Jump to content

Ειδικότητα στην Μεγάλη Βρετανία


Recommended Posts

52 λεπτά πριν, Alexandros Boukas said:

Amy welcome. 

You dont need a year in a g r o t i k o if you have made your mind to come and chase your dream here. 

Situational judgement test is new in NS national selection - it may carry on it may not. 

Focus on getting points before you qualify. Presentations / Publication / Research / prizes / audit / Teaching are the magic words. 

Academic Foundation are really competitive and are filled by british graduates very quickly. very unlikely to manage to get into one. 

 

Good luck!

Με αυτα που ακουω απο την @Wicked Witch αρχίζω και αγχωνομαι/απογοητεύομαι. Ευχαριστω παντως για τις πληροφορίες ☺️

@Alexandros Boukas απο ολα αυτα εχω μονο το presentations καθώς σε οτι research και αν βοήθησα δεν κατέληξε σε καποια δημοσίευση. Τωρα για teaching ειδικα εδω όσο δεν εχω πτυχιο (αλλα ακομα και να ειχα) δεν εχω την παραμικρή ιδεα πως μπορει κάποιος να προσθέσει αυτο το χαρτι στο βιογραφικό του. 

Νομιζω πως απλα εχω πεσει στην άτυχη γενια, ακριβως πανω στο Brexit δηλαδη, γεγονός που μπορει να κανει το ΗΒ απαγορευτικό για εμενα. Βεβαια κανεις δεν ειναι μάντης αλλα σκέφτομαι το χειρότερο ?

Σας ευχαριστω και τους 2 για τις άμεσες απαντήσεις! ?

- The girl who waited 

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
  • Απαντήσεις 3,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

It has been a long way... But finally, Neurosurgery ST3 National Training Number secured! (Sorry but I wanted to share it with the only website that helped me, when i was just in the very

Μια τόσο γενική ερώτηση δηλώνει είτε πλήρης άγνοια του θέματος (το οποίο μου είναι παράξενο ειδικά για κάποιον που έχει μιλησει με το British Council) είτε βαρεμάρα να ψάξει κάποιος πληροφορίες συνήθω

Dear AB, Μη χαλιέσαι για έναν μέσα στους τόσους που είναι αρκετά αναιδής για να μη σκέφτεται παραπάνω ότι η στάση του μπορεί να είναι προσβλητική. Η προσφορά σου είναι ανεκτίμητη. Όπως και ε

 

My view is that previous exposure to the system as an undergrad- is crucial .

There is a great distance from saying in medical school " I want to do my specialty in the UK" from validating that experience yourself.

And I do know that 1-3 months is possibly nothing, but still you need to have a minor incentive to draw you back to this uncertainty once you ve graduated.

@Amy Pond I could not afford an elective either , and therefore went straight for erasmus placement ; secured the erasmus funding and spent more months as well. Placements are not that  popular , probably because greek unis do not tend to promote them; but the opportunity is out there.

I think αγροτικό is purely a waste of time and once you ve started here you might need time to get rid most of the things that you "learnt" there.

I havent done my primary service as I embarked straight on to military; I would potentially justify it if you wish to have time/income to finish your courses and complete your GMC rego ( IELTS exam can be sometimes very tricky )

We are always here to help and advise based on our personal experience. 

Best of luck

Τροποποιήθηκε από alekmarin
Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καλησπέρα σε όλη την παρέα. Με δέχτηκαν για fy2 σε Wycombe και stoke mandeville hospital στο Aylesbury. 

Ξέρει κανένας τίποτα για αυτά τα νοσοκομεία και την περιοχή ;και επίσης αν μενει κανένας εκεί κοντά μπορούμε να τα λέμε :)

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Welcome! Κοντα σε Λονδίνο και Οξφόρδη.

Δοκίμασε να κανεις ρεφεραλ σε νευροχειρουργους και ποτε δε ξερεις ποιος τα απαντήσει το μπλιπ... 

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οι LAT θέσεις σε Wales, N. Ireland και Scotland πότε καταργούνται; Με αρκετές δημοσιεύσεις κι ένα alternative certificate of foundation competence από καθηγητή σε UK της ειδικότητας που θες χτυπάς συμβόλαιο για ST1-2;

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μου φαίνεται στο oriel δεν υπάρχουν πλέον.εκτος και αν ψάχνεις σε άλλο σάητ για τις περιοχές που λες. 

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

@alekmarin εννοείται πως εχεις απόλυτο δίκιο πως καλο ειναι κάποιος να γνωρίζει ή έστω να εχει παρει μια ιδεα απο το σύστημα εκει πριν αποφασίσει να ξεκινησει εκει τη σταδιοδρομία του. Δυστυχώς το πανεπιστημιο μου δε δίνει θέσεις Erasmus για πανεπιστήμια της Αγγλίας, εκτος αν μιλας για το Erasmus+, για το οποίο δεν εχω καμια ενημέρωση (αν εχεις καποιο link θα ηταν πολυ βοηθητικό ☺️). Επίσης αν δεν δοθεί "κομψή" πολιτικη λύση με το Brexit δεν ξερω κατα ποσο θα υφίστανται τα όποια προγράμματα erasmus (ας με διορθώσει κάποιος αν γνωρίζει κατι παραπανω σε αυτο το θεμα). Ευχαριστω πολυ για τις συμβουλές σου παντως και οποαδηποτε πληροφορία απο site κλπ εχεις σχετικα με το placement ειναι ιδιαίτερα ευπρόσδεκτη καθώς το ακουω για πρωτη φορα και δε μπορέσα να βρω κατι στην ιστοσελίδα της σχολής μου. ?

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
23 ώρες πριν, BarryHarry said:

Οι LAT θέσεις σε Wales, N. Ireland και Scotland πότε καταργούνται; Με αρκετές δημοσιεύσεις κι ένα alternative certificate of foundation competence από καθηγητή σε UK της ειδικότητας που θες χτυπάς συμβόλαιο για ST1-2;

 

Since you asked with brevity I will answer laconic as well. 

 

No

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
18 λεπτά πριν, Alexandros Boukas said:

 

Since you asked with brevity I will answer laconic as well. 

 

No

haha 

And I though was the rude and abrupt in the forum :rolleyes:

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

There is no point in asking generic questions about your strengths and your amazing CV and whether this will be enough to be successful in UK. 

There is only one way of finding out: To come and give it a try. 

We have talked many times about which specialties are extremely competitive, which are OK and which are like a walk in the park. 

 

But even those which are not competitive you cannot tell whether you will be successful or not unless you try. You may hate NHS, the weather, your boyfriend / girlfriend who is not around whatever. 

If you want advice how to succeed - more than happy to help (to the best of my knowledge)

If you ask me if you succeed or not - I have no clue. 

My answer to @BarryHarry was sarcastic (sorry mate - I hope no herd feelings I hope). You get that if you stay in UK too long. 

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
On 13/07/2017 at 8:28 ΜΜ, featured said:

Νά στε καλά παιδιά.ό,τι βιβλιογραφία έχετε για να εξοικειωθώ πείτε μου. 

βιβλιογραφία πανω σε τι?

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σε πρωταρχικό στάδιο για fy2.  

Έχω ήδη πάρει και διαβάζω το oxford foundation book,και ένα άλλο που λέγεται differential diagnosis και τό χε αναφέρει εδώ μέσα παλιά η @Wicked Witch .

Τι άλλο χρειάζεται για να μη πάω και να μη μπω τελείως στα βαθιά;

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Oxford foundation for the logistics and paperwork etc. 

Then I would have the oxford book of clinical medicine in hand. 

After that it depends on the specialties you will be doing. 

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Will do.thank you. 

Αν έχει κάποιος άλλος οποιαδήποτε συμβουλή για "τα ξεκινήματα" στο NHS. 

I am all ears. 

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Stay calm. 

Ask for help. 

try to study. Read your trusts guidelines. 

Do the basic course (ALS etc) early. 

You are not there to diagnose autoimmune encephalitis - you are there to keep patients safe, do the paperwork, learn the basics as a doctor. 

Everyday work towards your portfolio / CV: Teaching, audit, exams, papers are the magic words. 

try to have fun and socialise. British doctors are easy going. 

Come to UK asap and shadow the FY2 who is doing the work now! It can be immensly helpful!

Τροποποιήθηκε από Alexandros Boukas
Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Παιδιά γνωρίζουμε μήπως τι κατάσταση επικρατεί στο eastbourne hospital East Sussex NHS trust?

έσκασε και εκεί fy2 δουλειά αλλά δυστυχώς δεν άκουσα καλά λόγια :( 

 

οποιαδήποτε συμβουλή ευπρόσδεκτη.ευχαριστω πολύ. 

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
On 7/17/2017 at 9:50 ΜΜ, featured said:

Παιδιά γνωρίζουμε μήπως τι κατάσταση επικρατεί στο eastbourne hospital East Sussex NHS trust?

έσκασε και εκεί fy2 δουλειά αλλά δυστυχώς δεν άκουσα καλά λόγια :( 

 

οποιαδήποτε συμβουλή ευπρόσδεκτη.ευχαριστω πολύ. 

Its by the sea! :P

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Γεια σας παιδιά. Ονομάζομαι Δημήτρης. Θα ήθελα κάποιες συμβουλές αν δεν σας είναι κόπος. Είμαι φοιτητής Ιατρικής στο Ηράκλειο. Μπαίνω 3ο έτος φέτος. Θα μου πείτε "και τι θέλεις να ρωτήσεις τόσο νωρίς;" Λοιπόν. Καταρχήν είμαι 35 ετών, οικογενειάρχης με 3 παιδια. Είμαι πτυχιούχος Οικονομικού Πανεπιστημίου και Αξιωματικός της Αστυνομίας. Δεν ξέρω αν έχουν όλα αυτά σημασία για ειδικότητα στο Ην. Βασίλειο. Βασικά δεν ξέρω πολλά σχετικά με αυτήν την προοπτική και γι' αυτό ζητώ τη συμβουλή σας. Ξέρω όμως ότι όλα αυτά (οικογένεια, δουλεια, σπουδές) είναι χρονοβόρα και εξαντλητικά και πρέπει από τώρα να προετοιμαστώ. Μπορείτε να με συμβουλεύσετε; Τι μπορώ να κάνω από τώρα για να γίνω δεκτός σε ειδικότητα; (πέραν της γλώσσας- έχω LOWER και θα επεκταθώ..). Παίζει ρόλο η ηλικία μου; Το ότι έχω οικογένεια; Πως τα βλέπετε τα πράγματα για οικογένεια γενικά στο Ην. Βασίλειο; Αξίζει τον κόπο; Θέλω σίγουρα να αναπτύξω τον εαυτό μου, να δω κάτι διαφορετικό, να εξελίξω την Επιστήμη μου και κυρίως η οικογένειά μου να ζήσει καλύτερη και ποιοτικότερη ζωή. Αυτά είναι τα κίνητρά μου. Τι λετε; Ελπίζω να μην γίνομαι κουραστικός. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Τροποποιήθηκε από skizaftis
Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Working in the UK , living in the UK is really not much better to working in Greece, just different. Lots of people hate it here for a myriad of reasons you have not even considered...They go to Canada/Oz would you consider those destinations?

 

35 (38+) is not a problem,

language proficiency can be acquired ,

previous degrees / non medical experience counts for nothing these days of absolute standardization

having kids per ce is not a problem

FY2= apply to whatever

+ 6-8years(depending on specialty)= CCT= consultant post

 

How old will the kids be +3years?

do they speak english?

are difficult oncalls, exams,working in different hospitals realistic when you have a displaced young family?

wife age & occupation?

deposit for a house?/ rent per month?

do you want the best schools for your kids?

childcare?

is the british back-of-beyond better than a big greek city?Can you afford life (plus wife & kids) in a big city?

Brexit? Visa's for elderly grandparents to visit?

 

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Wicked Witch, thank you very much! Everything you mentioned (especially your questions) was helpful and makes me thinking carefully of what I have to do! You know, I am so tired of the situation here in our lovely Greece (I love my country, I hate the State). I am really convinced that in a country such as UK, I will find a real, organized State. I wish I will find better schools for my kids (1-6 years their age now), a better health system, a safe place to live ( I am really scared about the situation in Greece in about 5 years from now), a country that will recognize the efforts (toils???I am not sure for the right word "κόπος-θυσιες") of its citizens. And of course, I think my training in any field or specialty will be better in UK rather than in Greece. So, I agree that life in Greece could be good (sun, food, sea, environment, family relatives, etc) YES it could be if you are alone with a good job and if you do not care about the growing misery around you. I care and I am not sure whether I can occupy with this. I want a better chance for my Kids. Perhaps I am wrong so I wait for more advice..

My wife is a lovely gorgeous person. I could never do anything like this (a third degree-MEDICINE) if she did not stand by me. She is a gymnast-personal trainer.

Finally your moto at the bottom of the text "'We're all stories in the end, so make it a good one" is exactly what I wanted.

 

Thank you guys. Any advice will be extremely helpful.

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
23 ώρες πριν, skizaftis said:

Wicked Witch, thank you very much! Everything you mentioned (especially your questions) was helpful and makes me thinking carefully of what I have to do! You know, I am so tired of the situation here in our lovely Greece (I love my country, I hate the State). I am really convinced that in a country such as UK, I will find a real, organized State. I wish I will find better schools for my kids (1-6 years their age now), a better health system, a safe place to live ( I am really scared about the situation in Greece in about 5 years from now), a country that will recognize the efforts (toils???I am not sure for the right word "κόπος-θυσιες") of its citizens. And of course, I think my training in any field or specialty will be better in UK rather than in Greece. So, I agree that life in Greece could be good (sun, food, sea, environment, family relatives, etc) YES it could be if you are alone with a good job and if you do not care about the growing misery around you. I care and I am not sure whether I can occupy with this. I want a better chance for my Kids. Perhaps I am wrong so I wait for more advice..

My wife is a lovely gorgeous person. I could never do anything like this (a third degree-MEDICINE) if she did not stand by me. She is a gymnast-personal trainer.

Finally your moto at the bottom of the text "'We're all stories in the end, so make it a good one" is exactly what I wanted.

 

Thank you guys. Any advice will be extremely helpful.

Τα αγγλικά σου δεν είναι κακά. Για εγγραφή στο GMC αν ήσουν έτοιμος τώρα (πτυχίο) θα χρειαζόσουν να δώσεις IELTS και να πάρεις πάνω από 7.5 ΜΟ (και σε όλα πάνω από 7). Είναι δύσκολο να σου δώσουμε συμβουλές για +4 χρόνια από τώρα, ιδίως για ΗΒ.

95% θα έχει γίνει το Brexit και θα έχει περάσει η περίοδος ελεύθερης μετακίνησης, οπότε θα χρειάζεσαι VISA για να εργαστείς (εδώ το λένε Tier 2 sponsorship). 50-50 να κάνουν κάποια ειδική ρύθμιση για τους γιατρούς, αλλά δεν μπορείς να σχεδιάσεις τη ζωή σου ελπίζοντας σε μια ειδική ρύθμιση.

Η κατάσταση στην Ελλάδα σε 4 χρόνια θα είναι σίγουρα καλύτερη, τα εκπαιδευτικά προβλήματα όμως είναι διαρθρωτικά και δε θα αλλάξουν.

Ξέρεις τι ειδικότητα θες να κάνεις; Στην Ελλάδα ως δημόσιος υπάλληλος μπορείς να την κάνεις υπεράριθμος (αναμονή=0, για κάποιες ειδικότητες είναι σημαντικό).

Η ηλικία δεν έχει σημασία για να βρεις τις θέσεις που θες, αλλά αν είσαι 39 όταν ξεκινήσεις θα είσαι 45 όταν τελειώσεις (Ελλάδα), 47+ στο ΗΒ (εκτός αν κάνεις Γενική Ιατρική / GP). Έχω δουλέψει με αρκετούς νέους γιατρούς σε αντίστοιχη κατάσταση και οι περισσότεροι έφυγαν Αυστραλία - περισσότερο γιατί η εκπαίδευση είναι πιο σύντομη.

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
On ‎27‎/‎7‎/‎2017 at 11:17 ΠΜ, bromptonista said:

Τα αγγλικά σου δεν είναι κακά. Για εγγραφή στο GMC αν ήσουν έτοιμος τώρα (πτυχίο) θα χρειαζόσουν να δώσεις IELTS και να πάρεις πάνω από 7.5 ΜΟ (και σε όλα πάνω από 7). Είναι δύσκολο να σου δώσουμε συμβουλές για +4 χρόνια από τώρα, ιδίως για ΗΒ.

95% θα έχει γίνει το Brexit και θα έχει περάσει η περίοδος ελεύθερης μετακίνησης, οπότε θα χρειάζεσαι VISA για να εργαστείς (εδώ το λένε Tier 2 sponsorship). 50-50 να κάνουν κάποια ειδική ρύθμιση για τους γιατρούς, αλλά δεν μπορείς να σχεδιάσεις τη ζωή σου ελπίζοντας σε μια ειδική ρύθμιση.

Η κατάσταση στην Ελλάδα σε 4 χρόνια θα είναι σίγουρα καλύτερη, τα εκπαιδευτικά προβλήματα όμως είναι διαρθρωτικά και δε θα αλλάξουν.

Ξέρεις τι ειδικότητα θες να κάνεις; Στην Ελλάδα ως δημόσιος υπάλληλος μπορείς να την κάνεις υπεράριθμος (αναμονή=0, για κάποιες ειδικότητες είναι σημαντικό).

Η ηλικία δεν έχει σημασία για να βρεις τις θέσεις που θες, αλλά αν είσαι 39 όταν ξεκινήσεις θα είσαι 45 όταν τελειώσεις (Ελλάδα), 47+ στο ΗΒ (εκτός αν κάνεις Γενική Ιατρική / GP). Έχω δουλέψει με αρκετούς νέους γιατρούς σε αντίστοιχη κατάσταση και οι περισσότεροι έφυγαν Αυστραλία - περισσότερο γιατί η εκπαίδευση είναι πιο σύντομη.

Ευχαριστώ πολύ bromptonista για την απάντηση! Πράγματι είναι δύσκολες οι συμβουλές για 4 χρόνια μετά! Όσον αφορά αυτό που αναφέρεις για το 0 αναμονή και υπεράριθμος πράγματι ισχύει πλην όμως με την υποχρέωση μετά τη λήξη της εκπαίδευσης για ειδικότητα, να υπηρετήσω σε Δημόσιο Οργανισμό ή Ν.Π.Δ.Δ (π.χ Νοσοκομείο Δημοσίου) για τριπλάσιο χρόνο από αυτόν που πήρα άδεια για να εκπαιδευτώ ως ειδικευόμενος, άρα αν η άδεια που θα μου δώσει η Αστυνομία είναι 5 χρόνια (όσα η ειδικότητα) μετά υποχρεωτικά παραμένω στο Δημόσιο άλλα 15 χρόνια! Έχω ενδοιασμούς για το κατά πόσο καλό είναι αυτό εδώ στην Ελλάδα! Πάντως αν τελειώσω 47 ετών έχω μπροστά μου χαλαρά άλλα 20 χρονάκια..χα,χα,χα.. Φυσικά το θέμα του BREXIT είναι μείζον! Θα δούμε! Αυστραλία πολύ μακριά! Ευχαριστώ για τις συμβουλές!

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
14 λεπτά πριν, skizaftis said:

Ευχαριστώ πολύ bromptonista για την απάντηση! Πράγματι είναι δύσκολες οι συμβουλές για 4 χρόνια μετά! Όσον αφορά αυτό που αναφέρεις για το 0 αναμονή και υπεράριθμος πράγματι ισχύει πλην όμως με την υποχρέωση μετά τη λήξη της εκπαίδευσης για ειδικότητα, να υπηρετήσω σε Δημόσιο Οργανισμό ή Ν.Π.Δ.Δ (π.χ Νοσοκομείο Δημοσίου) για τριπλάσιο χρόνο από αυτόν που πήρα άδεια για να εκπαιδευτώ ως ειδικευόμενος, άρα αν η άδεια που θα μου δώσει η Αστυνομία είναι 5 χρόνια (όσα η ειδικότητα) μετά υποχρεωτικά παραμένω στο Δημόσιο άλλα 15 χρόνια! Έχω ενδοιασμούς για το κατά πόσο καλό είναι αυτό εδώ στην Ελλάδα! Πάντως αν τελειώσω 47 ετών έχω μπροστά μου χαλαρά άλλα 20 χρονάκια..χα,χα,χα.. Φυσικά το θέμα του BREXIT είναι μείζον! Θα δούμε! Αυστραλία πολύ μακριά! Ευχαριστώ για τις συμβουλές!

Ρωτησε στην υπηρεσια σου (αστυνομία) αν η περιπτωση σου υπάγεται στις διατάξεις του νομου 4368 (αρθρο 37).

Μηπως υπάρχουν ειδικές διατάξεις για την αστυνομία που σε δεσμεύουν ως προς την παραμονή σου εκεί? 

Κλινικές 3 χρόνια πώς θα κάνεις παράλληλα με την εργασια στην αστυνομία?

Αν υποθέσουμε οτι σου δινει η αστυνομια αδεια και αν υποθεσουμε οτι τελειωνεις και ειδικότητα τότε ως ιατρός θα μπορείς να δουλευεις στην αστυνομία ή θα πρεπει να μεταφερθεις υποχρεωτικά σε θεση επιμελητή Β (οποτε μπορει να εχεις υποχρεωσεις εναντι της αστυνομιας που θα σου απαγορευουν τη μεταπηδηση σε νοσοκομειο)?

Επίσης αν στην εξισωση μπουν οικογενεια ή παιδια, μια θεση επιμελητη σε μια δημοσια δομη δεν ειναι αμελητεα προοπτική απο τη στιγμη που εισαι ηδη 35.

καλη επιτυχια, ο τι καλυτερο!

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
10 λεπτά πριν, Ρήτρα_5 said:

Ρωτησε στην υπηρεσια σου (αστυνομία) αν η περιπτωση σου υπάγεται στις διατάξεις του νομου 4368 (αρθρο 37).

Μηπως υπάρχουν ειδικές διατάξεις για την αστυνομία που σε δεσμεύουν ως προς την παραμονή σου εκεί? 

Κλινικές 3 χρόνια πώς θα κάνεις παράλληλα με την εργασια στην αστυνομία?

Αν υποθέσουμε οτι σου δινει η αστυνομια αδεια και αν υποθεσουμε οτι τελειωνεις και ειδικότητα τότε ως ιατρός θα μπορείς να δουλευεις στην αστυνομία ή θα πρεπει να μεταφερθεις υποχρεωτικά σε θεση επιμελητή Β (οποτε μπορει να εχεις υποχρεωσεις εναντι της αστυνομιας που θα σου απαγορευουν τη μεταπηδηση σε νοσοκομειο)?

Επίσης αν στην εξισωση μπουν οικογενεια ή παιδια, μια θεση επιμελητη σε μια δημοσια δομη δεν ειναι αμελητεα προοπτική απο τη στιγμη που εισαι ηδη 35.

καλη επιτυχια, ο τι καλυτερο!

Γεια σου Ρήτρα_5. Η Αστυνομία με βάση το νόμο (δεν θυμαμαι τωρα ακριβως να γραψω) οφείλει να μου χορηγησει έμμισθη άδεια για όσο διαρκει η ειδικότητα. Επίσης αν έχω πάρει πτυχίο πριν τα 40 (παίζεται αυτό-έχω άλλα 4 χρόνια για πτυχίο αν τα καταφέρω) τότε και εφόσον βγει προκήρυξη θα μπορώ να εργαστώ ως γιατρός Αστυνομίας (με δικαίωμα να διαθέτω και Ιατρείο). Ωραιο σενάριο, πολύ δύσκολο να επιτευχθεί. Άρα το επόμενο σενάριο είναι να μπω σε Νοσοκομείο με μετάταξη (δεν είναι κακό αλλά εφόσον έστω λίγο βελτιωθεί το σύστημα υγείας μας). Άλλο σενάριο φυσικά είναι να πάρω την οικογένεια και να σηκωθώ να φύγω για εξωτερικό (διότι το σενάριο να παραιτήσω την Αστυνομία και να περιμένω ειδικότητα και να ανοιξω εδώ Ιατρείο θα κάνει τα παιδιά μου να πεινάνε). Όσον αφορά τις κλινικές, αυτές είναι 2 χρόνια (5ο κ 6ο έτος) και θα πάρω γονική άδεια για το 3ο μου παιδί (άδεια ενός χρόνου). Αν συνυπολογίσεις ότι οι αστυνομικοί λόγω νυκτερινών και Σ/Κ δικαιούνται 45 μέρες το χρόνο άδεια πιστέυω θα βρω καθαρό χρόνο 1,5 χρόνο (καθαρός χρόνος κλινικών) να κάνω τις κλινικές. Ωραια τα σχέδια Ρήτρα_5 αλλά πρώτα την υγεια μας να έχουμε! Πάντως με το τέλος της Ιατρικής θα είμαι σε κρίσιμο σταυροδρόμι!

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.