Jump to content
Sylvia Plath

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Recommended Posts

 

Πέρασε του Λοβέρδου: Επανατοποθετούνται 883 διοικητικοί υπάλληλοι

 

Πηγή : iefimerida

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

883x4=3500 ψηφοι

180.000x4=?

Κυρ Λοβέρδο ελπίζω να κατέχεις από μαθηματικα..............

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πέρασε του Λοβέρδου: Επανατοποθετούνται 883 διοικητικοί υπάλληλοι

emrockonemrespectemthumbupemthumbsup emthumbsup emthumbsup emthumbsup emthumbsup

Άντε και στα δικά μας! empopcorn

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

οι δυνητικα χαμενοι ψηφοι ειναι παραπανω! οι διαγραφες αφορουν αμεσα 180000 και εμμεσα ολους τους λοιπους τωρινους και μελλοντικους φοιτητες οι οποιοι προς το παρον αγοραζουν χωραφια!

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Είχαμε αρχικά αποφασίσει ν'αναβάλλουμε τη δημοσίευση του κειμένου με την πρόταση των "επί πτυχίω"φοιτητών Ιατρικής του ΕΚΠΑ προς την επιτροπή για τη σύσταση του Οργανισμού του Ιδρύματος μέχριτην επίσημη έγκριση του από το Υπουργείο κι οπωσδήποτε,όχι νωρίτερα έστω,από την αναμενόμενη νέα συνεδρίαση της Συγκλήτου του Ιδρύματος την επόμενη εβδομάδα.

Ο κύριος λόγος της αναβολής ήταν ο σεβασμός στη διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη καθώς η πρόσκληση για κατάθεση προτάσεων από τις ενδιαφερόμενες πλευρές αφορούσε το σύνολο των σχολών του ΕΚΠΑ και δεν θα επιθυμούσαμε η δική μας πρόταση να αποτελέσει αντικείμενο οποιασδήποτε κριτικής και σχολίων αλλά και να θεωρηθεί ως μία έμμεση προσπάθεια επηρεασμού των υπολοίπων που επεξεργάζονταν με παρόμοιο κόπο,προβληματισμό και υπευθυνότητα τη δική τους συνεισφορά στο διάλογο όπου όλοι κληθήκαμε.

Ωστόσο,τα τελευταία 24ωρα,βομβαρδιζόμαστε ως μέλη μίας ευρύτερης πανελλαδικής ακαδημα΄ι΄κής κοινότητας με επίσημες αλλά κι ανεπίσημες πληροφορίες από τα προσχέδια άλλων εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων της χώρας στο περιεχόμενο των οποίων αναγνώσαμε με έκπληξη αλλά κι αγανάκτηση την προχειρότητα,την υιοθέτηση αδικαιολόγητων κι άδικων κριτηρίων με τα οποία συνδυάζεται ο υπολειπόμενος χρόνος σπουδών(παράταση σπουδών ανά έτη) με τα ποσοστά επιτυχίας στα μαθήματα ανά φοιτητή.

Η αναιτιολόγητη αυτή αντίληψη λογιστικού τύπου με την οποία ο ανθρώπινος παράγοντας υποβιβάζεταιμε δραματικό τρόπο,"σαρώνει"στο πέρασμα της,τις επιμέρους ιδιαιτερότητες των σχολών και τμημάτων και περιφρονεί την ατομική προσπάθεια του καθένα μας που συνειδητά επιθυμεί να περατώσει τις σπουδές του,είτε εδώ και καιρό(υψηλά ποσοστά επιτυχίας σε μαθήματα),είτε ξεκίνησε να το προσπαθεί μόλις λίγους μήνες(αμφιλεγόμενα ποσοστά),είτε ετοιμάζεται με ενθουσιασμό κι όραμα μελέτης να το πράξει αύριο(ανύπαρκτα ποσοστά ενδεχομένως).Η παραπάνω αντίληψη αδικεί κατάφωρα την οποιαδήποτε προσωπική προσπάθεια των φοιτητών για ένα ρεαλιστικό πλάνο μελέτης τους και οδηγεί αυτόματα στη διαγραφή εκείνων που υπολείπονται σε ποσοστά επιτυχίας μαθημάτων κι επομένως,θα στερηθούν μία παράταση σπουδών από τον υπό σύσταση Οργανισμό.

Με βάση τις παραπάνω δημοσιεύσεις(έγκυρες ή μη)και πάντα με σεβασμό στις προτάσεις των συναδέλφων μας στο ΕΚΠΑ αλλά και στα υπόλοιπα Ιδρύματα της χώρας τις οποίες κι αναμένουμε με ενδιαφέρον,δημοσιεύουμε το δικό μας εισηγητικό κείμενο με τις προτάσεις μας στο διάλογο για τη σύσταση του Οργανισμού του ΕΚΠΑ.

Θεωρούμε τις προτάσεις μας δίκαιες,εποικοδομητικές και ρεαλιστικές για το θέμα της παράτασης των σπουδών μας υπό προ΄υ΄ποθέσεις που αναπόφευκτα και με εκβιαστικό τρόπο θέτει η επιβεβλημένη από το νόμο 4009/2011 σύσταση Οργανισμών των Πανεπ/κών Ιδρυμάτων.Δε θα μπορούσαμε άλλωστε να συμβιβαστούμε με άλλες αυστηρότερες όπως τα κριτήρια συνδυασμού ποσοστών επιτυχίας σε μαθήματα κι ετών παράτασης λόγω του υψηλού βαθμού δυσκολίας των σπουδών μας,της μεγάλης τους διάρκειας και των απαιτητικών παρακολουθήσεων κλινικών,εργαστηρίων κλπ!Κατά συνέπεια,η πρόταση μας είναι δυνατό να ευνοήσει κι άλλες σχολές με λιγότερες απαιτήσεις στη φοίτηση και τη διάρκεια της!

Καλούμε τις υπόλοιπες σχολές του ΕΚΠΑ που πιθανόν επεξεργάζονται τις δικές τους προτάσεις ΝΑ ΣΥΜΠΡΑΞΟΥΝ μαζί μας με εμπιστοσύνη και πίστη στο δίκαιο αγώνα που οι"επί πτυχίω"Ιατρικής ΕΚΠΑ διεξάγουν εδώ και περίπου 3 έτη ενάντια στο νόμο Διαμαντοπούλου.

Ο απώτερος σκοπός είναι να εμφανιστούμε στο διάλογο που κληθήκαμε με ΜΙΑ ΕΝΙΑΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ,ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ ΝΑ ΕΙΣΑΚΟΥΣΘΕΙ!

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΟΙΝΟ ΣΤΟΧΟ:ΤΟ ΙΣΟΤΙΜΟ ΚΙ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΜΑΣ!

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΥΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΠΑΝΕΠ/ΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΣ!

ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΦΙΚΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΙΑΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ "ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ" ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΕΚΠΑ,ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ! emwin

Προς την επιτροπή σύστασης του Οργανισμού του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Αξιότιμοι κύριοι Καθηγητές,

Θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός φοιτητών που προσπαθούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους και οι οποίοι θίγονται άμεσα, με οριζόντιες διαγραφές, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι ιδιαίτερες συνθήκες που μπορούν να οδηγήσουν σε καθυστέρηση των σπουδών.

Επιπλέον, στην αδικία των επικείμενων οριζόντιων διαγραφών προστίθενται και τα εξής δεδομένα:

α) Στους φοιτητές αυτούς δεν δόθηκε η δυνατότητα εφαρμογής άλλων ευνοϊκών προβλέψεων (όπως, πχ των άρθρων 33 παρ.3, περί εγγραφής φοιτητών μερικής φοίτησης, του άρθρου 33 παρ. 4, περί διακοπής φοίτησης, του άρθρου 35 περί συμβούλου σπουδών, του άρθρου 80 παρ. 9δ περί δικαιώματος διακοπής των σπουδών "με έγγραφη αίτησή τους στη γραμματεία της οικείας σχολής... για όσα εξάμηνα, συνεχόμενα ή μη, επιθυμούν, και πάντως όχι περισσότερα από τον ελάχιστο αριθμό εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη πτυχίου σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών") λόγω μη ολοκλήρωσης των Οργανισμών (και ενδεχομένως και λόγω μη κατάρτισης του Κανονισμού των προπτυχιακών σπουδών, του άρθρου 34

β) Δεν υπάρχουν στοιχεία που να αποδεικνύουν την οικονομική επιβάρυνση των Σχολών, από τους λιμνάζοντες φοιτητές, καθώςοι επί πτυχίω φοιτητές που έχουν υπερβεί το όριο των ελάχιστων υποχρεωτικών ετών φοίτησης κάθε σχολής προσαυξημένης κατά τέσσερα ακαδημαϊκά εξάμηνα, στερούνται όλων των φοιτητικών προνομίων (συγγράμματα, φοιτητικό εισιτήριο, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, εστίαση, στέγαση, επιδόματα). Με βάση τον ίδιο το νόμο η χρηματοδότηση των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων γίνεται με βάση τους «ενεργούς» φοιτητές. (άρθ. 63 του ν. 4009/2011).

γ) Μέχρι σήμερα δεν έχει εφαρμοστεί στην πράξη το μέτρο της διαγραφής των φοιτητών οι οποίοι δεν εγγράφονται για δυο διαδοχικά εξάμηνα (παρ. 2 του άρθρου 33), που ουσιαστικά καθιστά τους ίδιους τους φοιτητές υπεύθυνους για τη συνέχιση ή μη των σπουδών τους και παράλληλα θα συμβάλει στην εκκαθάριση των μητρώων των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.

δ) Ο νομος δε λαμβάνει υπόψη τις ιδιαιτερότητες των σχολών κάθε ιδρύματος ( χρονική διάρκεια κάθε Σχολής, υποχρεωτική παρακολούθηση εργαστηρίων ή κλινικών κλπ>>)

ε) Οι αντίξοες οικονομικές συνθήκες που διέρχεται σήμερα η χώρα μας με κύρια χαρακτηριστικά, τα υψηλά ποσοστά ανεργίας και τις θολές εργασιακές σχέσεις. Έτσι, ακόμη κι όταν ένας φοιτητής καταφέρει να εργαστεί, κατά κανόνα δυσκολεύεται να το αποδείξει.

Αν και η πάγια θέση του Συλλόγου Φοιτητών Ιατρικής Αθηνών είναι να μην γίνει καμία διαγραφή φοιτητή, σε μια προσπάθεια όσο το δυνατόν πιο ανώδυνης μετάβασης στα νέα δεδομένα που θέτει ο νόμος 4009/2011, λαμβάνοντας υπόψη τη δυνατότητα που δίνει ο ίδιος ο Νόμος στα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της χώρας για τροποποιήσεις μέσω του Οργανισμού του ζητάμε :

Σε όλους τους φοιτητές που έχουν υπερβεί τον αριθμό εξαμήνων που απαιτείται για τη λήψη του πτυχίου, σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών της κάθε Σχολής προσαυξημένου κατά τέσσερα ακαδημαϊκά εξάμηνα, να δίνεται χρόνος ίσος με τον ελάχιστο αριθμό εξαμήνων. Το χρονικό αυτό διάστημα θα υπολογίζεται από την ημερομηνία έγκρισης του προσχέδιου του Οργανισμού. Προϋπόθεση γι αυτό θα είναι η έγγραφη δήλωση των φοιτητών ότι επιθυμούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, αλλά και η συμμετοχή τους στις εξετάσεις των μαθημάτων που οφείλουν για τη λήψη του πτυχίου τους, σε κάθε ακαδημαϊκό έτος της παράτασης που θα λάβουν για την ολοκλήρωση των σπουδών τους. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις να υπάρχει δυνατότητα επιπρόσθετης παράτασης ύστερα από αιτιολογημένη απόφαση της Συνέλευσης της κάθε Σχολής.

Επιπρόσθετα, ζητάμε το συνυπολογισμό της εξεταστικής του Σεπτεμβρίου εντός του καταληκτικού έτους της παράτασης που θα πάρουν οι φοιτητές αυτοί.

Κλείνοντας, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για τις προσπάθειες που καταβάλλετε προκειμένου να εξασφαλιστεί η ουσιαστική δυνατότητα ολοκλήρωσης των σπουδών μας.

Με ιδιαίτερη εκτίμηση,

Η επιτροπή της συνέλευσης των επί πτυχίω φοιτητών της Ιατρικής Σχολής Αθηνών

Καλησπέρα! Η ομάδα επί πτυχίω της Νομικής που ασχολείται με το φλέγον ζήτημα των διαγραφών και βρίσκεται σε άριστη συνεργασία με την αντίστοιχη ομάδα επί πτυχίω Ιατρικής ΕΚΠΑ και με την ομάδα φοιτητών "όχι στις διαγραφές" , κατέθεσε σήμερα ηλεκτρονικά τόσο στον κ.Χρυσανθάκη όσο και στη Σύγκλητο το σχετικό κείμενο με τις προτάσεις μας. Σας το παραθέτω εδώ μετά και την κατάθεσή του. Να σημειώσω ότι σε κάθε περίπτωση, είμαστε κατά των διαγραφών στο σύνολό τους και μόνο ως ύστατη λύση εφόσον δεν ευδοκιμήσει κάτι διαφορετικό, δεχόμαστε τα παρακάτω..

Αξιότιμε κύριε Χρυσανθάκη,

Ύστερα από την ολιγόλεπτη συνομιλία μας κατά την συνεδρίαση της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Αθηνών, την 29-05-2014, σας παραδώσαμε ένα υπόμνημα με τις ανησυχίες και τα αιτήματά μας σχετικά με την εφαρμογή της νομοθεσίας περί διαγραφών φοιτητών βάσει του χρόνου εισαγωγής τους στα ιδρύματα.

Ως μερίδα των απειλούμενων με διαγραφή φοιτητών της Νομικής Σχολής Αθηνών επιθυμούμε να σας καταστήσουμε σαφές ότι είμαστε εναντίον κάθε μέτρου που πλήττει το δικαίωμά μας στη μάθηση και στην επαγγελματική αποκατάσταση. Επιπλέον, κατ’ εφαρμογή του νόμου θέλουμε να αιτηθούμε να συμπεριλάβετε στον καταρτισθησόμενο Οργανισμό ευνοϊκές προϋποθέσεις που θα μας οδηγήσουν στο στόχο μας, ήτοι την αποφοίτηση.

Οι προτάσεις μας αφορούν στην αναστολή του μέτρου των διαγραφών για ν έτη (όσα τα έτη σπουδών), από την έναρξη του επόμενου ακαδημαϊκού έτους (2014-2015) και εντεύθεν, έως της οποίας ουδεμία διαγραφή να λάβει χώρα. Αν η αναστολή των ν ετών, προκειμένου να γίνει δεκτή απαιτεί κριτήρια, θα σας παρακαλούσαμε να συμπεριλαμβάνατε και να αξιώνατε να δηλώνει κάθε πληττόμενος φοιτητής αν επιθυμεί να συνεχίσει τις σπουδές του και να διαπιστώνεται η αποδεδειγμένη συμμετοχή του στην εκπαιδευτική διαδικασία (παρακολουθήσεις, δηλώσεις μαθημάτων, εξετάσεις κ.α.). Σε καμία περίπτωση να μην ληφθεί υπόψη ο αριθμός μαθημάτων στα οποία έχει ήδη επιτύχει, διότι έτσι του στερείται εκ των προτέρων η δυνατότητα να εντείνει τις προσπάθειές του για ολοκλήρωση των σπουδών του. Μετά το πέρας των ν ετών τα όργανα κάθε σχολής να είναι επιφορτισμένα με τον επιπλέον έλεγχο συνδρομής ιδιαίτερων προϋποθέσεων και την εξασφάλιση της ομαλής πορείας προς αποφοίτηση, ειδικά όσων αγωνίζονται εν μέσω δυσχερών οικονομικών και κοινωνικών συνθηκών, οι οποίες αποδεικνυόμενες να αποτελέσουν ένα επιπρόσθετο κριτήριο ώστε να δικαιολογηθεί η πέραν των ν ετών καθυστέρηση.

Σας επισυνάπτουμε το από 29-05-2014 υπόμνημά μας, το οποίο έχει κατατεθεί στην γραμματεία της Συγκλήτου και της Νομικής Σχολής, καθώς και την επιστολή της Κοσμήτορος κ. Καλλινίκου προς τον υπουργό παιδείας για αναστολή του μέτρου των διαγραφών, μετά από σχετική απόφαση της Συνέλευσης της Νομικής σχολής.

Ευελπιστούμε στην ευνοϊκή μεταχείρισή μας και στην ευόδωση των προσπαθειών μας για συμμετοχή στο κοινωνικό γίγνεσθαι.

Με εκτίμηση

Εκπρόσωποι μερίδος επί πτυχίω φοιτητών Νομικής Σχολής Αθηνών

ΥΓ. Myriam, Comfortably Numb, ISOLDE, δυστυχώς μόλις επέστρεψα σπίτι οπότε και δεν μπόρεσα να αναρτήσω το κείμενο στο FB νωρίτερα, χαίρομαι που όμως κάποιος συνάδελφος φοιτητής το έπραξε ήδη και τον ευχαριστώ

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Προς το μέλος guerilla : Η εξεταστική Σεπτεμβρίου είναι μέσα με βάση τον κ. Χρυσνθάκη. Αν με ρωτάτε αν το έχω εγγράφως δεν το έχω . Σχετική γραπτή αίτηση έχουν καταθέσει πάντως συμφοιτητές από τη Νομική στο ΕΚΠΑ στην Πρυτανεία. Αναμένουμε  την  επίσημη απάντηση του Ιδρύματος. Εγγράφως έχω μόνο την απόφαση της Ιατρικής Σχολής ότι είναι ενάντια σε διαγραφές. O υπουργός μπορεί να πιέσει έμμεσα για διαγραφές, αλλά δεν μπορεί να τις κάνει ο ίδιος. Τις διαπιστωτικές πράξεις θα τις υπογράψει ο Κοσμήτορας του κάθε Τμήματος. Μετά τις ατυχείς δηλώσεις του κ. Αρβανιτόπουλου τον Μάρτιο υπήρχε αναδίπλωση του Υπουργείου με αποκόρυφωμα τη δήλωσή του «ότι τα Ιδρύματα είναι υπεύθυνα για τις δαγραφές των φοιτητών.» Πλέον υπάρχει νέος υπουργός τις προθέσεις του οποίου δεν γνωρίζουμε

Προς το μέλος Travis : Δεν ξέρω τι γράφουν τα διάφορα site. Ισχύει ό,τι λέει ο νόμος, εκτός εάν τα Ιδρύματα μέσω των Οργανισμών τροποποιήσουν τα όρια ή γίνει κάποια άλλη παρέμβαση από το νέο υπουργό. Αν μέχρι το 2011-12 δεν είχατε συμπληρώσει τα ν έτη της σχολής που φοιτούσατε τότε έχετε 2ν, όπως μάλλον ισχύει στην περίπτωσή σας, αν καταλαβαίνω σωστά από αυτά που γράφετε. Το ν+2 ισχύει για όσους μπήκαν στο Πανεπιστήμιο από το ακαδημαϊκό έτος 2011-12 και μετά.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Θα ήθελα να ενημερώσω όλους τους συναδέλφους ότι το πρωί,πραγματοποιήσαμε τηλεφώνημα στο πολιτικό γραφείο του Υπουργού Παιδείας κ.Λοβέρδου.Μιλήσαμε με συνεργάτη του και του ζητήσαμε συνάντηση με τον Υπουργό για το θέμα μας αφού του εξηγήσαμε ποιοί είμαστε και τί ζητάμε.Η απάντηση ήταν θετική με την προ΄υ΄πόθεση να αφήσουμε ένα χρονικό διάστημα ικανό για την ενημέρωση του Υπουργού.

Μας προέτρεψε,ωστόσο,να του αποστείλουμε ηλεκτρονικά ό,τι υλικό έχουμε στη διάθεση μας για να το μελετήσει και μάλιστα να το πράξουμε άμεσα έως κι αύριο για να μπορέσει ακόμη και το Σαβ/κο να το αξιοποιήσει εφόσον βρει χρόνο!

Αφού του υπενθυμίσαμε συγκεκριμένα ότι η υπόθεση μας αφορά περίπου 200.000 οικογένειες,ότι οι οικονομικές και οι κοινωνικές συνθήκες έχουν επιδεινωθεί ακόμη περισσότερο από την ημερομηνία ψήφισης του νόμου 4009/11 και ότι ο διάλογος και η απαραίτητη κοινωνική συνείδηση εξέλειπαν από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας η οποία αναλωνόταν σε αλλοπρόσαλλες δηλώσεις και ανακοινώσεις που δυναμίτιζαν το κλίμα σχετικά με την τύχη μας και τροφοδοτούσαν την κατασυκοφάντηση μας από τα ΜΜΕ,τον ευχαριστήσαμε.

Στη συνέχεια,ξεκίνησε μία προσπάθεια συντονισμού των κινητοποιούμενων πλευρών κι άμεσης ανταπόκρισης στο κάλεσμα αυτό για κατάθεση αιτήματος είτε ηλεκτρονικά,είτε προσωπικά περνώντας από το πολιτικό γραφείο του Υπουργού,το συντομότερο δυνατό.

Ετσι,ενημερώθηκαν οι συνάδελφοι από τη Νομική μέσω της Zoyalen και φυσικά,η Κατερίνα από το ΑΠΘ η οποία υποστήριζε από χθες έντονα την πρωτοβουλία για άμεση και χωρίς χρονοτριβή επικοινωνία με το νέο Υπουργό.

Συμφωνήθηκε από κοινού να κατατεθεί στο γραφείο του Υπουργού το κείμενο-τροπολογία που είχε κατατεθεί στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ λίγο πριν τις εκλογές από μέλη του group"ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ" που δραστηριοποιείται στο facebook.

Το κείμενο αυτό έχει δημοσιευτεί σε παλιότερη σελίδα στο φόρουμ και μέσα από το περιεχόμενο του επιδιώκεται η τροπολογία της επαχθούς μεταβατικής διάταξης που αφορά σε διαγραφές φοιτητών που έχουν υπερβεί τα όρια φοίτησης τους,στο άρθρο 80 του νόμου 4009/11.

Παράλληλα,στην ολοκληρωμένη πρόταση μας προς το νέο Υπουργό,θα προστεθεί και η επιδίωξη μας για αναστολή ή αναβολή των διαγραφών για 1-2 έτη ως μία προσπάθεια ομαλής μετάβασης στα νέα δεδομένα που θα δημιουργήσουν οι "υπό σύσταση"νέοι Οργανισμοί των πανεπ/κων Ιδρυμάτων.

Την επεξεργασία της επιστολής προς τον Υπουργό ανέλαβαν από κοινού η Κατερίνα από ΑΠΘ μαζί με τον Comfortably Numb συνεργαζόμενοι μέσω μέιλ μαζί μας για την τελική μορφή του κειμένου.

Το κείμενο-τροπολογία και ο σχετικός εισηγητικός πρόλογος θα είναι έτοιμα απόψε,αν δεν είναι ήδη,ώστε αύριο να τεθούν στη διάθεση του συνεργάτη του νέου Υπουργού,στο γραφείο του.

Η δημοσίευση τους από το φόρουμ θα γίνει αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία από όλες τις πλευρές.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ όλους τους συναδέλφους που με τις εύστοχες παρεμβάσεις τους και τις δημιουργικές τους ιδέες μας ενθάρρυναν στο να προχωρήσουμε χωρίς ενδοιασμούς κι άλλες επιφυλάξεις στο εγχείρημα.

Ενδεικτικά αναφέρω τα σχετικά ποστ από τους συναδέλφους SP_IO και PRIMORDIAL σήμερα το πρωί!

Ιδιαίτερα,ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ το συνάδελφο SYNTAXIDIOTIS που με το αλάνθαστο πολιτικό του αισθητήριο και την ιδέα του για την εναλλακτική πρόταση της μεταβατικής περιόδου του 1-2 ετών συνέβαλλε τα ΜΕΓΙΣΤΑ,ως συνήθως!

Κι οπωσδήποτε,ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΑΠΘ από το facebook,που παραμένει πεισματικά ακούραστη κι"ανήσυχη"με την καλή έννοια κι εκτίμησε ΠΡΩΤΗ,σχεδόν ταυτόχρονα με τον syntaxidiotis,τη σπουδή που θα έπρεπε να επιδείξουμε στην επικοινωνία μας με το νέο Υπουργό!

emwin

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

πρόταση: κάντε το 2 χρόνια αναβολή του μέτρου των διαγραφών για όλους και μετά να αποφασίσουν οι οργανισμοί ΑΝ δεν πάρουν το μέτρο των διαγραφών πίσω.

Νομίζω ότι εκφράζω πολλούς λιμνάζοντες φοιτητές ευχαριστώντας δημόσια όλους εσάς που τρέχετε τόσο καιρό με το θέμα των διαγραφών.

Να στε καλά παιδιά.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας! Ο Υπ. δέχθηκε την κατάλληλη πάσα. Τώρα, αν θα την μετατρέψει σε γκολ ή θα την στείλει άουτ, άλλο θέμα. Δεν τον έχω για χασογκόλη, πάντως...

Αν μου επιτρέπετε, το πραγματικό επιχείρημα των δυσμενών οικονομικών συνθηκών μπορεί να αποδειχθεί πολύ πειστικό (που είναι). Αν η συγκυβέρνηση επιθυμεί πράγματι να ρίξει τους δείκτες της ανεργίας, το να στείλει 180000 (+ όσους ακολουθούν) σε αυτήν ή στις αγκαλιές της μαύρης εργασίας στερείται λογικής.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest syntaxidiotis

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

 «Η εκλογική διαδικασία, που πραγματοποιήθηκε με ηλεκτρονική ψηφοφορία σήμερα Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014, για την ανάδειξη Πρύτανη του ΑΠΘ δεν οδήγησε στην ανάδειξη Πρύτανη, καθώς κανείς υποψήφιος δε συγκέντρωσε την απόλυτη πλειοψηφία (50%+1) των έγκυρων ψήφων.
Τα αναλυτικά αποτελέσματα της διαδικασίας εμφανίζονται παρακάτω:
Ο αριθμός των εγγεγραμμένων εκλογέων ανέρχεται σε 2048.
Ο αριθμός των ψηφισάντων ανέρχεται σε 1708
Ο αριθμός των λευκών ψήφων ανέρχεται σε 48
Ο αριθμός των εγκύρων ψήφων ανέρχεται σε 1660
Οι υποψήφιοι είναι, με αλφαβητική σειρά, οι Καθηγητές Στέργιος Λογοθετίδης, Περικλής Μήτκας και Ιωάννης Παπαδογιάννης.
Εξ αυτών έλαβαν:
Στέργιος Λογοθετίδης 578 ψήφους, ήτοι ποσοστό 34,82% των έγκυρων ψήφων
Περικλής Μήτκας 643 ψήφους, ήτοι ποσοστό 38,73% των έγκυρων ψήφων 
Ιωάννης Παπαδογιάννης 439 ψήφους, ήτοι ποσοστό 26,45% των έγκυρων ψήφων
Κατόπιν τούτων, η Τριμελής Επιτροπή διαπιστώνει ότι ουδείς υποψήφιος συγκέντρωσε την απόλυτη πλειοψηφία των εγκύρων ψήφων, όπως ορίζει το άρθρο 8 του Ν. 4009/2011, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, και αποφάσισε:
Με βάση τα προβλεπόμενα η εκλογική διαδικασία θα επαναληφθεί με ηλεκτρονική ψηφοφορία την Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014, από 09:00 μέχρι 17:00, μεταξύ των δύο πλειοψηφησάντων, δηλαδή, με αλφαβητική σειρά, των Καθηγητών κ.κ. Στέργιου Λογοθετίδη και Περικλή Μήτκα.
Σύμφωνα με το νόμο, Πρύτανης εκλέγεται ο υποψήφιος που θα συγκεντρώσει την απόλυτη πλειοψηφία (50%+1) των έγκυρων ψήφων».

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μακάρι ο Λοβέρδος να βρίσκεται σε φάση αναζήτησης ψήφων γιατί παλιότερα ήταν με το μέρος της Διαμαντοπούλου.

Μπορείτε να προτάξετε την οικονομκή κρίση ως αναπάντεχη αιτία , αφορμή και ως αναγκαιότητα ώστε να έχουμε την παραπάνω ευκαιρία να ορθοποδήσουμε με ένα πτυχίο αντί για χαμένο χρόνο ατελέσφορων σπουδών.

Δεν είναι απαραίτητο κάποιος να έχει εγκαταλείψει σπουδές για να πιάσει δουλειά πχ.

Άλλος έχει δοκιμαστεί με προβλήματα υγείας, άλλος με οικονομικά προβλήματα και άλλος με οικογενειακά. Ο καθένας αξίζει να ολοκληρώσει την προσπάθεια, άλλος είτε επειδή έχει λίγα χρωστούμενα και έχει κάνειδυο πράγματα στο μικρό βιογραφικό του(εργασίες, δημοσιεύσεις, παρουσιάσεις κλπ), άλλος είτε γιατί προσπαθεί κ άλλος γιατί έχει αφιερώσει χρόνο από τη ζωή του.

Διαγραφή φοιτητών δε σημαίνει μόνο διαγραφή προσπαθειών και μόχθου, αλλά και κοινωνικές επιπτώσεις.

Σημασία δεν έχει το να καταστρέφεις, αλλά το να δημιουργείς: η ευκαιρία που ζητούμε δεν είναι μόνο δίκαιη αλλά και κοινωνικά ωφέλιμη, αφού η κοινωνία στις δύσκολες αυτές ωρες δεν έχει την πολυτέλεια να περιθωριοποιεί ανθρώπους και να απαξιώνει την επένδυση της κατάρτισής τους, ειδικά τη στιγμή που παρατηρείται εντονότερα όσο ποτέ άλλοτε το φαινόμενο της μετανάστευσης επιστημόνων στο εξωτερικό.

Μερικές ιδέες για εναλλακτικές που ίσως δεν έχουν ακουστεί ως όροι για συνέχιση σπουδών:

εναλλακτική άμισθη προσφορά-εργασία σε πανεπιστημιακούς χώρους και εκδηλώσεις, συμμετοχή σε επιπλέον παρουσιάσεις-εργασίες-μελέτες κλπ

Για την παραγωγή επιστημονικού δυναμικού υψηλών προσόντων δεν είναι πιο λογικό να υπάρχει μόνο ένας δρόμος, αυτός της δαμόκλειου σπάθης των διαγραφών φοιτητών, αλλά και αυτός της διαρκούς κατάρτισης σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Άλλωστε η Τριτοβάθμια εκπαίδευση πρωτίστως πρέπει να εξυπηρετεί τη διασπορά της γνώσης καθολικά, και ακολούθως την αξιοποίηση του επιστημονικού δυναμικού προς όφελος της κοινωνίας. Πάνω από όλα η γνώση είναι δικαίωμα για κάθε ελεύθερο δημοκρατικό άνθρωπο και επένδυση για το μέλλον.

Αυτά.

Τροποποιήθηκε από guerilla

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αν μου επιτρέπετε, το πραγματικό επιχείρημα των δυσμενών οικονομικών συνθηκών μπορεί να αποδειχθεί πολύ πειστικό (που είναι). Αν η συγκυβέρνηση επιθυμεί πράγματι να ρίξει τους δείκτες της ανεργίας, το να στείλει 180000 (+ όσους ακολουθούν) σε αυτήν ή στις αγκαλιές της μαύρης εργασίας στερείται λογικής.

Για να μη μιλήσω για την άμεση επίδραση της οικονομικής ύφεσης στην προσπάθεια φοιτητών να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους σε Ίδρυμα που απέχει από τον τόπο διαμονής τους Χ εκατοντάδες χλμ...

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest syntaxidiotis

Το ότι συμφωνεί κάποιος με την λογική ενός νόμου δεν σημαίνει ότι συμφωνεί και με κάποια πολύ εξειδικευμένα στοιχεία του,τα οποία και δείχνουν να μην περπατούν ή και να σκοντάφτουν κάπου.

Η πορεία του Λοβέρδου έχει πάρει πολλές και απότομες στροφές από τότε που έκανε τις συγκεκριμένες δηλώσεις. Έφυγε απ' το ΠΑΣΟΚ,έγινε αρχηγός ενός μικρού κόμματος και τέλος επανήλθε συνεργαζόμενος με την μεταμόρφωση του ΠΑΣΟΚ, την ΕΛΙΑ.

Επιπλέον είδε και την κατάληξη της Διαμαντοπούλου και του Αρβανιτόπουλου. Γνωρίζει,πολύ καλά ότι ο Βενιζέλος τον τοποθέτησε στο υπουργείο Παιδείας για να τον ξεπαστρέψει πολιτικά.

Πολιτικοί μεγάλου διαμετρήματος είχαν πει διάφορα και όταν κλήθηκαν να εφαρμόσουν τις πολιτικές τους αναίρεσαν συγκεκριμένες θέσεις τους πολύ πιο κραυγαλέες από τον νόμο πλαίσιο.

Υ.Γ. : Όσον αφορά την αποστολή mail σε μαζικό επίπεδο. Δεν είναι άσχημο να συμβεί κάτι τέτοιο, ΑΛΛΑ σε καθένα από αυτά ας τονίζεται η αδικία του μέτρου των διαγραφών, ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ να γίνονται προτάσεις. ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΠΟΥ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΤΟΣΟΝ ΚΑΙΡΟ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ. ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ, ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ, ΣΕ ΠΙΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΑΔΙΚΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest fay_

ευχαριστίες και προτάσεις και από εμένα:

1.ευχαριστούμε πολύ ! πιστεύω ότι στον υπουργό πρέπει να ζητηθεί παράταση και ταυτόχρονα στους πρυτάνεις μεγαλύτερο ποσοστό.(δεν νομίζω ότι αμφιβάλλει κάποιος ότι δεν θα δοθεί από τα ιδρύματα παράταση)

2. εκτός από το re-post της πρότασης να γίνει και το τελευταίο του @Comfortably Numb...τόσο το θέμα της εξεταστικής του Σεπτέμβρη όσο και ποιος κάνει τις διαγραφές είναι γνωστό.

 

update για απθ: επανάληψη των πρυτανικών αύριο και συνάντηση του Μυλόπουλου με υπουργό.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Συγχαρητήρια κι από εμένα στα παιδιά.

Απ' ότι φαίνεται ο κος Λοβέρδος προσπαθεί να κερδίσει λίγο χρόνο :

Τροπολογία για τους υπαλλήλους σε διαθεσιμότητα των ΑΕΙ- Ικανοποίηση από την πλευρά του Α. Λοβέρδου

Εντός ολίγου αναμένεται να εκδοθεί ανακοίνωση από το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης , σύμφωνα με την οποία θα προωθηθεί στη Βουλή τροπολογία, με τη οποία θα δίνεται παράταση στη διαθεσιμότητα των διοικητικών υπαλλήλων , προκειμένου να γίνει η αξιολόγηση των Σχεδίων Οργανισμών των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ και στη συνέχεια να εκδοθεί ο αριθμός των θέσεων που θα διετεθούν για την κινητικότητα.
Αυτή η εξέλιξη ικανοποιεί στην παρούσα φάση την πλευρά του υπουργού Παιδείας Α. Λοβέρδου.

Πηγή : esos

ΥΓ : Δεν ισχύει αυτό,που γράφτηκε πριν,ότι ο κος Μητσοτάκης έκανε πίσω τελείως.Το μπαλάκι αρχικά πάει στους Οργανισμούς,όπως φαίνεται.

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μακάρι ο Λοβέρδος να βρίσκεται σε φάση αναζήτησης ψήφων γιατί παλιότερα ήταν με το μέρος της Διαμαντοπούλου.

Μπορείτε να προτάξετε την οικονομκή κρίση ως αναπάντεχη αιτία , αφορμή και ως αναγκαιότητα ώστε να έχουμε την παραπάνω ευκαιρία να ορθοποδήσουμε με ένα πτυχίο αντί για χαμένο χρόνο ατελέσφορων σπουδών.

Δεν είναι απαραίτητο κάποιος να έχει εγκαταλείψει σπουδές για να πιάσει δουλειά πχ.

Άλλος έχει δοκιμαστεί με προβλήματα υγείας, άλλος με οικονομικά προβλήματα και άλλος με οικογενειακά. Ο καθένας αξίζει να ολοκληρώσει την προσπάθεια, άλλος είτε επειδή έχει λίγα χρωστούμενα και έχει κάνειδυο πράγματα στο μικρό βιογραφικό του(εργασίες, δημοσιεύσεις, παρουσιάσεις κλπ), άλλος είτε γιατί προσπαθεί κ άλλος γιατί έχει αφιερώσει χρόνο από τη ζωή του.

Διαγραφή φοιτητών δε σημαίνει μόνο διαγραφή προσπαθειών και μόχθου, αλλά και κοινωνικές επιπτώσεις.

Σημασία δεν έχει το να καταστρέφεις, αλλά το να δημιουργείς: η ευκαιρία που ζητούμε δεν είναι μόνο δίκαιη αλλά και κοινωνικά ωφέλιμη, αφού η κοινωνία στις δύσκολες αυτές ωρες δεν έχει την πολυτέλεια να περιθωριοποιεί ανθρώπους και να απαξιώνει την επένδυση της κατάρτισής τους, ειδικά τη στιγμή που παρατηρείται εντονότερα όσο ποτέ άλλοτε το φαινόμενο της μετανάστευσης επιστημόνων στο εξωτερικό.

Μερικές ιδέες για εναλλακτικές που ίσως δεν έχουν ακουστεί ως όροι για συνέχιση σπουδών:

εναλλακτική άμισθη προσφορά-εργασία σε πανεπιστημιακούς χώρους και εκδηλώσεις, συμμετοχή σε επιπλέον παρουσιάσεις-εργασίες-μελέτες κλπ

Για την παραγωγή επιστημονικού δυναμικού υψηλών προσόντων δεν είναι πιο λογικό να υπάρχει μόνο ένας δρόμος, αυτός της δαμόκλειου σπάθης των διαγραφών φοιτητών, αλλά και αυτός της διαρκούς κατάρτισης σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Άλλωστε η Τριτοβάθμια εκπαίδευση πρωτίστως πρέπει να εξυπηρετεί τη διασπορά της γνώσης καθολικά, και ακολούθως την αξιοποίηση του επιστημονικού δυναμικού προς όφελος της κοινωνίας. Πάνω από όλα η γνώση είναι δικαίωμα για κάθε ελεύθερο δημοκρατικό άνθρωπο και επένδυση για το μέλλον.

Αυτά.

Προσυπογράφω όλα τα παραπάνω, με εξαίρεση την πρόταση για άμισθη προσφορά-εργασία στο πανεπιστήμιο. Εδώ δεν προλάβαμε να ολοκληρώσουμε στην ώρα του τον υποχρεωτικό, βασικό κύκλο σπουδών, λες τώρα να βρούμε χρόνο για καταναγκαστικά έργα; Σαν να προτείνουμε την αυτοτιμωρία μας μου ακούγεται emxmm

Άλλωστε στη σχολή μας, ποιοι κάνουν τη λάντζα. Δεν είναι οι ειδικευόμενοι με τη δική μας βοήθεια, των φοιτητών;

Αν πάλι εννοείς να μην αφήνουμε τα αμφιθέατρα βρώμικα σαν αχούρι, δεν διαφωνώ,

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest syntaxidiotis

΄Αμισθη εργασία ως προυπόθεση συνέχισης σπουδών?

Αυτό είναι πρόταση για εναλλακτική στρατιωτική θητεία,όχι για συνέχιση σπουδών.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θα σου πω ποια είναι η λογική που το είπα.

Πολλοί απο τους διώκτες μας, θα ήθελαν να λύσουν δύο προβλήματα με μια κίνηση: να επιβάλλουν δίδακτρα στους λιμνάζοντες, κατί που όμως θα ήταν αντισυνταγματικό. Άρα σου λένε σε διαγράφουν.

Η πρόταση που κάνω παρέχει το οικονομικό ισοδύναμο για το πανεπιστήμιο, παρακάμπτωντας το συνταγματικό κώλυμα. Και πίστεψέ με, η συγκεκριμένη πρόταση θα φάνταζε άκρως δελεαστική και θα έκαμπτε μέχρι και τους πιο ακραίους αντιτιθέμενους σε εμας.

Τίποτε παραπάνω. Πού ξέρει κανείς αν λίγη από τη λάντζα ίσως και να μπορούσε μέχρι και να χωρέσει σε μια γωνιά στο CV ενός μελλοντικού επιστήμονα.

Ιδίως αν η εναλλακτική θα ήταν η διαγραφή φοιτητών.

Τροποποιήθηκε από guerilla

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αμ δε!

Ασκήθηκα πάρα πολύ πρόσφατα σε κλινική που χρωστούσα. Απαραίτητη προϋπόθεση για να περαστεί ο βαθμός μας ήταν να παραδώσουμε κι ένα φυλλάδιο υποχρεωτικών ιατρικών πράξεων. Τέλειωσα την άσκηση, συμπλήρωσα τις υποχρεωτικές εφημερίες, συνέχισα να ξημεροβραδιάζομαι εκεί μέσα και να παίρνω όλα τα αέρια αίματος και ό,τι άλλο μου ζητούσαν, αλλά τις σφραγίδες μου με τα χίλια ζόρια τις μάζεψα.

Τροποποιήθηκε από alfa-xi

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σίγουρα, αλλά αν μπορούσαν να έβαζαν δίδακτρα δεν θεωρώ απίθανο κάποιοι να προτιμούσαν να τα πληρώσουν από το να διαγραφούν.

Ίσως προτιμότερο φοιτητής και λάντζα από το καθόλου φοιτητής και χαμένοι κόποι ετών.

Τροποποιήθηκε από guerilla

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σίγουρα, αλλά αν μπορούσαν να έβαζαν δίδακτρα δεν θεωρώ απίθανο κάποιοι να προτιμούσαν να τα πληρώσουν από το να διαγραφούν.

Εννοείται. Είσαι νέο μέλος της διαδικτυακής μας παρέας. Αν ανατρέξεις σε παλαιότερες αναρτήσεις, θα δεις ότι έχει γίνει συζήτηση και πάνω σε αυτή τη σκέψη-πρόταση.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest syntaxidiotis

Σίγουρα, αλλά αν μπορούσαν να έβαζαν δίδακτρα δεν θεωρώ απίθανο κάποιοι να προτιμούσαν να τα πληρώσουν από το να διαγραφούν.

Ίσως προτιμότερο φοιτητής και λάντζα από το καθόλου φοιτητής και χαμένοι κόποι ετών.

Δεν υπάρχουν μόνο εμπόδια στο Συνταγματικό Δίκαιο(για τα δίδακτρα),υπάρχουν εμπόδια και από το Εργατικό Δίκαιο(για την άμισθη εργασία). Υποθέτω κιόλας.Δεν είμαι νομικός.

Τέλος πάντων ας μην το συζητάμε,γιατί αφενός μεν δεν παίζει, αφετέρου η ήπειρός μας είναι ακόμα η Ευρώπη (όσον αφορά την άμισθη εργασία).

Υ.Γ. Πάντως έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ όταν λες ότι πολλοί θα προτιμούσαν να κάνουν κάτι τέτοιο απ' το να διαγραφούν. Και πίστεψέ με ΠΟΛΛΟΙ από την πολιτική ηγεσία αυτού του τόπου θα το επιθυμούσαν να υποκύψουμε στις όποιες απαιτήσεις τους... .΄Ελα,όμως, που έστω και τυπικά είμαστε ακόμη κράτος δικαίου...

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εννοείται δεν έχει νόημα τώρα να το συζητάμε,

για την ιστορία μόνο του πράγματος, η άμισθη 'προσφορά υπηρεσιών' κάλλιστα θα βαφτιζόταν νομιμοτρόπως , λέγε με εκπαίδευση, stage κοκ.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...