Jump to content
Comfortably Numb

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Recommended Posts

1 ώρα πριν, Peter Griffin said:

....η αιτια που η χειρωνακτικη εργασια δεν προτιμαται...οι διεφθαρμενες κυβερνησεις τις τελευταιες δεκαετιες που διελυσαν την αγροτικη και βιομηχανικη παραγωγη της ελλαδας .......... εχουν μεγαλυτερη ευθυνη και ολα αυτα εγιναν για να πεσει το χρημα των επιδοτησεων απο το εξωτερικο και να εξαγορασει ψηφους για να κρατησουν οι πραγματικοι τεμπεληδες, οι πολιτικαντηδες δλδ....... τις πλουσιοπαροχα αμοιβομενες θεσεις τους οπως βεβαια και των "πιστων" τους που εθρεψαν αυτη την κατασταση

Έτσι ακριβώς έγινε...😉  

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Just now, mikro kavouri said:

 (...)  Τόσα χρόνια σπουδών και τόσο χρήμα για αυτές δεν είναι πλεον προσοδοφόρα επένδυση γιατί καλώς ή κακώς Μύριαμ,  η εκπαίδευση είναι ΚΑΙ επένδυση.

To θλιβερό αποτέλεσμα αυτής της εκπαιδευτικής φούσκας, είναι να σε φτύνει στα μούτρα ο δαπίτης ο Κυρανάκης και να μην μπορείς να πεις λέξη.

Αγαπητέ Κάβουρα, ΔΕ γαλουχήθηκα να βλέπω την εκπαίδευση ως 'επένδυση'. Τελεία.   

Δε θεωρώ τον Κυρανάκη, το δαπίτη, ικανό 'να φτύσει εμένα στα μούτρα και να μην μπορώ να του πω λέξη' κιόλας, όπως γράφεις! Με τα δικά σου κριτήρια κι οπτική, η αξιοπρέπεια κι η αυταξία διαβαθμίζεται σύμφωνα με την επαγγελματική αποκατάσταση. Με τη δική μου οπτική, παιδεία και καταγωγή, η αυταξία κι η υπεραξία του κάθε ανθρώπου, δεν επιτρέπει διόλου τη φαντασιωτική εικόνα της τελευταίας σου πρότασης. Με τον τύπο, είμαστε δυο διαφορετικοί κόσμοι που δε συναντώνται πουθενά, πιθανόν ποτέ.

Και για να το ελαφρύνω λιγάκι...όντας πάντα λαλίστατη, ελάχιστες-πολύ συγκεκριμένες-φορές στη ζωή μου, χάνω τη λαλιά μου και σιωπώ.  :lol:  Η μοναδική περίπτωση, λοιπόν, που δε θα έβγαζα άχνα στον κάθε Κυρανάκη, θα ήταν να είμαι λίαν 'τσιμπημένη' μαζί του...Παναγία μου,τέτοιο κακό ούτε στον εχθρό μου! emevlogies

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Just now, tzortzis95 said:

Επειδή κατηγορήθηκε το νήμα αυτό ότι μοιάζει με ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ σύριζα, να τα λέμε και αυτά που μας κάνουν να νοιώθουμε Εθνικά Υπερήφανους:

Φεύγει φαντάρος ο γιος του Κυριάκου Μητσοτάκη

Για τον Έβρο και συγκεκριμένα στην Αλεξανδρούπολη θα υπηρετήσει την στρατιωτική του θητεία ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης.

 

 :lol:  Κυκλοφόρησε διαδικτυακά η 'φήμη' πως το συγκεκριμένο κέντρο όπου κατετάγη ο 'φέρελπις' νέος έχει έδρα τη Θήβα!!!!!  :lol:  'Κακιούλες' από τη Μύριαμ...τη δροσιά της παραλίας μας να έχετε "Monsieur Georges" !!!   embandana

 

 

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

 

39 λεπτά πριν, Myriam said:

Αγαπητέ Κάβουρα, ΔΕ γαλουχήθηκα να βλέπω την εκπαίδευση ως 'επένδυση'. Τελεία.   

Δε θεωρώ τον Κυρανάκη, το δαπίτη, ικανό 'να φτύσει εμένα στα μούτρα και να μην μπορώ να του πω λέξη' όπως γράφεις...Με τα δικά σου κριτήρια κι οπτική, η αξιοπρέπεια κι η αυταξία διαβαθμίζεται σύμφωνα με την επαγγελματική αποκατάσταση.

Ο κυρανακης με την μανατζεριά του "δομημένου βιογραφικού" απευθύνεται σε αυτούς τους προσοντουχους νέους που κυνηγούν μια θέση εργασίας. Αυτοί που επένδυσαν σε σπουδές στην Ελλάδα και το εξωτερικό και θεωρούν (πολύ δικαίως...) πως πρέπει να απολαύσουν τους καρπούς του κόπου τους.  

Επομένως δεν φτυνει εσένα μυριαμ ο Κυρανακης. Αυτούς φτύνει.

Η αξιοπρέπεια κατά την ταπεινή γνώμη μου περνάει προφανεστατα μέσα από το επάγγελμα δεν σταματά όμως εκεί. Όταν μια κοινωνία ή μάλλον μια κοινωνική ομάδα παύει να  είναι δημιουργικη, να παράγει πλούτο και ξεκινά να τρώει από τα ετοιμα, να παρασιτεί σε βαρος των άλλων ή να ζει από τα επιδόματα και τις συντάξεις των παππούδων δεν μπορεί να έχει αξιοπρέπεια. Οι άνθρωποι αυτής της κατηγορίας εξαγοράζονται  πολύ πιο εύκολα από αυτούς που το παλευουν, δημιουργούν, προκοβουν. 

Οι πρώτοι έχουν ανάγκη τον Κυρανακη. Οι δεύτεροι δεν τον έχουν. Για αυτό και ο Κυρανακης και ο κάθε κυρανακης δεν θέλει τους δεύτερους, τους φοβάται.

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
7 λεπτά πριν, mikro kavouri said:

Όταν μια κοινωνία ή μάλλον μια κοινωνική ομάδα παύει να  είναι δημιουργικη, να παράγει πλούτο και ξεκινά να τρώει από τα ετοιμα, να παρασιτεί σε βαρος των άλλων ή να ζει από τα επιδόματα και τις συντάξεις των παππούδων δεν μπορεί να έχει αξιοπρέπεια. 

emclappingemclapping emrespect

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

''Kαι μην παίρνετε ναρκωτικά, δεν φτάνουν για όλους...''

Τζίμης Πανούσης (1954-2018)

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αν και δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα με τον Κυρανάκη και δεν έχω καταλάβει 100% τις παραπάνω αναρτήσεις, πρέπει να πω πως το θέμα "αξιοπρέπεια" έχει γίνει μία καραμέλα και μια μπηχτή προς λαούς και ομάδες. Φιλαράκι του Μετσόβειου έφυγε πέρσι για Trondheim για διδακτορικό, με την προοπτική να δουλέψει μεθαύριο στα πετρέλαια της Statoil. Σε τηλεφωνική συνομιλία λίγους μήνες μετά, αφού είχε εγκατασταθεί, και ενώ εδώ είχε αλλάξει κυβέρνηση, μου πετάει το φοβερό "Χαίρομαι που η Ελλάδα έχει πια μια σοβαρή κυβέρνηση και οι Ελληνες θα ξεπληρώσουν τα χρέη τους στους Γερμανούς και θα αποκτήσουν την αξιοπρέπειά τους." Από τότε έχω να του μιλήσω. Δεν ήξερα για να'μαι ειλικρινής πως είχαμε γίνει αναξιοπρεπείς στους Γερμανούς....

Πριν δύο χρόνια πηγαίνοντας για ένα γάμο στη Σουηδία, έμεινα σε ξενοδοχείο της Στοκχόλμης. Υπήρχε πρόβλημα με το διαβατήριο και με φώναξε ο υπεύθυνος εκεί, μάλλον ανησυχούσαν μην είναι πλαστό και δεν είμαι Έλληνας, και η εμφάνισή μου (κάτι μεταξύ Όρκ και Γκόλεμ) δεν βοηθούσε. Τελικά αφού είδαν ότι όλα καλά -πήρα και τηλ την οικογένεια εκεί- μου εξομολογήθηκε ο Σουηδός μάνατζερ πως έχουν και μία Ελληνίδα εργαζόμενη στη ρεσεψιόν εκεί, την Μαρίνα, αλλά δεν το λένε παραέξω πως είναι ελληνίδα (προφανώς λόγω της έμφυτης αναξιοπρέπειας κάποιου που έρχεται από μία χρεωκοπημένη τεμπέλικη χώρα). Δεν το σχολίασα.

Σε επίπεδο κοινωνικών ομάδων, υπάρχει μία διεθνής τάση (από Άπω Ανατολή, ΗΠΑ, μέχρι και Ευρώπη) να θεωρηθούν αναξιοπρεπείς οι ηλικιωμένοι και η τρίτη ηλικία. Ότι δεν παράγουν και δεν εργάζονται, παρασιτούν και τρώνε τα έτοιμα της νέας γενιάς. Όλο αυτό βέβαια έχει στην πραγματικότητα μικρή σχέση με αξιοπρέπεια, μεγάλη με οικονομικά. Η Ευρώπη π.χ. έχει γηράσκοντα πληθυσμό (οι προβολές στο χρόνο δείχνουν πολύ ανησυχητικά νούμερα) και το σύστημα Πρόνοιας και Ασφάλισης δέχεται και θα δεχτεί πολύ ισχυρές πιέσεις. Ή όπως είχε πει ο Θεός Λοβέρδος "Δεν πεθαίνουν κιόλας οι άνθρωποι" ή σύμφωνα με ασιάτη υπουργό οικονομικών πρέπει να τους αφήσουν να "βιαστούν προς το θάνατο". Αλλιώς είναι αναξιοπρεπείς. Γι'αυτό και στη μακρινή Σουηδία, καθόλου δεν στεναχωρήθηκαν με το χαμό (άδικους θανάτους το είπε ο sjjggst) τόσων ηλικιωμένων. Οι περισσότεροι μια χαρά το πήραν. Αν ο ιός χτύπαγε νεαρής ηλικίας άτομα...4 lockdown θα είχαν κάνει!

Οπότε ΝΑΙ: "Όταν μια κοινωνία ή μια κοινωνική ομάδα παύει να  είναι δημιουργικη, να παράγει πλούτο και ξεκινά να τρώει από τα ετοιμα, να παρασιτεί σε βαρος των άλλων ή να ζει από τα επιδόματα και τις συντάξεις των παππούδων δεν μπορεί να έχει αξιοπρέπεια" ΠΡΑΓΜΑΤΙ σαν έθνος μας αντιμετωπίζουν ως αναξιοπρεπείς, και οι συνταξιούχοι που ζούνε από συντάξεις κλπ. αντιμετωπίζονται πια εχθρικά από τις κοινωνίες, αλλά δεν συμφωνώ πως αυτό όντως σημαίνει ότι οι Έλληνες ή οι παππούδες δεν είναι αξιοπρεπείς. Κατά τη γνώμη μου αυτό όλο το θέμα της ""αξιοπρέπειας"" είναι ένα κόλπο να λύνονται οικονομικά προβλήματα χωρίς τύψεις. Π.χ.οι άνεργοι είναι αναξιοπρεπείς, άσ'τους χωρίς επίδομα, κλπ. Οι Έλληνες περνάνε όλη τους τη μέρα χορεύοντας συρτάκι και πίνοντας ουζάκια, ούτε ένα ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης. Έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον.

Και μιλώντας για δύο πραγματικά "ΑΙΩΝΙΟΥΣ" φοιτητές (με την καλή όμως έννοια), από τα ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ:
*Πρωτοετής φοιτήτρια στα 80 της - Επόμενος στόχος μεταπτυχιακό και έπειτα διδακτορικό
 Παράδειγμα αντοχής, επιμονής και ελπίδας, είναι η ογδοντάχρονη Χρύσα Αγουρίδα η οποία είναι η μεγαλύτερη σε ηλικία φοιτήτρια της Θεολογικής Σχολής του  Πανεπιστημίου Αθηνών. Στο MEGA, περιγράφει πώς τα κατάφερε και δηλώνει ότι στα σχέδια της είναι και το διδακτορικό.

*Γιαγιά με 5 παιδιά και 4 εγγόνια πέρασε πρώτη στη Σχολή της στο Πάντειο
 Η Χρυσαυγή Κασάπογλου έχει πέντε παιδιά και τέσσερα εγγόνια. Έκανε πραγματικότητα ένα όνειρο ζωής και πέρασε στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και μάλιστα  πρώτη στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας.

ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ, αν και δεν νομίζω να δουλέψουν στο αντικείμενό τους και "να απολαύσουν τους καρπούς του κόπου τους", όπως λέει το Μικρό Καβούρι.

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ κι εσένα που εγραψες όλο αυτο το κατεβατο αλλά 1. δεν αναφερομουν στους συνταξιούχους και 2. μπορούσες να ταπώσεις τον φίλο σου λέγοντας πως η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ πρώτη και καλύτερη δεσμεύτηκε ότι θα πληρωθεί το δημόσιο χρέος στους Γερμανούς και το έκανε πράξη επιβάλλοντας  πρωτοφανή πρωτογενή πλεονάσματα, μεγαλύτερα από όσα ζητούσαν οι δανειστές. Οι ανάλγητοι της ΝΔ έρχονται δεύτεροι και καταιδρωμένοι.

Μπράβο και στις γιαγιάδες. Στην ΑΣΚΤ που γνωρίζω από πρώτο χέρι,  οι υπερήλικες σπουδαστές είναι ένα σεβαστο ποσοστό του σπουδαστικού πληθυσμού.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Eιναι αδικο να κατηγορουμε τους νεους για τα πτυχια. Δυστυχως με αυτα ως εφοδια μπορουν να διεκδικησουν τις δουλειες με τα καλυτερα λεφτα. Ειναι ωραια τα fairy tales των Ζουκερμπεργκ,Μπεζος,Τζομπς,Αντετοκουνμπο, αλλα ειναι αυτο ακριβως,παραμυθια. Η πλανη τους οφειλεται στο οτι αυτες οι δουλειες ειναι κληρονομικες,μιλημενες,καπαρωμενες. Παντου και στην Ελλαδα καπαρωνονται με τη λογικη της περιστρεφομενης πορτας οχι αξιοκρατικα. Απο το ΔΝΤ στην ευρωπαικη ΕΚΤ και ,ποιος ξερει,πισω παλι στο ΔΝΤ. Απο τις τραπεζες υπουργος οικονομικων και περιμενουν να περασει η πενταετια ασυμβιβαστου για να βολεψουν παλι τον Χαρδουβελη στην Εθνικη Τραπεζα. Λες και δεν υπαρχουν αξιοτερα στελεχη απο τη γρια μαγισσα και τον γαρδουμπελη ,εσπασε το καλουπι μετα απ αυτους. 

Εξω τα ιδια. Ποια η θεση ενος αγροτη στην Αγγλια πριν 40 χρονια ποια τωρα. Ολο το χαρτι συνωστιζεται στη φουσκα του σιτι στο Λονδινο. Και η προσβαση εκει δεν ειναι ανοιχτη. Γνωστος με ειδικευση στα χρηματιστηριακα ειναι εκει 3 χρονια ανεργος,ζουνε απ τη γυναικα του που και αυτη βρηκε δουλεια υψηλης εξειδικευσης στη χημικη βιομηχανια. Ολες οι δουλειες σκραπ ειναι,απτυχιωτες και πτυχιωτες, πληρωνουν κατι παραπανω απο επιβιωση μονο αυτες που επιτρεπει μια καστα για να επιβεβαιωνουν την αφηγηση της.

Για τον κοινωνικο δαρβινισμο των Κυρανακηδων και σια απλα να σημειωσουμε το επιθετο "κοινωνικος". Ειναι μια ανθρωπινη επινοηση, στη φυση υπαρχει σκετος δαρβινισμος. Δλδ 99 ζωα τρωνε το 1,χωρις να αναρωτηθουν αν ειναι ηθικα σωστο.Θελω να πω οτι η πολιτικη και κοινωνικη οργανωση του 20ου αιωνα ηταν μια συμβαση-συμβιβασμος αναμεσα στο 99% και το 1%,ωστε οι 99 να μη σφαζουν τον 1. Ετεροβαρης βεβαια,καποια ψιχουλα στους 99 αλλα εστω αυτα. Ο Κυρανακης θελει τον κοινωνικο δαρβινισμο χωρις ομως τον σκετο δαρβινισμο.Αντιγραφω απ την εφημεριδα των συντακτων:

 

"...Το σοκ του Μεγάλου Πολέμου και ο ανταγωνισμός των μεταπολεμικών μπλοκ που επικράτησαν μέχρι το 1989 στην Ευρώπη, επέβαλαν μια μοναδική ισορροπία ανάμεσα στον ανηλεή ανταγωνισμό που απαιτούσε η καπιταλιστική ανάπτυξη και στη συνεργασία που επέβαλλε το ανθρώπινο ένστικτο της συλλογικής επιβίωσης. Αυτή η μεταπολεμική κληρονομιά, αποτυπωμένη τόσο στα μοντέλα κοινωνικού κράτους που διαμορφώθηκαν στην Ευρώπη, όσο και στους μηχανισμούς διεθνούς ασφάλειας, έφερε στο προσκήνιο τις έννοιες της κοινωνικής δικαιοσύνης και της αλληλεγγύης. Εννοιες που διαπερνούν τις περισσότερες διεθνείς συμβάσεις των τελευταίων 70 χρόνων, με κορυφαία τη Διακήρυξη της Φιλαδέλφειας, την ιδρυτική πράξη της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας.

Φαίνεται ως ιστορικό παράδοξο το πώς αυτή η τόσο ξένη στο πνεύμα του καπιταλισμού και της «ατομικής ευθύνης» έννοια της αλληλεγγύης διασώθηκε και διαπέρασε Συντάγματα, καταστατικούς χάρτες, οικουμενικές διακηρύξεις, νομοθετήματα, κοινωνικά και ασφαλιστικά συστήματα, μηχανισμούς κοινωνικής πρόνοιας, εθνικά συστήματα περίθαλψης και υγείας, προϋπολογισμούς και φορολογικά συστήματα αναδιανομής πλούτου. Ο Alain Supiot, κορυφαίος Ευρωπαίος νομικός, εξηγεί με αποκαλυπτικό τρόπο την απροσδόκητη επίδραση της κοινωνικής δικαιοσύνης στις μεταπολεμικές κοινωνίες στο βιβλίο του «Το Πνεύμα της Φιλαδέλφειας: Η κοινωνική δικαιοσύνη απέναντι στην ολοκληρωτική αγορά».

Προφανώς δεν πρόκειται για μια μεταφυσική υπέρβαση της ταξικής πάλης ή του πολιτικού ανταγωνισμού Δεξιάς - Αριστεράς. Ισα ίσα, η επιβίωση της κοινωνικής δικαιοσύνης και της αλληλεγγύης αποτελεί αντανάκλαση και αυτών ακριβώς των παραγόντων στους ευρωπαϊκούς -κυρίως- κοινωνικούς μετασχηματισμούς και στα μεταπολεμικά μοντέλα διακυβέρνησης. Δεν πρόκειται για έναν πολιτικό θρίαμβο της Αριστεράς ή για μια ιδεολογική κυριαρχία του Σοσιαλισμού, αλλά για μια διάσταση της κεϊνσιανής συναίνεσης που επικράτησε μεταπολεμικά, για έναν συμβιβασμό που επέτρεψε στο σύστημα να δουλέψει χωρίς να καταδικάσει στην απόλυτη εξαθλίωση την τεράστια πλειονότητα της κοινωνίας.

Το ξήλωμα αυτών των ενοχλητικών εννοιών -και των ακόμη πιο ενοχλητικών θεσμών που τις υπηρετούν- έχει αρχίσει προ πολλού. Ενας συρφετός από διανοούμενους εμβαπτισμένους στις κυνικές ιδέες της σχολής του Σικάγου, από ακριβοπληρωμένους τεχνοκράτες που εναλλάσσονται σε ρόλους εταιρικών στελεχών και πολιτικών συμβούλων και από αναρριχώμενους νεοφώτιστους του νεοφιλελευθερισμού που λίγδωσε τ’ άντερό τους, κατέλαβαν κάθε αρμό εξουσίας, ισχύος και επιρροής σε κόμματα, θεσμούς, κρατικούς και υπερκρατικούς μηχανισμούς, δεξαμενές σκέψεις.

Απέναντι στο «πνεύμα της Φιλαδέλφειας», που διακήρυσσε ότι «η διαρκής ειρήνη δεν δύναται να εδραιωθεί, ειμή μόνον εάν βασίζεται επί της κοινωνικής δικαιοσύνης», ορθώθηκε το θατσερικό δόγμα: «Δεν υπάρχει κοινωνία, υπάρχουν άτομα που παλεύουν άγρια να επιβιώσουν». Απέναντι στα αιτήματα για κοινωνικές πολιτικές ενίσχυσης των φτωχότερων στρωμάτων, αντιτάχθηκε η αντίληψη ότι οι επιδοματικές πολιτικές κάνουν τους ανθρώπους νωθρούς, τεμπέληδες και βλάκες (εδώ και χρόνια τα επισημότερα κείμενα της Ε.Ε. μιλούν για την «παγίδα των επιδομάτων» ανεργίας και πρόνοιας). Απέναντι στην απαίτηση για αναδιανεμητική φορολογία, αντιπαρατάσσεται η απαίτηση απαλλαγής της επιχειρηματικότητας από τους επαχθείς φόρους που πνίγουν τις επενδύσεις..."

 

https://www.efsyn.gr/stiles/ypografoyn/258550_bgalte-ta-pera-monoi-sas

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

:lol:

%CE%91%CE%A1%CE%9A%CE%91%CE%A3-21.jpg

Τροποποιήθηκε από asamotref

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

το να θελει κανεις αξιοπρεπεια απο λαους/κυβερνησεις που εκτος ολιγων εξαιρεσεων φιλανε τον κωλο ενος βαρβαρου ισλαμοδικτατορα επειδη εχουν οικονομικα συμφεροντα στη χωρα του μειωνει αυτον που ζητα την αποδοχη αυτων των λαων/κυβερνησεων. να τη φανε την "αξιοπρεπεια" τους και να πνιγουν μαυτη afaic

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
15 hours ago, tzortzis95 said:

 

Συμφωνούμε σε όλα. Ούτε γω θα ξαναμιλούσα στο φίλο που γύρευε τάχα χαμένη αξιοπρέπεια από τη νέα κυβέρνηση....χαχαχα, εδώ γελάνε!!! :lol:  Η καραμέλα της "αξιοπρέπειας" πάει πακέτο με τον κοινωνικό αυτοματισμό. Ετσι επιβιώνει ο καπιταλιστικός νεοφιλελευθερισμός. Με άγνοια, φόβο, παραπληροφόρηση, απαστράγγιση αλληλεγγύης, εξαφάνιση  συλλογικοτήτων και συνδικαλισμού.

 

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, κουστούμι, κείμενο που λέει "Manolis Grigorakis Φυσάει πολύ, για ρίχτε μια ματιά πού έχει φτάσει το Oruc Reis."

 

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αριστερή μούφα... κορδωνάτη γαλβανιζέ....τιμή 1 ευρώ :lol: :lol:

 

moufes.jpg_th.jpg

Τροποποιήθηκε από asamotref

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Kαλησπέρα κι από μένα. Όντως πολύ ενδιαφέρουσα η συζήτηση. Συγκεκριμένα σε ό,τι αφορά στο κομμάτι μετάδοση της γνώσης / εκπαίδευση και εργασία  στη μετανεωτερική εποχή την οποία και διανύουμε, έχουν συνοπτικά υπογραμμιστεί από μελετητές τα εξής :

- H γνώση δεν αποτελεί πλέον αυτοσκοπό η οποία θα συμβάλει στη μόρφωση και την πνευματική καλλιέργεια (όπως αναφέρεται ότι ίσχυε μέχρι και το τέλος της νεωτερικής εποχής στα τέλη δηλαδή του προηγούμενου αιώνα). Αντιθέτως , έχουμε πλέον ''πακέτα πληροφόρησης'' τη στιγμή που παρατηρείται  χρηστική χειραγώγηση και εμπορευματοποίση της γνώσης, και προφανώς έκπτωση του μορφωτικού  χαρακτήρα της. Παύει δηλαδή η αυταξία της γνώσης η οποία χρησιμοποιείται πια  ως μέσο για κατάριση (όπως έχει και προηγούμενα αναφερθεί σε αυτή τη συζήτηση).

- Οι επιστημονικές βεβαιότητες παύουν, επικρατεί πλουραλισμός , η γνώμη/αυθεντία του ειδήμονα αμφισβητείται. Ενώ στη νεωτερική εποχή το βάρος έπεφτε στο αν είναι ή όχι  η γνώση που μεταδίδεται απόλυτα αληθής, πλέον το διακύβευμα είναι αν η γνώση αυτή είναι χρήσιμη και αποτελεσματική.

- Ο όρος  ''απασχολησιμότητα'' (όπως και   ''προσαρμοστικότητα'' , ''εξειδίκευση'', ''ευελιξία'' , '' κατάρτιση'' ) συναντάται πολύ συχνά ένω για την επίτευξή της ο εργαζόμενος θα πρέπει να είναι δεκτικός στο να διευρύνεται συνεχώς το ωράριο εργασίας του και να ανταποκρίνεται σε μία διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση σε ένα ιδιαιτέρως εχθρικό εργασιακό περιβάλλον. 

 

Mε βάση αυτά τα θεωρητικά στοιχεία ( που έχουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο αναφερθεί ξανά στη συζήτηση) είναι νομίζω εύκολο να δει κανείς τις μεθοδεύσεις, τις τάσεις, τις στάσεις, τις αποστάσεις και τις συμπεριφορές και να μην τρέφει αυταπάτες (όχι πως τρέφαμε δηλαδή).

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
23 ώρες πριν, gouvounas said:

 Απέναντι στα αιτήματα για κοινωνικές πολιτικές ενίσχυσης των φτωχότερων στρωμάτων, αντιτάχθηκε η αντίληψη ότι οι επιδοματικές πολιτικές κάνουν τους ανθρώπους νωθρούς, τεμπέληδες και βλάκες (εδώ και χρόνια τα επισημότερα κείμενα της Ε.Ε. μιλούν για την «παγίδα των επιδομάτων» ανεργίας και πρόνοιας). Απέναντι στην απαίτηση για αναδιανεμητική φορολογία, αντιπαρατάσσεται η απαίτηση απαλλαγής της επιχειρηματικότητας από τους επαχθείς φόρους που πνίγουν τις επενδύσεις..."

 

https://www.efsyn.gr/stiles/ypografoyn/258550_bgalte-ta-pera-monoi-sas

 

Ελαφρώς ανιστόρητο αλλά ντάξ.

το παλιότερο κράτος πρόνοιας στον δυτικό κόσμο υπήρξε το βισμαρκικό υπερσυντηρητικό  καθεστώς. Γενικότερα, τα πρώτα συστήματακοινωνικής πρόνοιας δημιουργήθηκαν στο τέλος του 19ου αιώνα και στις αρχές του 20ου από συντηρητικά, ή και φασιστικά καθεστώτα. Ο βασικός λόγος δημιουργίας τους ήταν η ανακοπή της ανόδου των σοσιαλιστικών και κομμουνιστικών κομμάτων καθώς και η πρόσδεση των πολυπληθών εργατικών στρωμάτων στον "εθνικό κορμό". Πράγματι εξασφάλιζαν μια προστασία στα φτωχότερα στρώματα αλλά ασκούσαν ασφυκτικό, πατερναλιστικό έλεγχο.

Η επιδοματική πολιτική δεν είναι σοσιαλδημοκρατική αλλά κυρίως νεοφιλελεύθερη. Το universal basic income (UBI) είναι η αιχμή του δόρατος της νεοφιλελεύθερης αντίληψης για την καταπολέμηση της (ακραίας) φτώχειας. Η μετατροπη των φτωχών σε κοπάδια αναξιοπρεπών ζητιάνων που  περιμένουν να ζήσουν από την κρατική ελεημοσύνη είναι το όνειρο παλιών και  σύγχρονων εξουσιών.

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τι θα γίνει στις 15 Σεπτεμβρίου? Αλέξης Τσίπρας FB, 2020

 

"Ποιος είναι ο κύριος Αλεξίου και τι θα γίνει στο Ολυμπιακό Στάδιο στις 16 του μηνός;" Γιώργος Πάντζας ΕΡΤ, 1988


hqdefault.jpg

:lol: :lol:

Τροποποιήθηκε από asamotref

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η Νίκη Κεραμέως μιλά και απαντά σε όλα 
Λίγο πριν από την έναρξη μιας δύσκολης σχολικής χρονιάς σε συνθήκες πανδημίας, η υπουργός Παιδείας απαντά σε όλα τα «καυτά» ερωτήματα. 10.9.2020

keramews-kikilias.jpg

 

— Είχατε πάντα αυτές τις απόψεις πολιτικά;

Ανέκαθεν ήμουν Νέα Δημοκρατία.

— Ποιες είναι οι βασικές ιδεολογικές διαφορές που σας χωρίζουν από την αξιωματική αντιπολίτευση, ειδικά από τους προηγούμενους υπουργούς Παιδείας;

Υπάρχει μια θεμελιώδης διαφορά σχετικά με τα ιδανικά στην παιδεία. Η προηγούμενη κυβέρνηση έδειχνε προς την κατεύθυνση της ήσσονος προσπάθειας, εμείς, αντιθέτως, θέλουμε να επιβραβεύσουμε την προσπάθεια.

Σύντομα θα έρθει το νομοσχέδιο για την τριτοβάθμια, αλλά αφού περάσει πρώτα η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση.

 

 

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους


Πικάντικο άρθρο για το θεματακι από τον Γιάννη Μαρίνο.

😷😎😱🙃

Επανέρχεται, όπως διαβάζω, η διαγραφή των «αιώνιων» φοιτητών στα πανεπιστήμια από το τέλος της επόμενης ακαδημαϊκής χρονιάς με διάταξη που θα συμπεριληφθεί στον νέο νόμο-πλαίσιο του υπουργείου Παιδείας, που θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο.

Πόσο μπορεί να πείσει η σημερινή υπουργός Παιδείας ότι έχει πραγματική πρόθεση να αντιμετωπίσει το μοναδικό παγκοσμίως φαινόμενο των αιώνιων φοιτητών, μια ακόμα φαύλη ελληνική ευρεσιτεχνία;

Μια ευρεσιτεχνία που υποβαθμίζει την ποιότητα των ανώτατων σπουδών στην Ελλάδα και αποδεικνύει την έλλειψη σοβαρότητας όλων των κυβερνήσεων και των υπουργών Παιδείας που ανήγγειλαν και στο παρελθόν περισσότερες από μία φορές ότι τερματίζεται το καθεστώς αυτό. Τουλάχιστον δύο φορές νομοθετήθηκε ως ανώτατο χρονικό όριο σπουδών τα κανονικά συν δύο ακόμα χρόνια, το οποίο είτε δεν εφαρμόστηκε ποτέ είτε οσάκις τηρήθηκε στη συνέχεια ακυρώθηκαν οι σχετικοί νόμοι και τα ονόματα των διαγραφέντων επέστρεψαν στα μητρώα των ΑΕΙ.

Αυτογελοιοποίηση των εκάστοτε άτολμων υπουργών και θρίαμβος των αδιάφορων, τεμπέληδων ή ανίκανων για ανώτατες σπουδές φοιτητών, που αθρόα εισάγονται ακόμα και με μηδενικές επιδόσεις, όπως εφέτος, χάρη στο φαύλο σύστημα βαθμολογίας. Υπέρμαχοι οι φοιτητικές-κομματικές νεολαίες, αλλά και οι πρυτανείες για τον απλό λόγο ότι η κρατική χρηματοδότηση των πανεπιστημίων υπολογίζεται με βάση τον αριθμό των φοιτητών.

Οσο περισσότεροι εγγεγραμμένοι και δήθεν φοιτούντες τόσο περισσότερα χρήματα εισέρχονται στα ταμεία των ΑΕΙ.

Ετσι συσσωρεύονται οι αιώνιοι μαζί με τους κανονικούς φοιτητές (υπολογίζεται ότι οι αιώνιοι είναι περισσότεροι από τους κανονικούς), με αποτέλεσμα τη δραματική υποβάθμιση του επιπέδου σπουδών και την κόπωση των καθηγητών από τον ατέρμονα αριθμό των εξετάσεων, που δικαιούνται οι φοιτητές έως βαθυτάτου γήρατος, αν τους κάνει κέφι.

Ορισμένοι καθηγητές καταβάλλοντας υπερβάλλοντα μόχθο για να εξετάζουν ασταμάτητα τους ανεπρόκοπους και προσχηματικούς αιώνιους φοιτητές, μετά από πέντε έως δέκα φορές που εξετάζεται ένας από αυτούς, που είτε παραμένει άφωνος στις ερωτήσεις των καθηγητών του είτε θρασύτατα και αναιδέστατα δηλώνει ότι δεν έχει διαβάσει και ας τον μηδενίσει ο δάσκαλός του, τους προάγουν τελικά με το διαβόητο δημοκρατικό πέντε. Παραδίδουν έτσι στην κοινωνία «επιστήμονες» που αγνοούν την επιστήμη τους, για να τους στεγάσει εν συνεχεία το Δημόσιο στους φιλόξενους κόλπους του, με τη φαύλη μονιμότητα που εξασφαλίζει το Σύνταγμα, για να ταλαιπωρούν εν συνεχεία τους πολίτες, να χαντακώνουν τις υποθέσεις τους, να στέλνουν στον άλλο κόσμο οι γιατροί τέτοιου τύπου ή στα φροντιστήρια εκπαιδευτικοί του δημοκρατικού πέντε.

Κι όμως η λύση είναι απλή και εφαρμόζεται σε όλα τα σοβαρά πανεπιστήμια παγκοσμίως: δύο φορές εξέταση μόνο και σε περίπτωση τρίτης αποτυχίας αποβολή από τα ΑΕΙ. Αυτό ισχύει σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο, αυτό το γνωρίζουν οι περισσότεροι καθηγητές των ΑΕΙ που σπούδασαν στο εξωτερικό, αλλά κανένας δεν τολμά να το ζητήσει και για την Ελλάδα. Καθώς την επομένη θα ξεσηκωθούν όλα τα φοιτητικά σωματεία, οι αιώνιοι και οι πρυτάνεις τους όλων των κομμάτων, και ιδίως της Αριστεράς, και θα κινδυνεύσει να πέσει η κυβέρνηση. Εκτός αν ο κ. Μητσοτάκης αποφασίσει να τολμήσει να αναμετρηθεί με αυτή την εκπαιδευτική φαυλότητα.

https://www.tovima.gr/2020/09/12/opinions/i-ntropi-ton-aei/

Τροποποιήθηκε από mikro kavouri

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ακομη γραφει αυτος ο βροντοσαυρος; Ουτε μετα απο 2 και 3 φορες αποτυχιας διαγραφονται φοιτητες εξω ουτε οσοι εχουν φτασει στο τελευταιο ετος σπουδων. Φιλτρα υπαρχουν ναι,αλλα ουτε πανεθνικες εξετασεις υπαρχουν συνηθως αλλα πολλαπλες μηχανισμοι που υποστηριζουν τους φοιτητες. Αυτα τα γραφει ή λογω ανοιας ή επειδη δεν ειχε ποτέ του καμια σχεση με ξενα πανεπιστημια. Εκτος αν θεωρειται σχεση οι ομιλιες που τον καλεσαν και τα επιτιμα διδακτοριλικια δημοσιων σχεσεων. 4 χρόνια σπουδων σε ελληνικη σχολη εχει  να επιδείξει ο ανθρωπος και αλλα 60 μονομερειας και εμμονων σε καθεστωτικα ΜΜΕ. 

Μαρινος... η κρατικοδιαιτη σφουγγαριστρα της δεξιάς,φιλελες πριν τους φιλελεδες , κηρυξ του φιλελεδισμου απο τον 20ο αιωνα και δεν ντρεπεται ακομη να γραφει μετα το ξεβρακωμα ολων των θεωριων του τον 21ο

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εγώ πάλι θα έλεγα σιγα-σιγα να τελειώνουν όσοι το έχουν σκοπό και δεν χρωστάνε όλη την σχολή γιατί θα αρχίσουν κάποια στιγμή τα νταούλια των διαγραφών από το υπουργείο μαζί και οι κρίσεις πανικού, οι ατέρμονες συζητήσεις και τα σουαρέ των αγχωμένων  "επί πτυχιω." 

Ακόμα μέσα Σεπτέμβρη έχουμε, προλαβαινετε να χτυπησετε ενα-δυο μαθηματακια.

 

Τροποποιήθηκε από mikro kavouri

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
1 ώρα πριν, mikro kavouri said:

 θα αρχίσουν κάποια στιγμή τα νταούλια των διαγραφών από το υπουργείο μαζί και οι κρίσεις πανικού, οι ατέρμονες συζητήσεις και τα σουαρέ

:lol::lol::lol: 

Τροποποιήθηκε από asamotref

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Παντως απο αυτα που εγραψε ο βροντοσαυρος ενα πραγμα οντως ισχυει (και το ξερει ως βυσμα που ειναι γι αυτο το γραφει) : οτι ο μητσοτακης μονο τις ψηφους μετραει και θα νομοθετησει ετσι ωστε να μη γινουν τελικά. Γιατι τετοιες αλλαγες θελουν διακομματικη συμπνοια,αν δεν υπαρχει απλα θα παραπεμπονται στις καλενδες με καθε αλλαγη κυβερνησης ,οπως γινεται με αυτο το θεμα τα τελευταια 30 χρονια. Πραγμα που σημαινει: πιο πιθανο να κατεβει στο Συνταγμα ο Αδωνις ντυμενος μπαλαρίνα,παρα να γινουν ποτέ διαγραφες. Εδω θα ειμαστε να το δουμε. 

Οσο για διαφορους "αριστους" και αλεξιπτωτιστες ,πρωην "αιωνιοι" πτυχιωμενοι (λες και με το που πηραν πτυχιο έπαψαν να ειναι αιωνιοι και θα το κοτσαρουν με περηφανεια στο βιογραφικο τους πότε πηραν πτυχιο) ας κανουν λιγο κρατει στην ειρωνεία τους μην την παθουν σαν εκεινον τον γραφικο δικατσα που εγραφε δω παρομοια "ηρθε η ωρα σας απαίσια στρουμφακια,σας το λεω εγω που ειμαι τωρα στην Οξφόρδη" . Εφαγε και αυτος την τουλουμπα του και ησυχασε. 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Δημιουργία νέας...