Jump to content
Sign in to follow this  
Sylvia Plath

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Recommended Posts

η προταση ...θετει ως ελαχιστο για ολους αυτο που ηδη δινει ο Φορτσακης

επισης, δεν μου ειναι καθολου ξεκαθαρο το τι θεωρεις ανηθικο.

δηλαδη αν καταλαβα σωστα εσυ λες να ζητησουμε για ολους την ιδια παραταση και αν καποιος δεν προλαβαινει σε αυτο το πλαισιο, ας προσεχε; και αυτο δεν σου φαινεται ανηθικο; αυτη η προταση εχει το μειονεκτημα οτι στον Φορτσακη ή θα φανει πολυ και δεν θα το δεχθει, ή αν ζητησουμε μικρη παραταση καποιοι δεν θα προλαβουν. λυση λοιπον σε αυτο το διλημμα ειναι να ζητησουμε παραταση αναλογικη στον καθενα οση χρειαζεται. και υποψιν, οτι συμφωνα με τα λεγομενα του Φορτσακη εχουν ολοι ηδη 3 εξεταστικες παραταση, αυτο το θεωρουμε το ελαχιστο επαναλαμβανω.

τωρα, αν θες να ερθεις να ψηφισεις να τιμωρηθουν οι συναδελφοι που δεν προσπαθουσαν, χωρις να εχεις να κερδισεις και τιποτα απο αυτο... ελα. ειναι δικαιωμα σου κ θα σε βοηθησουμε να το υποστηριξεις. δεν θα το ψηφισω βεβαιως, αλλά δικαιωμα σου ειναι.

Κατ' αρχήν εγώ δε λέω τίποτε εγώ.

Απλά διαπιστώνω.

Τις ενιαίες διεκδικήσεις τις ζητούσαν όλοι και προσωπικά είμαι ο τελυταίος ελάχιστος που έχω συμφωνήσει σ' αυτό.

Τώρα όμως βλέπω ότι θέλουμε να ψηφίσουμε να τιμωρηθούν εκείνοι που χρωστάνε λίγα μαθήματα.

Διότι έτσι θα γίνει περισσότερο πιθανό να κερδίσουν κάποιοι άλλοι και να θυσιαστούν οι διεκδικήσεις των πρώτων.

Αυτό λέγεται καννιβαλισμός και πάσχει ηθικά.

Ωραία πράγματα.

Και βασικά να πω το αυτονόητο, δεν τιμωρεί κανείς κανέναν με το να λέμε ότι θα έχουν όλοι το ίδιο χρονικό περιθώριο.

Διότι όλοι μπορεί να χρειάζονται το ίδιο χρονικό περιθώριο.

Πώς εμπλέκεται ως εκδικητικότητα να έχουν τον ίδιο χρονικό ορίζοντα όλοι, δεν το αντιλαμβανομαι.

Και νομίζω ότι είχαμε συγκλίνει στην κοινή κατεύθυνση, ως βάση αρχών.

Και σε τί διαφέρει αυτό που βολεύει ορισμένους (διότι προφανώς έτσι συμβαίνει),

από το φιλοτομαρισμό του καλοκαιριού που τον κατέκριναν

όταν ορισμένοι άλλοι καλύπτονταν από την αρχική μορφή της Τροπολογίας Λοβέρδου

(με την οποία να θυμίσω διασώζονταν μόνον όσοι είχαν μπει σε έστω μια εξέταση της τελευταίας διετίας);

εμ... διαφερει στο οτι η τωρινη προταση μεριμνει για ολους κ τους δινει αυτο που χρειαζονται, ενω το καλοκαιρι αρχικα καλυπτονταν μονο οσοι ετυχε. δεν σου φαινεται σημαντικη διαφορα;

Και τώρα κάποιοι έτυχε να οφείλουν μαθήματα συγκεκριμένης βαρύτητας και δυσκολίας.

Άλλοι μπορεί να έτυχε να χρωστούν άλλα μαθήματα, σε άλλο αριθμό και σε άλλη δυσκολία.

Δεν είναι πολυτέλεια να ξέρεις ότι εσύ έχεις ένα χρονικό παράθυρο όσο και ο διπλανός σου.

Από πότε άραγε ο αριθμός των μαθημάτων μετράει και μόνο για τις ανάγκες, και όχι ο αριθμός των ευκαιριών σε εξεταστικές;

Μεταξύ μας τα λέμε και τα γνωρίζουμε.

Υπάρχουν μαθήματα διαφορετικής βαρύτητας και διαφορετικών προϋποθέσεων μεταξύ άλλων.

Λοιπόν η πιο τίμια πρόταση είναι αυτή του Φορτσάκη τελικά: ενιαίος χρόνος παράτασης για όλους.

Ναι τη διαβλέπω τη σκοπιμότητα να μεθοδευθεί το θέμα ώστε να υπάρξουν προϋποθέσεις

στη σκοπιμότητα ορισμένων να πεισθεί ο Φορτσάκης να μεριμνήσει για επιπλέον παράταση σε μερίδα φοιτητών.

Μα αυτό είναι αχαρακτήριστο ως κοινή στάση.

Και τυχοδιωκτικό ως προς αυτά που στηρίζαμε τόσο καιρό.

Αν υιοθετήσουμε την πρόταση που δίνει επιπλέον παράταση μόνο σε όσους χρωστάνε πολλά μαθήματα,

τότε σαφώς και ευθέως τιμωρούμε εκείνους που χρωστάνε τα λίγα;

Τί θα πείτε μελλοντικά δηλαδή σε κάποιον που χρωστούσε λίγα μαθήματα και δύσκολα

αλλά διαγράφτηκε πριν από άλλους με περισσότερα και εύκολα;

Ότι εκείνος με τα λίγα είχε μικρό χρονικό περιθώριο και διαγράφτηκε,

για να μην τιμωρηθούν οι άλλοι που θα έχουν περισσότερες ευκαιρίες;

Ναι πάσχει η ηθική πλευρά του θέματος και όχι μόνο για αυτό το λόγο.

Μαζί τα λέγαμε, ή όλοι ή κανένας.

Ο ρόλος επίσης της επιτροπής επί πτυχίω δεν είναι να διασφαλίζουμε τα συμφέροντα μιας μερίδας.

Έτσι το έχουμε συμφωνήσει στο παρελθόν και έχουμε ανανεώσει αυτή τη σχέση συμπόρευσης υποτίθεται.

Θυμάμαι ότι ηθικολογούσαμε μάλιστα επί τούτου.

Αν δεν ήταν έτσι, τότε θα έπρεπε η κάθε μειοψηφία να ξέρει για να τραβήξει δικό της μπαϊράκι με βάση τα δικά της συμφέροντα και με δική της επιτροπή.

Αυτό όμως συμφωνήσαμε ότι το απορρίψαμε και πρόσφατα στη βάση του ότι κινούμαστε όλοι μαζί με κοινή στάση.

Αν τώρα πια θέλουμε να δεχτούμε ότι η επιτροπή υπάρχει για να διεκδικεί στο όνομα μεν του συνόλου

αλλά τα αιτήματα αυτής να ικανοποιούν τα συμφέροντα ενός μέρους

τότε κάτι προφανώς πάει στραβά.

Τουλάχιστον ας υπήρχε - όταν τέθηκε το θέμα έγκαιρα - το θάρρος να αποδεχτούμε την ύπαρξη χωριστών επιτροπών,

με το δεδομένο ότι οι διεκδικήσεις επιπλέον των όσων παραχωρεί ο Φορτσάκης αφορούν μόνο μια μερίδα πτυχιακών.

Κι ας είχαμε το θάρρος να λέμε ότι δεν είμαστε όλοι μαζί και ας μην μιλούσαμε για συνέπεια και ηθική από τότε.

Λυπάμαι για την τροπή που έχει πάρει ο χειρισμός της υπόθεσης

και λυπάμαι για την ιστορία των όσων έχουν γραφτεί εδώ μέσα.

Γίνεται αγώνας ώστε η ενιαία επιτροπή να διεκδικήσει επιπλέον παράταση μόνο σε μια μερίδα πτυχιακών,

και προκειμένου να την εξασφαλίσει

αυτό που προτείνεται είναι να θυσιάσει έναν μεγάλο αριθμό συναδέλφων.

Τα ίδια όμως μάς έλεγε και ο Λοβέρδος, όταν ζητούσε από τους Πρυτάνεις τον αριθμό των διασωθέντων

και εδώ τον χλευάζαμε και λέγαμε 'ή όλοι ή κανείς'.

ΟΚ κατάλαβα.

Τροποποιήθηκε από guerilla

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest fay_

ρε @guerilla

τις ίδιες εξεταστικές χρειάζεται ένας με 5 μαθήματα και άλλος με 20;

(πάρε ως κοινό παράγοντα ατόμα που πραγματικά ενδιαφέρονται να τελειώσουν την σχολή)

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest ginashou

http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=1&artid=218155

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Οριστική διαγραφή για 1.225 λιμνάζοντες φοιτητές

Στην πόρτα της... εξόδου βρέθηκαν 1.225 «αιώνιοι» φοιτητές του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, οι οποίοι διαγράφηκαν από τα μητρώα των σχολών. Την ίδια στιγμή, η Σύγκλητος του ΑΠΘ έχει καλέσει τους λιμνάζοντες να δηλώσουν μέχρι το Δεκέμβριο εάν ενδιαφέρονται να επανέλθουν στις σπουδές τους. Σύμφωνα με τις πρυτανικές αρχές, οι πρώτες διαπιστωτικές πράξεις διαγραφής θα εκδοθούν μετά τις 10 Απριλίου 2015.

ΤΗΣ ΛΙΝΑΣ ΚΟΪΝΑ

Περίπου 180.000 φοιτητές των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ εμπίπτουν στις διατάξεις του νόμου Διαμαντοπούλου (4009/2011) περί διαγραφών, ενώ η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Παιδείας αποφάσισε πριν από τρεις μήνες να δώσει μία τελευταία ευκαιρία σε όσους αποδεδειγμένα έδειξαν ενδιαφέρον τα δύο τελευταία χρόνια για την ολοκλήρωση των σπουδών τους. Η τροπολογία του υπουργείου Παιδείας προέβλεπε να δοθεί παράταση δύο εξεταστικών περιόδων, του περασμένου Σεπτεμβρίου και του ερχόμενου Φεβρουαρίου, σε όσους συμμετείχαν στις εξετάσεις τα δύο τελευταία ακαδημαϊκά έτη.

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Στην οριστική διαγραφή 1.225 «αιώνιων» φοιτητών προχώρησε το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, ενώ έχουν απολέσει τη φοιτητική ιδιότητα και εγγεγραμμένοι πριν από το 1993, σύμφωνα με τον αναπληρωτή πρύτανη, Κωνσταντίνο Παπαδόπουλο.

«Εχουν εκδοθεί διαπιστωτικές πράξεις διαγραφής από τους κοσμήτορες των σχολών», όπως τόνισε ο κ. Παπαδόπουλος. Ειδικότερα, στη Σχολή Επιστημών Διοίκησης Επιχειρήσεων, που περιλαμβάνει Τα Τμήματα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής και Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων έχουν εκδοθεί διαπιστωτικές πράξεις διαγραφής για 383 φοιτητές που εμπίπτουν στις διατάξεις του νόμου 4009. «Στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων υπήρχαν και κάποιοι που δεν ήταν καταχωρισμένοι στο ηλεκτρονικό σύστημα και πρέπει να αναζητηθούν ένας ένας. Περάσαμε στη διαγραφή όσων δεν πληρούσαν τα κριτήρια που θέτει ο νόμος», εξήγησε ο κ. Παπαδόπουλος. Στη Σχολή Επιστημών Πληροφορίας που περιλαμβάνει το Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής έχουν χάσει τη φοιτητική ιδιότητα, με διαπιστωτική πράξη, 289 φοιτητές και στη Σχολή Κοινωνικών, Ανθρωπιστικών Επιστημών και Τεχνών (με τα Τμήματα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, Διεθνών Ευρωπαϊκών Σπουδών και Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης) 256. Στα Τμήματα Οικονομικών Επιστημών και Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών έχουν διαγραφεί 266 και 31 λιμνάζοντες φοιτητές αντίστοιχα. Την ίδια στιγμή, μία κατηγορία ανενεργών φοιτητών έχει επανέλθει στα αμφιθέατρα προσπαθώντας να φτάσει στη λήψη του πτυχίου. «Λάβαμε μία εγκύκλιο από το υπουργείο Παιδείας μετά το Σεπτέμβρη, η οποία προβλέπει την ολοκλήρωση των σπουδών τους πριν από τις 30 Απριλίου 2015, ειδάλλως η διαγραφή τους είναι αυτοδίκαιη», κατέληξε ο κ. Παπαδόπουλος.

ΑΠΘ

Στο ΑΠΘ βρίσκονται στα πρόθυρα της διαγραφής περίπου 17.000 φοιτητές, εκ των οποίων περίπου 1.500 έχουν επιστρέψει στα αμφιθέατρα τα δύο τελευταία χρόνια και παλεύουν να πάρουν το πτυχίο τους, σύμφωνα με στοιχεία που είχε δώσει στη δημοσιότητα η προηγούμενη Πρυτανεία.

Η Σύγκλητος του ΑΠΘ, σε ανακοίνωσή της, έχει επισημάνει ότι δεν επιθυμεί να αφαιρεθεί από κανένα φοιτητή του ιδρύματος που ενδιαφέρεται έμπρακτα να ολοκληρώσει σε εύλογο χρόνο τις σπουδές του το δικαίωμα αυτό. Μάλιστα, διαβεβαίωσε ότι θα εξαντλήσει όλες τις δυνατότητες που προβλέπονται από τη σχετική νομοθεσία, ενώ κάλεσε τους ανενεργούς φοιτητές να προσέλθουν στις γραμματείες και να δηλώσουν την πρόθεσή τους να επανέλθουν στις σπουδές τους μέχρι τη δημοσίευση του Οργανισμού του ιδρύματος, δηλαδή μέχρι το Δεκέμβριο.

«Το ΑΠΘ εφαρμόζει το νόμο και οι πρώτες διαπιστωτικές πράξεις διαγραφής θα εκδοθούν μετά τις 10 Απριλίου 2015. Στον Οργανισμό του ιδρύματος θα υπάρξει πρόνοια για τους λιμνάζοντες φοιτητές που πραγματικά ενδιαφέρονται για τη λήψη του πτυχίου τους», δήλωσε στον «Α» ο αναπληρωτής πρύτανη του ΑΠΘ, Γιάννης Τζιφόπουλος, εξηγώντας πως θα ληφθεί μέριμνα, εφόσον δηλώσουν την πρόθεσή τους μέχρι το Δεκέμβρη, να συμμετάσχουν στις εξετάσεις του Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου για να μπορέσουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους με στόχο την απόκτηση του πτυχίου. «Αρκεί να είναι πραγματικό το ενδιαφέρον», έσπευσε να προσθέσει ο κ. Τζιφόπουλος. Ηδη φοιτητές που βρίσκονται ένα βήμα πριν από τη διαγραφή τους έχουν καταθέσει προτάσεις στις πρυτανικές αρχές, οι οποίες αναζητούν τρόπους να βοηθήσουν ειδικές περιπτώσεις φοιτητών/τριών (μητέρες με τρία παιδιά, μονογονεϊκές κ.λπ.).

Να σημειωθεί ότι στα μητρώα των σχολών του ΑΠΘ υπάρχουν εγγεγραμμένοι από τη δεκαετία του '30 και αρκετοί έχουν φύγει από τη ζωή. Ο κ. Τζιφόπουλος ανέφερε χαρακτηριστικά το παράδειγμα του θείου του, που είχε εγγραφεί στη Φιλοσοφική το 1964 για δεύτερο πτυχίο, αφού κατείχε πτυχίο Θεολογίας. «Απεβίωσε το 1969, αλλά παραμένει εγγεγραμμένος στη Σχολή», είπε ο κ. Τζιφόπουλος.

Η έλλειψη ηλεκτρονικών αρχείων στις γραμματείες πριν από τη δεκαετία του '90 φέρεται να αποτελεί εμπόδιο για τη συλλογή στοιχείων για τα 41 Τμήματα του ΑΠΘ, ενώ διερευνάται το ενδεχόμενο ένταξης του έργου ψηφιοποίησης των αρχείων σε πρόγραμμα ΕΣΠΑ, σύμφωνα με τους διοικούντες.

Tι προβλέπει ο νόμος για τις διαγραφές

Oι προβλέψεις του νόμου 4009/2011 για τις διαγραφές έχουν ως εξής:

α) Οσοι φοιτητές συμπληρώνουν στο τέλος του ακαδημαϊκού έτους 2011-2012 φοίτηση διάρκειας ίσης ή μεγαλύτερης του διπλάσιου αριθμού εξαμήνων από όσα απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών προσαυξανόμενης κατά δύο εξάμηνα, θεωρείται ότι έχουν απολέσει αυτοδικαίως τη φοιτητική ιδιότητα από τη λήξη του ακαδημαϊκού έτους 2013-2014, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στον Οργανισμό του ιδρύματος.

β) Οσοι φοιτητές έχουν συμπληρώσει στο τέλος του ακαδημαϊκού έτους 2011-2012 φοίτηση διάρκειας ίσης ή μεγαλύτερης του αριθμού εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου, σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών προσαυξανόμενης κατά τέσσερα εξάμηνα, θεωρείται ότι έχουν απολέσει αυτοδικαίως τη φοιτητική ιδιότητα από τη λήξη του ακαδημαϊκού έτους 2014-2015, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στον Οργανισμό του ιδρύματος.

γ) Οσοι φοιτητές έχουν συμπληρώσει στο τέλος του ακαδημαϊκού έτους 2011-2012 φοίτηση διάρκειας μικρότερης από αυτήν της προηγούμενης παραγράφου, θεωρείται ότι έχουν απολέσει αυτοδικαίως τη φοιτητική ιδιότητα όταν συμπληρώσουν φοίτηση διάρκειας ίσης με το διπλάσιο αριθμό εξαμήνων από όσα απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στον Οργανισμό του ιδρύματος.

δ) Οι φοιτητές έχουν το δικαίωμα να διακόψουν, με έγγραφη αίτησή τους στη γραμματεία της σχολής, τις σπουδές τους για όσα εξάμηνα, συνεχόμενα ή μη, επιθυμούν, και πάντως όχι περισσότερα από τον ελάχιστο αριθμό εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη πτυχίου σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών. Τα εξάμηνα αυτά δεν προσμετρώνται στην παραπάνω ανώτατη διάρκεια φοίτησης.

ε) Για την απώλεια της φοιτητικής ιδιότητας εκδίδεται σχετική διαπιστωτική πράξη από τον κοσμήτορα της Σχολής, με την οποία βεβαιώνονται και τα μαθήματα στα οποία ο φοιτητής έχει εξεταστεί επιτυχώς

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ρε @guerilla

τις ίδιες εξεταστικές χρειάζεται ένας με 5 μαθήματα και άλλος με 20;

(πάρε ως κοινό παράγοντα ατόμα που πραγματικά ενδιαφέρονται να τελειώσουν την σχολή)

ρε fay

ναι μπορεί και να χρειάζεται τις ίδιες εξεταστικές.

Αυτά δε μάς τα έλεγε ούτε το Υπουργείο.

Γιατί ξέρεις εσύ τί μαθήματα χρωστάει ο καθένας;

Εγώ δεν ξέρω.

Ακόμα θυμάμαι το Μυλόπουλο που με το επιχείρημα των μαθημάτων ιδιάζουσας δυσκολίας έπεισε το Λοβέρδο για τη συγκεκριμένη τροπολογία. Και ο Λοβέρδος αντιλήφθηκε τη λεπτή γραμμή μεταξύ λογικής και παραλόγου.

Μόνο εδώ κρατάμε τα καλά από την τροπολογία Λοβέρδου και πάμε να ανατρέψουμε λογική και τα πάντα.

Και εν πάσει περιπτώση, αυτό εδώ δεν είναι αυτό που έχουμε συμφωνήσει.

Και στην τελική, η επιτροπή καταλήγει να χρησιμοποιεί μια εκπροσώπηση επί του συνόλου

με σκοπό να εξασφαλίσει τις διεκδικήσεις μιας μερίδας

από τη στιγμή που στην πορεία μεταχείρίζεται ως διαπραγματευτικό χαρτί όσους χρωστάνε λίγα.

Ναι θεωρώ όλη την κατάσταση ευθέως αίσχος.

Πρόκειται για κανιβαλισμό το να αντιμετωπίζεις συναδέλφους ως χαρτί

που θα το κάψεις στην ατζέντα της διαπραγμάτευσης.

Εντάξει εσύ μπορεί να το βρίσκεις έντιμο.

Αλλά υπάρχει και άλλος δρόμος στην ανηθικότητα,

να παίξει το χαρτί ότι όσοι χρωστάνε πολλά δεν έχουν ελπιδες

οπότε ας πάρουν την μεγαλύτερη παράταση μόνον οι λίγοι υπόλοιποι που χρωστάνε λίγα,

Να δεις πότε γρήγορα θα αποδεχτεί ο κάθε Φορτσάκης μια τέτοια εύκολη λύση

με τη βεβαιότητα ότι οι αριθμοί θα ικανοποιούν.

Και πίστεψέ με, αυτή είναι ήδη η δική τους λογική όταν θέτουν ως προαπαιτούμενο τον ελάχιστο αριθμό περασμένων μαθημάτων.

Πρόσεχε, δεν την ασπάζομαι εγώ αυτή τη λογική

και δεν είμαι εγώ που μπήκα σε κανέναν πειρασμό,

μόλις αναφέρθηκε απλώς η ευκολία με την οποία ο Φορτσάκης θα μπορούσε να αποδεχτεί μαι δική μας πρόταση.

Και μόλις υποστηρίχτηκε ο καννιβαλισμός σε βάρος συναδέλφων.

Υπενθυμίζω ότι το νόμισμα έχει δύο όψεις, χρειάζεται ακεραιότητα για να δει κανείς πέρα από τη δική του οπτική όμως.

Τροποποιήθηκε από guerilla

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Guerilla,παρόλα όσα σου εξήγησα νωρίτερα,ΔΕΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ και ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ......

ΕΛΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ......τίποτε άλλο.......ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ,ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΕΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΧΟΝΤΡΕΣ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΙΕΣ.......

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Myriam

να με συγχωρεί η χάρη σου αλλά πολύ καλά κατάλαβα αυτό που είπες εσύ

ότι δεν έχει τελειώσει κάτι, να έρθουμε να απορρίψουμε την πρόταση κτλ κτλ.

Αλλά δεν κατάλαβες ούτε τους διαλόγους στους οποίους συμμετέχω

ούτε το οτι δεν μπορεί να τίθενται κάποια πράγματα σε ψηφοφορία.

Σου επαναλαμβάνω, είναι καννιβαλισμός το να μεταχειρίζονται συνάδελφοι ως καμένο χαρτί για διαπραγμάτευση

υπέρ διεκδικήσεων στα συμφέροντα μιας μερίδας

Και ξαναλέω.

Ναι μπορεί και να χρειάζονται όλοι τις ίδιες εξεταστικές, είτε χρωστάνε λίγα είτε πολλά.

Αυτά δε μάς τα έλεγε ούτε το Υπουργείο.

Γιατί ξέρει κανείς τί μαθήματα χρωστάει ο καθένας;

Εγώ δεν ξέρω.

Ακόμα θυμάμαι το Μυλόπουλο που με το επιχείρημα των μαθημάτων ιδιάζουσας δυσκολίας έπεισε το Λοβέρδο για τη συγκεκριμένη τροπολογία. Και ο Λοβέρδος αντιλήφθηκε τη λεπτή γραμμή μεταξύ λογικής και παραλόγου.

Μόνο εδώ κρατάμε τα καλά από την τροπολογία Λοβέρδου και πάμε να ανατρέψουμε λογική και τα πάντα.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest fay_

@guerilla

όχι,δεν γνωρίζω πόσα και τί μαθήματα χρωστάει ο καθένας,παρέβλεψες όμως τον μόνο σημαντικό παράγοντα που ανέφερα.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest fay_

"κάλεσε τους ανενεργούς φοιτητές να προσέλθουν στις γραμματείες και να δηλώσουν την πρόθεσή τους να επανέλθουν στις σπουδές τους μέχρι τη δημοσίευση του Οργανισμού του ιδρύματος, δηλαδή μέχρι το Δεκέμβριο"-ποιους ανενεργούς;Αυτούς που έχουν ήδη διαγραφεί;

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

παιζει ο επερχομενος οργανισμος να προβλεπει επανεγγραφη διεγραμμενων? - θα ειναι νομιμο ξερω γω κατι τετοιο?

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest waterdoc

guerilla για να ηρεμησεις,να σου θυμισω ότι ο πρυτανης ηδη εχει προτεινει προφορικα παραταση 2 εξεταστικες για τις σχολες τετραετους φοιτησης συν άλλη μια για εμας ,αν δεν κανω λαθος.

Τροποποιήθηκε από waterdoc

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest fay_

παιζει ο επερχομενος οργανισμος να προβλεπει επανεγγραφη διεγραμμενων? - θα ειναι νομιμο ξερω γω κατι τετοιο?

δε ξέρω αν είναι νόμιμο,αλλά για εμένα δεν είναι τυχαία η αναφορά του ΑΠΘ.

Κάπως έτσι είχε ξεκινήσει κ η εξεταστική του Γενάρη από το ΤΕΙ Κρήτης.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

waterdoc δε χρειάζεται εγώ να ηρεμήσω ούτε να πέσω σε ανάλογη χαμηλή φρασεολογία

επειδή αυτό που λέω είναι ενοχλητικό και αυτονόητο

λυπάμαι που θες να το δεις έτσι

ο Πρύτανης λέει παρατάσεις ανά σχολή

η παραπάνω πρόταση λέει παρατάσεις ανά περίπτωση με κριτήρια που αναφέρονται παραπάνω

τεράστια διαφορά

εγώ διακρίνω μια ασυνέπεια και μια φτηνή ιδιοτέλεια στην παραπάνω πρόταση

και βρίσκω περισσότερο έντιμη την εφαρμογή μιας ενιαίας παράτασης ανά σχολή

@guerilla

όχι,δεν γνωρίζω πόσα και τί μαθήματα χρωστάει ο καθένας,παρέβλεψες όμως τον μόνο σημαντικό παράγοντα που ανέφερα.

Ξανά

αυτά δε μάς τα έλεγε ούτε η χειρότερη σπέκουλα του Υπουργείου αναφορικά με εκείνους τους φοιτητές που δείχνουν το πραγματικό ενδιαφέρον

δηλαδή με το να έχουν να επδείξουν επιτυχίες σε εξεταστικές.

Το Υπουργείο στην τροπολογία αρχικά μιλούσε για έμπρακτο ενδιαφέρον σε σχέση με τη συμμετοχή σε εξετάσεις ανεξαρτήτως αποτελέσματος και στο τέλος έφτασε να κάνει λόγο για έμπρακτο ενδιαφέρον ως προς την απλή δήλωση μαθημάτων του εξαμήνου.

Μάλιστα ο ίδος ο Μυλόπουλος με το επιχείρημα των μαθημάτων ιδιάζουσας δυσκολίας είναι που έπεισε το Λοβέρδο για τη συγκεκριμένη τροπολογία. Και ο Λοβέρδος αντιλήφθηκε τη λεπτή γραμμή, συμφώνησε και προχώρησε στην τροπολογία.

Με τη λογική που υιοθετείς, δε θα έπρεπε να πάρουν παράταση εκείνοι που δεν είχαν να επιδείξουν επιτυχία σε μαθήματα της προηγούμενης διετίας.

Το Υπουργείο μια φορά διαφώνησε με τη λογική αυτή.

Τελικά τί θέλουμε, να τιμωρήσουμε εκείνους που χρωστάνε λίγα και ίσως βρεθούν να αποτυγχάνουν σε εξεταστικές;

Και γιατί εμείς να είμαστε που θα προκρίνουμε κάτι τέτοιο,

επειδή άραγε έτσι θα βολεύει κάποιους συναδέλφους να περάσει ευκολότερα μια πρόταση υπέρ των συμφερόντων τους;

Είναι αυτό έντιμο ή μήπως είναι αυτό που έχουμε συμφωνήσει;

Και αλήθεια αν η λογική είναι να τιμωρήσουμε εκείνους που ΘΑ φανούν ασυνεπείς,

δηλαδή κάποιους που χρωστάνε λίγα και θα βρεθούν να μην καταφέρουν να αποφοιτήσουν στις λίγες εξεταστικές

(παραβλέπω για χάρη της κουβέντας τη δυσκολία των μαθημάτων που χρωστάει ειδικότερα ο καθένας)

πώς με την ίδια λογική θα επιβραβεύσουμε - αντ' αυτών μάλιστα - εκείνους τους άλλους συναδέλφους

που έχουν στο παρελθόν ΗΔΗ φανεί ασυνεπείς;

Το κριτήριο της ασυνέπειας δε μπορεί να λειτουργεί τιμωρητικά για τους μεν

και ευεργετικά για τους δε.

Τα πράγματα είναι απλά

χρωστάει κανείς εύκολα και δύσκολα μαθήματα, αυτά όλα μάς κάνουν μια σούμα πολλά ή λίγα.

Κάποιος που πραγματικά θέλει να περάσει ένα μαθημα, μπάινει σε όλες τις εξεταστικές.

Με τη λογική αυτός που χρωστάει λίγα να διαγραφεί νωρίτερα,

αυτός θα έχει λίγότερες ευκαιρίες σε εξεταστικές.

Ο άλλος με τα πολλά θα είναι ευνοημένος μια και θα έχει αντίθετα περισσότερες ευκαιρίες να δίνει τα πάντα (χάρη στο μεγαλύτερο βάθος χρόνου της παράτασης)

και επομένως μεγαλύτερη πιθανότητα να πέσει στην εύκολη εξεταστική σε ένα δύσκολο μάθημα.

Απλά απλούστατα.

Τροποποιήθηκε από guerilla

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest waterdoc

ποια είναι η χαμηλη φρασεολογια ?που εγραψα "για να ηρεμησεις"?

Επισης γραφω πουθενα ότι αυτό που λες είναι ενοχλητικο?

θα μας τρελανεις?

Ηθελα να πω μ αυτό που εγραψα ότι,αφου ο πρυτανης ηδη προτεινει 2-3 εξεταστικες,είναι δυνατον η δικη μας προταση να είναι για λιγοτερες?δε νομιζω να παμε να βγαλουμε τα ματια μας από μονοι μας.

Αν ουτε τωρα καταλαβαίνεις τι θελω να πω,δεν φταιω εγω,αναζητησε το πρόβλημα σ εσενα.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest fay_

τα πράγματα είναι πιο απλά για εμένα..

ξέρουμε πως διαγραφές έγιναν και θα γίνουν.Θες να αποφοιτήσεις...στρώνεσαι λοιπόν και διαβάζεις.Δεν είμαστε ούτε 18χρονα που δεν ξέρουμε τί παίζει σε μια εξεταστική και ούτε έχουμε την πολυτέλεια να αφήνουμε εξεταστικές να φεύγουν.

Αν ένας με λιγότερα μαθήματα αφήνει τον καιρό του να περνά,δεν του φταίει αν ο άλλος με περισσότερα δει το πτυχίο πιο γρήγορα.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest waterdoc

είναι και το άλλο που ξεχασαμε να πουμε:

ακομα δεν ξερουμε αν θα παρουμε παραταση η όχι κι αρχισαμε να τσακωνόμαστε για το ποση παραταση θα παρουμε....

Αυτά μονο εδώ μεσα γινονται ,πουθενα αλλου...

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Guerilla,σε δύο μου ποστ στην προηγούμενη σελίδα,την 732,σου απάντησα πως δεν υπάρχει κανένας λόγος να αγχώνεσαι αλλά να έρθεις στη συνέλευση.

Δεν αντιλαμβάνομαι το λόγο για τον οποίο είσαι "στα κάγκελλα" κι έχεις καταναλώσει τόσα ποστ χωρίς να βγεί άκρη....Σχεδόν δύο ολόκληρες σελίδες,επαναλαμβάνεις τα ίδια και τα ίδια χωρίς να μπορεί κανείς να σε ηρεμήσει. Η κρίση σου έχει εσφαλμένη αφετηρία....

Ειλικρινά,χωρίς διάθεση να σε προσβάλλω ή να αναπτύξω και πάλι επιχειρήματα υπέρ των προθέσεων της επιτροπής,σου προτείνω να χαλαρώσεις κι απλά,να έρθεις στη συνέλευση.

Αν δεν μπορέσεις,όμως,να έρθεις,ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΑΡΑΠΟΝΕΘΕΙΣ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΩΣ ΠΡΟΤΑΣΗ!!!

Τέλος,να θυμήσω σε κάθε "ονειροπόλο" πως ό,τι και να ψηφιστεί,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΙΘΥΝΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ!

Απλά,θα προτείνουμε κάτι ως υποχρέωση μας.......και θα δούμε και πότε θα το καταθέσουμε......ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ.

Αν εσύ έχεις με όλα πρόβλημα,στείλε δικό σου μέιλ στην πρυτανεία ως ένας απλός φοιτητής Ιατρικής άμεσα απειλούμενος με διαγραφή.........Ο "δημοκρατικός" πρύτανης "της καρδιάς μας" έχει ζητήσει μέιλ και προτάσεις........καλέ μου guerilla!!!

ΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΡΩ........ :lol:

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ποια είναι η χαμηλη φρασεολογια ?που εγραψα "για να ηρεμησεις"?

Επισης γραφω πουθενα ότι αυτό που λες είναι ενοχλητικο?

θα μας τρελανεις?

Ηθελα να πω μ αυτό που εγραψα ότι,αφου ο πρυτανης ηδη προτεινει 2-3 εξεταστικες,είναι δυνατον η δικη μας προταση να είναι για λιγοτερες?δε νομιζω να παμε να βγαλουμε τα ματια μας από μονοι μας.

Αν ουτε τωρα καταλαβαίνεις τι θελω να πω,δεν φταιω εγω,αναζητησε το πρόβλημα σ εσενα.

Ε καλά το 'να ηρεμήσεις' δεν είναι και ό,τι πιο κόσμιο μπορύσες να βρεις, έτσι δεν είναι;

Τέσπα εσύ ξέρεις ποια είναι τα δικά σου όρια καλύτερα.

Κι αν δεν κατάλαβες, εδώ προτείνουν να γίνει μια διαπραγμάτευση εξ ονόματος του συνόλου, προς όφελος μιας μερίδας των επί πτυχίω.

Την έκβαση αυτής δεν την ξέρω, μια φορά το σκηνικό δεν είναι ωραίο.

τα πράγματα είναι πιο απλά για εμένα..

ξέρουμε πως διαγραφές έγιναν και θα γίνουν.Θες να αποφοιτήσεις...στρώνεσαι λοιπόν και διαβάζεις.Δεν είμαστε ούτε 18χρονα που δεν ξέρουμε τί παίζει σε μια εξεταστική και ούτε έχουμε την πολυτέλεια να αφήνουμε εξεταστικές να φεύγουν.

Αν ένας με λιγότερα μαθήματα αφήνει τον καιρό του να περνά,δεν του φταίει αν ο άλλος με περισσότερα δει το πτυχίο πιο γρήγορα.

Τα πράγματα είναι πια όντως απλά και για μένα,

διαπραγμάτευση τύπου πατώντας επί πτωμάτων.

Μου αρέσει που φτάσαμε να κάνουμε κι ό,τι δεν καταλαβαίνουμε.

Θέλεις απλώς να εξασφαλίσεις το συμφέρον σου; Σε παρακαλώ τουλάχιστον, μην χρησιμοποιείς ηθικολαγνικά επιχειρήματα του τύπου 'ένας με λιγότερα μαθήματα είναι τεμπέλης και δεν έχει ανάγκη για βοήθεια, ενώ ένας με πολλά το αντίθετο'.

Τέτοια επιχειρήματα είναι για να τα ακούνε οι παππούδες στις ειδήσεις.

Όσο δύσκολο είναι να περάσει κανείς δύο εύκολα μαθήματα ταυτόχρονα

άλλο τόσο δύσκολο είναι να περάσει κανείς ένα δύσκολο μάθημα.

Και μάλλον είναι ακόμα πιο δύσκολο να περάσει κανείς ένα μάθημα έχοντας και λιγότερες ευκαιρίες σε εξεταστικές.

Όπως βολεύεται κανείς,

ο δρόμος για την κόλαση είναι στρωμένος με αγαθές (sic) προθέσεις.

Και Myriam δε χρειάζεται να ηρεμώ, ξέρω πολύ καλά αυτό που έχω να κάνω

αφήνω τα υπόλοιπα και σού λέω μόνο ένα

το ελάχιστο δικαίωμα που έχουμε είναι να λέμε τη γνώμη μας.

Αλλά please

μη μάς ξαναζαλίσετε για τα ωραία του τύπου 'αγωνιζόμαστε-πορευόμαστε μαζί', 'έχουμε καλές προθέσεις για όλους', 'εμείς ξέρουμε και είμαστε άμεμπτοι' κλπ.

Τροποποιήθηκε από guerilla

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ποια είναι η χαμηλη φρασεολογια ?που εγραψα "για να ηρεμησεις"?

Επισης γραφω πουθενα ότι αυτό που λες είναι ενοχλητικο?

θα μας τρελανεις?

Ηθελα να πω μ αυτό που εγραψα ότι,αφου ο πρυτανης ηδη προτεινει 2-3 εξεταστικες,είναι δυνατον η δικη μας προταση να είναι για λιγοτερες?δε νομιζω να παμε να βγαλουμε τα ματια μας από μονοι μας.

Αν ουτε τωρα καταλαβαίνεις τι θελω να πω,δεν φταιω εγω,αναζητησε το πρόβλημα σ εσενα.

Ε καλά το 'να ηρεμήσεις' δεν είναι και ό,τι πιο κόσμιο μπορύσες να βρεις, έτσι δεν είναι;

Τέσπα εσύ ξέρεις ποια είναι τα δικά σου όρια καλύτερα.

Κι αν δεν κατάλαβες, εδώ προτείνουν να γίνει μια διαπραγμάτευση εξ ονόματος του συνόλου, προς όφελος μιας μερίδας των επί πτυχίω.

Την έκβαση αυτής δεν την ξέρω, μια φορά το σκηνικό δεν είναι ωραίο.

τα πράγματα είναι πιο απλά για εμένα..

ξέρουμε πως διαγραφές έγιναν και θα γίνουν.Θες να αποφοιτήσεις...στρώνεσαι λοιπόν και διαβάζεις.Δεν είμαστε ούτε 18χρονα που δεν ξέρουμε τί παίζει σε μια εξεταστική και ούτε έχουμε την πολυτέλεια να αφήνουμε εξεταστικές να φεύγουν.

Αν ένας με λιγότερα μαθήματα αφήνει τον καιρό του να περνά,δεν του φταίει αν ο άλλος με περισσότερα δει το πτυχίο πιο γρήγορα.

Τα πράγματα είναι πια όντως απλά και για μένα,

διαπραγμάτευση τύπου πατώντας επί πτωμάτων.

Μου αρέσει που φτάσαμε να κάνουμε κι ό,τι δεν καταλαβαίνουμε.

Όσο δύσκολο είναι να περάσει κανείς δύο εύκολα μαθήματα ταυτόχρονα

άλλο τόσο δύσκολο είναι να περάσει κανείς ένα δύσκολο μάθημα.

Και μάλλον είναι ακόμα πιο δύσκολο να περάσει κανείς ένα μάθημα έχοντας και λιγότερες ευκαιρίες σε εξεταστικές.

Όπως βολεύεται κανείς,

ο δρόμος για την κόλαση είναι στρωμένος με αγαθές (sic) προθέσεις.

Και Myriam δε χρειάζεται να ηρεμώ, ξέρω πολύ καλά αυτό που έχω να κάνω

αφήνω τα υπόλοιπα και σού λέω μόνο ένα

το ελάχιστο δικαίωμα που έχουμε είναι να λέμε τη γνώμη μας.

Αλλά please

μη μάς ξαναζαλίσετε για τα ωραία του τύπου 'αγωνιζόμαστε-πορευόμαστε μαζί', 'έχουμε καλές προθέσεις για όλους' κλπ.

ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ......ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΕΜΠΟΔΙΣΕ????

ΔΕ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΟΣΩΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ!!!

ΑΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ(ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ/ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ/ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΜΕΛΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ),ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗ ΒΑΣΑΝΟ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ.......

ΣΤΟ ΤΟΠΙΚ,ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΕΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΚΑΧΥΠΟΨΙΑΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΧΩΡΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ??

Συνεχίζεις μόνος σου από δω και πέρα.......ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΤΕΘΩ ΑΛΛΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ όχι γιατί δεν μπορώ αλλά γιατί έχω άλλη δουλειά.....και όλο αυτό,καταλήγει στο τίποτα αφού είσαι προκατειλημμένος εξαρχής.......

ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.......

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Βρε Myriam για να σου πω την αλήθεια προς στιγμήν νόμισα ότι μου ζήτησες να μην ξαναπαραπονεθώ

Αν δεν μπορέσεις,όμως,να έρθεις,ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΑΡΑΠΟΝΕΘΕΙΣ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΩΣ ΠΡΟΤΑΣΗ!!!

και ανησύχησα γιατί έλεγες πως το δίκαιο μιας πρότασης εξαρτάται από τη δύναμη της πλειοψηφίας.

Μετά πρόσεξα ότι έγραψες και το πρώτο κομμάτι της φράσης

και παρακάτω πάλι με διαβεβαίωσες ότι κανείς δε μου στερεί το λόγο.

Πάλι καλά.

ΥΓ: Για τις προθέσεις της επιτροπής να ρίξουμε τους τόνους, προσέξτε μόνο όταν υποβάλλετε τις προτάσεις δημοσίως να μην εκτίθενται και οι προθέσεις.

Τροποποιήθηκε από guerilla

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Βρε Myriam για να σου πω την αλήθεια προς στιγμήν νόμισα ότι μου ζήτησες να μην ξαναπαραπονεθώ

Αν δεν μπορέσεις,όμως,να έρθεις,ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΑΡΑΠΟΝΕΘΕΙΣ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΩΣ ΠΡΟΤΑΣΗ!!!

και ανησύχησα γιατί έλεγες πως το δίκαιο μιας πρότασης εξαρτάται από τη δύναμη της πλειοψηφίας.

Μετά πρόσεξα ότι έγραψες και το πρώτο κομμάτι της φράσης

και παρακάτω πάλι με διαβεβαίωσες ότι κανείς δε μου στερεί το λόγο.

Πάλι καλά.

ΥΓ: Για τις προθέσεις της επιτροπής να ρίξουμε τους τόνους, προσέξτε μόνο όταν υποβάλλετε τις προτάσεις δημοσίως να μην εκτίθενται και οι προθέσεις.

Να παραπονιέσαι όσο θέλεις......

Αλλά θα έχεις περισσότερο δίκιο όταν συμμετέχεις και στις αποφάσεις στις συνελεύσεις.Αυτό εννοούσα.

Οταν δε συμμετέχεις,όσο και να παραπονιέσαι, αυτό είναι απλά,μια γκρίνια χωρίς ουσία και προοπτική.......

Το λόγο δε σου τον στέρησε κανείς.........αλλά ο λόγος σου αποκτά άλλη αξία όταν αρθρώνεται εκεί όπου λαμβάνονται οι αποφάσεις.

Χαιρετώ.Τα λέμε αργότερα.Βρες τίποτα για Σαρκοζί,αν "αδειάζεις"........θα θέσει και πάλι υποψηφιότητα αν "καθαρίσει" με τα σκάνδαλα το "πατριωτάκι" μας....

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest waterdoc

guerilla επειδή η γλωσσα στην οποια γραφω είναι τα ελληνικα,

αν δεν σ αρεσει ,γραφω και σε άλλες γλωσσες,πες μου ποια προτιμάς...

Αλλα για να κατευνασεις το πνευμα σου(sic),καλο θα ηταν να πας στη συνελευση την Παρασκευη να εκφρασεις τις διαφωνιες σου.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

παιζει ο επερχομενος οργανισμος να προβλεπει επανεγγραφη διεγραμμενων? - θα ειναι νομιμο ξερω γω κατι τετοιο?

Προσωπικά δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος. Σύμφωνα με την άποψη αρκετών δικηγόρων που επισκέφθηκε η επιτροπή, η διαγραφή της 31/8/2014 είναι αυτοδίκαιη και άρα έχει συμβεί άσχετα με το αν έχουν παραλάβει την διαπιστωτική πράξη διαγραφής. Δυστυχώς για να μπορέσουν να "επανεγγραφούν" φαίνεται πως χρειάζεται νομοθετική ρύθμιση από το υπουργείο που πολύ αμφιβάλλω ότι είναι πιθανό να γίνει. Μακάρι να μπορέσει να βρεθεί μια νομική φόρμουλα, αλλά δεν το βλέπω.

Τροποποιήθηκε από Anakin Skywalker

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εγώ δεν είχα καταλάβει καλά τη δημοκρατία:

νόμιζα ότι οι αντιπρόσωποι του λαού υπηρετούν το λαό και μεταφέρουν τις απόψεις των ψηφοφόρων στο κοινοβούλιο.

Τελικά οι βουλευτές δεν είναι υπηρέτες αλλά ηγέτες και καθοδηγητές του λαού.

Ο λαός στην υπηρεσία και υπό την ποδηγεσία των βουλευτών και όχι οι βουλευτές στην υπηρεσία του λαού.

Διότι οι βουλευτές ξέρουν το καλό του λαού και αποφασίζουν,

ενώ ο λαός δεν ξέρει το σωστό και επομένως ωφέλιμο για εκείνον είναι να αποφασίζουν άλλοι.

Αυτό τότε δε θα λεγόταν όμως ...ολιγαρχία ή έστω αριστοκρατία;

Λάθος μου, λάθος τα είχα καταλάβει.

Ζήτω οι μεσάζοντες της λαϊκής βούλησης, ισόβιοι πολιτευτές!

Εχεις δικιο να ''αισθανεσαι'' ετσι,αλλα πρεπει να διακρινεις πρωτα καποιες ''λεπτομερειες'' οι οποιες ισχυουν στην πραγματικοτητα: 1) Διαφορα μεταξυ αντιπροσωπευσης και εκπροσωπησης: ο αντιπροσωπος εκφραζει τη δικη του βουληση τελικα ενω ο εκπροσωπος μεταφερει την βουληση εκεινου τον οποιο εκπροσωπει....Το κοινοβουλιο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ το λαο,δεν ειναι εκπροσωπος του. 2)Διαφορα μεταξυ αμεσης Δημοκρατιας και αντιπροσωπευτικου συστηματος: στην αμεση Δημοκρατια η εξουσια πηγαζει αλλα και ασκειται απο τον λαο ενω στην δευτερη περιπτωση η εξουσια πηγαζει μεν απο τον λαο αλλα δυνατοτητα ασκησης αναγνωριζεται στους αντιπροσωπους(Γαλλικη επανασταση.....) ΕΔΩ διακρινουμε μια ''αδικη απαξιωση'' του εκλογικου σωματος... Τι ειδους δημοκρατια εχουμε λοιπον σημερα στη χωρα μας; ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ειναι ΜΙΚΤΗ Δημοκρατια που ειναι συνδυασμος του αντιπροσωπευτικου συστηματος με στοιχεια αμεσης αφου στο Συνταγμα μας προβλεπεται η διενεργεια δημοψηφισματος(το οποιο ειναι στοιχειο αμεσης Δημοκρατιας). Υ.Γ Ζητω συγνωμη για το ''ασχετο mini φροντιστηριο Συνταγματικου Δικαιου''...αφορμης δοθεισης ομως ισως να ''μου βγηκε '' η καταπιεση της Σχολης...

Τροποποιήθηκε από musician

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Δημιουργία νέας...