Jump to content
Sign in to follow this  
Sylvia Plath

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Recommended Posts

Αυτό αφορά μόνο μεταφορείς και μάλιστα μέχρι το 5ο έτος. Οι του έκτου εντάσσονται στους επί πτυχίω.

Τροποποιήθηκε από Comfortably Numb

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επειδή όμως όλο και κάποιος επί πτυχίω μπορεί να θέλει να δώσει με τους μεταφορείς (πχ τον βολευει καποια ημερομηνια καλυτερα) θα διευκρινίσω μέχρι την Παρασκευή αν χρειάζεται εμείς ή οι εκτοετεις να κάνουμε την δήλωση και θα ενημερώσω.

Τροποποιήθηκε από Comfortably Numb

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αυτό είναι το καλύτερο,νομίζω.Κι εγώ,την Παρασκευή θα το ρωτήσω κατευθείαν....ποτέ δεν ξέρει κανείς. emconfused

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest ginashou

Εξαιρετικά ενδιαφέρον σεμινάριο (Παρασκευή 16 και Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015, Aίθουσα 'Ευρώπη', Νομική Βιβλιοθήκη, Μαυρομιχάλη 23) :)

http://mrbc.gr/

«Ιατρική Ευθύνη και Βιοηθική- Σύγχρονες προσεγγίσεις και προοπτικές του μέλλοντος - Το ανθρώπινο πρόσωπο»

Εγγραφή - Βεβαιώσεις Συμμετοχής

Ενημερώνουμε τους ενδιαφερόμενους ότι η ηλεκτρονική εγγραφή είναι απαραίτητη και χωρίς κόστος. Επιπλέον, μετά το τέλος του Συνεδρίου θα χορηγηθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.

Παρασκευή 16 και Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015, Aίθουσα 'Ευρώπη', Νομική Βιβλιοθήκη, Μαυρομιχάλη 23

Με τη χορηγία του Ιδρύματος ΩΝΑΣΗ

Συνδιοργάνωση των:

Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Μουσειολογίας Ιονίου Πανεπιστημίου

Ερευνητική ομάδα Πληροφορία: Ρύθμιση, Ιστορία και Πολιτισμός (IHRC)

Νομική Βιβλιοθήκη

Με τη συνεργασία της E-THEMIS

Πρόεδρος Συνεδρίου

Μαρία Κανελλοπούλου Μπότη, Επ. Καθηγήτρια Ιονίου Πανεπιστημίου

Επιστημονική Επιτροπή Συνεδρίου:

Μαρία Κανελλοπούλου Μπότη, Επ. Καθηγήτρια Ιονίου Πανεπιστημίου

Ευσταθία Σινανιώτη, Περιοδοντολόγος - Εμφυτευματολόγος, ΜSc., Dr.med.dent.

Φερενίκη Παναγοπούλου-Κουτνατζή, Δρ. Ν. (Ηumboldt), Μ.Δ.Ε. (Παν. Αθηνών), Μ.P.H. (Harvard)

Tα ζητήματα που πραγματεύεται το συνέδριο είναι διεπιστημονικά, καθώς σε αυτό συμπεριλαμβάνονται ως ομιλητές νομικοί, ιατροί, ειδικοί στη φιλοσοφία και την ηθική, θεολόγοι και άλλοι. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα θα παρουσιαστούν ζητήματα ιατρικής ευθύνης και βιοηθικής στο ειδικότερο πεδίο της χειρουργικής προσώπου (γναθοχειρουργικής, περιοδοντολογίας, πλαστικών επεμβάσεων στο πρόσωπο, όπως οι μεταμοσχεύσεις προσώπου μετά από εγκαύματα κ.λπ.-facial transplants, oral and maxillofacial surgery e.tc.).

Πρόκειται για κάποιες από τις πιο σημαντικές ειδικότητες της χειρουργικής, αν όχι τόσο γνωστές στο ευρύ κοινό, καθώς αφορούν τo ίδιο το πρόσωπο του ασθενούς, το οποίο κατεξοχήν συνδέεται με την εικόνα και την προσωπικότητά του ατόμου. Τα σχετικά ζητήματα δεν έχουν παρουσιασθεί ποτέ σε συνέδριο στην Ελλάδα, αν και υπάρχει ασφαλώς ευρύτατη ξένη σχετική βιβλιογραφία. Ευρύτατη είναι στην Ελλάδα η βιβλιογραφία που αφορά στην αξία και τη σημασία του προσώπου και της εικόνας του στο δίκαιο. Στο συνέδριο θα επιχειρηθεί ο συνδυασμός των δύο βασικών αυτών επιστημονικών ειδικοτήτων, της ιατρικής και της νομικής, ειδικά στο θέμα της ιατρικής ευθύνης και της βιοηθικής με κέντρο όμως το ίδιο το πρόσωπο του ατόμου. Οι ομιλίες θα πλαισιωθούν από κεντρικά θέματα προβληματισμού της ιατρικής ευθύνης και της βιοηθικής.

Πρόγραμμα σεμιναρίου: http://mrbc.gr/download.php?fgr=mrbc2015_program_v4.pdf

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

http://www.zarpa.gr/%cf%87%ce%b1%ce%bd%ce%b9%ce%ac-%ce%ac%ce%b3%cf%81%ce%b9%ce%b1-%ce%bf%ce%bc%ce%bf%cf%81%cf%86%ce%b9%ce%ac-%cf%83%cf%84%ce%bf-%ce%b5%ce%bd%ce%b5%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%ce%bb%ce%b9%ce%bc%ce%ac%ce%bd/

Θυελλώδεις άνεμοι έχουν σηκώσει τεράστια κύματα ακόμη και μέσα στο ενετικό λιμάνι των Χανίων που σήμερα είναι απλησίαστο, καθώς η θάλασσα φτάνει… μέχρι τα μαγαζιά.

Σπάνιες εικόνες άγριας ομορφιάς απαθανάτισαν φωτογράφοι της πόλης που δεν θα μπορούσαν να μείνουν ασυγκίνητοι από αυτό το θέαμα.

limani_13jan6.jpg

limani_13jan5.jpg limani_13jan4.jpg limani_13jan3.jpg chania_limani_kymata1.jpg

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Gilbert Montagné empiano

Né le 28 décembre 1951 dans le 20e arrondissement de Paris prématurément, après 6 mois de grossesse (il pesait 950 grammes), il est mis en couveuse. Un air trop riche en oxygène lui cause alors une rétinopathie. Il est considéré aveugle de naissance, Gilbert Montagné est le quatrième enfant d'une famille modeste. Très tôt, il découvre la musique dans un établissement spécialisé de Saint-Mandé où de cinq à dix ans, il reçoit un enseignement classique et rigoureux. Cependant, c'est en autodidacte et sur son piano qu'il développe un goût véritable pour les variétés, le jazz et le rock. Il séjourne les six années suivantes à l'Institut national des jeunes aveugles (boulevard des Invalides), période au cours de laquelle il acquiert un orgue. emrespect

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest ginashou

http://www.esos.gr/arthra/36616/atsipras-me-dialogo-allagi-toy-nomoy-diamantopoyloy- ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika --ta-aei

Α.ΤΣΙΠΡΑΣ: Με διάλογο αλλαγή του νόμου «Διαμαντοπούλου» για τα ΑΕΙ

Αρκετά ταλαιπωρήθηκε το Δημόσιο Πανεπιστήμιο

Δημοσίευση: 15/01/2015

Αρκετά ταλαιπωρήθηκε το Δημόσιο Πανεπιστήμιο από την εκδικητική στάση του υπ. Παιδείας. Με διάλογο αλλαγή του νόμου 4009/11 της Α. Διαμαντοπούλου.

Τη δήλωση αυτή έκανε μέσω του twitter ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μιλησα με τον κυριο Ζωγραφο από την Γραμματεια της Σχολης. Οι επί πτυχίω δεν χρειάζεται να κάνουν δήλωση για την πρόσθετη εξεταστική στα μαθήματα τύπου Εαρινο, αφού έτσι κι αλλιώς έχουν δηλώσει μαθήματα εαρινού κατά την εγγραφή τους στο χειμερινό εξαμηνο. Υπενθυμιζεται οτι καθε μάθημα επιτρέπεται να δοθεί μια φορά ανά εξεταστική περίοδο.Τα ίδια έγραψε και συμφοιτητής μας στο group των επί πτυχίω ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία με την Γραμματεία της Σχολής.

Τροποποιήθηκε από Comfortably Numb

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αναμενόμενη η απάντηση......κι εφόσον αναμένεται να ξαναδηλώσουμε και πάλι όλα τα μαθήματα που οφείλουμε στην εγγραφή μας για το εαρινό εξάμηνο σε λίγο καιρό. Ευχαριστούμε!!!

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest syntaxidiotis

Θεανώ Φωτίου Σύριζα Β Αθήνας. 9-1-2015

Η κρίση όμως μπήκε στα AEI περισσότερο ως φόβος και απειλή. Οι φοιτητές μας πρέπει να τελειώνουν γρήγορα, γιατί οι οικογένειες τους ζορίζονται οικονομικά και γιατί κινδυνεύουν, αν καθυστερήσουν να διαγραφούν. Οι καθηγητές και διοικητικοί να απολυθούν. Το χειρότερο όμως είναι η αγωνία τους για το μέλλον. Χρειαζόμαστε όλοι διδάσκοντες και διδασκόμενοι κουράγιο και ελπίδα. Η γνώση είναι όπλο κατανόησης του γίγνεσθαι. Δεν είναι βαρετή αποστήθιση, εξεταστικές και τιμωρία. Σήμερα καθηγητές και φοιτητές πρέπει να βρεθούν δίπλα ο ένας στον άλλο, ξεπερνώντας τους ρόλους τους για να συζητήσουν το περιεχόμενο των σπουδών τους και το μέλλον των πτυχίων τους.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest syntaxidiotis

Το επόμενο από συνέντευξη της κυρίας Φωτίου υπεύθυνης για την εκπόνηση των σχεδίων του Σύριζα για τα πανεπιστήμια.Η συνέντευξη δόθηκε 26 Οκτωβρίου(στην ΕΠΟΧΗ).Από τότε η κυρία Φωτίου επαναλαμβάνει τις θέσεις

του Σύριζα και στην βουλή και στις τοπικές οργανώσεις.Στον Σύριζα πολλοί βουλευτές με βασικό εκπρόσωπο την κυρία Κανελλοπούλου θεωρούν ότι το όλο ζήτημα έχει και ρατσιστική πτυχή.

Μεταλλάσσεται η φοιτητική ταυτότητα.

Με ποιόν τρόπο διαγραφές και μετεγγραφές των πρωτοετών εντάσσονται στο νέο πλαίσιο;

Είναι δύο καίριες κινήσεις που θα έχουν άμεσες επιπτώσεις. Πρόκειται για έναν επικίνδυνο λαϊκισμό που έχει ευήκοα ώτα αφού «θα μαζέψει τα παιδιά να διαβάσουν και να μην καθυστερούν» και «θα φροντίσει τους φτωχούς φοιτητές». Η διαγραφή ενισχύει το γενικό φόβο και τη μετάλλαξη της φοιτητικής ταυτότητας. Δεν αφορά τους «αιώνιους φοιτητές», αλλά τους φοιτούντες κυρίως, αφού δεν επιτρέπεται να χάσεις πάνω από δύο χρόνια κατά τις σπουδές τους. Η διάταξη αυτή θέτει υπό διαγραφή το 50% περίπου του φοιτητικού πληθυσμού. Συγχρόνως, μέσω των διαγραφών, δημιουργείται μια μεγάλη πελατεία για την αγορά των ιδιωτικών «πανεπιστημίων». Αυτομάτως, όμως, επιτυγχάνεται και το σπάσιμο των πτυχίων, αφού τα ΑΕΙ θα κληθούν να πιστοποιήσουν με πιστωτικές μονάδες τις γνώσεις του κάθε φοιτητή που διαγράφουν. Και τι τίτλο, τελικά, αποκτά; Bachelor ή Master; Οι μετεγγραφές είναι επίσης μεγάλο χτύπημα για τα ΑΕΙ. Για το λόγο αυτό έφεραν πέντε φορές τροπολογίες με θέμα «μετεγγραφές», μέσα σε ένα χρόνο. Η τελευταία εκδοχή ήταν στο νόμο για τις λαϊκές αγορές, όπου δίνεται η δυνατότητα σε φοιτητές να μετεγγράφονται χωρίς οικονομικά κριτήρια. Δεν αφορά, λοιπόν, τη φτωχή νεολαία αλλά την απόπειρα να κλείσουν πολλά περιφερειακά Πανεπιστήμια και ΤΕΙ προκειμένου να ανοίξουν στη θέση τους ιδιωτικά ιδρύματα. Αυτή τη στιγμή ο αριθμός των πρωτοετών στα κεντρικά ΑΕΙ έχει υπερδιπλασιαστεί, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να λειτουργήσουν. Η διάλυση, δηλαδή, της δημόσιας Εκπαίδευσης γίνεται στο όνομα των φτωχών τάξεων.

Οι προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ

Πώς προγραμματίζει να τα αντιμετωπίσει αυτά ο ΣΥΡΙΖΑ; Έχει ήδη κατατεθεί το πρόγραμμα Παιδείας προς δημόσια διαβούλευση. Τι προβλέπει;

Πρώτος στόχος είναι να άρουμε το φόβο. Θα φέρουμε έναν μεταβατικό νόμο πλαίσιο που θα επιτρέψει στα ιδρύματα να επαναλειτουργήσουν με όρους ακαδημαϊκής ελευθερίας και δημοκρατίας με συλλογικά όργανα, συγκλήτους, κοσμητείες και πρυτανείες, τα οποία θα εκλέγονται από το σύνολο της πανεπιστημιακής κοινότητας και με τη συμμετοχή των φοιτητών. Ο δεύτερος στόχος, είναι η άρση της διπλής ιδιωτικοποίησης. Θα σταματήσουμε νομοθετικά και οικονομικά την προνομιακή μεταχείριση των ιδιωτικών ιδρυμάτων και βεβαίως θα σταματήσουμε την πελατειακή ροή προς αυτά με άρση των διαγραφών και αλλαγή των όρων για τις μετεγγραφές. Εμείς έχουμε ένα πρόγραμμα άμεσων βελτιώσεων δομών και κτηρίων προκειμένου να καλύψουμε τις ανάγκες των περιφερειακών ΑΕΙ σε στέγη και τροφή. Μεσοπρόθεσμα, θα σχεδιάσουμε την αναδιάρθρωση του χάρτη της Ανώτατης Εκπαίδευσης με συνεργασία, διάλογο και συμμετοχή όλων όσων όλης της ακαδημαϊκής κοινότητας. Για να προετοιμάσουμε την πολύ μεγάλη αλλαγή που θα γίνει και η οποία αφορά τη δημιουργία Ενιαίου Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης και Έρευνας.

Τροποποιήθηκε από syntaxidiotis

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Απο το UNFOLLOW Η ακαδημαϊκή ανηθικότητα του πολιτευτή Θεόδωρου Φορτσάκη

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015Παναγιώτης Σωτήρης

Η απόφαση του κ. Θεόδωρου Φορτσάκη να εγκαταλείψει τη θέση του Πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών, για να εκλεγεί -μέσω της βέβαιης οδού του ψηφοδελτίου Επικρατείας της ΝΔ- στο ελληνικό Κοινοβούλιο, δείχνει ότι ο πρώην πρύτανης έχει προ πολλού πάρει διαζύγιο με οποιαδήποτε έννοια ακαδημαϊκής ηθικής τάξης.

d6c6100d-15ce-4568-acd0-b21489785a4c.jpg

Εξηγούμαι: ανήθικη δεν είναι η ιδεολογία του κ. Φορτσάκη αυτή καθαυτή ή το πολιτικό του πρόγραμμα για το Πανεπιστήμιο. Αυτά είναι δεδομένα και στο χέρι των κινημάτων είναι να τα αντιπαλέψουν και να εξασφαλίσουν ότι δεν θα πάρουν το πάνω χέρι μέσα στο Πανεπιστήμιο.

Ανήθικο δεν είναι ούτε ότι ο κ. Φορτσάκης διαλέγει να πολιτευτεί με το φυσικό του χώρο, αυτόν της ακροδεξιάς Νέας Δημοκρατίας του κ. Σαμαρά, η οποία, άλλωστε, τον συγκαταλέγει στους σύγχρονους «ήρωές» της, εξαιτίας του χουντικής σχεδόν έμπνευσης αυταρχισμού του.

Στερούμενη ακαδημαϊκής ηθικής ήταν η επιλογή του να διεκδικήσει την ηγεσία του Πανεπιστημίου Αθηνών, να την αναλάβει, να διαμορφώσει, κατά βάση με προσωπικούς χειρισμούς και επιλογές, μια αναστάτωση χωρίς προηγούμενο, συγκρουόμενος με τους φοιτητές, τους εργαζομένους αλλά και σημαντική μερίδα των διδασκόντων, προκειμένου στη συνέχεια απλώς να μεταπηδήσει στο Κοινοβούλιο και στην πολιτική καριέρα.

Όχι μόνο δηλαδή με την πρακτική του έβλαψε το Πανεπιστήμιο Αθηνών, αλλά εκμεταλλεύτηκε πολιτικά τη θέση του, ώστε να καταστεί «επικοινωνιακά» αναγκαίο τμήμα των ψηφοδελτίων της ΝΔ και δη σε εκλόγιμη θέση!

Σε αντίθεση με άλλους που μεταπηδούν στην πολιτική εξαργυρώνοντας το έργο ή τη δράση τους, ο κ. Φορτσάκης μεταπηδά στην πολιτική εξαργυρώνοντας την αναστάτωση και τη βλάβη που προκάλεσε στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και στην ελληνική ανώτατη εκπαίδευση γενικότερα.

Ότι το Πανεπιστήμιο Αθηνών είναι αναμφίβολα καλύτερο χωρίς τον κ. Φορτσάκη -και επομένως η αποχώρησή του μάλλον θα ’πρεπε να μας χαροποιεί- δεν μειώνει καθόλου το γεγονός ότι ενώπιον της πανεπιστημιακής κοινότητας τους τελευταίους μήνες παίχτηκε ένα τεράστιο θέατρο, όπου η ακροδεξιά ρητορική και πρακτική ήρθε να συναντηθεί με τον πιο παραδοσιακό πολιτικό κυνισμό και καριερισμό.

Περίμενε, όμως, κανείς κάτι καλύτερο από το μνημονιακό πολιτικό προσωπικό, ακόμη και στην «ακαδημαϊκή» εκδοχή του;

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

(...)

Στερούμενη ακαδημαϊκής ηθικής ήταν η επιλογή του να διεκδικήσει την ηγεσία του Πανεπιστημίου Αθηνών, να την αναλάβει, να διαμορφώσει, κατά βάση με προσωπικούς χειρισμούς και επιλογές, μια αναστάτωση χωρίς προηγούμενο, συγκρουόμενος με τους φοιτητές, τους εργαζομένους αλλά και σημαντική μερίδα των διδασκόντων, προκειμένου στη συνέχεια απλώς να μεταπηδήσει στο Κοινοβούλιο και στην πολιτική καριέρα.

Όχι μόνο δηλαδή με την πρακτική του έβλαψε το Πανεπιστήμιο Αθηνών, αλλά εκμεταλλεύτηκε πολιτικά τη θέση του, ώστε να καταστεί «επικοινωνιακά» αναγκαίο τμήμα των ψηφοδελτίων της ΝΔ και δη σε εκλόγιμη θέση!

Σε αντίθεση με άλλους που μεταπηδούν στην πολιτική εξαργυρώνοντας το έργο ή τη δράση τους, ο κ. Φορτσάκης μεταπηδά στην πολιτική εξαργυρώνοντας την αναστάτωση και τη βλάβη που προκάλεσε στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και στην ελληνική ανώτατη εκπαίδευση γενικότερα.

Ότι το Πανεπιστήμιο Αθηνών είναι αναμφίβολα καλύτερο χωρίς τον κ. Φορτσάκη -και επομένως η αποχώρησή του μάλλον θα ’πρεπε να μας χαροποιεί- δεν μειώνει καθόλου το γεγονός ότι ενώπιον της πανεπιστημιακής κοινότητας τους τελευταίους μήνες παίχτηκε ένα τεράστιο θέατρο, όπου η ακροδεξιά ρητορική και πρακτική ήρθε να συναντηθεί με τον πιο παραδοσιακό πολιτικό κυνισμό και καριερισμό(...).

emthumbsupemthumbup

Υπενθυμίζω και την απάντηση της "Συνάντησης Πανεπιστημιακών Δασκάλων" προχθές.....(σελίδα 868) http://www.greekmeds.gr/forum/topic/33181-aaiciaanuoc-eeicoidhiecoaaeo-aadhe-dhooeu-oeieocoui/page-868 αλλά και τη δυσφορία των αντιπρυτάνεων με την αποστασιωποιημένη τους ανακοίνωση στην παραπάνω σελίδα επίσης ή στο: http://www.uoa.gr/an...13-01-2015.html

....

Αφροδίτη,θα πάει κανείς απόψε στην εκδήλωση της Νομικής μήπως???

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πολύ χαριτωμένο άρθρο..... :lol:

http://tvxs.gr/news/egrapsan-eipan/o-mayrogialoyros- ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika --samo emwin emwin emwin

Ο Μαυρογιαλούρος στη Σάμο
167352-epixeirisi-gia-ti-diasosi-ton-epi
nikos_kaklamanes-206915.jpg
14:17 | 15 Ιαν. 2015
Νίκος Κακλαμάνης

Ο κ. Στεφανάδης Χριστόδουλος είναι ομότιμος καθηγητής καρδιολογίας, με σημαντικό επιστημονικό έργο και μεγάλη αναγνώριση από την ιατρική κοινότητα. Έχει διατελέσει πρόεδρος της ιατρικής σχολής του ΕΚΠΑ και πολλών επιστημονικών οργανώσεων. Σήμερα είναι πρόεδρος του ιδρύματος μακροζωίας και συνεργάζεται με το ιατρικό κέντρο.

Ο κ. Στεφανάδης Χριστόδουλος είναι σύμβουλος του κ. Αντώνη Σαμαρά σε θέματα υγείας. Κατάγεται από τον Εύδηλο της Ικαρίας και είναι υποψήφιος βουλευτής της Ν. Δ. στην εκλογική περιφέρεια Σάμου.

Από την Τετάρτη 14/01/2015 κινητό κλιμάκιο γιατρών του ιατρικού κέντρου και του ιδρύματος μακροζωίας, περιφέρεται στα χωριά της Σάμου και προσφέρει δωρεάν ιατρικές υπηρεσίας στους ιθαγενείς. Καρδιογράφημα και ψήφος, σπειρομέτρηση και σταυρός.

Την ίδια στιγμή το νησί παραμένει με ένα ασθενοφόρο και μετράει χαμένες ζωές. Τα μισά αγροτικά ιατρεία είναι άδεια και στο νοσοκομείο από τριάντα ειδικευόμενοι γιατροί υπηρετούν τέσσερις. Οι καρκινοπαθείς πηγαινοέρχονται κάθε είκοσι ημέρες στην Αθήνα για να κάνουν χημειοθεραπεία. Μέχρι πρότινος, οι νοσηλευόμενοι ασθενείς πήγαιναν σε ιδιωτικό εργαστήριο για να κάνουν ακτινογραφία θώρακος.

Πόσο θράσος χρειάζεται για να υποκρίνεται θύτης τον σωτήρα του δικού του θύματος. Με πόση ευκολία ξεφτιλίζουν το ιατρικό λειτούργημα, μετατρέποντας αξιοπρεπείς, εξαρτημένους νέους γιατρούς σε πλανόδιους μικροπωλητές που διαλαλούν την εκλογική πραμάτεια του πολιτευτή – αφέντη στα καλντερίμια. Πόσο χυδαία υποτιμούν τη νοημοσύνη, την κρίση και την αξιοπρέπεια των ανθρώπων, νομίζοντας πως μπορούν να εξαγοράσουν φτηνά την ψήφο και την ψυχή τους.

Η υπόθεση αναπαράγει με ακρίβεια το σενάριο της ταινίας. Με τη διαφορά ότι ο Μαυρογιαλούρος ήταν ανυποψίαστος για την απάτη. Ο κ. Στεφανάδης Χριστόδουλος είναι ο εμπνευστής και οργανωτής της απάτης. Κρίμα Πώς να αισθάνεται άραγε που ακυρώνει ακαδημαϊκούς τίτλους και επιστημονικές διακρίσεις για μια βουλευτική έδρα.

Πλησιάζει η ώρα της πληρωμής. Θα φύγουν, εκτός των άλλων, για λόγους αισθητικής και αξιοπρέπειας, με τη ρετσινιά του κομπογιαννίτη και του μικροαπατεώνα.

Σάμος, 15/01/2015

Νίκος Σ. Κακλαμάνης

emwin emwin emwin

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest syntaxidiotis

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΑΥΣΩΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΤΕΛΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΟΡΥΦΩΣΗ.

Τροποποιήθηκε από syntaxidiotis

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επιστολή του τ. Πρύτανη κ. Θ. Φορτσάκη

Προς όλα τα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Όπως είναι γνωστό, υπέβαλα την παραίτησή μου από Πρύτανης του Πανεπιστημίου μας, προκειμένου να λάβω μέρος στις προσεχείς βουλευτικές εκλογές. Γνωρίζω ότι η απόφασή μου αυτή θα απογοητεύσει ορισμένους ή και θα τύχει κριτικής. Δεν σας κρύβω ότι την έλαβα μετά από πολλή σκέψη και μεγάλη συναισθηματική δυσκολία. Ωστόσο, πιστεύω ότι είναι η ορθή. Στη Χώρα μας διεξάγεται σήμερα μια κρίσιμη μάχη για την ευρωπαϊκή πορεία, αλλά και για την υπόστασή της. Η μάχη αυτή αφορά άμεσα και το Πανεπιστήμιο. Αισθάνομαι ότι οφείλω να τοποθετηθώ στον αγώνα όσο πιο αποτελεσματικά μπορώ.

Κατά τα 25 χρόνια θητείας μου στο Πανεπιστήμιο υπηρέτησα πιστά σε διοικητικές θέσεις, στις οποίες αφιέρωσα μεγάλο μέρος του χρόνου μου: πριν την Πρυτανεία, 7 χρόνια Διευθυντής του Τομέα Δημοσίου Δικαίου και 6 χρόνια στην Προεδρία της Νομικής Σχολής. Από την εμπειρία μου αυτή γνωρίζω πλέον ότι το Πανεπιστήμιο αποτελεί μέρος του πολιτικού προβλήματος. Δυστυχώς τα μεγάλα ζητήματά του δεν μπορούν να επιλυθούν από βήμα αποκλειστικά ακαδημαϊκό. Προέχει τώρα η περαιτέρω θεσμική θωράκισή του. Το Πανεπιστήμιο πάντα ήταν και είναι προτεραιότητά μου.

Πρέπει να επιτύχουμε στη Χώρα αυτό που επιχειρήσαμε στο Πανεπιστήμιό μας: να αντισταθούμε στον λαϊκισμό, στη βία των μειοψηφιών, στα σωματειακά μικροσυμφέροντα, να σταθεροποιηθούμε στη νομιμότητα, χωρίς την οποία καμία κοινωνία δεν επιβιώνει.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά εκείνους που μας εμπιστεύτηκαν και μας στήριξαν και να τους διαβεβαιώσω ότι το Πανεπιστήμιό μας παραμένει το πρώτο μέλημά μου.

Με τιμή,

Θεόδωρος Π. Φορτσάκης

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

http://tvxs.gr/news/blogarontas/ ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika --olofanero-pos-ithelan- ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika --me-timorisoyn-paradeigmatika

Είναι ολοφάνερο πως ήθελαν να με τιμωρήσουν παραδειγματικά

Συνέντευξη με το Γέροντα Παστίτσιο
167365-screen_shot_2015-01-15_at_3.57.53
15:57 | 15 Ιαν. 2015
Τελευταία ανανέωση 15:58 | 15 Ιαν. 2015
Ποια είναι τα όρια της σάτιρας; Ποιος ορίζει τι είναι βλάσφημο και τι όχι; Μπορεί η ελευθερία της έκφρασης να έχει περιορισμούς και πόσο μπορεί να ισχύει το «δεν φοβάμαι» σε μια χώρα που – σύμφωνα με τα προεκλογικά μηνύματα - θα χρειαστούν πολλές γενιές η κοσμική εξουσία να διαχωριστεί από την θρησκευτική; Η συνέντευξη του grekamag.gr με τον Φίλιππο Λοΐζο έγινε δυο ημέρες μετά το τρομοκρατικό χτύπημα στην εφημερίδα Charlie Hebdo που συγκλόνισε ολόκληρο τον κόσμο και γέμισε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το μήνυμα «είμαστε όλοι Σαρλί».
Και ενώ οι Σαρλί αυτού του τόπου σε Αθήνα και σε Θεσσαλονίκη βγήκαν για να διαδηλώσουν ενάντια στην τρομοκρατία και υπέρ του δικαιώματος της έκφρασης χωρίς φόβους και περιορισμούς [και πολύ καλά έκαναν], ο Φίλιππος έχει καταδικαστεί σε 10μηνη φυλάκιση για καθύβριση θρησκεύματος κατ’ εξακολούθηση, εξαιτίας της σατιρικής σελίδας που είχε φτιάξει στο facebook ως Γέροντας Παστίτσιος.

Τον συνέλαβαν, τον έριξαν στα κρατητήρια της ΓΑΔΑ, τον αντιμετώπισαν σαν εγκληματία και τον καταδίκασαν για τις «βλάσφημες προθέσεις» του, χωρίς να γίνουν μαζικές εκδηλώσεις συμπαράστασης στα social media ούτε ρεπορτάζ στα δελτία ειδήσεων. Στο μεταξύ, έχουν μείνει λιγότερο από δυο εβδομάδες για τις εκλογές, κανείς από αυτούς που διεκδικούν την εξουσία δεν τολμάει να μιλήσει για διαχωρισμό εκκλησίας-κράτους.

Πώς σχολιάζεις αυτό που έγινε στο Παρίσι; Ζούμε εποχές σκοταδισμού;

Αυτό που συνέβη στο Παρίσι αποτέλεσε πλήγμα για όλες τις αξίες και κυρίως τις κατακτήσεις του δυτικού πολιτισμού και μιλάω για την πολυπολιτισμικότητα, την ανοχή στην διαφορετικότητα και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, οι οποίες θα αμφισβητηθούν στο μυαλό πολλών σύγχρονων πολιτών της δύσης. Οι άνθρωποι που υφίστανται δυνατό σοκ είναι ιδιαίτερα ευπαθείς στις δηλητηριώδεις ρητορικές του φανατισμού και του ολοκληρωτισμού. Η Γαλλία ετοιμάζεται να περάσει μια σκοτεινή καμπή με την ακροδεξιά να σημειώνει τρομακτική άνοδο και φυσικά να κάνει αυτό που ξέρει να κάνει καλύτερα: Να ρίχνει λάδι στη φωτιά. Ήταν επίσης και ένα ψυχολογικό πλήγμα για μένα. Η εφημερίδα Charlie Hebdo με είχε στηρίξει εξαρχής και είχα την τύχη να μιλήσω με τους συντάκτες της σε μια συνέντευξη που τους είχα παραχωρήσει. Ήταν αναστατωμένοι και μου έκαναν ένα σωρό ερωτήσεις. Πώς έγινε η σύλληψη, τι νοοτροπία έχουν οι Έλληνες, για την ψυχολογική μου κατάσταση, ποιοι με στηρίζουν, για την άνοδο του ναζισμού κτλ. Η δύση θα βιώσει μια σκοτεινή περίοδο αλλά όχι σκοταδισμού, τουλάχιστον όχι θρησκευτικού. Σκοταδιστικές εποχές βιώνουν και βίωναν ανέκαθεν οι λαοί της ανατολής, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.

Πόσο μπορεί να σχετιστεί με τη δική σου περίπτωση;

Ελάχιστα. Η δίωξη-στοχοποίησή μου ήταν πολιτική διότι ξεκίνησε από την Βουλή. Το μοναδικό κοινό στοιχείο που εντοπίζω είναι αυτό της λογοκρισίας και της τρομοκρατίας. Με συνέλαβαν με συνοπτικές και παράνομες διαδικασίες, έψαξαν όλο το σπίτι μου μήπως και βρουν τίποτα εξτρά ενοχοποιητικά στοιχεία (εξέταζαν και το ενδεχόμενο μην είμαι τρομοκράτης), με έριξαν στα κρατητήρια της ΓΑΔΑ, κατάσχεσαν τον υπολογιστή μου και τέλος με καταδίκασαν με το στανιό, χωρίς να υφίσταται κάποια καθύβριση θρησκεύματος. Μια κατηγορία που μου φόρτωσαν και κουβαλάω ακόμα στη καμπούρα μου, διότι έχω κάνει έφεση. Είναι ολοφάνερο πως ήθελαν να με τιμωρήσουν παραδειγματικά.

Τι πιστεύεις ότι ενόχλησε πιο πολύ στον Πατέρα Παστίτσιο;

Η αλληγορική μου ταυτότητα. Κάποιος αμφισβητεί, αντί να κάτσει να δει τηλεόραση, προπαγανδίζει τις δικές του ιδέες και εκφράζεται ελεύθερα από το διαδίκτυο κάτω από την κουκούλα της ανωνυμίας, έχοντας παράλληλα πολλούς αποδέκτες. Στις ανατολίτικες χώρες το internet είναι μονίμως μέσα στο στόχαστρο των εγχώριων καθεστώτων.

Ποια ήταν η κατηγορία ακριβώς και με ποιο σκεπτικό σε καταδίκασαν;

Με συνέλαβαν με δύο κατηγορίες. Αυτή της βλασφημίας (πταίσμα) και της -κατ’ εξακολούθηση- καθύβρισης θρησκεύματος (πλημμέλημα). Έπειτα αφαίρεσαν την πρώτη και κράτησαν τη δεύτερη που είναι και η πιο βαριά. Τελικά το δικαστήριο απεφάνθη πως δεν υφίσταται κατ’ εξακολούθηση καθύβριση αλλά πρόθεση καθύβρισης διότι δεν διέγραφα «προσβλητικές» αναρτήσεις των επισκεπτών της σελίδας. Έφαγα 10 μήνες για τις «βλάσφημες προθέσεις» μου. Είναι να γελάς.

Είχες καθόλου μηνύματα συμπαράστασης; Οι φίλοι και οι γνωστοί σου πώς αντέδρασαν;

Είχα κυρίως μηνύματα συμπαράστασης και στήριξη από παντού, εντός και εκτός Ελλάδας. Δεν έχω παράπονο.

Τι επιπτώσεις είχε όλο αυτό στην προσωπική σου ζωή;

Όταν λέμε επιπτώσεις εννοούμε τις αρνητικές συνέπειες, σωστά; Πέρα από χρόνο και λεφτά για τις δικαστικές διαδικασίες καμία άλλη.

Έχει χιούμορ ο νεοέλληνας; Η αρχαία κωμωδία δεν άφηνε τίποτα όρθιο, ούτε ιερό ούτε όσιο. Γιατί δεν δέχεται πια την σάτιρα όταν θεωρητικά είναι στα γονίδιά του;

Όλοι οι λαοί έχουν χιούμορ. Η αρχαία κωμωδία επίσης δεν άφηνε ήσυχους ούτε τους νεκρούς. Το αναφέρω αυτό γιατί πολλοί άσχετοι συνηθίζουν να λένε πως αυτό που έκανα ήταν «ανθελληνικό» επειδή οι έλληνες σέβονταν τους νεκρούς. Δεν αποτελούμε τη βιολογική συνέχεια του αρχαίου κόσμου, αλλά και να την αποτελούσαμε οι πολιτισμικές συνήθειες δεν καταγράφονται στο γενετικό μας κώδικα, συνεπώς δε κληροδοτούνται. Στην αρχαία Αθήνα γεννήθηκε η αμφισβήτηση. Η αμφισβήτηση γέννησε τη Δημοκρατία και η Δημοκρατία τη σάτιρα. Η αμφισβήτηση είναι το τελευταίο πράγμα που χαρακτηρίζει τη νεοελληνική πραγματικότητα, για αυτό δεν υπάρχει και ρηξικέλευθη σάτιρα.

Πόσο λεπτή είναι η διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στην σάτιρα και την καφρίλα;

Και η καφρίλα μπορεί να είναι σάτιρα. Η σατιρική σειρά καρτούν South Park που προβάλλεται στην Αμερική εδώ και 20 χρόνια με τεράστια επιτυχία, ασχολείται μόνο με την Αμερικάνικη πραγματικότητα και είναι εξ ολοκλήρου βασισμένη στη καφρίλα. Πιστεύω πως το παν στη σάτιρα είναι να ξέρεις πώς να τη χειρίζεσαι και πώς να τη σερβίρεις. Η βωμολοχία, για παράδειγμα, θέλει εξαιρετική δεξιοτεχνία για να γίνει αρεστή στο κοινό. Κάποιοι καλλιτέχνες την παίζουν στα δάχτυλα και άλλοι αποτυγχάνουν και εκτίθενται.

Ακόμα και ο ΣΥΡΙΖΑ αγκάλιασε την ορθοδοξία και είδαμε εικόνες με περιστέρια, αγιασμούς και χειροφιλήματα παπάδων. Φαίνεται ότι όλοι τρέμουν να τα βάλουν με την εκκλησία. Είναι τελικά η πιο ισχυρή εξουσία;

Ναι, είναι η πιο ισχυρή εξουσία και απολαμβάνει προνόμια που δεν τα είχε ούτε στο μεσαίωνα, αλλά δε θέλω να αναλωθώ σε αντικληρική προπαγάνδα. Με ενδιαφέρει να συνασπίσω ένα ενιαίο μέτωπο όλων των πολιτών που επιθυμούν ένα κοσμικό κράτος, ένα σύγχρονο σύνταγμα και τον απόλυτο διαχωρισμό μεταξύ εκκλησίας κράτους. Άσχετα από τις επικοινωνιακές φιγούρες των πολιτικών αρχηγών, ξέρω πως σε όλες τις παρατάξεις (πλην των ακροδεξιών) υπάρχουν πρόσωπα που επιθυμούν αυτά που προανέφερα.

Η Ελλάδα είναι το μόνο ευρωπαϊκό κράτος που δεν έχει γίνει διαχωρισμός εκκλησίας-κράτους, θα άλλαζε κάτι στην ουσία αν γινόταν ή θα υπήρχε ακόμα πιο μεγάλος φανατισμός από τους ταλιμπάν της ορθοδοξίας;

Η θρησκοληψία και ο φανατισμός δεν είναι η αιτία της σήψης και της παρακμής, αλλά το αποτέλεσμα. Είναι γεγονός πως η πλειοψηφία των ελλήνων εμπιστεύεται τον θεσμό της εκκλησίας περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο θεσμό. Σε αυτό παίζει ρόλο και η υποτιθέμενη κοινωνική προσφορά της εκκλησίας με τα συσσίτια. Αυτή η «επαιτική» νοοτροπία του νεοέλληνα έδωσε τεράστιο πάτημα στην άνοδο του νεοναζισμού. Είμαστε ένας λαός που κυβερνάται δεσποτικά από εμφανίσεώς του στην σύγχρονη ιστορία, για αυτό συμπεριφερόμαστε και μας αρέσει να μας συμπεριφέρονται ως ανήλικα.

Ναι, θα υπάρξει τεράστια αντίδραση αν συμβεί ο διαχωρισμός, αλλά και πάλι τίποτα δε μας εγγυάται την ωρίμανση της πολιτείας και την απαλλαγή της από τα μεσσιανικά σύνδρομα. Οι Η.Π.Α, η πρώτη χώρα που διαχώρισε την εκκλησία από το κράτος γέννησε τον χριστιανικό φονταμενταλισμό, ο οποίος μέχρι σήμερα παίζει καίριο ρόλο στο πολιτικό παρασκήνιο του τόπου. Οι υποστηρικτές αυτών των κινημάτων θέλουν να νιώθουν πως ανήκουν κάπου και μπορούν να παίξουν το ρόλο τους στις πολιτικές εξελίξεις. Είναι θέμα δημοκρατίας περισσότερο, παρά παιδείας.

Πως είναι η ζωή στο Βόλο, με τι ασχολείσαι; Είναι αλήθεια ότι είσαι αγρότης;

Όπως είναι και στην υπόλοιπη ελληνική επαρχία. Αδιάφορη και υποτονική. Ό,τι ζωή έχει, την έχει από τους φοιτητές, τις καταλήψεις και κάποια εναλλακτικά στέκια. Είμαι άνεργος και παράγω λάδι όταν είναι η περίοδος.

Η σχέση σου με την θρησκεία ποια είναι;

Δεν με εμπνέει καμία μεταφυσική θέαση των πραγμάτων, συνεπώς μου είναι αδιάφορη. Επίσης είμαι κατά κάθε οργανωμένης θρησκείας.

Σήμερα πιστεύεις ότι οι νέοι διεκδικούν ή γίνονται δέσμιοι των καθημερινών συμβιβασμών;

Οι νέοι έχουν υποστεί ψυχολογικό σοκ αφότου είδαν το πασοκικό όνειρο για το οποίο τους προόριζαν οι γονείς τους να γκρεμίζεται εμπρός στα μάτια τους και πλέον είναι σε απόγνωση. Ούτε διεκδικούν, ούτε βολεύονται.

Σε ποιον ιδεολογικό χώρο ανήκεις, θα πας να ψηφίσεις σε λίγες μέρες;

Στον χώρο της άμεσης δημοκρατίας. Το πιο πιθανό να πάω. Η δεξιά πρέπει να φύγει πάση θυσία.

Το μέλλον σε ποιους πιστεύεις ότι ανήκει;

Στους ισχυρούς.

Ποια είναι η μεγαλύτερη ελευθερία που έχουμε;

Η φαντασία.

Τι είναι ευτυχία για σένα;

Η δημιουργία.

Τι σημαίνει αληθινή αγάπη;

Η ανιδιοτέλεια

Πότε αισθάνεσαι ερωτευμένος;

Όταν παράγω ενδορφίνες.

Προτιμάς να θυμάσαι ή να ξεχνάς;

Λόγω περιορισμένης χωρητικότητας προτιμώ να εμβαθύνω, να υπεραναλύω και να κρατάω τα ουσιώδη που με κάνουν πιο λειτουργικό άνθρωπο.

Τι όνειρα κάνεις;

Δεν κάνω. Είμαι ορθολογιστής.

Συνέντευξη: Γιάννης Πανταζόπουλος j.pantazopoulos@yahoo.gr, M.Hulot

Φωτογραφίες: Δημητρης Μαραγκόζης

grekamag.gr

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οποιος θέλει να βρίσει ελεύθερα,ας ανοίξει το ΣΚΑΙ να δει Πορτοσάλτε,Βερέμη,Γιαννάκου και...Τατσόπουλο,Διαμαντάκου να μιλούν για το λα'ι'κισμό του αποθανόντος Ανδρέα Παπανδρέου!!! Θα τρελλαθούμε απόψε....

Αν είναι δυνατόν..... emshowoff

Τόσοι λα'ι'κιστές εν ζωή,τα "έβαλαν" με το νεκρό εδώ και 18 χρόνια!!!! emevlogies

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest syntaxidiotis

Αν κάποιος προσβάλλει τον φορτσάκη,αυτός που διαπράττει το αδίκημα ,συλλαμβάνεται με την κατηγορία της καθύβρισης θρησκεύματος,όπως στην περίπτωση του παστίτσιου;

Τροποποιήθηκε από syntaxidiotis

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καλό βράδυ από μένα..... emrockon

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest syntaxidiotis

Αν ο τέως συνεχίσει να θέλει όλο και πιο πολλά,δεν την γλιτώνει την σκηνή του σπηλαίου.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Δημιουργία νέας...