Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 24/06/2021 in Posts

  1. στις χώρες του εξωτερικού όπου υπάρχει συνεχής αξιολόγηση του ειδικευόμενου ( δεν αφήνουν κάποιον 4/5/6 χρόνια να "κουβαλάει τον προτζέκτορα" για να τον κόψουν σε τελικές εξετάσεις, ή δεν ξεκινάει ειδικότητα ή τον κόβουν στο 1ο εξάμηνο), υπάρχουν και προγράμματα σπουδών (αν δούμε ορισμένα ελληνικά logbooks θα ... χαμογελάσουμε τουλάχιστον) απο τα οποία συνειδητοποιούμε οτι αυτός που αξιολογείται τελικά είναι ο Καθηγητής, η Κλινική του, το Νοσοκομείο και εν τέλει το Πανεπιστημιακό Ιδρύμα, καθώς υπάρχει feedback αξιολόγησης! Δε διαφωνώ με την αξιολόγηση των ειδικευομένων, αλλά θα έπρεπε να γίνει μετά την οργάνωση ενός Συστήματος συμβάσεων Κλινικών ΕΣΥ με Πανεπιστήμια, όπου θα υπάρχει δέσμευση για πραγματοποίηση απο τον εκπαιδευόμενο τουλάχιστον όσων απαιτεί το πρόγραμμα σπουδών. Π.χ. μια χειρουργική κλινική θα πρέπει να δεσμευτεί ώστε ο ειδεικευόμενος της να πραγματοποιήσει τις 1000 προαπαιτούμενες χειρουργικές πράξεις που πρέπει να κάνει ο αντίστοιχος Ελβετός ειδικευόμενος πριν παρουσιαστεί στις εξετάσεις του. Εάν δεν τις παρέχει να μειώνεται ο αριθμός των ειδικευόμενων που θα εκπαιδεύει έως και αναστολή της σύμβασης για την κλινική που μεταφράζεται σε μείωση των χορηγούμενων κονδυλίων για το Νοσοκομείο και αρνητική σημείωση για το βιογραφικό του καθηγητή. Αυτά σε κάποιο Ευρωπαικό κράτος και προφανώς όχι εκεί που ο εξεταζόμενος γράφει ό,τι θέλει στο Πιστοποιητικό Ειδικότητας, με αδυναμία επαλήθευσης αυτών και ο δ/ντής του θα το υπογράψει σαν να υπογράφει το αδειόχαρτο...
    3 points
  2. Αναμενόμενο ήταν να υπάρξουν απαντήσεις σαν τη δίκη σου. Δεν θα μπω στη λογική να σε ρωτήσω τι θα έλεγες εάν ήσουν εσυ ένας υποψήφιος γιατί ότι και να πεις δεν θα σε πιστέψω και συμβουλεύω και τους υπόλοιπους να μη συνεχίσετε τη συζήτηση εδώ σχετικά με τις εξελίξεις γιατί όπως βλέπετε αυτοί που θεωρούν βολεμένους αυτούς που αιφνιδιάστηκαν με τις εξελίξεις είναι ας πούμε οι πολύ βολεμένοι. Λογικό και βολικό μέχρι ενα σημείο. Ας μένει λοιπόν το θέμα καθαρό για αναρτήσεις προγραμμάτων. Και να θυμάστε συνάδελφοι που θα δώσετε, όλα καλά θα πάνε, διάβασμα και ηρεμία. Αφήστε τους άλλους που χασκογελάνε και μην ασχολείστε γιατί θα τους κοπεί το χαμόγελο. Έχει και για αυτούς. Αναμείνατε να δείτε τις εξελίξεις. Just my two cents…. φιλακια και αντίο από εμένα.
    3 points
  3. Συνάδελφε ας μην μιλάμε με αυτόν τον τρόπο. Νομίζω πως δεν υπάρχει Ιατρος που να διαφωνεί με το θέμα των εξετάσεων με ομογενοποιημένο σύστημα ερωτήσεων, κοινό σε όλη την Ελλάδα. Το πρόβλημα για τους ιατρούς ξεκινάει από το γεγονός ότι γίνονται κινήσεις ξεκινώντας από τις εξετάσεις πράγμα που είναι αξιοπερίεργο και έως ύποπτο. Γιατι να μην οριστεί χρονοδιάγραμμα; Το χρονοδιάγραμμα θα ήταν από μόνο του ένας ισχυρός μοχλός πίεσης που θα είχαν στα χέρια τους οι ειδικευόμενοι για να πιέσουν τους διευθυντές τους. πως να το κάνουμε δηλαδή ; Δεν είχαν την τύχη και την ευκαιρία να είναι όλοι σε νοσοκομεία των Αθηνών. Είναι το παιχνίδι τώρα τίμιο; Με την ίδια λογική να αξιολογηθούν όλοι όσοι πήραν τίτλο σε βαθος πενταετιας πχ και να λάβουν και αυτοί βαθμό. Γιατί χωρίς να υπάρχει βιβλιάριο εκπαίδευσης, αξιολόγησης κλινικών να πάνε σε αυστηροποίηση των εξετάσεων ; Στη τελική τελική εδω κ 18 μήνες καμία χειρουργική Κλινικη δεν λειτουργούσε φυσιολογικά. Υπήρξε και ένα μεγάλο διάστημα παροχής υπηρεσιών COVID. Το τελευταίο ειδικά προφανώς και θα συμβεί ξανά, 3100 κρούσματα. Δεν έχει αλλάξει κάτι στις ΜΕΘ. Ειναι θα έλεγα πολύ παράτολμη κίνηση από το υπουργείο να προβεί σε τέτοια αλλαγή. Δεν ξέρω κατά πόσο οι ειδικευόμενοι θα θέλουν να ανταποκριθούν σε μετακινήσεις πλέον η αν θα αγχώνονται περισσότερο με τα κενά που δημιουργούνται στις κλινικές τους από την άποψη ότι και οι εξετάσεις του Δεκεμβρίου δεν είναι μακρυά και η πανδημία είναι ακόμα παρούσα. Είναι τρελό από τη μια να πιέζεις για εξυπηρέτηση COVID και από την άλλη ο ειδικευόμενος να διαβάζει ακάθεκτος αλλά και να πιέζει για εκπαίδευση. Για να μη παρεξηγηθώ όμως και εγώ, το τονίζω πως και για εμένα είναι καλοδεχούμενη η οποιαδήποτε αλλαγή αλλά όχι χωρίς ένα χρονοδιάγραμμα δίκαιο που να μην προκαλεί ανισότητες στους υποψήφιους όπως τώρα.
    3 points
  4. 300 μόρια η συνέντευξη;!?! Αξιοκρατία και πράσινα άλογα δηλαδή 😋
    3 points
  5. Πτυχιακή εξεταση Παθολογίας 7ου και 8ου εξαμήνου, 21/7/2021 Εξέτασε ο κύριος Ντουράκης διαδικτυακώς. Πολύ ωραίος τύπος, φαίνεται να αγαπά την ιατρική και τους φοιτητές, είχε διάθεση να βοηθήσει και η εξέταση είχε και κάπως χαρακτήρα διδακτικό. Επίσης, αυστηρός στη βαθμολογία. Παθολογία 7ου εξαμήνου: συσπαση Dupuytren πτερυγοειδής τρόμος τί είναι οι πετέχειες τί είναι η πορφύρα τί είναι η αφασία κύλινδροι στα ούρα υπέρχρωση ούρων πυρετός διαλείπων, συνεχής, υφέσιμος ευρήματα στένωσης αορτής κώμα: αίτα συγκοπτική κρίση αρθρίτιδα vs αρθραλγία πλευρίτιδα- ευρήματα στην αντικειμενική εξέταση Παθολογία 8ου εξαμήνου: Μακροκυττάρωση Αίτια δευτεροπαθούς υπέρτασης Αίτια υπερασβεστιαιμίας Αίτια υποκαλιαιμίας Αίτια υπονατριαιμίας σ. Gilbert σ. Cushing σ. Sjogren Τί κάνει πυρετό + σπληνομεγαλία; Επιπλοκές κίρρωσης ήπατος Διάγνωση ηπατίτιδας Β + πώς θα καταλάβω ότι είναι οξεία;
    2 points
  6. Στη Γερμανία βρίσκεις ό,τι ειδικότητα θέλεις. Το βασικότερο κριτήριο είναι 1. να έχεις σπουδάσει στη Γερμανία 2. να ξέρεις καλά Γερμανικά 3. να έχεις μια κάποια εμπειρία. Αυτή είναι η σειρά σπουδαιότητας. Για πανεπιστημιακές κλινικές, στη θέση 2. βάλε να έχεις κάνει έρευνα (όλοι οι Γερμανοί κάνουν Doctorarbeit). Η σωστή ερώτηση που πρέπει να θέσεις στο εαυτό σου είναι ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΕΣΥ να κάνεις ειδικότητα: σε κάποιο χωριό, σε μικρή πόλη ή σε μεγάλη πόλη με πανεπιστημιακό νοσοκομείο; Η έναρξη εμπλοκής σε χειρουργεία είναι αντιστρόφως ανάλογη της σειράς (σε πανεπιστημιακό θα δεις χειρουργεία πολύυυυυυυ μετά).
    2 points
  7. Δεν γνωρίζω να σου πω συγκεκριμένα για την νευρολογική. Γενικά για το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Λάρισας έχω ακούσει καλά λόγια (για περιφερειακό). Η επιλογή σχολής με βάση ένα μάθημα/μια κλινική δεν έχει (σχεδόν) κανένα νόημα. Έστω ότι στα Ιωάννινα έχουν την καλύτερη νευρολογική της Ελλάδας αυτή τη στιγμή. Σε 3-4 χρόνια που θα κάνεις νευρολογία μπορεί να έχει βγει στην σύνταξη ο τρομερός Διευθυντής, οι δυο καταπληκτικοί επικουρικοί να τα μαζέψουν και να φύγουν για Ελβετία, μια επιμελήτρια που ασχολούνταν συνέχεια με τους φοιτητές να πάρει μετάθεση σε άλλη πόλη κλπ κλπ κλπ. Οπότε ψάξε να βρεις πληροφορίες γενικότερα για το επίπεδο των σχολών, των πανεπιστημιακών νοσοκομείων, την ζωή στην κάθε πόλη κλπ.
    2 points
  8. Καλημέρα σας. Μου μεταφέρθηκε η εξής πληροφορία και θεώρησα άσχημο να μην αναφερθεί και εδώ. Μετά από αιτήματα που κατατέθηκαν στο υπουργείο από τοπικούς ιατρικούς συλλογους τίθεται νομικό θέμα και εξετάζεται η κανονική διενέργεια εξετάσεων για τον μήνα Αύγουστο με τις έως τώρα εξεταστικές επιτροπές. Ακόμα και αν τα πράγματα εξελιχθούν έτσι σε κάθε περίπτωση ηρεμία και διάβασμα. Το ζητούμενο δεν είναι να ξεφύγουν 50-100 άτομα αλλά να υπάρχει βάση εκπαίδευσης πάνω στην οποία θα στηθεί το οποιοδήποτε σύστημα των εξετάσεων το οποίο απαιτεί τις ανάλογες υποδομές. να παρακολουθείτε τη σελίδα του Ιατρικου συλλόγου Πάτρας μιας και πήρε θέση ανοιχτά καθώς και του Pis για τυχόν νέες ανακοινώσεις. Οπωσδήποτε να κάνετε τις αιτήσεις συμμετοχής και μην το αφήσετε για τελευταία στιγμή. Claudia μου έστειλε μήνυμα ένα μέλος από εδώ για ομάδα Viber και μου είπε πως έστειλε και σε εσένα . Θα τα λέμε εκεί. Τη αγάπη μου σε όλους.
    2 points
  9. Συμφωνώ και εγώ με τη προλαλήσαντα. Δεν έχει νόημα η συζήτηση εδώ γιατί πες ο ένας πες ο άλλος κάπου στάζει η χολή (χωρίς λόγο) και φαίνεται τι χαρακτήρας είναι ο καθένας. Ένα τελευταίο θα πω απευθυνόμενος στους κριτές και γενικότερα στη σκατοψυχία και το κλείνω και εγω. Δεν τέθηκε θέμα άρνησης πανελληνίων σε καμία περίπτωση. Τέθηκε θέμα οργάνωσης και βάσεων ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ της ειδικότητας. Οσοι κρίνετε ξεστραβωθείτε και καταλάβετε ότι το ίδιο λέμε ουσιαστικά. Ακομα και οι @heydoc θα αιφνιδιαζόντουσαν ένα μήνα πριν. Καλή τύχη σε όλους και stay safe Έτσι για το story…… Για όσους άρχισαν ειδικότητα πριν την νομοθέτηση των πανελληνίων. 😘 https://www.moh.gov.gr/articles/ministry/grafeio-typoy/press-releases/6143- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika -aseis- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika -kothtas-giatrwn
    2 points
  10. Annamaria είσαι ό,τι χρειάζονται οι υποψήφιοι τώρα (συμβουλεύεις να πρυτανεύει λογική και ψυχραιμία, αυτό χρειαζόμαστε τώρα). Θα σχολιάσω σε σένα, ότι ο συνάδελφος που μας θεωρεί βολεμένους, νομίζει ότι είναι ο μοναδικός που έχει ζήσει στο εξωτερικό (άρα και είναι εκσυγχρονισμένος). Και εμείς σπουδάσαμε και εργαστήκαμε στο εξωτερικό (οπότε είμαστε γνώστες του τι συμβαίνει και εκεί), και εννοείται ένα καθολικό σύστημα (π.χ πανελλαδικό) δεν είναι μεμπτό, αλλά θα του θυμίζω ότι ο ίδιος είπε ότι υπάρχει οργάνωση στο εξωτερικό. Και σαφώς εκεί δεν λαμβάνονται αποφάσεις τις τελευταίας στιγμής με κενά, αλλά παρέχονται σαφείς οδηγίες (αντίθετα εδώ, από το πουθενά την τελευταία στιγμή μας ακυρώνουν μια εξεταστική, οι συνάδελφοι που έχουν πάρει γραπτό δεν ξέρουν αν θα το κρατήσουν και κανείς δεν λαμβάνει θέση γι'αυτό, ένα επίδομα που δεν ξέρουμε αν θα το πάρουμε, και σαφώς μια εξεταστική επιτροπή που θα απαρτίζεται μονάχα από Αθηναίους καθηγητές, και που σαφώς θα γνωρίζουν μόνο τους Αθηναίους εξεταζόμενους). Εκ του ασφαλούς (όποιος έχει περάσει το στάδιο των εξετάσεων και που δεν αιφνιδιάζεται), σαφώς αν του το επιτρέπει η συνείδησή του μπορεί και να κουνάει το δάχρυλο. Σε εμάς τους υπόλοιποιυς ψυχραιμία και καλή επιτυχία.
    2 points
  11. Οι πανελλήνιες θα γίνουν, δεν πρόκειται να ανατραπεί. Το άσχημο της ιστορίας είναι ότι χωριζόμαστε σε δυο στρατόπεδα. Αυτοί που πήραν τον τίτλο και αυτοί που δεν τον πήραν ακόμα. Οι μεν θα τραβήξουν κουπί και κάποια στιγμή θα τα καταφέρουν. Οι δε, αυτοί δηλαδή που δεν ήταν αστοιχείωτοι. θα καταλάβουν ότι και για αυτούς έρχεται κάτι. Οι φοιτητές πάντως καλό είναι να ετοιμάζονται για εξετάσεις έναρξης ειδικότητας. Το μόνο πράγμα που δεν θα υλοποιηθεί είναι η βελτίωση της εκπαίδευσης. Κλειστό επάγγελμα. Αν είναι να σκεφτόμαστε το τομάρι μας μόνο ε τότε καλύτερα να γίνει κλειστό. Εξετάσεις δίνω, δεν θα περάσω τώρα; Θα περάσω με την επόμενη. Και θα είμαι μέσα στον κλειστό κύκλο. Διαβάστε παιδιά. 20 Σεπτεμβρίου αρχίζουν οι εξετάσεις και θα κρατήσουν ένα μήνα. Έχουμε γεμάτους 2 μήνες μέχρι την έναρξη. Καλό διάβασμα με ηρεμία πάνω από όλα.
    2 points
  12. Επίσης πολλοί θεωρούν ότι το φυσιολογικο είναι να έχεις τον διευθυντή σου ή τον καθηγητή σου στην επιτροπή. Ότι επειδή απτην πανεπιστημιακή κλινική που βρίσκεσαι περναν όλοι, ότι αυτο είναι το φυσιολογικό. Λογικό μετά να φωνάξεις ότι σε αδικούν οι πανελλήνιες. Ελπίζω και εύχομαι ότι με τις πανελλήνιες τα θέματα θα είναι λογικά, ισορροπημενα για όλους. Και αν δεν είχε προφορικά, ειμαι σίγουρος θα ήταν πιο ισορροπημένη η κατάσταση.
    2 points
  13. Συμφωνώ και εγώ ότι είναι τραγική η κατάσταση. Παίρνω τηλ στον πανελλήνιο για κάποιες απορίες μου και δεν υπάρχει καμία απολύτως ενημέρωση. Καταρχήν ας Μιλησουμε λογικά. Μπορεί να μου λύσει κάποιος μια απορία; Γιατί η λύση του προβλήματος είναι η κατάργηση εξεταστικών κέντρων ; Και ας πούμε ότι σε βάθος χρόνου θα είναι καλύτερα. Πως είναι δυνατόν οι τωρινοί υποψήφιοι να μην διαχωρίζονται ; Θέλω να πω πως η εκπαίδευση τους και η προετοιμασία τους είναι οργανωμένη στις μέχρι τώρα συνθήκες. Δεν υπάρχει μια άνιση μεταχείριση ; Έπειτα ρε παιδιά είναι εντύπωση μου η κάνω λάθος; Υπάρχει μια μανία στο κομμάτι των εξετάσεων. Γιατί όμως ; Γιατί να καίγονται συγκεκριμένα για τις εξετάσεις ; Μια λογική κίνηση θα ήταν πχ να έλεγαν ότι σε τρία χρόνια από σήμερα θα ισχύει αυτό. Ταυτόχρονα θα υπήρχε και η πίεση από τη μεριά των συναδέλφων προς τις κλινικές τους. Δεν ξέρω, την άποψη μου εκφράζω. Εχω τη πεποίθηση ότι υπάρχουν ίσως και νομικά κενά.
    2 points
  14. https://www.oengegr.com στειλτε email ζητώντας παρέμβαση. είναι ίσως ο μοναδικός φορέας που μπορεί να παρέμβει. Ο Πανελλήνιος έχει κλείσει τη πόρτα. Δεν παίρνει θέση. Είναι ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ να γίνονται τέτοιους είδους αλλαγές χωρίς ενημέρωση και πάνω από όλα χωρίς χρονοδιάγραμμα. Που ακούστηκε σε πολιτισμένα κράτη να μην ορίζονται ημερομηνίες μετάβασης ; Που ακούστηκε να μην δημιουργούνται ΠΡΩΤΑ οι ρημαδιασμένες οι υποδομές πριν πας να αλλάξεις ένα σύστημα εξεταστικό ; Απαιτούμε σαφείς εξηγήσεις και οδηγίες για κάθε μια περίπτωση ιατρού. Άλλο είναι να δίνεις πρώτη φορά. αλλο είναι να δίνει δεύτερη η Τρίτη η Τετάρτη η Πέμπτη φορά ! το καταλαβαίνουν ότι έχουμε φτύσει αίμα για να έχουμε αυτήν την αντιμετώπιση ; οι υπόλοιποι καταλαβαίνετε ότι πάει να μπει κόφτης στους ειδικούς; κλειστό επάγγελμα θα είναι η κάθε ειδικότητα. Ήδη ένα σκάνδαλο έγινε με την ενδοκρινολογία το 19 με μια επιτροπή που μπήκε νύχτα και ευθαρσώς δήλωσε ότι είναι πολλοί οι ενδοκρινολόγοι στην Ελλάδα. Μπορούν να καταλάβουν ότι δεν έχουμε πρόβλημα με τις πανελλήνιες αλλά έχουμε θέμα ότι δεν υπήρξε η ευκαιρία για εμάς να έχουμε εκπαίδευση ανάλογη ώστε να μπορούμε να ανταπεξέλθουμε σε αυτό; καταλαβαίνουν ότι εδώ και ενάμισι έτος δεν μπαίναμε χειρουργεία, δεν κάναμε εξωτερικά δεν κάναμε μαθήματα !!!!! ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΜΕ ΟΜΩΣ ΣΑΝ ΗΛΙΘΙΟΙ ΤΑ COVID ! ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ! ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΩΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ ! ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΙΦΒΙΔΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ! ΕΛΕΟΣ! Ξεχασατε ρε παλιόσκυλα εσεις που ορίζετε τη τύχη μας και που παίζετε με την υπομονή μας πως υπήρξατε και εσείς ειδικευόμενοι! Υλη !!!!! Από που; Ποιος; Που; Ένας παραπανω έγραψε πολύ σωστά πως πολλές φορές σου έκαναν μούτρα και έκοβαν επειδή δεν απάντησες με τρόπο που αναγράφεται σε συγκεκριμένα βιβλία ! ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ! Είτε δίνει πρώτη φορά είτε Πέμπτη ! Δεν είχαμε την ευκαιρία, πρέπει να αντιδράσουμε!
    2 points
  15. Είναι απαράδεκτοι. Δεκάδες εκατοντάδες ιατροί είναι ήδη σε διαδικασία διαβάσματος. Με ποιο σκεπτικό κάνουν τέτοιου είδους αλλαγές χωρίς ενημέρωση, χωρίς χρονοδιάγραμμα, χωρίς μεταβατικό στάδιο, χωρίς πρώτα να υλοποιηθεί το κομμάτι ομογενοποίησης της εκπαίδευσης ; Πως είναι δυνατόν να υποβάλουν τόσα άτομα σε διαδικασία τόσο στρεσογόνα ένα μήνα πριν τις εξετάσεις ; Πείτε ρε ζώα ! Από τότε θα ισχύει αυτό. Να ξέρει ο άλλος να κάνει το ανάλογο πρόγραμμα, να ξέρουν οι κλινικές οτι οι ειδικευόμενοι τους θα έχουν αυτό. Την ίδια πίεση θα ασκήσει ένας ειδικευόμενος γνωρίζοντας οτι τον περιμένει κάτι διαφορετικό σε επίπεδο εξετάσεων ; Εννοείται οτι οι ειδικευόμενοι θα πίεζαν τους διευθυντές ώστε να δίνουν την ανάλογη εκπαίδευση. Εννοείται πως κάποιοι θα άλλαζαν μέχρι και νοσοκομεία. Που στο διάολο είναι ο ΠΙΣ; Και γιατί δεν υπάρχει η παραμικρή αντίδραση; Τι πράγματα είναι αυτά !!!!!! Ο Συναδελφος πριν έγραψε κάτι πολύ σωστό, υπάρχουν άτομα που δίνουν 2-5 φορά για τον οποιοδήποτε λόγο. Ξανά γραπτά ; Υποτίθεται πως στα γραπτά ΔΕΝ πήγαινες χωρίς τα γραπτά. Τι ανισότητες είναι αυτές ; Και δεν μιλάει κανένας στον πανελλήνιο ; εχθες πήρα στον σύλλογο και ρώτησα για τα γραπτά και αυτούς που δίνουν όχι πρώτη φορά και είπαν αυτή η ερώτηση πρέπει να γίνει στις επιτροπές. ΠΟΙΕΣ επιτροπές ; αληθεια είναι απελπιστικό όλο αυτό. Λίγο πριν από εξετάσεις. Δεν ξέρω τι να πω…..είναι απελπισία. πείτε ρε γαμωτο………αναβάθμιση, κανένα πρόβλημα, πας από τις εξετάσεις ρε να πάρει η ευχή ; Ένα μήνα πριν ; Κάνε ρε άνθρωπε το σύστημα της εκπαίδευσης, εχε ένα χρονοδιάγραμμα. πόσα άτομα θα πέσουν τώρα στο βίτσιο του καθένα……αλήθεια μακάρι να βγω ψεύτης αλλά θα πάθουν πλάκα πολλοί συνάδελφοι.
    2 points
  16. ΠΑΦΥΣ 2019 όπως είχαν δημοσιευτεί στην ομάδα στο facebook
    2 points
  17. Τα ξανα-ανεβαζω εδω γιατι κατεβηκαν απο το dropbox.
    2 points
  18. Οκ. Eclass φυσιολογίας Εαρινού συγκεντρωμένα.
    2 points
  19. Επειδη προκειται για πρωτόγνωρη κατάσταση, δλδ ότι έχουν βάλει 2-3 βύσματα τα μέσα στο Υπουργείο για να κάνουν ειδικότητα με πολύχρονη αναμονή χωρίς να περιμένουν, έχουμε την εξής κατάσταση: - οι νομικές υπηρεσίες των νοσοκομείων έχουν ερμηνεύσει το ΦΕΚ ότι οι ειδικεύομενοι αυτοί καταλαμβάνουν οποιαδηποτε θέση ειδικότητας υπάρχει στον τομέα, και δεν απατείται καν να υπάρχει θέση υπεράριθμου στην Κλινική που γράφουν Ειδικότητα - όλο αυτό έχει δημιουργήσει το παράλογο να έχουν μαζευτεί πχ διψήφιος αριθμός ειδικεύομενων σε Κλινικές με 4 θέσεις κανονικών ειδικεύομενων. Η αρχική λογική του "γιατροί για τις έκτακτες ανάγκες για τον COVID" έχει δημιουργήσει ένα παράθυρο σε Κλινικές και ειδικότητες που δεν έχουν σχέση με την πανδημία, προκειμένουν να μην περιμένουν κάποια βύσματα. Και δεν ιδρώνει το αυτί κανενός, κλάιν. Όταν λήξει όλο αυτό, οι επόμενοι ειδικεύομενοι ειναι απλά οι άτυχοι που θα περιμένουν ;
    2 points
  20. Όπως είπε και η @serrena στο φόρουμ υπάρχει ένας αναλυτικός οδηγός ΑΛΛΑ αρκετά πράγματα έχουν αλλάξει. (Δεν είδα αναλυτικά το zip, οπότε ίσως υπάρχουν εκεί οι περισσότερες/όλες οι παρακάτω πληροφορίες). Disclaimers: Οι παρακάτω πληροφορίες αφορούν την περίοδο της καραντίνας (λογικά οι διαδικασίες θα παραμείνουν ως έχουν λίγο πολύ και μετά από αυτή) και δεν αφορά την δήλωση μετά την εαρινή εξεταστική (όπου λογικά λόγου όγκου των δηλώσεων κάποιοι χρόνοι που αναφέρονται παρακάτω πιθανόν να διαφέρουν). Επιπλέον, για να μην χαντακώσω κανέναν να πω οτι σας μεταφέρω πληροφορίες που μου έστειλε άτομο που είναι στις λίστες αναμονής αλλά δεν έχει ξεκινήσει ειδικότητα για να ξέρει οτι όλα είναι οκ 100%. Καλό θα ήταν κάποιος που τελείωσε τώρα να επιβεβαιώσει τα παρακάτω. Πέρασες το τελευταίο μάθημα. Και τώρα τι; Ξεκινάς τα τηλέφωνα στις έδρες των μαθημάτων που δεν έχουν στείλει τον βαθμό σου στην κεντρική γραμματεία. Πρήξτε τους στα τηλέφωνα/ πηγαίνετε από εκεί (δυστυχώς αρκετές γραμματείες είναι απαράδεκτες...) Μόλις δεις στο my-studies ότι περάστηκαν όλα πηγαίνεις/κλείνεις ραντεβού στην γραμματεία για να “κλείσεις την καρτέλα” (επί καραντίνας ήθελε ραντεβού, θα αναρτηθεί σχετική ανακοίνωση στο grammateia.med.uoa.gr όταν θα πλησιάζει το τέλος της εξεταστικής) Αν έχεις περάσει >12 επιλογής θα σου δώσουν εκεί μια αναλυτική όπου διαγράφεις αυτά που δεν θες μέχρι να φτάσεις στα 12 (τσέκαρε από πριν ποια θες/δεν θες για να μην τρως ώρα εκεί) Τους παραδίδεις πάσο, τρίπτυχο (αν έχεις), βιβλιάριο (αν έχεις), φωτοαντίγραφο ταυτότητας + έχεις επιστρέψει ήδη βιβλία που τυχόν είχες δανειστεί από την βιβλιοθήκη. Ρωτήστε τους αν θέλουν κάτι άλλο όταν κλείσετε το ραντεβού. (Παλιότερα πλήρωνες και ένα παράβολο 10.5 για τον πάπυρο, πλέον η διαδικασία γίνεται ηλεκτρονικά στο papyrus.uoa.gr μετά την ορκωμοσία) Λίγες μέρες μετά συνήθως (θα σου πουν από την γραμματεία) πηγαίνεις να παραλάβεις την περάτωση σπουδών. Για την ορκωμοσία θα βγει σχετική ανακοίνωση/ θα σας πουν οταν πάρεις την περάτωση και τότε θα σας δώσουν το πτυχίο (και αντίγραφα), αναλυτική κλπ. Για να πάρεις την άδεια ασκήσεως (από τον ΠΙΣ, απαραίτητο για την δήλωση ειδικότητας) και για να δηλώσεις ειδικότητα ΑΡΚΕΙ η περάτωση! Δεν χρειάζεται να περιμένεις για το πτυχίο (που θα παραλάβεις αργότερα). Σε κάποιες αιτήσεις που ζητά ημερομηνία κτήσης πτυχίου βάζεις την ημερομηνία που γράφει η περάτωση οτι ολοκλήρωσες τις σπουδές σου. * Παλιότερα γινόταν κλήρωση για την σειρά δήλωσης ειδικότητας μεταξύ των τελειόφοιτων. Δεν υπάρχει κάποιος σχετικός νόμος και μάλλον τα τελευταία χρόνια δεν γίνεται κάτι τέτοιο. Εγγραφή στον ΠΙΣ Πριν δηλώσεις πρέπει να γραφτείς στον ΠΙΣ. Γίνεται ψηφιακά (pis.gr) αλλά θέλει να τους πας/στείλεις με κούριερ 2 εγχρωμες φωτογραφίες (διαστάσεων ταυτότητας). Κατά την καραντίνα μόνο με κούριερ. Αναλυτικά τι χρειάζεσαι (ταυτότητα/Υπευθυνη δήλωση κλπ) θα τα βρεις στο pis.gr. Πατάς στο μεγάλο μπλε κουμπί "Αιτήσεις" που έχει στην αρχική. Λίγες ώρες μετά θα λάβεις ένα mail με αριθμό πρωτοκόλλου. Με αυτό το mail/ βεβαίωση μπορείς να δηλώσεις για ειδικότητα Την άδεια θα σου την στείλουν ηλεκτρονικά σε λίγες μέρες. Μπορείς να στείλεις κούριερ/πας να την παραλάβεις σε έντυπη μορφή (επι καραντίνας μόνο κούριερ). Με αυτή θα πρέπει να γραφτείς σε κάποιο ιατρικό σύλλογο (πχ ΙΣΑ) εντός 2 μηνών από την έκδοση της. Αυτό βέβαια, δεν αφορά την δήλωση ειδικότητας. Γενικά θα σου στείλουν αναλυτικά με email ότι χρειάζεσαι και απαντάνε ΠΑΝΤΑ στα τηλέφωνα!!!! Δήλωση ειδικότητας: Αν θες να δεις τι αναμονές έχει κάθε ειδικότητα/ποια νοσοκομεία δίνουν τι καθώς και σχετική νομοθεσία νομίζω πως ο καλύτερος κόμβος είναι το career.auth.gr (ή και το παλιότερο dasta.auth.gr που αναφέρει πιο ξεκάθαρα τους χρόνους που δίνει το κάθε νοσοκομείο ανά ειδικότητα αλλά δεν ξέρω αν είναι πλήρως ενημερωμένο) Για να δηλώσεις μπαίνεις στην περιφέρεια που βρίσκεται το νοσοκομείο που θες και δηλώνεις ηλεκτρονικά σύμφωνα με τις αναλυτικές οδηγίες που υπάρχουν στο εκάστοτε site. Σχεδόν όλες γίνονται ψηφιακά ΑΛΛΑ θέλει προσοχή γιατί κάποιες: Μπορεί να θέλουν στην αίτηση να έχει επικυρωθεί για το γνήσιο της υπογραφής... (στην περ. Κεντρικης Μακεδονίας το θέλουν σίγουρα) Μπορεί να θέλουν να τους τα στείλεις και εκτυπωμένα εντός λίγων ημερών. (Κάποιες τα θέλουν μόνο ηλεκτρονικά) (Φαντάζομαι αν δεν έχει κορόνα, γίνεται και από κοντά η διαδικασία) Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα θα σε ενημερώσουν αυτοί. Αν οχι, λογικά εντός λίγων ημερών (ή και ωρών αν δεν τελειώσεις το καλοκαίρι) θα δεις το όνομα σου στις σχετικές λίστες. Αν προσπαθείς να επικοινωνήσεις μαζί τους σε Αθήνα και Θεσσαλονική καλύτερα πάρε λαχείο… Εγώ κατάφερα να επικοινωνήσω με την Αθήνα τηλεφωνώντας σε κάποιο ψιλοάκυρο με τις ειδικότητες (αλλά σχετικό με το προσωπικό) τηλέφωνο για να με ανακαταευθύνουν εκ των έσω. tip1: Μέσω του gov.gr βγάζεις ό,τι υπεύθυνη δήλωση θέλεις κατ' ευθείαν. Δεν χρειάζεται επικύρωση ούτε εκτύπωση->υπογραφή-> σκανάρισμα ΕΚΤΟΣ αν αναφέρει κάτι τέτοιο ρητώς στις οδηγίες που θα βρείτε. tip2: Σε ηλεκτρονικές αιτήσεις μπορεί να θέλει εκεί που θα έμπαινε η υπογραφή (σε έντυπη μορφή) να γράψεις το όνομα σου tip3: Επειδή το καλοκαίρι λογικά θα γίνει ένας χαμός (ειδικά αν όντως δεν γίνεται κλήρωση για την σειρά δήλωσης ειδικότητας) καλό θα ήταν να έχεις κάνει κάποια προεργασία (πχ προεγγραφή στο site του ΠΙΣ, προετοιμασία αιτήσεων- υπεύθυνων δηλώσεων κλπ)
    2 points
  21. Μια γνώμη και από εμένα (μην την πάρετε και πολύ στα σοβαρά μιας και δεν θεωρώ πως εμβάθυνα και ιδιαίτερα στο διάβασμα μου) Αν θέλετε απλώς να περάσετε τις προφορικές εξετάσεις: Φτιάξτε μια λίστα με τα παλιά θέματα και ξεκινήστε από αυτά που επαναλαμβάνονται συχνά (πχ σπασμοί, μηνιγγίτιδα, kawasaki κλπ). Ρίξτε μια ματιά στην αντίστοιχη παρουσίαση του eclass για να δείτε προς τα που επικεντρώνονται- πόσο πρόσφατα είναι τα δεδομένα τους (ειδικά αν είστε επί πτυχίω και δεν τις έχετε παρακολουθήσει/ έχετε κρατήσει σημειώσεις προσφάτως) Διαβάστε το αντίστοιχο θέμα στο uptodate- medscape- amboss- άλλο χωρίς να χαθείτε σε υπερβολικές λεπτομέρειες (προσωπικά με βόλεψε γιατί όπου θεωρούσα οτι πχ ήθελα να δω περισσότερα για την παφυς ή τα φάρμακα με ένα κλικ το έβρισκα). * Για τα εμβόλια κατεβάζετε το πιο πρόσφατο εμβολιαστικό πρόγραμμα από τον ΕΟΔΥ ή το moh.gov.gr και τα μαθαίνετε απ' έξω (και τα σχόλια όχι μονο το γενικό πινακάκι). ** Σε κάποια θέματα πχ ΔΚΟ/ status epil. που υπάρχουν αλγόριθμοι με ένα γρήγορο γκουγκλάρισμα θα βρείτε τους πιο πρόσφατους σε εικόνες (νομίζω κάποιοι από το NHS είχαν καλά διαγράμματα αλλά προσέξτε μήπως θέλουν μετατροπές οι μονάδες) *** Αν δεν ξέρετε κάτι ειδικά σε ερώτηση με περιστατικό ξεκινήστε από τα απλά/προφανή και θα σας βοηθήσουν. Μην λέτε πολλές φανφάρες αν δεν μπορείτε να εμβαθύνετε. **** Κάποιες φορές σε ρωτάνε να τους πεις ένα περιστατικό που σου έκανε εντύπωση στην κλινική. Οπότε προετοιμάστε ένα περιστατικό (πραγματικό ή και όχι) ώστε να έχετε μια καβάτζα. Επιπλέον μια γνώμη για κάποια από τα βιβλία παιδιατρικής. Εγώ διάβασα κομμάτια τους στα αγγλικά, νομίζω αρκετά (όλα;) κυκλοφορούν και στα ελληνικά. Αν υπάρχει κάποιος παιδίατρος στο φόρουμ θα ήταν χρήσιμο να εκφράσει μια πιο σοβαρή γνώμη... The Harriet Lane Handbook: Είναι αρκετά σύντομο και ίσως ιδανικό για κάποια θέματα που δεν "πέφτουν" συχνά αφού με 5-6 bullet-points σου δίνει μια ιδέα για το τι ισχύει. Έχει κάποια καλά πινακάκια- αλγορίθμους. Δεν εμβαθύνει αρκετά όμως (όντας handbook) οπότε σίγουρα κάποια θέματα που ζητούν συχνά με λεπτομέρειες θα πρέπει να τα δείτε από αλλού. Nelson Essentials of Pediatrics: Αρκετά περιεκτικό, το βασικό μειονέκτημα που εντόπισα ήταν οτι στο κλινικό κομμάτι ήταν πολύ σύντομο (Προσοχή, είναι το essentials και οχι το 2-τόμο που νομίζω θεωρείται κορυφαίο αλλά είναι και 4000+ σελίδες) Current Pediatrics: Νομίζω κρατούσε μια ισορροπία όπου μπορεί να είχε κάποιες "λεπτομέρειες" σε κάποια θέματα αλλά δεν χανόσουν κιόλας. Έχει κάποια εξαιρετικά πινακάκια (πχ στις πνευμονίες). Κλινική εξέταση: έριξα μια ματιά στο Pediatric Clinical examination made easy (ή κτ τέτοιο) και σε ένα ακόμα που δεν θυμάμαι τον τίτλο αλλά κατέληξα να κοιτάω βιντεάκια στο youtube υπάρχουν αρκετά (δεν ξεχώρισα κάποιο για να το γράψω εδώ). Ματσανιώτης: Προσωπικά μου άρεσε σαν βιβλίο. Έχει κάποια θέματα με την διαμόρφωση, κάποια κομμάτια δεν υπάρχουν καν (πχ παιδοψυχιατρική) και όπως έχουν αναφέρει και άλλοι πρέπει να δείτε την θεραπεία από αλλού (στα "sos" τουλάχιστον). Σίγουρα (υπερ)καλύπτει για τις εξετάσεις (+ sos παιδοψυχ) και ακόμα και αν πείτε κάτι πχ στην θεραπεία που έχει αλλάξει το πιθανότερο είναι να ξέρουν οτι το γράφει έτσι το βιβλίο. Σημειώσεις κ. Καφετζή (δεν θυμάμαι που τις είχα βρει, ίσως στο eclass) Είναι χωρισμένες σε κεφάλαια (περίπου σαν τον Ματσανιώτη) και καλύπτουν μεγάλο εύρος της ύλης. Μπορεί να σας φανούν χρήσιμες κυρίως ως συμπλήρωμα ή και ως βασικό για κάτι πιο σύντομο από τον Ματσανιώτη (χωρίς να καλύπτει πλήρως).
    2 points
  22. ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ 27/11/20 ΕΞΕΤΑΣΤΗΣ: Κ.ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ Ήταν πολύ χαλαρός και έδινε χρόνο να σκεφτείς κι αν έχεις καλό βαθμό από την εργαστηριακή (ακόμα και 10) δεν θέλει να σου τον χαλάσει. Επίσης του αρέσει αν έχεις κάνει εργσία και το λαμβάνει υπόψη. Γενικά το κλίμα της εξέτασης είναι πολύ καλό και ειδικά άμα έχεις καλό βαθμό εργαστηριακής και εργασία, πρατικά έχεις περάσει ήδη (εμάς μας το είπε από την αρχή κιόλας), θα κάνει 2-3 ερωτησούλες και τέλος. Εμείς εξεταστήκαμε 3 και ρώτησε τα εξής: 1. Απόλυτες και σχετικές ενδείξεις καισαρικής τομής ( αυτή ήταν κοινή και για τις 3 καθώς η μία συμπλήρωνε την άλλη ) 2. Τι είναι τα CIN, πού οφείλονται και τη θεραπεία τους Εμβόλια για HPV και ρώτησε αν μία κοπέλα 20 χρονών που έχει προσβληθεί από ένα στέλεχος hpv αν αξίζει να εμβολιαστεί (αξίζει για προστασία από άλλα στελέχη ειδικά τώρα που κυκλοφορεί και 9δύναμο εμβόλιο) Τι είναι το TEST PAP και τι πληροφορίες σου δίνει (θέλει σίγουρα να ακούσει ότι είναι εξέταση screening και ότι παίρνεις πληροφορίες για το ομονικό προφίλ) 3. FSH-LH-Οιστραδιόλη :μεταβολές επιπέδων από την 1η μέρα του κύκλου μέχρι την ωοθυλακιορρηξία και πώς επηρεάζει η οιστραδιόλη τα επίπεδα των FSH-LH (γενικά δείτε τις αντίστοιχες διαφάνειές του σχετικά με τη φυσιολογία του γυν.αναπαραγωγικού) Πώς μεταβάλλονται τα επίπεσα της προγεστερόνης κατά τη διάρκεια του κύκλου Αν γίνει γονιμοποίηση, μέχρι πότε παράγει το ωχρό σωμάτιο προγεστερόνη (12η-13η βδομάδα το πολύ) Αν ξέρετε ότι θα εξεταστείτε μαζί του αξίζει να δείτε τα παλιά του θέματα που έχουν κοινοποιηθεί παραπάνω, γιατί από ό,τι έχω καταλάβει ρωτάει πάνω κάτω τα ίδια. Από τις καλύτερες και λιγότερο αγχωτικές (ως και καθόλου) εξετάσεις προφορικών που έχω δώσει γενικά!
    2 points
  23. μαιευτική-γυναικολογία.pdfobs-and-gyne-notes 1.pdf Δύο χρήσιμα αρχεία
    2 points
  24. Θέματα μικρόβια 1 εαρινου 2020 μικροβια 1 εαρινο2020.pdf
    2 points
  25. Θέματα Φεβρουαρίου 2019 (από fb) (Είναι 60 θέματα - 3 σελίδες, απλά είναι πολλές φορές η καθεμία με σκόρπια σειρά.) 2019 Mikrovia I.pdf
    2 points
  26. Λοιπόν, έδωσα στις πτυχιακές 15.7.2019. Τα θέματα ήταν γενικά οκ, είχα διαβάσει απ'τις σημειώσεις που βρήκα στο Volcano. Δε θυμάμαι δυστυχώς τα θέματα αλλά επισυνάπτω τις σημειώσεις μου. Ουσιαστικά είναι από αυτές του Volcano, τις διαφάνειες τοξικολογίας και απ' το βιβλίο, απλώς λίγο πιο οργανωμένες γιατί εμένα με κούρασε αυτό το ψάξιμο σε σκόρπιες σελίδες. Μπορεί να φανούν και σε κάποιον άλλο χρήσιμες. Καλή επιτυχία! Θεωρώ καλύπτουν πλήρως. Υπάρχουν κάποια λαθάκια ΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΙΑ.doc ΤΟΞΙΚΟΛΟΓΙΑ.doc ΕΡΓΑΣΙΑΣ .doc
    2 points
  27. Με αυτές τις σημειώσεις διάβασα και πέρασα το μάθημα της φυσιολογιας χειμερινου για το νέο πρόγραμμα σπουδών ιδιαίτερα άνετα. Οι σημειώσεις είναι από διαλέξεις, τις διαφάνειες και και απο τα συγγράμματα Costanzo και Ganong Παρακαλώ να με συγχωρέσετε για τον κακό γραφικό χαρακτήρα και την ίσως κακή ποιότητα της σάρωσης. Ελπίζω να αποδειχθούν εξίσου βοηθητικές και για άλλους φοιτητές. Ενδείκνυται και η μελέτη των παλαιότερων θεμάτων. Καλό διάβασμα και καλή επιτυχία σε όλες και όλους για να κανετε download το αρχειο πρεπει να κανετε log in στο forum ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ.pdf
    2 points
  28. Κάποια παλιά θέματα, όσα είχα προλάβει να βρω τις απαντήσεις. Μικρόβια_Ι_παλιά.pdf
    2 points
  29. Θέματα Πολλαπλής Επιλογής Μικροβιολογίας Ι 2012-2014 Από το Athens Medical School Wiki
    2 points
  30. Μικροβιολογία Ι (οδηγός μελέτης και κάποια θέματα πτυχιακών )
    2 points
  31. Ολα εξαρτωνται απο το χρονο που διαθετεις. Εγω εφτασα μεσα σε 8 μηνες επιπεδο C1. 2 45λεπτα ιδιαιτερο τη βδομαδα και καλη προετοιμασια μονος μου (διαβασμα περιπου 1.5-2 ωρες για καθε 45λεπτο μαθημα). Στην αρχη εδινα βαση στο λεξιλογιο κι ακολουθως στη Γραμματικη. Ξεκινησα Νοεμβριο, Μάιο πηρα Β2 (ÖSD και Κρατικο). Μετα εκανα στη Γερμανια C1 δυο μηνες με υποτροφια του DAAD, ηταν πολυυυυ καλο το επιπεδο. Το απολαυσα. Θα εχεις το εξης προβλημα: θα αργησει να σπασει η γλωσσα κι ενω θα κατανοεις τα παντα, θα δυσκολευεσαι να εκφραστεις γραπτως (εκθεση) και προφορικα. Με τον καιρο ολα φτιαχνουν.
    1 point
  32. Connections connections connections.. That's what is all about.. Με την καταργηση του σκορ στο ενα,γινονται ολοενα και πιο σημαντικες καθως και καποιος nonUS IMG μπορει με δυο καλα γραμματα να παει πολυ μακρια..
    1 point
  33. Γνωρίζουμε τι ρωτήθηκε στην πτυχιακή Ιουνίου Ιουλίου 2021 ή σε κάποια πρόσφατη πτυχιακή? Ευχαριστώ πολύ
    1 point
  34. @kopritis δεν είναι καλή ίδια να συνεχίσουμε τη συζήτηση για το πρόβλημα μας εδώ. Και θα υπάρξουν τριβές εξαιτίας αντικρουόμενων συμφερόντων με τους ειδικευμένους και οι πληροφορίες θα χαθούν μέσα σε σελίδες με άσχετα σχόλια. Καντε μια αναζήτησή στο fb σχετικά με ειδικευόμενους, εξετάσεις ειδικευόμενων κτλ ( στα αποτελέσματα επιλέξτε δημοσιεύσεις) και θα βρείτε εκεί και ομάδες και καθηγητές που σχολιάζουν και οργανώνουν τα επιχειρήματα τους. Σήμερα πήρε επίσημα θέση ο ιατρικός σύλλογος Πάτρας και πληροφορίες μου λένε ότι θα υπάρξει έντονη αντίδραση από Κρήτη και Αλεξανδρούπολη. Αυτό όμως είναι και το τελευταίο μου post εδώ διότι θεωρώ απαίσιο να υπάρχουν χαρακτηρισμοί από ιατρούς που δεν είναι δουλειά τους να χαρακτηρίζουν και να κρίνουν. Επίσης εδώ το θέμα αφορά ειδικευόμενους και μερικοί πλέον ειδικοί παίρνουν μικρόφωνο και μιλάνε για κάτι που δεν τους αφορά πλέον μονο και μονο επειδή ανησυχούν πλέον για το να υπάρχουν λιγότεροι ειδικοί μετά από αυτούς 😂. Ερχονται αλλαγές και για εσάς που χασκογελάτε πουλάκια μου.
    1 point
  35. 🤣 από ποιό σύννεφο να πέσω, δεν το ήξερα και δεν το περίμενα... οι γνωστές @#!* της ΟΕΝΓΕ και των κομμάτων που κρύβονται από πίσω: είναι αυτοί που υποκινούν μεν τις αλλαγές και τον κατήφορο αλλά και να φανεί σα να δίνουν «αγώνα συμπάθειας» για όσους επηρεάζονται 😆 η κομματική ΟΕΝΓΕ πάντα ήταν απέναντι στον κλάδο, αντιπροσωπεύουν τα κόμματα και όχι τους γιατρούς για αυτό τίποτε δεν έχετε να περιμένετε από όλους αυτούς τόσο σήμερα όσο και μελλοντικά στη σταδιοδρομία σας (άντε λίγο να σας συμπαρασταθούν μπας και τη σκαπουλάρετε εσείς για να την πληρώσουν όσοι έρθουν μετά από σας) δίδαγμα πώς κοροϊδεύουν όλοι αυτοί οι πραιτωριανοί των κομμάτων και πως ο κλάδος έχει έλλειμμα αντιπροσώπευσης
    1 point
  36. Πτυχιακή 12/7 , μέσω webex, Συριστατίδης 9 άτομα, μας εξέταζε ένα ένα. Δεν είπε αν περάσαμε ή όχι. Γενικά ρώτησε σχεδόν όλα τα θέματα που έχουν γραφτεί σε προηγούμενα ποστ αλλά και αρκετά καινούργια, ίσως επειδή ήμαστε πολλά άτομα και ξέμεινε. Μία διευκρίνηση για την ερώτηση που αγαπάει πολύ , τις σχετικές και απόλυτες ενδείξεις ΚΤ , την έκανε σε 2 3 άτομα δε φάνηκε ευχαριστημένος οπότε τον ρωτήσαμε στο τέλος καθώς του είπαμε ότι επίσημα δε διαχωρίζονται έτσι και τι ακριβώς ήθελε να ακούσει. Μας είπε ότι το γνωρίζει και ότι την κάνει αυτή την ερώτηση για να δει την δικιά σου κρίση και αν μπορείς να ξεχωρίσεις τι είναι πιο επείγον. Από καινούργια πράγματα ρώτησε : μύλη κύηση, αντιμετώπιση ινομυωμάτων g3 και g7, cin 2 τι κάνω, προϋποθέσεις (όχι ενδείξεις!) αναρροφητικής εμβρυουλκίας, τρόπους αντισύλληψης και ποσοστά επιτυχίας για το καθένα, ενδομητρίωση στάδιο 3 και 4 κατά figo Και αντιμετώπιση, διαφορές προδρομικού επιπωματικού πλακούντα, συγγενείς ανωμαλίες και τι ψάχνουμε, έρχεται κοπέλα και σου λέει ότι έχει 2 μέρες καθυστέρηση ακριβώς τι συστήνεις (μετά έλεγε διάφορες τιμές χοριακής και το πήγαινε και σε έκτοπη κύηση) , επιπλοκές 3ου σταδίου τοκετού , μεταβαλλόμενες όψιμες επιβραδύνσεις , συχνότερες λοιμώξεις έσω γεννητικών οργάνων θήλεος, πολύποδες διάγνωση και αντιμετώπιση, ca ωοθηκών σταδίου ΙΙΙ και ΙΙΙα αντιμετώπιση , ca τραχήλου ΙΙΒ αντιμετώπιση, περιστατικό με τιμή χοριακής 1200 και αιμορραγία τι συστήνω , vbac (έδωσε από μόνος του ορισμό) προϋποθέσεις (όχι ενδείξεις!) και επιπλοκές, σάκος ΔΕ σάλπιγγα αντιμετώπιση και προϋποθέσεις , έγκυος μέσω ivf PAPP-A 1:3500 τι κοιτάμε εκτός από χρωμοσωμικές ανωμαλίες, αντιμετώπιση early και Late IUGR και αιτιολογία, Δδ και πώς ξεχωρίζουμε δίδυμη κύηση, αίτια υπογονιμότητας, προϋποθέσεις (όχι ενδείξεις) σπερματέγχυσης (ωάρια, σπερματοζωάρια , επιθυμία γυναίκας.. ήθελε απλά πράγματα), πόσα είδη διαβήτη κύησης υπάρχουν και αντιμετώπιση, τύποι ακράτειας ούρων στις γυναίκες και αντιμετώπιση, αντιμετώπιση 32 εβδ. εγκυμονούσα με προεκλαμψία. Μπορεί να ξεχνάω κάτι.. Γενικά ξεκίνησε με καλή όρεξη αλλά όσο δεν άκουγε αυτά που ήθελε κάπως εκνευριζόταν και ψιλοειρωνευόταν. Καλή τύχη !
    1 point
  37. Τράπεζα θεμάτων 2021 ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ τράπεζα θεμάτων 2021.docx
    1 point
  38. Και αφού φρόντισαν να κάνουν ειδικότητα, ως υπεράρθιθμοι, τα δικά τους παιδιά, με το γνωστό COVIDοΦΕΚ. Υπάρχει ενιαία στάση ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ σε αυτό το θέμα. Ετοιμαστείτε για σκληρό σεξ.
    1 point
  39. Υλικό διαβάσματος και βιβλία για το αγροτικό. https://www.dropbox.com/s/e9jpqk8ye8uensf/αγροτικό.zip?dl=0
    1 point
  40. Προαιρετική 5/3/2020 Δασκαλάκης Κάποιες ερωτήσεις που δεν είχα δει στα θέματά του Πρώτες εξετάσεις που γράφω σε γυναίκα για διερεύνηση υπογονιμότητας Κατώτερος φυσιολογικός αριθμός σπερματοζωαρίων Πώς δρουν τα αντισυλληπτικά Αντιβιοτικά για φλεγμονώδη νόσο πυέλου Δώστε λίγη προσοχή και στη φαρμακευτική θεραπεία ινομυωμάτων και ενδομητρίωσης
    1 point
  41. Προαιρετική εξέταση 05/03/2021 Αθανασίου Καταρχάς στην εξέταση μπορεί να είναι κι ένας δεύτερος καθηγητής, ο οποίος όμως δεν εξετάζει καθόλου. Τα θέματα που ρώτησε ήταν: Ενδομητρίωση συμπτώματα και θεραπεία Πολυκυστικές ωοθήκες τα πάντα (και το ανδρογόνο που είναι πιο κυρίαρχο στο αίμα) Αιμορραγία τρίτου τριμήνου κύησης (πως κάνω δδ από κλινική εξέταση) Προεκλαμψία συμπτώματα διάγνωση εξετάσεις (ήθελε να ακούσει ουρικό) καθώς και αν ελέγχουμε τα αντανακλαστικά και γιατί, και από την κλινική εξέταση τι κάνουμε Ακράτεια ούρων τύποι, φάρμακα, χειρουργεία Εξέτασεις σε μία πρωτοεμφανιζόμενη έγκυο Διάγνωση ηλικίας κύησης Υδράμνιο και πολυάμνιο τι τα προκαλεί και κλινική εξέταση τι βλέπουμε ΔΔ αποβολή από έκτοπο (και από κλινική εξέταση) Bishop score Αιμόρροια σε γυναίκα 60 ετών εξετάσεις ιστορικό κτλ (ήθελε να ακούσει την υστεροσκοπική απόξεση για Ca και υπερπλασία ενδομητρίου) Γενικά πολύ ψαρωτικός, ήθελε πολλές λεπτομέρειες που δεν υπάρχουν πολλές φορές και στο βιβλίο ενώ είναι τελείως ανέκφραστος και δεν ξέρεις εάν τα έχεις πει σωστά ή όχι. Βάζει βαθμούς πάντως κι επίσης του αρέσει να έχεις κάνει εργασία. Βαθμοί 10 (με εργασία), 9, 9, 9.
    1 point
  42. ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΚΑΝΟΝΙΚΩΝ 9/2/21 (ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ) 65 πολλαπλής σε 90 λεπτά. Τα περισσότερα ήταν στο πνεύμα των παλαιών θεμάτων. Το μόνο πρόβλημα ίσως που συνάντησα ήταν 2-3 ερωτήσεις στο ανοσοποιητικό που προσωπικά δεν τις είχα προσέξει ούτε στις διαλέξεις ούτε στις διαφάνειες του αντίστοιχου κεφαλαίου. Το μόνο που έχω να πω είναι προσεκτική ανάγνωση των θεμάτων γιατί μπορεί να χαθούν πολύ εύκολα μονάδες απο απροσεξίες. Όσον αφορά για την προετοιμασία για το συγκεκριμένο μάθημα νομίζω οι διαλέξεις και οι διαφάνειες αρκούν για το 60+ απο τις 65 ερωτήσεις, δλδ για άριστο βαθμό. Αφού μελετήσετε πολύ καλά την ύλη σας τις τελευταίες ημέρες της επανάληψης πρέπει να λύσετε οπωσδήποτε τα παλιά θέματα καθώς πολλά απο αυτά ανακυκλώνονται. Προσοχή, αν θέλετε λίγο μεγαλύτερο βαθμό απο το τίμιο 5 μην χρησιμοποιήσετε τα παλιά θέματα σαν οδηγό, δλδ διάβασα το θέμα πάω βρίσκω την διαφάνεια που αντιστοιχεί και τα υπόλοιπα τα αφήνω στην μοίρα τους, αλλά σαν εργαλείο αξιολόγησης για να δείτε το πνεύμα της εξέτασης και τα κενά στις γνώσεις σας. Επίσης επειδή η ύλη είναι αρκετά μεγάλη καλό θα είναι να αφιερώσετε 7-9 ημέρες, αν μπορείτε και παραπάνω. Καλή τύχη στους επόμενους!
    1 point
  43. Ένα αρχείο με μαζεμένα όλα τα θέματα που έχουν ανέβει στο greekmeds κυρίως από πτυχιακές εξετάσεις. Αναφέρονται τα θέματα που εχουν ερωτηθεί από τους καθηγητές που εξετάζουν στις πτυχιακές εξετάσεις αρχικά και στη συνέχεια κάποια παλιότερα θέματα από όλες τις εξετάσεις(πτυχιακές-κανονικές) που τα συμπεριέλαβα γιατί θα μπορούσαν να αποτελούν αντικειμενο εξέτασης. Εννοείται πως συνεχίζετε να συμβουλεύεστε και τα παλιότερα έγγραφα που έχουν ανέβει και που μπορεί να περιέχουν κάτι που εμένα να μου ξέφυγε. Παλιά θέματα greekmeds.docx
    1 point
  44. Πτυχιακή Ιουλίου 2020 5 εικόνες Όπου πρέπει να γράψεις εξέταση + ευρήματα + διάγνωση 1. Ολόκληρο ημιθωρακιο ακτινοσκιερο διάγνωση ατελεκτασια 2. Πύκνωση αρ μέσου λόγου? διάγνωση πνευμονία ??? 3. Ct κοιλίας ευρήματα??? Διάγνωση???? 4. Κι άλλη μια ακτινογραφία θώρακα που δεν ξέρω τι ήταν 5. Ct εγκεφάλου και αιμορραγία (υπαραχνοειδης?) Γενικά οι εικόνες επαναλαμβάνονται!!! 5 ερωτήσεις Επίσης όλες είχαν ξανα πέσει. 1. Εξέταση εκλογής σε χολοκυστιτιδα χολαγγειιτιδα, σκωληκοειδιτιδα, οξεία παγκρεατιτιδα. 2. Σημείο σιλουετας και παράδειγμα 3. Υπαραχνοειδης (αν θυμάμαι καλά) αιμορραγία εγκεφάλου 4. Οξεία παγκρεατιτιδα ευρήματα. 5. Ατελεκτασια ευρήματα κοινά σε όλες τις ατελεκτασίες
    1 point
  45. Ειρηνη

    Ω.Ρ.Λ.

    Ιπποκράτειο Καλησπέρα σε όλους, έχω να πω πως για την κανονική 22/7/20 το αρχείο με τις σημειώσεις πιο πάνω ήταν πάρα πολύ καλό(κι ευχαριστούμε πολύ γι αυτό)!!Τα περισσότερα θέματα έβγαιναν με βάση το διάβασμα από αυτο + απο τα παλια πολλ επιλ που αναγράφονται.Γενικά λένε οτι δεν πέφτουν παλιά πια,ωστόσο σε αυτή την εξέταση (καθώς και στην προηγούμενη (προαιρετική) όπως έμαθα) έπεσαν αρκετά από αυτά(ίσως κάποια κάπως παραλλαγμένα) ή αν δεν ήταν παλιά έβγαιναν από τις σημειώσεις! Κάποια που θυμάμαι και ήταν καινούρια : Γενικά συχνότερο αίτιο βαρηκοιας αγωγιμότητας (νομίζω το βύσμα κυψελίδας) Τι ΔΕΝ προκαλεί ρινικούς πολύποδες(απαντήσεις :βρογχιεκτασιες , κυστικη ινωση , ΣΔ και κατι ακόμα) είχε μία εικόνα από εξέταση που ήθελε να αναγνωρίσεις τι έιναι(ακουστικά προκλητά δυναμικά) μία εικόνα αναγνώρισης δομών,δε θυμάμαι ακριβώς αλλά είχε σφηνοειδή κόλπο,ηθμοειδείς κυψέλες,προσθιο,μεσο κρανιακο βοθρο πρωτο συμπτωμα σε ογκο του ρινοφαρυγγα (συμπτωματα απο τα αυτια,ρινικη αποφραξη,...) σε χρονια ωτιτιδα με εκκριματα(κατι τετοιο),ποιο το συχνοτερο μικροβιο(ειδη στρεπτοκοκκου,ψευδομοναδα..) Καλή επιτυχία στους επόμενους!
    1 point
  46. Πτυχιακή 26.06.2020 Καττάμης-Μπακοπούλου Ο κ. Καττάμης ρωτησε για Κυστικη Ινωση. Αλλες ερωτησεις που εκανε δυστυχως δεν θυμαμαι, αν και δεν εκανε πολλες, παρα μονο ρωτουσε πανω σε θεματα που ανοιγε η κ. Μπακοπουλου. Η κ. Μπακοπουλου ρωτησε: εμβολια, κοντο αναστημα, πρωιμη ηβη. Μπορει να φαινονται λιγα, αλλα η εξεταση κρατησε αρκετη ωρα. Γενικα ηταν βοηθητικοι και υπομονετικοι, η κ. Μπακοπουλου πιο poker face και πιο ψαρωτικη, ο κ. Κατταμης πιο προσιτος κι οταν εβλεπε οτι δεν ξερεις κατι εκανε βοηθητικες ερωτησεις μεχρι να σιγουρευτει οτι οντως δεν ξερεις την απαντηση κι οχι οτι εχεις απλα κολλησει εκεινη την ωρα. Σημαντικο επισης το οτι δεν σχολιαζαν σε καμια περιπτωση -- κατα την εξεταση τουλαχιστον -- τις γνωσεις των εξεταζομενων (ατακες του τυπου "καλα αν δεν ξερεις το Χ πώς θα γινεις γιατρος" και τα γνωστα παρομοια που συνηθιζουν διαφοροι εξεταστες και διαφορες εξεταστριες). Οσον αφορα στο χαρακτηρα των ερωτησεων, ηθελαν καποια βασικα πραγματα απο το καθε τι. Χωρις βασικα να σημαινει λιγα, αλλα αρχικα τουλαχιστον δεν ρωτουσαν ακυρα πραγματα, παρα κλινικη εικονα, διαγνωση, διαφοροδιαγνωση κλπ. Στα εμβολια για παραδειγμα δεν αναλωθηκαν σε ενδειξεις του ταδε εμβολιου που δινεται μονο σε ομαδες υψηλου κινδυνου κλπ. Απο την αλλη, οταν αναφεροταν κατι λιγο πιο εξεζητημενο, εκτιμουσαν το να υπαρχει και μια στοιχειωδης γνωση απο πισω και να μην γινεται αναφορα για την αναφορα. Π.χ. στην κυστικη ινωση εκτος απο το οτι υπαρχει νεοτερη στοχευμενη θεραπεια ηθελαν να δουν κι οτι ξερεις π.χ. οτι ειναι στοχευμενη αναλογα τον γονοτυπο. Οσο αφορα στα εμβολια, διαβαστε τις τελευταιες οδηγιες για τους εμβολιασμους. Εχει και σχολια στα οποια προτεινω να δωσετε σημασια. Και διαβαστε τα οσο πιο νωρις γινεται για να εχετε τη δυνατοτητα μεχρι να δωσετε να τα ξαναδειτε και να τα ξαναδειτε μεχρι να τα μαθετε καλα. Σχολιαστηκε επισης η επιλογη των φοιτητων να διαβαζουν απο Ματσανιωτη. Η κα Μπακοπουλου ανεφερε οτι σαν προτεινομενο θα επρεπε να ειναι ο Lissauer (τον οποιο ειχα διαβασει την πρωτη φορα που εδωσα και απετυχα παταγωδως να ανταπεξελθω ακομα και στο 1/10 των ερωτησεων (σημ. 1 εξεταστηκα απο Καδιτη..., σημ. 2 προφανως κι εγω δεν ειχα παει φουλ προετοιμασμενος, δεν ειναι οτι αν ειχα διαβασει Ματσανιωτη θα περνουσα, αλλα οπως και να χει ο Lissauer δεν ειναι το βιβλιο που θα διαβασεις και θα πας στις εξεταση του Αγ. Σοφια με το κεφαλι ησυχο, ακομα κι αν το εχεις αποστηθισει απο το εξωφυλλο μεχρι το οπισθοφυλλο)). Προσωπικα με βοηθησε το οτι μαζι με Ματσανιωτη ανοιξα και το κεφαλαιο με τα παιδιατρικα απο το Current Emergency Medicine (πολυ αξιολογο βιβλιαρακι, κι οχι μονο για παιδιατρικη). Βιντεακια Osmosis για κυστικη ινωση, Kawasaki κλπ ειναι τοπ, ψαχτε τα βρειτε τα (ξερετε πού) και ριχτε τους μια ματια. Χειρουργικα οπως εγκολεασμο, μπορειτε να τα δειτε απο το Current Surgery, που τα εχει μαζεμενα. Γενικα διαβαστε το ιδιο (σοσ) θεμα απο διαφορετικες πηγες για να παρετε και μια μυρωδια για το τι ειναι πιο σημαντικο. Π.χ. αν στον εγκολεασμο ο Ματσανιωτης δινει 45 συμπτωματα και σημεια, ενω το Current X δινει 7 και το Current Ψ δινει 12, ε τα πιο σημαντικα ειναι αυτα που υπαρχουν και στα τρια βιβλια. Αυτα πανω κατω. Α, και οπου λεει ο Ματσανιωτης "γινονται ερευνες για την ταδε θεραπεια", ή "σε πειραματικο σταδιο βρισκεται ο χορηγηση Χ για το νοσημα Ψ", ψαχτε το λιγο παραπανω, το πιο πιθανο ειναι οτι αυτη η θεραπεια και υπαρχει και χρησιμοποιειται εδω και 800 χρονια. Παρτε και σημειωσεις, ο,τι προλαβα. Σε καμια περιπτωση δεν καλυπτουν, αλλα σαν βοηθημα θαρρω πως αξιζουν ενα ματι. Καλο διαβασμα και καλη τυχη! Παιδιατρική.pdf
    1 point
  47. Πτυχιακή 29/6/2020 Ήταν 40 πολλαπλής, κάποια αρκετά εύκολα, κάποια ήθελαν νομίζω λεπτομέρειες, ένα δυο είχαν και ποσοστό στις απαντήσεις. Πολλά ή και όλα ήταν κοινά με τα πολλαπλής της πρώτης Πτυχιακής του Ιουνίου. Μερικά: 1. Το HELLP περιλαμβάνει: αιμόλυση, αυξημένα ηπατικά, χαμηλά αιμοπετάλια, όλα τα ανωτέρω. 2. Σε γυναίκες <40 ετών εξέταση screining μαστού: μαστογραφία, κάποιες άλλες εξετάσεις, δεν υπάρχει screening <40 ετών Είχε άλλες δύο ερωτήσεις από μαστό, πάλι με τη μαστογραφία, το ότι είναι η μόνη μέθοδος screening κλπ και για καρκίνο μαστού, ότι οι πιο πολλοί όγκοι στην κύηση είναι καλοήθεις, ποια συχνότητα καρκίνου μαστού κύησης, απεικονιστική εξέταση εκλογής κλπ. 3. Συστηματική ενέργεια της ωκυτοκίνης: αντιδιουρητική, κλπ 4. Σε γυναίκα με ΒΜΙ 40 και σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών θεραπεία: αντισυλληπτικά, 5. Ο προσδιορισμός της πιθανής ημέρας τοκετού γίνεται: με κεφαλουραίο μήκος στο U/S πρώτου τριμήνου, ημέρα τελευταίας εμμήνου ρύσης + 3 μήνες, κλπ 6. Το φυσιολογικό καρδιοτοκογράφημα με τα κριτήρια της FIGO περιλαμβάνει: συχνότητα 110-160 bpm, μεταβλητότητα 5-25, καθόλου επιβραδύνσεις, κλπ 7. Μονοχοριακή κύηση με TTTS στο τρίτο τρίμηνο θεραπεία: laser καυτηρίαση των επικοινωνούντων αγγείων, εκλεκτική μείωση του εμβρύου δότη, επαναλαμβανόμενες αμνιοπαρακεντήσεις, άνοιγμα οπής μεταξύ των αμνίων 8. ΣΔ1 και κύηση: μεγαλύτερος κίνδυνος η υπεργλυκαιμία, συχνότερες συγγενείς ανωμαλίες από καρδιά και ΚΝΣ, 30% αναπτύσσουν προεκλαμψία, κλπ 9. Η προσεκτική ρύθμιση του σακχάρου σε ΣΔ1 πριν από τη σύλληψη αποσκοπεί: σε λιγότερες συγγενείς ανωμαλίες, κλπ 10. Πρόωρη ρήξη υμένων: είναι η πριν τον τοκετό, παρατηρείται στο 10% των κυήσεων, κλπ 11. Το χαμηλής κακοήθειας στρωματικό ενδομητρικό σάρκωμα έχει καλύτερη πρόγνωση από το λειομυοσάρκωμα, κλπ 12. Ζευγάρι που δεν θέλει εγκυμοσύνη είναι ασφαλές να έχει ελεύθερες επαφές: τη 15η μέρα σε κύκλο 30 ημερών, την 11η ημέρα σε κύκλο 28 ημερών κλπ 13. Μακράς διάρκειας αντισύλληψη είναι: τα αντισυλληπτικά χάπια, το σπείραμα χαλκού, το σπείραμα λεβονοργεστρέλης, τα Β+Γ. 14. Συχνότερο αίτιο αιδοιοκολπίτιδας στα παιδιά: στρεπτόκοκκος πυογόνος, χλαμύδια, τριχομονάδα, κλπ 15. Ο φυσιολογικός τοκετός πόσα στάδια έχει; 3 της διαστολής, εξώθησης και υστεροτοκίας, κλπ 16. Αποτυχία του πρώτου σταδίου είναι ρυθμός διαστολής <1,2 cm/ώρα, ρυθμός καθόδου <1cm/ώρα, παράταση >20 ώρες, κλπ 17. Τελεία διαστολή τραχήλου σημαίνει: 10 cm, 15 cm, κλπ 18. Με το U/S μπορούμε να εκτιμήσουμε όλα τα παρακάτω για καρκίνωμα ενδομητρίου εκτός από: στάδιο, βάθος διήθησης, διαφοροποίηση, σχέση με ενδοτράχηλο 19. Η ακράτεια προσπαθείας: παρατηρείται κυρίως νύχτα, η θεραπεία περιλαμβάνει βιοανάδραση και ασκήσεις πυελικού εδάφους, κλπ. Είχε άλλη μια ερώτηση για ακράτεια. 20. Παράγοντες κινδύνου για πρόπτωση πυελικών οργάνων: παχυσαρκία, τοκετός, κλπ.
    1 point
  48. Πτυχιακές εξετάσεις Μαΐου 2019 1. Σημείο αεροβρογχογράμματος και ορισμό βρογχεκτασιών. 2 Οξεία παγκρεατιτιδα (αίτια, εξέταση εκλογής και ευρήματα) 3. Τι διερευνούμε σε κάποιον με θερμό επώδυνο άκρο, με ποια εξέταση και γιατί. 4. Χαρακτηριστικά ενδοκράνιακών εξωεγκεφαλικών όγκων. 5 Εξέταση εκλογής για οξεία σκωληκοειδιτιδα σε παιδιά και ευρήματα. 6. Ευρήματα στην ακτινογραφία θωρακος σε πλευριτικη συλλογή. 7. Ηπατικο απόστημα, ευρήματα σε CT. 8. Διάφορες υποσκληριδιου και επισκληριδιου αιματωματος 9. BIRADS. (και μια ακόμα που δεν θυμάμαι) Από εικόνες : 1. Αιμαγγείωμα ήπατος 2. Ακτινογραφία θωρακος με το ένα ημιθωρακιο πολύ ακτινοδιαυγαστικο. 3. Υπαραχνοειδής αιμορραγία 4 CT με λεμφαδένες μεσοθωρακιου (μάλλον ...) Από το group των επί πτυχίω στο facebook.
    1 point
  49. Σημειωσεις με απαντημενα παλια θεματα Λαϊκου. Δεν εχει διαφορά απο το να βρει κανεις τις σελιδες στο βιβλιο και να διαβασει απο κει. Απλως ειναι ολα μαζεμενα. Ελπιζω να βοηθησουν. Καλο διαβασμα και καλη τυχη. Ουρολογία.pdf
    1 point
  50. Επειδή πολλοί εκμεταλλεύονται την απουσία συγκεκριμένου συνδικαλιστικού οργάνου των αγροτικών ιατρών και την ανακύκλωση του δυναμικού κάθε 12 μήνες για να τρομοκρατούν τους νέους γιατρούς και να τους βάζουν να καλύπτουν κάθε τρύπα στο ΕΣΥ, ακομα και επισφαλώς, προτείνω να συγκεντρώνουμε ό,τι διεκδικήσεις λαμβάνουν χώρα στα διάφορα ΚΥ. Σημειώνω μόνο 2 πράγματα: α) οι αγροτικοί γιατροί καλύπτονται κανονικά από την ΟΕΝΓΕ, και η εκάστοτε περιφερειακή ένωση νοσοκομειακών ιατρών οφείλει να τους δέχεται σαν μέλη προς εγγραφή, β) το ότι μένουμε μόνο 12 μήνες μπορεί να λειτουργήσει απεναντίας υπέρ μας, καθώς δεν υφιστάμεθα την ίδια χειροπιαστή πίεση με τους ειδικευόμενους, οι οποίοι θα μείνουν με τους ίδιους επιμελητές από 2 έως 6 χρόνια, και των οποιων η εκπαιδευτική πραγματικότητα εξαρταται απευθειας απο τον εκαστοτε διευθυντή. (κοινώς, μπορούμε να "τρέξουμε" τους από πάνω όσο θέλουμε, παρά το ότι είμαστε οι πιο ψαρωμένοι) Από ΚΥ Γυθείου, λοιπόν, όπου ήρθαμε σε επαφή με την ΟΕΝΓΕ (το αναρτώ πιο πολύ προς παραδειγματισμό άλλων αγροτικών που αντιμετωπίζουν προβλήματα, να μην φοβούνται να έρθουν σε επαφή με τα αρμόδια συνδικαλιστικά τους όργανα)
    1 point
×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.