Jump to content

Αναμόρφωση προγράμματος σπουδών!


Recommended Posts

Γεια σας παιδιά!είναι ένα θέμα που ενδιαφέρει αυτούς που είναι 4ο έτος,αλλά και αν μπορούν οι μεγαλύτεροι να δώσουν τα φώτα τους ή όποιος γνωρίζει θα τον ευχαριστούσα πάρα πολύ!λοιπόν ιδού το πρόγραμμα του Ζ' και Θ' εξαμήνου από την ιστοσελίδα της σχολής

1. Χειρουργική Παθολογία Ι

2. Χειρουργική Ορθοπεδική - Τραυματολογία

3. Νοσολογία

4. Καρδιολογία

5. Ουρολογία

6. Μαιευτική - Γυναικολογία

7. Ακτινολογία Ι

Aπό τα οποία εξετάζονται η Χειρ. Παθολογία Ι, η νοσολογία(παλαιότερα ήταν 2??) και η ακτινολογία Ι-καθώς και το μάθημα επιλογής

Στα υπόλοιπα 4 από ότι κατάλαβα δίνεται μία πρόοδος,η οποία από ότι λένε οι καθηγητές αν γράψεις καλά (από 7 και πάνω) θα παίξει ρόλο μόνο στις ορικές καταστάσεις 4-5 και 9-10 και οτι ΔΕΝ είναι υποχρεωτική!Η τελική εξέταση θα γίνει όταν ολοκληρωθεί και η κλινική του μαθήματος,δηλάδη στο 5ο ή στο 6ο έτος!Από συμφοιτητές μου κατάλαβα ότι οι εξεταζόμενη ύλη και στις 2 εξετάσεις(πρόοδο και κανονική) είναι η ίδια,και με συζήτηση από μεγαλύτερα έτη διαπιστώσαμε ότι ουσιαστικα κατέβασαν μαθήματα του 5ου στο 4ο με αποτέλεσμα να έχουν αρκετά ίδια μαθήματα και κλινικές το 4ο με το 5ο!Οι ερωτήσεις μου:

-Γιατί το έκαναν έτσι?κερδίζουμε κάτι από αυτό?

-Πώς πρεπει κατά τη γνώμη σας οι μεγαλύτεροι να "χειριστούμε" το θέμα?να δώσουμε τις προόδους η να κοιτάξουμε να περάσουμε τα υποχρεωτικά και να δώσουμε μια και καλή τα μαθήματα στην ώρα τους??

Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη!Σας ευχαριστώ γιατί μας έχουν πελαγώσει με τις αλλαγές τα πέρα δώθε....

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Συγνώμη γιατί δεν το έβαλα παραπάνω το Η εξάμηνο:

1. Χειρουργική Παθολογία ΙΙ

2. Πνευμονολογία

3. Ω.Ρ.Λ.

4. Οφθαλμολογία

5. Νευρολογία

6. Γενική Ιατρική

7. Ψυχιατρική

8. Ακτινολογία ΙΙ

Και από ότι είδα στο 5ο και 6ο έτος μένουν μόνο κλινικές.....δηλαδή δε θα υπάρχουν διαλέξεις πέρα των κλινικών??Ανάθεμα και αν βγάζω κάποιο νόημα...

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Απ ότι θυμάμαι, από παλιές ομιλίες του τότε προέδρου λίγο πρίν αλλάξει το πρόγραμμα σπουδών, έλεγε πως θέλει να έχουν περισσότερη κλινική εμπειρία οι φοιτητές..

Έτσι ήθελαν να κάνουν τα 2 τελευταία χρόνια(5ο-6ο) να είναι μόνο κλινικές χωρίς θεωρητικά μαθήματα στη σχολή, τα οποία θα διδάσκονται στα προκλινικά έτη (γι αυτό τα βάλανε όλα στο 3ο-4ο, όπου είναι πολύ πιο λίγες και πιό χαλαρές οι κλινικές), ωστε οι φοιτητές να πηγαίνουν με αρκετές γνώσεις στην κλινική και να μπορούν να βλέπουν στην πράξη αυτά που έχουν μάθει(?) εώς τότε. Καλά ακούγονται όλα αυτά ως ιδέα..

Οι πρόοδοι πιστεύω πως είναι πιο πολύ για να σας αναγκάσουν να παρακολουθείτε τα μαθήματα. Παλιά π.χ. η Γυναικολογία είχε τα θεωρητικά μαθήματα στο 5ο έτος τα οποία δεν εξετάζονταν και την κλινική στο 6ο, οπότε κανεις δεν πατουσε στα μαθήματα (κάτι που δεν άρεσε και πολυ στους γυναικολόγους)

Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να πιάσετε έναν-έναν του καθηγητές και τον προεδρο (με μία επιτροπή φοιτητών) και να σας πούν τι περιμένουν από εσάς να ξέρετε στο τέλος του 4ου έτους. Πείτε τους από την αρχή όμως πως δε γίνεται να μάθετε όλη την ιατρική σε ένα έτος....

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου!Απλά έχουμε τα 4 που είναι υποχρεωτικά,εάν δώσουμε και 4 προόδους θα είναι δύσκολα τα πράγματα!εκτός από αυτό γιατί να δώσεις δύο φορές ένα μάθημα,διαβάζοντας την ίδια ακριβώς ύλη-όπως κατάλαβα και να μην το δώσεις μία και έξω!Λες και μετά από ένα ή δύο χρόνια θα θυμόμαστε τίποτα από τις παραδόσεις που κάνουμε τώρα emconfused

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Παλιά π.χ. η Γυναικολογία είχε τα θεωρητικά μαθήματα στο 5ο έτος τα οποία δεν εξετάζονταν και την κλινική στο 6ο, οπότε κανεις δεν πατουσε στα μαθήματα (κάτι που δεν άρεσε και πολυ στους γυναικολόγους)

Και πού το ξέρουν; Μήπως πάτησαν ποτέ;

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου!Απλά έχουμε τα 4 που είναι υποχρεωτικά,εάν δώσουμε και 4 προόδους θα είναι δύσκολα τα πράγματα!εκτός από αυτό γιατί να δώσεις δύο φορές ένα μάθημα,διαβάζοντας την ίδια ακριβώς ύλη-όπως κατάλαβα και να μην το δώσεις μία και έξω!Λες και μετά από ένα ή δύο χρόνια θα θυμόμαστε τίποτα από τις παραδόσεις που κάνουμε τώρα emconfused

Βρε συ, και μετά από ένα ή δύο χρόνια από το έκτο θα πρέπει να τα εφαρμόσεις σε ανθρώπους. Κακό δεν είναι να επαναλαμβάνεις ξανά και ξανά τα πτυχιακά, μακάρι ο τελειόφοιτος να ασχολείται με αυτά και να έχει αφήσει πίσω του τα υπόλοιπα. Μου αρέσει αυτό το σύστημα. Στο τέλος θα αποκομίσεις πολύ περισσότερα αν έχεις ήδη πίσω το θεωρητικό κομμάτι.

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου!Απλά έχουμε τα 4 που είναι υποχρεωτικά,εάν δώσουμε και 4 προόδους θα είναι δύσκολα τα πράγματα!εκτός από αυτό γιατί να δώσεις δύο φορές ένα μάθημα,διαβάζοντας την ίδια ακριβώς ύλη-όπως κατάλαβα και να μην το δώσεις μία και έξω!Λες και μετά από ένα ή δύο χρόνια θα θυμόμαστε τίποτα από τις παραδόσεις που κάνουμε τώρα emconfused

Βρε συ, και μετά από ένα ή δύο χρόνια από το έκτο θα πρέπει να τα εφαρμόσεις σε ανθρώπους. Κακό δεν είναι να επαναλαμβάνεις ξανά και ξανά τα πτυχιακά, μακάρι ο τελειόφοιτος να ασχολείται με αυτά και να έχει αφήσει πίσω του τα υπόλοιπα. Μου αρέσει αυτό το σύστημα. Στο τέλος θα αποκομίσεις πολύ περισσότερα αν έχεις ήδη πίσω το θεωρητικό κομμάτι.

Δε διαφωνώ μαζί σου,αλλά για κάποιον που χρωστάει πολλά μαθήματα(ευτυχώς εγώ όχι) είναι αυτοκτονία το σύστημα!Επίσης κατεβάζοντας μαθήματα ακόμα και οι καθηγητές έχουν μπερδευτεί,γιατί δεν τα είχαν ξαναδιδάξει ποτέ σε 4οετείς!και δε μιλάω για τα πτυχιακα(που αν δεν κάνω λάθος είναι τα 4 του 6ου έτος)!Δε ξέρω αν το έκαναν για να έχουμε το θεωρητικό και να κατανοούμε καλύτερα,πάντως να σου δώσω παράδειγμα τώρα κάνουμε κλινική οφθαλμολογίας-μαζί με το 5ο-και διαλέξεις του μαθήματος έχουμε το επόμενο εξάμηνο!Δηλάδη ταυτόχρονα παρακολουθούμε 10 γνωστικά αντικέιμενα στο εξάμηνο...τι να πρωτοθυμηθείς και τι να πρωτοδώσεις...

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Έτσι ήθελαν να κάνουν τα 2 τελευταία χρόνια(5ο-6ο) να είναι μόνο κλινικές χωρίς θεωρητικά μαθήματα στη σχολή, τα οποία θα διδάσκονται στα προκλινικά έτη (γι αυτό τα βάλανε όλα στο 3ο-4ο, όπου είναι πολύ πιο λίγες και πιό χαλαρές οι κλινικές), ωστε οι φοιτητές να πηγαίνουν με αρκετές γνώσεις στην κλινική και να μπορούν να βλέπουν στην πράξη αυτά που έχουν μάθει(?) εώς τότε. Καλά ακούγονται όλα αυτά ως ιδέα..

Σε μια άλλη ιατρική, Πάτρας νομίζω , ισχύει ότι τα 2 τελευταία έτη είναι μόνο κλινικές χωρίς θεωρητικά μαθήματα, με τη διαφορά ότι για να παρακολουθήσεις τις κλινικές πρέπει να έχεις περάσει πρώτα κάποια προαπαιτούμενα μαθήματα, 6-8 στον αριθμό. Οπότε δεν αποκλείεται αυτη η αλλαγή στο πρόγραμμα σπουδών στα Γιάννενα να γίνεται με κάποιον τέτοιο απώτερο σκοπό. . Είναι υπερ-εντατικοποίηση, και ήδη με το πολλαπλό σύγγραμα και τις λίστες βιβλίων αναμένεται να γίνει μπάχαλο. Δεν φτάνει που οι ειδικότητες έχουν τρελή αναμονή, σε αυτη τη σχολή σε καθυστερούν και επιπλέον!

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Έτσι ήθελαν να κάνουν τα 2 τελευταία χρόνια(5ο-6ο) να είναι μόνο κλινικές χωρίς θεωρητικά μαθήματα στη σχολή, τα οποία θα διδάσκονται στα προκλινικά έτη (γι αυτό τα βάλανε όλα στο 3ο-4ο, όπου είναι πολύ πιο λίγες και πιό χαλαρές οι κλινικές), ωστε οι φοιτητές να πηγαίνουν με αρκετές γνώσεις στην κλινική και να μπορούν να βλέπουν στην πράξη αυτά που έχουν μάθει(?) εώς τότε. Καλά ακούγονται όλα αυτά ως ιδέα..

Σε μια άλλη ιατρική, Πάτρας νομίζω , ισχύει ότι τα 2 τελευταία έτη είναι μόνο κλινικές χωρίς θεωρητικά μαθήματα, με τη διαφορά ότι για να παρακολουθήσεις τις κλινικές πρέπει να έχεις περάσει πρώτα κάποια προαπαιτούμενα μαθήματα, 6-8 στον αριθμό. Οπότε δεν αποκλείεται αυτη η αλλαγή στο πρόγραμμα σπουδών στα Γιάννενα να γίνεται με κάποιον τέτοιο απώτερο σκοπό. . Είναι υπερ-εντατικοποίηση, και ήδη με το πολλαπλό σύγγραμα και τις λίστες βιβλίων αναμένεται να γίνει μπάχαλο. Δεν φτάνει που οι ειδικότητες έχουν τρελή αναμονή, σε αυτη τη σχολή σε καθυστερούν και επιπλέον!

Κατ' αρχάς να σου θυμίσω ότι στη σχολή μας έχει παρθεί απόφαση από τη Γ.Σ. τμήματος και ΔΕΝ έχουμε προαπαιτούμενα μαθήματα. Όσο για το πολλαπλό σύγγραμα δεν καταλαβαίνω γιατί να γίνει μπάχαλο. Ίσα ίσα που το βλέπω πολύ θετικό γιατί πλέον μπορούμε να πάρουμε βιβλία που είναι καλύτερα από κάποια που μας μοιράζουν και δε τα ανοίγουμε καν.

Τροποποιήθηκε από Pest
Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Έτσι ήθελαν να κάνουν τα 2 τελευταία χρόνια(5ο-6ο) να είναι μόνο κλινικές χωρίς θεωρητικά μαθήματα στη σχολή, τα οποία θα διδάσκονται στα προκλινικά έτη (γι αυτό τα βάλανε όλα στο 3ο-4ο, όπου είναι πολύ πιο λίγες και πιό χαλαρές οι κλινικές), ωστε οι φοιτητές να πηγαίνουν με αρκετές γνώσεις στην κλινική και να μπορούν να βλέπουν στην πράξη αυτά που έχουν μάθει(?) εώς τότε. Καλά ακούγονται όλα αυτά ως ιδέα..

Σε μια άλλη ιατρική, Πάτρας νομίζω , ισχύει ότι τα 2 τελευταία έτη είναι μόνο κλινικές χωρίς θεωρητικά μαθήματα, με τη διαφορά ότι για να παρακολουθήσεις τις κλινικές πρέπει να έχεις περάσει πρώτα κάποια προαπαιτούμενα μαθήματα, 6-8 στον αριθμό. Οπότε δεν αποκλείεται αυτη η αλλαγή στο πρόγραμμα σπουδών στα Γιάννενα να γίνεται με κάποιον τέτοιο απώτερο σκοπό. . Είναι υπερ-εντατικοποίηση, και ήδη με το πολλαπλό σύγγραμα και τις λίστες βιβλίων αναμένεται να γίνει μπάχαλο. Δεν φτάνει που οι ειδικότητες έχουν τρελή αναμονή, σε αυτη τη σχολή σε καθυστερούν και επιπλέον!

Κατ' αρχάς να σου θυμίσω ότι στη σχολή μας έχει παρθεί απόφαση από τη Γ.Σ. τμήματος και ΔΕΝ έχουμε προαπαιτούμενα μαθήματα. Όσο για το πολλαπλό σύγγραμα δεν καταλαβαίνω γιατί να γίνει μπάχαλο. Ίσα ίσα που το βλέπω πολύ θετικό γιατί πλέον μπορούμε να πάρουμε βιβλία που είναι καλύτερα από κάποια που μας μοιράζουν και δε τα ανοίγουμε καν.

Μπά δε νομίζω Μπάχαλο γίνεται!που να ξέρεις εσύ ποιό από τα προτεινόμενα να διαλέξεις,με τι κριτήριο να τα κρίνεις?από το εξώφυλλο ή από τις εικόνες και τον αριθμό των σελίδων?Πχ στην ορθοπαιδική κληθήκαμε να διαλέξουμε μεταξύ 2 συγγραμάτων:του J.Dandy(μτφ. Ξενάκης) και του Καθηγητή της πάτρας Λαμπίρη!τους ρίξαμε μια ματία και μετά έπρεπε να δηλώσουμε ποιο θέλουμε emconfused !Δηλάδη γιατί να μην επιλέγει η κάθε έδρα ένα βιβλίο και να το δίνει σε όλους μας??μεταρρυθμίσεις χωρίς νόημα για εμένα....

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.