Jump to content

"Προβλήματα... ακοής"


Recommended Posts

Ξαφνική απώλεια ακοής ενδέχεται να δημιουργήσει η λήψη των χαπιών Βιάγκρα και Λεβίτρα, που χορηγούνται σε περιπτώσεις στυτικής δυσλειτουργίας σύμφωνα με τον Οργανισμό Φαρμάκων και Τροφίμων της Αμερικής.

Δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα αν πρόκειται για μόνιμη βλάβη.

Ήδη έχουν αναφερθεί 29 περιστατικά στις ΗΠΑ.

Ο Οργανισμός ζήτησε από τις εταιρίες να συμπεριλάβουν την παρενέργεια στο φύλλο οδηγιών.

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Χαχαχαχαχα. Ο Σουφλιάς δλδ το έχει παρακάνει με το βιάγκρα!

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.