Jump to content
Comfortably Numb

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Recommended Posts

Οπως ανέφερα στο πρώτο post, έβαλα το σύνδεσμο και στο γκρούπ των διαγραφών στο fb και το θέμα, όπως ήταν αναμενόμενο, έτυχε μεγάλης αναγνωσιμότητας κι αντιδράσεων θυμού κι αγανάκτησης από συναδέλφους!

Eνδεικτικά, κάποια σχόλια (το τελευταίο στη σειρά είναι δικό μου), με κορυφαίο (για εμένα) το εξής:

"Φυσιολογικοι(Κεραμεως), κανονικοι(αθενς βοις), αποβρασματα(καραμανλης)"

  • Χωρις κινητοποιήσεις δεν βαζουν μυαλό !
  • Κεραμεως είσαι ΑΣΧΕΤΗ όπως όλοι οι προκάτοχοι σου. Όταν πονάει το χέρι δεν το κόβουμε αλλά το γιατρεύουμε!
  • τωρα που περασε το νομο για το ασυλο της αφηνει το ελευθερο να κανει οτι θελει σε ολα τα επιπεδα
  • κι απο ποτε οι κυβερνησεις και δη οι δεξιες ενδιαφερονται για τ ανθρωπινα δικαιωματα
  • Εάν τολμήσει και περάσει μέτρα για αυτούς που μπήκαν με το συνταγματικό δικαίωμα να κρατούν την φοιτητική ιδιότητα έφ'όρου ζωής (και υπάρχουν αρκετοί ) θα αποδειχτεί το εξής απλό: Η ΧΟΥΝΤΑ ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΑΛΛΆΖΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΕΙΑ!
  • ΣΩΣΤΟ Η ΛΑΘΟΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ...ΟΜΩΣ ΤΟ ΝΑ ΤΟΥ ΑΦΑΙΡΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ;;;ΖΟΥΜΕ ΤΟ 2Ο19 ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 8Οs ...ΕΧΕΙΣ TO Ε.Α.Π. ΚΑΙ ΦΟΙΤΑ Ο ΑΛΛΟΣ ΣΤΑ 8Ο ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ 1 ΠΡΟΟΔΟ..
  • Εμένα,με ενοχλεί πάν'απ'όλα,αυτή η ευκολία στη χρήση της λέξης 'φυσιολογικό'....σοκάρει και προκαλεί...ανατριχιαστική η σκέψη πως οι καθυστερούντες Δεν είναι 'φυσιολογικοί'!!!!

 

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

περα απο την αναλυση σε αυτο το επιπεδο, δλδ της ηθικολογιας απο τη μια και της φιλελευθερης απειθαρχιας ως εναυσμα για προοδο της γνωσης υπαρχει και το απλο ορθολογικο ισοζυγιο που στο ενα ακρο του αφηνεις το καθεστως οριων φοιτησης ως εχει, δεν πληρωνεις δεκαρα τσακιστη και δεν εχεις κανενος ειδους ζημια και στο αλλο ακρο εφαρμοζεις εναν κανονα που απο τη μια δε θα σου προσφερει κανενα απολυτως κερδος χρηματικο ή αλλης φυσης και ταυτοχρονα θα προκαλεσει ζημια, μικρη, μεγαλη ή και ανυπολογιστη στις ζωες χιλιαδων ανθρωπων. απο αναλυση κερδους-ζημιας ειναι προφανες στον οποιονδηποτε προς τα που γερνει η ζυγαρια και τι θα επρεπε ο καθε νοημων λογικος και στοιχειωδως τουλαχιστον καλοπροαιρετος πολιτικος να αποφασισει. οταν τα πραγματα ειναι τοσο ξεκαθαρα απο ορθολογικης αποψης δεν μπορω να καταλαβω τι αλλο επιχειρημα χρειαζεται...αλλα οταν ζεις στην ελλαδα μαλλον ισχυουν αλλοι κανονες

Τροποποιήθηκε από Peter Griffin

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Στα προηγούμενα ποστ εντοπίσατε ακριβώς τον πυρήνα του προβλήματος:

στο όνομα τίνος σπουδάζουν οι άνθρωποι.

1. Στο όνομα της «κοινωνίας»

2. Στο όνομα της αγοράς

3. Στο όνομα της ελευθερίας του ατόμου

Γενικότερο είναι το ζήτημα, έχει το άτομο την ελευθερία των επιλογών του, ή πρέπει να υποτάσσεται σε καταναγκασμούς τρίτων (είτε της κοινωνίας είτε της αγοράς).

 

Υπόθεση εργασίας: Αν κάποιος αποκτήσει τον τίτλο σπουδών στην ελάχιστη προβλεπόμενη διάρκεια φο'οτησης, ακόμα ακόμα και με επιδόσεις αριστείας,

ποιό περιθώριο μπορεί να έχει το άτομο να μην ασκήσει τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από τον τίτλο αυτό;

Τί ακριβώς χρωστάει και σε ποιόν εκτός από τον εαυτό του; Στην κοινωνία; Στην αγορά;

 

Επειδή εγώ παίρνω θέση ακριβώς σε αυτό που είναι η βάση της συζήτηαης, το άτομο χρωστάει μόνο στον εαυτό του και τον εαυτό του μόνο το άτομο έχει δικαίωμα να διαχειρίζεται.

Με αυτή την βάση, η έννοια της επαγγελματικής σταδιοδρομίας αφορά μόνο το άτομο και τον εργοδότη του. Το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης αδιαπραγμάτευτα ανήκει στο άτομο,όπως επίσης και το δικαίωμα των σπουδών είναι ένα δικαίωμα που κατακτήθηκε με προσωπικό κόπο και αποπληρώθηκε με φόρους μιας ζωής.

Αν εγώ ολοκλήρωσα τον απαιτούμενο κύκλο σπουδών μετά από δεκαετίες , ο μόνος που έχει δικαίωμα και ουσία να με αξιολογήσει είναι ο εργοδότης μου μέσα από τη γνωσιακή μου κατάρτιση όπως αυτή αποδεικνύεται στην πράξη. Με την ίδια λογική βάση που μετά από δεκαετίες έχει δικαίωμα και επανέρχεται στην αγορά εργασίας εκείνος που δεν άσκησε ποτέ τα επαγγελματικά του δικαιώματα σε ένα τίτλο σπουδών που απέκτησε με «φυσιολογικό» τρόπο. Όλοι κρίνονται στο εργασιακό αντικείμενο και πουθενά αλλού, ο τιτλος σπουδών πιστοποιεί τα εφόδια που δόθηκαν στο άτομο και δεν υπάρχει εργαλείο για να αποδεικνύεται και να επικυρώνειτο πόσο επίκαιρος μπορεί να παραμένει ένας τίτλος σπουδών.

υγ: το δίλημμα μεταξύ μόρφωσης και επαγγελματικής κατάρτισης είναι μάλλον δευτερέυον αν όχι ψευδοδίλημμα, το πρωτεύον είναι η ελευθερία του ατόμου

Τροποποιήθηκε από heretai

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

heretai δεν ξερω αν γνωριζομαστε απο παλια στο τοπικ ή είσαι νέος, εχω ομως να σου πω οτι χαιρομαι οταν γραφεις και με τον τροπο που γραφεις και παντα εχω να κερδισω σε σκέψεις οταν σε διαβαζω. Σε ευχαριστω.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
13 ώρες πριν, heretai said:

Στα προηγούμενα ποστ εντοπίσατε ακριβώς τον πυρήνα του προβλήματος:

στο όνομα τίνος σπουδάζουν οι άνθρωποι.

1. Στο όνομα της «κοινωνίας»

2. Στο όνομα της αγοράς

3. Στο όνομα της ελευθερίας του ατόμου

 

τα ζητήματα αυτά τα έχει λύσει η ελληνική κοινωνία εδώ και δεκαετίες.

Από το νηπιαγωγείο ώς και το διδακτορικό, η παιδεία στην Ελλάδα είναι απολύτως χρηστική: Η ελλαδική οικογένεια στέλνει τα παιδιά της στο σχολείο, όχι για να έχουν είσοδο στην έμπρακτη κοινωνία της ζωής και της γνώσης, όχι για να μάθουν τη χαρά της συνύπαρξης, της φιλίας, τη χαρά να μοιράζονται, να γοητεύονται από το καινούργιο, να ψάχνουν το άγνωστο, να ανακαλύπτουν το μοναδικό. Τίποτε από αυτά. Το ελληνόπουλο πηγαίνει στο σχολείο για να εξασφαλίσει «εφόδια», «χρήσιμη μάθηση», τον «εξοπλισμό» με γνώση που εξασφαλίζει χρήματα, και ατομική ευζωία. Να πάρει το παιδί, τελικά, ένα «χαρτί» που θα το γλιτώσει από τη χειρωναξία. Να βολευτεί κάπου, κατα προτίμηση στο δημόσιο. End of story. Ο μύθος ότι οι έλληνες "ξεχωρίζουν στα γράμματα" επειδή έχουν πράγματι πολλά "χαρτιά"  ξεθωριάζει όταν γίνει η (αναπόφευκτή) συγκριση με άλλες χώρες του ευρωπαϊκού νότου.

Παραδοσιακά η ελλαδική κοινωνία έκανε δύο βασικές επενδύσεις: Ακίνητα και παιδεία. Aμέτρητα δισεκατομμύρια έχουν σπαταληθεί για την απόκτηση της "δωρεαν" παιδείας. Το 2010 που πτώχευσε η ελληνική δημοκρατία, βρήκε το μέσο νοικοκυριό με 2-3 ακίνητα και 2-3 μάστερ. Και αν αναγκαστικά λόγω φορολογίας τα ακίνητα ξέπεσαν, ο αγώνας για το "χαρτί" και ειδικά το καλό χαρτί, το μεταπτυχιακό, το 2ο μεταπτυχιακό ή το διδακτορικό, είναι ακόμα πιο αδυσώπητος.

Επομένως  η σχέση του έλληνα με την εκπαίδευση είναι πράγματι συνυφασμένη με το αυριανο επάγγελμα (όπως περίπου το περιγράφει ο @heretai) αλλά με το επάγγελμα που θα ήθελαν οι περισσότεροι έλληνες: Mια δουλειά πολυ χαμηλού ρίσκου, με μονιμότητα, ικανοποιητικές (αλλά όχι υπερβολικές) απολαβές και αρκετή ρουτίνα. Ατυχώς τέτοιες δουλειές σπανίζουν στις μέρες μας και όσο περνούν τα χρόνια θα σπανίζουν όλο και περισσότερο. Δεν ειναι τυχαίο ότι οι πολυεθνικές δυσκολεύονται πολύ να βρουν εξειδικευμένο προσωπικό, κατάλληλο για τις ανάγκες τους.

Το βασικό πρόβλημα για την ελληνική κοινωνία σε σχεση με την εκπαίδευση  είναι ακριβώς αυτό: Ότι η παιδεία έχει οριστικά αποσυνδεθεί από το επάγγελμα όπως το γνωρίζαμε τις προηγούμενες δεκατίες δηλαδή την κατοχυρωμένη, προστατευμένη απο "παρείσακτους" και προνομιακή θέση ως ελευθεροεπαγγελματίας (γιατρός, μηχανικός, δικηγόρος, φαρμακοποιός κλπ) ή στο δημόσιο. Ta αποδέλοιπα, περι προσφοράς στην κοινωνία ή ελευθερίας του ατόμου είναι απλώς φιοριτούρες ή στην καλύτερη να χρησιμευουν ως δικαιολογίες. Αυτή η χρησιμοθηρία είναι ο λόγος που δεν ενθουσιάζονται πολλοί με τις ιδεολογικές κορώνες της κυβέρνησης περι πειθαρχίας, "ανομίας στα αει" ασύλου κλπ. Εφ οσον τα ΑΕΙ δεν είναι πλέον ικανη προϋποθεση για επαγγελματική αποκατάσταση, ποιός νοιάζεται για τα γκράφιτι και τις ανομίες...

Τροποποιήθηκε από mikro kavouri

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

 

2 hours ago, mikro kavouri said:

 

Από το νηπιαγωγείο ώς και το διδακτορικό, η παιδεία στην Ελλάδα είναι απολύτως χρηστική: Η ελλαδική οικογένεια στέλνει τα παιδιά της στο σχολείο, όχι για να έχουν είσοδο στην έμπρακτη κοινωνία της ζωής και της γνώσης, όχι για να μάθουν τη χαρά της συνύπαρξης, της φιλίας, τη χαρά να μοιράζονται, να γοητεύονται από το καινούργιο, να ψάχνουν το άγνωστο, να ανακαλύπτουν το μοναδικό. Τίποτε από αυτά. Το ελληνόπουλο πηγαίνει στο σχολείο για να εξασφαλίσει «εφόδια», «χρήσιμη μάθηση», τον «εξοπλισμό» με γνώση που εξασφαλίζει χρήματα, και ατομική ευζωία. Να πάρει το παιδί, τελικά, ένα «χαρτί» που θα το γλιτώσει από τη χειρωναξία. Να βολευτεί κάπου, κατα προτίμηση στο δημόσιο. End of story.

 

@mikro kavouriΟΧΙ όλοι οι γονείς!!!  Δε συμφωνώ με αυτό.  Εξαρτάται από την καλλιέργεια και το πόσο ανεξάρτητες κι ώριμες  προσωπικότητες ήταν ή είναι οι ίδιοι οι γονείς χωρίς προσκόλληση σε στερεότυπα. Δε μεγαλώσαμε όλοι "καρμπόν" με τις μικρο- και μέσο-αστικές αντιλήψεις που βλέπουμε γύρω μας και στο συγγενικό μας περιβάλλον...πιθανόν μάλιστα για  μερικούς, αυτό ν'αποτελεί και την αιτία ή τον πυρήνα της καθυστέρησης απόκτησης τίτλου σπουδών: η υπερβολική ενίσχυση του συναισθήματος ελευθερίας κι αυτοδιάθεσης, τα ποικίλα ενδιαφέροντα που ενθαρρύνθηκαν στην πορεία, η περιπέτεια της γνώσης όπως την περιγράφεις σε διαφορετικές κατευθύνσεις, η χαλαρή καθημερινότητα χωρίς  'πιέσεις' επιβίωσης.

Τέλος πάντων. Πολύ ενδιαφέρουσα η τροπή της συζήτησης αλλά...πάμε θάλασσα κι όχι μόνο εμείς!!! embandana  :lol:emshowoff   Μαράθι for ever...για να προβάλλουμε τις διάφορες "ομορφιές" του τόπου μας!!!  Περισσότερες "καυτές" φωτο στο fb. emshy  emevlogies

Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΗ ΤΕΛΈΤΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΤΩΝ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΩΝ ΛΟΓΩ ΑΝΩΤΕΡΑΣ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΉΣ

ΠεικÏνα ίÏÏÏ ÏεÏιέÏει: 2 άÏομα, , Ïα οÏοία ÏαμογελοÏν, ÏÏαίθÏÎ¹ÎµÏ Î´ÏαÏÏηÏιÏÏηÏεÏ

 

69258403_2931108300238876_8599122613672869888_n.png?_nc_cat=111&_nc_oc=AQnShjjTSJVVyaXbAUvGBlkMcDVu8KbyZ9FKzjSMKaYhCqAKFUf4ow7xqIBDcEghsCoEIu1A6R8XSY3MMYTCVsqV&_nc_ht=scontent.fath2-1.fna&oh=fd9d5150a0b6db92024adfd657854fd1&oe=5E1436BE

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Υποψιάζομαι ότι συνέβη αυτό για το οποίο φοβόμουν και προσπάθησα να το προλάβω τελειώνοντας με το υγ

16 ώρες πριν, heretai said:

υγ: το δίλημμα μεταξύ μόρφωσης και επαγγελματικής κατάρτισης είναι μάλλον δευτερέυον αν όχι ψευδοδίλημμα, το πρωτεύον είναι η ελευθερία του ατόμου

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
7 ώρες πριν, Myriam said:

Πολύ ενδιαφέρουσα η τροπή της συζήτησης

 

Τροποποιήθηκε από asamotref

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πολύ hot το απόγευμα...ας το ρίξουμε στα θαλάσσια σπορ  κι εμείς...embandana    

ΠεικÏνα ίÏÏÏ ÏεÏιέÏει: κείμενο

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
On 19/8/2019 at 2:22 ΜΜ, mikro kavouri said:

Αλιευμενο από καθημερινή. Το ακουμπω εδώ γιατί στελέχη της  κυβέρνηση δηλώνουν (χαμηλόφωνα και σε στενό κύκλο προς το παρόν) πως ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τη μεταφορά του κυπριακού μοντέλου στην ελληνική πραγματικότητα με σκοπό την προσέλκυση φοιτητών από το εξωτερικό και τι άλλο; έσοδα.

Τέτοιες ιδέες ίσως (λέω ίσως...)να δούμε στο άμεσο μέλλον διατυπωμένες επισήμως και σε νομοθετήματα αν οι ζυμώσεις ολοκληρωθούν επιτυχώς. ;)

 

 

 

https://www.kathimerini.gr/1038523/opinion/epikairothta/politikh/idiwtika-panepisthmia-to-kypriako-paradeigma

 

 

https://www.tovima.gr/2019/08/26/society/metarrythmiseis-nyn- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --aei/

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ξενόγλωσσα τμήματα στα ελληνικά πανεπιστήμια

Σαρωτικές αλλαγές στα προπτυχιακά προγράμματα – Στόχος να γίνει η Ελλάδα εκπαιδευτικό κέντρο της Νοτιοανατολικής Μεσογείου και να έρθουν ξένοι φοιτητές – Μεταπτυχιακά χωρίς πλαφόν στα δίδακτρα και ίδρυση καλοκαιρινών «κάμπους»

 
Ξενόγλωσσα τμήματα στα ελληνικά πανεπιστήμια | tovima.gr

Ολα αλλάζουν εκ νέου στα πανεπιστήμια της χώρας, με νομοσχέδιο που θα φέρει η κυβέρνηση στη Βουλή για ψήφιση ως τον Δεκέμβριο. Το μότο της νέας μεταρρύθμισης; Αυτονομία! Τα πανεπιστήμια απελευθερώνονται από τον ασφυκτικό εναγκαλισμό τους με τις κρατικές δομές και οι αλλαγές αυτές θα γίνουν άμεσα αισθητές σε δύο τομείς: τα προπτυχιακά προγράμματά τους, που θα μπορούν πλέον να γίνονται και στην αγγλική γλώσσα, και τις μεταπτυχιακές σπουδές!

 

Στους δύο αυτούς τομείς, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες του «Βήματος», αλλάζουν όλα. Και συγκεκριμένα οι αλλαγές που άμεσα προωθούνται είναι οι εξής:

Δεν θα είναι υποχρεωμένα, όπως σήμερα, τα πανεπιστήμια της χώρας να λαμβάνουν τη «συμβουλή» ή αναγκαστική συνεργασία του Διεθνούς Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, όπως είχε ψηφισθεί πριν από δύο χρόνια, για να οργανώσουν προπτυχιακά προγράμματα στα αγγλικά. Απελευθερώνεται έτσι τελείως το τοπίο στις προπτυχιακές σπουδές των ΑΕΙ και τα ανώτατα Ιδρύματα θα μπορούν να ιδρύσουν αυτόματα με απόφαση της διοίκησής τους προπτυχιακά προγράμματα στην αγγλική γλώσσα (ή άλλη, εφόσον το επιθυμούν), σε όποιο επιστημονικό πεδίο κρίνουν ότι θα μπορέσουν να υποστηρίξουν.

Ιδρυση καλοκαιρινών προγραμμάτων

Ιδρύονται ξενόγλωσσα καλοκαιρινά προγράμματα στα ελληνικά ΑΕΙ, τα οποία στόχο θα έχουν να προσελκύουν φοιτητές από όλο τον κόσμο για να γνωρίσουν την ελληνική κουλτούρα και πιθανώς να διεκδικήσουν στη συνέχεια την παρακολούθηση προπτυχιακών ή μεταπτυχιακών προγραμμάτων στην αγγλική γλώσσα. Τα «κάμπους» αυτά θα διαφημίζονται από τα πανεπιστήμια της Ελλάδας με στόχο την εξωστρέφειά τους ώστε να δέχονται τελικά  φοιτητές που θέλουν να συνδυάσουν την εκπαίδευση με τον τουρισμό.

Οι μεταπτυχιακές σπουδές αναμορφώνονται από την αρχή και αίρονται όλες οι θεσμικές και οικονομικές προϋποθέσεις που τέθηκαν προ διετίας και επί υπουργίας του κ. Κ. Γαβρόγλου στην Παιδεία. Οι μεταπτυχιακές σπουδές έτσι αφήνονται και πάλι στον έλεγχο των πανεπιστημίων, χωρίς τις παρεμβάσεις του κράτους, τη μείωση των αμοιβών των καθηγητών τους ή τη θεσμοθέτηση «πλαφόν» στα δίδακτρά τους.

Απελευθερώνονται και ενισχύονται οι σπουδές εξ αποστάσεως στις οποίες τα προηγούμενα χρόνια είχε προνομιακή πρόσβαση μόνο το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

Επαναπατρισμός  των επιστημόνων

Συγκεκριμένα μέτρα θα ληφθούν για τον επαναπατρισμό επιστημόνων που έφυγαν, ενώ θα ψηφισθεί δέσμη νέων διατάξεων για να μη φύγουν άλλοι. Μελετώνται η δημιουργία ειδικών θέσεων στα ελληνικά πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα για διακεκριμένους έλληνες επιστήμονες που έφυγαν στο εξωτερικό, η στήριξη στις νεοφυείς και καινοτόμες επιχειρήσεις με γενναία φορολογικά κίνητρα που θα δημιουργήσουν ποιοτικές και καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας

Νέα χρονιά με προβλήματα από τη συγχώνευση των ΤΕΙ

Το υπουργείο Παιδείας θα έχει ένα σοβαρό ζήτημα να αντιμετωπίσει με την έναρξη της νέας ακαδημαϊκής χρονιάς, καθώς είναι γνωστό ότι καταγράφηκαν αντιδράσεις σχετικά τη δημιουργία νέων τμημάτων ΑΕΙ μετά την «πανεπιστημιοποίηση» των ΤΕΙ, χωρίς πολλά να έχουν ακόμη και σήμερα συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Παιδιά καλημέρα! Είμαι καινούργια στην συζήτηση. Η ομάδα του fb που λέτε (η καλή, όχι η άλλη) ποια ακριβώς είναι; Με αφορά το θέμα του τι θα γίνει με το ν+2 και θα ήθελα να παρακολουθώ τα νέα

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

tenor.gif

DocumentoI.jpg

Τροποποιήθηκε από asamotref

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
3 hours ago, Φ_Ο said:

Παιδιά καλημέρα! Είμαι καινούργια στην συζήτηση. Η ομάδα του fb που λέτε (η καλή, όχι η άλλη) ποια ακριβώς είναι; Με αφορά το θέμα του τι θα γίνει με το ν+2 και θα ήθελα να παρακολουθώ τα νέα

Λοιπόν,ο σύνδεσμος στο fb είναι: 

https://www.facebook.com/groups/oxistisdiagrafestonfoititon/

Εκεί,υπάρχει καθημερινά σχεδόν ενημέρωση και συζήτηση.Με κάθε ευκαιρία ακόμη και χωρίς αφορμή.  Βέβαια, η ανάγνωση απαιτεί πολύ γερά νεύρα γιατί μπαίνουν και κάτι ψιλοάσχετοι, κάτι άλλοι πολύ κλαψιάρηδες και φυσικά...ένα σωρό τρολ από κάθε μεριά! Τελευταία, εντοπίστηκαν πολλά "δεξιοτρόλ" σε διατεταγμένη υπηρεσία αλλά όσοι μπαίνουν συχνά στο γκρούπ, τους αναγνωρίζουν πλέον εύκολα και τους απομονώνουν ο καθένας με τον τρόπο του και το σχολιασμό του. Ενας διαγράφηκε απ'το γκρούπ στα τέλη Ιουλίου...ξεχωριστή περίπτωση αλητείας! 

Τέλος πάντων, αυτός είν'ο σύνδεσμος και πρόκειται για κλειστό γκρούπ. Εδώ, είμαστε πιο χαλαροί στη θεματολογία και πιο...ήρεμοι προς το παρόν αλλ'ο χώρος είναι ανοικτός. Αυτά.emflowers

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η ευρεία επιχείρηση της ΕΛΑΣ στα Εξαρχεια, είχε ως αποτέλεσμα να εκδιωχθούν 143 άνθρωποι από τέσσερα κτίρια που εκκενώθηκαν και στα οποία φιλοξενούνταν.

Πρόκειται για 143 ατομα από τα οποία 57 είναι άνδρες, 51 γυναίκες και 35 ανήλικοι. Προέρχονται  από το Ιράν, το Ιράκ, το Αφγανιστάν, την Ερυθραία και την Τουρκία.

Στις καταλήψεις δεν βρέθηκε τίποτα παραβατικό, όπλα, ναρκωτικά, μολότοφ, υπό το πρόσχημα της εύρεσης των οποίων έγινε και η όλη "εκκαθάριση". (news247,Τριτη 27-8-2019)exarxeia-astynomia4.jpg

Τροποποιήθηκε από musician

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Διάθεση "βαρομετρικού χαμηλού" μ'όσα συμβαίνουν γύρω μας και μέσα μας. .emdj

 

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ν. Κεραμέως: “Κατάργηση” του φαινομένου των αιώνιων φοιτητών από τους νεοεισαχθέντες

“Θα υπάρξει “κατάργηση” των αιώνιων φοιτητών, θα θεσμοθετηθεί ένα νέο πλαίσιο, κατά πάσα πιθανότητα ν+2, το οποίο θα ισχύει για τους νεοεισερχόμενους φοιτητές. Αυτούς που εφεξής, μετά την ψήφιση του σχετικού νόμου, θα μπαίνουν σε πανεπιστήμιο θα ισχύει ένα συγκεκριμένο χρονικό όριο ολοκλήρωσης σπουδών. Και εδώ έχουμε μια στρέβλωση ελληνική -μετά το άσυλο και αυτή είναι μια στρέβλωση ελληνική- όμως θα προβλεφθούν μεταβατικές διατάξεις για όσους είναι ήδη φοιτητές και βεβαίως θα προβλεφθούν και εξαιρέσεις που θα έχουν να κάνουν κυρίως με θέματα υγείας. Πάντως το γενικό πλαίσιο είναι ότι πρέπει να υπάρχει ένα συγκεκριμένο χρονικό όριο ολοκλήρωσης σπουδών”.

Τα παραπάνω είπε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως στο  Πρακτορείο 104,9 FM”, και σημείωσε:

  • Το θέμα των "αιώνιων" φοιτητών θα είναι μέσα σε μια μεγάλη σειρά θεμάτων που θα τεθούν στον δημόσιο διάλογο, ο οποίος θα ξεκινήσει ήδη από αρχές Σεπτέμβρη.
  • Στόχος μας είναι να αυξήσουμε τον κρατικό προϋπολογισμό για την Παιδεία.
  • Παράλληλα με αυτόν, θέλουμε να δώσουμε τη δυνατότητα στα πανεπιστήμια να αξιοποιήσουν και άλλα χρηματοδοτικά εργαλεία, παράδειγμα συμπράξεις Δημοσίου - Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) για κατασκευή φοιτητικών εστιών. Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν πολλά πανεπιστήμια της χώρας που δεν έχουν επαρκείς φοιτητικές εστίες και εμείς θέλουμε να καταστήσουμε το πλαίσιο των ΣΔΙΤ, να παρακινήσουμε και τα ιδρύματα να αξιοποιήσουν τέτοια χρηματοδοτικά εργαλεία.
  • Το δεύτερο είναι φορολογικά κίνητρα για δωρεές προς Ιδρύματα, προκειμένου να παρακινήσουμε ακριβώς κόσμο να προβαίνει σε δωρεές προς τα Ιδρύματα. Όλα αυτά είναι θέματα που θα συζητηθούν με την πανεπιστημιακή κοινότητα.
  • Σε ερώτηση  εάν θα υπάρξουν νέες επώνυμες έδρες, η Νίκη  Κεραμέως είπε πως «και αυτό είναι μέσα σε αυτά που μελετούμε, προκειμένου ακριβώς να μπορέσουν τα Ιδρύματα να προσελκύσουν και άλλους πόρους».

  •  Η υπουργός σημείωσε, επίσης, ότι στα θέματα που θα τεθούν το επόμενο διάστημα σε σχέση με την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση στις πρυτανικές Αρχές και σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς «περιλαμβάνονται ζητήματα υποδομών και ενίσχυσης εξωστρέφειας και θέματα διοίκησης πανεπιστημίων και η αποδέσμευση των Ειδικών Λογαριασμών Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ) από το δημόσιο λογιστικό. Όλα αυτά είναι στο πλαίσιο που θέλουμε να συζητήσουμε για ένα νέο θεσμικό πλαίσιο για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση».

    https://www.esos.gr/arthra/63904/n-kerameos-katargisi-toy-fainomenoy-ton-aionion-foititon-apo-toys-neoeisahthentes

     

     

Τροποποιήθηκε από joie

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Με πρόλαβε, ως συνήθως, η ταχύτατη κι αγαπημένη συνάδελφος @joie  ενώ ερχόμουν να μεταφέρω τη δημοσίευση από το group των διαγραφών στο fb. Την ευχαριστούμε πολύ για την έγκαιρη ενημέρωση της, την ειλικρινή επικοινωνία μας και την αδιαπραγμάτευτη στήριξη της.  emflowers  emthumbup

Θα επανέλθω λίγο αργότερα να προσθέσω από κάτω μ'ένα edit ενδεικτικά σχόλια των συναδέλφων από το γκρούπ. 

Μετά το 5.00 λεπτό,αναφέρεται στο ν+2 κ.ο.κ.

 

  •  Παραδέχονται ότι δεν κοστίζουμε κ το γυρίζουν στην πειθαρχία...αν θες πειθαρχία κεραμεως ξεκίνησε με τις αξιολογήσεις των καθηγητών που πληρώνεις
  • Λέει μεν ότι θα γίνει διάλογος με τους φοιτητές αλλά αν ανοίξει τέτοιος διάλογος όντως θα πρέπει να αναρωτηθεί και η ίδια γιατί είναι τόσοι πολλοί. Μόνο στη δική μου σχολή στην εξεταστική του Ιούνη μέτρησα 250+ ΑΕΜ φοιτητών 5ου και 6ου έτους (σε μάθημα μικρού έτους κιόλας). Υπάρχουν σε όλες τις σχολές φαινόμενα όπου τα γραπτά διορθώνονται από "μαγικά χέρια" (στη δική μου σχολή έχει τύχει να πιάσουμε γραμματέα να διορθώνει γραπτά με ενδεικτικές απαντήσεις...) ή να χάνονται γραπτά. Και άλλα πολύ χειρότερα (όπως στο ΤΕΙ Σερρών). Πέρα από τις προσωπικές δυσκολίες κάποιου θα πρέπει να δούνε και το κομμάτι των ευθυνών των ίδιων των πανεπιστημίων και του προσωπικού αυτών. Μια παθογένεια δεν την θεραπεύεις με τσιρότα. Όπως και να έχει πάντως η όλη ιστορία ξεκίνησε με την Κεραμέως τον Ιούλη να τονίζει το "εφεξής" (και να τονίζει ότι δεν θα αφορά τους ήδη φοιτούντες), μετά το γύρισε στις μεταβατικές διατάξεις, μετά μας είπαν ότι κάποια εβδομάδα μέσα στον Αύγουστο θα δοθούν απαντήσεις πιο συγκεκριμένες και τώρα λέει ότι θα γίνει διάλογος από Σεπτέμβρη. Αν λάβουμε ως δεδομένο ότι όλα όσα έχουν πει ως τώρα διαψεύστηκαν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο καταλαβαίνουμε ότι ούτε οι ίδιοι τους έχουν ένα κεντρικό πλάνο και μια γενική ιδέα του τι θα γίνει. Είμαστε τόσοι άνθρωποι με την ψυχή στο στόμα (μέσα σε εξεταστική περίοδο κιόλας) και ακόμα η απάντηση είναι "θα δούμε". 😒😕
  • Εχει τρελαθει στις συνεντευξεις 3 μερες τωρα.
  • παλι τα ιδια λεει.....διαγραφη αιωνιων αλλα για τους ηδη φοιτουντες θα υπαρξουν μεταβατικες διαταξεις και εξαιρεσεις για λογους υγειας κτλ......σε αυτο το σημειο να κανω τη "γελοια"😂 ερωτηση ποιοι θεωρουνται αιωνιοι?
  • Τουλάχιστον παραδέχεται ότι δεν κοστίζουν. Το προφανές.
  • δεν ειναι θεμα κοστους η ολη υποθεση αλλα θεμα πειθαρχιας 😂😂
  • Καλώς ήρθες στην πραγματικότητα με νέα δημοκρατία.
  • Νταξει αυτα τα ξεραμε 
    Το ν+2 για τους νεοεισαχθεντες και μεταβατικη διαταξη λογικα ενος εξαμηνου ή 2 μπορει και ενος χρονου για τους ηδη φοιτουντες
    Κατι πιο καινουργιο υπαρχει?
  • Ποιος σε ενημέρωσε για αυτά τα ενδεχόμενα και τις υποπεριπτώσεις;
  • αυτα με τους νεοεισαχθεντες και τις μεταβατικες διαταξεις τα γραφει μεσα και το παραπανω αρθρο και αν ψαξεις και παλαιοτερες δημοσιευσεις θα δεις οτι η υπουργος παιδειας ειπε οτι το ν+2 ειναι για τους νεοεισαχθεντες
    Ωστοστο αν δ
    ν με απατα η μνημη μ το 2014 πηγε να ξαναγινει καποια παρομοια κινηση με τη διαγραφη των φοιτητων και τους ειχαν δωσει 1 εξαμηνο επιπλεον 
    Και καπου ειχα διαβασει οτι θεωρειται αντισυταγματικο το να δωθει μονο 1 εξαμηνο ή 2
  • δηλαδή αν χρωστάς 20 μαθήματα, σε 2 εξάμηνα κομπλέ?
  • Ο Λοβέρδος αποφάσισε (τότε) να εφαρμόσει τον νόμο της Διαμαντοπούλου. Το ένα επιπλέον εξάμηνο δόθηκε αφού είχαν δοθεί 2-3 έτη το 2011. Τώρα έχει μεσολαβήσει νομοθετικό πλαίσιο που άλλαξε το καθεστώς. Το να δοθεί ένα μόλις εξάμηνο και δεν στέκει και θα είναι αντισυνταγματικό. Σε άλλα ποστ γράφουν παιδιά που μίλησαν με συνεργάτες της Κεραμέως ότι άφησαν να εννοηθεί ότι θα δοθεί σίγουρα 1 έτος. Και παραπάνω. Υποθέσεις είναι όλα αυτά βέβαια.
  • ν+2 και 1 εξάμηνο δώρο για τους ήδη φοιτούντες; Σοβαρευτείτε.
  • ο νομος που εφαρμοσε ο λοβερδος ειχε ψηφιστει το 2011. χωριζε τους φοιτητες σε 3 κατηγοριες και εδινε αναλογα την κατηγορια +2 (3 μαζι με το ακαδ. ετος 2011-12 εντος του οποιου ψηφιστηκε ο νομος), +3 (4 μαζι με το ακαδ. ετος 2011-12 εντος του οποιου ψηφιστηκε ο νομος) για τις 2 κατηγοριες λιμναζοντων και για την 3η κατηγορια (αυτοι που δεν ειχαν συμπληρωσει ν+2) οταν συμπληρωναν το 2ν διαγραφονταν. το 1 εξαμηνο του λοβερδου δλδ ηταν παραταση στην παραταση. το νομοσχεδιο που θα κατατεθει για τον οκτωβρη δε ειναι λογικο να δινει ενα εξαμηνο. θα θετει εξ αρχης τα μεταβατικα χρονικα διαστηματα
  • Αυτό στο οποίο αναφέρεσαι είναι "εφαρμογή" ας πούμε του νόμου της Διαμαντοπούλου. Επί Λοβέρδου πέρασε τη μεταβατική περίοδος που έθεσε τότε ο νόμος (κοινώς ήρθε η ώρα των διαγραφών). Και πάλι αν θυμάσαι τελικά έδωσε περαιτέρω παράταση. Δεν είναι τόσο απλό το θέμα να περάσουν έναν νόμο "όπως θέλουν". Αν γίνουν προσφυγές στα δικαστήρια θα πάει στο ΣτΕ και το ΣτΕ θα βρει αντισυνταγματικότητα και ΄τέλος πάντων θα πει ότι θα έπρεπε να δοθεί ένας "εύλογος χρόνος" περάτωσης σπουδών που σίγουρα δεν πληρούται με το ένα εξάμηνο. Δεν τα βγάζω από το μυαλό μου αυτά, νομική σπουδάζω. :) Οπότε το "θα δοθεί ένα ακόμα εξάμηνο" κατά την ταπεινή μου γνώμη το βλέπω ως απίθανο. Δεν είναι παράλογοι να ψηφίσουν αντισυνταγματικό νόμο και τελικά αυτός να μην εφαρμοστεί. Οι εξαιρέσεις στις οποίες αναφέρεσαι ήταν για τους νεοεισαχθέντες (και το ν+2 που θα ισχύσει και για αυτούς). Εξαιρέσεις για να ΜΗΝ ισχύσει δηλαδή. Μην γράφουμε τέτοια και τρομάζουμε τον κόσμο δηλαδή αδίκως ;)
  • διαβάστε με ψυχραιμία.
  • Δεν ήταν μεταβατική διάταξη η τροπολογία Λοβέρδου. Ήταν (προεκλογική) παράταση 1 εξάμηνο για την δυνατότητα διαγραφής ενεργών φοιτητών. Οι μεταβατικές διατάξεις ήταν στο τελευταίο άρθρο του νόμου 4009/2011, 2+1 χρόνια για όσους είχαν συμπληρώσει το 2ν.
  • αν εφαρμοστει πανομοιοτυπα ο νομος (περαστει ξανα απο τη βουλη) αυτοι (αναλογα την κατηγορια που ανηκουν παιρνουν +2 ή +3 ετη απο την ημερομηνια ψηφισης του νομου χωρις να υπολογιζεται το ακαδημαικο ετος εντος του οποιου ψηφιστηκε ο νομος. κοινως αν εχεις περασει ν+2 και τον οκτωβριο περασει ο ιδιος ακριβως νομος με το 2011 διαγραφεσαι 2022 ή 2023
Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καιρό το περιμέναμε..από τη σελίδα 159 του τόπικ,τον περασμένο Απρίλιο!  ;)  Ο σύντροφος Λοβέρδος είναι κυριολεκτικά στο κόκκινο!!!  Καλά ξεμπερδέματα ο άνθρωπος!emevlogies

ΣΚΑΝΔΑΛΟ NOVARTIS: ΤΗΝ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΛΟΒΕΡΔΟΥ ΖΗΤΑ Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ

Η ΤΟΥΛΟΥΠΑΚΗ ΑΣΚΕΙ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΣΤΟΝ ΛΟΒΕΡΔΟ

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αριστεία με το τσουβάλι..

ΠεικÏνα ίÏÏÏ ÏεÏιέÏει: 1 άÏομο, κείμενο

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Δημιουργία νέας...