιστική

    Πτυχιακές εξετάσεις Σεπτεμβρίου 2014 1. Έδινε διάφορες μεταβλητές. Ηλικία Φύλο Εκπαίδευση (Δημοτικό, Λύκειο, Πανεπιστήμιο) Χοληστερόλη α) Τι είδους μεταβλητές είναι η καθεμία β) Με θα περιγράφατε συνοπτικά για κάθε μεταβλητή; (Τι μεγέθη θα χρησιμοποιούσατε) β. Σε δείγμα 100 υγιών ατόμων, η μέση τιμή του μετρούμενου βιοχημικού μεγέθους είναι 200 και το πιθανό σφάλμα 2. Ποια τα φυσιολογικά όρια του μετρούμενου μεγέθους και τι εκφράζουν;(SE=S/√n κτλ) 2. Έδινε σε πίνακα τιμές χοληστερόλης σε 2 στήλες, πριν και μετά τη χορήγηση ενός φαρμάκου.Το φάρμακο μειώνει την χοληστερόλη; 3. Εξετάζεται η σχέση μεταξύ καπνίσματος μητέρας και βάρους γέννησης παιδιού. (έδινε τιμές σε πινακάκι για τους συντελεστές b και τα SEb, με θετικό ή αρνητικό πρόσημο, για καθένα απο τα παρακάτω) Έτος σχολικής φοίτησης Βάρος μητέρας πριν τον τοκετό Κάπνισμα (0=όχι, 1=ναι) α) Ποιες μεταβλητές είναι στατιστικά σημαντικές; β) Τί εκφράζουν οι συντελεστές; Η εξέταση είχε διάρκεια 90 λεπτά και δώσανε κομπιουτεράκια και τους πίνακες που είναι στο τέλος του βιβλίου.
  10. ΠΤΥΧΙΑΚΗ - Παθολογία Ι 5/9/14 1) Ευρύματα από την ακρόαση της καρδιας και ψηλάφηση του σφυγμού στην στένωση της αορτικής βαλβίδας. 2) Να αναφέρετε 5 εργαστηριακούς δείκτες που ελέγχουμε σε υποψία ΣΕΛ και ποιος είναι ο πιο ειδικός για τη νόσο. 3) Να περιγράψετε μια τεχνική εξέτασης της εν τω βάθει αισθητικότητας με τη χρήση οργάνου και μια χωρίς. 4) Αναφέρετε 5 συμπτώματα του καρκίνου του πνέυμονα και 4 διαγνωστικές εξετάσεις για αυτόν. 5) Αναφέρετε 4 χαρακτηριστικά που μας ενδιαφέρουν στην ψηλάφητική εξέταση του ήπατος. 6) Περιγράψτε την κλινική εικόνα της πυλαίας υπέρτασης. 7) Τί είναι ο παράδοξος σφυγμός; 8) Αναφέρατε 2 μικροοργανισμούς που προκαλούν ενδοκαρδίτιδα. Περιγράψτε τί σημεία παρατηρούμε από: α) την επισκόπηση του δέρματος, β) την ψηλάφηση της κοιλίας, γ) την γενική εξέταση ούρων, δ) την βυθοσκόπηση. 9) Αίτια υπονατριαιμίας από αραίωση. 10) Περιγράψτε την κλινική εικόνα οξείας λευχαιμίας. Ποια είναι η πιο συχνή μορφή λευχαιμίας - μυελογενής ή λεμφοβλαστική - στα παιδιά; Αναφέρατε 4 μορφές οξείας μυελογενούς λευχαιμίας ανάλογα με το παθολογικό κύτταρο. Να αναφέρω ότι πλέον στις πτυχιακές, απ'ότι κατάλαβα, εκτός από την κλινική εξέταση στο θάλαμο και τα γραπτά, γίνεται και προφορική εξέταση από τον κ.Συρίγο, σε μας σε άλλη ημερομηνία από τα γραπτά (19/9/14). Στα προφορικά δεν ζήτησε ιδιαίτερα δύσκολα πράγματα και είχε διάθεση να βοηθήσει. Αναφέρω όσα θυμάμαι από τα προφορικά: -αδενας virchow: από πού δέχεται μεταστάσεις, γιατί είναι αριστερά και όχι δεξιά (λόγω μείζονα θωρακικού πόρου) -πολλαπλουν μυέλωμα, κλινική εικόνα, κριτήρια διαγνωστικά -κροταφική αρτηρίτιδα: πώς κάνω τη διάγνωση; μέχρι να βγεί η βιοψία τί μπορώ να κάνω διαγνωστικά; (βυθοσκόπηση) - άσηπτη πυουρία - είδη αιματουρίας, αίτια ανάλογα το αν είναι ολική τελική κτλ -πώς επηρεάζει ο σακχαρώδης διαβήτης το αυτόνομο νευρικό -υπερθυρεοειδισμός, τί σημεία έχουμε από το αυτόνομο -καρκίνος μαστού, παράγοντες κινδύνου, (η πολυτεκνία προστατεύει γιατί οι εγκυμοσύνες είναι διαστήματα χωρίς περίοδο) -ηπατοτρόποι ιοί -αίτια σπληνομεγαλίας -τί είναι η αμυλοείδωση; -σπογγώδης εγκεφαλοπάθεια: ποιά η αιτία, τα prions τί είναι; -αίτια αιμορραγίας από το κατώτερο πεπτικό; - καρκίνος παχέος: πιο συχνός στο σιγμοειδές ή στο τυφλό; όταν είναι σε ποια από τις 2 θέσεις είναι πιο συχνή η αιμορραγία (σιγμοειδές-> στενότερος αυλός, πιο σκληρά κόπρανα)
  11. ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ - Προφορικά 18/7/14 Εξέτασαν η κ.Γέμου και η κ.Περβανίδου (αναπτυξιολόγος). Ήμασταν 6 άτομα και η εξέταση κράτησε περίπου 2 ώρες. - Πώς θα εξετάσετε 5χρονο παιδί που έρχεται για πρώτη φορά στο ιατρείο σας. - Σε κλινική εξέταση χεριών τί σημεία μπορούμε να δούμε (από πληκτροδακτυλία μέχρι μελάγχρωση γραμμών παλάμης, ό,τι μπορείς να σκεφτείς) - Βρογχικό άσθμα: θεραπεία, φάρμακα. Πότε (σε ποιο στάδιο) θα συνταγογραφήσουμε κορτικοστεροειδή; Τί είναι το άσθμα; (χρόνια φλεγμονή με βρογχόσπασμο) Ποια τα εκλυτικά αίτια; (ανά κατηγορία, δηλαδή φυσικά αίτια πχ.ψύχος, περιβαλλοντικά πχ. κάπνισμα κτλ) -Κλινική εικόνα βρογχιολιτιδας, κριτήρια εισαγωγής στο νοσοκομείο, θεραπεία Σε παιδί που έχει βρογχιολίτιδα, αν εμφανιστεί ποια άλλη κατάσταση τίθεται πιθανή η εμφανιση άσθματος στο μέλλον; (ατοπική δερματίτιδα) -Εμβόλια: ποια εμβόλια κάνει το παιδί στον 2ο μηνα ζωής, 4ο, 6ο, κτλ. οπότε καλό είναι να μην μάθετε το καθένα ξεχωριστά μόνο αλλά και χρονικά ποια γίνονται. (εδώ έδωσαν ιδιαίτερο βάρος) -Αυτισμός: ποια είναι τα 3 κριτήρια/χαρακτηριστικά με βάση τα οποία θα παραπεμφθεί το παιδί σε ειδικό, ποια είναι η κλινική εικόνα. ***[εδώ ίσως βοηθάνε οι τελευταίες διαφάνειες της παρουσίασης που μας έκανε στο αμφιθέατρο και τις οποίες σημειώνω στο τέλος] -Πετεχειώδης πορφύρα: ποια τα αίτια ανα κατηγορία (λοιμώδη, θρομβοπενία, henoch schonlein κτλ) και πότε ανησυχούμε, ανάλογα δηλαδή με το ποια είναι τα συνοδά συμπτώματα τί μπορεί να έχει, σοβαρό ή όχι. -Κλινική εικόνα henoch schonlein, πόσο συχνή είναι η νεφρίτιδα, πώς παρακολουθείται ενδονοσοκομειακά ο κίνδυνος εγκολεασμού (μαγιερ κοπράνων) -Κλινική εικόνα λοιμώδους μονοπυρήνωσης, πώς τίθεται η διάγνωση. -Νοητική καθυστέρηση: αίτια ανα κατηγορία, τί άλλα σημεία θα μας καθοδηγήσουν στη διάγνωση διανοητικής καθυστέρησης -Αίτια σπληνομεγαλίας ανα κατηγορία -Έρχεται παιδί στα εξωτερικά παραπομπή από άλλον ιατρό που του έχει ήδη κάνει μια ένεση αδρεναλίνης για αναφυλαξία. (και εδώ έδωσαν πολύ βάρος) Πώς το αντιμετωπίζεις; (ήθελε να πει ότι πρωτα παιρνεις ιστορικό και κλινικη εξέταση αν και θεωρητικά το πρωτο που κάνεις είναι ABC, γνώμη μου είναι ότι καλό είναι να πεις οτι ειναι μια πολυσυστηματική πάθηση σοβαρή και αφότου ελεγξουμε για ABC παίρνουμε ιστορικό ωστε να ξέρουμε τι έγινε πραγματι και μετά ανάλογα τις ανάγκες και την κλινική εικόνα μπορούμε να ξανακάνουμε αδρεναλίνη και να στηρίξουμε αιμοδυναμικά κτλ κτλ, λέει και στο βιβλίο κάποια πράγματα) Αν φαινεται καλά στην κλινική εξέταση το κάνεις εισαγωγή ή το διώχνεις; (το κρατάς για παρακολούθηση) Ξεκίνησε με φιλικό κλίμα η εξέταση, αλλά στα εμβόλια, το άσθμα και την αναφυλαξία επειδή δεν τα λέγαμε ιδιαίτερα οργανωμένα εκνευριζόντουσαν, κυρίως η Γέμου που ήταν και η πιο αυστηρή στο τέλος. Οι ερωτήσεις ξεκινούσαν από τον πρώτο και πηγαιναν στον επόμενο αν δεν θυμόταν άλλα. Προσοχή γιατί σε πολλές ερωτήσεις δεν ακούγανε κάποια πραγματα και νομίζαν ότι δεν τα είχε πει κανείς. _ _ _ _ _ _ _ [από διαφάνειες μαθήματος αμφιθεάτρου] ***Διαγνωστικά κριτήρια Διαταραχής του Αυτιστικού φάσματος Α. Τουλάχιστον 6 από: 1. Ποιοτική δυσλειτουργία στην κοινωνική αλληλεπίδραση, όπως εκδηλώνεται με 2 τουλάχιστον από τα κάτωθι: α. εκσεσημασμένη δυσλειτουργία στη χρήση πολλαπλών μη-λεκτικών συμπεριφορών, όπως η βλεμματική επαφή, η έκφραση του προσώπου, οι χειρονομίες, η στάση του σώματος που ρυθμίζουν την κοινωνική αλληλεπίδραση β. αποτυχία στην ανάπτυξη σχέσεων με συνομηλίκους αντίστοιχες με το αναπτυξιακό επίπεδο γ. έλλειψη αυθόρμητης αναζήτησης αμοιβαίων ενδιαφερόντων ή διασκεδάσεων δ. έλλειψη κοινωνικής ή συναισθηματικής αμοιβαιότητας 2. Ποιοτική δυσλειτουργία στην επικοινωνία,όπως εκδηλώνεται με 1 τουλάχιστον από τα κάτωθι: α. καθυστέρηση ή ολική έλλειψη στην ανάπτυξη του προφορικού λόγου (που δε συνοδεύεται από προσπάθεια αντιστάθμισης με εξωλεκτική επικοινωνία) β. σε άτομα με ικανοποιητικό λόγο, σημαντική δυσλειτουργία στην ικανότητα να αρχίσει ή να διατηρήσει μια συζήτηση με άλλους γ. στερεοτυπική και επαναλαμβανόμενη χρήση της γλώσσας ή ιδιοσυγκρασιακή γλώσσα δ. έλλειψη αυθόρμητου παιχνιδιού μίμησης ανάλογου με το αναπτυξιακό επίπεδο 3. Περιορισμένες επαναλαμβανόμενες, στερεοτυπικές συμπεριφορές, ενδιαφέροντα, δραστηριότητες όπως εκδηλώνεται με 1 τουλάχιστον από τα κάτωθι: α. εμμονές / προκαταλήψεις με έναν ή περισσότερους στερεοτυπικούς τρόπους ενδιαφέροντος β. άκαμπτη προσκόλληση σε συγκεκριμένες, μη λειτουργικές ρουτίνες ή τελετουργίες γ. στερεότυπες και επαναλαμβανόμενες κινήσεις/ μανιερισμοί δ. επίμονη προκατάληψη / εμμονές με μέρη αντικειμένων Β. Καθυστερήσεις ή ανώμαλη λειτουργικότητα σε τουλάχιστον έναν από τους ακόλουθους τομείς με έναρξη πριν την ηλικία των 3 ετών: i)Κοινωνική αλληλεπίδραση ii)Γλώσσα όπως χρησιμοποιείται στην κοινωνική επικοινωνία iii)Συμβολικό ή παιχνίδι φαντασίας
×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.