Jump to content
Sign in to follow this  
Sylvia Plath

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Recommended Posts

Από τη συμμετοχή πήγαμε στη δήλωση και καταλήξαμε στην εγγραφή. Παρόλο που άργησε αυτή η λύση, προσωπικά την επικροτώ. Αλλά παίζουν με την αγωνία κάποιων ανθρώπων και αυτό δεν είναι καλό. Ελπίζω με τα κριτήρια μαθημάτων (όσα Ιδρύματα θα έχουν τέτοια) να δείξουν την ίδια ελαστικότητα και κατανόηση, χωρίς όμως να μας βγάλουν την ψυχή.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι όσο στενά περιθώρια κι αν θέσουν, με όση αγωνία κι αν φορτώσουν τους λιμνάζοντες, δεν πρόκειται να καταφέρουν τόσο πολλά όσα με ένα απλό και όχι αυστηρό κριτήριο προόδου που θα λειτουργεί ως κίνητρο για συμμετοχή κι επιτυχία στις εξετάσεις. Οι πολύπλοκες λύσεις ενδέχεται να οδηγήσουν και σε πολύπλοκα προβλήματα και στην ουσία να καταλήξουμε να κάνουμε κύκλους.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η σημερινή συνέντευξη του κ. Φορτσάκη από το 1:03:40 και μετά:

http://www.skai.gr/player/TV/?mmid=251955

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

τον ειχαν και στο Βημα FM σημερα

Δεν ειπε κατι σπουδαιο: το face-control το θελει βασικα για εξωπανεπιστημιακα στοιχεια που κανουν κλοπες (κλπ εγκληματικες πραξεις) ενω δεν εχει προβλημα με τις παραταξεις ("πρεπει να τις ακουμε") και τους φοιτητες (τους θελει να συμμετεχουν και να ζουν μεσα στο πανεπιστημιο κλπ) - ζητω οι φοιτητες με δυο λογια!

Για το θεμα των λιμναζοντων δεν ρωτηθηκε δεν ειπε τιποτα - συμφωνησε ομως σε σχετικη ερωτηση οτι η καθυστερηση του πτυχιου επιβαρυνει τον πτυχιουχο στην ευρεση εργασιας διοτι η αγορα (αμην!) μετραει τετοια πραγματα και δεν μπορεις να την εμποδισεις να τα μετραει!

Εδώ του ριχνουν κι ενα λουσιματακι:

 

...

Θα πρυτανεύσει πολιτικάντικα. Ετσι λένε εκείνοι που γνωρίζουν τόσο τον ίδιο όσο και τις βλέψεις του.

...

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

για το θεμα των λιμναζοντων δεν ρωτηθηκε δεν ειπε τιποτα - συμφωνησε ομως σε σχετικη ερωτηση οτι η καθυστερηση του πτυχιου επιβαρυνει τον πτυχιουχο στην ευρεση εργασιας διοτι η αγορα (αμην!) μετραει τετοια πραγματα και δεν μπορεις να την εμποδισεις να τα μετραει!

Αυτό είναι πρόβλημα των λιμναζόντων και κανενός άλλου. Η αγορά φαντάζομαι μπορεί να κρίνει από μόνη της ποιον να προσλάβει και ποιον όχι.

Τροποποιήθηκε από primordial

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

για το θεμα των λιμναζοντων δεν ρωτηθηκε δεν ειπε τιποτα - συμφωνησε ομως σε σχετικη ερωτηση οτι η καθυστερηση του πτυχιου επιβαρυνει τον πτυχιουχο στην ευρεση εργασιας διοτι η αγορα (αμην!) μετραει τετοια πραγματα και δεν μπορεις να την εμποδισεις να τα μετραει!

Αυτό είναι πρόβλημα των λιμναζόντων και κανενός άλλου. Η αγορά φαντάζομαι μπορεί να κρίνει από μόνη της ποιον να προσλάβει και ποιον όχι.

Αυτή την αηδία για την αξιοκρατία στον ιδιωτικό τομέα και την αγορά δε μπορώ να την ακούω.

Παντού - και εδώ και έξω - όποιος θέλει προσλαμβάνει όποιον θέλει, και μέσα από γνωριμίες και με οποιονδήποτε τρόπο.

Παντού και πάντοτε.

Άλλο αν στη γύρα για εύρεση εργασίας θα συμβεί κάποια φορά - ειδικά στο ξεκίνημα - να χάσεις μερικές δουλειές για μικροπταίσματα.

Να είμαστε ειλικρινείς.

Τροποποιήθηκε από guerilla

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ενταξει! αμα ο αλλος ειναι αβγαλτος δεν καταλαβαινει οτι η θεση ηταν ηδη πιασμενη απο την γκομενα του αφεντικου και νομιζει οτι φταιει το εξαμηνο που εχασε λογω απεργιας! θα μαθει το παιδι μεγαλωνοντας τι εστι "ακαδημαικα προσοντα"!

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΕΑΑΚ ΕΜΠ: Κανένας φοιτητής δεν θα διαγραφεί

 

 

eak.JPG
 
Ο υπουργός παιδείας και η κυβέρνηση συνεχίζοντας να εμπαίζει προκλητικά τους φοιτητές, άλλαξε για μια ακόμα φορά την τοποθέτηση της κυβέρνησης (έχουν προηγηθεί οι αυγουστιάτικες απειλές ότι θα διαγραφούν 180.000 φοιτητές μεμιάς από 1η Σεπτέμβρη). Απέναντι στις αντιδράσεις της πανεπιστημιακής κοινότητας στην ακραία αδικία του μέτρου και υπό το φόβο των κινητοποιήσεων, η κυβέρνηση κάνοντας ένα βήμα πίσω και επιτρέποντας στους «ενεργούς αιώνιους» να δώσουν άλλες δύο εξεταστικές πριν διαγραφούν, προσπαθεί να μετριάσει τις αντιδράσεις και να νομιμοποιήσει τις διαγραφές μέσα από το «αίμα» των πρώτων 150.000 φοιτητών για να φτάσει σταδιακά «ξηλώνοντας το πουλόβερ» στις διαγραφές φοιτητών στα ν+2 χρόνια και εφαρμόζοντας το Νόμο Διαμαντοπούλου.
Σε μια περίοδο που κυβέρνηση και τρόικα σφαγιάζουν ότι λαϊκό κεκτημένο έχει απομείνει όρθιο, προσπαθούν να μας πείσουν ότι οι εργαζόμενοι και η νεολαία είναι υπαίτιοι («διεφθαρμένοι δημόσιοι υπάλληλοι», «αιώνιοι φοιτητές», κλπ ) και πρέπει να πληρώσουν την κρίση τους. Με αυτό τον τρόπο, η κυβέρνηση θέλει να πάρει ρεβάνς από τις νίκες του κινήματος και να βρει μια ‘ευκαιρία’ να περάσει μέτρα που διαχρονικά επιδίωκε για δεκαετίες. Σε αυτά τα πλαίσια κινείται και η εντεινόμενη επίθεση στα δικαιώματα των φοιτητών που διαμορφώνει ένα νέο πανεπιστήμιο (οργανισμοί ιδρυμάτων, διαγραφές, υποβάθμιση των πτυχίων, κατακερματισμός των επαγγελματικών δικαιωμάτων, τσάκισμα της δωρεάν εκπαίδευσης‐φοιτητικής μέριμνας, αυταρχικές διατάξεις, προμοτάρισμα του ιδιωτικού & επιχειρηματικού παράγοντα εντός πανεπιστημίων, διεύρυνση των εργολαβιών κλπ). Τομή στην προσπάθεια συνολικής εφαρμογής της εκπαιδευτικής αναδιάρθρωσης αποτελούν οι διαγραφές φοιτητών και η θέσπιση του ν+2,ως μέσο πειθάρχησης και τρομοκράτησης του φοιτητικού κινήματος. Το γεγονός ότι οι φοιτητές που καθυστερούν την απόκτηση του πτυχίου τους δε στοιχίζουν τίποτα σε κρατικές παροχές ( πάσο, σίτιση, συγγράμματα κλπ) είναι γνωστό σε όλους. Αυτή η διάταξη άλλωστε έρχεται από πολύ παλιά για να μπορεί να σχετιστεί μονοσήμαντα με την κρίση. Μία από τις χρόνιες επιδιώξεις του κράτους δεν είναι άλλη απ’ τη δημιουργία ενός ασφυκτικά πειθαρχικού περιβάλλοντος φοίτησης που να μπορεί και να ευνουχίζει τη μαχητικότητα και την πολιτική πρακτική του φοιτητικού κινήματος, αλλά και να δημιουργεί μελλοντικούς νέους εργαζόμενους με στοιχεία πλήρης πειθάρχησης και ανοχής απέναντι στην εργοδοτική ασυδοσία και το μεσαίωνα που διαμορφώνουν για πληρώσει ο εργαζόμενος λαός την κρίση.
Η αυταρχική διάθεση της κυβέρνησης όμως δεν είναι ικανή για να σβήσει την αγωνιστική παρακαταθήκη του φοιτητικού κινήματος. Ήδη το σύνθημα για καμία διαγραφή φοιτητή υιοθετείται από τους φοιτητικούς συλλόγους και άλλους φορείς που αντιδρούν στις απειλές του υπουργείου. Είναι δεδομένο άλλωστε ότι αν αποδεχτούμε την τακτική του αντιπάλου που είναι το «διαίρει και βασίλευε», και συζητήσουμε το ποιος να διαγραφεί (διαχωρισμοί φοιτητών σε αιώνιους‐μη αιώνιους, ενεργούς‐μη ενεργούς, για φίλτρα ηπιότερης εφαρμογής των διαγραφών), τότε παίζουμε στο γήπεδο του αντιπάλου και αργά ή γρήγορα θα χάσουμε, όλοι μας. Μάλιστα ήδη καλλιεργείται εδώ και καιρό από υπουργείο και πανεπιστημιακές αρχές η άποψη πως πρέπει να ενεργοποιηθούν άμεσα οι νέοι οργανισμοί των ιδρυμάτων και πως μέσα από κει θα εξειδικεύσει το κάθε πανεπιστήμιο την εφαρμογή του μέτρου μέσα από δικά του κριτήρια. Η αποδοχή αυτής της εκδοχής, που επί της ουσίας αποτελεί εκβιασμό προς τους φοιτητές, θα οδηγούσε σε συνολική ήττα, εμπεδώνοντας και τους οργανισμούς και τις διαγραφές με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Το μέτωπο αυτό αφορά όλους τους φοιτητές, και όποια μορφή και αν έχουν οι πρώτες διαγραφές, θα σημάνουν την προετοιμασία των όρων για να πλήξει όλους τους φοιτητές και φυσικά για την καθιέρωση των διαγραφών στα ν+2 χρόνια. Αν και με μια πρώτη ματιά οι «οικονομικά αδύναμοι» φοιτητές πλήττονται πιο άμεσα, αυτή η μάχη αφορά υλικά και άμεσα όλους τους φοιτητές και πρέπει να δοθεί ενιαία από όλους και μέσα από το σύνθημα «καμία διαγραφή φοιτητή». Ήδη από τώρα πρέπει να διασφαλιστεί ότι ανά ίδρυμα όλοι οι φοιτητές θα δώσουν εξεταστική και ότι δεν θα δοθούν διαπιστωτικές πράξεις διαγραφής φοιτητών από τα ιδρύματα, ο αγώνας και οι κινητοποιήσεις του φοιτητικού κινήματος δεν θα περιμένουν το τέλος των εξεταστικών.
Αυτοί που νομίζουν ότι θα διαγράψουν με μια κίνηση το παρόν και το μέλλον μας θα πάρουν την απάντηση που τους αρμόζει. Το άνοιγμα των σχολών θα πρέπει να βρει όλους τους φοιτητές σε εγρήγορση, στα αμφιθέατρα των γενικών συνελεύσεων και στους δρόμους. Σε πρώτη φάση , προχωρήσαμε στη βάση των αποφάσεων των ΦΣ της προηγούμενης περιόδου, σε κατάληψη της πρυτανείας καταγγέλλοντας την αποστολή στοιχείων από την πρυτανεία. Οι Φοιτητικοί Σύλλογοι του ΕΜΠ πρέπει από δω και μπρος να ενεργοποιηθούν πολιτικά και με αποφάσεις και κινητοποιήσεις τους να μπλοκάρουν οποιαδήποτε διαδικασία θα προχωράει τη διαγραφή οποιουδήποτε φοιτητή. Η μόνη απάντηση στις απειλές της κυβέρνησης είναι ο ενωτικός μαζικός αγώνας των φοιτητών με στόχο την οριστική ανατροπή του μέτρου.
ΕΑΑΚ ΕΜΠ

 

Δημοσιεύτηκε στα FoititikaNea.gr

 

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Από τη συνέντευξη Φορτσάκη στο Σκάι σήμερα το πρωί :

Φορτσάκης (ερωτώμενος για το πού είναι το πρόβλημα με τους παλαιούς φοιτητές):

Θα μπορούσαμε ξέρετε με βάση τη λογική αυτή να εγγράψουμε όλους τους Έλληνες πολίτες στο Πανεπιστήμιο οι οποίοι φυσικά δε θα μάς βάρυναν σε τίποτα, απλώς γραμμένοι θα ήταν.
Για να μιλήσουμε έτσι ...πιο σοβαρά. Πρώτα η κοινή λογική υπαγορεύει οι σπουδές να γίνονται μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο.

Όταν μαθαίνεις το Νόμο του 1990 στο Οικογενειακό Δίκαιο, το 2000 στο Ενοχικό Δίκαιο και το 2010 το Εμπράγματο, στο μεταξύ το Οικογενειακό Δίκαιο έχει αλλάξει.
Θα βγεις λοιπόν Νομικός ο οποίος θα έχει αποκτήσει γνώσεις της προηγούμενης εικοσαετίας.
Τα ίδια ισχύουν για τις πρακτικές επιστήμες και πολύ εντονότερα.
Είναι λοιπόν προφανές ότι πρέπει η διδασκαλία και η γνώση να μεταδίδεται, να γίνεται μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο.
Αυτό το χρονικό πλαίσιο θα πρέπει να τηρείται.
Εμείς δεν έχουμε αντίρρηση να έρθει ένας μεγαλύτερος άνθρωπος να σπουδάσει, αντίθετα το θέλουμε.
Πρέπει όμως να συμπληρώνει τις σπουδές του μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο.
Όταν το υπερβαίνει το πλαίσιο αυτό, τότε θα πρέπει να αποχωρεί από το Πανεπιστήμιο διότι σημαίνει απλούστατα ότι δε σπουδάζει.

Οι παλαιοί φοιτητές, οι λεγόμενοι αιώνιοι, δε μ' αρέσει αυτός ο τίτλος, οι παλαιοί φοιτητές ας το πούμε έτσι, εκείνοι οι οποίοι για διάφορους λόγους δικούς τους έχουν παρατείνει τις σπουδές τους και έχουν υπερβεί κάθε όριο, βαρύνουν το Πανεπιστήμιο σημαντικά διότι δεν μπορούμε να κάνουμε κανένα προγραμματισμό μη ξέροντας ποιοί είναι οι φοιτητές μας.
Το Πανεπιστήμιο δε λειτουργεί αυτή τη στιγμή όπως πρέπει, διότι δεν έχουμε ασκήσεις συστηματικές στο Πανεπιστήμιο με υποχρεωτική παρακολούθηση.
Γίνονται ασκήσεις σε Σχολές πρακτικές όπως είναι οι Σχολές Θετικών Επιστημών όπως είναι η Ιατρική ακόμα και στη Νομική αλλά εμάς παραδείγματος χάριν στη Νομική η παρακολούθηση των ασκήσεων δεν είναι υποχρεωτική.

1. Με τη λογική του Φορτσάκη, σε σχολές όπου υπάρχουν συστηματικές ασκήσεις με υποχρεωτική παρακολούθηση - όπως στην Ιατρική - οι παλαιοί φοιτηές δεν επιβαρύνουν, από τη στιγμή που το Πανεπιστήμιο κάνει έτσι κι αλλιώς τον προγραμματισμό του.

Και κάποιος πρέπει να του το θυμίσει ότι στην Ιατρική υπάρχουν και συστηματικές και υποχρεωτικές ασκήσεις.

2. Με τη λογική του Φορτσάκη το Πανεπιστήμιο από τη στιγμή που θα πρέπει να έχει λόγο στις επικαιροποιημένες γνώσεις των αποφοίτων του, θα πρέπει κατ' αναλογία να έχει λόγο και στη δια βίου μάθηση των αποφοίτων και εκείνοι να υφίστανται κυρώσεις για τη μη συμμόρφωση με τη συστηματική επικαιροποίηση. Ας σοβαρευτεί και η Πολιτεία όμως για το ρόλο που πρέπει να αναλαμβάνει ο κάθε θεσμός του κράτους.

Φορτσάκης (αναφερόμενος στους 'παλαιούς' φοιτητές σε σχέση με την κατά κεφαλήν δαπάνη ανά φοιτητή) :
Είναι προφανές ότι δημιουργεί ένα μεγάλο διοικητικό βάρος και επίσης δίνει μία ψευδή εικόνα του Πανεπιστημίου και του δυναμικού του προς το εξωτερικό, και έτσι εμφανιζόμαστε να ζητούμε επιδοτήσεις και στήριξη για φοιτητές που δεν έχουμε.
Είναι προφανές ότι ο κατάλογος αυτός πρέπει να εκκαθαριστεί.
Είχα ζητήσει και από το Υπουργείο και είχα πολλές φορές δημοσιοποιήσει την άποψη ότι είναι πολύ σωστό να υπάρξει διαγραφή φοιτητών, θα έπρεπε όμως ακόμα και αυτή την ύστατη ώρα, παρ' ότι δόθηκαν επανειλλημένα παρατάσεις ξανά παρατάσεις, από το Νόμο δόθηκε μεγάλο χρονικό πλαίσιο, να προσκληθουν όσοι ενδιαφέρονται μέσα στις 30 ή τις 60 επόμενες μέρες να μάς καταθέσουν μία δήλωση ότι θέλουν να τελειώσουν τις σπουδές τους.
Εμείς θα επικαιροποιήσουμε το πρόγραμμά τους και θα τους επιτρέψουμε μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα να τελειώσουν.
Αυτοί θα είναι λίγοι.

Αυτή η λογική λύση θα επέτρεπε να εκτονωθεί η κατάσταση.

1. Η λογική λύση που ΘΑ επέτρεπε να εκτονωθεί η κατάσταση, σε ποιο βαθμό τώρα πια μετά τη νομοθετική παρέμβαση του Υποργού πρόκειται να έχει θέση, πότε και με ποιο τρόπο τυχόν θα εφαρμοστεί;

2. Τελικά ο κος Φορτσάκης σε ποιους λίγους απευθύνεται; Θέλω να πιστεύω στους λίγους διασωθέντες της Τροπολογίας Λοβέρδου. Δεν είμαι και σίγουρος. Και πόσο εύλογο θα είναι το χρονικό διάστημα της παράτασης; Ειδικά μετά την ...επικαιροποίηση.

Λοιπόν φοβάμαι μήπως τις προσεχείς εβδομάδες βρεθούμε μπροστά σε εκβιαστικά διλήμματα, του τύπου

"είτε θα δεχθείτε άμεσα την επικαιροποίηση και τα χρονοδιαγράμματα όπως θα προβλέπει μελλοντικά ο μελλοντικός Οργανισμός,

είτε θα αρνηθείτε τώρα και θα ξέρετε ότι θα διαγραφείτε τον Απρίλιο αν δεν έχετε τελειώσει ως τότε και χωρίς να ενταχθείτε στις τότε μεταβτικές ρυθμίσεις του Οργανισμού".

Τροποποιήθηκε από guerilla

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο Πρύτανης του ΕΜΠ προειδοποιεί τους «καταληψίες»

 

Η ευθύνη αυτών που επιλέγουν αυτό το δρόμο χωρίς την ύπαρξη αντικειμενικού λόγου είναι τεράστια και τους καλούμε να αναλογιστούν τις συνέπειες που έχουν οι ενέργειές τους.

Την προειδοποίηση αυτή κάνει ο Πρύτανης του ΕΜΠ Γ. Γκόλιας και οι Αναπληρωτές Πρυτάνεις στους «καταληψίες» του Ιδρύματος με επιστολή προς τα μέλη της Πολυτεχνειακής κοινότητας, και υπογραμμίζει τα εξής:

Α.Παρά τις συνεχείς προσπάθειές μας το κτήριο Διοίκησης εξακολουθεί να παραμένει κατειλημμένο με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η άσκηση των διοικητικών καθηκόντων της Πρυτανείας.

Β.Το γεγονός αυτό έχει βαρύνουσα σημασία γιατί δεν επιτρέπει την εκτέλεση ζωτικών λειτουργιών του Ιδρύματος (π.χ. προϋπολογισμός, τεχνική υποστήριξη) και τη διεκπεραίωση κρίσιμων ζητημάτων που αφορούν το διοικητικό προσωπικό (π.χ. κινητικότητα, διεκδίκηση πρόσθετων θέσεων), το ακαδημαϊκό προσωπικό (π.χ. εξελίξεις, άδειες) και τους φοιτητές (π.χ. θέματα σπουδών, μέριμνας). Μέχρι στιγμής δεν μας έχει διατυπωθεί κάποιο αίτημα από κάποιον συνδικαλιστικό ή άλλο φορέα του ΕΜΠ πλην του αιτήματος της διενέργειας Συγκλήτου που διατυπώθηκε από μικρή ομάδα φοιτητών. Όπως όμως αναφέρεται και στην ανακοίνωσή μας της 1ης Σεπτεμβρίου, απαραίτητη προϋπόθεση για τον προγραμματισμό Συγκλήτου είναι η απρόσκοπτη λειτουργία των διοικητικών υπηρεσιών και της Πρυτανείας, που θα επιτρέψει την σύγκλησή της το γρηγορότερο δυνατόν.

Γ.Η επιβολή πρακτικών που στερούν αδικαιολόγητα τη δυνατότητα διοικητικής λειτουργίας του Ιδρύματος βλάπτει σημαντικά όλα ανεξαιρέτως τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας. Η ευθύνη αυτών που επιλέγουν αυτό το δρόμο χωρίς την ύπαρξη αντικειμενικού λόγου είναι τεράστια και τους καλούμε να αναλογιστούν τις συνέπειες που έχουν οι ενέργειές τους.

Δ.Επιθυμούμε να δηλώσουμε και πάλι ότι είμαστε πάντα ανοικτοί στον ακαδημαϊκό διάλογο που βασίζεται στο σεβασμό και την κατανόηση των απόψεων και των θέσεων όλων. Παράλληλα όμως δεν μπορούμε να παρακολουθούμε απαθείς μία άνευ ουσιαστικού αιτήματος ενέργεια, η οποία κρατά το Ίδρυμα δέσμιο και πλήττει όλα ανεξαιρέτως τα μέλη του.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

τελικα η βελτιωτικη τροπολογια ψηφιστηκε? παρακολουθουσε κανεις?

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μόλις τελείωσε η ψηφοφορία,συνάδελφοι!!! :)

Ελπίζω να μη χρειαστεί να ξαναπαρακολουθήσουμε Βουλή για να χαράξουμε το μέλλον μας ΑΛΛΑ να το χαράζουμε μόνο την ώρα που ψηφίζουμε όποτε και οπουδήποτε μας ζητείται η ψήφος μας!!!! emconfused emthumbsup

Καλά ξεμπερδέματα σε όλους μας!!!

Κοινή γαρ η τύχη και το μέλλον αόρατο!!! emwin

guerilla:Ξανασυμφωνώ μαζί σου κι ΕΠΑΥΞΑΝΩ!!!!ΤΩΡΑ.......ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΑ!!!!!Ο ΛΟΒΕΡΔΟΣ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΕΥΚΟΛΟΣ AΛΛΑ ΚΙ........ΕΞΥΠΝΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ!!!! :lol:

SP_IO: ΟΛΑ ΨΗΦΙΣΤΗΚΑΝ!!! emclapping Παρακολούθησα κάθε στιγμή είτε από τηλεόραση,είτε από το tablet εκτός σπιτιού!

Ο Κυρίτσης από τη ΔΗΜ.ΑΡ. μίλησε επίσης πάρα πολύ ωραία κι ΑΝΤΙΘΕΤΑ με τη.....Ρεπούση!

Τελικά,αυτοί εκεί,είναι......σκορποχώρι πλέον!

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest dxtnk2000

Ο κύριος Φορτσάκης είναι πλέον η φωνή της κυβέρνησης στα πανεπιστήμια. Αυτό που διατυμπάνιζαν η πιο αποτυχημένη υπουργός παιδείας στην ιστορία του Δυτικού Πολιτισμού (Δια.) και ο υπουργός της Μπάλας (Αρ.) περί κομματικοποίησης ήταν απλά τα προσχήματα για να εντάξουν την δική τους άποψη περί πολιτικοποίησης στα ιδρύματα.

Αυτό που αξίζει στον πρύτανη που ταυτίζει τη γνώση με την αγοραπωλησία της είναι η ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ.Κατέχει έναν τίτλο που τον απέκτησε με βάση τις πολιτικές του διασυνδέσεις ΚΑΙ ΜΟΝΟ.Μπορεί στηριζόμενος σε έναν νόμο που τον ψήφισαν 250 επίορκοι βουλευτές ,που η οργή του λαού στο επόμενο της ψήφισής του εξάμηνο τους έστειλε(την μεγάλη πλειοψηφία τουλάχιστον)σπίτι τους,να απέκτησε τη θέση Καίσαρα,αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ.Και δεν αποκλείεται αυτός που θα διαγραφεί ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ τον Απρίλιο να είναι ο ίδιος.

Προκειμένου να βρίσκεται στην επικαιρότητα θα γίνει ΜΑΪΝΤΑΝΟΣ. Θα απειλεί,θα απειλεί,θα απειλεί και θα συκοφαντεί.

ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.Είναι παραδοχή του ίδιου του υπουργείου.

ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ κανενός είδους διοικητικό παράδοξο και δεν προάγουμε την γραφειοκρατία.

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ προκύπτει από τις απολύσεις που η κυβερνησή του εφάρμοσε και συνεχίζει να δρομολογεί.

ΑΣ ΡΩΤΗΣΕΙ οποιονδήποτε διοικητικό αν ,ακόμα και τώρα που ο αριθμός των υπαλλήλων έχει ουσιαστικά μηδενιστεί, αποτελούμε πρόβλημα.

Αυτό που θα απαντήσει ο διοικητικός δεν θα είναι ιδιαίτερα κολακευτικό για την Καταδικασμένη στη συνείδηση και στην ψήφο του λαού κυβέρνησή του.

Ας Σωπάσει λοιπόν κι ας επικεντρωθεί στο πώς θα δωθούν περισσότερα μεταπτυχιακά και άλλα προγράμματα στους γνωστούς εργολάβους.

Όσο για τον κύριο Υπουργό που εμφανίζεται ως σωτήρας μας,ας του πει κάποιος ότι κατά τη διάρκεια της χούντας ήταν πολλοί οι βασανισμοί και οι απειλές για εκτέλεση.Το ότι δεν πραγματοποιήθηκαν όλες οι προαναγγελθείσες ,δεν απαλείφουν τον βασανισμό.Και αυτόν τον βασανισμό που δεχθήκαμε και δεχόμαστε ΘΑ ΤΟΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ σε κάθε ευκαιρία.

Υ.Γ. 1 : Ειπώθηκε κάτι για διαπόμπευση φοιτητών απ' το φιλολογικό τμήμα τις προηγούμενες ημέρες. Γνωρίζετε κάτι περισσότερο?

Υ.Γ.2 : Ενδιαφέρον άρθρο για τον κύριο Φορτσάκη.

Υ.Γ.3 : Μπροστά μας είναι η ΔΕΘ.Και η ΕΤ3 και οι εργαζόμενοί της ακόμα αντιστέκονται.Και οι δυό μας έχουμε ως συνδετικό κρίκο τον Φορτσάκη.

Υ.Γ. 4 : Μήπως να ενώσουμε τις φωνές μας ; Λέω μήπως.

Υ.Γ.5 : ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ και κάλεσμα και σε άλλους να ενισχύσουν αυτή την απομόνωση προς το πρόσωπο του νέου ΑΝΑΚΤΑ.

Υ.Γ.6 : Οι πολιτικές δυνάμεις που στηρίζουν τις θέσεις μας ας κάνουν ΄δήλωση για επανεγγραφή όσων από τους συμφοιτητές μας έχουν διαγραφεί ή θα διαγραφούν και ταυτόχρονα να δηλώσουν ρητώς(αν και στο πρόγραμμά τους αυτό περιγράφεται σαφώς,αλλά το να το ακούς προκαλεί εντύπωση)ότι με την αλλαγή της εξουσίας θα υπάρξει εκδημοκρατισμός του πανεπιστημίου με ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ συμμετοχή των φοιτητών σε όλα τα όργανα και στις διαδικασίες εκλογής πρυτάνεων κλπ.

Υ.Γ.7 : Αφιερωμένο στα σημερινά τελευταία γενέθλια του σχηματισμού που λέγεται ΠΑΣΟΚ.΄Οχι δεν θα βάλω το «Θα σε ξανάβρω στους μπαξέδες.» Το τραγούδι αυτό μιλούσε για ήρωες-μαχητές ιδεών, όχι για αντιήρωες -σκοτεινές και προδοτικές φιγούρες.Αφιερωμένο στο ΠΑΣΟΚ που πέθανε και δεν το ξέρει. Είθε τα φύλλα της ελιάς που θα το σκεπάζουν να έχουν δάκο.

Υ.Γ.8 :Κλείνω με ένα τραγουδάκι. Αφιερωμένο.

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest fay_

Ψηφίστηκε η διαγραφή των «αιώνιων» φοιτητών»

Η σχετική τροπολογία «πέρασε» από το Γ΄ θερινό τμήμα της Βουλής. Εντάχθηκε στο νομοσχέδιο για την «Ίδρυση και Οργάνωση Συμβουλίου Εθνικής Πολιτικής για την Παιδεία».

 

 

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

DXTNK2000:Επιτέλους θυμήθηκες την παλαιά σου ταυτότητα!!!! emwinemthumbsupemwin

Καλωσόρισες και πάλι πίσω!!! emypoklinomaiembyeemclap

Ελπίζω να......... "σταθεροποιηθείς" και σε ταυτότητα και στο τόπικ αυτή τη φορά αν και δεν είναι απαραίτητο,αν εσύ κρίνεις διαφορετικά! :lol:

Μας έλειψες,αλήθεια,πολύ σε άλλους περισσότερο,σε άλλους λιγότερο ή και καθόλου!!! emflowers

Ο J.B. του φόρουμ σε είχε εντοπίσει και πάλι!Δεν του ξεφεύγει τίποτα..... embond

ΥΓ:Η φωτο----στην υπογραφή είναι λίαν εκνευριστική ΑΛΛΑ ........θα την υποστούμε καρτερικά και σιωπηλά!!!! emcolgateemcolgate

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μόλις ανέβηκαν τα πρακτικά από τη σημερινή συνεδρίαση στη βουλή όπου ψηφίστηκε η βελτιωτική διάταξη στην τροπολογία για την παράταση στην διαγραφή των λιμναζόντων φοιτητών που έκαναν εγγραφή έστω και σε ένα εξάμηνο τα τελευταία δύο χρόνια:

Συνεδρίαση: ΛΑ' 03/09/2014

Σε ό,τι μας αφορά μεταφέρω το κομμάτι των πρακτικών με την κατάθεση της βελτιωτικής πρότασης στην τροπολογία από τον υπουργό:

ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων):

Δεύτερον, σε ό,τι αφορά τις περιπτώσεις των φοιτητών που πρέπει να τους δώσουμε μια ευκαιρία να δώσουν τον αγώνα για να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους: Όπως ξέρετε η διαγραφή των λιμναζόντων έγινε στις 31 Αυγούστου αυτοδικαίως, χωρίς να χρειάζεται να μεσολαβήσει καμμία ενέργεια. Έτσι ρύθμιζε ο νόμος του 2011 και στις 31 Αυγούστου αυτό εφαρμόστηκε. Δηλαδή, δεν χρειάζονται ούτε διαπιστωτικές πράξεις, ούτε πράξεις του Υπουργείου, ούτε πράξεις των Πρυτάνεων, ούτε τίποτα. Κανένα πτυχίο που βασίζεται στις προϋποθέσεις που ο νόμος δεν επιτρέπει, δεν μπορεί να είναι έγκυρο ώστε να εκδοθεί. Έληξε αυτό.

Είπαμε, όμως –και το είπαμε αφού έγινε πολλή συζήτηση και στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων και στην ήδη δυο μηνών συζήτηση με τους Πρυτάνεις και τους Προέδρους των ΤΕΙ- ότι κάποιοι φοιτητές που έκαναν μια προσπάθεια έπρεπε να ανταμειφθούν γι’ αυτό. Σε περίοδο κρίσης πρέπει κάποιον που θέλει να πάρει το πτυχίο του, να τον βοηθήσεις. Διαλέξαμε, λοιπόν, την απλούστερη προϋπόθεση, να έχει πάει σε ένα μάθημα τα τελευταία δυο χρόνια, κυρία Πρόεδρε. Καταλήξαμε εκεί και το ανακοινώσαμε από κοινού.

Αυτό είχε πολλά χρόνια να γίνει, να λαμβάνεται μια απόφαση από τα συντονιστικά όργανα των Προέδρων των ΤΕΙ και των Πρυτάνεων και το Υπουργείο και να ανακοινώνουμε όλοι μαζί αυτή μας την απόφαση. Είπαμε, λοιπόν, ότι το να έχεις πάει σε ένα μάθημα τα τελευταία δυο χρόνια, αυτό είναι αρκετό.

Να διευκρινίσω, κύριοι συνάδελφοι, ότι αυτό δεν αφορά τους παρόντες φοιτητές, αλλά τους φοιτητές τετραετούς κύκλου σπουδών πριν το 2003, πενταετούς κύκλου σπουδών πριν το 2001 και εξαετούς κύκλου σπουδών πριν το 1999, γι’ αυτούς μιλάμε. Δηλαδή, μιλάμε για φοιτητές που έχουν κάτσει πάνω από έντεκα, πάνω από δεκατρία, πάνω από δεκαπέντε χρόνια, είκοσι, τριάντα, σαράντα, πενήντα. Παρόλα αυτά, εάν κατάλαβε κάποιος απ’ αυτούς ότι τον ενδιαφέρει και πρέπει να δώσει τη μάχη του, να του δώσουμε τη δυνατότητα αυτή και ας έχει έρθει μόνο σε ένα μάθημα τα τελευταία δυο χρόνια.

(Στο σημείο αυτό κτυπάει το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του κυρίου Υπουργού)

Αφού αυτό το αποφασίσαμε, μετά, σε μια έκτακτη οιονεί Σύνοδο Πρυτάνεων που δεν είχαν ακόμη ολοκληρώσει τη θητεία τους στις 31 Αυγούστου και αυτών που έχουν εκλεγεί από 1 Σεπτεμβρίου και μετά και ανέλαβαν, έκαναν μια συνάντηση και είπαν ότι αντί να λέμε συμμετοχή έστω και σε ένα μάθημα, να πούμε εγγραφή έστω και σε ένα εξάμηνο, που είναι προϋπόθεση για να πας να δώσεις μάθημα. Διότι έτσι –λέει- το είχαν καταγράψει εν όψει της διαγραφής των λιμναζόντων στις 31 Αυγούστου. Αυτή ήταν η πρακτική όλων των ιδρυμάτων και συνεπώς μας ζήτησαν να το μεταφέρουμε στην τροπολογία έτσι. Και αυτή τη μεταφορά κάνουμε εδώ με τη φραστική αλλαγή που καταθέτω.

Ευχαριστώ πάρα πολύ.

(Στο σημείο αυτό ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Λοβέρδος Ανδρέας καταθέτει για τα Πρακτικά την προαναφερθείσα προσθήκη)

Τροποποιήθηκε από Anakin Skywalker

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Όπως ξέρετε η διαγραφή των λιμναζόντων έγινε στις 31 Αυγούστου αυτοδικαίως, χωρίς να χρειάζεται να μεσολαβήσει καμμία ενέργεια. Έτσι ρύθμιζε ο νόμος του 2011 και στις 31 Αυγούστου αυτό εφαρμόστηκε. Δηλαδή, δεν χρειάζονται ούτε διαπιστωτικές πράξεις, ούτε πράξεις του Υπουργείου, ούτε πράξεις των Πρυτάνεων, ούτε τίποτα. Κανένα πτυχίο που βασίζεται στις προϋποθέσεις που ο νόμος δεν επιτρέπει, δεν μπορεί να είναι έγκυρο ώστε να εκδοθεί. Έληξε αυτό.

Λέμε και ό,τι θέλουμε....σιγά ρε μεγάλε.....με το μαλακό!

Οπως κατάλαβα εγώ,ήμασταν μέχρι το απόγευμα διεγραμμένοι και δεν.....το ξέραμε!!!

Από το απόγευμα και μετά.......μας ξαναέγραψαν κι όταν θα τους "ξαναστραβώσει το καπελάκι" τους θα μας ξαναδιαγράψουν!!!Σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή...........!!!!

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

εγω νοιωθω σαν την γατα του σρεντιγκερ τωρα! οχι μονο ειμαι αιωνιος αλλα μετεπεσα και σε κβαντικη κατασταση φοιτητικης ιδιοτητας! beam me up, scotty!

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Από τη συνέντευξη Φορτσάκη στο Σκάι σήμερα το πρωί :

Φορτσάκης (ερωτώμενος για το πού είναι το πρόβλημα με τους παλαιούς φοιτητές):

.......

Όταν μαθαίνεις το Νόμο του 1990 στο Οικογενειακό Δίκαιο, το 2000 στο Ενοχικό Δίκαιο και το 2010 το Εμπράγματο, στο μεταξύ το Οικογενειακό Δίκαιο έχει αλλάξει.

Θα βγεις λοιπόν Νομικός ο οποίος θα έχει αποκτήσει γνώσεις της προηγούμενης εικοσαετίας.

Ο ιδιος ο κ.Φορτσακης δηλαδη ποτε πηρε το πτυχιο του; Σιγουρα καπου τη δεκαετια του '70-'80...και λοιπον;...αστειο το ολο σκεπτικο...

Τροποποιήθηκε από musician

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΥΓ Η Ρεπούση,η βουλευτής των 1000 ελλήνων οπαδών-ψηφοφόρων και των εκατομμυρίων τούρκων φανς τί είπε?

Θα καταλάβεις μόνος σου την κυρία Ρεπούση.

Θα ξεπεράσω το συντεχνιακό της ενδιαφέρον για το καθηγητικό κατεστημένο των πανεπιστημίων

ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ:

Αυτή τη στιγμή τα πανεπιστήμιά μας είναι γερασμένα. Δεν μπορούν να ανανεώσουν το επιστημονικό τους προσωπικό, δεν προκηρύσσονται νέες θέσεις καθηγητών και δεν μπορούν καν να υποστηρίξουν τη συμμετοχή των καθηγητών τους στα διεθνή επιστημονικά δρώμενα. Δεν μπορούν να υποστηρίξουν, με προϋποθέσεις βέβαια και κριτήρια, ένα εκπαιδευτικό ταξίδι και συμμετοχή σε ένα συνέδριο κ.ο.κ. Ακόμα και η πρόσβαση στα ηλεκτρονικά περιοδικά, που είναι απαραίτητο εργαλείο για την επικοινωνία της επιστημονικής μας κοινότητας και για τη μη απομόνωσή της, δεν είναι πλέον δυνατή λόγω της μη ανανέωσης της συνδρομής σε αυτά.

μιας κυρίας Ρεπούση που ασφαλώς από απόφοιτος Γαλλικής φιλολογίας αν δεν απατώμαι, βρέθηκε μέχρι και να εντρυφεί στην Ιστορία.

Θα ξεπεράσω και την αβάντα που έκανε στα πεπραγμένα της φιλτάτης κας Διαμαντοπούλου

ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ:

Επίσης, παρακολουθήσαμε ένα λύκειο που βαφτίστηκε «νέο» και ήταν στην πραγματικότητα πάρα πολύ παλιό, όταν στα συρτάρια του Υπουργείο υπήρχε κάτι συγκριτικά πολύ πιο νέο, επεξεργασμένο μάλιστα όχι από μία αντίπαλη κυβερνητική παράταξη, αλλά από σύμμαχη κυβερνητική παράταξη. Και εννοώ εδώ τα σχέδια νόμου για το λύκειο, που είχαν γίνει αντικείμενο επεξεργασίας, όταν υπουργός Παιδείας ήταν η κυρία Διαμαντοπούλου.

και

ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ:

Σε ό,τι αφορά το σχεδιασμό της ίδρυσης και της οργάνωσης Συμβουλίου Εθνικής Πολιτικής, κατά την άποψή μας, δεν είναι κακό, διότι ακόμα και αν οι προηγούμενες πολιτικές ηγεσίες του Υπουργείου Παιδείας έχουν σοβαρό και έχουν πράγματι- μερίδιο ευθύνης για την κατάσταση της εκπαίδευσης, έχουν ωστόσο εμπειρίες και γνώσεις που θα ήταν ίσως πολύτιμες, αν θέλουμε να ξαναδούμε το συνολικό τοπίο.

Με την ευκαιρία, όμως, θα θέλαμε να επισημάνουμε μία αναντιστοιχία σε αυτό το σχεδιασμό εθνικής πολιτικής για την εκπαίδευση, μέσα από την ύπνωση του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας, το οποίο έχει να συνεδριάσει πάνω από τρία χρόνια.

---

Και είναι μία σημαντική καινοτομία. Από το 2003 έχει συνεδριάσει πάρα πολλές φορές και τα τρία τελευταία χρόνια είναι σε ύπνωση

φτάνουμε στο ζουμί

ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ:

Στο θέμα των μη ενεργών φοιτητών, συμφωνούμε με τις τροπολογίες που φέρατε για να διευκολύνουμε τους μη ενεργούς φοιτητές. Οφείλουμε, όμως, εδώ να πούμε ότι κατά την άποψή μας η πολιτεία χρειάζεται ένα νέο συμβόλαιο ανάμεσα στα πανεπιστήμια και τους φοιτητές της.

Δεν είναι δυνατόν να συνεχίσει η κατάσταση, που έχει δημιουργηθεί έως τώρα όχι με ευθύνη των φοιτητών ή όχι μόνο με ευθύνη των φοιτητών- αλλά και της πολιτείας και των πανεπιστημίων.

Και δεν είναι αλήθεια ότι το πρόβλημα αυτό δεν κοστίζει στα ελληνικά πανεπιστήμια. Κοστίζει πάρα πολύ.

Έχει καταρχήν μεγάλο διοικητικό κόστος. Αλλά, το κυριότερο κόστος που έχει δεν είναι το διοικητικό. Είναι το ζήτημα της αξιολόγησης.

Ξέρετε, ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια παίρνουν μια σειρά σε αυτό που λέμε αξιολόγηση των πανεπιστημίων διεθνώς.

Ένα από τα κριτήρια για την αξιολόγηση των ελληνικών πανεπιστημίων, ένας από τους δείκτες που τα κατατάσσουν σε χαμηλή αξιολογική σειρά είναι η διάρκεια των σπουδών του φοιτητή και της φοιτήτριας.

Αυτό, λοιπόν, εμάς μας ενδιαφέρει ως Δημοκρατική Αριστερά.

Ξέρουμε ότι έχουμε καλά πανεπιστήμια σε μερικές περιπτώσεις, καλά πανεπιστημιακά τμήματα και δεν είναι δυνατόν να τροποποιείται η αξιολόγηση των τμημάτων αυτών και των πανεπιστημίων, επειδή έχουμε αυτό το πρόβλημα.

Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες θα πρέπει να ξέρουν, να συμφωνήσουν με την πολιτεία και τα πανεπιστήμια τη διάρκεια

και να δείξει ανοχή η πολιτεία στην προηγούμενη κατάσταση ή να δείξει ανοχή σε περιπτώσεις εξαίρεσης, αλλά θα πρέπει να ξαναδούμε το θέμα και να συνάψουμε ένα νέο συμβόλαιο.

1. Είναι οι 'μη ενεργοί' φοιτητές, ή αλλιώς παρακάτω όπως λέει 'το πρόβλημα'

2. Δε μπορεί να συνεχίσει η κατάσταση,

3. Στην κατάσταση έχουν ευθύνη και οι φοιτητές

4. Τί Φορτσάκης, τί Ρεπούση :

4α. χρειάζεται συμβόλαιο ή αλλιώς αίτηση ενδιαφέροντος α λα Φορτσάκης

4β. κοστος διοικητικό και κόστος στα στατιστικά μέσω της αξιολόγησης,

μην ακούτε άλλα, δεν είναι αλήθεια ότι δεν κοστίζει το 'προβλημα'

4γ. η διάρκεια των σπουδών είναι πυλώνας του 'προβλήματος' που αναζητά λύση

5. Λέει 'αυτό, λοιπόν, εμάς μας ενδιαφέρει ως Δημοκρατική Αριστερά',

ξανά... 'ως Δημοκρατική Αριστερά' απευθύνει το λόγο

6. Η κυρία χαρίζει στους φοιτητές ...την 'ανοχή' της,, αν όχι σε όλους τουλάχιστον σε ...περιπτώσεις

και μάλιστα με την προϋπόθεση ότι πρώτα οι φοιτητές θα δεσμευτούν για τη διάρκεια των σπουδών της

7. Φυσικά τα Πανεπιστήμια είναι καλά (ναι και οι Καθηγητές επίσης) και χαραμίζονται στην αξιολόγηση λόγω του 'προβλήματος'

8. Καλεί τους συνομιλητές της να αντιμετωπίσουν το θέμα στην ίδια κατεύθυνση της συγκεκριμένης λογικής

('θα πρέπει να ξαναδούμε το θέμα και να συνάψουμε ένα νέο συμβόλαιο')

Και επειδή η κα Ρεπούση τα έχωσε εκεί που ...έπρεπε, είπε να επιδείξει και κοινωνική ευαισθησία

ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ:

Θεωρούμε ότι τα ελληνικά πτυχία και οι Έλληνες σπουδαστές δεν προστατεύονται με το να υποτιμούμε ή να μην αναγνωρίζουμε τα πτυχία της αλλοδαπής. Θέλει, λοιπόν, ένα συνολικό επανασχεδιασμό. Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν τεράστιες λίστες αναγνώρισης πτυχίων των παιδιών που έχουν σπουδάσει σε ιδρύματα της αλλοδαπής. Υπάρχει μια καθυστέρηση στην αναγνώρισή τους και στην ισοτιμία τους. Άρα, θα πρέπει να δούμε συνολικά ως νομοθετικό σώμα το πώς θα προστατεύσουμε φυσικά τα πτυχία των δικών μας ιδρυμάτων χωρίς να δημιουργούμε διαρκώς εμπόδια για την αναγνώριση των πτυχίων που έχουν αποκτηθεί σε άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Και για αντιδιαστολή, πιστεύω μεγαλύτερη αντίθεση θα κάνουν με τα λεγόμενα της ανανεώτριας αριστερής κας Ρεπούση, οι αναφορές των ομιλητών από τα λεγόμενα 'δεξιά-κεντροδεξιά-κεντρώα' κόμματα:

ΝΔ -

ΕΛΕΝΗ ΜΑΚΡΗ-ΘΕΟΔΩΡΟΥ:

Σχετικά με την τροπολογία για τις διαγραφές των φοιτητών, από το 2011, με ευρεία πλειοψηφία από αυτή τη Βουλή, έχει ψηφιστεί ο σχετικός νόμος, σύμφωνα με τον οποίο μέχρι 31/08/2014 διαγράφονται αυτοδικαίως από τα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης οι μη ενεργοί φοιτητές.

Με την τροπολογία αυτή δίνεται η δυνατότητα σε αρκετούς από αυτούς να μπορέσουν να αποπερατώσουν τις σπουδές τους. Αφορά αυτούς οι οποίοι έχουν δείξει το ενδιαφέρον τους, έχουν συμμετάσχει στα τελευταία δύο εξάμηνα και αυτούς που οφείλουν είτε την πτυχιακή ή διπλωματική τους εργασία είτε μόνο την πρακτική άσκηση.

Πρέπει να γίνει αυτό, γιατί σε ανθρώπους που με πολύ κόπο και πολλή προσπάθεια μπόρεσαν και μπήκαν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση πρέπει να τους δοθεί κάθε δυνατότητα. Εγώ θα έλεγα ότι θα πρέπει να είμαστε ακόμη πιο ελαστικοί σε αυτό και να δώσουμε τη δυνατότητα και σε ανθρώπους που οφείλουν ένα ή δύο μαθήματα -γιατί υπάρχουν κι αυτές οι περιπτώσεις- να ενταχθούν στις ευνοϊκές ρυθμίσεις του νομοσχεδίου.

ΑΝΕΛ -

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΞΟΥΛΙΔΟΥ:

Όσον αφορά τις τροπολογίες, κύριε Υπουργέ, και συγκεκριμένα για την τροπολογία σχετικά με τη διαγραφή των φοιτητών που καταθέσατε, θεωρούμε ότι δεν βοηθά ουσιαστικά τους φοιτητές που επιθυμούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Γι’ αυτό το θέμα έχω ήδη καταθέσει τροπολογία με αριθμό 1771/201 στις 29-8-2014. Με την τροπολογία αυτή επιδιώκεται η απαλοιφή των ιδιαίτερα επαχθών διατάξεων και η αποκατάσταση μιας αδικίας σε βάρος ενός πολύ μεγάλου αριθμού επί πτυχίω φοιτητών.

Οι φοιτητές αυτοί απειλούνται με άμεσες και οριζόντιες διαγραφές, χωρίς να λαμβάνονται υπόψιν ιδιαίτερες συνθήκες που μπορούν να οδηγήσουν σε καθυστέρηση σπουδών και ιδίως χωρίς να υπάρχουν στοιχεία οικονομικής ή άλλης επιβάρυνσης των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων μετά την πάροδο ορισμένου χρονικού διαστήματος, αρχής γενομένης από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Προτείνουμε, λοιπόν, να αλλάξει η σχετική διατύπωση ως εξής: «Τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα μπορούν να προβούν μόνο στη διαγραφή των φοιτητών που δεν εγγράφονται σε δύο συνεχόμενα εξάμηνα, με εξαίρεση την περίπτωση συνδρομής ανωτέρας βίας ή πραγματικού και σοβαρού κωλύματος».

Σταματήστε επιτέλους, κύριοι της συγκυβέρνησης, να καταδιώκετε όσους συμπολίτες μας βρίσκονται σε δεινή θέση, εξαιτίας δυσκολιών που είχαν να αντιμετωπίσουν στη ζωή τους, εξαιτίας προβλημάτων υγείας, εξαιτίας οικονομικών συνθηκών. Ασχοληθείτε επιτέλους με όσους χρειάζεται να διωχθούν ποινικά, με όσους κατέστρεψαν με αποφάσεις και ενέργειες την πατρίδα και συνεχίζουν να περιφέρονται ανενόχλητοι και ατιμώρητοι. Οι δικογραφίες εναντίον τους μένουν στα συρτάρια της Βουλής και αυτοί συνεχίζουν να πρωταγωνιστούν σε κακοστημένα show προκαλώντας το κοινό αίσθημα.

ΧΑ -

ΜΙΧΑΗΛ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ-ΑΒΡΑΜΗΣ:

Η τροπολογία υπ’ αριθμόν 1751/98 δίνει και ορθώς- μία δεύτερη ευκαιρία σε αυτούς οι οποίοι στη διετία τουλάχιστον έδωσαν ένα μάθημα. Θα υπερψηφίσουμε αυτήν την τροπολογία. Άλλοι ησθένησαν. Άλλοι έχουν οικογενειακές υποχρεώσεις. Δεν μπορούμε να τους πούμε « σας διαγράφουμε, σας αποβάλλουμε από φοιτητάς ». Είναι αδιανόητο!

Όμως, υπάρχει μία άλλη κατηγορία που είναι αιώνιοι φοιτητές. Αυτοί μάλιστα! Και τι κάνουν αυτοί; Είναι μία μειοψηφία της λεγομένης Αριστεράς και επιβάλλουν με την βία και το ζόρι μηδενιστικές και απάνθρωπες ιδέες τρομοκρατώντας τους φοιτητές μέσα στα πανεπιστήμια. Τα πανεπιστήμια έχουν γίνει άνδρο αυτών των συμμοριών και μόνο η Χρυσή Αυγή μας φταίει. Στο Καποδιστριακό της προάλλες προπηλάκισαν καθηγητές και άλλα πρόσωπα.

Παρακαλώ να μην εκτραχυνθεί η παραπάνω παράθεση σε μια συζήτηση με διάθεση για κομματική αντιπαράθεση.

Απλά για να κρίνουμε την κα Ρεπούση.

Τροποποιήθηκε από guerilla

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σχετικά δημοσιεύματα στον τύπο για την ψήφιση της τροπολογίας...

Τα Νέα

Το Βήμα

Skai

Πρώτο Θέμα

Κουτί της Πανδώρας

 

 

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Με πρόλαβες !Γι'αυτό μπήκα για να δώσω μερικές καταχωρήσεις στον τύπο! emrespect

Ευχαριστώ....αποχωρώ ανακουφισμένη!!! Καληνύχτα......

emthanx

guerilla: Στο ίδιο κόμμα(κόμμα?λέμε τώρα) ο κος Κυρίτσης μίλησε πάρα πολύ ωραία για το δικό μας θέμα και μάλιστα ξεκίνησε το λόγο του με αναδρομή στη θεμελίωση της Δημόσιας Παιδείας επί Γεωργίου Παπανδρέου("γέρου της Δημοκρατίας")!

Πάρα πολύ ωραία ομιλία....

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κοίτα στη ΔΗΜΑΡ έτσι κι αλλιώς κάναν νερά.

Αλλά για να το πω και διαφορετικά,

η Ρεπούση ορίστηκε και μίλησε ως Ειδική Αγορήτρια εκπροσωπώντας τη ΔΗΜΑΡ,

γι' αυτό και σε πολλά σημεία μιλάει εξ ονόματος του κόμματός της.

Ό,τι σου λέω το επαληθεύεις στα πρακτικά.

Κι ο Κυρίτσης πάλι Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος δε λέω,

αλλά για να είμαστε ακριβοδίκαιοι και να έχουμε μια πλήρη εικόνα πρέπει να αξιολογούμε τα παντα,

όλα τα πρόσωπα και την ιδιότητα που φέρουν όταν μιλούν ασφαλώς χωρίς να παραγνωρίζουμε τίποτε.

Πάντως περισσότερο επιμένω στο πρόσωπο της Ρεπούση, μεταξύ όλων των άλλων βεβαίως.

Και επειδή ήθελα να κρατήσω ίσες αποστάσεις άλλωστε,

κι από τα άλλα κόμματα οι ομιλίες που παρέθεσα είναι από τους ορισθέντες Ειδικούς Αγορητές.

Τέλος πάντων, θα μεταφέρω κάποια στιγμή και απόσπασμα της ομιλίας του Απόστολου Κακλαμάνη που αφορά και εμάς και τον ίδιο.

Άμα θέλετε, ανατρέξτε και μόνοι σας.

Να θυμάστε, δεν έχετε να ντρέπεστε για τίποτε, ούτε λόγο για ενοχές.

Γι' αυτό θα μεταφέρω μια πολύ ορθή επισήμανση του Απόστολου Κακλαμάνη με την οποία συμφωνώ.

Επειδή κακώς κάποια πράγματα έχουν γίνει κακή συνήθεια που την ανεχόμαστε, τέλος με το μιθριδατισμό.

Τροποποιήθηκε από guerilla

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

https://www.facebook.com/groups/oxistisdiagrafestonfoititon/

Ο K B ανέβασε ένα αρχείο.
Πρόταση:

Βάση της τοποθέτησης της ΔΑΠ νομικής, και βάση της σημερινής τροπολογίας, προτείνω να βγει μια ανακοίνωση από εμάς. Οι λόγοι είναι οι εξής:

1. Θεωρώ τουλάχιστον ανέντιμο άνθρωποι που δεν κάνανε απολύτως τίποτα, και μάλιστα βάση του λόγου των μελών της είναι υπέρ της διαγραφής, να προσπαθούν να καρπωθούν πράξεις άλλων. Από αυτήν την άποψη νομίζω πως θα έχει ιδιαίτερη σημασία να βγει μια ανακοίνωση από εμάς που να διαψεύδει τους ισχυρισμούς. Έχει άλλο βάρος από πχ. να το κάνει μια παράταξη

2. Για την τροπολογία, νομίζω πως είναι σημαντικό να δηλώσουμε τις προθέσεις μας και την συνέχεια του αγώνα, και για να μην επαναπαυτούμε, αλλά και για να υπάρχει άμεση απάντηση στις εξελίξεις που μας αφορούν.
Βάση αυτών έγραψα ένα κείμενο, είναι ανοιχτό σε διαφωνίες/αλλαγές/απορίες κλπ. Ας γίνει η η συζήτηση μέχρι την Κυριακή, και μετά ότι αποφασίσουμε το κάνουμε επίσημα.
LIJdJuO43aG.png
Έγγραφο

Αυριο,4/9/14,ημέρα Πέμπτη,υπαρχει συνάντηση στο γραφείο του δικηγόρου Φωτη Χατζηφωτη,Βουκουρεστίου 29,5ος όροφος,ωρα 6μμ. το απόγευμα,για διερευνηση του θεματος του Συλλόγου των φοιτητών των δημόσιων ΑΕΙ/ΤΕΙ που ειναι ενάντια στις Διαγραφές των καθυστερουντων φοιτητών που θελουν να συνεχισουν τις σπουδες τους.Παρακαλουνται οι ενδιαφερόμενοι για τον σύλλογο να είναι εκει.

Η R P κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη E K

όσο περισσότεροι παρευρεθούμε και δημιουργήσουμε αυτόν τον σύλλογο ΤΟΣΟ καλύτερα θα είναι τα αποτελέσματα για εμάς ΑΝ οργανισμοί αποφασίσουν την διαγραφή μας Απρίλη .ΕΙΝΑΙ ένα σημαντικό νομικό εργαλείο πίεσης .ΟΣΟ πιο πολλοί τόσο καλύτερα !!!

Τροποποιήθηκε από ISOLDE

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ:

Εγώ σας λέγω, κύριε Υπουργέ, να δείτε το πράγμα αυτό.

Να δείτε, επίσης, ένα θέμα το οποίο είναι απαράδεκτο, όπως ο ρατσισμός για τον οποίο μιλούσαμε χθες. Με ποιο ηθικό δικαίωμα μιλάμε για διακόσιες χιλιάδες πολίτες –νέους ή μεγαλύτερους δεν με ενδιαφέρει- και απαξιωτικά τους λέμε «αιώνιους» και «λιμνάζοντες»; Τι είναι; Είναι πράγματα; Δεν είναι άνθρωποι;

Εγώ σας λέγω ότι αν αυτά ίσχυαν τη δεκαετία του 1960, θα ήμουν «λιμνάζων», γιατί εργαζόμουν από δέκα χρονών παιδί. Όταν έφτασα στο πτυχίο διέκοψα την εργασία μου για να κάτσω να πάρω το πτυχίο μου.

Δυστυχώς, κόπηκα στο Ρωμαϊκό, πήγα στρατιώτης, μου αφαίρεσαν το όπλο, με έστειλαν στα σύνορα και δύο χρόνια πέρασαν. Δεν θα έπαιρνα, λοιπόν, εγώ το πτυχίο ως «αιώνιος» και «λιμνάζων» φοιτητής. Άρα, εδώ το «πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι» είναι λάθος. Ήταν άλλες οι συνθήκες και όταν ψηφίσαμε τον ν. 4009. Νομιμοποιείστε τώρα να πείτε ότι εδώ πρέπει να το δούμε. Άλλος μπορεί να έχει φτάσει στο πτυχίο, άλλος μπορεί να είναι...

βάλτε και την άποψη λοιπών προσώπων λχ Μυλόπουλος, Φορτσάκης κλπ που συμπτωματικά συντάσσονται αντιλαμβανόμενοι την απαξία που κακώς προσδίδουν οι αγοραίοι ενοχικοί όροι που ακούγονται στα ΜΜΕ.

Όροι όπως 'λιμνάζοντες' και ειδικά 'αιώνιοι' φοιτητές, χρησιμοποιούνται απαξιωτικά και εξευτελιστικά.

Και δε νομίζω να θεωρεί κανείς πως πρόσωπα όπως ο κ Κακλαμάνης, ή ο πολύς Άδωνις, ή κάποιες άλλες κυρίες και άλλοι κύριοι της αφρόκρεμας της κοινωνίας θεωρείται πως τουλάχιστον δεν κατέχουν το αντικείμενο που σπούδασαν, εξαιτίας της μακρόχρονης φοίτησής τους.

Τροποποιήθηκε από guerilla

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Δημιουργία νέας...