Jump to content
Comfortably Numb

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Recommended Posts

mvp.jpg

 

Τροποποιήθηκε από asamotref

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αλιευμενο από καθημερινή. Το ακουμπω εδώ γιατί στελέχη της  κυβέρνηση δηλώνουν (χαμηλόφωνα και σε στενό κύκλο προς το παρόν) πως ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τη μεταφορά του κυπριακού μοντέλου στην ελληνική πραγματικότητα με σκοπό την προσέλκυση φοιτητών από το εξωτερικό και τι άλλο; έσοδα.

Τέτοιες ιδέες ίσως (λέω ίσως...)να δούμε στο άμεσο μέλλον διατυπωμένες επισήμως και σε νομοθετήματα αν οι ζυμώσεις ολοκληρωθούν επιτυχώς. ;)

 

 

 

https://www.kathimerini.gr/1038523/opinion/epikairothta/politikh/idiwtika-panepisthmia-to-kypriako-paradeigma

 

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ιδιωτικά πανεπιστήμια: το κυπριακό παράδειγμα

ΠΟΛΙΤΙΚΗ 15.08.2019

Η τριτοβάθμια εκπαίδευση συνιστά τα τελευταία χρόνια έναν σημαντικό πυλώνα της κυπριακής οικονομίας. Το κυπριακό υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού έχει θέσει τη μετατροπή της Κύπρου σε περιφερειακό κέντρο εκπαίδευσης και έρευνας ως έναν από τους κύριους στόχους του. Η συνεισφορά του τομέα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης έφτασε πέρυσι στο 4,8% του ΑΕΠ και το 2,6% των συνολικών θέσεων εργασίας, ποσοστά που αναμένεται να αυξηθούν περαιτέρω τα προσεχή έτη. Μέσα σε δέκα μόλις χρόνια ο συνολικός αριθμός των φοιτητών εξάλλου διπλασιάστηκε, από τους οποίους σχεδόν οι μισοί είναι διεθνείς φοιτητές.

Κρίνεται σκόπιμο να σημειωθούν τα ακόλουθα ως προϋποθέσεις υγιούς ανάπτυξης μη κρατικών πανεπιστημίων:

Εξωτερική αξιολόγηση: Με την ίδρυση του ανεξάρτητου Φορέα Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας της Ανώτερης Εκπαίδευσης υλοποιήθηκε μια αναγκαία προϋπόθεση. Τα κριτήρια ποιότητας, αλλά και η εξωτερική αξιολόγηση, αφορούν ισότιμα τόσο τα κρατικά, όσο και τα μη κρατικά πανεπιστήμια. Ο φορέας δημοσιοποιεί τα αποτελέσματα των εξωτερικών αξιολογήσεων και έχει απορρίψει μέχρι σήμερα ή έχει αποφασίσει την επαναξιολόγηση πολλών από τα υποβληθέντα προγράμματα είτε ιδιωτικών είτε δημοσίων πανεπιστημίων. Λειτουργεί χωρίς άμεση εξάρτηση από την κεντρική κυβέρνηση και με επιτροπές αξιολόγησης που αποτελούνται από καθηγητές άλλων ευρωπαϊκών χωρών, ώστε να διασφαλίζεται εφαρμογή των ευρωπαϊκών προτύπων ποιότητας.

Ενιαίο μέτρο αξιολόγησης κρατικών και μη κρατικών πανεπιστημίων: Αναμφίβολα τα κρατικά πανεπιστήμια έχουν το πλεονέκτημα της δωρεάν εκπαίδευσης σε επίπεδο πτυχίου και της φθηνότερης εκπαίδευσης σε μεταπτυχιακό επίπεδο, οπότε η αποτελεσματική λειτουργία των μη κρατικών πανεπιστημίων προϋποθέτει να μπορέσουν να προσφέρουν υψηλής ποιότητας εκπαίδευση και αυτό μπορεί να γίνει μόνο μέσα από τον άμεσο ανταγωνισμό τους με τα κρατικά. Αντίστοιχα, ο ανταγωνισμός με τα ιδιωτικά συνέβαλε στη βελτίωση και των κρατικών ιδρυμάτων. Αν έχεις έναν πραγματικά ανεξάρτητο φορέα ο οποίος κάνει εξωτερικές αξιολογήσεις, διασφαλίζεις τον έλεγχο ποιότητας και επομένως υποχρεώνεις όλα τα πανεπιστήμια να εργαστούν για τη βελτίωση των προγραμμάτων τους.

Διεθνοποίηση και καινοτομία: Η επιτυχία των μη κρατικών πανεπιστημίων εξαρτάται από την ικανότητά τους να είναι ανταγωνιστικά και σε αυτό συμβάλλουν η διεθνοποίηση και η καινοτομία. Για να αναφερθώ στο παράδειγμα του δικού μου Πανεπιστημίου, όταν θεμελίωσε την πρώτη ιατρική σχολή στην Κύπρο συνεργάστηκε με το φημισμένο Πανεπιστήμιο St George’s του University of London, εγκαθιδρύοντας ένα διεθνές πρόγραμμα ιατρικής που προσείλκυσε φοιτητές από την ευρύτερη περιοχή, αλλά και από ανεπτυγμένες χώρες. Το ίδιο και με το διεθνές μεταπτυχιακό πρόγραμμα στα ψηφιακά νομίσματα που ήταν το πρώτο παγκοσμίως στο συγκεκριμένο καινοτόμο πεδίο. Στη δική μου σχολή, τη Νομική, είναι χαρακτηριστικό πως σήμερα έχουμε κοινά προγράμματα με τα ιστορικά Πανεπιστήμια της Πάδοβα, του Ζάγκρεμπ, του Δ. Σίδνεϊ, με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, με το φημισμένο MGIMO της Μόσχας κ.ο.κ.

Ανταγωνιστικότητα των τίτλων σπουδών: Το ζητούμενο είναι πως θα αναπτυχθούν προγράμματα σπουδών που θα μπορούν να ανταγωνιστούν αντίστοιχα προγράμματα του εξωτερικού και να προσελκύσουν διεθνείς φοιτητές. Θα πρέπει να εδραιωθεί η κατανόηση ότι η πληρωμή διδάκτρων δεν συνεπάγεται χειρότερη ποιότητα ή ευκολότερα κριτήρια απονομής πτυχίου. Εκείνος που θα πληρώσει δίδακτρα πρέπει να αναμένει αντιθέτως ένα πρόγραμμα που να αξίζει τον κόπο να επενδύσει τα χρήματά του, να είναι υψηλής ποιότητας και να του δίνει δυνατότητα ανταγωνιστικότητας στην αγορά εργασίας. Δεν είναι τυχαία επομένως η συνεχιζόμενη έμφαση που δίδεται από τα ιδιωτικά πανεπιστήμια της Κύπρου στην ένταξη στις διεθνείς αξιολογήσεις και στην αγορά εργασίας, εφόσον ένας φοιτητής ενδιαφέρεται πρωτίστως για την ποιότητα και την ανταγωνιστικότητα του τίτλου σπουδών του.

Οι ιδεολογικές αγκυλώσεις ως προς την ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων αποπροσανατολίζουν τη συζήτηση από το ουσιώδες: το θεσμικό πλαίσιο εγκαθίδρυσης και η στρατηγική ανάπτυξης των ιδιωτικών πανεπιστημίων ώστε αυτά να μπορούν να συμβάλουν στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας και στην παροχή υψηλής ποιότητας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τόσο από τα δημόσια, όσο και από τα μη κρατικά πανεπιστήμια. Δεν είναι αυτοσκοπός η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, αλλά η αναβάθμιση της ποιότητας της ανώτατης εκπαίδευσης γενικότερα. Με αυτή την οπτική τα διδάγματα του κυπριακού παραδείγματος ενδεχομένως μπορούν να συμβάλουν και στην περαιτέρω συζήτηση του θέματος στην Ελλάδα χωρίς προκαταλήψεις και αφορισμούς.

* Ο κ. Αχ. Αιμιλιανίδης είναι καθηγητής, κοσμήτωρ της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ευχαριστώ θερμά τους συναδέλφους που ευχήθηκαν μουσικά και μη, δημόσια ή ιδιωτικά, στις 15 Αυγούστου,στη μία από τις δύο ονομαστικές εορτές μου.   emflowers  Να είστε καλά. Υγεία και Χαρά κι ό,τι επιθυμεί ο καθένας κι η καθεμιά.

Το βρήκα στο fb στο "Meddy Bear" και μου άρεσε. Σας το αφιερώνω.

ΠεικÏνα ίÏÏÏ ÏεÏιέÏει: ÏÏέδιο

 

 

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μου το έστειλαν "δωράκι" τις προάλλες λόγω εορτής, υποθέτω.. empresent Παραθέτω ένα μικρό απόσπασμα απ'το επικαιροποιημένο (2018) άρθρο του συνδέσμου.

*Εμμεσα, το τρίτο επίπεδο από τη βάση της αρχικής πυραμίδας του Maslow, το "Love and Belongings" έχει να κάνει με τη χαριτωμένη φωτο που μοιράστηκα στο προηγούμενο post από το "Meddy Bear" του fb.

Food  for thought  για όλους μας  emxmmμέχρι να κατακτηθούν τ'ανώτερα επίπεδα στην αρχική πυραμίδα του Maslow δλδ το "Esteem" και το "Self Αctualization".  emwin  .

https://www.simplypsychology.org/maslow.html

 

The original hierarchy of needs five-stage model includes:

Maslow (1943, 1954) stated that people are motivated to achieve certain needs and that some needs take precedence over others. Our most basic need is for physical survival, and this will be the first thing that motivates our behavior. Once that level is fulfilled the next level up is what motivates us, and so on.

1. Physiological needs - these are biological requirements for human survival, e.g. air, food, drink, shelter, clothing, warmth, sex, sleep.

If these needs are not satisfied the human body cannot function optimally. Maslow considered physiological needs the most important as all the other needs become secondary until these needs are met.

2. Safety needs - protection from elements, security, order, law, stability, freedom from fear.

3. Love and belongingness needs - after physiological and safety needs have been fulfilled, the third level of human needs is social and involves feelings of belongingness. The need for interpersonal relationships motivates behavior

Examples include friendship, intimacy, trust, and acceptance, receiving and giving affection and love. Affiliating, being part of a group (family, friends, work).

4. Esteem needs - which Maslow classified into two categories: (i) esteem for oneself (dignity, achievement, mastery, independence) and (ii) the desire for reputation or respect from others (e.g., status, prestige).

Maslow indicated that the need for respect or reputation is most important for children and adolescents and precedes real self-esteem or dignity.

5. Self-actualization needs - realizing personal potential, self-fulfillment, seeking personal growth and peak experiences. A desire “to become everything one is capable of becoming”(Maslow, 1987, p. 64).

 

maslow's hierarchy of needs five stage pyramid

 

Maslow posited that human needs are arranged in a hierarchy:

"It is quite true that man lives by bread alone — when there is no bread. But what happens to man’s desires when there is plenty of bread and when his belly is chronically filled?

At once other (and “higher”) needs emerge and these, rather than physiological hungers, dominate the organism. And when these in turn are satisfied, again new (and still “higher”) needs emerge and so on. This is what we mean by saying that the basic human needs are organized into a hierarchy of relative prepotency" (Maslow, 1943, p. 375).

Maslow continued to refine his theory based on the concept of a hierarchy of needs over several decades (Maslow, 1943, 1962, 1987).

Regarding the structure of his hierarchy, Maslow (1987) proposed that the order in the hierarchy “is not nearly as rigid” (p. 68) as he may have implied in his earlier description.

Maslow noted that the order of needs might be flexible based on external circumstances or individual differences. For example, he notes that for some individuals, the need for self-esteem is more important than the need for love. For others, the need for creative fulfillment may supersede even the most basic needs.

Maslow (1987) also pointed out that most behavior is multi-motivated and noted that “any behavior tends to be determined by several or all of the basic needs simultaneously rather than by only one of them” (p. 71).

 

Hierarchy of needs summary

 

(a) human beings are motivated by a hierarchy of needs.

(b) needs are organized in a hierarchy of prepotency in which more basic needs must be more or less met (rather than all or none) prior to higher needs.

(c) the order of needs is not rigid but instead may be flexible based on external circumstances or individual differences.

(d) most behavior is multi-motivated, that is, simultaneously determined by more than one basic need.

The expanded hierarchy of needs

It is important to note that Maslow's (1943, 1954) five-stage model has been expanded to include cognitive and aesthetic needs (Maslow, 1970a) and later transcendence needs (Maslow, 1970b).

 

Changes to the original five-stage model are highlighted and include a seven-stage model and an eight-stage model; both developed during the 1960's and 1970s.

1. Biological and physiological needs - air, food, drink, shelter, warmth, sex, sleep, etc.

2. Safety needs - protection from elements, security, order, law, stability, etc.

3. Love and belongingness needs - friendship, intimacy, trust, and acceptance, receiving and giving affection and love. Affiliating, being part of a group (family, friends, work).

4. Esteem needs - which Maslow classified into two categories: (i) esteem for oneself (dignity, achievement, mastery, independence) and (ii) the desire for reputation or respect from others (e.g., status, prestige).

5. Cognitive needs - knowledge and understanding, curiosity, exploration, need for meaning and predictability.

6. Aesthetic needs - appreciation and search for beauty, balance, form, etc.

 

7. Self-actualization needs - realizing personal potential, self-fulfillment, seeking personal growth and peak experiences.

 

8. Transcendence needs - A person is motivated by values which transcend beyond the personal self (e.g., mystical experiences and certain experiences with nature, aesthetic experiences, sexual experiences, service to others, the pursuit of science, religious faith, etc.).

 

 

maslow's hierarchy of needs five stage pyramid

 

 

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

😂 😂

 

ECaVtV3W4AAzY03.jpg

Τροποποιήθηκε από asamotref

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

10-08-2019 - Media

Τροποποιήθηκε από musician

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

"Τα ψεύτικα τα μούσια τα μεγάλα"....του Νίκου Μωρα'ί'τη.

Δε γράφει μόνο υπέροχους στίχους για τραγούδια όπως το τελευταίο που έβαλα την περασμένη βδομάδα με Δημητρούλα Γαλάνη αλλά κάνει κι εύστοχα σχόλια εβδομαδιαίως στο altsantiri news.  emrespect     

@mikro kavouri, τέλειο το avatar!!!!!   :P

https://www.altsantiri.gr/gnwmes/nikos-mora-tis-ta-pseytika-ta-moysia-ta-megala/?fbclid=IwAR0jErOdIYSguHXQwi69AnpVc3qZLNV6LxF1Jf8wNmu-ZTUKwMzM3ZYm48w

00_018_nps01269_081420191565786091.jpg?fit=1200%2C800&ssl=1

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ενα εξαιρετικό άρθρο για το άσυλο.:)

https://www.in.gr/2019/08/09/apopsi/panepistimiakon-kinimaton-apologia-alitheia- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --asylo/?fbclid=IwAR2iYPyRDwE8onCQFf7l9tVWEpDxVvzQ_HCRJt9tqYEOdJ0R3hmMlUP2o0Q

 

Πανεπιστημιακών κινημάτων απολογία – Η αλήθεια για το άσυλο

Στη συζήτηση για το πανεπιστημιακό άσυλο αποσιωπήθηκε συνειδητά η σημασία των κινημάτων του Πανεπιστημίου
Πανεπιστημιακών κινημάτων απολογία – Η αλήθεια για το άσυλο | in.gr
 
9 Αυγούστου 2019, 06:15
  • Περίσσεψαν οι κραυγές, λιγότερο ή περισσότερο υποκριτικές μικρή σημασία έχει, για την ανομία στα Πανεπιστήμια.
Όμως, ελάχιστη συζήτηση έγινε για το ουσιώδες.

Το ουσιώδες είναι ότι πλέον μπορούν οι δυνάμεις ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένων των ειδικών αστυνομικών δυνάμεων, να εισβάλουν στους πανεπιστημιακούς χώρους για να καταστείλουν μια πανεπιστημιακή κινητοποίηση, είτε πρόκειται για μια φοιτητική κατάληψη, είτε μια πανεπιστημιακή απεργία, είτε μια παράσταση διαμαρτυρίας.

Και δεν έγινε συζήτηση, γιατί οι περισσότεροι από όσους αναπαράγουν τη ρητορική «περί της ανομίας» είτε αγνοούν, είτε περιφρονούν συνειδητά το γεγονός ότι οι σύγχρονες κοινωνίες χρωστούν πολλά στα πανεπιστημιακά κινήματα.

Γιατί εάν μιλάμε για τα φοιτητικά κινήματα, για τα κινήματα των πανεπιστημιακών δασκάλων, για τα κινήματα αμφισβήτησης που ξεπήδησαν από τους πανεπιστημιακούς χώρους, μιλάμε για καθοριστικούς παράγοντες ανανέωσης και εκδημοκρατισμού της κοινωνικής ζωής.

Και ο σύγχρονος αυταρχικός νεοσυντηρητισμός (που είναι το πολιτικό και ιδεολογικό συμπλήρωμα της «νεοφιλελεύθερης» οικονομικής σχολής) δεν συμπαθεί ούτε την ανανέωση, ούτε τη δημοκρατία.

Σκεφτείτε πώς θα ήταν ο κόσμος μας σήμερα χωρίς το «Free Speech Movement» στα αμερικανικά πανεπιστήμια, χωρίς το Μάη του 1968, χωρίς το Πολυτεχνείο, χωρίς τους αγωνιζόμενους φοιτητές της Πράγας κατά της εισβολής του «Συμφώνου της Βαρσοβίας», χωρίς την Πλατεία Τιεν Αν Μεν.

Σε όλες τις περιπτώσεις, εάν κανείς κοιτάξει τη ρητορική με την οποία αντιμετώπισαν τότε τέτοιες φοιτητικές κινητοποιήσεις οι φορείς εξουσίας, θα διαπιστώσει ανατριχιαστική ομοιότητα με τη ρητορική «περί της ανομίας» που σήμερα χρησιμοποιείται για την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου.

Γιατί τα πανεπιστήμια δεν ήταν και δεν είναι μόνο χώροι γνώσης.

Πιο σωστά: ήταν χώροι γνώσης και παραγωγής πολιτισμού, ακριβώς επειδή δεν ήταν μόνο χώροι διδασκαλίας και έρευνας, αλλά και χώροι ισχυρών και μαζικών κινημάτων, που συγκρούονταν με κατεστημένες απόψεις και αμφισβητούσαν την κυρίαρχη τάξη πραγμάτων, συμπεριλαμβανομένης συχνά και της εκάστοτε «νομιμότητας».

Η ιστορία της χώρας μας σφραγίζεται από έναν πρωτοπόρο ρόλο των πανεπιστημίων σε όλους τους κρίσιμους αγώνες. Από τον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα στην Κατοχή, στην αντίσταση στον βαθύ αυταρχισμό του μετεμφυλιακού «κράτους έκτακτης ανάγκης». Από τον πρωτοπόρο αγώνα στη «Χαμένη Άνοιξη» της δεκαετίας του 1960, στο Πολυτεχνείο και τους μεταπολιτευτικούς αγώνες για δημοκρατία και κοινωνικά δικαιώματα. Από τις αντιστάσεις στον νεοφιλελευθερισμό, ήδη από τη δεκαετία του 1990, μέχρι τις σημερινές αντιστάσεις μιας γενιάς που αντιμετωπίζεται ως αναλώσιμο υλικό των μνημονιακών πολιτικών.

Και αυτή η ιστορική πραγματικότητα δεν διαγράφεται.

Το πανεπιστήμιο για να εκπληρώνει το ρόλο του απέναντι στην κοινωνία, δηλαδή να είναι ένα εργαστήριο σκέψης και ιδεών για μια καλύτερη κοινωνία, πρέπει να είναι ένα αγωνιζόμενο πανεπιστήμιο.

Αλλιώς, γίνεται απλώς ένα εκπαιδευτήριο.

Όμως, τότε θα είμαστε μια φτωχότερη κοινωνία.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αρχισαν πάλι οι "σοβαρές" δηλώσεις...Τα σχόλια στη σελίδα "ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ" στο fb είναι πολύ απαξιωτικά (για να το θέσω κομψά) για την Υπουργό Παιδείας. :D    emno Σοκάρει πραγματικά η ευκολία με την οποία χρησιμοποιήθηκε ο όρος "φυσιολογικό" σε μία υπουργική δήλωση...επομένως, οι καθυστερούντες είναι "μη φυσιολογικοί"?!?! emboxedemthumbdown Περίπου με την ίδια ευκολία-ίσως μεγαλύτερη- χρησιμοποιείται ο γνωστός συκοφαντικός όρος που στηλιτεύσαμε λίγες βδομάδες πριν κι εδώ και στο group των διαγραφών του fb.

ΚΕΡΑΜΕΩΣ: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΠΟΦΟΙΤΑ ΑΠΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Παρακάτω έχουμε μια άλλη μορφή  "παρακράτους" για την έννοια του οποίου συζητούσαμε χαριτωμένα τις προάλλες με άλλη ευκαιρία.   emblush    ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΑ'Ι'ΤΗΣ!!!!   emrespect 

ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΑ'Ι'ΤΗΣ: ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΕΓΙΝΕ ΚΡΑΤΟΣ

 

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν θα σταθώ στο άρθρο αλλά στα σχόλια από κάτω .Γιατί τόσο μίσος πια ? Τι τους έχουμε κάνει 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και επίσης δεν μου αρέσει που αρχίζουν πάλι να ανοίγουν το θέμα σε περίοδο εξεταστικής .Δηλαδή ήδη προσπαθουμε να συγκεντρωθουμε να βλέπουμε και αυτά κάθε μέρα ?

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο Λοβέρδος -ειδικος στα ζητήματα υγειονομικού ενδιαφεροντος- πάντως είχε υιοθετησει ελαφρως χειρότερο όρο: "λιμνάζοντες φοιτητες". Παραπέμπει ευθέως σε στάσιμα νερα , επιπλέοντα σκουπίδια, σαπιλα και ελονοσία.

Προσωπικά το "αιώνιος" δε με θίγει και τοσο. Μακάρι να ήμουν αιώνιος σε όλα μου. Αλλά φευ!

 

Τροποποιήθηκε από mikro kavouri

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
20 λεπτά πριν, mikro kavouri said:

Ο Λοβέρδος πάντως είχε υιοθετησει ελαφρως χειρότερο όρο: "λιμνάζοντες φοιτητες". Παραπέμπει ευθέως σε στάσιμα νερα , επιπλέοντα σκουπίδια, σαπιλα και ελονοσία.

Προσωπικά το "αιώνιος" δε με θίγει και τοσο. Μακάρι να ήμουν αιώνιος σε όλα μου. Αλλά φευ!

 

Αναφερομουν στα σχόλια των χρηστών από κάτω .οι πιο πολλοί επικροτούν την κύρια υπουργό ...

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

30 χρονια φοίτησης σε μια σχολή, με μεσο προσδοκιμο 80 ετη ζωης είναι σχεδον 40% της ζωής κάποιου....

δεν εχουμε ορισει βεβαια τι ειναι το φυσιολογικο και τι οχι...

για κάποιον το φυσιολογικο μπορει να ειναι να διατηρησει την ιδιοτητα του φοιτητη για οσο ζει...

δεδομενου οτι ζει περιπου 80 χρονια, τοτε θα πρεπει να αποδεχθει τον ορο ημιαιωνιος μιας και η φοιτηση θα ειναι περιπου μισος αιωνας (50+ χρονια)...

Και κάπου εδώ σταματάει το χιούμορ...

Το 30 χρονια στην πραγματικοτητα ειναι ενα ακραιο πολιτικαντικο παράδειγμα που χρησιμοποιειται για να υποστηριξει ενα μετρο που φυσικα θα στερει τη φοιτητική ιδιοτητα σε πολυ λιγοτερο χρονο, επομενως δεν ειναι εντιμη επιχειρηματολογια το 30 χρονια... το κατακρινω...

απο την άλλη θεωρητικά-φιλοσοφικά οι σπουδές εχουν ενα στοχο, να γινεται καποιος επιστημονας για να μπορεσει να προσφερει , οχι στον εαυτο του μονο την ικανοποιηση αλλα και στην κοινωνια...ομως σε αυτό, που θεωρω οτι ειναι η καρδια και η ουσια της συζήτησης δεν μπορει να γινει καμια συζήτηση λόγω της υποκρισιας που διακρινει όλους μας οταν ερχεται η ωρα της αυτοκριτικής....

Επειδή παντα ερχομαι με προτάσεις, μια προταση μπορει να ειναι να παρουμε τους μεσους ορους χρονων αποφοιτησης και να προσθεσουμε ενα 50% ή ενα 100%. Το φυσιολογικό για μια σχολή οπως η ιατρική θα μπορουσε να ειναι πχ 8 χρονια (μεση αποφοιτηση) χ2 = 16. Για το μαθηματικο πχ 6 χ 2 = 12 χρονια. Αλλα και παλι καποιους δεν θα συμφερει αυτο καποιοι θα επιχειρηματολογησουν καποιοι ειναι ηδη 25 χρονια φοιτητες και δεν θα τους αρεσει κτλ κτλ...

Κλεινοντας, και απο τη δικη μου εμπειρια, να πω οτι το λιμνασμα στη σχολή τις περισσοτερες φορές συνδυαζεται με λίμνασμα στη ζωη. Δε γινεται να εισαι λιμνασμενος μονο σε ενα πραγμα και η ζωη σου κατα τα αλλα να ειναι απολυτως φυσιολογικη... και αυτό θελει πολλη δουλεια για να αλλαξει... οσα προβληματα και να υπάρχουν , αν καποιου η ζωή ξεκουνησει απο το λιμνασμα θα ξελιμνασει και η σχολη...

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
8 ώρες πριν, asamotref said:

απο την άλλη θεωρητικά-φιλοσοφικά οι σπουδές εχουν ενα στοχο, να γινεται καποιος επιστημονας για να μπορεσει να προσφερει , οχι στον εαυτο του μονο την ικανοποιηση αλλα και στην κοινωνια...ομως σε αυτό, που θεωρω οτι ειναι η καρδια και η ουσια της συζήτησης δεν μπορει να γινει καμια συζήτηση λόγω της υποκρισιας που διακρινει όλους μας οταν ερχεται η ωρα της αυτοκριτικής....

Η ηθικολογικη προσέγγιση των πραγμάτων είναι η πιο εύκολη παγίδα που μπορεί να πέσει κάποιος μεσα, ειδικά σε ο,τι έχει να κάνει με ζητήματα κράτους -πολιτη. Δεν μπαίνω καν στον κόπο να ασχοληθώ διεξοδικά με τα οπισθοδρομικά περι "πειθαρχίας". Η Α-πειθαρχία είναι ο μοχλός για την προαγωγή της γνώσης και για νέες ανακαλύψεις αλλά που να το πάρει πρέφα η ξυνη δαπιτισσα...

Α ναι, ε; Αυτός είναι ο σκοπός της παιδείας ? Και γιατί δεν απολαμβάνει καλύτερες υπηρεσίες ο  Έλληνας πολίτης με τόσες καραβιες γιατρών που βγάζουν κάθε χρόνο οι 7-8 ιατρικές σχολές συν αυτές του εξωτερικού?

Με βάση το cost-benefit analysis (η καλύτερη ηθική για μένα) είναι σωστό να πληρώνει ο φορολογούμενος για να στελεχώνεται το.... Γερμανικό σύστημα υγείας με φτηνους μετανάστες γιατρουδακια εξ Ελλάδος ? Για να τρέχει ο μισθός των διδασκόντων η να καμαρώνουν οι μανάδες  στα σόγια που σπούδασαν τα βλαστάρια τους γιατρούς, (προσθέστε μηχανικούς δικηγόρους, ισχύει για πολλες ειδικότητες)

Η πιο αντικειμενική προσέγγιση προέρχεται από τις βασικές αρχές διοικητικού δικαίου αλλά κυριως την ίδια την πραγματικότητα . Έχει αποδειχτεί ότι τέτοιου είδους περιοριστικές διατάξεις είναι αχρειαστες και κυρίως ανεφάρμοστες. Σε δουλειά να βρισκόμαστε.

 

 

 

Τροποποιήθηκε από mikro kavouri

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
2 hours ago, mikro kavouri said:

Η ηθικολογικη προσέγγιση των πραγμάτων είναι η πιο εύκολη παγίδα που μπορεί να πέσει κάποιος μεσα, ειδικά σε ο,τι έχει να κάνει με ζητήματα κράτους -πολιτη. Δεν μπαίνω καν στον κόπο να ασχοληθώ διεξοδικά με τα οπισθοδρομικά περι "πειθαρχίας". Η Α-πειθαρχία είναι ο μοχλός για την προαγωγή της γνώσης και για νέες ανακαλύψεις αλλά που να το πάρει πρέφα η ξυνη δαπιτισσα...

Α ναι, ε; Αυτός είναι ο σκοπός της παιδείας ? Και γιατί δεν απολαμβάνει καλύτερες υπηρεσίες ο  Έλληνας πολίτης με τόσες καραβιες γιατρών που βγάζουν κάθε χρόνο οι 7-8 ιατρικές σχολές συν αυτές του εξωτερικού?

Με βάση το cost-benefit analysis (η καλύτερη ηθική για μένα) είναι σωστό να πληρώνει ο φορολογούμενος για να στελεχώνεται το.... Γερμανικό σύστημα υγείας με φτηνους μετανάστες γιατρουδακια εξ Ελλάδος ? Για να τρέχει ο μισθός των διδασκόντων η να καμαρώνουν οι μανάδες  στα σόγια που σπούδασαν τα βλαστάρια τους γιατρούς, (προσθέστε μηχανικούς δικηγόρους, ισχύει για πολλες ειδικότητες)

Η πιο αντικειμενική προσέγγιση προέρχεται από τις βασικές αρχές διοικητικού δικαίου αλλά κυριως την ίδια την πραγματικότητα . Έχει αποδειχτεί ότι τέτοιου είδους περιοριστικές διατάξεις είναι αχρειαστες και κυρίως ανεφάρμοστες. Σε δουλειά να βρισκόμαστε.

emrespect     emthumbsup   emthumbup       Ομολογουμένως, από τα πιο ωραία κι όπως πάντα, συγκροτημένα posts σου, @mikro kavouri!!!!!!!! Ευχαριστούμε!!!!!!

Η ηθικολογική ερμηνεία και υιοθέτηση της στη βάση ενός ζητήματος από το αγαπητό μας Ferto, αποτελούσε πάντοτε το σημείο τριβής ανάμεσα μας στη δημόσια συζήτηση εδώ μέσα!  Κουράστηκα πια να του απαντώ πως υπάρχει κι άλλη θεώρηση των πραγμάτων σε κάθε ζήτημα, πιο "αιρετική", πιο "φιλελεύθερη", πιο "πρωτότυπη",πιο "ζόρικη"...

Τάσσομαι υπέρ της Ανυπακοής και της Α-πειθαρχίας ενίοτε κι αυτό...δε με έβλαψε ποτέ!  Αντίθετα, με προστάτευσε από συμβιβασμούς που θ' "αράχνιαζαν" τη σκέψη και την ψυχή μου... Και μην αρχίσετε πάλι με τη ...Rosa Nera που à propos, αυτές τις μέρες, είχαν μια εκδήλωση για τα σαλιγκάρια και πως ετοιμάζονται για μαγείρεμα!!!!!   :lol:    emblush

@Mariakaraili,  η αυτολύπηση κι ο φόβος είναι αντι-παραγωγικά και παντελώς  άχρηστα. Επίσης,στη σελίδα απ'όπου ανέρτησα εγώ, στο fb, τα σχόλια είναι υπέρ των καθυστερούντων φοιτητών και πλήρως απαξιωτικά για την Υπουργό σε σημείο ύβρεων!!! Ας μην κολλάμε σε κάποια σχόλια κλπ... Να μη διαβάζεις protagon για να προστατεύεις την ψυχική σου ηρεμία τουλάχιστον που είναι μάλλον εύθραυστη!!!!emshowoff

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οπως ανέφερα στο πρώτο post, έβαλα το σύνδεσμο και στο γκρούπ των διαγραφών στο fb και το θέμα, όπως ήταν αναμενόμενο, έτυχε μεγάλης αναγνωσιμότητας κι αντιδράσεων θυμού κι αγανάκτησης από συναδέλφους!

Eνδεικτικά, κάποια σχόλια (το τελευταίο στη σειρά είναι δικό μου), με κορυφαίο (για εμένα) το εξής:

"Φυσιολογικοι(Κεραμεως), κανονικοι(αθενς βοις), αποβρασματα(καραμανλης)"

  • Χωρις κινητοποιήσεις δεν βαζουν μυαλό !
  • Κεραμεως είσαι ΑΣΧΕΤΗ όπως όλοι οι προκάτοχοι σου. Όταν πονάει το χέρι δεν το κόβουμε αλλά το γιατρεύουμε!
  • τωρα που περασε το νομο για το ασυλο της αφηνει το ελευθερο να κανει οτι θελει σε ολα τα επιπεδα
  • κι απο ποτε οι κυβερνησεις και δη οι δεξιες ενδιαφερονται για τ ανθρωπινα δικαιωματα
  • Εάν τολμήσει και περάσει μέτρα για αυτούς που μπήκαν με το συνταγματικό δικαίωμα να κρατούν την φοιτητική ιδιότητα έφ'όρου ζωής (και υπάρχουν αρκετοί ) θα αποδειχτεί το εξής απλό: Η ΧΟΥΝΤΑ ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΑΛΛΆΖΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΕΙΑ!
  • ΣΩΣΤΟ Η ΛΑΘΟΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ...ΟΜΩΣ ΤΟ ΝΑ ΤΟΥ ΑΦΑΙΡΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ;;;ΖΟΥΜΕ ΤΟ 2Ο19 ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 8Οs ...ΕΧΕΙΣ TO Ε.Α.Π. ΚΑΙ ΦΟΙΤΑ Ο ΑΛΛΟΣ ΣΤΑ 8Ο ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ 1 ΠΡΟΟΔΟ..
  • Εμένα,με ενοχλεί πάν'απ'όλα,αυτή η ευκολία στη χρήση της λέξης 'φυσιολογικό'....σοκάρει και προκαλεί...ανατριχιαστική η σκέψη πως οι καθυστερούντες Δεν είναι 'φυσιολογικοί'!!!!

 

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

περα απο την αναλυση σε αυτο το επιπεδο, δλδ της ηθικολογιας απο τη μια και της φιλελευθερης απειθαρχιας ως εναυσμα για προοδο της γνωσης υπαρχει και το απλο ορθολογικο ισοζυγιο που στο ενα ακρο του αφηνεις το καθεστως οριων φοιτησης ως εχει, δεν πληρωνεις δεκαρα τσακιστη και δεν εχεις κανενος ειδους ζημια και στο αλλο ακρο εφαρμοζεις εναν κανονα που απο τη μια δε θα σου προσφερει κανενα απολυτως κερδος χρηματικο ή αλλης φυσης και ταυτοχρονα θα προκαλεσει ζημια, μικρη, μεγαλη ή και ανυπολογιστη στις ζωες χιλιαδων ανθρωπων. απο αναλυση κερδους-ζημιας ειναι προφανες στον οποιονδηποτε προς τα που γερνει η ζυγαρια και τι θα επρεπε ο καθε νοημων λογικος και στοιχειωδως τουλαχιστον καλοπροαιρετος πολιτικος να αποφασισει. οταν τα πραγματα ειναι τοσο ξεκαθαρα απο ορθολογικης αποψης δεν μπορω να καταλαβω τι αλλο επιχειρημα χρειαζεται...αλλα οταν ζεις στην ελλαδα μαλλον ισχυουν αλλοι κανονες

Τροποποιήθηκε από Peter Griffin

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο αμαζόνιος και η γη ανήκουν στον ίδιο πλανήτη......

1.jpg

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Δημιουργία νέας...