Jump to content
Comfortably Numb

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Recommended Posts

1 ώρα πριν, heretai said:

Πρωθυπουργός χωρίς σακάκι-γραβάτα, κάθεται σταυροπόδι σε συνάντηση με ξένους επισημους (προβλεπόμενοι εκείνοι)

Α. Τσίπρας

Β. Μητσοτάκης

india.jpg

χάσατε...

σου λεει ρε φιλε εσυ μου ηρθες απο το ντους με την πετσετα στο μαλλι, εγω γιατι να βαλω γραβατα; casual φαση

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αν θυμάστε που θα το θυμάστε...έτσι ακριβώς καθόταν κι η Σάρον Στόουν στο "Βασικό Ενστικτο"!!!! :lol: Εν τω μεταξύ, η νέα γκάφα με τη δήθεν ρήση του Γκάντι  ήταν μακράν η καλύτερη απ'όλες... :lol:

ΠεικÏνα ίÏÏÏ ÏεÏιέÏει: 2 άÏομα

 

Κι επειδή σημασία για την αντιπολίτευση δεν έχουν μόνο οι πολιτικές αλλά και τα πρόσωπα-φορείς συγκεκριμένων πολιτικών τα οποία πρόσωπα διαρκώς κρίνονται για τη σοβαρότητα ή τη γραφικότητα τους, την εντιμότητα ή την υποκρισία τους,τον καιροσκοπισμό και τη λαμογιά τους,την καλλιέργεια, τη σκέψη, την κρίση και το όραμα τους, τη χρήση της γλώσσας που κάνουν ή τις ασυναρτησίες και τις εμμονές που "χορεύουν" σε κάθε λέξη που τονίζουν με στόμφο... :)

...η σάτιρα λυτρώνει και μεταφέρει μηνύματα, η δημοσιογραφία ερευνά, ενημερώνει και καταγγέλλει όσα δε φαίνονται, η αντιπολίτευση οφείλει να τα γνωρίζει όλα για να συνθέτει και ν'αρπάζει ευκαιρίες. Από τη σελίδα "Οχι στο παλιό κατεστημένο" στο fb.  emfood

ΠεικÏνα ίÏÏÏ ÏεÏιέÏει: 1 άÏομο, ÏÏέκεÏαι και κείμενο

 

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
20 ώρες πριν, Peter Griffin said:

αυτό με τις εγκυκλίους δεν ξέρω κατά πόσο επηρέασε τη διαδικασία γιατί τότε κάποιες διαγραφές έγιναν απλά μετά τους δόθηκε το δικαίωμα να επανεγγραφούν. και βέβαια δεν μπορούμε να ξέρουμε αν ο Τσίπρας ή ο οποιοσδήποτε διάδοχος θα ακυρώσει αυτό το νόμο ή όχι. Το λογικό λέει αν είναι αριστερός λόγω πεποιθήσεων θα πρέπει να το κάνει.

Σαφώς και επηρέασε.

Ούτως η άλλως όλες οι δημόσιες υπηρεσίες ,φυσικά και τα ΑΕΙ, *πλην των Ανεξάρτητων Αρχών* είναι σε διαρκή συνεννόηση με  τις αρμόδιες γεν δ/νσεις των υπουργείων λαμβάνοντας εντολές, κατευθύνσεις, διευκρινισεις κλπ. Όταν από το υπουργείο θέλουν να τρέξουν μια ρύθμιση , γίνεται της κακομοίρας.

Η εγκύκλιος δεν περιέχει μόνο οδηγίες αλλά και χρονοδιάγραμμα για τις ενέργειες. Το έθιμο.λεει οτι εάν απαιτείται εγκύκλιος για την.ορθη εφαρμογή μιας ρύθμισης και το υπουργείο δεν την εκδωσει η ρύθμιση συνήθως ατονει .

 

 

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

R.I.P. στον αγαπημένο μας....που τα λυτρωτικά τραγούδια του θα μας συντροφεύουν πάντα...emrip

 

 

 

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καλό ταξίδι.....

 
Στα τριάντα σου
δεν κρατιόσουνα
για άνετος μου περνιόσουνα
τώρα στα σαρανταπέντε
πατριάρχης το 'χεις δει
 
Ούτε ειλικρινής
ούτε ανθρωπιστής
σαν ξοφλημένος αγωνιστής
που φοβάται το παιχνίδι
και το παίζει δικαστής
 
Τερατάκι της τσέπης
καθρεφτάκι της λύπης
κάποτε ήμουνα χίπις
και φρικιό και αντιεξουσιαστής
 
Τι καρνάβαλος
τι κανίβαλος
εγώ ο δικός σου αντίλαλος
πως θα γίνω σχεδιάζεις
μα απ' τη μύτη θα σου βγει
 
Πού το πάω εγώ
τι ζητάς εσύ
αν δεις σωστά την απόσταση
δε θα έχεις στο τσεπάκι
έτοιμη τη συνταγή
 
Μα τι λες ρε μεγάλε
πόσο μου 'μοιασες σ' όλα
παικταρά παρ' τα μου όλα
άσε κάτι για τον ψυχαναλυτή
 
Γι' αυτό μη μιλάς
και μη μου κολλάς
για να το παίζεις χαζομπαμπάς
αν ζητάς κολλητιλίκια
μάθε να μη μου τη σπας
 
Στα τριάντα σου
δεν κρατιόσουνα
για άνετος μου περνιόσουνα
τώρα στα σαρανταπέντε
πατριάρχης το 'χεις δει
 
Συμφωνήσαμε και πατσίσαμε
κι αφού κι οι δυο
την πατήσαμε
συνεχίζουμε με κόντρες
μια σχέση τρυφερή
 
Και αφού κανείς
δεν ευθύνεται
αυξάνεται και πληθύνεται
του ανθρώπου η συμμορία
ζούγκλα οικογενειακή
Τροποποιήθηκε από asamotref

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup    @asamotref, εξαιρετικές και οι διασκευές του όπως αυτή που επέλεξες. Είναι μουσική σύνθεση του Angelo Branduardi "Vanitá di Vanitá" (κρατώ δίσκο του στα χέρια μου τώρα) και το είχαμε βάλει και στο παλιό τόπικ, αν θυμάσαι.. :)

Αλλη τέλεια διασκευή του είναι το:  "E penso a te" του Lucio Battisti  σε στίχους Αφροδίτης Μάνου ή αλλιώς το: "Ι think of you" της Tanita Tikaram. emdj

Eντάξει...δεν υπάρχει τραγούδι που να έχει πει, δικό του ή άλλων ή διασκευή, που να μην  το αγαπάμε!!! Μορφή!!! 

 

 

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Απότομη "προσγείωση" τώρα όσο "flexible" μπορούμε να είμαστε...   emflex

Επικολλώ  απ'το γκρούπ των επί πτυχίω στο fb και θα το αναρτήσω και στο τόπικ με τις συνελεύσεις των επί πτυχίω. Από μέλος του γκρούπ, συνάδελφο που δημοσιεύει το πρόγραμμα στο γκρούπ και μέλος του προεδρείου του ΣΦΙΑ. Μερικοί επικοινωνούμε ιδιωτικά με το συνάδελφο στο fb κι έχουμε συζητήσει μαζί του τις θέσεις μας εφ'όλης της ύλης για το θέμα όσον αφορά προτεραιότητες και διαδικαστικά. Την  επόμενη Δευτέρα, θα  υπάρξει ενημέρωση εκ μέρους μου κι επί άλλου ζητήματος οπότε θα τεθεί κι αυτό στη συνέλευση.

D. D.

Την επόμενη Δευτέρα στις 19:00 στο ΝΑΒΟ θα γίνει συνέλευση των επι πτυχίω φοιτητών με θέμα τις διαγραφές και το νέο νόμο.

Υπάρχουν διάφορες προτάσεις που μου έχουν σταλεί -και από συμφοιτητές που δεν θα μπορούν να είναι στη συνέλευση. Όσοι θέλετε τις ανεβάζετε και εδώ.

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μπορεί το τραγούδι να μην είναι δικό του...αλλά εκείνος το έκανε αθάνατο...emrip

Αφιερώνει ο καθένας όπου θέλει. 

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Παραλίγο να πνιγώ με το ballantine's, όταν έπεσε το.ματι μου σε αυτή τη ρωμαλέα δήλωση που λέτε...

 

ΣΥΡΙΖΑ: Η εκπαιδευτική κοινότητα με τους αγώνες που θα αναπτύξει δεν θα επιτρέψει να ακυρωθεί ή να υπονομευτεί κανένα από τα θετικά μέτρα

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κι εγώ πάλι, 'παλεύω' συνειδησιακά με τη γοητεία που ανέκαθεν μου ασκούσε ο χώρος των Ε.Α.Α.Κ. στην σχολή αυτή!!!  :lol:

Προσεγμένα, καλοδουλεμένα κείμενα, μαχητικά, με παλμό και στόχο να βγούμε από την παθητικότητα, την απαισιοδοξία, την ψιλο-καταθλιψούλα μας ο καθένας και τα... 'ματαιότης ματαιοτήτων,τα πάντα ματαιότης' και να παλέψουμε για το δίκαιο και τις ζωές μας ως άλλοι, σύγχρονοι Δον Κιχώτες!!!  emwin   Φρεσκότατο το κειμενάκι, ζεματάει με την καλή έννοια!!! :anavwfwties:

https://ariseaak.wordpress.com/2019/09/09/αιώνια-σαθρά-είναι-τα-επιχειρήματα-υ/?fbclid=IwAR2Y2hr2qLljO8yMTqoIzYXTKTdJW_4t5WdL28C6TlQyz1SIhODeZ8FrS7I

 

«Αιώνια σαθρά είναι τα επιχειρήματα υπέρ των διαγραφών»

Posted on September 9, 2019by ariseaak

Φέτος οι σχολές μας ανοίγουν μετά από έναν «θερμό» Αύγουστο που προηγήθηκε ,στη διάρκεια του οποίου η κυβέρνηση ΝΔ και το υπουργείο εξήγγειλαν και έσπευσαν να περάσουν επιθετικές αλλαγές για την Παιδεία και τα Πανεπιστήμια συγκεκριμένα, και το έκαναν ειδικά  το καλοκαίρι για να αποφύγουν τυχών αντιδράσεις και συζητήσεις των οργάνων των Φοιτητικών Συλλόγων. Μετά τη θεσμική κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου που εντάχθηκε στην γενικότερη ατζέντα  επιβολής «νόμου και τάξης» της κυβέρνησης και έθεσε το υπόβαθρο καταστολής των αντιδράσεων που θα επακολουθούσαν, σειρά έχουν οι διαγραφές των «αιώνιων» φοιτητών που ξεπερνούν τα ν+2 έτη φοίτησης  καθώς και αλλαγές όπως η καθιέρωση βάσης μεγαλύτερης του 10 για την εισαγωγή στα ΑΕΙ, η επαναφορά των διδάκτρων σε προπτυχιακά τμήματα κλπ. Διότι διαχρονικά οι φοιτητές με όπλο τις συλλογικές τους διαδικασίες, τις καταλήψεις και τις κινητοποιήσεις ασκούσαν τις μέγιστες πιέσεις για την υπεράσπιση των κεκτημένων τους, ενάντια σε κυβερνήσεις και καθηγητικό σώμα Όλες αυτές οι αλλαγές δεν μας φέρνουν απλά έναν αέρα από τα παλιά, μιας και έχουν επιχειρηθεί επανειλημμένα από κυβερνήσεις  ΝΔ, αλλά έρχονται να συνδεθούν μεταξύ τους συνθέτοντας ένα πεδίο ριζικής αναδιάρθρωσης του χάρτη της εκπαίδευσης και γίνονται για πολύ συγκεκριμένους λόγους .

 Τη στιγμή που γράφεται αυτό το κείμενο εκτιμάται με βάσει στατιστικά στοιχεία (https://www.kathimerini.gr/1035171/article/epikairothta/ellada/aiwnioi-foithtes-telos) ότι λίγο λιγότεροι από 120.000 φοιτητές βρίσκονται υπό την απειλή της διαγραφής ενώ τα κυρίαρχα επιχειρήματα που ακούμε είναι ότι «οι αιώνιοι φοιτητές κοστίζουν», «οι αιώνιοι είναι τεμπέληδες και πρέπει να υπάρχει για όλους ένα πειθαρχημένο πλαίσιο σπουδών» και στοχεύουν στο να νομιμοποίησουν αυτό το μέτρο. Οι διαγραφές φοιτητών ωστόσο δεν εμφανίζονται για πρώτη φορά στις πρόσφατες εξαγγελίες της κ.Κεραμέως. Σχεδόν κάθε μεταρρυθμιστική προσπάθεια στην εκπαίδευση από τη μεταπολίτευση και μετά περιλαμβάνει το ζήτημα των διαγραφών σε μία γενικότερη προσπάθεια περιορισμού του χρόνου φοίτησης. Τα ίδια επιχειρήματα που προβάλλουν σήμερα για τους αιώνιους έλεγαν και το 1978 με το νόμο 815, προσπαθώντας για πρώτη φορά να εισάγουν το “ν+2”. Στη συνέχεια ήρθε ο “νόμος Γιαννάκου” το 2006, ο νόμος Διαμαντοπούλου το 2011 ,η αναθεώρηση του τελευταίου (νόμος Διαμαντοπούλου-Αρβανιτόπουλου) το 2012 και ο νόμος Πλαίσιο το 2014. Ωστόσο, στον πυρήνα τους οι διαγραφές αποτελούν ένα μέτρο που φανερώνει τις εκδικητικές και τιμωρητικές διαθέσεις της ΝΔ απέναντι στη νεολαία, που με νικηφόρους αγώνες, καταλήψεις μηνών, και βίαιες συγκρούσεις απέναντι στις κυβερνήσεις και την καταστολή, είχε εμποδίσει το μέτρο των διαγραφών, όποια χρονική περίοδο και με όποια μεταβατική μορφή ερχόταν στο προσκήνιο.

Μιας και οι διαγραφές φοιτητών δεν είναι καθόλου τυχαίες λοιπόν, αλλά είναι πάγια επιδίωξη του Υπουργείου, δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται επιφανειακά. Αντίθετα, έχοντας δει τα (διαχρονικά απ’ότι φαίνεται) επιχειρήματα της αναδιάρθρωσης έχει νόημα να τα αποδομήσουμε.

desk_sketch_16x9

“Οι αιώνιοι μένουν στο πανεπιστήμιο γιατί είναι τεμπέληδες και δεν θέλουν να βγουν στην αγορά εργασίας”.

Το επιχείρημα αυτό είναι τουλάχιστον προκλητικό να ακούγεται σήμερα όταν η νεολαία έχει να αντιμετωπίσει τις συγκεκριμένες κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες. Οι νέοι απόφοιτοι όχι μόνο έχουν να αντιμετωπίσουν ποσοστό ανεργίας της τάξης του 40% (υπολογίστηκε το 1ο τρίμηνο 2019) αλλά η εναλλακτική που έχουν συνήθως είναι η δουλειά με μαύρα και χωρίς ασφάλεια, η προοπτική της επισφάλειας με 300 ευρώ που είτε εξαναγκάζει τους νέους να αναζητήσουν απασχόληση στο εξωτερικό είτε να αποδεχτούν ότι θα σχεδιάζουν τη ζωή τους μόνο βραχυπρόθεσμα και θα συμβιβάζονται με «λίγα και στο χέρι». Αυτή η πραγματικότητα δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστη και την προοπτική των νέων γιατρών, αφού 1,5 χρόνο πριν απολύθηκαν επικουρικοί γιατροί που είχαν δουλέψει 2 χρόνια με απλήρωτες εφημερίες και δεν αποζημιώθηκαν ποτέ, ενώ και οι γιατροί στα ιδιωτικά νοσοκομεία που δουλεύουν με ατομικές συμβάσεις εργάζονται με παρόμοιους όρους.Επιπλέον πολλοί φοιτητές στις σημερινές συνθήκες αναγκάζονται να εργάζονται κατά τη διάρκεια των σπουδών τους κάτι που σε σχολές σαν τη δική μας που έχουν κλινικές, υποχρεωτικά εργαστήρια κλπ παρατείνει το χρόνο φοίτησης.

Η αστοχία του επιχειρήματος όμως δε σταματά εκεί. Ο μέσος όρος αποφοίτησης πολλών σχολών δείχνει μια άλλη πραγματικότητα από αυτή των «τεμπέληδων αιώνιων». Η Νομική Αθήνας έχει μέσο όρο 6 χρόνια, δηλαδή ν+2, Στο Φυσικό Αθήνας ο μέσος όρος αποφοίτησης είναι 7,6. Στις Ιατρικές Θεσσαλίας και Κρήτης ο μέσος όρος αποφοίτησης είναι τα 8 χρόνια που σημαίνει ότι οι μισοί φοιτητές Ιατρικής σε αυτές τις σχολές δεν θα πάρουν ποτέ πτυχίο αν περάσουν οι διαγραφές! Στην Ιατρική Αθήνας ήταν μέχρι τώρα τα 6,5 χρόνια ,γιατί άραγε? Όχι επειδή στις άλλες ιατρικές είναι πιο τεμπέληδες ή λιγότερο εύστροφοι οι φοιτητές αλλά επειδή στην σχολή μας είχαμε πτυχιακές εξετάσεις ,είχαμε ανθρώπινους ρυθμούς σπουδών ,είχαμε προαιρετικές παρουσίες στα μαθήματα επιλογής και όχι αλυσίδες μαθημάτων. Αν όμως οι συλλογικές μας διεκδικήσεις δεν τα κέρδιζαν αυτά (και είναι διακύβευμα το κατά πόσο θα συνεχίσουμε να τα έχουμε) τότε αναμφίβολα θα αποφοιτούσαμε και μεις στα 8 χρόνια και θα το φετινό πρώτο έτος θα κινδυνεύει με διαγραφή μετά από αυτό. Το πόσο εντατικοποιημένο είναι το πρόγραμμα σπουδών μιας σχολής λοιπόν επηρεάζει κυρίαρχα και το βαθμό δυσκολίας της και όχι η ικανότητα των φοιτητών.

Αποτέλεσμα εικόνας για rick and morty classroom

«Οι αιώνιοι κοστίζουν στο κράτος και στον Έλληνα φορολογούμενο»

Είναι γελοίο πως αναμασούν αυτό το επιχείρημα συνεχώς, ενώ είναι ευρέως γνωστό πως σε φοιτητές των ν+2 ετών στερείται οποιαδήποτε φοιτητική παροχή (σίτιση, στέγαση, πάσο, συγγράμματα). Βέβαια, δεν μας εκπλήσσει αυτή η άγνοια της υπουργού παιδείας, αφού η ίδια αποφοίτησε από ιδιωτικό πανεπιστήμιο του εξωτερικού. Ωστόσο, αποτελεί προσβολή στην νοημοσύνη του λαού ότι η Ν. Κεραμέως κάνει αναφορά σε οικονομική επιβάρυνση του πανεπιστημίου λόγω των «ν+2 φοιτητών»,  την ίδια ώρα που στα πλαίσια των μνημονιακών περικοπών η χρηματοδότηση του πανεπιστημίου μειώνεται σταδιακά, φέρνοντας την Ελλάδα στην τελευταία θέση των χωρών του ΟΟΣΑ σε δαπάνες ανά φοιτητή. Αυτήν την καραμέλα που αναπαραγόταν από φιλικά προς τη ΝΔ ΜΜΕ ιδιαίτερα την περίοδο των μνημονίων ήρθε πρόσφατα και η ίδια η Υπουργός Παιδείας να αναιρέσει σε συνέντευξή της δηλώνοντας πως το μέτρο των διαγραφών δεν είναι δημοσιονομικό αλλά πειθαρχικό. Πως οι φοιτητές πρέπει να συμμορφώνονται με συγκεκριμένες συνθήκες που απαιτεί η αγορά εργασίας. Οι ίδιες οι αντιφάσεις του Υπουργείου λοιπόν δείχνουν την αξία επιχειρημάτων σαν και αυτό

«Λίγοι καθηγητές και αριστούχοι, πολλοί οι αιώνιοι»

Σίγουρα έχουμε ακούσει δηλώσεις καθηγητών και πρυτάνεων σχετικά με το πώς οι αιώνιοι φοιτητές δεν αφήνουν τους υπόλοιπους φοιτητές και τους καθηγητές να ανεβάσουν το επίπεδο του πανεπιστημίου και να το εναρμονίσουν με τα ευρωπαικά πρότυπα, την προαγωγή της αριστείας και της αξιοκρατίας. Εδώ αρχικά υπάρχει μια αντίφαση αφού ταυτόχρονα έχουν ιδρυθεί σε ελληνικά πανεπιστήμια πχ φιλοσοφική ξενόγλωσσα τμήματα με δίδακτρα (την ίδια στιγμή που υποτίθεται τα ελληνικά πανεπιστήμια έχουν κορεστεί από τους πολλούς φοιτητές) στα οποία ενδέχεται να μην υπάρχουν τέτοιοι περιορισμοί αφού εκεί κυριολεκτικά ο χρόνος θα ισοδυναμεί με χρήματα. Μάλιστα ενδέχεται να έχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τις αντίστοιχες σχολές των ΑΕΙ κάτι που καταρρίπτει και το επιχείρημα της αριστείας. Όσο αναφορά την ιδεολογική προπαγάνδα περί αριστείας η απάντηση είναι απλή. Τα ελληνικά πανεπιστήμια βρίσκονται υψηλά στις διεθνείς αξιολογήσεις γεγονός που το μαρτυρούν τα ίδια τα δεδομένα (Καθημερινή!, 21.6.2019 Στα καλύτερα πανεπιστήμια έξι ελληνικά ΑΕΙ). Δεύτερον οι απόφοιτοι των ελληνικών πανεπιστημίων, όλα τα προηγούμενα χρόνια, μπορούσαν να ανταποκριθούν μια χαρά στην αγορά εργασίας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Έπειτα, ο ίδιος όρος της αξιοκρατίας δεν αποτελεί βάση για οποιοδήποτε επιχείρημα σε αυτό το πλαίσιο, αφού η στέρηση του πτυχίου από έναν συμφοιτητή μας αποτελεί στον πυρήνα του το ιδεολόγημα του ατομικού δρόμου που αναπαράγει και η δεξιά και δεν αντιστοιχεί σε κάποιο αντικειμενικό συμφέρον των φοιτητών. Τις σπουδές μας τελικά υποβαθμίζουν οι αιώνιοι ή η υποχρηματοδήτηση, η κατάτμηση του ενιαίου πτυχίου και το ότι οι περισσότεροι απόφοιτοι των σχολών της Ελλάδας δεν έχουν επαγγελματικά δικαιώματα ?

«Και αν όλα αυτά δεν ισχύουν, τότε γιατί η ΝΔ θέλει να διαγράψει φοιτητές?»

Οι λόγοι είναι τρείς κυρίαρχα κατά σειρά ιεράρχησης .Πρώτον γιατί με το φόβο της διαγραφής όλοι οι φοιτητές θα μπαίνουν σε έναν αγώνα δρόμου να τελειώσουν τις σπουδές τους πάσει θυσία (ατομική) ,στον οποίο οτιδήποτε άλλο εκτός από το διάβασμα θα είναι παρέκκλιση και άρα θα σημάνει μια ουσιαστική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο η νεολαία σπούδαζε και ζούσε. Σημαίνει πειθάρχηση των φοιτητών, σημαίνει αποδοχή της εντατικοποίησης γιατί θα μας κάνει δήθεν πιο αποδοτικούς στο διάβασμα, σημαίνει ότι ο αγώνας και η διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας θα είναι μια περιττή πολυτέλεια η οποία επιπλέον θα θέτει σε κίνδυνο τις σπουδές μας όπως ένας εργαζόμενος που αντιδρά ζει διαρκώς με το φόβο της απόλυσης. Δεύτερον γιατί η ΝΔ έχει εξαγγείλει ότι τα τμήματα των ΑΕΙ θα υποστούν αξιολόγηση και όσα «τα πάνε καλά» θα λάβουν και χρηματοδοτήσεις και πολυπόθητα μεταπτυχικά κλπ. Κριτήρια για την αξιολόγηση θα είναι και το κόστος ανά φοιτητή (χαμηλό)και ο μέσος όρος αποφοίτησης κλπ άρα η Ιατρική Αθήνας θα υποστεί από τις πρώτες σχολές αυτές τις αλλαγές που θα την καταστήσουν συμμορφωμένη στα πρότυπα καλής αξιολόγησης. Τρίτον γιατί η ΝΔ παράλληλα προωθεί και τα ιδιωτικά ιδρύματα τα οποία όσο δεν έχει καταργηθεί το αρ.16 και δεν έχουν μπει δίδακτρα για φοιτητές σε ελληνικά ΑΕΙ,μπορούν απλά να αποτελούν το σχέδιο διαφυγής για όσους φοβούνται ότι δε θα ολοκληρώσουν τη φοίτηση σε μια απαιτητική σχολή πόσο μάλλον όταν η ίδια η σχολή θα καθορίζει τον αριθμό εισακτέων.

Εδώ πρέπει να τονίσουμε ότι αυτό το μέτρο είτε εφαρμοστεί για όλους είτε μπουν κριτήρια ,εξαιρέσεις και «περίοδοι χάριτος» θα δυσχεραίνει την καθημερινότητα όλων μας αφού ακόμα και αν δεν επηρεάσει τους εν ενεργεία φοιτητές η αύξηση της εντατικοποίησης και τα αποτελέσματα που θα φέρει στην υποχώρηση από βασικά κεκτημένα φοιτητικά δικαιώματα σίγουρα δε αφήσει και αυτούς ανεπηρέαστους. Το μέτρο των διαγραφών δεν αποτελεί πλήγμα μόνο για τους ν+2, αλλά πλήττει το σύνολο των φοιτητών. Ακόμα και για αυτούς που βρίσκονται κάτω από το ν+2 η εφαρμογή ενός τέτοιου μέτρου θα σημάνει μια ριζική αλλαγή των όρων φοίτησης καθώς οποιαδήποτε πρακτική των φοιτητών θα φιλτράρεται από το ν+2 και θα επάγει με ένα συνεχή τρόπο πιέσεις για γρήγορη αποπεράτωση.Γιατί ξέρουμε ότι λογικό να θέλει η κυβέρνηση να βάλει τέλος σε «ιδιομορφίες» του ελληνικού πανεπιστημίου που γεννούν αναπαραστάσεις συλλογικού αγώνα,  και τελικά νίκης σε ένα τόσο μεγάλο κομμάτι της νεολαίας και μπαίνει εμπόδιο στη διαμόρφωση εργαζομένων που θα είναι φθηνοί, ευέλικτοι και φυσικά πειθαρχημένοι. Λογικό να θέλει η κυβέρνηση να βάλει τέλος στους συλλογικούς αγώνες των φοιτητών, αφού αυτοί έχουν πολλάκις μπλοκάρει διάφορες απόπειρες διάλυσης του δημόσιου, δωρεάν, δημοκρατικού Πανεπιστημίου, πηγαίνοντας πίσω τα σχέδια της εκάστοτε κυβέρνησης όπως έχουν μπλοκάρει και τις διαγραφές φοιτητών.

Μπροστά σε αυτά οφείλουμε να παραμείνουμε ενωμένοι ,να θέσουμε αναχώματα μέσα από τις συλλογικές μας διεκδικήσεις στην αναδιάρθρωση των πανεπιστημίων και να εξασφαλίσουμε κανένας συνάδελφός μας ποτέ και πουθενά να μη διαγραφεί

 

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
52 λεπτά πριν, Myriam said:

Κι εγώ πάλι, παλεύω συνειδησιακά με "τη γοητεία που ανέκαθεν μου ασκούσε" ο χώρος τον Ε.Α.Α.Κ. στην σχολή αυτή!!!  :lol:

Προσεγμένα, καλοδουλεμένα κείμενα, μαχητικά, με παλμό και στόχο να βγούμε από την παθητικότητα, την απαισιοδοξία, την ψιλο-καταθλιψούλα μας ο καθένας και τα... "ματαιότης ματαιοτήτων,τα πάντα ματαιότης" και να παλέψουμε για το δίκαιο και τις ζωές μας ως άλλοι, σύγχρονοι Δον Κιχώτες!!!  emwin   Φρεσκότατο το κειμενάκι, ζεματάει με την καλή έννοια!!! :anavwfwties:

Δεν θα ξεχάσω ποτέ τις συνομιλίες με τα παιδιά όλων των παρατάξεων....ομολογουμένως καλά παιδιά τα περισσότερα και σε ρωτουσαν ποια η γνωμη σου για αυτο ποια για εκεινο ποια για το άλλο...και μιλουσατε ωρες...

Και μετα καποια στιγμή χρειαζόταν να περιμενεις μπροστα απο το γκισέ της γραμματείας για να εξυπηρετηθείς και εβλεπες τα ιδια παιδια πίσω από το γκισέ και μέσα ήδη....

Ομολογουμένως με ενδιαφέρον για τη σχολή και τα δρώμενα μεσα σε αυτή... τόσο πολύ αφοσιωμένοι σε αυτό που (τελειως συμπτωματικά) δεν καθυστέρησε κανεις τις σπουδές του στη σχολή...  

Φαντάζομαι οτι λόγω της υψηλής ποιότητας, της μαχητικότητας και του παλμού τους τα περισσότερα θα πηραν μετά μεταπτυχιακά και διδακτορικά...και μετα θέση γενικού γραμματέα σε υπουργείο ή θέση διοικητή σε νοσοκομείο....

Τροποποιήθηκε από asamotref

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup Η πορεία που περιέγραψες είναι κοινή για τους συνδικαλιστές όλων των παρατάξεων και ΟΧΙ ΜΟΝΟ των Ε.Α.Α.Κ....επειδή παρέλειψες να το αναφέρεις,το συμπληρώνω μεταμεσονύχτια από κινητό!!! ;)

Please,αν θέλεις,διόρθωσε στο quote που έκανες το αρχικό ορθογραφικό λάθος στην πληκτρολόγηση...των Ε.Α.Α.Κ. κι όχι 'τον' και βγάλε και τα εισαγωγικά από τις φράσεις που δεν τα έχουν.Thanks!!!! 😍

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η ανακοίνωση των ΕΑΑΚ θυμίζει κάτι φλύαρες ταινίες από κάτι σκηνοθέτες που κάνουν ταινία κάθε 10 χρόνια λόγω έλλειψης χρημάτων. Επειδή έχουν μαζέψει άπειρο υλικό σε αυτή τη δεκαετια θεωρούν σκόπιμο να το ρίξουν όλο, έτσι ξεκινά με μια ληστεια, σκοτώνονται καμία δεκαριά, μετά έχει καράτε αφού τελειώνουν οι σφαίρες, μετά έρωτας του ληστή με τη μπατσινα, μετά σκάει κ ένα οιδιπόδειο από το πουθενά μετά ένα δικαστικό θρίλερ με τον πατέρα της μπατσινας που διακινεί κόκαινη και τέλος πλακώνει η εφορία.

Αν ήμουν η Ξερατεως, θα είχα ξεράσει από τα γέλια.

Απομονωνω μόνο ένα απόσπασμα που παρέχει τα καλύτερα επιχειρήματα για να μην πάρει ο φοιτητής της ιατρικής ΠΟΤΕ πτυχίο και να πάει να γίνει κομμωτης. Καλό θα ήταν να μην το διαβάσουν οι >ν+2 γιατί θα ξεκινήσουν τα ναρκωτικά .

 

 

 

. Οι νέοι απόφοιτοι όχι μόνο έχουν να αντιμετωπίσουν ποσοστό ανεργίας της τάξης του 40% (υπολογίστηκε το 1ο τρίμηνο 2019) αλλά η εναλλακτική που έχουν συνήθως είναι η δουλειά με μαύρα και χωρίς ασφάλεια, η προοπτική της επισφάλειας με 300 ευρώ που είτε εξαναγκάζει τους νέους να αναζητήσουν απασχόληση στο εξωτερικό είτε να αποδεχτούν ότι θα σχεδιάζουν τη ζωή τους μόνο βραχυπρόθεσμα και θα συμβιβάζονται με «λίγα και στο χέρι». Αυτή η πραγματικότητα δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστη και την προοπτική των νέων γιατρών, αφού 1,5 χρόνο πριν απολύθηκαν επικουρικοί γιατροί που είχαν δουλέψει 2 χρόνια με απλήρωτες εφημερίες και δεν αποζημιώθηκαν ποτέ, ενώ και οι γιατροί στα ιδιωτικά νοσοκομεία που δουλεύουν με ατομικές συμβάσεις εργάζονται με παρόμοιους όρους.Επιπλέον πολλοί φοιτητές στις σημερινές συνθήκες αναγκάζονται να εργάζονται κατά τη διάρκεια των σπουδών τους κάτι που σε σχολές σαν τη δική μας που έχουν κλινικές, υποχρεωτικά εργαστήρια κλπ παρατείνει το χρόνο φοίτησης.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

κακό δεν είναι να αποτυπώνεται η πραγματικότητα, αλλιώς εθελοτυφλούμε

και άσχετα που η τάδε ήκαι η δείναι πολιτική παράταξη έχει συμβάλει σε αυτή

κακό είναι που είναι λίγο άνοστα και περιχαρακωμένα τα επιχειρήματα και αυτά αναπτύσσονταισε χαμηλό κομματικό επίπεδο,

πάντως το εκτιμώ ότι είναι μια χαλαρή απόπειρα επιχειρηματολόγησης

λχ το αν κοστίζουν οι «αιώνιες σπουδές» και αν αξίζει να κοστίζουν, ας το αντιπαραβάλλουμε με το αν αξίζει που το κράτος παραχώρησε το Ελληνικό στο 1% της αντικειμενικής του αξίας...

Τροποποιήθηκε από heretai

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
19 ώρες πριν, Myriam said:

emarup Η πορεία που περιέγραψες είναι κοινή για τους συνδικαλιστές όλων των παρατάξεων και ΟΧΙ ΜΟΝΟ των Ε.Α.Α.Κ....επειδή παρέλειψες να το αναφέρεις,το συμπληρώνω μεταμεσονύχτια από κινητό!!! ;)

να συμφωνήσω σε αυτό, και δυστυχώς αυτά είναι τα χάλια μας

κανείς δε νοιάζεται για το δύσμοιρο τον πληβείο της ιστορίας που είναι ο μέσος γιατρός,  καθένας εξασφαλίζει την πάρτη του,

όλοι οι κομματικοί εγκάθετοι εξυπηρετούν κομματικές και προσωπικές σκοπιότητες, άλλος με την δεξιά και άλλος με την αριστερή πολιτική οπτική

Τροποποιήθηκε από heretai

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τα Ε.Α.Α.Κ. Ιατρικής ήταν η μόνη παράταξη που στήριξε τους επί πτυχίω τα προηγούμενα χρόνια με ουσιαστικές πράξεις και με τη συνεχή παρουσία μελών της σε συνελεύσεις, παραστάσεις, κινητοποιήσεις, συναντήσεις κι αυτό...κάνει και τώρα είτε με "χαλαρά" κειμενάκια, είτε με δραστήρια μέλη που επικοινωνούν μαζί μας και παίρνουν πρωτοβουλίες. Για να μην ξεχνάμε... :)

Στο μεταξύ, επειδή το έβαλα στο fb πριν λίγες μέρες και μου αρέσει πολύ, το ξαναβάζω κι εδώ για όποιον καταλαβαίνει να το αξιολογήσει με θετική σκέψη και διαθέτει ένα προσωπικό όραμα στη ζωή του συνυφασμένο με  κοινωνική προσφορά. 

ΠεικÏνα ίÏÏÏ ÏεÏιέÏει: κείμενο

 

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
21 ώρες πριν, Myriam said:

Η πορεία που περιέγραψες είναι κοινή για τους συνδικαλιστές όλων των παρατάξεων και ΟΧΙ ΜΟΝΟ των Ε.Α.Α.Κ....επειδή παρέλειψες να το αναφέρεις,το συμπληρώνω

 

22 ώρες πριν, asamotref said:

Δεν θα ξεχάσω ποτέ τις συνομιλίες με τα παιδιά όλων των παρατάξεων....

 

Πού ανεφερα μονο τα εαακ μυριαμ?

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επιχειρήματα του τύπου αν  κοστιζουν η αν δεν κοστίζουν οι αιώνιοι είναι πολύ ανόητα. Δηλαδη αν κοστίζουν πρέπει να αφανιστούν? Ή επειδή είναι "τσάμπα" πρέπει ντε και καλά να υπάρχουν?

Το βασικό επιχείρημα κατά τη γνώμη μου πρέπει ναι είναι ότι σε μια εποχη που η εκπαίδευση αποσυνδέεται από τα  "επαγγελματικά δικαιώματα" (δλδ κλειστά επαγγέλματα) και τις ανάγκες μιας κλειστής κρατικής κοινωνίας, δεν έχει νόημα να μπαίνουν στρατιωτικού τύπου περιορισμοί.

Δεν πρόκειται να χάσει η Βενετία βελόνι ,εάν δεν πάρουν πτυχιο οι αργοπορημενοι φοιτητες του ΕΜΠ, της ιατρικής και της θεολογίας . Αυτή όμως είναι ταυτόχρονα και η πρόκληση. Από τη στιγμή που το πτυχίο (το χαρτί) δεν είναι πια το διαβατήριο για την πρόσληψη στο δημόσιο η στο (κλειστό) ελεύθερο επάγγελμα, η εκπαίδευση γίνεται πλέον αυταξια και ξαναγίνεται Γνώση. Τι νόημα έχει το ν+2 στη γνώση?

Δυστυχώς η πατροπαράδοτη κλαψα του τύπου "πτυχιούχος με δύο μεταπτυχιακά κ είναι άνεργος" η σπούδασε καποιοιος ιατρική και γιατι το ΕΣΥ δεν διορίζει? δεν μας αφήνει να δούμε αυτό το απλούστατο πράγμα.

 

 

 

 

Τροποποιήθηκε από mikro kavouri

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

το επιχείρημα ότι κοστίζουν οι φοιτητές που αργοπορούν, είναι ανάλογο με το επιχείρημα ότι στοιχίζει το ρεύμα στις κολόνες που φέγγουν τη νύχτα

ακόμα και να στοιχίζουν (που να το συζητούσαμε και πώς και πόσο), είναι θέμα αρχής το αν θα πρέπει να μην στοιχίζουν

 

τώρα για τις φοιτητικές παρατάξεις, το σύστημα της άγρας πελατείας δουλεύει με την προσέλκυση και εκμετάλλευση των κομματικών ομήρων

έτσι και με τα ΕΑΑΚ, αν τα επιχειρήματα είναι χαλαρά, είναι η ψηφοθηρία : διότι αλλιώτικα, θα ήταν «η κοινωνία που επενδύει στις σπουδές» και όχι το ατομικό δικαίωμα

και τέλος για τα ρουσφέτια των «φοιτηροπατέρων», ακόμα και στην ΕΣΣΔ η κομματική νομενκλατούρα είχε τα προνόμια : γιατί λειτουργούσε το ατομικό συμφέρον και γατί έπρεπε να λειτουργήσει και το σύστημα (για να κινητροδοτεί την κομματική προσήλωση, να ανατροφοδοτεί το κατεστημένο κλπ κλπ)

όσο για την όραμα της κοινωνικής προσφοράς,το βλέπουμε από τις στρατιές των άνεργων γιατρών που φεύγουν καραβιές στο εξωτερικό χάρη ακριβώς και στους κοινωνικούς επαναστάτες που μάς προστατεύουν όταν είμαστε φοιτητές και υπονομεύουν την ίδια μας την επιβίωση  μόλις θα έχουμε αποφοιτήσει (και από την άλλη είναι φυσικά και οι θιασώτες του επιχειρείν, που εξίσουν μάς αγαπούν, Σκύλλα και Χάρυβδη ένα πράγμα)

Τροποποιήθηκε από heretai

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
2 hours ago, heretai said:

 

όσο για την όραμα της κοινωνικής προσφοράς,το βλέπουμε από τις στρατιές των άνεργων γιατρών που φεύγουν καραβιές στο εξωτερικό χάρη ακριβώς και στους κοινωνικούς επαναστάτες που μάς προστατεύουν όταν είμαστε φοιτητές και υπονομεύουν την ίδια μας την επιβίωση  μόλις θα έχουμε αποφοιτήσει (και από την άλλη είναι φυσικά και οι θιασώτες του επιχειρείν, που εξίσουν μάς αγαπούν, Σκύλλα και Χάρυβδη ένα πράγμα)

Νόμισα πως θ'άρεσε  σε όλους σας το συγκεκριμένο γκράφιτι γιατί απηχεί μια πανανθρώπινη αλήθεια κι αναδεικνύει περίτρανα το μεγαλείο ενός ρομαντικού θρύλου της ξένης λογοτεχνίας. Σε προσωπικό επίπεδο, το να έχει κάποιος όραμα κοινωνικής προσφοράς  ή να μην έχει, ανάλογα προσθέτει ή αφαιρεί κάτι στη συγκρότηση ολόκληρης της προσωπικότητας του. Λυπάμαι που προσωπικοί  συνειρμοί ενέταξαν το σχόλιο μου στα "κακά" του  συνδικαλισμού και στις κοινωνικές πληγές του. Ο στόχος μου ΔΕΝ ήταν να "ξεπλύνω" το συνδικαλισμό και μάλιστα το βρώμικο συνδικαλισμό στην Ελλάδα...(π.χ.σήμερα στo Παρίσι θ'απεργήσει μαζικά το R.A.T.P. με ό,τι σημαίνει αυτό για την καθημερινότητα χιλιάδων ανθρώπων. Ουδείς λιθοβολεί, ουδείς βρίζει. Μιλάμε για συνδικαλισμό και κοινωνία σε απόλυτη σύμπραξη και συγχρονισμό ενάντια σε συμφέροντα και σε πολιτικές εξαθλίωσης. Εδώ, λιβανίζουμε καθημερινά τους "σωτήρες" μας και κοιτάμε την πάρτη μας!)

Ο στόχος μου ήταν ν'αναδείξω πως η καλλιέργεια κινήτρου προσφοράς ισχυροποιεί και το κίνητρο αυτοβελτίωσης. Οταν ο άνθρωπος αδυνατεί να βρει λόγο να παλέψει για τη δική του ποιότητα ζωής κι εργασίας, ΤΟΤΕ μπορεί να ενδυναμώσει τη θέση του και να ενισχύσει το ψυχικό του δυναμικό αν προσπαθήσει να παλέψει για κάποιον άλλο διπλανό του εξίσου αδύναμο ή για την κοινωνία ολόκληρη που πρέπει ν'αλλάξει.

Εχει γράψει κι ο Καζαντζάκης κάτι δονκιχωτικά  και με την  άδεια σας,τα παραθέτω...emshy ...Λυπάμαι που παρεξηγήθηκα άλλη μία φορά... ;).....το έχω συνηθίσει,εξάλλου!!!

Ν’ αγαπάς την ευθύνη, να λες εγώ, εγώ μονάχος μου θα σώσω τον κόσμο. Αν χαθεί, εγώ θα φταίω.

Δεν υπάρχουν ιδέες, υπάρχουν μονάχα άνθρωποι που κουβαλούν τις ιδέες, κι αυτές παίρνουν το μπόι του ανθρώπου που τις κουβαλάει.

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οι στρατιές των άνεργων αποφοιτων ελληνικών πανεπιστημίων που είτε λιμνάζουν εδώ είτε δοκιμάζουν την τύχη τους στα ξενα, είναι μια πραγματικότητα τα τελευταία 15 χρόνια τουλάχιστον και δεν είναι ελληνικό φαινόμενο φυσικά. Δεν μπορείς να το ξορκίσεις.

Συμβαίνει επειδή απλούστατα τα εγχώρια πανεπιστήμια παραγουν πολύ περισσότερους αποφοίτους από όσους χωρα η εγχώρια οικονομία η οποία επιπλέον ενδιαφέρεται για πολύ διαφορετικά skills απο αυτά που δίνουν τα περισσότερα ΑΕΙ.

Δεν θεωρώ υπεύθυνα τα ΕΑΑΚ για το Brain drain αλλά ξεκαρδιζομαι στα γέλια με τα "πτυχία με αξία" (στην αγορά εργασίας) που ζητούν από τον...υπουργό Παιδείας οι φοιτητοσυνδικαλιστες των ΕΑΑΚ και της ΠΚΣ . Οι οποίοι είναι φανατικά υπέρμαχοι της σύνδεσης του πτυχίου με "επαγγελματικά δικαιώματα" ... :D ( Άρα όσοι λιγότεροι σπουδάζουν τόσο καλύτερο για τους εκλεκτούς που πρόλαβαν να κατοχυρωθούν?)

 

Συνεπώς δεν είναι μόνο θέμα ηθικής, "καλού" η "κακού" συνδικαλισμού αλλά κυρίως τι ποιότητα συνδικαλισμού έχουμε και τελικά ποιους εκπροσωπεί.

 

 

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καλημέρα παιδιά ήθελα να ρωτήσω κάτι να μου πείτε την γνώμη σας .Σπουδάζω Θεσσαλονίκη αλλά για προσωπικούς λόγους δυσκολεύομαι να δώσω μάθημα τώρα .Τελευταία φορά πέρασα μάθημα τον Γενάρη .Είναι καλύτερα να συμμετέχω έστω και αν κοπω λόγω επικείμενων διαγραφών να δείξω ότι ενδιαφέρομαι κλπ,ή δεν παίζει ρόλο άρα να μην ταλαιπωρηθω να ανεβαίνω θεσσ

Τροποποιήθηκε από Ladybug

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Δημιουργία νέας...