Jump to content
Comfortably Numb

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Recommended Posts

(Απόσπασμα απο ανάρτηση του κ.Ν.Χαρδαλιά  στο Facebook)                                                                                                                                                     ''Στις πρόσφατες πλημμύρες που έπληξαν τη Θεσσαλία πραγματοποιήσαμε επιτυχώς 788 διασώσεις με τελευταία την από αέρος διάσωση μιας εγκύου, ενός βρέφους, μιας καρκινοπαθούς και 4 ακόμα συμπολιτών μας. Τέτοιες ιστορίες μου δίνουν δύναμη να συνεχίσω.   Και αυτό εξέφρασα κλίνοντας στο ράσο του με σεβασμό (και όχι φιλώντας το χέρι του) προς τον Ιερέα που διασώσαμε και που έσπευσε να μας ευχαριστήσει και μας συγχαρεί αμέσως μετά το τέλος και αυτής της επιχείρησης και ενώ μόλις είχα βγάλει την μάσκα μου για να πιω νερό (τα video είναι αδιάψευστος μάρτυρας για την πραγματικότητα).'' 

 

Τροποποιήθηκε από musician

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

 

 Σαρωτικές αλλαγές στα ΑΕΙ: Κόβονται τμήματα, ελάχιστη βάση εισαγωγής

 Σαρωτικές αλλαγές στα Πανεπιστήμια: Έρχεται ελάχιστη βάση εισαγωγής & Τμήματα θα καταργηθούν ή θα μετεξελιχθούν

Σημαντικές αλλαγές στο χάρτη των πανεπιστημίων και ελάχιστη βάσης εισαγωγής στα ΑΕΙ . Τι θα ισχύσει για τις πανελλαδικές του 2021. Τι ζητούν τα πανεπιστήμια

Αλλαγές στα ΑΕΙ

Σαρωτικές αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στα πανεπιστήμια αλλά και στο χάρτη της Ανώτατης Εκπαίδευσης, σχεδιάζει το υπουργείο Παιδείας, όπως αποκαλύπτει με συνέντευξή του, στο ethnos.gr, o υφυπουργός Παιδείας Βασίλης Διγαλάκης. Οπως τονίζει ο υφυπουργός, μέσα στο επόμενο εξάμηνο, θα προωθηθεί νομοσχέδιο, το οποίο θα προβλέπει- μεταξύ πολλών ακόμη ρυθμίσεων -και σημαντικές βελτιώσεις όσον αφορά στην αναδιάταξη των τμημάτων στα πανεπιστήμια μετά από σχετική αξιολόγηση αλλά και ελάχιστη βάση εισαγωγής στα ΑΕΙ, την οποία θα καθορίζουν τα τμήματα, για ένα ή και περισσότερα από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Στο πλαίσιο αυτό, πολλά τμήματα των πανεπιστημίων θα καταργηθούν ή θα μετεξελιχθούν, ενώ στόχος είναι να μελετηθούν και οι προοπτικές απασχόλησης των αποφοίτων στην αγορά εργασίας κάτι, που μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει.


 

Οπως ανακοίνωσε και ο πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκης, πρώτα θα κατατεθεί στη Βουλή νομοσχέδιο για την αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και στη συνέχεια το νομοσχέδιο για την αναδιάρθρωση της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Η υπουργός Παιδείας κ. Κεραμέως ακόμη δεν έχει ανοίξει τα χαρτιά της, σχετικά με τις νέες ρυθμίσεις αλλά κατά τη διάρκεια συνάντησης, που είχε με πρυτάνεις έκανε μια αναφορά σε «σκέψεις και την παρουσία μάνατζερ στα πανεπιστήμια επί θεμάτων που σχετίζονται με την οικονομικά των ιδρυμάτων» χωρίς όμως να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.

Οι αποφάσεις για τη βάση εισαγωγής στα ΑΕΙ-σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας- πάρθηκαν μετά και από την φετινή εισαγωγή φοιτητών, σε τμήματα των ΑΕΙ με κάτω από 10.000 μόρια. Οπως εξηγεί στο ethnos.gr ο υφυπουργός Παιδείας κ. Διγαλάκης «φέτος είχαμε στο 40% των τμημάτων φοιτητές, οι οποίοι εισήχθησαν με βαθμούς κάτω της βάσης, ενώ το 80% των αποφοίτων λυκείων εισήχθησαν στα πανεπιστήμια. Επίσης τα τελευταία χρόνια είχαμε μια σημαντική αλλαγή στον χάρτη των ΑΕΙ, με τη δημιουργία τμημάτων χωρίς κανένα σχεδιασμό, χωρίς ακαδημαϊκά κριτήρια και χωρίς καμία σύνδεση με την αγορά εργασίας. Ειδικά φέτος λόγω της πανδημίας, οι απόφοιτοι των λυκείων δεν προτίμησαν τμήματα μακριά από τον τόπο κατοικίας τους».

Οπως υπογραμμίζει ο υφυπουργός η κατάσταση αυτή "πρέπει ν΄ αντιμετωπισθεί από το υπουργείο Παιδείας καθώς οι νέοι φοιτητές πρέπει να έχουν έστω τα ελάχιστα κριτήρια για να μπορέσουν να παρακολουθήσουν τα προγράμματα σπουδών στα ΑΕΙ και να αποφοιτήσουν ομαλά. Θα προχωρήσουμε γρήγορα σε διαβούλευση με όλους τους αρμόδιους φορείς για τα κριτήρια εισαγωγής στα ΑΕΙ, όπως για παράδειγμα, να «μπει» ελάχιστος βαθμός εισαγωγής σε κάποιο ή κάποια μαθήματα, από τα ίδια τα τμήματα. Εάν φέτος βάζαμε βάση του 10,ένας μεγάλος αριθμός αποφοίτων θα έμενε εκτός πανεπιστημίων και πολλά τμήματα χωρίς φοιτητές».

Οπως εξηγεί ο υφυπουργός, η Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης, έχει την αρμοδιότητα και θα εισηγηθεί στο υπουργείο την αναδιάταξη του χάρτη της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο αυτό και μετά από τη σχετική πιστοποίηση είναι πιθανό να εισηγηθεί τη διακοπή σε προγράμματα σπουδών, που δεν έχουν τις απαιτούμενες ακαδημαϊκές προδιαγραφές.

Οσον αφορά στο συγκεκριμένο θέμα και ο πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης, κ. Περικλής Μήτκας ,έχει δηλώσει: Το Ανώτατο Συμβούλιο της ΕΘΑΑΕ επεξεργάζεται ήδη στοιχεία για την κατάσταση και τις προοπτικές των ελληνικών ΑΕΙ, βάσει των οποίων θα εισηγηθεί την εθνική στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση. Η ΕΘΑΑΕ προγραμματίζει επίσης, σε συνεργασία με τα υπουργεία Παιδείας και Εργασίας, τη συστηματική παρακολούθηση της ένταξης των αποφοίτων κάθε τμήματος στην αγορά εργασίας. Βασιζόμαστε σε δεδομένα για να χαράξουμε τα επόμενα βήματα”.

Tι θα ισχύσει από το 2021 για την εισαγωγή στα ΑΕΙ

Σημαντικές αλλαγές για την εισαγωγή στα ΑΕΙ, οι οποίες θα ισχύσουν από τις πανελλαδικές του 2021.Οι αλλαγές αφορούν στον τρόπο υπολογισμού των μορίων και επίσης επανέρχονται οι συντελεστές βαρύτητας, για κάθε μάθημα και επιστημονικό Πεδίο. Οι συντελεστές βαρύτητας των μαθημάτων είχαν καταργηθεί για τις πανελλαδικές του 2020, γεγονός που προκάλεσε φέτος πλήθος προβλημάτων και έτσι του υπουργείο τους επαναφέρει για τις εξετάσεις του 2021 (και μετά) προκειμένου να καμφθούν τυχών αδικίες για τους υποψήφιους, που θα πάρουν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 και εφεξής, ο υπολογισμός του συνολικού αριθμού μορίων κάθε υποψηφίου για εισαγωγή στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων, γίνεται ως εξής: Το άθροισμα των γραπτών βαθμών στην εικοσάβαθμη κλίμακα με προσέγγιση δεκάτου των τεσσάρων πανελλαδικά εξεταζομένων μαθημάτων, τα οποία προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού όπου ανήκει ο υποψήφιος για το συγκεκριμένο Επιστημονικό Πεδίο, πολλαπλασιάζεται επί δύο (2).

Στη συνέχεια, στο γινόμενο αυτό προστίθενται τα γινόμενα των γραπτών βαθμών των δύο μαθημάτων με τους αντίστοιχους συντελεστές βαρύτητας, τα οποία προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού όπου ανήκει ο υποψήφιος για το συγκεκριμένο Επιστημονικό Πεδίο, όπως ορίζονται παρακάτω. Το τελικό άθροισμα πολλαπλασιάζεται με το εκατό (100).

Για τον προσδιορισμό του συνόλου των μορίων κάθε υποψηφίου για εισαγωγή στις Σχολές, στα Τμήματα και στις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις τμημάτων, που είναι ενταγμένα σε κάθε ένα από τα Επιστημονικά Πεδία θα υπολογίζονται τα μαθήματα και οι συντελεστές βαρύτητας τα οποία προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού που ανήκει ο υποψήφιος για το συγκεκριμένο Επιστημονικό Πεδίο, ως ακολούθως:

A. Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών,1ο Επιστημονικό Πεδίο: ανθρωπιστικές, νομικές και κοινωνικές επιστήμες:

α) Αρχαία Ελληνικά Προσανατολισμού με συντελεστή

ένα κόμμα τρία (1,3)

β) Ιστορία Προσανατολισμού με συντελεστή μηδέν

κόμμα επτά (0,7)

Β. Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και

Σπουδών Υγείας, 2ο Επιστημονικό Πεδίο:

θετικές και τεχνολογικές επιστήμες.

α) Μαθηματικά Προσανατολισμού με συντελεστή ένα

κόμμα τρία (1,3)

β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή μηδέν

κόμμα επτά (0,7)

3ο Επιστημονικό Πεδίο επιστήμες υγείας και ζωής:

α) Βιολογία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα

κόμμα τρία (1,3)

β) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή μηδέν

κόμμα επτά (0,7)

Γ. 4ο Επιστημονικό Πεδίο: επιστήμες οικονομίας και πληροφορικής:

α) Μαθηματικά Προσανατολισμού με συντελεστή ένα

κόμμα τρία (1,3)

β) Οικονομία Προσανατολισμού με συντελεστή μηδέν

κόμμα επτά (0,7)
Προτάσεις Συνόδου Πρυτάνεων προς το υπουργείο Παιδείας για τα ΑΕΙ

Σημαντική αύξηση προσλήψεων προσωπικού όλων των κατηγοριών και ειδικοτήτων, με έμφαση στην προκήρυξη μόνιμων θέσεων καθαριότητας και φύλαξης.

Δυνατότητα επαναπρόσληψης προσώπων μέσω ΑΣΕΠ.

Αμεση έγκριση των Οργανισμών των ΑΕΙ όπως έχουν αποφασιστεί από τα Ιδρύματα, ανεξάρτητα από τους σε εκκρεμότητα σχεδιασμούς του Υπουργείου Παιδείας.

Αύξηση της χρηματοδότησης της φοιτητικής μέριμνας ιδιαίτερα λαμβάνοντας υπόψιν τις επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19 (π.χ. πρόσληψη προσωπικού για απολυμάνσεις).Ειδική χρηματοδότηση για την ψηφιοποίηση των Πανεπιστημίων.

Διαμόρφωση ενός ρεαλιστικού και δίκαιου αλγόριθμου κατανομής της χρηματοδότησης των ΑΕΙ βασισμένου στις πραγματικές ανάγκες του Δημόσιου Πανεπιστημίου, με προτεραιότητα την άμεση αύξηση του προϋπολογισμού κατά 30%.

Θα πρέπει να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση που να αναθέτει ρητά και διοικητικό έργο στις δύο αυτές κατηγορίες προσωπικού και εκτός εργαστηρίων, σε Τμήματα.

Τα μέλη ΔΕΠ έχουν και διοικητικό έργο.

Ανάκληση των αποσπάσεων των μελών του διοικητικού προσωπικού προς το Υπουργείο Παιδείας.

Αξιοπρεπή αύξηση του επιδόματος των πρυτανικών αρχών. Χρειάζεται επίσης επανεξέταση των ασυμβιβάστων.

Οι συγγραφικές αμοιβές να μην προσμετρώνται μέσα στο μηνιαίο πλαφόν του Γενικού Γραμματέα, επιμεριζόμενες ανά μήνα.

Η ουσιαστική απλοποίηση των διαδικασιών σχετικά με την πρακτική άσκηση των φοιτητών.

Η καταβολή έκτακτης επιχορήγησης και θέσπιση όλων των απαραίτητων ρυθμίσεων για πρόσθετη παροχή υπηρεσιών και προσλήψεων (συμπεριλαμβανόμενης της καθαριότητας) προκειμένου τα Πανεπιστήμια να εφαρμόσουν τα υγειονομικά́ πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ.

Η ενίσχυση των Πανεπιστημίων με κάθε τρόπο έτσι ώστε να καταστεί δυνατή η δια ζώσης και με πλήρη ασφάλεια πραγματοποίηση τουλάχιστον των εργαστηριακών ασκήσεων μπροστά στο ενδεχόμενο δεύτερου κύματος της πανδημίας.

Δυνατότητα ίδρυσης Παραρτημάτων ΑΕΙ σε άλλες χώρες.


 

 Η Απόφαση της Συγκλήτου του ΕΚΠΑ για τα μαθήματα του Χειμερινού Εξαμήνου

6. Η Σύγκλητος προβληματίστηκε, επίσης για το αν η θέσπιση αυστηρών μέτρων (χρονικών ορίων φοίτησης και η διαγραφή φοιτητών) αποτελούν ιδιαίτερα στην παρούσα φάση, δόκιμο τρόπο αντιμετώπισης του ζητήματος της καθυστέρησης αποφοίτησης, εν μέσω πανδημίας και μεγάλης οικονομικής ύφεσης. Η Σύγκλητος θεωρεί ότι, παρόμοια μέτρα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους τις  οικονομικές συνθήκες που επικρατούν σήμερα στη χώρα, τα προβλήματα που η πανδημία δημιούργησε στην κοινωνία και την πανεπιστημιακή κοινότητα και, βέβαια, το επίπεδο χρηματοδότησης της Ανώτατης Εκπαίδευσης.

 

 

 
 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

 

 Κυρανάκη, να ένας άνεργος

kyranakis1.jpg

 

Χιλιάδες συνάνθρωποί μας ζουν μέσα στην αγωνία και την απογοήτευση, επειδή κάποιοι "επιτυχημένοι πολιτικοί" δεν έχουν να προτείνουν τίποτα για το νούμερο ένα πρόβλημα της χώρας.

Στο γνωστό ανέκδοτο, ένας τσοπάνης, βόσκει τα πρόβατά του, όταν ένα golden boy περνάει από το σημείο με το πανάκριβο αυτοκίνητό του, θέλοντας να κάνει επίδειξη στον βιοπαλαιστή.

-"Αν υπολογίσω τον ακριβή αριθμό των προβάτων σου, θα μου χαρίσεις ένα;"

-"Ναι απαντά ο βοσκός"

Το golden boy, βγάζει το τελευταίας τεχνολογίας καλά δομημένο κινητό του, συνδέεται με το GPS και με μια εφαρμογή φωτογραφίζει μέσω δορυφόρου το σημείο όπου βρίσκονται. Στη συνέχεια με μια δεύτερη εφαρμογή υπολογίζει σε λίγα λεπτά, τον αριθμό των προβάτων, που βρίσκονται στην περιοχή και χωρίς να ιδρώσει λέει στο βοσκό:

-"Έχεις ακριβώς 756 πρόβατα. Θα σου πάρω ένα".

-"Μπράβο το βρήκες, πάρε", αν μαντέψω τι δουλειά κάνεις, θα μου το δώσεις πίσω;" του λέει ο βοσκός.

-"Ναι"

-"Είσαι πολιτικός του κομματικού σωλήνα"

-"Πού το ξέρεις;"

-"Ήρθες χωρίς να στο ζητήσω, μου είπες κάτι που ήδη ήξερα, θέλεις να σε πάρω στα σοβαρά και το βασικότερο, άσε κάτω τον σκύλο".

Στην αρχική βερσιόν της ιστορίας, ο βοσκός είναι λίγο πιο αθυρόστομος και το golden boy, είναι σύμβουλος επιχειρήσεων, αλλά δεν έχει μεγάλη σημασία.

Όταν κάποιος δεν γνωρίζει για τι μιλάει και προσπαθεί να το παίξει έξυπνος, το αποτέλεσμα είναι στην καλύτερη γελοίο και στη χειρότερη εξοργιστικό.

 

 

 

 

 
 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

 Για όποιον έχει αυπνίες τα βράδια και θέλει να διαβάσει ένα καλό παραμυθάκι για να κοιμηθεί.....

η πολυαγαπημένη μας Άννα Διαμαντοπούλου κυκλοφορεί το νέο της βιβλίο πόνημα «Από το Ντεσεβό στο Drone»  με θέμα πώς είναι μια ηρωίδα του....2021.

Ακολουθεί απόσπασμα από τη συνέντευξη με αφορμή το νέο της βιβλίο στην Editor In Chief του Marie Claire Γαλάτεια Λασκαράκη όπου και μοιράζεται ιστορίες από τα πρώτα της βήματα στην πολιτική, το τολμηρό της νομοσχέδιο για την Παιδεία, τη φεμινιστική δράση της και τη δουλειά της ως Πρόεδρος στο ελληνικό think tank Δίκτυο για τη Μεταρρύθμιση στην Ελλάδα και την Ευρώπη.

 

 

Α. Διαμαντοπούλου: Υπήρξαν στιγμές που έκλαψα, που έπαιρνα χαπάκια για να μπορέσω να κοιμηθώ, που δεν έτρωγα μέρες αλλά ποτέ δεν είπα «θα τα παρατήσω»

 “Για να αλλάξεις την Παιδεία αξίζει οποιοδήποτε κόστος. Αξίζει να μην εκλεγείς ξανά, αξίζει να τα θυσιάσεις όλα” 
 

"Όσο μετατρέπουμε όλες τις σχολές σε Πανεπιστήμια και όλοι επιδιώκουν ένα οποιοδήποτε πτυχίο ΑΕΙ, η χώρα πάει στον γκρεμό".

Την άποψη αυτή διατυπώνει η πρώην  υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου σε συνέντευξη  στο Marie Claire, και σημειώνει τα εξής:

Αξίζει για την παιδεία : Για να αλλάξεις την Παιδεία αξίζει οποιοδήποτε κόστος. Αξίζει να μην εκλεγείς ξανά, αξίζει να τα θυσιάσεις όλα. Αξίζει γιατί η Παιδεία είναι ο εγκέφαλος και η ψυχή του έθνους και γιατί σε βάθος χρόνου αυτά αναγνωρίζονται

Το “Νέο σχολείο”: Το “Νέο σχολείο” που είχα  σχεδιάσει ως ήταν ό,τι πιο σύγχρονο υπήρχε στην Παιδεία στον πλανήτη, με πληροφορική από την Α’ Δημοτικού και ταυτόχρονα θέατρο, με διαδραστικούς πίνακες, συνεχή επιμόρφωση για τους καθηγητές. Είχε παρουσιαστεί η πρώτη πλατφόρμα του ψηφιακού σχολείου, με όλα τα βιβλία ενσωματωμένα, με πειράματα, τότε κάναμε και το ψηφιακό φροντιστήριο όπου τα παιδιά ακόμη και των πιο απομακρυσμένων χωριών μπορούσαν να μπαίνουν στο Διαδίκτυο και να κάνουν τα μαθήματα των εισαγωγικών εξετάσεων με πρότυπο τρόπο. Το συνέχισε και η επόμενη κυβέρνηση, έφτασε να το έχει ως πρόγραμμα το 63% των σχολείων. Το σταμάτησε ο ΣΥΡΙΖΑ τελείως.

Αξιολόγηση στα ΑΕΙ: Τα σχεδόν 500 πανεπιστημιακά τμήματα πρέπει να αξιολογηθούν και από αυτά κάποια θα πρέπει να κλείσουν και κάποια άλλα να εξελιχθούν σε τεχνολογικά ινστιτούτα και σχολεία.

Οταν έκλεισα τα πρώτα 35 Τμήματα : Και βόμβες μού βάλανε, και απειλητικά μηνύματα είχα, και το γιο μου παρενοχλούσαν. Ηταν μια εποχή όπου οι μεταρρυθμίσεις δεν είχαν μόνο λεκτική βία, είχαν και πραγματική βία. Ηταν το 2011 σας θυμίζω. Οταν έκλεισα τα πρώτα 35 Τμήματα μπροστά στο σπίτι μου άδειαζαν απορριμματοφόρα δήμων

Οι μειοψηφίες:  Οι δυναμικές μειοψηφίες είναι αυτές που ταλαιπωρούν τη χώρα. Υπάρχουν οι μειοψηφίες που ουρλιάζουν και οι μεγάλες πλειοψηφίες που παραμένουν σιωπηλές. Εκεί κρίνεται η μάχη για τα επόμενα βήματα της χώρας.

Είπα  δεν «θα τα παρατήσω»: Υπήρξαν πολλές στιγμές που έκλαψα, που έπαιρνα χαπάκια για να μπορέσω να κοιμηθώ, που δεν έτρωγα μέρες γιατί το στομάχι μου είχε κλείσει, αλλά ποτέ δεν είπα «θα τα παρατήσω».
 Αναμφισβήτητα, το μεγαλύτερό σας έως τώρα κεφάλαιο είναι ο νόμος Διαμαντοπούλου για την Παιδεία, που περιελάμβανε, μεταξύ άλλων, αξιολόγηση των καθηγητών, τέλος στους αιώνιους φοιτητές, άρση του ασύλου, φοιτητικά δάνεια, κατάργηση των παραταξιακών ψηφοδελτίων, καθιέρωση του Συμβουλίου του Ιδρύματος με συμμετοχή και εξωτερικών προσωπικοτήτων, στο πρότυπο των μεγαλύτερων πανεπιστημίων του εξωτερικού. Η μεταρρύθμιση, αν και πέρασε με συναίνεση 255 βουλευτών, στη συνέχεια θάφτηκε. Ποιες είναι οι σκέψεις σας μετά την πρόσφατη βουτιά των βάσεων;

Η μεταρρύθμιση: Η μεταρρύθμιση που προσπαθήσαμε τότε να κάνουμε είναι να αλλάξουν και το Λύκειο και το Πανεπιστήμιο. Αξιολογημένο Λύκειο, Εθνικό Απολυτήριο και αξιολογημένο Πανεπιστήμιο, το οποίο θα βάζει τους δικούς του όρους για τις εισαγωγικές. Αν δεν κάνεις αυτές τις αλλαγές, τι θα κάνεις με τη βάση του 10; Είναι πολύ βαθιές οι μεταρρυθμίσεις που πρέπει να γίνουν.

 ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

Δημοσιογράφος: Αναμφισβήτητα, το μεγαλύτερό σας έως τώρα κεφάλαιο είναι ο νόμος Διαμαντοπούλου για την Παιδεία, που περιελάμβανε, μεταξύ άλλων, αξιολόγηση των καθηγητών, τέλος στους αιώνιους φοιτητές, άρση του ασύλου, φοιτητικά δάνεια, κατάργηση των παραταξιακών ψηφοδελτίων, καθιέρωση του Συμβουλίου του Ιδρύματος με συμμετοχή και εξωτερικών προσωπικοτήτων, στο πρότυπο των μεγαλύτερων πανεπιστημίων του εξωτερικού. Η μεταρρύθμιση, αν και πέρασε με συναίνεση 255 βουλευτών, στη συνέχεια θάφτηκε. Ποιες είναι οι σκέψεις σας μετά την πρόσφατη βουτιά των βάσεων;

Α. Διαμαντοπούλου: Αυτό που συμβαίνει στα πανεπιστήμια δεν είναι τωρινό. Η μεταρρύθμιση που προσπαθήσαμε τότε να κάνουμε είναι να αλλάξουν και το Λύκειο και το Πανεπιστήμιο. Αξιολογημένο Λύκειο, Εθνικό Απολυτήριο και αξιολογημένο Πανεπιστήμιο, το οποίο θα βάζει τους δικούς του όρους για τις εισαγωγικές. Αν δεν κάνεις αυτές τις αλλαγές, τι θα κάνεις με τη βάση του 10; Είναι πολύ βαθιές οι μεταρρυθμίσεις που πρέπει να γίνουν. Τα σχεδόν 500 πανεπιστημιακά τμήματα πρέπει να αξιολογηθούν και από αυτά κάποια θα πρέπει να κλείσουν και κάποια άλλα να εξελιχθούν σε τεχνολογικά ινστιτούτα και σχολεία. Οσο μετατρέπουμε όλες τις σχολές σε πανεπιστήμια και όλοι επιδιώκουν ένα οποιοδήποτε πτυχίο ΑΕΙ, η χώρα πάει στον γκρεμό. Η εκπαίδευση πάει στον γκρεμό, άρα και η ανάπτυξη.

Δημοσιογράφος: Οταν όμως πήγατε να κάνετε αυτές τις μεταρρυθμίσεις απείλησαν μέχρι και τη ζωή σας. Στο βιβλίο αναφέρετε ένα περιστατικό όπου ένας αντιπρύτανης σας απείλησε: «Αν φέρεις αυτό ως νόμο, θα σε βγάλουν τέσσερις από το υπουργείο.

Α. Διαμαντοπούλου: Και βόμβες μού βάλανε, και απειλητικά μηνύματα είχα, και το γιο μου παρενοχλούσαν. Ηταν μια εποχή όπου οι μεταρρυθμίσεις δεν είχαν μόνο λεκτική βία, είχαν και πραγματική βία. Ηταν το 2011 σας θυμίζω. Οταν έκλεισα τα πρώτα 35 Τμήματα μπροστά στο σπίτι μου άδειαζαν απορριμματοφόρα δήμων. Ηταν πολύ μεγάλη η σύγκρουση.

Αξιζε όμως τον κόπο. Πολλοί και σημαντικοί άνθρωποι σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης, της κοινωνίας και της πολιτικής συνασπίστηκαν για να πετύχουμε κάτι νέο και μεγάλο για την Παιδεία.


Προσωπικά, έκανα την υπέρβαση του φόβου για το πολιτικό κόστος.

Ο φόβος αυτός εμποδίζει τους πολιτικούς να φύγουν μπροστά, απαξιώνει εν τέλει την πολιτική επιτρέποντας σε πολλούς να ισοπεδώνουν κάθε προσπάθεια, αλλά και να τσακίζουν ανθρώπους και υπολήψεις.

Δημοσιογράφος: Τι σας σόκαρε περισσότερο: η αντίδραση των καθηγητών ή των φοιτητών;

Α. Διαμαντοπούλου: Με σόκαρε ότι και στους καθηγητές και στους φοιτητές υπάρχουν μειοψηφίες οι οποίες καθορίζουν τα πάντα. Δεν ήταν η πλειοψηφία των καθηγητών, δεν ήταν η πλειοψηφία των φοιτητών. Αυτό φάνηκε όταν κάναμε τις ηλεκτρονικές εκλογές για τους καθηγητές: πήγε και ψήφισε το 85% ηλεκτρονικά. Κάναμε έρευνα γνώμης στους φοιτητές και συμφωνούσε το 75%. Οι δυναμικές μειοψηφίες είναι αυτές που ταλαιπωρούν τη χώρα. Υπάρχουν οι μειοψηφίες που ουρλιάζουν και οι μεγάλες πλειοψηφίες που παραμένουν σιωπηλές. Εκεί κρίνεται η μάχη για τα επόμενα βήματα της χώρας.

Δημοσιογράφος: Αναφέρετε ένα περιστατικό για το πώς τρεις Ευρωπαίοι συνάδελφοί σας σάς καλωσόρισαν στις Βρυξέλλες όταν γίνατε επίτροπος με αποσπάσματα από τον Ομηρο σε άπταιστα αρχαία ελληνικά. Πιστεύετε ότι ήταν λάθος η κατάργηση της υποχρεωτικής διδασκαλίας των Αρχαίων στα σχολεία;

Α. Διαμαντοπούλου: Γι’ αυτό το περιστατικό κλείνω το γόνυ κάθε φορά στη σπουδαία φιλόλογό μου. Είναι μια πολύ μεγάλη και δύσκολη συζήτηση για το πόσο είναι εφικτό σε αυτή την εποχή να αφιερώνεις χρόνο στα Αρχαία Ελληνικά, αλλά μετά από συνεργασία που έκανα με τον Δ. Ν. Μαρωνίτη για το πώς θα μπορούσε να επανέλθει η διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών χωρίς να είναι μια νεκρή γλώσσα, όπου μαθαίνουμε όχι μόνο τη δοτική και το απαρέμφατο, αλλά και την ουσία, θεωρώ ότι είναι ένα από τα πολύ βασικά στοιχεία που πρέπει να αλλάξουν στο εκπαιδευτικό σύστημα. Μιλάω στο βιβλίο για «Αριστοτέλη και κομπιούτερ». Πρέπει να γίνει ψηφιακή η εκπαίδευση και το παιδί να μαθαίνει προγραμματισμό νωρίς για να μπαίνει στη γλώσσα της εποχής και ταυτόχρονα να διδάσκεται φιλοσοφία και τέχνες. Αυτή είναι η διαφορά του ανθρώπου από τη μηχανή. Εδώ χρειάζεται μια πολύ μεγάλη αλλαγή στο πρόγραμμα σπουδών. Την είχαμε σχεδιάσει όταν ήμουν υπουργός Παιδείας.

Δημοσιογράφος: Τι ακριβώς ήταν το «Νέο σχολείο» που είχατε σχεδιάσει ως υπουργός;

Α. Διαμαντοπούλου: Ηταν ό,τι πιο σύγχρονο υπήρχε στην Παιδεία στον πλανήτη, με πληροφορική από την Α’ Δημοτικού και ταυτόχρονα θέατρο, με διαδραστικούς πίνακες, συνεχή επιμόρφωση για τους καθηγητές. Είχε παρουσιαστεί η πρώτη πλατφόρμα του ψηφιακού σχολείου, με όλα τα βιβλία ενσωματωμένα, με πειράματα, τότε κάναμε και το ψηφιακό φροντιστήριο όπου τα παιδιά ακόμη και των πιο απομακρυσμένων χωριών μπορούσαν να μπαίνουν στο Διαδίκτυο και να κάνουν τα μαθήματα των εισαγωγικών εξετάσεων με πρότυπο τρόπο. Το συνέχισε και η επόμενη κυβέρνηση, έφτασε να το έχει ως πρόγραμμα το 63% των σχολείων. Το σταμάτησε ο ΣΥΡΙΖΑ τελείως. Είναι απίστευτο ότι αυτά καταργήθηκαν. Η δουλειά τόσων ανθρώπων, και το κόστος φυσικά, γιατί αυτά πληρώθηκαν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Τουλάχιστον η ψηφιακή πλατφόρμα που φτιάξαμε τότε χρησιμοποιήθηκε τώρα με τον COVID.

Δημοσιογράφος: Την εποχή που δεχόσασταν τις προσωπικές επιθέσεις, υπήρξαν στιγμές που είπατε «θέλω να τα παρατήσω, δεν αξίζει»;

Α. Διαμαντοπούλου: Υπήρξαν πολλές στιγμές που έκλαψα, που έπαιρνα χαπάκια για να μπορέσω να κοιμηθώ, που δεν έτρωγα μέρες γιατί το στομάχι μου είχε κλείσει, αλλά ποτέ δεν είπα «θα τα παρατήσω».

Δημοσιογράφος: Συγκριτικά με άλλα πολιτικά πόστα σας, στο Παιδείας αισθανθήκατε πιο έντονα ότι επιτελούσατε λειτούργημα;

Α. Διαμαντοπούλου: Αυτό που κρατάω είναι ότι για να αλλάξεις την Παιδεία αξίζει οποιοδήποτε κόστος. Αξίζει να μην εκλεγείς ξανά, αξίζει να τα θυσιάσεις όλα. Αξίζει γιατί η Παιδεία είναι ο εγκέφαλος και η ψυχή του έθνους και γιατί σε βάθος χρόνου αυτά αναγνωρίζονται. Τώρα περπατάω στο δρόμο και με σταματάνε, μου στέλνουν μέιλ και επιστολές και αναρωτιέμαι όλος αυτός ο κόσμος πού ήταν τότε; Νιώθω ευγνωμοσύνη που βρέθηκα σε αυτή τη θέση όταν με επέλεξε ο Γιώργος Παπανδρέου.

Δημοσιογράφος: Εχετε διδάξει σε πολλά διάσημα ξένα πανεπιστήμια, όπως το Χάρβαρντ και το Μποκόνι. Τι ζηλέψατε εκεί;

Α. Διαμαντοπούλου: Το καθαρά ακαδημαϊκό περιβάλλον. Οι καθηγητές δεν ασχολούνται με τη διοίκηση, σαν να είναι Νομαρχία, ή με το ποιος θα ψηφίσει ποιον. Υπάρχει το περιβάλλον για να αναπνεύσουν η έρευνα και η διδασκαλία. Είναι κάτι απλό και δεν μπορούμε να το πετύχουμε.

diamantopoyloy_5.jpg

 Υ.Γ.: Όποιος διαβάσει το βιβλίο ανακαλύπτει επίσης το πόσες γυναίκες έσωσε από το τράφικιγκ στο Άμστερνταμ, τ'ότι αυτή δημιούργησε την πλατφόρμα για τηλεμάθημα στα σχολεία που χρησιμοποίησε την Άνοιξη η Ν.Δ. λόγω ιού, και άλλα τέτοια νόστιμα.....

 
 

Τροποποιήθηκε από tzortzis95

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

https://www.esos.gr/arthra/69530/sygklitos-ekpa-provlimatismos- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --tis-diagrafes-foititon 

παρακολουθώ άνευ σχολιασμού όλο αυτό το διάστημα, συμπεριλαμβανομένων και κάποιων βεβαιοτήτων ότι τώρα με το τυράκι της χρηματοδότησης σιγά μην ασχοληθούν οι καθηγητές με τους φοιτητές...όμως όταν έχεις πετσοκόψει κατά 100% τον προυπολογισμό των ΑΕΙ συγκριτικά με προηγούμενα χρόνια και πας να δώσεις λιγότερα με έμμεσο τρόπο, κάποιοι φοβούνται ότι όλο αυτό εν μέσω πολλών άλλων μείζονων κοινωνικοοικονομικών ζητημάτων δε θα περάσει ανέφελα...

"Τον προβληματισμό της διατυπώνει, με ανακοινωθέν,  η Σύγκλητος του ΕΚΠΑ  για το αν η θέσπιση αυστηρών μέτρων (χρονικών ορίων φοίτησης και η διαγραφή φοιτητών) αποτελούν ιδιαίτερα στην παρούσα φάση, δόκιμο τρόπο αντιμετώπισης του ζητήματος της καθυστέρησης αποφοίτησης, εν μέσω πανδημίας και μεγάλης οικονομικής ύφεσης.

Οι Συγκλητικοί του Πανεπιστημίου θεωρούν ότι, παρόμοια μέτρα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους τις  οικονομικές συνθήκες που επικρατούν σήμερα στη χώρα, τα προβλήματα που η πανδημία δημιούργησε στην κοινωνία και την πανεπιστημιακή κοινότητα και, βέβαια, το επίπεδο χρηματοδότησης της Ανώτατης Εκπαίδευσης".

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους


 

 Φίλες και φίλοι καλημέρα, καλησπέρα και καληνύχτα. Είναι τα νέα της Μπανανίας. Στην παρουσίαση, ο νεοφιλελεύθερος κλώνος του Πίκου Απίκου.


 

Η άριστη κυβέρνηση της χώρας αποφάσισε να θέσει σε εφαρμογή το δεύτερο, επικαιροποιημένο, νέο της σχέδιο για την υγειονομική ασφάλεια των πολιτών.

Βάσει αυτού, απαγορεύονται οι συνωστισμοί σε πλατείες, θέατρα και κλειστούς χώρους, επιτρέπονται όμως στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Μάλιστα, μιας και τα μυστήρια τελούνται υπό κανονικές συνθήκες μόνο με τον γαμπρό τη νύφη και τους γονείς τους, ή το βαφτιστήρι και τους νονούς, οι γάμοι και οι βαφτίσεις μπορούν να πραγματοποιούνται πλέον σε αποβάθρες του Μετρό, όπου υπάρχει πλήθος κόσμου. Για καλύτερη προσομοίωση και εμπέδωση της ιεροτελεστίας, προτείνονται οι σταθμοί Αγία Μαρίνα, Άγιος Αντώνιος ή Άγιος Δημήτριος. Οι μάσκες είναι υποχρεωτικές αλλά αυτές δεν τις παρέχει το κράτος καθώς το υλικό για αλεξίπτωτα μας τελείωσε.

Παρόλα αυτά, όπως είπε και ο υπουργός της Οικονομίας της χώρας, το κράτος είναι έτοιμο για να αντέξει ένα νέο lockdown το οποίο η κυβέρνηση αποσαφηνίζει σε κάθε τόνο πως δεν θέλει να το κάνει, αλλά μπορεί και να το πραγματοποιήσει, αν την αναγκάσετε εσείς οι πολίτες με ανεύθυνες συμπεριφορές.

Σε άλλα νέα, πληροφορίες που κάνουν λόγο για "πέταμα εκατομμυρίων" για τις μάσκες τεντόπανα, τον Μεγάλο Περίπατο, το φράγμα του Αιγαίου, τη λίστα του κυρίου Πέτσα και το Σκόιλ Ελικίκου, διαψεύδονται κατηγορηματικά ως fake news και όσοι τις διακινούν έχουν την ευθύνη των λεγόμενών τους.

Συγκεκριμένα, τα εν λόγω δημοσιεύματα αναφέρουν πως:

-Οι μάσκες για γίγαντες που δόθηκαν στα σχολεία κόστισαν περίπου 6 εκατομμύρια ευρώ.

-Ο Μεγάλος Περίπατος που ήταν όπως αποδείχθηκε ένα αποτυχημένο πείραμα, παρά τις παλινωδίες του Δημάρχου, κόστισε σχεδόν 2 εκατομμύρια ευρώ.

-Το πλωτό φράγμα 2.700 μέτρων που παραβιάζει διεθνείς συμβάσεις κόστισε 500.000 ευρώ και μάλλον δεν θα χρησιμοποιηθεί ποτέ.

-Η λίστα Πέτσα για την "ενίσχυση" των ΜΜΕ έφτασε στα 20 εκατομμύρια ευρώ και ίσως ενεργοποιηθεί και πάλι αν έχουμε νέα καραντίνα.

-Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Σκόιλ Ελικικού και μέτζη του νεούκτη" κόστισε 85 εκατομμύρια ευρώ.

Όλα τα παραπάνω ποσά επιβεβαιώνονται μεν, ωστόσο η αλήθεια είναι πως η κυβέρνηση προέβη στις παραπάνω ενέργειες για να διασκεδάσει τον κόσμο και να τον κάνει να ξεχαστεί από τη μίζερη επαναλαμβανόμενη καθημερινότητα του κορονοϊού και της υγειονομικής κατήφειας.

Διεθνείς ακαδημαϊκές έρευνες έχουν επιβεβαιώσει κατηγορηματικά και απόλυτα, πως η ψυχαγώγηση των μαζών δεν αναπληρώνεται με τίποτα και κανένα ποσό δεν είναι αρκετό για τη διασκέδαση του πλήθους. Επιπροσθέτως, η παραπάνω ατζέντα καθιστά τα δελτία ειδήσεων πιο ελκυστικά για το τηλεοπτικό κοινό, αλλάζοντας τα δεδομένα σε μια παγκόσμια πρωτοτυπία που θα ακολουθήσουν πολλοί.

Να σημειωθεί ακόμη πως η κυβέρνηση αποδέχεται με σεβασμό την κριτική που αναπτύσσεται στα social media και αφού προχωρήσει σε κινήσεις ψυχαγωγικού μάνατζμεντ, εν συνεχεία ανταποκρίνεται στο δημόσιο αίσθημα και πράττει αναλόγως διορθώνοντας τις όποιες αστοχίες της.

Παράλληλα, κλείνει τα αυτιά της στη γκρίνια, τον πεσιμισμό και τον νιχιλισμό που εκφράζουν κάποιοι ακραίοι παράγοντες της δημόσιας σφαίρας και καλεί όλους τους υπηκόους της χώρας να εξωτερικεύσουν με κάθε τρόπο τη θετική τους ενέργεια.

Με θετική ενέργεια και φιλότιμο θα καταφέρουμε άλλωστε να ξεπεράσουμε την κρίση, δεν θα αρρωστήσουμε και δεν θα χρειαστεί να νοσηλευτούμε σε ΜΕΘ, γιατί τις λίγες που έχουμε τις διαθέτουμε για τους ασθενείς με COVID-19. Περισσότερες δεν μπορούμε να φτιάξουμε γιατί έχουμε στα σκαριά να δώσουμε δωρεάν παγουρίνια σε όλους τους κατοίκους του νομού Αττικής έτσι ώστε να περιοριστεί η διασπορά της νόσου στα μεγαλύτερο δυνατό βαθμό. Άλλωστε, έτερες επιστημονικές έρευνες έχουν τεκμηριώσει πως ο COVID-19 δεν κολλάει αν έχεις παγουρίνο, αν φιλάς χέρι ιερέα (ακόμη κι αν είσαι ο Χαρδαλιάς) και αν μεταλαμβάνεις με ιερή λαβίδα (ακόμη κι αν είσαι ο Κουμουτσάκος).

Τέλος, απαντώντας στην κριτική που δέχεται για τις μη μόνιμες προσλήψεις υγειονομικών, η κυβέρνηση απαντά πως η μονιμότητα αντιβαίνει στην ελαστική και πάρα πολύ ευέλικτη μορφή εργασίας που προωθεί το επιτελικό κράτος, ενώ δεν συμπεριλαμβανόταν στις προεκλογικές εξαγγελίες του πρωθυπουργού.

Έτσι, όπως αναφέρουν στα νέα της Μπανανίας, κύκλοι του Μαξίμου, η εφαρμογή του προεκλογικού προγράμματος συνεχίζεται με ελάχιστες παρεκκλίσεις, παρότι έχουν παρατηρηθεί φαινόμενα "φωτογραφικών" ανανεώσεων συμβάσεων σε κατά τόπους δημοτικές αρχές, όπως για παράδειγμα ο δήμος Αθηναίων, τα οποία όμως χαρακτηρίζονται ως "μεμονωμένα" και περιθωριακά.

Εν κατακλείδι κυρίες και κύριοι, σημασία δεν έχει το τι μπάχαλο προκαλείται τώρα, αλλά το γεγονός ότι από καθαρή τύχη δεν βιώνουμε ακόμη μεγαλύτερο μπάχαλο (δεν το λες και λίγο αυτό. Το λες;).

Φίλες και φίλοι καλημέρα, καλησπέρα, καληνύχτα και - κυρίως - καλή τύχη. Θα μας χρειαστεί.

 

rasoxardalias324.jpg


 

Τροποποιήθηκε από tzortzis95

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Manolis Dermitzakis

Ειμαστε σε καλη επιδημιολογικη κατασταση στην Ελλαδα;
Τον τελευταιο καιρο ακουω πολυ συχνα οτι η Ελλαδα ειναι απο τις καλυτερες στον κοσμο επιδημιολογικα.
Απο την αλλη πλευρα οι θανατοι στην Ελλαδα φαινονται πολλοι και υπαρχει γενικα μια μεγαλη ανησυχια ειδικα για την Αθηνα.
Εκανα επομενως μια αναλυση για να καταλαβω τι συμβαινει. Πηρα τα δεδομενα απο 1 Αυγουστου και μετα ωστε να μην επηρεαστουν οι αριθμοι απο την επιτυχια της πρωτης φασης.
Δειτε το γραφημα παρακατω για δεδομενα απο 1 Αυγουστου εως 27 Σεπτεμβριου.
📌 Η πρωτη παρατηρηση ειναι οτι η Ελλαδα ειναι η χειροτερη μεταξυ 10 χωρων στο λογο θανατων προς ταυτοποιημενα κρουσματα. Το γιατι συμβαινει αυτο θα το συζητησουμε λιγο παρακατω.
📌 Η δευτερη παρατηρηση ειναι οτι σε θανατους ανα εκατομμυριο πληθυσμου η Ελλαδα ειναι 4η χειρότερη απο τις ιδιες 10 χωρες.
Να τονισω οτι η Ελλαδα ειχε καλυτερα επιδημιολογικα χαρακτηριστικα και απο τις 9 αλλες χωρες με τις οποιες κανω συγκριση.

Πως εξηγειται αυτο;
Παρακατω ειναι μερικες εξηγησεις που εχω ακουσει σε ιδιωτικες και δημοσιες συζητησεις με συναδελφους και αλλους:
1. Η ηλικιακη κατανομη των κρουσματων στην Ελλαδα ειναι διαφορετικη οποτε εχουμε περισσοτερους θανατους. Αυτο το θεωρω ως μικρης σημασιας παραμετρο γιατι δεν μπορει να εξηγηθει γιατι η Ελλαδα ειναι οχι μονο χειροτερη στο λογο θανατοι/κρουσματα αλλα και 2-3 φορες πιο πανω. Χωρες οπως Ιταλια και Πορτογαλια επρεπε να εχουν το ιδιο προβλημα.
2. Το συστημα υγειας μας δεν αποδιδει και πεθαινουν πολλοι. Δεν το θεωρω πιθανο καθως ειχαμε καλες αποδοσεις στο παρελθον, και παρα τις μετριες υποδομες, οι ελληνες γιατροι ειναι απο τους καλυτερους.
3. Η αγαπημενη εξηγηση του Ανασταση Περρακη οτι στις αλλες χωρες οι πολυ αδυναμοι πεθαναν ενω στην Ελλαδα ηταν ακομα ζωντανοι και πεθαινουν τωρα. Αυτο δεν μπορει να αποτελεσει κυρια εξηγηση γιατι χωρες οπως η Αυστρια και η Πορτογαλια που επισης τα πηγαν καλα στην πρωτη φαση συνειζουν να τα πηγαινουν καλυτερα απο την Ελλαδα στο λογο θανατοι/κρουσματα και τωρα.
4. Η στρατηγικη τεστ δεν ειναι αρκετη η ειναι διαφορετικη. Αυτο θεωρω οτι ειναι η πιο πιθανη εξηγηση. Μπορει να κανουμε πολλα τεστ γενικα αλλα η κατανομη των τεστ ισως δεν ειναι η σωστοτερη. Ισως καταναλωνουμε πολλα τεστ στα συνορα η σε αλλες στοχευμενες στρατηγικες με τελικα μικρη αποδση στην ταυτοποιηση κρουσματων. Αυτο μας κανει πιο "τυφλους" σε μη διαπιστωμενα κρουσματα.

Τι σημαινουν ολα αυτα;
1. Τα διαπιστωμενα κρουσματα που βλεπουμε ειναι πολυ λιγοτερα απο αυτα που βλεπουν οι αλλες ωρες. Με αλλα λογια εαν ειχαμε την ευαισθησια ταυτοποιησης κρουσματων χωρων οπως η Αυστρια, η Ελβετια κα, θα διαπιστωναμε 600-900 κρουσματα την ημερα κι οχι 300. Αυτο σημαινει, οπως φαινεται και απο τους θανατους αν εκατομμυριο οτι ειμαστε σε μια μεση προς χειροτερη κατασταση στην Ευρωπη κι οχι μια απο τις καλυτερες χωρες οπως εχει υποστηριχθει.

Τι πρεπει να κανουμε;
1. Τα μετρα πρεπει να ειναι εμπροσθοβαρη κι οχι "μικροδιαχειριση" της κοινωνιας. Πρεπει να ειναι μετρα απλα στην κατανοηση, σχετικα οριζοντια, εστω και αν ειναι με τοπικο χαρακτηρα και να ειναι βιωσιμα για πολλες εβδομαδες. Πχ μασκα παντου αλλα και αυξηση τηλε-εργασιας. Το να κλεινουμε δραστηριοτητες οπως τα εστιατορια η τα καφε και μπαρ δε βοηθαει αλλα οδηγει σε ανεξελεγκτες συμπεριφορες. Καλυτερα να ειναι ολα ανοιχτα με καθημενους μονο και μεχρι αργα με αυστηρους ελεγχους και μετρα ωστε να υπαρχει συντεταγμενη συμπεριφορα. Και να μην ριχνουμε συνεχεια τα βαρη στους νεους, ουτε φυσικα και να λαβουμε περιοστικα μετρα για τους ηλικιωμενους. Πρεπει επειγοντως να αρχισει η πτωση των κρουσματων πριν μπουμε στο χειμωνα οπου ο ρυθμος μεταδοσης μαλλον θα αυξηθει. Πρεπει τα μετρα να ειναι βιωσιμα ωστε να μην αναγκαστουμε να παμε σε νεο καταστροφικο για οικονομια και κοινωνια lockdown που δε θα ειναι και το μοναδικο αλλα απλως η αρχη.
2. Νομιζω οτι θα συμφωνησω με τον Ηλια Μοσιαλο οτι πρεπει να δημιουργηθει μια μικρη σε μεγεθος επιτροπη με μεγαλυτερη διεπιστημονικοτηητα και με μελη με μεγαλη οπτικη γωνια και εμπειριες περα απο τις καθαρα τεχνικες που εχει η τρεχουσα επιτροπη. Η τρεχουσα επιτροπη μπορει να συνεχιζει να συνεπικουρει σε τεχνικα θεματα.
3. Χρειαζεται, εστω και τωρα μια εθνικη στρατηγικη για τα τεστ ωστε να ειναι αποδοτικα και να εξασφαλιζεται και η ποιοτητα αλλα και η εισαγωγη νεων τεχνολογιων οποτε και οπως αυτες ειναι διαθεσιμες.

Η πανδημια δεν εχει τελειωσει και η κορυφωση της ειναι μπροστα μας. Ακομα και με τα εμβολια, θα συνεχισουμε να εχουμε μικροτερα αλλα σημαντικα θεματα να λυσουμε τουλαχιστον για 1-2 χρονια ακομα.
Η λογικη οτι ειμαστε απο τους καλυτερους οχι μονο δε βοηθαει στο να κανουμε προσπαθεια, καθως φερνει εφησυχασμο, αλλα και δεν ειναι πια αληθεια.
Χρειαζεται επιτελους να επανακτησουμε την αυτοσυγκεντρωση μας και να εστιαστουμε στην εφαρμογη των μετρων, οποια και να ειναι αυτα, ωστε να εχουμε ενα ασφαλη χειμωνα μεχρι σιγα σιγα τα εμβολια και φαρμακα να μετριασουν την ενταση του προβληματος.

Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο που λέει "0.014 0.012 deaths/cases 0.008 0.006 0.004 0.002 AUT FRA UK ITA POR BEL 20 NL GER deaths per million inhab CH 10 GR AUT FRA UK ITA POR BEL NL GER CH"

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

:lol:

enikos1.jpg

Τροποποιήθηκε από asamotref

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

 «Καλή» ακαδημαϊκή χρονιά

 

«Η συνταγματική, η κοινωνική υποχρέωση της κάθε κυβέρνησης να στηρίζει την εκπαίδευση, τη μόρφωση των πολιτών της, εγκαταλείπεται»

Η νέα ακαδημαϊκή χρονιά 2020-2021 έχει ξεκινήσει. Μια ιδιαίτερη χρονιά εν μέσω πανδημίας, συνεχών τουρκικών προκλήσεων, φιλοαμερικανικής και ευρωεμμονικής εξωτερικής πολιτικής, έντονης οικονομικής ύφεσης και ανεργίας. Αν στα παραπάνω κανείς προσθέσει την μέχρι σήμερα εφαρμοζόμενη κυβερνητική πολιτική στην Εκπαίδευση, τα όσα συμβαίνουν στη Δευτεροβάθμια, συνέπεια της απουσίας μιας οργανωμένης προετοιμασίας για την ασφαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, καθώς και τις πρόσφατες εξαγγελίες για τα επερχόμενα νομοσχέδια–αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας, η ευχή “καλή ακαδημαϊκή χρονιά”, ακούγεται δυστυχώς, παρά τον παραδοσιακό της χαρακτήρα, εκτός τόπου και χρόνου.

Παρακολουθώντας τις ανακοινώσεις της Υπουργού Παιδείας, των συνεργατών της τόσο σε υπουργικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο διορισμένων οργάνων (βλ. Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (Ε.Α.Α.Ε.)/ΦΕΚ4653/2020), φιλοκυβερνητικών πρυτανικών αρχών, καθώς και των γνωστών κυβερνητικών «λαγών», αρθρογράφων της «Καθημερινής», του «Βήματος» και άλλων φιλοκυβερνητικών εντύπων, διαπιστώνουμε ότι η πανδημία και η οικονομική εξαθλίωση, αποτελούν για το Υπουργείο Παιδείας το ιδανικό πλαίσιο για την ολοκλήρωση των στόχων του.

Μετά την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου, μετά από μια μακρά και συστηματική παραπληροφόρηση της ελληνικής κοινωνίας, κατασυκοφάντησης του προοδευτικού φοιτητικού κινήματος, αποκρύβοντας τα δίκαια αιτήματά του, την απαρχή διορισμού θεσμικών οργάνων («Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης»), τη στεγανοποίηση του «Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας» των ΑΕΙ, την ίδρυση στα ΑΕΙ Κέντρων Έρευνας, Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας (http://archimedes.uoa.gr/), καθώς και μηχανισμών ενίσχυσης και προώθησης των σχεδίων επιτάχυνσης της εμπορευματοποίησης της παραγόμενης γνώσης (http://accelerator.archimedes.uoa.gr/ ), παραβιάζοντας ουσιαστικά το άρθρο16 του Συντάγματος με την αναγνώριση των «πτυχίων» των ιδιωτικών «κολεγίων», με πολύπλευρα ολέθριες συνέπειες, σειρά έχει η νομοθετική ολοκλήρωση της ακραίας συντηρητικής μετάλλαξης της Ανώτατης Εκπαίδευσης.

Η συνταγματική, η κοινωνική υποχρέωση της κάθε κυβέρνησης να στηρίζει την εκπαίδευση, τη μόρφωση των πολιτών της, εγκαταλείπεται, με το ψευδεπίγραφο επιχείρημα της αυτοτέλειας των ιδρυμάτων και της με ίδιους πόρους διαχείρισης της τύχης τους. Η κυβέρνηση της ΝΔ με τρόπο συστηματικό μεταλλάσει τους πανεπιστημιακούς δασκάλους σε αγοραίους managers, τα πανεπιστήμια και τις όποιες υποδομές τους σε όργανα εξυπηρέτησης των συμφερόντων των όποιων ιδιωτών «επενδυτών», παραγόντων της «αγοράς», των οποίων το οικονομικό συμφέρον είναι ο καθοριστικός παράγοντας στη «συνεργασία» τους με τα πανεπιστήμια. Η διεξαγόμενη έρευνα σε ένα Δημόσιο Πανεπιστήμιο οφείλει να υπηρετεί την ανάπτυξη, την πρόοδο της επιστήμης, τις πραγματικές κοινωνικές ανάγκες, να αποζητά απάντηση σε κορυφαία, παγκόσμια επιστημονικά ερωτήματα που απασχολούν την ανθρωπότητα, η αξία της απάντησης στα οποία δεν αποτιμάται μέσω της ανόδου κάποιων χρηματιστηριακών δεικτών μιας εταιρείας ή του ύψους των καταθέσεων ενός «επενδυτή».

Όταν η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών της χώρας μας αγωνιούν για το αν υπάρχει διαθέσιμο κρεβάτι σε δημόσιο νοσοκομείο αν νοσήσουν, βρίσκονται σε αναστολή εργασίας, με την ανεργία να καλπάζει, τα σχολεία να κλείνουν το ένα μετά το άλλο, λόγω νέων κρουσμάτων, έχοντας μια κυβέρνηση που μετά το “lock down” έπαιξε στα ζάρια του “βλέποντας-άραγε- και κάνοντας-τι” το μέλλον ενός λαού, το Υπουργείο Παιδείας, η κυβέρνηση της ΝΔ, εκτιμά ότι κανείς δεν θα προσέξει ή δεν θα έχει τη δύναμη να αντιδράσει στα «νέα» κυβερνητικά μέτρα, για την πλήρη ιδιωτικοποίηση της Δημόσιας Ανώτατης Εκπαίδευσης, τον ασφυκτικό και πολυεπίπεδο κυβερνητικό έλεγχο της πανεπιστημιακής λειτουργίας.

Τα χρόνια που προηγήθηκαν της έντονης οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα, οι φοιτητές, με την προοπτική μιας κάποιας επαγγελματικής απασχόλησης, αποφοιτούσαν με λογικούς ρυθμούς, το δε μέσο ετήσιο ποσοστό αποφοίτων βρισκόταν μέσα σε αποδεκτά έως υψηλά επίπεδα. Όσο η οικονομική κατάσταση της μέσης ελληνικής οικογένειας χειροτέρευε, τόσο μεγάλωνε η ανάγκη κάθε μέλους της να συμβάλει οικονομικά στην ενίσχυση του οικογενειακού προϋπολογισμού, και όλο και περισσότεροι φοιτητές αναγκάζονται να εργάζονται, παραμελώντας τις σπουδές τους. Παράλληλα οι δυνατότητες επαγγελματικής απασχόλησης των πτυχιούχων, ανεξάρτητα ειδικότητας, ιδιαίτερα των παιδιών φτωχών οικογενειών, γίνονται ασήμαντες. Η οικονομική ασφυξία, η απουσία ελπίδας για επαγγελματικής αποκατάσταση, απετέλεσαν τους κύριους παράγοντες για τη δημιουργία της πλειοψηφίας των «λιμναζόντων» φοιτητών. Αντί να σχεδιάζει η κυβέρνηση την «κάθαρση» αυτών των φοιτητών, ας αναζητήσει, ας καταγράψει και δημοσιοποιήσει την ταξική προέλευση αυτών των φοιτητών που τα χρόνια της οικονομικής εξαθλίωσης και της ανεργίας καθυστερούν την αποφοίτησή τους. Και τότε ο ελληνικός λαός θα καταλάβει.

Αυτούς τους φοιτητές η κυβέρνηση θέλει να διαγράψει για να «καθαρίσει το τοπίο των πανεπιστημίων», όπου θέση θα έχουν τα παιδιά των γιατρών, των δικηγόρων, που ολοκληρώνοντας τις σπουδές τους στα «επιτρεπτά» χρονικά πλαίσια , θα πάρουν την πελατεία του πατέρα ή της μητέρας ή θα χρησιμοποιήσουν τις γνωριμίες τους ή κληρονομικώ δικαίω, επιστρέφοντας από τα πανεπιστήμια αριστείας της αλλοδαπής, θα αναλάβουν από τα βουλευτικά έδρανα της Ελληνικής δημοκρατίας να σώσουν αυτούς τους φτωχούς, που έχοντας τους διαγράψει οι σημερινοί βουλευτές γονείς τους, τους στέρησαν και το στοιχειώδες δικαίωμα να αποφοιτήσουν όταν και όποτε οι κοινωνικές συνθήκες τους το επιτρέψουν. Η δε Ευρωπαϊκή Ένωση θα είναι ικανοποιημένη με τους νέους δείκτες αξιολόγησης (υψηλά ποσοστά αποφοίτησης και επαγγελματικής αποκατάστασης) που θα τους παρουσιάσει η υποτελής στη «Κοινή Ευρωπαϊκή Πολιτική για την Ανώτατη Εκπαίδευση» ελληνική κυβέρνηση.

Παράλληλα, η καθυστέρηση του χρόνου αποφοίτησης ερμηνεύεται από ομάδες πανεπιστημιακών, από άλλους μετά από βιαστική ανάλυση, από άλλους σκόπιμα, όχι ως αποτέλεσμα της αλλαγής των κοινωνικών συνθηκών και των εφαρμοζόμενων πολιτικών αξιοποίησης του επιστημονικού δυναμικού της χώρας, αλλά ως αποτέλεσμα των μέχρι σήμερα ακολουθούμενων «βεβαρυμμένων» Προγραμμάτων Σπουδών, τα οποία προτείνουν να «αποψιλωθούν», να γίνουν πιο «ελαφρά» και «ευέλικτα», γεγονός που θα οδηγήσει αναπόφευκτα σε «κολεγιακού» τύπου τριετή πτυχία. Έτσι, το εκπαιδευτικό κόστος για την κυβέρνηση, θα μειωθεί, οι «πολλοί» θα αποφοιτούν γρηγορότερα, με περιορισμένη επιστημονική γνώση, λιγότερες απαιτήσεις, εξαρτημένοι από τη «δια βίου εκπαίδευση». Εκείνοι δε που έχουν την οικονομική άνεση για πλήρη, ολοκληρωμένη μόρφωση, και τους οποίους το σύστημα θα αξιοποιήσει σε επιτελικές θέσεις στη διοίκηση, στην παραγωγή και στην αναπαραγωγή του, θα την αποκτήσουν ούτως ή άλλως.

Η Υπουργός Παιδείας, η κυβέρνηση της ΝΔ, δεν σταματά εδώ. Η Ε.Α.Α.Ε. δεν είναι αρκετή. Στην κατεύθυνση του απόλυτου ελέγχου της λειτουργίας των ΑΕΙ, στη στήριξη των σχεδίων τους από κάθε «πρόθυμη» πολιτική δύναμη, σχεδιάζουν την επαναφορά των χρεωκοπημένων «Συμβουλίων Ιδρύματος», ενώ επαναπροωθούν την δημιουργία της «πανεπιστημιακής αστυνομίας». Μαζί με τα καταδικασμένα σχέδια της υπουργίας Διαμαντοπούλου, το «Νέο Σχολείο», η αναδιάρθρωση των προγραμμάτων σπουδών, της θλιβερής διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, έρχονται και πάλι αναμασημένα από την ΝΔ, ενώ οι γνωστοί κυβερνητικοί κονδυλοφόροι συγχαίρουν την κυβέρνηση γιαυτόν τον πολιτικό της «πλουραλισμό» και την πολιτική σύγκληση με άλλες πολιτικές δυνάμεις!

Εξ ίσου θλιβερή η μείζων αντιπολίτευση του ΣΥΡΙΖΑ, έχοντας στρώσει το χαλί στη ΝΔ αποδιάρθρωσε την Εκπαίδευσης στο σύνολό της, ασχολείται δια του πρώην υπουργού Παιδείας της κ. Κ. Γαβρόγλου με την «σημασία της Γ΄Λυκείου» (Εφημ. Συντακτών 20/9), όταν οι συνέπειες της διάλυσης της τεχνολογικής εκπαίδευσης είναι πλέον εμφανείς, η Δευτεροβάθμια εκπαίδευση έχασε το εκπαιδευτικό της περιεχόμενο, επί υπουργίας του, οι ελλείψεις σε διδακτικό-ερευνητικό προσωπικό στα ΑΕΙ ξεπερνούν πλέον το 50%, η κρατική χρηματοδότηση για σίτιση και στέγαση των φοιτητών, για στοιχειώδη λειτουργία των ερευνητικών δραστηριοτήτων των ΑΕΙ, βρίσκεται στα ιστορικά χαμηλότερα επίπεδα, και η ολοκλήρωση (;) των σχεδίων της κυβέρνησης με το νέο νσχ για την Εκπαίδευση είναι προ των πυλών.

Και άλλοτε συντηρητικές κυβερνήσεις επιχείρησαν να επιβάλλουν ανάλογα σχέδια και απέτυχαν. Ας γίνει το ίδιο και τώρα. Το φοιτητικό κίνημα, ο ελληνικός λαός έχει τα δικά του αντανακλαστικά, σε πείσμα της πανδημίας και της αγωνίας που τον διακατέχει. Ο αγώνας για ένα πανεπιστήμιο που θα προσφέρει υψηλού επιπέδου μόρφωση σε όλους όσοι την επιζητούν, δημιουργώντας επιστήμονες που θα συμβάλλουν στην κοινωνική πρόοδο, υπηρετώντας την επιστημονική αλήθεια, είναι αδιάλειπτος.

Τότε, όταν ο αγώνας αυτός έχει δικαιωθεί, η ευχή «Καλή ακαδημαϊκή χρονιά» θα έχει αποκτήσει πραγματικό περιεχόμενο.

 
 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

safe_image00000000000001111111111111.php

Είναι ν'απορεί κανείς πώς πράγματι σκέφτηκαν μαθητές να σηκώσουν αυτό το πανό. Τουλάχιστον κάποτε οι καταληψίες είχαν ένα επίπεδο....

b8473e15231c0a304dd0e30526fd78f5.jpg


 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

eddievanhalen-0

Έφυγε από τη ζωή ο θρυλικός κιθαρίστας Eddie Van Halen

Τροποποιήθηκε από musician

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

 Οι δύο άγνωστες φοιτήτριες που βοήθησαν στην καταδίκη της Χρυσής Αυγής

 Την ύπαρξη αυτών των φοιτητριών τη μάθαμε -όσοι δεν έχουμε καθημερινή τριβή με τη δίκη της Χρυσής Αυγής- από την εμβληματική αγόρευση του δικηγόρου της Πολιτικής Αγωγής, Θανάση Καμπαγιάννη.

Το τέλος της συγκλονιστικής αγόρευσης του Καμπαγιάννη 

“Πιο σημαντικές θεωρώ ότι ήταν οι δύο φοιτήτριες, η Δ. Ζ. και η Π. Κ. Δυο νέες κοπέλες που βρέθηκαν τυχαία σ’ ένα παγκάκι να λένε τα δικά τους και κατέληξαν να γίνουν αυτόπτες μάρτυρες της σημαντικότερης πολιτικής δολοφονίας της γενιάς μας, τουλάχιστον των τελευταίων δεκαετιών. Και δεν φοβήθηκαν να δώσουν το όνομά τους και θυμόσαστε ότι οι αστυνομικοί έκαναν έκκληση, αλλά πολύ λίγοι το έκαναν, από πολύ κόσμο που το είχε δει, γιατί το έγκλημα έγινε «σε δημόσια θέα». Και κάνανε αυτό το βήμα και τους είμαστε ευγνώμονες γι΄αυτό.
 

Το βράδυ εκείνο, η Π.Κ. επικοινώνησε με τη μητέρα της για να της πει ότι είναι σε ένα αστυνομικό όχημα, ότι υπήρξε αυτόπτης μάρτυρας μιας δολοφονίας και ότι πάει να καταθέσει. Και η μητέρα της είπε τότε: «κατέβα τώρα από το αυτοκίνητο όπου κι αν είσαι, πάρε ένα ταξί και γύρνα σπίτι σου»,. Και η Π.Κ. της απάντησε: «αν ήταν κάτω πεσμένος ο αδελφός μου, θα έλεγες το ίδιο;». Και την αψήφησε. Και πήγε και κατέθεσε. Τι φοβερό επεισόδιο στη ζωή ενός ανθρώπου. Να έχεις κάνει ένα παιδί, ένα κορίτσι, να μεγαλώνει, να γίνεται μια νέα κοπέλα, να ενηλικιώνεται, να έρχεται η ώρα να απογαλακτιστεί, να σε αψηφήσει. Και να χτυπάει το τηλέφωνο μετά τα μεσάνυχτα, να ακούς το παιδί σου να σου λέει ότι χύθηκε αίμα, ότι έχει εμπλακεί σ αυτή την ιστορία και ότι πάει να καταθέσει. Και να σε αψηφάει έτσι. Σε μια τέτοια περίπτωση. Τι φόβο θα πρέπει να ένιωσε αυτή η μάνα εκείνο το βράδυ. Αλλά και τι καμάρι.

Δεν ξέρουμε για σας κ. Πρόεδρε, αλλά για εμάς αυτές οι δυο νεαρές κοπέλες είναι ο λόγος που μπορούμε να κοιμόμαστε τα βράδια. Μέσα σε ένα ζοφερό τοπίο, για την κοινωνία, για τον κόσμο, αυτές οι δύο νεαρές κοπέλες εκτέλεσαν τα πολιτικά τους καθήκοντα, με την πραγματική έννοια του όρου «πολιτικά». Γιατί εκείνη την άγρια νύχτα, δεν έδρασε μόνο ο κόσμος των λύκων, γιατί αγέλη λύκων ήταν αυτοί που χύμηξαν πάνω στον Παύλο Φύσσα.

Αλλά έδρασε, αναδύθηκε και ο κόσμος των μελισσών, ο κόσμος της αλληλεγγύης, της ανθρωπιάς, ο κόσμος που βλέπει κάτω πεσμένο έναν άνθρωπο και δεν λέει «να ένας ξένος», αλλά λέει «να ο αδελφός μου». Γι’ αυτό τον λόγο περισσότερο από κάθε άλλο μάρτυρα, στην περίπτωση αυτών των δύο νεαρών γυναικών, καλείστε όχι μόνο να κρίνετε την αξιοπιστία τους, αλλά καλείστε κυρίες και κύριοι δικαστές να τοποθετηθείτε: Κι εσείς κ. Πρόεδρε, με ποιον είστε. Με τις μέλισσες ή με τους λύκους;”

2415958.jpg


 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αυτό που έκαναν οι κοπέλες ήθελε πραγματικά πολλά κιλά "καρύδια" που δυστυχώς σπανίζουν στις μέρες μας διεθνώς.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

καλημέρα συνάδερφοι-ισσες,

δεδομένου ότι από διαρροές στον Τύπο και με βάση έναν προγραμματισμό του Υπουργείου χωρίς τη διαμεσολάβηση ενός νέου lockdown, εντός του επόμενου εξαμήνου αναμένεται ο νέος νόμος, έχει υπάρξει κάποια επαφή με τη νομοπαρασκευαστική επιτροπή/γ.γ. ή κάποιον αρμόδιο για το θέμα μας; 

ευχαριστώ πολύ 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε σήμερα με την πρώην Επίτροπο και Υπουργό και Πρόεδρο του Δικτύου για τη Μεταρρύθμιση στην Ελλάδα και την Ευρώπη Άννα Διαμαντοπούλου, την οποία η Ελλάδα θα προτείνει ως υποψήφια για τη θέση του Γενικού Γραμματέα του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ).

 

mitsotakis-diamantopoulou.jpg?itok=NdfcQZve

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Δημιουργία νέας...