Jump to content
Sign in to follow this  
Sylvia Plath

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Recommended Posts

1ab05002082116772e7a94f492e0216c.jpg

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καλημέρα σας :)

Δε θέλω να πάρω θέση ή να συμμετέχω στην παραπάνω συζήτηση, απλά θα πω ότι οι γνώμες δεν είναι θρησκεία που την ασπαζόμαστε ευλαβικά, αλλά εξελίσσονται και διαμορφώνονται αναλόγως των συνθηκών, συγκυριών, εμπειριών, δεδομένων κλπ. Ο εγκέφαλός μας είναι φτιαγμένος έτσι ώστε να συνδυάζει δεδομένα και να τα επεξεργάζεται με κριτική σκέψη και να αναθεωρεί όπου και όταν πρέπει.

emofftopic Τι ωραίες μουσικές που βάλατε τις προηγούμενες μέρες! Δεν προλαβαίνω να τα ακούσω όλα, αλλά εσείς emrockon

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest ginashou

Πηγή : esos

Λύκειο ΑΕΙ και Πανελλαδικές στο επίκεντρο των προγραμματικών δηλώσεων του πρωθυπουργού

Ο πρωθυπουργός πριν γίνει Γραμματέας του κόμματος είχε το χαρτοφυλάκιο «παιδεία», αυτό που μέχρι σήμερα έχει στο ΣΥΡΙΖΑ ο Τάσος Κουράκης.

Στο επίκεντρο των προγραμματικών δηλώσεων του πρωθυπουργού Α. Τσίπρα , του υπουργού Αριστείδη Μπαλτά και του Αναπληρωτή Τάσου Κουράκη θα βρεθούν το Σαββατοκύριακο στη Βουλή οι αλλαγές στο Λύκειο, τις Πανελλαδικές τα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ , τα σχολικά βιβλία και τα αναλυτικά προγράμματα στο Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο.

Το esos σημειώνει πως ο πρωθυπουργός πριν γίνει Γραμματέας του κόμματος είχε το χαρτοφυλάκιο «παιδεία», αυτό που μέχρι σήμερα έχει στο ΣΥΡΙΖΑ ο Τάσος Κουράκης.

Ειδικότερα οι προγραμματικές δηλώσεις του πρωθυπουργού και των δύο υπουργών, μεταξύ άλλων , θα περιλαμβάνουν:

Α. Έναρξη διαλόγου για ριζικές αλλαγές στο νόμο πλαίσιο 4009/11

Β. Έναρξη διαλόγου για την θεσμοθέτηση νέου συστήματος πρόσβασης των υποψηφίων στα ΑΕΙ, με στόχο την αποσύνδεση των εξετάσεων εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση από την απόκτηση απολυτήριου Λυκείου.

Γ. Κατάργηση των εξετάσεων πανελλαδικού τύπου από φέτος στην Α και Β Λυκείου με τη υποχρεωτική χρήση θεμάτων κατά 50% από την Τράπεζα Θεμάτων. Οι διδάσκοντες των οικείων μαθημάτων θα επιλέγουν, κατά την κρίση τους, τα θέματα των προαγωγικών εξετάσεων αποκλειστικά μέσα από την διδαχθείσα υλη. Η Τράπεζα θεμάτων μπορεί απλώς να χρησιμοποιηθεί συμβουλευτικά.

Δ. Η βαθμολογία των προαγωγικών εξετάσεων του Λυκείου δεν θα συνυπολογιστεί στου χρόνου στην εισαγωγή των μαθητών και μαθητριών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Επαναφορά και επανασχεδιασμός της ενισχυτικής διδασκαλίας και της πρόσθετης διδακτικής στήριξης .

Ε. Κατάργηση των μνημονιακών νόμων που αφορούν την παιδεία.

Ζ. Επαναπρόσληψη όλων όσοι τέθηκαν σε διαθεσιμότητα ή απολύθηκαν. Κανείς εκπαιδευτικός, διοικητικός υπάλληλος ή σχολικός φύλακας δεν περισσεύει. Επαναφορά των τομέων και ειδικοτήτων που καταργήθηκαν λόγω διαθεσιμότητας

Η. Τερματισμός του πελατειακού συστήματος της απόσπασης των εκπαιδευτικών για την παροχή διοικητικού έργου και ταυτόχρονη ενίσχυση του απαραίτητου αριθμού μόνιμων διοικητικών υπαλλήλων.

Θ. Επανένταξη στο διδακτικό έργου του σχολείου μεγάλου μέρους του εκπαιδευτικού προσωπικού που απασχολείται στην κεντρική διοίκηση.

Ι. Έλεγχος και τήρηση της νομιμότητας στην ίδρυση και λειτουργία των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων.

Κ. Αναστολή των διαδικασιών αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Dir: Wolfgang and Christoph Lauenstein, Germany, 1989. Academy Award for Best Animated Short (1989).
Balance is a German animated film, released in 1989. It was directed and produced by twin brothers Wolfgang and Christoph Lauenstein.

The film depicts five individuals living on a small platform floating in space. Whenever one of them moves, the others must do so as well to ensure that the platform does not tip over. The group works cooperatively to maintain a "balance" until one individual pulls a box onto the platform. Since all are curious as to what the box is, the individuals try to inspect the box and their actions disrupt the balance of the platform, and those on it. All but one of the individuals is pushed or falls off the edges of the platform. In the end, the lone individual must maintain a balance with the box, which is well out of reach.

Balance won the Academy Award for Best Animated Short of 1989.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

DREAMMAKER - Magical potions make dreams into realities (Film By Leszek Plichta)

Once the Dreammaker used to create the most beautiful dreams for people, but now he lives solitary for only one purpose. The creation of a special dream - his dream.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Περιγραφή θέσεων και στόχων υποψηφίων για τη θέση του Πρύτανη ΕΚΠΑ

Οι κάτωθι τρεις (3) μόνο υποψήφιοι κατέθεσαν κείμενο θέσεων και στόχων τους για το ΕΚΠΑ. Αποδέχτηκαν επίσης στην αίτηση τους τη δημοσίευση αυτού στον σχετικό ιστότοπο.

Από το Συμβούλιο Ιδρύματος

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

http://360pedia.gr/programmatikes-paideia/

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest ginashou

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

http://360pedia.gr/programmatikes-paideia/

Ουδεμία αναφορά στο θέμα μας

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καλημέρα.

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καλημέρα και από μένα...!

koala_bears_the_most_beautiful_endangere

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest fertomasa

δεν εχουμε κοινο στοχο, εχουμε κοινα συμφεροντα στη παρουσα φαση...

αλληλεγγυη υπαρχει μονο απο τους admin και διαχειριστες του φορουμ προς εμας που παιρνουμε....

μεταξυ μας αλληλεγγυη δεν υπαρχει....οπως δεν θα υπαρξει και εξω στο εργασιακο μας μελλον...

ειμαστε αλληλεγγυοι μονο στο βαθμο που δεν επηρεαζεται το συμφερον μας και ο προσωπικος μας εγωισμος...

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δε νομίζω πως θα πρέπει να δίνουμε σημασία στα κάθε like που γίνονται από τον καθένα μας κι ούτε είναι σωστό να χαρακτηρίζεται κανείς από τα like που δίνει και σε ποιον τα δίνει.

Αυτά αφορούν συγκεκριμένη τοποθέτηση που έχει γίνει στο ποστ και κυρίως για το περιεχόμενο της(κάποιες φορές διαχωρίζω πως δε συμφωνώ με το περιεχόμενο αλλά δίνω like για τον κόπο και το χρόνο που διέθεσε ο άλλος να αναρτήσει κάτι ενδιαφέρον).

Συνήθως,τα like είναι αποτέλεσμα παρορμητισμού κι αυθορμητισμού ή ενθουσιασμού.

Δεν παραβλέπω το γεγονός πως υπάρχουν φιλίες,συμπάθειες,αντιπάθειες,προσωπικές αδυναμίες που ενίοτε προκαθορίζουν τα like.

Ολα αυτά όμως ΔΕΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ.

ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ,ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ Ή ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ.

Εχω ξαναγράψει σε ποστ το Νοέμβριο και το Δεκέμβριο και θυμάμαι ακριβώς και με ποιές αφορμές πως ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ......άλλοι το δέχονται κι άλλοι όχι!

Το υποστηρίζω μέχρι σήμερα κι έχω διαπιστώσει πως ισχύει πάντα σε μικρό ή μεγάλο βαθμό.

Στο τόπικ,ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑΣ Ή ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΜΑΣ Ή ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΗΝ.

Οταν μας γνωρίσει κανείς από κοντά,το βεβαιώνει και τότε,μπορεί να πει τη γνώμη του για εμάς αν είμαστε καλύτεροι από το προφίλ που βγάζουμε εδώ μέσα ή χειρότεροι από αυτό.

Επίσης,το θέμα "αλληλεγγύη" είναι πολύ μεγάλο.Είμαι ρομαντική (με έχουν επικρίνει κιόλας για ανόητο ονειροπόλημα) και πιστεύω πως υπάρχει αλληλεγγύη ανάμεσα μας.

Αν και........ συναντώ συνέχεια και τον ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΣΜΟ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΣΤΕΡΟΒΟΥΛΙΑ!

Δεν αποφαίνομαι όμως για το σύνολο των συναδέλφων έτσι συλλήβδην και δε θα "τσουβαλιάσω" το σύνολο!

Ολα αυτά,τα συναντά κανείς συνέχεια στη ζωή του και στην καθημερινότητα του κι εκτός τόπικ!

Ας μην απορούμε αλλά ας μη γινόμαστε κι άδικοι.......

Υπάρχουν συνάδελφοι εδώ μέσα που ενώ έχουν αποφοιτήσει,συνεχίζουν να γράφουν,να παρακολουθούν τα δρώμενα κι εκτός από την ωφέλεια που μπορεί να προσφέρει το φόρουμ σε ένα νέο γιατρό,οι ίδιοι προσφέρουν καθημερινά τη βοήθεια τους,την άποψη τους,την εμπειρία τους.....στους υπόλοιπους.

Αν αυτό δεν είναι αλληλεγγύη,τι είναι???

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest fertomasa

μετα απο αυτο το ποστ σιγουρα κατι θα κερδισεις (like) και κατι θα χασεις.....

Τροποποιήθηκε από PostMature_Graduation

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πηγή : alfavita

 

Οι προγραμματικές δηλώσεις για την Παιδεία - Τα πρώτα βήματα

[...]

ΑΕΙ

1) Κατάργηση, άμεση, του νόμου 4009 (Νόμος Διαμαντοπούλου). Θα καταρτιστεί νέος νόμος πλαίσιο ύστερα από διάλογο
2) Κατάργηση των Συμβουλίων Ιδρύματος. Θέμα χρόνου αν θα αλλάξει ο τρόπος εκλογής νέων πρυτανικών αρχών στο ΕΚΠΑ που είναι σε λίγο καιρό.
3) Κατάργηση του χρονικού ορίου φοίτησης, (ν+2). "Δεν θα υπάρξει ορισμένος χρόνος για να τελειώσει κάποιος την σχολή του. Δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο" ανέφερε η κ. Καλαμαρά.
4) Αποκατάσταση του πανεπιστημιακού Ασύλου
5) Επανασύσταση συλλογικών Οργάνων με τη συμμετοχή και των φοιτητών με ποσόστωση
6) Ανάκληση των διαγραφών φοιτητών, όπου έχουν γίνει
7) Αποκατάσταση της αυτοδιοίκησης των ΑΕΙ

    [...]

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δε νομίζω πως θα πρέπει να δίνουμε σημασία στα κάθε like που γίνονται από τον καθένα μας κι ούτε είναι σωστό να χαρακτηρίζεται κανείς από τα like που δίνει και σε ποιον τα δίνει.

Αυτά αφορούν συγκεκριμένη τοποθέτηση που έχει γίνει στο ποστ και κυρίως για το περιεχόμενο της(κάποιες φορές διαχωρίζω πως δε συμφωνώ με το περιεχόμενο αλλά δίνω like για τον κόπο και το χρόνο που διέθεσε ο άλλος να αναρτήσει κάτι ενδιαφέρον).

Συνήθως,τα like είναι αποτέλεσμα παρορμητισμού κι αυθορμητισμού ή ενθουσιασμού.

Δεν παραβλέπω το γεγονός πως υπάρχουν φιλίες,συμπάθειες,αντιπάθειες,προσωπικές αδυναμίες που ενίοτε προκαθορίζουν τα like.

Ολα αυτά όμως ΔΕΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ.

ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ,ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ Ή ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ.

Εχω ξαναγράψει σε ποστ το Νοέμβριο και το Δεκέμβριο και θυμάμαι ακριβώς και με ποιές αφορμές πως ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ......άλλοι το δέχονται κι άλλοι όχι!

Το υποστηρίζω μέχρι σήμερα κι έχω διαπιστώσει πως ισχύει πάντα σε μικρό ή μεγάλο βαθμό.

Στο τόπικ,ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑΣ Ή ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΜΑΣ Ή ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΗΝ.

Οταν μας γνωρίσει κανείς από κοντά,το βεβαιώνει και τότε,μπορεί να πει τη γνώμη του για εμάς αν είμαστε καλύτεροι από το προφίλ που βγάζουμε εδώ μέσα ή χειρότεροι από αυτό.

Επίσης,το θέμα "αλληλεγγύη" είναι πολύ μεγάλο.Ειμαι ρομαντική και πιστεύω πως υπάρχει ανάμεσα μας.

Αν και συναντώ συνέχεια και τον ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΣΜΟ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΣΤΕΡΟΒΟΥΛΙΑ.

Δεν αποφαίνομαι όμως για το σύνολο των συναδέλφων έτσι και δε θα "τσουβαλιάσω" το σύνολο.

Ολα αυτά,τα συναντά κανείς συνέχεια στη ζωή του και στην καθημερινότητα του κι εκτός τόπικ!

Ας μην απορούμε αλλά ας μη γινόμαστε κι άδικοι.......

Υπάρχουν συνάδελφοι εδώ μέσα που ενώ έχουν αποφοιτήσει,συνεχίζουν να γράφουν,να παρακολουθούν τα δρώμενα κι εκτός από την ωφέλεια που μπορεί να προσφέρει το φόρουμ σε ένα νέο γιατρό,οι ίδιοι προσφέρουν καθημερινά τη βοήθεια τους,την άποψη τους,την εμπειρία τους.....στους υπόλοιπους.

Αν αυτό δεν είναι αλληλεγγύη,τι είναι???

For example,Anakin Skywalker!!!

Τροποποιήθηκε από ISOLDE

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

6.2.2015 | 10:40

 

300 διανοούμενοι υπέρ της Ελλάδας

«Είμαστε μαζί με την Ελλάδα και την Ευρώπη για τη Δημοκρατία και την αλλαγή»

 

300 διανοούμενοι από όλο τον κόσμο συνυπογράφουν επιστολή υπέρ της Ελλάδας και της Ευρώπης. Η επιστολή δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα mediapart.fr, συνιδρυτής της οποίας είναι ο πρώην διευθυντής του Monde, Έντι Πλενέλ.

 
Oι διανοούμενοι καλούν ΕΚΤ, ΔΝΤ και Κομισιόν αλλά και ευρωπαϊκές κυβερνήσεις «να σεβαστούν την απόφαση του ελληνικού λαού και να ξεκινήσουν με καλή πίστη τις διαπραγματεύσεις με τη νέα ελληνική κυβέρνηση για την επίλυση του θέματος του χρέους».
 
Ο υπέρτιτλος της επιστολής είναι: «Και ζήτω η Ελλάδα...Είμαστε όλοι μαζί με την Ελλάδα και την Ευρώπη» και μεταξύ όσων υπογράφουν είναι και οικονομολόγοι και πανεπιστημιακοί όπως οι: Τζέιμις Γκαλμπρέιθ, Στέφανι Γκρίφιθ Τζόουνς, Tony Lawson κ.α.
 
Όπως αναφέρουν οι 300 διανοούμενοι, «δικαίως η ελληνική κυβέρνηση υποστηρίζει ότι είναι αναγκαίος ένας εκ βάθρων επαναπροσανατολισμός, διότι οι πολιτικές που εφαρμόσθηκαν έως τώρα αποδείχθηκαν ένα απόλυτο φιάσκο».
 
Σημειώνουν ότι ζητούν από τους εταίρους να λάβουν υπ’ όψη την πραγματικότητα και τονίζουν ότι «η Ελλάδα έχει ανάγκη από άμεσα ανθρωπιστικά μέτρα, έναν μεγαλύτερο κατώτατο μισθό, τη δημιουργία θέσεων απασχόλησης, επενδύσεων και μέτρων για τη διόρθωση και καλυτέρευση των βασικών υπηρεσιών όπως αυτών της Υγείας και της Παιδείας». Επισημαίνουν επίσης ότι «η προσέγγιση που ακολουθήθηκε αποδείχθηκε ξεκάθαρα καταστροφική και δεν επέτρεψε καμία πρόοδο, για την οποία προοριζόταν».
 
Στη συνέχεια, τονίζουν ότι δικαίως η ελληνική κυβέρνηση ζητά μια διαγραφή χρέους διότι δεν είναι βιώσιμο επισημαίνοντας ότι αυτό που διακυβεύεται, δεν είναι μόνο η τύχη της Ελλάδας, αλλά επίσης το μέλλον της Ευρώπης στο σύνολό της.
 
»Είμαστε μαζί με την Ελλάδα και την Ευρώπη για τη Δημοκρατία και την αλλαγή. Οι Ευρωπαίοι ηγέτες πρέπει να αναγνωρίσουν την αποφασιστική δημοκρατική επιλογή του ελληνικού λαού μέσα σε αυτές τις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, πρέπει να προχωρήσουν σε μια ρεαλιστική αξιολόγηση της κατάστασης και να δεσμευθούν χωρίς καθυστέρηση στην πορεία για μια λογική διαπραγμάτευση, καταλήγουν στην επιστολή τους οι 300 διανοούμενοι.
 
 
 
Πηγή: www.lifo.g

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

μετα απο αυτο το ποστ σιγουρα κατι θα κερδισεις (like) και κατι θα χασεις.....

To φόρουμ και το τόπικ δεν είναι παιγνίδι για να κερδίζει και να χάνει κάποιος.

Ούτε χάνω,ούτε κερδίζω επειδή εξέφρασα τη γνώμη μου ελεύθερα,αβίαστα,ανοικτά.

Κι εσύ,τη γνώμη σου εξέφρασες.Σε άλλα συμφωνώ,σε άλλα δε συμφωνώ.

Ούτε χάνεις,ούτε κερδίζεις.Λέγοντας τη γνώμη σου,απελευθερώνεσαι....και προσφέρεις σε κοινό προβληματισμό.

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest ginashou

Ψιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιτ

Διάβασμα!!!!!

Σε όποιον αρέσουμε τελικά ;)

Για όλους τους άλλους, απλά δε θα μπορέσουμε..

(Υ.Γ. Είχα μία συμμαθήτρια στο σχολείο, η οποία κάθε φορά που την έβριζε κάποιος έλεγε:"Ακόμα κ η αρνητική διαφήμιση, δεν παύει να είναι....διαφήμιση")

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

"Ακόμα κ η αρνητική διαφήμιση, δεν παύει να είναι....διαφήμιση"

ναι! λεγεται: δυσφημιση! :lol:

(για ποτε παιζει η συνελευση πτυχιακης? μπορει να μου θυμισει καποιος τα χρονικα της ορια?)

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest ginashou

Attention please!!!

Μόλις επικοινώνησα με το Υπουργείο Παιδείας στο τηλέφωνο 210.344.36.54 και ρώτησα όπως αντιλαμβάνεστε για τις διαγραφές..

Η ευγενέστατη κυρία που απάντησε, μου είπε το εξής: "Είμαστε εν αναμονή των προγραμματικών δηλώσεων της Κυβέρνησης (οπότε κ από βδομάδα θα υπάρξουν επίσημες ανακοινώσεις), αλλά από ό,τι φαίνεται το ζήτημα των φοιτητών παρελθόντων ετών έχει διευθετηθεί. Το μέτρο των διαγραφών θεωρείται ότι έχει λήξει".

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

megali_polaroid.jpg

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Δημιουργία νέας...