Jump to content
Sign in to follow this  
Kwstas G

ΑΡΧΙΣΑΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΠΤΥΧΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΤΣΑ!

Recommended Posts

Το επιχείρημα ''όσο λιγότερη αξιολόγηση σε μια χώρα που βασιλεύει το ρουσφέτι τόσο καλύτερα'' είναι μάλλον οπισθοδρομικό. Ειλικρινά, αδυνατώ να καταλάβω τις προτάσεις σου, βρε Olive, αν αυτές υπάρχουν.. Όχι στα συνέδρια, όχι στις εξετάσεις, όχι στην αξιολόγηση.. ΝΑΙ σε τι;;; Πρότεινε οτιδήποτε, να αξιολογούμαστε στα 100 μέτρα ξέρω γω, στο σεξ, στην πλοήγηση F-16, πρότεινε ΚΑΤΙ. Δεν μπορεί να θεωρείς ότι μπορεί να παραμείνει το ισχύον σύστημα, εκτός αν δνε έχεις φιλοδοξία να ξεκινήσεις ειδικότητα μέσα στην επόμενη 5ετία (τουλάχιστον)...

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Το επιχείρημα ''όσο λιγότερη αξιολόγηση σε μια χώρα που βασιλεύει το ρουσφέτι τόσο καλύτερα'' είναι μάλλον οπισθοδρομικό.

δεν ειναι οπισθοδρομικο, ειναι λανθασμενο, σολοικο, τρελλο! ακριβως οπου υπαρχει ρουσφετι πρεπει να μπαινει αξιολογηση και αντικειμενικα κριτηρια!!

οι εξετασεις, η αξιολογηση ειναι υπερ ημων (των φτωχων και μονων καουμπουδων) - τοσο δυσκολο ειναι να το καταλαβουμε?? εκτος αν δεν εχουμε αυτοπεποιθηση (ειναι γεγονος παντως πως η ιατρικη αθηνας ευνουχιζει και την πιο βαρβατη αυτοπεποιθηση)

-----

να θυμισω πως η αξιολογηση θα ειναι αμφιδρομη - και οι κρινοντες θα κρινονται (feedback)

αλλα και :

οποιος τωρα κανει την πρωτη κινηση θα εχει το πανω χερι = αν προτεινουμε εμεις εξετασεις θα εχουμε την πρωτοβουλια (π.χ. να πιεσουμε γερα για αδιαβλητοτητα των εξετασεων και να προλαβουμε κολπακια ημετερων)

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η καχυποψια σου Olive ειναι δικαιολογημενη - αλλα την απαντηση στην εδωσε ο KonstantinosMD

Τους μοναδικούς που δε συμφέρουν οι εξετάσεις είναι οι βυσματίες..... Όλους όσους δε θέλουν να προχωρήσουν με βύσμα ή δεν έχουν τους συμφέρει αφάνταστα. Με εξετάσεις για ειδικότητα, ΔΥΣΚΟΛΕΣ εξετάσεις για ειδικότητα ώστε να μην παίζεται η ιστορία στο μισό μόριο, τότε πολλά βύσματα θα χάσουν αυτόματα την αξία τους και τις όποιες τους δυνατότητες. Για αυτό δεν έχουν μπει εξετάσεις....Γιατί κάποιοι μας δουλεύουν ψιλό γαζί λέγοντας πως είναι κακό πράγμα οι εξετάσεις, όταν κακό είναι μόνο για αυτούς....

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ωχ , ένας ένας παιδιά..... :wacko:

Ωραία τα λέτε , κατά βάση δε διαφωνούμε...Ισως για τα συνέδρια να μην έχω δίκιο...Πάντως δε συμφωνείτε ότι το αντικείμενο του γιατρού είναι ο ασθενής και ότι η κλινική εμπειρία δεν αντικαθίσταται απο κανένα συνέδριο και κανένα διδακτορικό?Παρόλα αυτά ελάχιστοι ασχολούνται σοβαρά με τους ασθενείς . Η εποχή των γιατρών που τρέχαν απο σπίτι σε σπίτι, κάθονταν με τις ώρες δίπλα στην κλίνη του αρρώστου και με πενιχρά μέσα σώζαν ζωές , έχει παρέλθει . Θα ήθελα πολύ να μου λέγατε τη γνώμη σας και γι'αυτό...Συγκρίνονται οι κλινικοί του σήμερα με αυτούς του παρελθόντος?Και μη μου πείτε ότι σήμερα οι παθολόγοι ξέρουν μοριακή βιολογία...Να τη χε... τη μοριακή βιολογία αν ο γιατρός δεν ξέρει να ακροαστεί ένα πνεύμονα...

Ο αγαπητός μου Σόβερ με ρωτά τι προτείνω ...

-ΝΑΙ στις εξετάσεις για ειδικότητα . Αν κάποιος μπορεί να εγγυηθεί για το αδιάβλητο της διαδικασίας .

-ΟΧΙ στην αμφιβόλου ποιότητας και με ασαφείς προδιαγραφές αξιολόγηση απο θεσμούς που έχουν αποδείξει οτι μπάζουν απο παντού

-ΝΑΙ στην προσπάθεια όλων μας για μια Ελλάδα όπου θα βασιλεύει η αξιοκρατία . Οπου ολοι θα έχουμε τη θέση που μας αξίζει . Μέχρι τότε όμως ...προτιμώ τη λίστα....

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

στην πλειοψηφία των όσων λέγονται συμφωνώ.

κάποιος νωρίτερα ρώτησε τί θα μπορούσε να γίνει?

από ότι φαίνεται όλοι συμφωνούν. ή οι περισσότεροι.

γιατί τότε ως φοιτητές ιατρικής δεν μπορούμε να πάρουμε μια απόφαση προς αυτήν την κατεύθυνση.

αυτή είναι και η πίεση που μπορούμε πραγματικά να ασκήσουμε.

άρα πέρα από τις θεωρίες και τις παραλλαγές που προτείνει ο καθένας μας, οι οποίες σίγουρα μπορούν να καταλήξουν σε αποτέλεσμα κοινής αποδοχής, ΠΡΕΠΕΙ όλοι αυτοί που πραγματικά θέλουμε λύση στο πρόβλημα της αναμονής για ειδικότητα να "οργανωθούμε", "συνεννοηθούμε" όπως θέλει κανείς το λέει για να γίνει αυτή η συζήτηση και στη συνέχεια να προωθηθεί όπως πρέπει.-->έτσι ώστε να μην βρεθούμε προ τετελεσμένων με μέτρα και λύσεις που δεν θα συμφωνούμε.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Ωχ , ένας ένας παιδιά..... :wacko:

  Ωραία τα λέτε , κατά βάση δε διαφωνούμε...Ισως για τα συνέδρια να μην έχω δίκιο...Πάντως δε συμφωνείτε ότι το αντικείμενο του γιατρού είναι ο ασθενής και ότι η κλινική εμπειρία δεν αντικαθίσταται απο κανένα συνέδριο και κανένα διδακτορικό?Παρόλα αυτά ελάχιστοι ασχολούνται σοβαρά με τους ασθενείς . Η εποχή των γιατρών που τρέχαν απο σπίτι σε σπίτι, κάθονταν με τις ώρες δίπλα στην κλίνη του αρρώστου και με πενιχρά μέσα σώζαν ζωές , έχει παρέλθει . Θα ήθελα πολύ να μου λέγατε τη γνώμη σας και γι'αυτό...Συγκρίνονται οι κλινικοί του σήμερα με αυτούς του παρελθόντος?Και μη μου πείτε ότι σήμερα οι παθολόγοι ξέρουν μοριακή βιολογία...Να τη χε... τη μοριακή βιολογία αν ο γιατρός δεν ξέρει να ακροαστεί ένα πνεύμονα...

  Ο αγαπητός μου Σόβερ με ρωτά τι προτείνω ...

-ΝΑΙ στις εξετάσεις για ειδικότητα . Αν κάποιος μπορεί να εγγυηθεί για το αδιάβλητο της διαδικασίας .

-ΟΧΙ στην αμφιβόλου ποιότητας και με ασαφείς προδιαγραφές αξιολόγηση απο θεσμούς που έχουν αποδείξει οτι μπάζουν απο παντού

-ΝΑΙ στην προσπάθεια όλων μας για μια Ελλάδα όπου θα βασιλεύει η αξιοκρατία . Οπου ολοι θα έχουμε τη θέση που μας αξίζει . Μέχρι τότε όμως ...προτιμώ τη λίστα....

Πιστεύω ότι οι σύγχρονοι γιατροί είναι πολύ καλύτεροι από αυτό το παλιό πρότυπο, που φυσικά και υπάρχει ακόμα. Συνδυάζεται όμως και με τη χυδαία εκμετάλλευση της ασθένειας του άλλου, αφού δε γίνεται ποτέ με το αζημίωτο.

Και προτιμώ τη συσσωρευμένη κλινική εμπειρία χιλιάδων νοσοκομείων και ερευνητικών κέντρων στον κόσμο για να παίρνω διαγνωστικές ή θεραπευτικές αποφάσεις από το να βασίζομαι σε αυτά που έχει δει στη ζωή του οποιοδήποτε ζευγάρι μάτια.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σαράντο μου , φοβάμαι ότι δε με κατάλαβες . Αναφερθηκα απλά στην αγάπη των παλιών κλινικών για τον ασθενή η οποία σήμερα είναι αρκετά σπάνια . Η γνώση βεβαίως προχωρά , δεν είπα να μείνουμε σε παλαιολιθικές ιατρικές πρακτικές , ούτε στις επισκέψεις κατ'οίκον !! Τι ωραία ομως που θα ήταν αν συνδυάζαμε την ανάπτυξη της επιστήμης και της τεχνολογίας με περισσότερη αγάπη για τη δουλειά μας και τον άρρωστο . ΑΥΤΟ λείπει απο τα νοσοκομεία και τους γιατρούς του σήμερα . Αντι να είμαστε δίπλα στον άρρωστο και να μαθαίνουμε βασικά απο αυτόν και απο τη προσωπική μας μελέτη και απο ανταλλαγή γνώσεων και συνεργασία με τους συναδέρφους μας , κυνηγάμε τίτλους , διδακτορικά (για παράδειγμα , η διερεύνηση του ρόλου της πρωτείνης p53 στον καρκίνο του τάδε δε θα σε κάνει καλύτερο παθολόγο ) . Περιγράφω ουσιαστιακά ένα εντελώς διαφορετικό ιατρικό κόσμο , ο οποίος είμαι σίγουρη ότι θα ήταν πιο κοντα στην ουσία .

Τροποποιήθηκε από Olive

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Hello

Προσωπικα με απασχολει πολυ αν υπηρξε καποια αξιολογηση των πανεπιστημιων (των νεοεισελθωντων χωρων στην ΕΕ) απο την ΕΕ.

Τα οικονομικα αυτων των χωρων περασαν απο κοσκινο φανταζομαι -ισχυσε το ιδιο και με την εκπαιδευση ? Ξεκαθαριστηκε το αν τα αγγλοφωνα τμηματα τους λειτουργουν υπο το ιδιο καθεστως ποιοτητας με τα τμηματα της τοπικης γλωσσας?

Αν κανεις εχει σχετικο link ας το παρεθεσει.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Σαράντο μου , φοβάμαι ότι δε με κατάλαβες . Αναφερθηκα  απλά στην αγάπη των παλιών κλινικών για τον ασθενή η οποία σήμερα είναι αρκετά σπάνια . Η γνώση βεβαίως προχωρά , δεν είπα να μείνουμε σε παλαιολιθικές ιατρικές πρακτικές , ούτε στις επισκέψεις κατ'οίκον !! Τι ωραία ομως που θα ήταν αν συνδυάζαμε την ανάπτυξη της επιστήμης και της τεχνολογίας με περισσότερη αγάπη για τη δουλειά μας και τον άρρωστο . ΑΥΤΟ λείπει απο τα νοσοκομεία και τους γιατρούς του σήμερα . Αντι να είμαστε δίπλα στον άρρωστο και να μαθαίνουμε βασικά απο αυτόν και απο τη προσωπική μας μελέτη και απο ανταλλαγή γνώσεων και συνεργασία με τους συναδέρφους μας , κυνηγάμε τίτλους , διδακτορικά (για παράδειγμα , η διερεύνηση του ρόλου της πρωτείνης p53 στον καρκίνο του τάδε δε θα σε κάνει καλύτερο παθολόγο ) . Περιγράφω ουσιαστιακά ένα εντελώς διαφορετικό ιατρικό κόσμο , ο οποίος είμαι σίγουρη ότι θα ήταν πιο κοντα στην ουσία .

emofftopic Olive μου ειλικρινά δεν θέλω να ακουστώ επιθετική αλλά όσα γράφεις είναι ανεκδιήγητα...Ο καλός γιατρούλης πρέπει να αγαπάει τους ασθενείς του και αν δεν ξέρει το γονίδιο p53 (που παρεπιμπτόντως ήταν διδακτορικό της προηγούμενης δεκαετίας ) δεν πειράζει γιατί ο ασθενούλης χρειάζεται στοργή και proderm και πρέπει ο καλός γιατρούλης να πάρει τα ακουστικούλια (όχι τα δικά μας με τα καλώδια αλλά τα παλιά με το χωνί) και να ακούσει τον πνευμονούλη του ασθενούλη. Ειλικρινά στα γράφω με πολύ αγάπη και όχι ειρωνικά...

Συμφωνώ ότι η υπερξειδίκευση μπορεί να έχει κάνει τον γιατρό να μην μπορεί να εξετάσει τον ασθενή όπως ο παλιός κλινικός που ήταν λίγο από όλα αλλά δεν μπορώ να υποτιμήσω τους ερευνητές έναντι των κλινικών γιατρών ή αυτούς που έχουν ταχθεί στο να ανακαλύψουν τι στο καλό κάνει μια tiny toon protein μέσα στο σώμα μας. Γιατί έτσι προχωράει η ιατρική και οι κλινικοί μπορούν να βοηθήσουν τον ασθενούλη. emofftopic

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Hello

Προσωπικα με απασχολει πολυ αν υπηρξε καποια αξιολογηση των πανεπιστημιων (των νεοεισελθωντων χωρων στην ΕΕ) απο την ΕΕ.

Τα οικονομικα αυτων των χωρων περασαν απο κοσκινο φανταζομαι -ισχυσε το ιδιο και με την εκπαιδευση ? Ξεκαθαριστηκε το αν τα αγγλοφωνα τμηματα τους λειτουργουν υπο το ιδιο καθεστως ποιοτητας με τα τμηματα της τοπικης γλωσσας?

Αν κανεις εχει σχετικο link ας το παρεθεσει.

Ας μή θίξουμε καλύτερα το θέμα της αξιολόγησης, γιατί εμάς τους Έλληνες δε μας πολυσυμφέρει και τόσο, για να πούμε και του στραβού το δίκιο....όχι ότι μαθαίνουμε λίγοτερα ή είμαστε πιο εύκολοι, απλά η έλλειψη οργάνωσης μας φέρνει σε δύσκολη θέση...

Πάντως λινκ για αξιολογήσεις δεν έχω..... Θα ήταν ενδιαφέρον όμως να βρούμε τπτ....

Όποιος έχει λίγο χρόνο ας ψάξει... εγώ αυτές τις μέρες δυστυχώς πνίγομαι...

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αρκετοί από τους γιατρούς που μας έκαναν μάθημα στην Ιατρική σχολή μας είπαν ότι αν γίνει αξιολόγηση στη σχολή μας θα μας την κλείσουν, για τον απλούστατο λόγο ότι αυτά που γράφει ο οδηγός σπουδών ότι κάνουμε είναι παντελώς ψέμματα. Με λίγα λόγια οι Έλληνες για άλλη μια φορά κάνουν τους έξυπνους γιατί περνάνε για ηλίθιους όλους τους υπόλοιπους και κρίνουμε τους πάντες ξεχνώντας ότι αν έρθει η ώρα να κριθούμε εμείς θα βρεθούμε σε δυσμενέστατη θέση.

Και δεν ξέρω ποιο είναι καλύτερο να ανεβαίνεις τα σκαλοπάτια, να βελτιώνεσαι ή ενώ θεωρείσαι ψηλά να κατακυλάς;;

Τουλάχιστον τα πανεπιστήμια Βουλγαρίας, Ρουμανίας, Ουγγαρίας, Τσεχίας δε θεωρούνται τόσο καλά και είναι σε όλους γνωστό. Ωστόσο κάνουν προσπάθειες να βελτιωθούν. Ενώ εμείς, σίγουροι για τον εαυτό μας όπως πάντα, θεωρούμε τους εαυτούς μας πολύ καλούς μέχρι να έρθει κάποιος που ξέρει τι σημαίνει καλός και να μας βάλει στη θέση μας και δε χρειάζεται να αναφέρω που είναι αυτή.

Χαίρομαι που τελειώνω την ιατρική σε λίγες μέρες, καλή τύχη σε αυτούς που τώρα μπαίνουν. Μακάρι να καταφέρουν να την τελειώσουν στα μουλωχτά αυτή τη σχολή όπως πολλοί της σειράς μου, πριν έρθει κανείς και δει τι κάνουμε (από αυτά που θα έπρεπε να κάνουμε) στη σχολή.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το μόνο που θα πω είναι ότι πάνω από όλα φταίμε ΕΜΕΙΣ γιατί πότε στα 6 χρόνια δεν διεκδικήσαμε κάτι, ποτέ δεν ήρθαμε απένατι στα συμφέροντα και η μόνη φορά που αντιδράσαμε ήταν με τα "του Παπαδόπουλου" και πάλι χωρίς να αντιπροτείνουμε κάτι . Δε νομίζω ότι πρέπει να διαμαρτυρόμαστε..και πάλι με ποιους πάμε να τα βάλουμε;;;;Όταν το 40%των καθηγητών μας στέλνουν τα αξιότιμα τέκνα τους ακόμα και στην Ουγκάντα για να γίνουν Ιατροί , αυτοί που υποτίθεται τίμησαν τον όρκο ως γιατροί και τον προσβάλλουν 2 φορές, αφου θα βγάλουν οι ίδιοι δίχως ντροπή, ΤΕΚΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ....................εγώ τι να πω...........λάθος μπαμπάς με γέννησε.............Κι όχι τίποτα άλλο αλλά το θράσος ορισμένων "τεκνών" παραπάει................

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το ΕΚΠΑ αξιολογήθηκε από ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Σαγκάης. Γκουγκλιάστε για να τη βρείτε (έχει τα πρώτα 100 και τα πρώτα 500 σε pdf) ή πείτε όνομα Πανεπιστημίου μπας και υπάρχει. Νομίζω κανένα της Ανατολικής Ευρώπης δεν υπάρχει.

Αν δείτε βέβαια τη μεθοδολογία, θα καταλάβετε πόσο δύσκολη είναι η αξιολόγηση γενικά... ιδίως για μη αγγλόφωνα που δημοσιεύουν σε τοπικό επίπεδο και δεν έχουν φράγκα για Νομπελίστες...

Από Το Καποδιστριακό, επίσημη εφημερίδα του Πανεπιστημίου Αθηνών (δεν είδα εδώ για πρώτη φορά την αναφορά στην έρευνα, αλλά εδώ την έχει καλύτερα )

http://kapodistriako.uoa.gr/kapodistriako4...1/index.php?m=1

Ένα από τα καλύτερα Iνστιτούτα Aνώτατης Eκπαίδευσης κατατάσσει

Στα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου το Eθνικό και Kαποδιστριακό Πανεπιστήμιο Aθηνών

Στα 500 καλύτερα πανεπιστήμια της Υφηλίου περιλαμβάνεται το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο της Αθήνας, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε πρόσφατα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Στον κατάλογο με τα καλύτερα πανεπιστήμια περιλαμβάνονται μόνο δυο ελληνικά ΑΕΙ, ενώ το δεύτερο πανεπιστημιακό ίδρυμα που τιμήθηκε με την ένταξη του στην ίδια κατάταξη είναι το πανεπιστήμιο της Κρήτης. Τα στοιχεία αυτά έγιναν γνωστά με την επίσημη ανακοίνωση του καταλόγου των 500 καλύτερων πανεπιστήμιων στον κόσμο, που αποτέλεσε μια ερευνητική δουλειά πολλών μηνών και δόθηκε στην δημοσιότητα από τους εκπροσώπους της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Καλύτερο Πανεπιστήμιο στον κόσμο, χαρακτηρίζεται στην ίδια έρευνα το αμερικανικό Χάρβαρντ, ενώ στην Ευρώπη πρώτο στην κατάταξη των καλύτερων ιδρυμάτων της ανώτατης εκπαίδευσης είναι το Κέιμπριτζ, της Αγγλίας.

Την Ελλάδα πάντως τιμάει ως το αρχαιότερο και μεγαλύτερο πανεπιστήμιο της χώρας και μέσα στα πρώτα πανεπιστήμια της υφηλίου το Πανεπιστήμιο της Αθήνας που τοποθετείται στις θέσεις από 251 έως 300. Το Πανεπιστήμιο της Κρήτης που επίσης περιλαμβάνεται στα 500 «πρώτα» της Υφηλίου, βρίσκεται στις θέσεις από 450 έως 500.

Τον κατάλογο συνέταξαν οι ερευνητές του Ινστιτούτου Ανώτατης Εκπαίδευσης της Σαγκάης το οποίο θεωρείται από τα καλύτερα του κόσμου στον τομέα αυτό, γεγονός που οδήγησε και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο να δημοσιεύσει τα αποτελέσματα της έρευνας του στη διεύθυνσή της στο Ιντερνετ (http://europa.eu.int/comm/research/headlines/news/article_03_12_31_en.html).

Oι ερευνητές του Ινστιτούτου Ανώτατης Εκπαίδευσης της Σαγκάης, χρησιμοποίησαν μια σειρά από κριτήρια για την «ακτινογραφία» τους στο χώρο της ανώτατης εκπαίδευσης, τα οποία και καλύπτουν όλους τους χώρους τους τομείς της πανεπιστημιακής δραστηριότητας. Και συγκεκριμένα μετρήθηκαν:

# -η ερευνητική δραστηριότητα

των Ιδρυμάτων

# -ο αριθμός των ερευνητών

που διακρίνονται σε διεθνές επίπεδο

# -ακαδημαϊκά κριτήρια όπως είναι τα προσόντα των καθηγητών που διδάσκουν

# -τα βραβεία Νόμπελ και

# -οι δημοσιεύσεις ερευνητών και διδασκόντων σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά.

Τα Πανεπιστήμια Αθηνών και Κρήτης βαθμολογήθηκαν στους τομείς των δημοσιεύσεων σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά, στις ερευνητικές δραστηριότητες και στα ακαδημαϊκά κριτήρια που είναι τα προσόντα των διδασκόντων. Έτσι, το Πανεπιστήμιο Αθηνών με ανώτερο βαθμό το 100 έχει βαθμολογηθεί με 7,4 στις δημοσιεύσεις σε περιοδικά, με 46,9 στις ερευνητικές δραστηριότητες και με 13,6 στα ακαδημαϊκά κριτήρια. Το Πανεπιστήμιο Κρήτης βαθμολογήθηκε με 7,3 στις δημοσιεύσεις, με 24,1 στις ερευνητικές δραστηριότητες και με 7,8 στα ακαδημαϊκά προσόντα των εκπαιδευτικών.

Είναι χαρακτηριστικό πάντως ότι μόνο δύο ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια, του Κέίμπριτζ και το Πανεπιστήμιο της Oξφόρδης (και τα δυο ιδρύματα της Αγγλίας) βρίσκονται μέσα στα δέκα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου.

Η έρευνα του Ινστιτούτου Ανωτάτης Εκπαίδευσης της Σαγκάης αναδεικνύει σε μεγάλο νικητή της πανεπιστημιακής «αρένας» τις Ην. Πολιτείες, που κατέχουν και τον μεγαλύτερο αριθμό πανεπιστημίων με βαθμολογία το «άριστα», γεγονός που φέρνει στην επιφάνεια και τον ανταγωνισμό μεταξύ ευρωπαϊκών και αμερικανικών πανεπιστημίων. Oι Ην. Πολιτείες έτσι, έχουν οκτώ πανεπιστήμια στις δέκα πρώτες θέσεις και 15 πανεπιστήμια στα 50 καλύτερα του κόσμου.

Στα 50 καλύτερα Πανεπιστήμια του κόσμου κυριαρχούν τα αγγλοσαξωνικά ιδρύματα με εξαίρεση το πανεπιστήμιο του Τόκυο το οποίο βρίσκεται στη 19η θέση. Επίσης, δύο καναδικά πανεπιστήμια βρίσκονται στην 23η και 35η θέση και το Εθνικό Πανεπιστήμιο της Αυστραλίας στην 49η. Ακόμα, το Ελβετικό Oμοσπονδιακό Ινστιτούτο Τεχνολογίας καταλαμβάνει την 25η θέση και το Πανεπιστήμιο της Ζυρίχης την 45η θέση.

Για τη διάκριση του Πανεπιστημίου Αθηνών που ουσιαστικά αναδεικνύεται στο καλύτερο πανεπιστήμιο της χώρας μας, ο πρύτανής του, καθηγητής κ. Γ. Μπαμπινιώτης υπογραμμίζει ότι είναι φυσικό το Πανεπιστήμιο με το οποίο ξεκινά η επιστήμη στο νεοελληνικό κράτος να καταφέρνει να διακρίνεται αφού έχει μια ευρύτερη παρουσία και δραστηριότητα στο διεθνή στίβο, ενώ μέλη του διδακτικού προσωπικού του Ιδρύματος δημοσιεύουν τα αποτελέσματα των ερευνών τους στα πιο γνωστά επιστημονικά περιοδικά, οργανώνουν και συμμετέχουν σε διεθνή συνέδρια και τα δημοσιεύματά τους έχουν πραγματικά μεγάλους αριθμούς αναφορών. O κ. Μπαμπινιώτης βέβαια επαναφέρει και το ζήτημα της ελλιπούς χρηματοδότησης του Πανεπιστημίου Αθηνών αλλά και των υπολοίπων ιδρυμάτων της ανώτατης εκπαίδευσης στη χώρα μας που καταφέρνουν με τους πραγματικά ηρωικούς χειρισμούς να κρατήσουν τη θέση της χώρας σε υψηλές θέσεις στον διεθνή στίβο, με την ελάχιστη της βοήθειας που μπορούν να πάρουν από την Πολιτεία.

Και ο πρύτανης του πανεπιστημίου Κρήτης όμως, κ. Χρ. Νικολάου μίλησε για «πραγματικά ευχάριστο συναίσθημα που βρισκόμαστε στα 500 πρώτα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου» ενώ τόνισε πως «όλα τα ελληνικά πανεπιστημιακά ιδρύματα θα έπρεπε να είναι σε αυτόν τον κατάλογο». Είπε ακόμη ότι για να γίνει κάτι τέτοιο εκτός από σκληρή δουλειά «χρειάζονται και θεσμικές αλλαγές που θα επιτρέψουν στα ελληνικά ΑΕΙ να απελευθερώσουν την ενέργεια που έχουν και να προχωρήσουν μπροστά».

Η χώρα μας είναι σαφές ότι μπορεί να «σκαρφαλώσει» πολύ ψηλότερα στην κατάταξη των καλύτερων πανεπιστημίων στην Υφήλιο, αρκεί να δοθεί η απαραίτητη προσοχή και οικονομική στήριξη από την Πολιτεία στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της Ελλάδας

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ?ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΕ?ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ?ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ?

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΗΣ ΟΥΓΓΑΡΙΑΣ,ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ.....ΣΤΕΝΟΣ ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΜΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΤΑ 2 ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ SZEGEDΤΗΣ ΟΥΓΓΑΡΙΑΣ,ΚΑΛΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΛΛΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΕΙΝΟΥΣΑΝ ΚΑΙ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΥΝΝΕΦΟ!ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΤΑΡΙΦΕΣ ΕΙΧΑΝ ΑΝΕΒΕΙ ΠΗΡΑΝ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΠΟΥ ΕΚΕΙ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΛΙΓΟΤΕΡΑ!!!

ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΗΣ ΟΥΓΓΑΡΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΛΛΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ.

ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠ[ΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΚΑΤΙ,ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΩΣΗ,ΕΝΤΑΞΕΙ,ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ,ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΕΙ.ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΙΝ ΜΠΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ!!ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΟΤΑΝ ΜΠΕΙ,ΘΕΛΕΙ ΚΑΙΡΟ.ΕΜΕΙΣ ΑΝΤΕ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΞΕΚΙΝΑΝΕ,ΑΛΛΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ???????ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΠΛΕΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΑ,ΕΔΩ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΓΚΕΣ,ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΠΑΡΤΥ!!

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Και συγκεκριμένα μετρήθηκαν:

# -η ερευνητική δραστηριότητα

των Ιδρυμάτων

# -ο αριθμός των ερευνητών

που διακρίνονται σε διεθνές επίπεδο

# -ακαδημαϊκά κριτήρια όπως είναι τα προσόντα των καθηγητών που διδάσκουν

# -τα βραβεία Νόμπελ και

# -οι δημοσιεύσεις ερευνητών και διδασκόντων σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά.

Τα Πανεπιστήμια Αθηνών και Κρήτης βαθμολογήθηκαν στους τομείς των δημοσιεύσεων σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά, στις ερευνητικές δραστηριότητες και στα ακαδημαϊκά κριτήρια που είναι τα προσόντα των διδασκόντων.

Γκουχ, γκουχ.....

όταν μίλαγα για αξιολόγηση πανεπιστημίων, δε μιλούσα για τα βιογραφικά των καθηγητών μας.... Εξάλλου το Πανεπιστήμιο της Αθήνας έχει άπειρα μέλη ΔΕΠ, με μπόλικα μεγάλα βιογραφικά, ενώ το γεγονός ότι η Αθήνα αποτελεί το οικονομικό κέντρο της Ελλάδας, δίνει την τεράστια δυνατότητα για παραγωγή ερευνητικού έργου.

Μιλούσα για την ποιότητα της εκπαίδευσης....

Σαν ερευνητικό κέντρο βαθμολογήθηκε στα πρώτα 500, αναμενόμενο πλήρως.

Αλλά αν δεν είχαμε τα μαθήματα επιλογής (που τα δηλώνεις και δε πατάς ποτέ), τις 5000τόσες ώρες που εκπαίδευσης δε θα τις συμπληρώναμε με τπτ....

Και για να είμαστε ακόμη πιο σίγουροι για τις ώρες, (αλλά να προσθέσουμε και μερικά ακόμη μέλη ΔΕΠ) είπαμε να κάνουμε και μάθημα την καρδιοΧ (που διανύει και περίοδο παρακμής σε σχέση με το παρελθόν) και άλλο ένα μάθημα νομίζω που δε θυμάμαι......

ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΟΤΑΝ ΜΠΕΙ,ΘΕΛΕΙ ΚΑΙΡΟ.ΕΜΕΙΣ ΑΝΤΕ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΞΕΚΙΝΑΝΕ,ΑΛΛΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ???????

Αν διάβασες όλο το θέμα. θα είδες ότι η αναγνώριση των πτυχίων δεν είναι θέμα Ελλάδας, αλλά ΕΕ.....

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Ο καλός γιατρούλης πρέπει να αγαπάει τους ασθενείς του και αν δεν ξέρει το γονίδιο p53 (που παρεπιμπτόντως ήταν διδακτορικό της προηγούμενης δεκαετίας ) δεν πειράζει γιατί ο ασθενούλης χρειάζεται στοργή και proderm και πρέπει ο καλός γιατρούλης να πάρει τα ακουστικούλια (όχι τα δικά μας με τα καλώδια αλλά τα παλιά με το χωνί) και να ακούσει τον πνευμονούλη του ασθενούλη. Ειλικρινά στα γράφω με πολύ αγάπη και όχι ειρωνικά...

δεν μπορώ να υποτιμήσω τους ερευνητές έναντι των κλινικών γιατρών ή αυτούς που έχουν ταχθεί στο να ανακαλύψουν τι στο καλό κάνει μια tiny toon protein μέσα στο σώμα μας. Γιατί έτσι προχωράει η ιατρική και οι κλινικοί μπορούν να βοηθήσουν τον ασθενούλη.  emofftopic

Notbad , ξέρω καλά το p53 γιατί θα γίνω κυτταρολόγος και με αυτα ασχολούμαι . Το ότι είναι διδακτορικό της προηγούμενης δεκαετίας δεν είναι σωστό , διότι οι δράσεις και αλληλεπιδράσεις του με διάφορα βιολογικά μόρια θεωρούνται ιδιαίτερα περίπλοκες και ερευνώνται εντατικά . Εξάλλου ένα σχηματικό παράδειγμα ανέφερα . Εγώ δεν έκανα καμμία σύγκριση μεταξύ των ερευνητών και των κλινικών . Κάθε γιατρός είναι χρήσιμος στον τομέα του . Αυτό που είπα είναι ότι δε σε κάνει καλύτερο παθολόγο το να ερευνάς τη δράση ενός βιολογικού μορίου στην καρκινογένεση . Δίνει απλά όγκο και γκλάμουρ στο βιογραφικό σου . Ο παθολόγος θα γίνει καλύτερος γιατρός με την απόκτηση κλινικής εμπειρίας , τη συνεχή μελέτη , τη συνεργασία με τους άλλους γιατρούς , και -ναι-πάνω απ'όλα με την αγάπη και το ενδιαφέρον του για τον ασθενή. Αν αυτό σου φαίνεται "ανεκδιήγητο" , χαίρομαι που διαφωνούμε.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
τις 5000τόσες ώρες που εκπαίδευσης δε θα τις συμπληρώναμε με τπτ....

Το ιδιο ειπε ο προεδρος του ιατρικου συλλογου (πριν δυοτρεις μηνες νομιζω) πως (χοντρικα) η ιατρικη σχολη της αθηνας δεν ικανοποιει τα κριτηρια της ΕΕ, (5500 ωρες ζητα η ΕΕ 3500 εχουμε εμεις, αρα το ελληνικό πτυχίο Ιατρικής κινδυνεύει να μην αναγνωρίζεται από τα άλλα κράτη της Ε.Ε αν αξιολογηθουμε, κλπ) και αρα θα πρεπει να κανουμε διαφορα..

Δεν ξερω τις προτασεις του ιατρικου συλλογου (και πως τις τεκμηριωνει) αλλα στο θεμα της αναβαθμισης των σπουδων ο ΣΦΙΑ εχει παλι αρνητικες θεσεις (=μη θεσεις), "οχι στην αλλαγη του προγραμματος σπουδων, οχι στην "εντατικοποιηση", οχι εδω, οχι εκει, ΝΑΙ ΣΤΑ ΠΑΡΤΥ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ"

σπουδαια πραγματα emkafes

η αναγνώριση των πτυχίων δεν είναι θέμα Ελλάδας, αλλά ΕΕ.....

νομιζω πως η ελλαδα εχει βαλει σαν (εσωτερικο?) κριτηριο (για να αναγνωρισει τα πτυχια των νεοεισηχθεντων χωρων) να ειναι μελη της ΕΕ για μια 5ετια (σωστο-λαθος, νομιμο η οχι, δεν ξερω )

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

By the way, σήμερα στην Νομαρχία Αθηνών, είχε έρθει ένας νεός γιατρός απο την Σλοβακία προκειμένου να δηλώσει ειδικότητα. Είχε έρθει με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, αλλά με πτυχίο που δεν είχε αναγνωριστεί από το Δικατσά, ( ή είχε ανγνωριστεί τέλος πάντων, αλλά χωρίς εξετάσεις μιας κι η Σλοβακία είναι νεοεισαχθέντα στην ΕΕ χώρα).Ο πρώτος υπάλληλος τον δέχτηκε, αλλά λέγοντάς του πως η άδει ασκήσεως επαγγέλματος δεν έπρεπε να εκδοθεί βάση της τροπολογίας του 1993, αλλά με πιό πρόσφατη τροπολογία . Δέχτηκε τελικά την αίτησή τους, μιάς κι όπως είπε δουλεία του δεν έιναι να εξακριβώνει την εγκυρότητα της άδειας. Η δέυτερη υπάλληος δεν την δέχτηκε όμως, με το σκεπτικό (και πολύ σωστά μάλλον) πως δεν τις έχει έρθει άδεια ασκήσεως επαγγελματος από τις νεοεισαχθείσες χώρες της ΕΕ, χωρίς Δικατσά κι ούτε έχει έρθει κάποια σχετική οδηγία. Και πρότεινε να αφήσει την αίτηση στο πλάι προκειμένου να συζητήσει το επόμενο πρωϊνό με τον υπεύθυνο αντινομάρχη, κι αν είναι να την περάσει τότε. Μόλις το ακούν αυτό ο νέος γιατρός με τον πατέρα του άρχισαν να διαρηγνύουν τα ιμάτιά τους, μέχρι που ξεστομίζει ο πατέρας το εξής κορυφαίο : " Ο φίλος σου ο Παναγίωτης που τέλιωσε κι αυτός Σλοβακία ξεκίνησε ειδικότητα Ιατροδικαστικής στο Αγλαϊα Κυριακού, χωρίς να δώσει ΔΙΚΑΤΣΑ, γίνεται σας λέω..".

Τα σχόλια δικά σας....

Τροποποιήθηκε από drWatkins

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΦΙΛΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ ΣΟΥ!ΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΒΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΙΔΑ,ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ.ΤΟ ΠΟΣΤ ΣΟΥ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΕ ΤΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ.

ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΣΗΜΕΡΑ ΕΓΙΝΑΝ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ?ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ,ΑΦΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΑΡΧΙΚΑ ΟΤΙ ΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΠΤΥΧΙΟΥ ΘΑ ΔΩΘΟΥΝ 1.30-2.00 ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΧΡΟΝΟΣ?ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΣΥΝΑΓΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΒΑΡΔΙΑ ΕΤΡΕΞΕ Η ΠΡΩΤΗ ΒΑΡΔΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΩΩΡΑ ΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΠΤΥΧΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ.ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ? :blink: ΕΠΙΣΗΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ?ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ?ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ?ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ ΝΟΥΜΕΡΟ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΣΟΥ ΕΠΙ ΜΕΡΕΣ?ΕΠΙΣΗΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΤΟΣ 12-2?

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ,ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ,ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΓΙΑ ΑΔΕΙΑ ΑΣΚΗΣΕΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΑΛΛΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ.ΑΛΛΟΙ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΝΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΜΙΧΛΩΔΕΣ ΤΟΠΙΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΔΙΝΟΥΝ ΔΙΚΑΤΣΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΔΕΙΑ ΑΣΚΗΣΕΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΔΙΚΑΤΣΑ,ΝΑ ΑΣΚΟΥΝ ΔΗΛ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΚΑΤΣΑ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΛΟΙ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΛΟΣΦΙΑ,ΕΝΑΝ ΘΕΣΜΟ ΗΛΙΘΙΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ.

ΚΑΤΙ ΑΣΧΕΤΟ-ΣΤΗΝ ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΒΛΑΧΟΑΝΑΡΧΟΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΕΑΑΚΙΤΕΣ ΔΕΝ ΦΟΡΕΣΑΝ ΤΙΒΕΝΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΟΥΝ ΔΗΘΕΝ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΙ,ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ,ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΟΥΝ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ!ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΦΑΝΗΚΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΝΑΛΛΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΗΘΕΝ!!!! emeleos

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αγαπητέ Παλαιολόγε συγχαρητήρια και σε σένα και καλή σταδιοδρομία! :D

Ήμουν στην πρώτη βάρδια, αλλά δυστυχώς δεν μπόρεσα να σε θαυμάσω μιας κι έπρεπε να κεράσω συγγενείς φίλοι και παλιούς συμμαθητές! Μετά το τέλος της ορκομωσίας και το "μαρτύριο" με τις αναμνηστικές φωτογραφίες κατηφορίσαμε για καφέ.Μετά το τέλος της 2ης βάρδιας συναντηθήκαμε και με κάποια από τα παιδιά και πήγαμε στην σχολή μετά τη 1 για να πάρουμε τα αντίγραφα των πτυχίων.Δεν μπορώ να σου απαντήσω από τι ώρα ακριβώς,άρχισαν να δίνουν τα αντίγραφα, πάντως δεν ξέρω να πήρε κάποιος αντίγρφο πρίν από τη μία.Εγώ πήγα κατά τις 1,30 και τότε πήγαινε ο περισσότερος κόσμος.Πάντως σίγουρα μετά το τέλος της 2ης βάρδιας και δεν υπάρχει περίπτωση να πήρε κάποιος πρόωρα το πτυχίο του. Κανείς από την 1η βάρδια δεν πήρε αμέσως μετά την ορκομωσία αντίγραφο. Η υπόθεση σου είναι μάλλον λίγο βιαστική και άστοχη. Δικαιολογημένα περικλείει και μια δόση καχυποψίας, αλλά άδικα όμως.Τα πτυχία τα έδινε ο ίδιος ο Καλλιάφας, ο οποίος, όπως θα είδες ήταν και στις 2 βάρδιες ορκομωσίας!

Οι περισσότεροι που πήγαν στη Νομαρχία για να κάνουν αίτηση για ειδικότητα είχαν περάσει πρώτα από τη Νομαρχία το πρωϊ και πήραν αριθμό προτεραιότητας. Γι 'αυτό κι οι περισσότεροι που δήλωσαν ειδικότητα σήμερα, ήταν από την 2η βάρδια, μιας όταν εμείς ορκιζόμασταν αυτοί έπαιρναν αριθμό Επίσης, σύμφωνα με τα λεγόμενα των υπαλλήλων, αρκετοί γονείς , ήταν στη Νομαρχία από τις 6 το πρωϊ, προκειμένου να πάρουν το πολυπόθητο "χαρτάκι" προτεραιότητας για τα τέκνα τους. Δεν πιστεύω να είναι κάτι το μεπτόν μέχρις εδώ.

Τέλος πάντων, μιας και δεν έχει νόημα να μαλλιοτραβιόμαστε μεταξύ μας, στη Νομαρχία λένε πως έρχονται να πάρουν αριθμό από τις 5 τα ξημερώματα!!! Δεν νομίζω να έχουν ένα συγκεκριμένο αριθμό προτεραιοτήτων που δίνουν αιτήσεις κάθε μέρα. Πάντως δεν διώχνουν κόσμο κι η διάθεσή τους είναι να εξυπηρετούν όσους περισσότερους μπορούν , για να ξεμπερδεύουν και μια ώρα νωρίτερα. Σήμερα δεχόντουσαν αιτήσεις μέχρι τις 3!Για ερωτήσεις δεν ξέρω, μέχρι τι ώρα δέχονται. Μου φαίνεται ανάλογα με τα κέφια τους.Απ'έξω από την αίθουσα είναι αναρτημένες οι θέσεις στα Νοσοκομεία και πόσοι αναμένουν, και συνήθως σε παραπέμπουν εκεί!

¨Οσον αφορά τους δικατσάδες πρέπει να ενημερώνει ο ένας τον άλλο για το τί γίνεται και να ενημερώνουμε τους προϊστάμενους των υπηρεσιών!!! Αύριο σκοπεύω να κατέβω στα Υπουργεία Υγείας και Παιδειας προκειμένου να λάβω υπεύθυνη απάντηση για την αναγνώριση πτυχίων από τις νεοεισαχθείσες χώρες στην ΕΕ.

Για να δηλώσεις ειδικότητα χρειάζεσαι αντίγραφο πτυχίου, μια αίτηση και μια υπέυθυνη δήλωση, τις οποίες περιλαμβάνεις από τη Νομαρχία. ΕΠίσης χρειάζεται να δείξεις την αστυνομική σου ταυτότητα.

Αν επιθυμείς οποιαδήποτε άλλη πληροφορία , μην διστάσεις να με ρωτήσεις!

Τροποποιήθηκε από drWatkins

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

@Οlive όλα χρειάζονται ισότιμα για να σταθείς επιστημονικά, και αν θες την άποψη μου, ο ασθενής σου θα προτιμήσει να έχεις πολλές γνώσεις που θα τον βοηθήσουν να ξεπεράσει την ασθένεια του και ας μην είσαι μέσα στην γλύκα και την αγάπη μαζί του. Τώρα βέβαια από την στιγμή που έχεις αποφασίσει εργαστηριακή ειδικότητα, έτσι κι αλλιώς την επαφή με τον ασθενή που ευαγγελίζεσαι δεν θα την έχεις. Επιπλέον γίνεται κατανοητό γιατί δεν σε αγγίζουν οι αναμονές στην ειδικότητα. Και αντί να το πεις από την αρχή προσπαθεί ο ένας και ο άλλος να σε πείσουν για τις εξετάσεις.

@Watkins και Παλαιολόγο Πολλά συγχαρητήρια!!!!

@Παλαιολόγο, Πήγαινε www.auth.gr > εργασία > χρήσιμες πληροφορίες > για γιατρούς > διαδικασία αγροτικού, διαδικασία ειδικότητας κλπ. Τα έχει όλα πολύ αναλυτικά, τι να κάνεις πριν βγει το τελευταίο μάθημα, πριν την ορκομωσία, μετά την ορκομωσία. Βέβαια εσείς ορκιστήκατε αλλά για κάθε ενδιαφερόμενο είναι χρήσιμο :)

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
@Οlive όλα χρειάζονται ισότιμα για να σταθείς επιστημονικά, και αν θες την άποψη μου, ο ασθενής σου θα προτιμήσει να έχεις πολλές γνώσεις που θα τον βοηθήσουν να ξεπεράσει την ασθένεια του και ας μην είσαι μέσα στην γλύκα και την αγάπη μαζί του. Τώρα βέβαια από την στιγμή που έχεις αποφασίσει εργαστηριακή ειδικότητα, έτσι κι αλλιώς την επαφή με τον ασθενή που ευαγγελίζεσαι δεν θα την έχεις. Επιπλέον γίνεται κατανοητό γιατί δεν σε αγγίζουν οι αναμονές στην ειδικότητα. Και αντί να το πεις από την αρχή προσπαθεί ο ένας και ο άλλος να σε πείσουν για τις εξετάσεις.

Το ότι δεν με αγγίζει το πρόβλημα των αναμονών δε σημαίνει ότι δεν μπορώ να έχω άποψη . Άλλωστε αν μιλούσα "εκ του ασφαλούς" θα ήμουν υπέρμαχος των εξετάσεων (για να το παίξω άνετη και καλά ) διότι οι εξετάσεις δε θα αφορούσαν εμένα σε καμμία περίπτωση . Ακόμα και τώρα που έχω κατοχυρώσει τη θέση μου , εξακολουθώ να είμαι κατά των εξετάσεων , παρόλο που θα έπρεπε φυσιολογικά να μην έχω κανένα πρόβλημα για την εφαρμογή τους . Δεν σκεφτόμαστε όλοι με βάση το προσωπικό μας συμφέρον για να υπερασπιστούμε μια θέση , τουλάχιστον όχι εγώ . Το ότι είμαι εργαστηριακός ιατρός δεν μου καταργεί το δικαίωμα να μιλώ για την κλινική ιατρική και την επαφή με τον άρρωστο . Και εγώ πτυχίο ιατρικής έχω . Η ιατρική , απ'όπου και αν την ασκείς ,διέπεται απο τις ίδιες αρχές .

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τι είναι το Ρο 53 ρε παιδιά; Έκανε καινούρια ταινία ο Λαζόπουλος και δεν το πήραμε στα ΙΙΕΚ χαμπάρι; Επιτρέπεται ο επίσημος κωλοβαρετζής να μην ξέρει το Ρο 53; Εσείς τουλάχιστο υποτίθεται πως διαβάζετε (εγώ δεν θα καρφώσω ότι αντ' αυτού ξενυχτάτε στο Internet και στο Rio Mare)...

Εν τω μεταξύ καλά κάνετε και τα λέτε, να τα δείχνω στους φίλους μου στο ΙΙΕΚ, γιατί έτσι και πέσουμε στα χέρια σας, ζήτω που καήκαμε... Ο ένας ασχολείται με php, ο άλλος με εφέσεις, η άλλη με μωρά (γλυκούλικα, δε λέω...). Με μένα τον άμοιρο ποιός ασχολείται; Πρέπει να δω το Ρο 53 για να γίνω καλά; Πρέπει να βλέπω Looney tunes; (εσείς δεν κάνει να βλέπετε, έτσι είπε η κοπελιά).

Πάντως δεν πειράζει αν δεν ξέρετε πολλά, κανείς δεν είναι τέλειος. Άλλωστε μια ζωή την έχουμε (εσείς την έχετε, γιατί εγώ αν δε δω το Ρο 53 και looney tunes δε βλέπω γιατρειά...).

Πάντως έστι που τα λετε, μάλλον για πλάκα είναι η ιατρική: Μπαίνει όποιος θέλει, δεν έχει εξετάσεις, περιμένετε τη σειρά σας γύρω-γύρω όλοι και εν τω μεταξύ ζήτω ο χαβαλές. Μου φαίνεται θα πω στον μητριό μου, που με έχει και δουλεύω στο πεζοδρόμιο από την τρυφερή ηλικία των 12 ετών, να κάνει μια επένδυση, έστω και τώρα: Θα σβυστώ από το ΙΙΕΚ, θα πάω σε αυτές τις υπέροχες χώρες που κάνουν τους καλύτερους γιατρούς από στουρνάρια σαν κι εμένα, θα ξεσκιστώ στα γκομενάκια, μετά θα τον βάλω να με φέρει πίσω στο τελευταίο έτος με όλα τα μαθήματα αναγνωρισμένα, θα μπω στη σειρά σας για ειδικότητες, αγροτικά, σκατά με φράουλες τέλος πάντων, θα δω και το Ρο 53 (να δω επιτέλους τι είναι αυτό το τόσο μη σημαντικό και πεπερασμένο...), μη σας πω ότι θα δω και Looney Tunes (μωρέ και Bugs Bunny θα δω), θα κορδώνομαι σα γύφτικο σκεπάρνι επειδή θα με λένε "ο γιατρός" (τα @@@@@ μου να τρως), θα ξεσκιστώ κι εδώ στα γκομενάκια (ε τι σκατά γιατρός θα είμαι), θα ξεπληρώσω και το μητριό... ΤΟ ΒΡΗΚΑ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΙΑΤΡΟΣ ΘΑ ΓΙΝΩ.

Μην τολμήσει κανείς και αλλάξει το σύστημα τώρα που βρήκα την άκρη., θα σας κόψω τα πόδια, θα σας γρατσουνίσω το καινούριο (μεταχειρισμένο) τσικουετσέντο, θα φτύσω χλέπα με μικρόβια πάνω στο καινούριο σας κουστούμι, θα σας απαυτώσω τη γκόμενα που δεν προλάβατε να απαυτώσετε!!! Γιατί δηλαδή, είστε καλύτεροι από μένα; Του κώλου τα εννιάμερα είστε! Εγώ στα ΙΙΕΚ έχω εξετάσεις μόνο 2 φορές το χρόνο, άμα κοπώ το μπούλο, πληρώνω δίδακτρα και βιβλία ένα σκασμό, άμα τελειώσω πρέπει να δώσω εξετάσεις πιστοποίησης στο υπουργείο, και πρέπει κάθε λίγο να κάνω σεμινάρια γιατι τα τζιμάνια στη Microsoft, όπως οι αρχαίοι Έλληνες, που δεν είχαν δουλειά και μπέρδευαν τη γλώσσα τους, έτσι μπερδεύουν το Office!.Αμ τι νομίζετε, είμαι Office certified!!!

Όχι σαν κι εσάς, που διαβάζετε μια φορά στα 6 (αναθεμα κι αν είναι 6) χρόνια, και μετά απλώς περιμένετε τη σειρά σας να πληρωθείτε, και ούτε και ξανανοίγετε βιβλίο (γιατί βλέπετε το Ρο 53), για να μου λέτε μετά εμένα, οι γλυκούληδες γιατροί "Πρόσεξε πως μιλάς, είμαι γιατρός...!" Μωρέ τα παπάρια μου να τρως είσαι! Εγώ θα πάω να γίνω γιατρός. Τ' αποφάσισα! (Αρκεί να τα στάξει ο μητριός) Θα σας μπω στο μάτι ολονώνε, και θα σας φάω και τα γκομενάκια!

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΤΙ ΒΛΑΚΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΘΕΕ ΜΟΥ!ΜΗΝ ΤΟΥ ΑΠΑΝ6ΤΑΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΟΣ.ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΤΟΥ ΑΥΝΑΝΑ!

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Δημιουργία νέας...