Jump to content
Comfortably Numb

Ενημέρωση σχετικά με τον κίνδυνο διαγραφής επί πτυχίω φοιτητών

Recommended Posts

Κινητοποιήσεις και από τους συμβασιούχους του ΕΚΠΑ

H Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Εκτάκτων Συμβασιούχων του Πανεπιστημίου Αθηνών κάνει λόγο για «νέα και απρόσμενα δεδομένα που προέκυψαν μετά την απόφαση των Πρυτανικών αρχών να προβούν σε κλήση των αγωγών που είχαν κάνει οι συμβασιούχοι και μεταφορά τους σε νέες ημερομηνίες (16 & 19 Οκτωβρίου 2015) αντί των αρχικών ημερομηνιών που είχαν οριστεί για την άνοιξη του 2016 και οι οποίες θα έδιναν επαρκή χρόνο στη διοίκηση του Πανεπιστημίου, σε συνεργασία με τους εργαζόμενους, να βρεθεί κοινά αποδεκτή λύση στο ζήτημα σύναψης συμβάσεων έργου».

 Η ανακοίνωση σημειώνει ότι μεταξύ άλλων αποφασίστηκε να προχωρήσουν οι συμβασιούχοι σε στάση εργασίας από αύριο, Τετάρτη, έως και την Παρασκευή 9 Οκτωβρίου από τις 12:00 έως τη λήξη του ωραρίου.

Παράλληλα σημειώνουν ότι εφόσον δεν υπάρξει αλλαγή της στάσης της διοίκησης προς τα αιτήματα των συμβασιούχων τις αμέσως επόμενες ημέρες, κηρύσσεται απεργία από τη Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015 έως και την Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015, με αιτήματα «την αναβολή της εκδίκασης των αγωγών που έχουν κατατεθεί στο Πρωτοδικείο» και «μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους τους συναδέλφους συμβασιούχους του Πανεπιστημίου».

Τροποποιήθηκε από Comfortably Numb

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Επισκέπτης

Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ ( ΦΕΚ 127 τεύχος Α' / 8-10-2015 ) η ΠΝΠ για την εκλογή των Πρυτάνεων .

Πρόκειται για το άρθρο 6 της ΠΝΠ.

edit : Εδώ παρουσιάζεται το άρθρο 6 της ΠΝΠ και τα αντίστοιχα εδάφια των παλαιότερων διατάξεων,τα οποία αντικαθίστανται :

Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου για την εκλογή Πρυτάνεων και Κοσμητόρων

Οκτώ αλλαγές στο νόμο 4009/2011 και 4327/2015
 
Τροποποιήθηκε από Comfortably Numb
Διόρθωση συνδέσμου

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Την Ανοιξη του 2016 το πολυνομοσχέδιο του Εθνικού Διαλόγου

Ο διάλογος δεν θα περιοριστεί σε κάποιες κουβέντες σε μία επιτροπή αλλά θα αγκαλιάσει το σύνολο των εκπαιδευτικών μονάδων

«Δεν βιαζόμαστε να έχουμε ένα έτοιμο νομοσχέδιο. Αντιθέτως επισπεύδουμε τον εθνικό διάλογο προκειμένου ως την Άνοιξη να έχουμε ορισμένες καταλήξεις σε μείζονα ζητήματα για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και ειδικότερα για τα Πανεπιστήμια, αξιοποιώντας το δημοσιοποιημένο νομοσχέδιο  αλλά και τις προτάσεις που θα κατατεθούν, σε έναν απροκατάληπτο και  ευρύ διάλογο».

Την παραπάνω δήλωση έκανε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του esos μετά τη συνεδρίαση των Πρυτάνεων, στην Αθήνα, στην οποία παρέστη και συζήτησε τα προβλήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Ο κ. Φίλης τόνισε πως:

Α. Ο διάλογος δεν θα περιοριστεί σε κάποιες κουβέντες σε  μία  επιτροπή αλλά θα αγκαλιάσει το σύνολο των εκπαιδευτικών μονάδων

Β. Οι βασικές μεταρρυθμίσεις του νόμου είναι αντικείμενο διαλόγου.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

https://www.youtube.com/watch?v=LCrn7qX-g9g

Από : http://www.esos.gr/arthra/40203/ypoyrgos-tin-anoixi-toy-2016-polynomoshedio-toy-ethnikoy-dialogoy

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Άγρια σύγκρουση Φίλη - Μπαλτά για την Παιδεία

Στο περιθώριο της κεντρικής επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ, ο νυν και ο πρώην υπουργός Ν. Φίλης και Αρ. Μπαλτάς αντάλλαξαν βαριές κουβέντες για την Παιδεία.

 

agria-sugkrousi-fili---mpalta-gia-tin-paideia

Βαριές κουβέντες αντάλλαξαν ο νυν με τον πρώην κάτοχο του υπουργικού χαρτοφυλακίου για την παιδεία στη συνεδρίαση της της κεντρικής επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ το Σαββατοκύριακο. Με αφορμή την κατάθεση μιας κομματικής τροπολογίας στη συζήτηση, η οποία αφορούσε την πολιτική που θα ακολουθηθεί μετά το "πάγωμα" του νομοσχεδίου Μπαλτά για τα πανεπιστήμια, ο υπουργός Νίκος Φίλης κατηγόρησε τον προκάτοχό του Αριστείδη Μπαλτά ότι εξέθεσε την κυβέρνηση και το κόμμα με τα χιλιάδες κενά στα σχολεία.

Σύμφωνα με τον "Μικροπολιτικό" των "Νέων", ο κ. Μπαλτάς εξέφρασε τη δυσφορία του για την απόσυρση του νομοθετήματός του, επικρίνοντας τον κ. Φίλη ότι ακολουθεί την τακτική των αντιπάλων τους με σύνθημα "Όχι Μπαλτά στην παιδεία".   

Το ρόλο του... πυροσβέστη στην εσωκομματική φωτιά που άναψε ξαφνικά σε μια συνεδρίαση χωρίς ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ανέλαβε να παίξει η αναπληρώτρια υπουργός Σία Αναγνωστοπούλου, η οποία υπογράμμισε ότι δε πετιέται τίποτα από την προηγούμενη προσπάθεια του υπουργείο και ότι ενόψει μιας μεγάλης μεταρρύθμισης θα προηγηθεί ένα άλλο μεταβατικό νομοσχέδιο. 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Τα δίδακτρα στα προπτυχιακά μαθήματα «είναι μία λύση» στα οικονομικά προβλήματα του ΑΠΘ, λέει αντιπρύτανης του Ιδρύματος

Η επιβολή διδάκτρων στα προτπυχιακά μαθήματα θα μπορούσε να αποτελέσει λύση στο οικονομικό πρόβλημα του ΑΠΘ, δήλωσε μιλώντας στο ραδιοσταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ αντιπρύτανης του Ιδρύματος.

Συγκεκριμένα, απαντώντας στην εκπομπή "Καθημερινά" στο ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 104,9 FM, σε ερώτηση για το κατά πόσο τα δίδακτρα θα μπορούσαν να αποτελέσουν λύση στο οικονομικό πρόβλημα του πανεπιστημίου, ο αναπληρωτής πρύτανη Έρευνας και Συντονισμού, αν. καθηγητής Θεόδωρος Λαόπουλος είπε ότι αυτή η διοίκηση του πανεπιστημίου θεωρεί ότι αυτό "είναι μία λύση", διευκρίνισε όμως "το σχεδιασμό μιας τέτοιου είδους στρατηγικής απόφασης για προπτυχιακό επίπεδο, -το αν θα μπουν δίδακτρα η τέλος εγγραφής- είναι μια γενικότερη πολιτική απόφαση, που δεν την παίρνει το πανεπιστήμιο".

"Μακάρι να τον δώσουν στα πανεπιστήμια να το συζητήσουμε και θα καταλήξουμε σε μια ισορροπημένη απόφαση, αλλά αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να καθορίσουμε ούτε τον αριθμό των φοιτητών" είπε ο κ. Λαόπουλος, ο οποίος προσέθεσε ότι η κυβέρνηση και τα πολιτικά κόμματα πρέπει να συμφωνήσουν πως θα δίνουμε στους τωρινούς φοιτητές το ίδιο επίπεδο μόρφωσης με αυτό που είχαν πριν από πέντε χρόνια.

"Αν δεν μπορούμε να βρούμε περισσότερα λεφτά, πρέπει να έχουμε λιγότερους φοιτητές" είπε ο αντιπρύτανης του ΑΠΘ, ο οποίος επικαλούμενος στοιχεία του πανεπιστημίου είπε ότι περισσότεροι φοιτητές παρακολουθούν τα μεταπτυχιακά με δίδακτρα παρά εκείνα που δεν έχουν.

Οι αρχές του ΑΠΘ είναι κατηγορηματικές ότι "με τα χρήματα του προϋπολογισμού για το 2016 δεν υπάρχει περίπτωση να μπορέσουμε να δουλέψουμε" είναι οι πρυτανικές Αρχές του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, μετά τη σχετική ενημέρωση, που έλαβαν την προηγούμενη εβδομάδα, ότι ο τακτικός προϋπολογισμός για το 2016 θα είναι 11,9 εκατ. ευρώ, ήτοι μειωμένος κατά 20%, σε σχέση με το 2015 και με απαίτηση για πλεόνασμα 3%.

"Οι ανελαστικές δαπάνες λειτουργίας (ηλεκτρ. ρεύμα, θέρμανση, ύδρευση, καθαριότητα, φύλαξη, ενοίκια κ.λπ.) και οι συμβασιοποιημένες υποχρεώσεις ανέρχονται για το 2016 στα 18.500.000 ευρώ. Από το 2009 μέχρι και το 2016 ο τακτικός προϋπολογισμός του ΑΠΘ θα έχει μειωθεί συνολικά για το Ίδρυμα κατά 73,5% (από τα 44.700.000 ευρώ)" αναφέρεται σε ανακοίνωση, που εξέδωσαν σήμερα οι πρυτανικές Αρχές του ΑΠΘ.

"Δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε στον πυρήνα των υποχρεώσεων, που έχουμε αναλάβει, δηλαδή την πληρωμή των ΔΕΚΟ και των συμβάσεων, που έχουμε ήδη υπογράψει, με την έγκριση του υπουργείου και οι οποίες δεν αφορούν μόνο στο 2015, αλλά πιάνουν και το 2016. Αυτά μαζί ξεπερνούν τον προϋπολογισμό" δήλωσε ο αντιπρύτανης στο ΑΠΕ-ΜΠΕ .

Διευκρίνισε δε, ότι "μια κάποια ανακούφιση στο οικονομικό πρόβλημα, τώρα που είναι πολύ έντονο, θα μπορούσε να προσφέρει η δυνατότητα, η πληρωμή των υποχρεώσεων προς τις ΔΕΚΟ να γίνεται με χρήση του ταμειακού υπολοίπου παρελθόντων ετών".

Όπως εξήγησε ο αναπληρωτής πρύτανης, αυτό έχει ξαναγίνει, δηλαδή με τη μορφή δανείου από το ταμειακό υπόλοιπο να πληρωθούν οι λογαριασμοί, όμως, αίτημα του ΑΠΘ είναι "να μας επιτρέψουν να το κάνουμε σε μόνιμη βάση, κάτι που εκτιμούμε ότι θα μας εξασφαλίσει τις πληρωμές στις ΔΕΚΟ για τα υπόλοιπα τρία χρόνια".

Εξάλλου ο κ. Λαόπουλος γνωστοποίησε ότι το ΑΠΘ αντιμετωπίζει πρόβλημα στις εγκαταστάσεις του, οι οποίες θερμαίνονται με πετρέλαιο, καθώς δεν έχουν προχωρήσει οι σχετικοί διαγωνισμοί από την Περιφέρεια.

Όπως διευκρίνισε, στις εγκαταστάσεις του ΑΠΘ στη Θέρμη (Ανατολική Θεσσαλονίκη) βαίνουν προς ολοκλήρωση οι εργασίες και αναμένεται να λειτουργήσουν οι υποδομές του φυσικού αερίου, όμως λύση αναζητείται για τη θέρμανση των μικρών περιφερειακών κτιρίων, που το ΑΠΘ νοικιάζει για τη στέγαση Σχολών, καθώς και για το Τμήμα ΤΕΦΑΑ που λειτουργεί στις Σέρρες, όπου, όπως είπε, "προσπαθούμε σε συνεργασία με τον δήμο να βρούμε μία λύση, ώστε το συντομότερο δυνατό να αγοράσουμε πετρέλαιο".

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δηλώσεις Μπαλτά και για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση από το 07:50 και μετά

Το μεταβατικό Νομοσχέδιο «κουρελού» αποτελεί τη βάση για το μετέπειτα διάλογο που θα γίνει στα πλαίσια της Γενικότερης Μεταρρύθμισης για την Παιδεία ή όπως χαρακτηριστικά λέει ο θεούλης «αυτό έχω καταλάβει» ...

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

 

 

ekpa_1.jpg?itok=HyFLC5yG

Σύμφωνα με την έκθεση:

-Τα τελευταία πέντε χρόνια, η παρατεταμένη οικονομική κρίση έχει επιδράσει αρνητικά στην προσπάθεια των φοιτητών να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους.

-Πολλοί εξ αυτών, εγκαταλείπουν τις σπουδές τους επειδή η οικογένεια δεν μπορεί πλέον να συνδράμει, υποαπασχολούνται σε εργασίες άσχετες με τις σπουδές τους για να εξοικονομήσουν εισόδημα, επιλέγουν να μην παραστούν σε εξεταστικές λόγω του κόστους διαμονής και μετακινήσεων (φοιτητές από την επαρχία).

-Αποτέλεσμα η περαιτέρω επιβράδυνση του ρυθμού ολοκλήρωσης σπουδών ή / και η εγκατάλειψη της φοίτησης.

-Η διαδικασία των Πανελλαδικών Εξετάσεων δυστυχώς δεν ελέγχει μια σειρά από γνωστικές, ερευνητικές αλλά και κοινωνικές δεξιότητες, απαραίτητες για την παρακολούθηση ακαδημαϊκών σπουδών αλλά απλώς την στείρα απομνημόνευση μερικών σελίδων.

-Αποτέλεσμα αυτού πολλοί νέοι φοιτητές να μην μπορούν να αντεπεξέλθουν στο υψηλό επίπεδο σπουδών και να εγκαταλείπουν το Πανεπιστήμιο.

-Επίσης σε ορισμένες περιπτώσεις επιλέγονται σχολές οι οποίες εντάσσονται στο μηχανογραφικό δελτίο σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις.

-Οι υποψήφιοι μπορεί να επιτύχουν σε μια σχολή, όμως το πρόγραμμα σπουδών να περιλαμβάνει μαθήματα άσχετα με τα μαθήματα στα οποία εξετάστηκαν στις πανελλαδικές.

-Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι ο φοιτητής να έχει σημαντικά κενά και να μην μπορεί να καταλάβει θεμελιώδη μαθήματα και έννοιες του προγράμματος σπουδών στο οποίο επέτυχε και εγγράφηκε.

-Για την αντιμετώπιση του προβλήματος έχει προταθεί από τους εξωτερικούς αξιολογητές,  να εφαρμοστεί το συντομότερο δυνατό όπου δεν υπάρχει,  δομή μαθημάτων βασισμένη σε προαπαιτούμενα, και η ενίσχυση του πρώτου έτους με μαθήματα γενικής παιδείας που ενισχύουν τις γνώσεις και δεξιότητες των φοιτητών ενόψει των εξειδικευμένων μαθημάτων των επόμενων ετών.

-Επίσης, ειδικά στα ξενόγλωσσα τμήματα αφενός η βάση εισαγωγής διαμορφώνεται σε χαμηλά επίπεδα αφετέρου το επίπεδο γλωσσομάθειας (στις ξένες γλώσσες) που απαιτείται δεν είναι ιδιαίτερα υψηλό με αποτέλεσμα να εισάγονται φοιτητές με μέσο όρο κάτω από 10.000 μόρια.

-Αυτό οδηγεί με βεβαιότητα στη διαμόρφωση ομάδων φοιτητών με αυξημένο κίνδυνο μη ολοκλήρωσης των σπουδών τους λόγω αντικειμενικής αδυναμίας ανταπόκρισης.

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

έχει υπάρξει κρούση προς την πλευρά του υπουργείου ή εν γένει αν έχουμε κάποια ενημέρωση για το αν  θα διεξαχθεί και φέτος πτυχιακή εξεταστική ;

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

έχει υπάρξει κρούση προς την πλευρά του υπουργείου ή εν γένει αν έχουμε κάποια ενημέρωση για το αν  θα διεξαχθεί και φέτος πτυχιακή εξεταστική ;

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να γίνει επικοινωνία με το Υπουργείο για την εξασφάλιση της διεξαγωγής των πτυχιακών εξεταστικών όσον αφορά τη σχολή μας,τουλάχιστον.Αν εσύ ανήκεις σε άλλη σχολή,μάλλον θα πρέπει ν'απευθυνθείς στο σύλλογο της δικής σου σχολής για ενημέρωση.

Στη σχολή μας,δεν υπήρξε  αμφισβήτηση για τη διεξαγωγή των πτυχιακών εξεταστικών.Γίνονταν πάντοτε κανονικά.Υπάρχει μόνο μία αντιπαράθεση του Σ.Φ.Ι.Α. με τη νέα διοίκηση της σχολής για τη διάρκεια των εξεταστικών και ο  σύλλογος δραστηριοποιείται έτσι ώστε να μην  αλλάξει κάτι προς το χειρότερο.

 

 

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Είμαι στο μαθηματικό ΕΚΠΑ και για να δώσουμε πτυχιακή πρέπει να ψηφιστεί κάποια τροπολογία στη Βουλή (όπως τις προηγούμενες χρονιές επι Αρβανιτόπουλου και Λοβέρδου ).

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κρουση απο εμας δεν εχει γινει προς την πλευρα του υπουργειου, όπως δεν είχε γίνει και τις προηγούμενες φορές για το θέμα πρόσθετων εξεταστικών. Κατανοώ οτι ειναι άδικο σε κάποιες σχολες να υπάρχουν περισσότερες εξεταστικές σε σχέση με άλλες. Ενδεχομένως μέσω του φοιτητικού σας συλλόγου να κάνατε μια κρούση προς το υπουργείο ως επί πτυχιω φοιτητες. Και επί Κουράκη ψηφίστηκε αντίστοιχη τροπολογία. 

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

 

Εκδίωξαν τους αξιολογητές από το ΕΚΠΑ

 

 

Εδιωξαν αξιολογητές από το ΕΚΠΑ

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΚΑΣΑΣ

Η κατάντια του ελληνικού πανεπιστημίου! Με φρούτα και απειλές έγιναν δεκτοί οι πέντε διακεκριμένοι εξωτερικοί αξιολογητές στη Νομική Σχολή και στη Σχολή Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αθηνών και αποχώρησαν, ενώ αρνήθηκαν να υποστούν νέο εξευτελισμό στη Φιλοσοφική Σχολή. Η ηγεσία του ιδρύματος και των εν λόγω σχολών «λούφαξε» και δεν έβγαλε καν ανακοίνωση για τα γεγονότα. Αντίθετα, διοργανώνει σήμερα τελετή παρουσίασης ενός βιβλίου για την ιστορία του ΕΚΠΑ, η οποία αμαυρώνεται από ένα θεσμικό ατόπημα. Δεν έχει προσκληθεί το Συμβούλιο Ιδρύματος. Ομως, έχει προσκληθεί όλη η νυν ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, ενώ πολλοί ρωτούν εάν στην παρουσίαση του βιβλίου -που υπογράφεται από τους Κ. Γαβρόγλου, Β. Καραμανωλάκη και Χάιδω Μπάρκουλα- έχει προσκληθεί ο πρώην υπουργός Παιδείας και νυν Πολιτισμού Αρ. Μπαλτάς, παλιός γνώριμος του κ. Γαβρόγλου.

Ειδικότερα, στην ομάδα εξωτερικής αξιολόγησης του ΕΚΠΑ μετέχουν Ελληνες καθηγητές ξένων ΑΕΙ: ο Δημήτρης Αργυρόπουλος από το North Carolina State University των ΗΠΑ, ο Πέτρος Γουγουλάκης από το Παν. Στοκχόλμης, ο Γεώργιος Γουναλάκης από το Phillips Universität Marburg στη Γερμανία, ο Ντάνιελ Χιμάριος από το University of Texas at Arlington των ΗΠΑ και ο Ελευθέριος Μυλωνάκης από το Brown των ΗΠΑ. Η αξιολόγηση άρχισε τη Δευτέρα όταν οι αξιολογητές συνομίλησαν με τον πρύτανη, με τους αναπληρωτές του και με τα μέλη του Συμβουλίου, καθώς και με τους καθηγητές της Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών. Χθες η είδηση περί αξιολόγησης έγινε γνωστή στους φοιτητές, και δη σε εκείνους που αψηφούν τους κανόνες λειτουργίας σε κάθε ΑΕΙ, οι οποίοι αντέδρασαν. Στη Νομική, οι αξιολογητές αποχώρησαν αφού συζήτησαν για περίπου μία ώρα με τους φοιτητές προσπαθώντας να κατανοήσουν τη στάση τους. Στη Σχολή Θετικών Επιστημών απειλήθηκαν και αποχώρησαν, και στη Φιλοσοφική δεν πήγαν καν, αφού το «έργο» ήταν βέβαιο ότι θα επαναληφθεί. Τι έκαναν η ηγεσία του ιδρύματος και οι κοσμήτορες των σχολών; Δεν θεωρούν ότι ήταν μια καλή ευκαιρία να υπερασπισθούν το ίδρυμα ενώπιον των αξιολογητών για να κερδίσει θέσεις στις διεθνείς κατατάξεις;

Οι «αιώνιοι»

Παρ’ όλα αυτά, σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», τη Δευτέρα μία από τις ερωτήσεις των αξιολογητών που δυσκόλεψαν ιδιαίτερα τους καθηγητές του ΕΚΠΑ είναι γιατί το ίδρυμα διατηρεί τμήματα που θα μπορούσαν να αποτελούν απλώς κατευθύνσεις, την ίδια στιγμή που το προσωπικό του συρρικνώνεται (το 30% των πανεπιστημιακών έχει συνταξιοδοτηθεί τα τελευταία χρόνια). Οι «5» ρώτησαν σχετικά με τον στρατηγικό σχεδιασμό του ΕΚΠΑ, τους τρόπους βελτίωσης του επιπέδου σπουδών, το προσωπικό, τις υλικοτεχνικές υποδομές. Επίσης, οι αξιολογητές έθεσαν και το θέμα των «αιώνιων» φοιτητών. Το θέμα των «αιωνίων» μετράει αρνητικά στις διεθνείς αξιολογήσεις των ΑΕΙ. Βέβαια, όπως έλεγε χθες στην «Κ» υψηλόβαθμο στέλεχος του ιδρύματος, η θέση κάθε ΑΕΙ εξαρτάται από τα κριτήρια που χρησιμοποιεί η εκάστοτε αξιολόγηση. Για παράδειγμα, η μεθοδολογία της κατάταξης TIMES Higher Education λαμβάνει υπόψη της διάφορα κριτήρια, όπως τα βραβεία Νομπέλ, την ποιότητα σπουδών, τη διεξαγωγή έρευνας, την προσέλκυση φοιτητών και καθηγητών από άλλες χώρες και τις αναφορές από τρίτους στις δημοσιεύσεις των καθηγητών του.

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Από το group «ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ» στο facebook

Καπνός οι Αξιολογητές από όλο το ΕΚΠΑ

Πηγή : Κίνηση Αριστερών Φιλοσοφικής

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Με μυστικότητα η αξιολόγηση στο ΕΚΠΑ

 

Με σχέδια... διαφυγής ολοκληρώθηκε η αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Αθηνών από τους πέντε διακεκριμένους Ελληνες πανεπιστημιακούς, που βρίσκονται στην Ελλάδα για τον λόγο αυτό. Το χθεσινό δημοσίευμα της «Κ» ότι φοιτητές καθύβρισαν και απείλησαν τους αξιολογητές, προκάλεσε σωρεία αντιδράσεων. Μεταξύ αυτών, από την ηγεσία του ΕΚΠΑ, την ομοσπονδία πανεπιστημιακών ΠΟΣΔΕΠ και κόμματα που καταδίκασαν τα γεγονότα. Οχι, πάντως, από το υπουργείο Παιδείας.

Ειδικότερα, οι αντιδράσεις από μερίδα φοιτητών οδήγησαν τους αξιολογητές να αναβάλουν προγραμματισμένες συναντήσεις τους με καθηγητές σχολών του ΕΚΠΑ τη Δευτέρα και την Τρίτη. Χθες, οι συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν, αφού προηγουμένως, σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ» υπήρχε plan Β για την περίπτωση που αντιδρώντες φοιτητές εμφανιστούν για να διαλύσουν τη συνάντηση. Τι ήταν αυτό; Ή αλλαγή αίθουσας ή νέα αναβολή της συνάντησης. Παράλληλα, οι καθηγητές του ιδρύματος είχαν φροντίσει να διαφυλάξουν με άκρα μυστικότητα τις κινήσεις των αξιολογητών. Στο τέλος, οι αξιολογητές του ΕΚΠΑ μετείχαν σε συνέδριο που διοργάνωσε η Αρχή για την Αξιολόγηση των ΑΕΙ/ΤΕΙ, ΑΔΙΠ.

Η αποκάλυψη από την «Κ» της εκδίωξης των αξιολογητών προκάλεσε χθες αντιδράσεις, ποικίλων τόνων. Ενδεικτικά, οι πρυτανικές αρχές του ΕΚΠΑ, τονίζοντας ότι το ίδρυμα καταφέρνει να παραμένει στο 5% των καλύτερων ΑΕΙ παγκοσμίως, ανέφεραν ότι «είναι αυτονόητο ότι οι πρυτανικές αρχές και η ακαδημαϊκή κοινότητα καταδικάζουν και έχουν καταδικάσει επανειλημμένα περιστατικά εκφοβισμού, βίας και όχλου στους χώρους του ΑΕΙ και εκτός αυτού, από όπου και να προέρχονται. Τέτοιου είδους φαινόμενα, δυστυχώς, παρατηρούνται στην ελληνική κοινωνία την τελευταία τριακονταετία. Οι πρυτανικές αρχές αγωνίζονται για να μη θιγεί η ποιότητα των σπουδών των άνω των 100.000 φοιτητών του ΕΚΠΑ, παρά τη δραματική υποχρηματοδότηση, κατά 75% από το 2010 μέχρι τώρα. Παράλληλα, όμως, είναι καθήκον όλων να διατηρήσουμε άθικτη και την ποιότητα της δημοκρατίας» και τονίζουν ότι «μεμονωμένα περιστατικά "οχλαγωγίας" και εντέλει αντιδημοκρατικού "θορύβου" δεν είναι και δεν θα γίνουν ποτέ ακαδημαϊκή πρακτική».

Βέβαια, για την αξιολόγηση της Νομικής η κοσμήτορας της Σχολής, Διονυσία Καλλινίκου δήλωσε ότι «διεξήχθη σε εξαιρετικό κλίμα, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα». Ο καθηγητής της Νομικής Σχολής, βουλευτής και τομεάρχης Παιδείας της Ν.Δ. Θεόδωρος Φορτσάκης, από την πλευρά του, ήταν σαφής: «Η βίαιη αντιμετώπιση των αξιολογητών αποτελεί μία ακόμη μελανή σελίδα για την εκπαίδευση στην Ελλάδα. Τα πανεπιστήμια έχουν αφεθεί από τη συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ στο έλεος των θρασύτατων συμπεριφορών κάποιων βίαιων μειοψηφιών. Η προκλητική απάθεια του υπ. Παιδείας ενθαρρύνει τέτοιες πρακτικές, με αποτέλεσμα η χώρα να διασύρεται διεθνώς. Οι πρυτανικές αρχές και το υπ. Παιδείας οφείλουν να ασκήσουν αμέσως τις αρμοδιότητές τους για να μπει τέλος σε αυτό το ρεζιλίκι. Η παράλειψη άσκησης αυτών θέτει ζητήματα διοικητικών και πολιτικών ευθυνών».

«Βίαιη αντίδραση περιθωριακών ομάδων που δεν έχουν καμία σχέση με τις ακαδημαϊκές ελευθερίες. Η στάση αυτών των ομάδων βάλλει ευθέως κατά του πανεπιστημίου και αναδεικνύονται ως αντίπαλος του ΕΚΠΑ σε μια χρονική στιγμή που η διοίκηση του ιδρύματος δίνει μάχη όχι μόνο για την επιβίωσή του -που λόγω της τεράστιας υποχρηματοδότησης είναι άκρως προβληματική- αλλά και για τη διεθνή προβολή του. Οσοι προτιμούν τον απομονωτισμό των ελληνικών ΑΕΙ στρέφονται εναντίον της εξόδου της χώρας από την κρίση, των νέων επιστημόνων και εναντίον του ευρωπαϊκού πολιτισμού. Γι’ αυτό και πρέπει να απομονωθούν» τόνισε η ΠΟΣΔΕΠ, ενώ το Ποτάμι ζήτησε από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα και τον υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη «ισχυρά να καταδικάσουν και να αποδοκιμάσουν τα συγκεκριμένα γεγονότα που ντροπιάζουν την τριτοβάθμια εκπαίδευση και τη συνολική εικόνα της χώρας».

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

έχει υπάρξει κρούση προς την πλευρά του υπουργείου ή εν γένει αν έχουμε κάποια ενημέρωση για το αν  θα διεξαχθεί και φέτος πτυχιακή εξεταστική ;

Ερώτηση στη Βουλή για τους επί πτυχίω φοιτητές στις εξεταστικές περιόδους Φεβρουάριου και Ιουνίου 2016

Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας προκειμένου να χορηγηθεί η δυνατότητα στους επί πτυχίω φοιτητές να εξεταστούν στις εξεταστικές περιόδους Φεβρουαρίου και Ιουνίου 2016 στα μαθήματα που οφείλουν, ανεξαρτήτως εάν αυτά διδάσκονται στο χειμερινό ή στο εαρινό εξάμηνο;

Το ερώτημα αυτό θέτουν Βουλευτές της ΝΔ, με ερώτηση που κατέθεσε προς τον υπουργό Παιδείας Ν. Φίλη, στη Βουλή.

Η ΕΡΩΤΗΣΗ

Με το άρθρο 34 παρ. 17 του Ν.4115/2013 δόθηκε η δυνατότητα στους επί πτυχίω φοιτητές των ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων να εξεταστούν στις εξεταστικές περιόδους του Φεβρουαρίου και του Ιουνίου 2013 σε όλα τα μαθήματα που όφειλαν, ανεξαρτήτως εάν αυτά διδάσκονταν στο χειμερινό ή στο εαρινό εξάμηνο. Περαιτέρω, με το έκτο άρθρο, παράγραφος 9 του Ν. 4218/2013, δόθηκε η δυνατότητα σε όλους πλέον τους φοιτητές να εξεταστούν στις εξεταστικές περιόδους του Φεβρουαρίου και του Ιουνίου 2014 σε όλα τα μαθήματα που όφειλαν, επίσης ανεξαρτήτως εάν αυτά διδάσκονταν στο χειμερινό ή στο εαρινό εξάμηνο.

Η ίδια πρακτική ακολουθήθηκε για όλους τους φοιτητές και σε σχέση με το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015 με το άρθρο 73 παρ. 1 του Ν. 4316/2014. Ειδικότερα, για τους επί πτυχίω φοιτητές, σε σχέση με την εξεταστική περίοδο του Ιουνίου 2015, υιοθέτησε πρόσφατα σχετική ρύθμιση η συγκυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ με το άρθρο 39 του Ν. 4327/2015.

Μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει αντίστοιχη πρόνοια για τις εξεταστικές περιόδους Φεβρουαρίου και Ιουνίου 2016. Δεδομένου ότι δεν έχει υιοθετηθεί σχετική διάταξη, χιλιάδες επί πτυχίω φοιτητές βρίσκονται εκτεθειμένοι στον κίνδυνο της αναμονής για μεγάλο χρονικό διάστημα, ώσπου να καταστεί εφικτό να εξετασθούν σε οφειλόμενο μάθημα. Έτσι όμως αυτοί καθυστερούν σημαντικά να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ήδη δυσχερέστατη οικονομική κατάσταση των οικογενειών τους λόγω της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης, ιδίως στις περιπτώσεις όπου η φοίτηση λαμβάνει χώρα εκτός του τόπου της μόνιμης κατοικίας τους. Ειδικότερα οι φοιτητές που σπουδάζουν μακριά από το σπίτι τους αντιμετωπίζουν τα μεγαλύτερα οικονομικά προβλήματα, καθώς είτε αναγκάζονται να διαμένουν στον τόπο φοίτησής τους, με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται με συναφή έξοδα (ενοίκιο, λοιπές δαπάνες διαβίωσης κ.α.), είτε υποβάλλονται σε πολυέξοδες μετακινήσεις.

Συνεπώς, είναι επιβεβλημένο και φέτος να υπάρξει σχετική πρόνοια.

Ο κύριος Υπουργός παρακαλείται να απαντήσει στο ακόλουθο ερώτημα:

-    Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας προκειμένου να χορηγηθεί η δυνατότητα στους επί πτυχίω φοιτητές να εξεταστούν στις εξεταστικές περιόδους Φεβρουαρίου και Ιουνίου 2016 στα μαθήματα που οφείλουν, ανεξαρτήτως εάν αυτά διδάσκονται στο χειμερινό ή στο εαρινό εξάμηνο;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

1)    ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΦΟΡΤΣΑΚΗΣ – ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ NΔ
2)    ΒΕΣΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ – ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ ΝΔ
3)    ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΜΑΝΟΣ – ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ ΝΔ

Πηγή : esos

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πηγή : Lifo

9.11.2015 | 10:32

Παραιτήθηκε ο γ.γ. του υπουργείου Παιδείας

Έστειλε επιστολή στον Ν. Φίλη

 
Παραιτήθηκε από τη θέση του γενικού γραμματέα του υπουργείου Παιδείας ο Δημήτρης Χασάπης, που φέρεται να έστειλε σχετική επιστολή στον Νίκο Φίλη μέσα στο Σαββατοκύριακο.
Οι λόγοι της παραίτησης του κ. Χασάπη που τοποθετήθηκε στη θέση του επί της υπουργίας του κ. Μπαλτα δεν έχουν γίνει γνωστοί.
Ο Δ. Χασάπης είχε παραμείνει στη θέση και επί της υπηρεσιακής υπουργού Φρόσως Κιάου, με την οποία είχε διαφωνήσει έντονα απειλώντας και τον περασμένο Σεπτέμβριο με παραίτηση.

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εθνικός Διάλογος για την παιδεία: Τι θα ανακοινώσει την Πέμπτη ο υπουργός Παιδείας

 

Ο υπουργός  Νίκος Φίλης και η υπόλοιπη πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας  την ερχόμενη Πέμπτη θα παρουσιάσουν στους εκπαιδευτικούς συντάκτες το χρονοδιάγραμμα, τους συντελεστές  και το περιεχόμενο του Εθνικού Διαλόγου που θα ξεκινήσει και για τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης, με κύρια βαρύτητα την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια.

Ο υπουργός Παιδείας:

Α. Για τα μεγάλα ζητήματα, όπως νέο σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ, η δομή του Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου  θέσει χρονοδιάγραμμα, προκειμένου την Άνοιξη να είναι έτοιμο ένα πολυνομοσχέδιο, το οποίο θα περιλαμβάνει τις μεγάλες τομές.

Β. Θα ανακοινώσει τη συγκρότηση Επιτροπής Διαλόγου με πρόεδρο τον Αντώνη Λιάκο  πρώην συνεργάτη του Κώστα Σημίτη και πρόεδρο του Ομίλου για τον  εκσυγχρονισμό της Κοινωνίας που είχε ιδρύσει ο πρώην πρωθυπουργός.Στην Επιτροπή αυτή ο κ. Φίλης θα επιδιώξει να συμμετάσχουν προσωπικότητες από όλους τους πολιτικούς χώρους.

Γ. Υπάρχει προβληματισμός εάν θα πρέπει να ενεργοποιηθεί στο Εθνικό Συμβούλιο πρώην Υπουργών Παιδείας, το οποίο είχε θεσμοθετήσει ο Α. Λοβέρδος, αλλά δεν ενεργοποιήθηκε, ή να κληθούν οι πρώην υπουργοί να συμμετέχουν με ειδικό ρόλο στην Επιτροπή Διαλόγου.

Δ. Θα ενεργοποιήσει το ΕΣΥΠ (Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας), το οποίο παραμένει ακέφαλο, καθώς ο πρώην υπουργός Αρ. Μπαλτάς παραίτησε των πρόεδρο του ΕΣΥΠ Καθηγητή Σωκράτη Κάτσικα ,  και τους προέδρους του ΣΑΠΕ (Πανεπιστήμια), ΣΑΤΕ (ΤΕΙ) και ΣΠΔΕ (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Σύμφωνα με πληροφορίες ο υπουργός Παιδείας θα προτείνει στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλή ως πρόεδρο  του ΕΣΥΠ τον καθηγητή του Παντείου Πανεπιστημίου Νίκο Θεοτοκά.

Ε. Συζητείται επίσης τα κείμενα των προτάσεων πριν τεθούν σε διάλογο, να συζητούνται πρώτα στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Οι αλλαγές που θα προκύψουν από τη δημόσιο διάλογο θα εφαρμοστούν από το επόμενο σχολικό και ακαδημαϊκό έτος, ενώ κάποιες θα έχουν μεταβατική εφαρμογή.

Πηγή : esos

 

Απορρίπτει ο Στ. Θεοδωράκης την πρόταση του πρωθυπουργού για εθνικό διάλογο

Πηγή : Αυγή

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πηγή : neolaia.gr

Πτυχιακή εξεταστική 2016 για Φεβρουάριο και Ιούνιο

Το μεσημέρι της Πέμπτης 26/11, βρεθήκαμε στο Υπουργείο Παιδείας, όπου η ηγεσία έδινε συνέντευξη σε εκπαιδευτικούς συντάκτες.

Το neolaia.gr δεν γινόταν να λείπει και η ερώτησή μας αφορούσε το καυτό θέμα που αφορά την πτυχιακή εξεταστική 2016 για Φεβρουάριο και Ιούνιο. (για την περίπτωση της Ιατρικής Σχολής Αθηνών κάτι τέτοιο θα σημαίνει εξεταστική για κανονικούς μεταφορείς σε όλα τα μαθήματα, ανεξαρτήτως εξαμήνου τον Φεβρουάριο και τον Ιούνιο)

Συγκεκριμένα:

Χρήστος Πανάγος (neolaia.gr): « Καλησπέρα, εγώ θέλω να υποβάλλω μία ερώτηση στην κα Σία Αναγνωστοπούλου σχετικά με την τριτοβάθμια εκπαίδευση, μία επίκαιρη ερώτηση που αφορά πολλούς φοιτητές έχω να κάνω. Λοιπόν ένα θέμα που απασχολεί πολλούς φοιτητές που προσπαθούν κυρίως λόγω της κρίσης να επισπεύσουν την απόκτηση του πτυχίου τους, είναι θα γίνει διπλή εξεταστική ή πτυχιακή εξεταστική 2016 σε χειμερινό και εαρινό εξάμηνο; Ευχαριστώ πολύ. »

Η απάντηση της αναπληρώτριας υπουργού Παιδείας, Σίας Αναγνωστοπούλου ήταν:

«Δεν έχουμε κάνει καμία αλλαγή σε αυτό το θέμα, ούτε υπάρχει στις προθέσεις μας. Οπότε αυτά όλα για τις εξεταστικές κι όλα αυτά είναι θέματα εθνικού διαλόγου, όπου ελπίζουμε να συμμετέχουν και οι φοιτητές και ο φοιτητικός κόσμος για να εκθέσει τα προβλήματά του.

Από ότι καταλαβαίνουμε ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ δεν θα γίνει κάποια αλλαγή στο νόμο, οπότε δεν προβλέπεται πτυχιακή εξεταστική.

Η αναπληρώτρια υπουργός όμως, άφησε ανοικτό το παράθυρο στο διάλογο με τους φοιτητές. Κοινώς; Για την ώρα προχωράμε χωρίς σχεδιασμό για πτυχιακή εξεταστική και ίσως μετά από συζητήσεις με τους φοιτητές, να επέλθει η πολυπόθητη αλλαγή.»

 

Υ.Γ 1: Υπενθυμίζουμε πάντως πως ο διάλογος έχει ήδη ξεκινήσει αφού φοιτητικές παρατάξεις έχουν αποστείλει ήδη σχετικό αίτημα, ενώ και βουλευτές της αντιπολίτευσης, έχουν προβεί σε σχετική επερώτηση.

Υ.Γ 2: Η εμπειρία μας πάντως, λέει πως μετά το διάλογο η ηγεσία θα δώσει πτυχιακή εξεταστική.

Υ.Γ 3: Σε κάποια τμήματα σχολών, έχει ψηφιστεί στον κανονισμό τους η επί πτυχίω εξεταστική. Σε αυτές, ακόμα και αν δεν υπάρξει ΚΑΜΙΑ νέα τρολοπολογία, η επί πτυχίω θα διεξαχθεί κανονικά.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καλημέρα ! Υπάρχει ανακοίνωση της Γραμματείας για χειρόγραφη δήλωση μαθημάτων τη Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου και την Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου, για όσους δεν δήλωσαν εντός των καθορισμένων ημερομηνιώνν στο mystudies.

Η ανακοίνωση υπάρχει εδώ

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πηγή : Καθημερινή

Συγχωνεύσεις ΑΕΙ και ΤΕΙ

 

[...]

Οι προτάσεις Λιάκου θυμίζουν εκείνες που ακούστηκαν για πρώτη φορά επί υπουργίας Γιώργου Α. Παπανδρέου για «χτίσιμο» πτυχίου και εφαρμόζονται σε Ευρώπη και ΗΠΑ.

[...]

Η πρώτη συνάντηση της επιτροπής διαλόγου σε Ολομέλεια θα γίνει τη Δευτέρα 28/12. Θα ακολουθήσουν άλλες δύο έως τον Απρίλιο. Ο διάλογος θα οργανωθεί από υποεπιτροπές πάνω σε συγκεκριμένα θέματα. Παράλληλα θα λειτουργεί ηλεκτρονική πλατφόρμα, στην οποία πολίτες και φορείς θα ανεβάζουν τις προτάσεις τους. Παράλληλα, έως τα μέσα Μαρτίου θα οργανωθούν δημόσιες συζητήσεις σε εβδομαδιαία βάση. Εως το τέλος Μαρτίου θα έχει γίνει το πρώτο σχέδιο της έκθεσης της επιτροπής διαλόγου, το οποίο θα τεθεί σε συζήτηση στην οποία θα πάρει μέρος και η Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής. Το τελευταίο δεκαήμερο του Απριλίου θα συνταχθεί η έκθεση για τις προτεραιότητες των αλλαγών, η οποία θα παραδοθεί στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής και στην ηγεσία του υπ. Παιδείας.

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πηγή : esos

Επίκεινται αλλαγές για τους επί πτυχίω φοιτητές

Δημοσίευση: 12/12/2015
 
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας θα εξετάσει το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο λαμβάνοντας υπόψη τις σχετικές προτάσεις, καθώς και τα πορίσματα που τυχόν προκύψουν   για τους επί πτυχίω φοιτητές από τις εργασίες του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία.

Την απάντηση αυτή έδωσε η Αν. υπουργός Παιδείας Σία Αναγνωστοπούλου, σε ερώτηση  Βουλευτών, σχετικά  με την  εξέταση σε όλα τα οφειλόμενα μαθήματα για τους επί πτυχίω φοιτητές στις εξεταστικές περιόδους Φεβρουαρίου και Ιουνίου 2016.

Στην απάντηση η Αν. υπουργός υπενθυμίζει τι ίσχυσε το περασμένο εξάμηνο του 2015: “Για το τρέχον ακαδημαϊκό εξάμηνο του 2015, οι επί πτυχίω φοιτητές των Α.Ε.Ι. και Α.ΤΕ.Ι. έχουν τη δυνατότητα να εξεταστούν σε όλα τα μαθήματα που διδάχθηκαν σε προηγούμενα εξάμηνα”.

ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Το Σχέδιο Νόμου για την Ανώτατη Εκπαίδευση

Πηγή : esos
 
Βρίσκεται σε επεξεργασία από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας

Το esos δημοσιεύει κατ αποκλειστικότητα το Σχέδιο Νόμου του υπουργείου Παιδείας για την Ανώτατη Εκπαίδευση, το οποίο επεξεργάζεται η πολιτική ηγεσία και αναμένεται πριν τις γιορτές ή αμέσως μετά να κατατεθεί προς  ψήφιση στη Βουλή.

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΈΔΙΟ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Δημιουργία νέας...