Jump to content
Sign in to follow this  
Sylvia Plath

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Recommended Posts

http://www.onlarissa.gr/2014/04/19/ipo-dialisi-to-panepistimio-thessalias/

Υπό διάλυση το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: » ΘΕΣΣΑΛΙΑ

19 Απριλίου 2014, 09:12

panepistimio-612x300.jpg

Απλήρωτοι για το Πάσχα έμειναν οι 2.700 διδάσκοντες και υπάλληλοι

«Γολγοθά» χωρίς τέλος, φαίνεται να ανεβαίνει το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στον απόηχο της απόφασης του Συμβουλίου να μην ανανεώσει τη θητεία των επτά αναπληρωτών Πρύτανη.

Τα προβλήματα «βουνό» που δημιουργούνται για τη λειτουργία του ιδρύματος, οδήγησαν τη Σύγκλητο στην έκδοση απόφασης – κόλαφο για τη στάση του Συμβουλίου, εξαιτίας του οποίου 2.700 εργαζόμενοι θα μείνουν απλήρωτοι πριν το Πάσχα, ενώ δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν μια σειρά επειγόντων προβλημάτων όπως η διαθεσιμότητα των διοικητικών υπαλλήλων, η αντιμετώπιση οικονομικών υποχρεώσεων, η ολοκλήρωση της σύνταξης του οργανισμού και του κανονισμού λειτουργίας και η προώθηση ερευνητικών δράσεων και έργων του Π.Θ.

Μάλιστα βάσει της ίδιας απόφασης, υπέρ της οποίας ψήφισαν 12 μέλη της Συγκλήτου, θα ενημερωθούν οι αρμόδιες ελεγκτικές αρχές.

Στην απόφαση που κοινοποίησε η Σύγκλητος, καταγγέλλεται ότι το Συμβούλιο δεν έχει συναίσθηση των προβλημάτων που δημιουργούνται για την εύρυθμη λειτουργία του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

«Αποδείχθηκε πάλι ότι το Συμβούλιο του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας υπερέβη τον ρόλο του, όπως έχει καθοριστεί από το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, αρνούμενο να λάβει υπόψη του την εκφρασμένη μέσω της Συγκλήτου και των προέδρων των ακαδημαϊκών τμημάτων, γνώμη της πανεπιστημιακής κοινότητας του ιδρύματος.

Την Τρίτη 15 Απριλίου αναβλήθηκε, πριν καν αρχίσει, λόγω «προβλεπόμενης» έλλειψης απαρτίας των μελών του Συμβουλίου, η έκτακτη συνεδρίασή του με θέμα τη λήψη απόφασης σχετικά με την ανανέωση της θητείας των αναπληρωτών Πρύτανη του Ιδρύματος.

Ακριβώς την προηγουμένη ημέρα, ο Πρύτανης και η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου είχαν ενημερώσει, επί τρίωρο, τον Πρόεδρο και τον αναπληρωτή Πρόεδρο του Συμβουλίου για την αναγκαιότητα ανανέωσης της θητείας των αναπληρωτών Πρύτανη του Ιδρύματος, ώστε να συνεχιζόταν χωρίς προβλήματα η λειτουργία του Πανεπιστημίου και να αντιμετωπίζονταν έγκαιρα κρίσιμα και επείγοντα προβλήματα.

Το Συμβούλιο επέλεξε να μην συνεδριάσει, αναβάλλοντας τη συνεδρίαση και τη λήψη απόφασης για μετά την εορταστική περίοδο, ενδεχομένως χωρίς συναίσθηση των προβλημάτων πού δημιουργούνται πλέον στην εύρυθμη λειτουργία του Πανεπιστημίου.

Η Σύγκλητος καταγγέλλει επίσης το Συμβούλιο ότι την ίδια ώρα που επιμένει να προχωρήσει ο οργανισμός και ο κανονισμός του Πανεπιστημίου, ταυτόχρονα δεν εγκρίνει τη συνέχιση της θητείας των αναπληρωτών Πρύτανη, οι οποίοι από κοινού με μέλη του Συμβουλίου ορίστηκαν για το συντονισμό του εγχειρήματος.

«Καταδικάζεται η πρακτική αυτή, η οποία βλάπτει συνολικά την ακαδημαϊκή κοινότητα. Το Συμβούλιο του Ιδρύματος καλείται να αποφασίσει άμεσα την έγκριση των αναπληρωτών Πρύτανη, αίροντας τα εμπόδια πού ήδη έχουν ανακύψει στη λειτουργία του Ιδρύματος. Φοιτητές, ακαδημαϊκό προσωπικό και εργαζόμενοι του Πανεπιστημίου εξαντλούν την υπομονή τους στην ολιγωρία και αναβλητική συμπεριφορά επί του όλου θέματος.

Κανένα θεσμικό όργανο της κοινότητάς μας δεν έχει δικαίωμα υπέρβασης των νόμιμων αρμοδιοτήτων του, καθυστερώντας αδικαιολόγητα, μέσω της κατά την άποψή του ερμηνείας του νομικού πλαισίου και αποφεύγοντας τη λήψη κρίσιμων αποφάσεων», προσθέτει η Σύγκλητος, ενώ δείχνει το δρόμο της παραίτησης σε «όσους δεν αντέχουν στη συνεχή και ουσιαστική λειτουργία των οργάνων τους και στη δημιουργική συνεργασία με όλα τα όργανα και τα μέλη της κοινότητας».

«Η δημιουργία τεχνητών κρίσεων διακοπής της λειτουργίας του πανεπιστημίου μας δεν είναι ανεκτή από την κείμενη νομοθεσία και από την πανεπιστημιακή κοινότητα και θα αντιμετωπιστεί σύμφωνα με τις νόμιμες διαδικασίες με αναφορά στα αρμόδια ελεγκτικά όργανα», προειδοποιεί η πανεπιστημιακή κοινότητα.

Τέλος, αναφέρεται και στο θέμα της προκήρυξης πρυτανικών εκλογών, που το Συμβούλιο φέρεται να προωθεί. «Οι διαρκείς αμφισβητήσεις σχετικά με τη θητεία του εκλεγμένου από την ακαδημαϊκή κοινότητα Πρύτανη, ο οποίος έχει διορισθεί με απόφαση του ΣΙ και διαπιστωτική πράξη διορισμού του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων για τετραετή θητεία, οδηγεί σε αβεβαιότητα και δυσλειτουργία στο Πανεπιστήμιο. Αυτό, περιπλεκόμενο με το θέμα της θητείας των αναπληρωτών Πρύτανη, οδηγεί σε αστάθεια και αβεβαιότητα στην πανεπιστημιακή κοινότητα.

Το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας είναι αποφασισμένο να αναπτυχθεί και να προχωρήσει, και θα το κάνει, χρησιμοποιώντας κάθε νόμιμο τρόπο. Όποιος νοιώθει κουρασμένος ας παραμερίσει, αφήνοντας χώρο σε δραστήρια και δυναμικά μέλη της κοινότητας, για να ασκήσουν τα καθήκοντά τους όπως προβλέπεται», αναφέρει μεταξύ άλλων η Σύγκλητος.

(Εφημερίδα «Ταχυδρόμος»)


Πηγή: http://www.onlarissa.gr/2014/04/19/ipo-dialisi-to-panepistimio-thessalias/

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

http://aren-fls.blogspot.gr/

4 ΙΟΥΝΙΟΥ

Νέος Οργανισμός στο ΕΚΠΑ: Τί πραγματικά σημαίνει για το Πανεπιστήμιο και την φοιτητική καθημερινότητα
%25CE%25B7%25CF%2581%25CE%25B8%25CE%25B5
Κείμενο τεκμηρίωση των σχημάτων Αριστερής Ενότητας στο ΕΚΠΑ
Παρά το γεγονός ότι πριν τρία χρόνια πέρασε ο νόμος-πλαίσιο Διαμαντοπούλου, ο οποίος αναδιάρθρωνε ριζικά την δομή και τη λειτουργία του Πανεπιστημίου, την πρακτική του εφαρμογή την βλέπουμε τώρα να εκτυλίσσεται σταδιακά. Τον τελευταίο χρόνο συστάθηκε η αυταρχική και συγκεντρωτική δομή των Συμβουλίων Ιδρύματος, εφαρμόστηκε, με αλλαγές από το αρχικό πλάνο, το Σχέδιο Αθηνά I (καταργήσεις σχολών, συγχωνεύσεις τμημάτων) και το αποκορύφωμα, βέβαια, ήταν η εν μια νυκτί απόφαση για μαζικές απολύσεις και διαθεσιμότητες σε όλο το φάσμα του Διοικητικού Προσωπικού των ιδρυμάτων.
Το νομικό πλαίσιο που θεσμοθετεί όλες τις αλλαγές που έγιναν στο ΕΚΠΑ, αλλά και αυτές που έπονται, είναι ουσιαστικά το έγγραφο του «Οργανισμού» του ιδρύματος. Πρόκειται δηλαδή για τον εφαρμοστικό κανονισμό του νόμου 4009/2011. Τα βασικά του σημεία προβλέπουν:
Ø Για τα ζητήματα της φοίτησης
· Πιστωτικές μονάδες / πτυχίο-ατομικός φάκελος
(άρθρο Δ1) Σύμφωνα με τον οργανισμό, για την απόκτηση του «τίτλου σπουδών» (sic) δεν θα απαιτείται ορισμένος αριθμός μαθημάτων, αλλά αντίστοιχα ορισμένος αριθμός πιστωτικών μονάδων (240), οι οποίες αποκτώνται είτε με μαθήματα είτε με εργασίες, είτε με ανταλλαγές συγγραμμάτων είτε, όπως ορίζεται στο κείμενο με «δραστηριότητες» (?). Mε αυτόν τον τρόπο, ουσιαστικά καταργείται το ενιαίο πτυχίο (έτσι κι αλλιώς μετονομάζεται μέσα στο κείμενο ως τίτλος σπουδών), και αντικαθίσταται από έναν ατομικό φάκελο δραστηριοτήτων ο οποίος δεν εξασφαλίζει κανένα επαγγελματικό δικαίωμα και καμία συλλογική διεκδίκηση. Ειδικά στον εργασιακό μεσαίωνα που διανύουμε με μισθούς 300 ευρώ και ανασφάλιστη επισφαλή εργασία, ο συλλογικός αγώνας είναι το τελευταίο όπλο που έχουμε απέναντι στην εργοδοτική εκμετάλλευση.
· Συγγράμματα
(άρθρο Δ10) Στο κείμενο ορίζεται ότι «διδακτικό σύγγραμμα θεωρείται κάθε έντυπο ή ηλεκτρονικό βιβλίο, περιλαμβανομένων των ηλεκτρονικών βιβλίων ελεύθερης πρόσβασής, καθώς και των εντύπων ή ηλεκτρονικών ακαδημαϊκών σημειώσεων». Επομένως, ήδη μετά την δραματική περικοπή των συγγραμμάτων, ανοίγει ο δρόμος για ένα ακαδημαϊκό μέλλον όπου ο φοιτητής δε θα δικαιούται κανένα διδακτικό σύγγραμμα και όλη η διδακτική διαδικασία θα επιφορτίζει το φοιτητή με δυσβάσταχα κόστη και θα ακρωτηριάζει την πρόσβασή του στη γνώση.
· Διαγραφές
Το ζήτημα των διαγραφών δεν αναφέρεται σε κανένα σημείο του οργανισμού με αποτέλεσμα να αφήνεται στην αυθαιρέτη εξουσία της κάθε Συνεύλευσης Τμήματος να κρίνει ad hoc μέσω επιτροπής ποιος/α φοιτητής/τρια θα μπορέσει να διατηρήσει τη φοιτητική του ιδιότητα. Αυτή η τακτική ωστόσο, δε λαμβάνει υπόψην τις σύγχρονες συνθήκες φοίτησης, με φοιτητές/τριες εργαζόμενους/ες για τους οποίους/ες δεν καθίσταται δυνατό να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους μέσα στον προβλεπόμενο χρόνο.
· Πειθαρχικά παραπτώματα και ποινές
(Άρθρο Θ2, Θ3) Στον οργανισμό προβλέπονται πειθαρχικά παραπτώματα για προπτυχιακούς/ες και μεταπτυχιακούς/ες φοιτητές/τριες καθώς και υποψηφίους/ες διδάκτορες. Ειδικότερα προβλέπονται ως πειθαρχικά παραπτώματα « α) Η χρήση μέσων ή μεθόδων που παραβιάζουν το αδιάβλητο των εξετάσεων. β) Η εκ προθέσεως καταστροφή περιουσίας του Ιδρύματος. γ) Η εκούσια παρεμπόδιση της εύρυθμης λειτουργίας του Ιδρύματος και των υπηρεσίων του.» Ως ποινές για τη διάπραξη παραπτώματος προβλέπονται, ανάλογα με τη βαρύτητα του παραπτώματος, έγγραφη επίπληξη, αναστολή φοιτητικής ιδιότητας από μήνα μέχρι έτος και οριστική διαγραφή. Παρατηρώντας, ωστόσο, την πολύ αφηρημένη διατύπωση των πειθαρχικών παραπτωμάτων, αφήνεται στην αυθαίρετη και αυταρχική φύση κάθε Προέδρου Τμήματος και Πειθαρχικού Συμβουλίου να εντάξει οποιαδήποτε θεωρούμενη ως «μη κανονική» φοιτητική συμπερίφορα στο νομικό προβλεπόμενο. Ουσιαστικά ανοίγει ένας δρόμος καταστολής οποιασδήποτε παρέμβασης στο χώρο του Πανεπιστημίου, αφού αυτή είναι δυνατόν να εμπίπτει στο γενικευτικό αυτό πλαίσιο.
· Συνέλευση Φοιτητών
Ο οργανισμός σε κανένα σημείο του δεν αναφέρει τις Συνελεύσεις Φοιτητών. Στην πράξη παραγνωρίζει κάθε μορφή παρέμβασης και αντίδρασης του φοιτητικού κινήματος στις αποφάσεις των οργάνων του Πανεπιστημίου, ενώ ο φοιτητικός σύλλογος στερείται οποιασδήποτε νομιμοποίησης για την διεκδίκηση συλλογικών συμφερόντων.
Ø Για τη λειτουργία του Πανεπιστημίου
· Αξιολόγηση διδακτικού έργου από φοιτητές/τριες***
(Άρθρο Δ21) Προβλέπεται η ανά τακτά χρονικά διαστήματα αξιολόγηση του διδακτικού έργου των διδασκόντων από τους φοιτητές/τριες, γεγονός που προετοιμάζει το έδαφος για ένα/μια φοιτητη/τρια «ρουφιάνο» που θα καταδεικνύει οποιονδήποτε οραματίζεται και πραγματοποιεί ένα σύστημα διδασκαλίας πιο ριζοσπαστικό, ένα φοιτητή/τρια που δε θα συμπορεύεται αλληλέεγυα με καθηγητές/τριες και εργαζομένους/ες στην πορεία για το χτίσιμο του Πανεπιστημίου των αναγκών της σύνολης κοινότητας.
· Καθαριότητα, φύλαξη και συντήρηση των Πανεπιστημιακών εγκαταστάσεων
(Άρθρο ΙΑ5) Ρητά προβλέπεται η παροχή των συγκεκριμένων υπηρεσιών με outsourcing. Η είσοδος των επιχειρήσεων στο Δημόσιο Πανεπιστήμιο είναι γεγονός και θεσμοθετείται με το συγκεκριμένο άρθρο για τις υπηρεσίες φύλαξης, καθαριότητας και συντήρησης. Με αυτόν τον τρόπο ανοίγει ο δρόμος για τη σταδιακή ιδιωτικοποίηση όλων των παρεχόμενων υπηρεσιών.
· Άσυλο
Το άσυλο στο χώρο του Πανεπιστημίου θεωρείται ανύπαρκτο για τα Όργανα διοίκησης, δεδομένου ότι δεν αναφέρεται σε κανένα σημείο του οργανισμού. Καταλύεται κάθε έννοια προστασίας του πανεπιστημιακού χώρου από τις αυταρχικές παρεμβάσεις της κρατικής εξουσίας.
· Έρευνα
Όλο το Ε’ κεφάλαιο του οργανισμού αφιερώνεται στην έρευνα στο Πανεπιστήμιο. Το εξαιρετικά ασαφές αυτό κεφάλαιο, γενικευτικά αναφέρεται στην ερευνητική αποστολή του Πανεπιστημίου και τους πόρους της, ενώ δεν θέτει κανέναν απολύτως περιορισμό στα ερευνητικά προγράμματα. Ούτε ο σεβασμός στην ανθρώπινη ζωή δεν προτάσσεται ως όριο στην ερευνητική αποστολή του ιδρύματος.
· Επιτροπή δεοντολογίας
Το κεφάλαιο Ι εκθέτει γενικευτικά αρχές σχετικά με την δεοντολογία, τη διαφάνεια και την ποιότητα στην παρεχόμενη εκπαίδευση. Προβλέπει επίσης τη συγκρότηση και σχετικής επιτροπής με ασαφή καθήκοντα (άρθρο Γ16). Στο άρθρο Ι3 αναφέρεται ότι «θεωρείται αυτονόητο ότι κανένας εργαζόμενος στο Πανεπιστήμιο δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να τοποθετεί τις δικές του προτεραιότητες πάνω από αυτές του Πανεπιστημίου. Το προσωπικό του Πανεπιστημίου πρέπει να καταβάλλει κάθε προσπάθεια να διαχωρίσει τις προσωπικές του πεποιθήσεις από τα επαγγελματικά του καθήκοντα, έτσι ώστε αυτές να μην επηρεάζουν με αρνητικό τρόπο την εκπλήρωση της αποστολής του». Ουσιαστικά απαιτείται από τον/την εργαζόμενο/η να είναι απλά άλλο ένα γρανάζι στην ακαδημαϊκή καθημερινοτήτα, στερούμενος/η προσωπικές απόψεις και ιδεολογίες κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του/της.
· Συνεδριάσεις συλλογικών οργάνων
(Άρθρο Γ5,3) Ο οργανισμός προβλέπει ότι «συνεδρίαση συλλογικού οργάνου στην οποία παρίστανται πρόσωπα που δεν αποτελούν μέλη του οργάνου δεν είναι νόμιμη». Αυτομάτως, με την εν λόγω ρύθμιση ο/η φοιτητής/τρια αποκλείεται από κάθε διαδικασία απόφασης των συλλογικών οργάνων διοίκησης, αφού δεν θα μπορεί όχι μόνο να παρίσταται στις συνεδριάσεις τους και να παρεμβαίνει, αλλά ούτε και να ενημερώνεται για τα όντως τεκταινόμενα στις κλειστές συνεδριάσεις.
· Ορισμός και ανάδειξη εκπροσώπων στα Συλλογικά Όργανα
(Άρθρο Γ3) Μοναδική πρόβλεψη για τη φοιτητική εκπροσώπηση στα συλλογικά όργανα υπάρχει μέσω διορισμού εκπροσώπου από ενιαίο ψηφοδέλτιο. Ο οργανισμός αφήνει τη δυνατότητα στους/στις φοιτητές/τριες να διεξάγουν εκλογές με οποιοδήποτε άλλο τρόπο, ωστόσο, αυτομάτως στερούνται την εκπροσώπηση στα συλλογικά όργανα διοίκησης. Δηλαδή « το συλλογικό όργανο έχει νόμιμη συγκρότηση και συνεδιάζει εγκύρως χωρίς τους εκπροσώπους των φοιτητών. Ο αριθμός των εκπροσώπων αυτών δεν λαμβάνεται υπ’όψη για τον υπολογισμό της απαρτίας και της πλειοψηφίας». Δηλαδή, αν οι φοιτητές/τριες επιλέξουν να μη συμορφωθούν με το Ν. Αρβανιτόπουλου και προχωρήσουν στη διαμόρφωση Δ.Σ όπως συμβαίνει ακόμα στις σχολές του ΕΚΠΑ, θα στερούνται οποιαδήποτε παρέμβαση και εκπροσώπηση στα συλλογικά όργανα.
Εμείς ως Αριστερή Ενότητα θέλουμε ένα διαφορετικό πανεπιστήμιο που θα χωράει όλους και όλες. Ένα πανεπιστήμιο χωρις δίδακτρα και διαγραφές που φοιτητές καθηγητές και εργαζόμενοι θα μπορούν να συναποφασίζουν για το μέλλον του. Ανοικτό σε κάθε διαφορετική άποψη έχοντας ως πρόταγμά του την αλληλεγγύη και την δημόσια και δωρεάν χωρις εξαιρέσεις γνώση.
Στο πανεπισήμιο του μέλλοντος δεν θα χωράνε οι περικοπές, η καθοδηγούμενη γνώση, οι απολύσεις, τα πειθαρχικά συμβούλια οι διαγραφές φοιτητών. Το πανεπιστήμιο του μέλλοντος θα είναι ένα πανεπιστήμιο κομμένο και ραμένο στα μέτρα της κοινωνίας. Κομμένο και ραμένο στα μέτρα μας.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

http://sispirosioikonomikou.blogspot.gr/

Τετάρτη 11/6 Γενική Συνέλευση

Είναι κοινώς παραδεκτό πως το τελευταίο χρονικό διάστημα ο Σύλλογος Φοιτητών του Οικονομικού έχει υποπέσει σε μια αδράνεια όσον αφορά την εσωτερική του ζύμωση και συζήτηση. Φαινόμενο το οποίο είναι σύνηθες μετά τη διεξαγωγή εκλογών, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να επαναπαυόμαστε σε μερικά εκλογικά αποτελέσματα. Τα ζητήματα που αφορούν τη σχολή δεν έχουν σταματήσει να τρέχουν και ακριβώς επειδή μας επηρεάζουν άμεσα, πιστεύουμε ότι πρέπει να ασχοληθούμε και εμείς με αυτά. Γιατί αλλιώς, η πολιτική θα ασκείται από άλλους για εμάς, χωρίς εμάς.
Γιατί ΓΣ; Και γιατί τώρα;
Γιατί δεν αντιλαμβανόμαστε την πολιτική διαπάλη μέσα στο σύλλογο σα μια στιγμή που ξεκινάει και τελειώνει την ημέρα των εκλογών. Γιατί δεν πιστεύουμε ότι το μόνο που έχουμε να κάνουμε τον Ιούνιο είναι να πάμε Μύκονο και να μοιράζουμε μπουκάλια σαν τους συναδέλφους από ΔΑΠ-ΠΑΣΠ. Γιατί εν τέλει μπορούμε να δούμε ότι τα ζητήματα που κουβεντιάζονται αυτή την στιγμή σε κλειστά γραφεία και υπουργεία, σε Συγκλήτους-φιάσκο που λήγουν μισή ώρα αφού ξεκίνησαν χωρίς να έχουν συζητήσει το παραμικρό συντελούν στην κατεύθυνση της ακόμα μεγαλύτερης συντηρητικοποίησης του πανεπιστημίου. Και εξηγούμαστε:
<>§Οργανόγραμμα· είναι ένα σύνολο κανόνων λειτουργίας που αντιδραστικοποιούν όσο ποτέ το πανεπιστήμιο. Το οργανόγραμμα ουσιαστικά θα επιταχύνει τη διαδικασία της αναδιάρθρωσης στο εσωτερικό των σχολών, προλειαίνοντας το έδαφος για τις διαγραφές φοιτητών, την εισαγωγή πιστωτικών μονάδων και τη διάσπαση των ενιαίων πτυχίων, την περισσότερη εκμετάλλευση πλευρών της λειτουργίας του πανεπιστημίου από ιδιώτες και επιχειρήσεις, δίνοντας ταυτόχρονα αναβαθμισμένες εξουσίες στα νέα –και αυταρχικότερα– όργανα διοίκησης των σχολών.
<>§Διάρκεια εξαμήνου· με αυτά που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα, το εξάμηνο στο οικονομικό θα τελειώσει στις αρχές Αυγούστου. Αυτό για εμάς δεν αποτελεί βιώσιμη λύση, καθώς είναι απίθανο να είσαι ικανός να παρακολουθήσεις μαθήματα μες στο κατακαλόκαιρο, πόσο μάλλον να εξεταστείς σε αυτά σε εξεταστική 2 εβδομάδων. Η λήξη του εξαμήνου τόσο αργά αποτελεί εφαρμογή του ν. Διαμαντοπούλου, ο οποίος με το σχέδιο Αθηνά πέρσι παρέτεινε τη διάρκεια του εξαμήνου από 9 σε 13 εβδομάδες, εντατικοποιώντας έτσι ακόμα περισσότερο τους ρυθμούς σπουδών. Εμείς θεωρούμε ότι πρέπει να απαιτήσουμε και να κατακτήσουμε ανθρώπινους ρυθμούς σπουδών (για παράδειγμα, να τελειώσουμε πιο νωρίς και να γίνει διπλή εξεταστική 6 εβδομάδων το Σεπτέμβρη, όπως γίνεται και σε άλλα τμήματα του ΕΚΠΑ), γιατί η λογική ‘‘τελειώστε τον Αύγουστο’’ ουσιαστικά είναι λογική χαμένου εξαμήνου.
<>§Καθαρισμός του κτηρίου· η κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η σχολή είναι τραγική. Οι καθαρίστριες για δεύτερη φορά μέσα σε διάστημα 6 μηνών είναι απολυμένες (αφού βέβαια πρώτα ήταν απλήρωτες από 1 έως 6 μήνες) και ως εκ τούτου, η καθαριότητα της σχολής έχει πάει περίπατο. Πηγή του προβλήματος για εμάς είναι η εργολαβική διαχείριση του ζητήματος της καθαριότητας, η οποία αφήνει στα χέρια ενός ιδιώτη την καθαριότητα της σχολής. Αυτή η κατεύθυνση εισαγωγής ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων από την πίσω πόρτα γίνεται όλο και πιο έντονη και συμβάλλει στη μετακύλιση του κόστους σπουδών από το κράτος στους φοιτητές, ανοίγοντας την πόρτα για περαιτέρω αξιοποίηση λειτουργιών του πανεπιστημίου όπως η φύλαξη κ.ά.. Η παραχώρηση πτυχών της λειτουργίας του πανεπιστημίου σε εργολαβίες μάς βρίσκει πλήρως αντίθετους και τονίζουμε ότι όσο υπάρχει αυτή η σχέση η καθαριότητα στη ΝΟΠΕ θα είναι συνέχεια υπό αμφισβήτηση.
Συνοψίζοντας, η Συσπείρωση για μια Αριστερή Παρέμβαση στο Οικονομικό βλέπει τη ΓΣ ως το ανώτατο όργανο λήψης αποφάσεων του συλλόγου και για εμάς εκεί είναι που πρέπει να λογοδοτεί κάθε παράταξη και σχήμα. Ενδεικτική όμως σήμερα είναι η στάση της ΔΑΠ, η οποία αποφάσισε ότι δε θα συμμετάσχει στη ΓΣ, προφανώς επειδή θεωρεί ότι τα ως άνω θέματα δεν πρέπει να αφορούν του φοιτητές του Οικονομικού. Είναι η δύναμη που καλλιεργεί την ανάθεση μέσα στις σχολές και συμβάλλει όσο ποτέ άλλοτε στην αποπολιτικοποίηση του φοιτητικού συλλόγου, εκτελώντας χρέη υλοποιητή του υπουργικών αποφάσεων μέσα στις σχολές.
ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΤΙΣ 14:00 ΣΤΟ ΑΜΦ.10
Για να σπάσουμε την ανάθεση
Και να πάρουμε τις ζωές μας στα χέρια μας!
Συσπείρωση για μια Αριστερή Παρέμβαση στο Οικονομικό-ΕΑΑΚ
Τροποποιήθηκε από ISOLDE

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μόλις έλαβα ένα mail από την Κατερίνα από ΑΠΘ η οποία είχε στείλει στον προσωπικό λογαριασμό του Πρύτανη του ΑΠΘ κ.Μυλόπουλου στο facebook ένα mail διαμαρτυρίας κι αγανάκτησης για το"φημολογούμενο"προσχέδιο του ΑΠΘ.

Ο κ.Πρύτανης της απάντησε και η Κατερίνα μας κοινοποιεί την απάντηση του και τη δημοσιεύει στο facebook.

 

Λοιπόν,σας την αναρτώ για να την αξιολογήσετε.

 

 

 

 
 
Katerina P
ΠροςΕγώ και 9 Περισσότερα...
 
Σήμερα στις 1:27 μ.μ.
 

Απάντηση κ.Μυλόπουλου, Πρύτανη ΑΠΘ σε προσωπικό μήνυμα που απέστειλα το Σάββατο στο φβ του σχετικά με το προσχέδιο ΑΠΘ που δημοσιεύτηκε.

 

Υannis Mylopoulos 1.11 mm

Το προσχέδιο Οργανισμού που διέρρευσε είναι ημιτελές και χρήζει επεξεργασίας. Το τελικό κείμενο, πριν κατατεθεί στη Σύγκλητο, θα δοθεί σε διαβούλευση στην κοινότητα. Παραμένω να υποστηρίζω τις ίδιες ακριβώς θέσεις για το προ΄βλημά σας, τις οποίες προσπαθώ να περάσω και στον Οργανισμό. Λάβετε όμως υπ' υπόψη ΄'οτι δεν είμαι μόνος, αλλά το κείμενο συνδιαμοιρφώνεται και από τα υπο΄λοιπα μέλη της Επιτροπής, Αντιπρυτάνεις και Κοσμήτορες του ΑΠΘ

 

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest waterdoc

αρα ,οι λιμνάζοντες του ΑΠΘ θα εχουν τη δυνατοτητα να κανουν τις προτασεις τους!

ποτε όμως θα μπει σε διαβουλευση?δεν πιεζουν οι ημερομηνίες?


Τ ότι χρηζει επεξεργασίας,χρηζει...και πολλης επεξεργασίας μαλιστα!

Αφου κυριοι ,θα δωσετε που θα δωσετε παραταση(γιατι όλα προς τα εκει φαινεται να συγκλεινουν),γιατι να μην εχουν ολοι τη δυνατοτητα να παλεψουν ανεξάρτητα απ τον αριθμο των μαθηματων τους?

Εξαλλου,αν καποιοι που εχουν πολλα μαθηματα στην πλατη τους,καταφερουν να παρουν πτυχιο στο χρονικο διαστημα της παράτασης ,αυτό θα σημαινει ότι βγαινουν αξιοι και ικανοι ανθρωποι απ τα ελληνικα πανεπιστημια ακομα κι αν εχουν καθυστερήσει τις σπουδες τους.

Τροποποιήθηκε από waterdoc

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest waterdoc

καπου διαβαζα εχθες,νομιζω στο imerisia.gr,ότι ο κος Λοβέρδος,οταν του ανακοινωσαν ότι παιρνει το υπουργειο παιδειας αρνηθηκε και χρειαστηκαν 35 λεπτα συνομιλιας με Βενιζελο για να τον πεισει.

Τροποποιήθηκε από waterdoc

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

καπου διαβαζα εχθες,νομιζω στο imerisia.gr,ότι ο κος Λοβέρδος,οταν του ανακοινωσαν ότι παιρνει το υπουργειο παιδειας αρνηθηκε και χρειαστηκαν 35 λεπτα συνομιλιας με Βενιζελο για να τον πεισει.

Ακουσα το ίδιο ακριβώς από το ρεπορτάζ της Κάτιας Μακρή στο real fm!

Προτιμούσε το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης αλλά ο Σαχλαμαράς ήθελε να βάλει κατεξοχήν δικό του εκεί!Με το Παιδείας αντέδρασε έντονα και ο Βενιζέλος προσπαθούσε πολλή ώρα να τον πείσει να δεχτεί!

Η ανακοίνωση του ανασχηματισμού καθυστέρησε εξαιτίας του,κάποιες ώρες γιατί ήθελε πριν αποδεχτεί τη θέση,να του εγγυηθούν κάποια πράγματα που αφορούσαν πληρωμές καθηγητών,τυχόν απολύσεις και θέματα-αγκάθια του Υπουργείου!

Σαν να είναι ζόρικος....! :lol: Δεν το βρίσκω κακό όλο αυτό το παρασκήνιο......

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Σε εξέλιξη η πρώτη κυβερνητική κρίση
Αρνείται να υπογράψει απολύσεις ο Λοβέρδος

Σε εξέλιξη είναι αυτή την ώρα η πρώτη κυβερνητική κρίση, καθώς ο νέος υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος έχει ενημερώσει τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ότι δεν πρόκειται να υπογράψει καμία απόλυση, παρά το ότι οι απολύσεις είναι μέσα στα προαπαιτούμενα. Εξήγησε μάλιστα στον κ. Μητσοτάκη πως εάν αναγκαστεί να το κάνει τότε θα παραιτηθεί από τη θέση του υπουργού Παιδείας.

http://www.parapolitika.gr/parapolitikablog/παραπολιτικα/σε-εξελιξη-η-πρωτη-κυβερνητικη-κριση

Τροποποιήθηκε από joie

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σε εξέλιξη η πρώτη κυβερνητική κρίση
Αρνείται να υπογράψει απολύσεις ο Λοβέρδος

Σε εξέλιξη είναι αυτή την ώρα η πρώτη κυβερνητική κρίση, καθώς ο νέος υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος έχει ενημερώσει τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ότι δεν πρόκειται να υπογράψει καμία απόλυση, παρά το ότι οι απολύσεις είναι μέσα στα προαπαιτούμενα. Εξήγησε μάλιστα στον κ. Μητσοτάκη πως εάν αναγκαστεί να το κάνει τότε θα παραιτηθεί από τη θέση του υπουργού Παιδείας.

http://www.parapolitika.gr/parapolitikablog/παραπολιτικα/σε-εξελιξη-η-πρωτη-κυβερνητικη-κριση

Βρε καλώς τον!Που μας τον έκρυβαν τόσον καιρό!Ο άνθρωπος μας είναι,συνάδελφοι! Τον βρήκαμε!!!

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σε εξέλιξη η πρώτη κυβερνητική κρίση
Αρνείται να υπογράψει απολύσεις ο Λοβέρδος

Σε εξέλιξη είναι αυτή την ώρα η πρώτη κυβερνητική κρίση, καθώς ο νέος υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος έχει ενημερώσει τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ότι δεν πρόκειται να υπογράψει καμία απόλυση, παρά το ότι οι απολύσεις είναι μέσα στα προαπαιτούμενα. Εξήγησε μάλιστα στον κ. Μητσοτάκη πως εάν αναγκαστεί να το κάνει τότε θα παραιτηθεί από τη θέση του υπουργού Παιδείας.

http://www.parapolitika.gr/parapolitikablog/παραπολιτικα/σε-εξελιξη-η-πρωτη-κυβερνητικη-κριση

ήρωας η ψευδό ήρωας? θα δούμε !

απλά ο άνθρωπος είναι πολλά χρονια στη πολιτική και ξέρει ο το συγκεκριμένο υπουργείο είναι βέβαιος πολιτικός θάνατος

Τροποποιήθηκε από hansolo

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΑΠΘ: Σε τριήμερες κινητοποιήσεις οι διοικητικοί υπάλληλοι

Τριήμερο κινητοποιήσεων αποφάσισε σε συνέλευσή του ο Σύλλογος Διοικητικών Υπαλλήλων του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της απεργίας που κήρυξε η πανελλήνια ομοσπονδία τους από αύριο έως και την Παρασκευή, ενόψει της λήξης προθεσμίας της διαθεσιμότητας, την Κυριακή 15 Ιουνίου για περίπου 400 υπαλλήλους σε ΑΕΙ σε όλη τη χώρα.

Οι διοικητικοί υπάλληλοι του ΑΠΘ, όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο, απευθύνουν κάλεσμα για συμμετοχή στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας που θα γίνει αύριο στην Αθήνα, μαζί με τα εφτά ακαδημαϊκά ιδρύματα που θίγονται από την διαθεσιμότητα υπαλλήλων.

Την Πέμπτη στις 9 το πρωί θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας μπροστά στο κτίριο Διοίκησης και θα ζητήσουν από τη Σύγκλητο να αποφασίσει την αναστολή λειτουργίας του ιδρύματος, σε ένδειξη συμπαράστασης, ενώ την Παρασκευή 13 Ιουνίου θα πραγματοποιήσουν πάλι συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο κτίριο Διοίκησης από τις 7 το πρωί.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου, Γιάννη Κουρμούλη, στο ΑΠΘ 20-25 άτομα κινδυνεύουν να απολυθούν, εάν μέχρι την Κυριακή δεν υπάρξει από το υπουργείο πρόσκληση για την κινητικότητά τους.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=330074&catID=3

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest waterdoc

Ο Λοβέρδος είναι πολύ εξυπνος πολιτικος με φιλοδοξιες,δεν επεσε ξαφνικα απ τον ουρανο και δεν προκειται να ρισκαρει το πολιτικο του μελλον. Θα φανει πολύ συντομα αν εχω δικιο...

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο Λοβέρδος είναι πολύ εξυπνος πολιτικος με φιλοδοξιες,δεν επεσε ξαφνικα απ τον ουρανο και δεν προκειται να ρισκαρει το πολιτικο του μελλον. Θα φανει πολύ συντομα αν εχω δικιο...

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου, Γιάννη Κουρμούλη, στο ΑΠΘ 20-25 άτομα κινδυνεύουν να απολυθούν, εάν μέχρι την Κυριακή δεν υπάρξει από το υπουργείο πρόσκληση για την κινητικότητά τους.

Θα φανεί σύντομα αν υπογράψει τις απολύσεις..

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο Λοβέρδος είναι πολύ εξυπνος πολιτικος με φιλοδοξιες,δεν επεσε ξαφνικα απ τον ουρανο και δεν προκειται να ρισκαρει το πολιτικο του μελλον. Θα φανει πολύ συντομα αν εχω δικιο...

Εχεις απόλυτο δίκιο!Είναι άτομο με πολιτικές φιλοδοξίες και δεν τις έχει ποτέ κρύψει!

Δε θα τις ρισκάρει με τίποτα...Το πράγμα μιλάει από μόνο του ότι δε θα διστάσει να συγκρουστεί σε θέματα που εκτιμά ότι του εξασφαλίζουν το δρόμο προς τις φιλοδοξίες του και να επιλέξει ακριβώς την αντιπαράθεση και τη σύγκρουση για να το πετύχει.

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΒΙΝΤΕΟ-Λοβέρδος: Επιστρατεύομαι για τα δύσκολα

Επιστρατεύομαι για τα δύσκολα δήλωσε μεταξύ άλλων ο νεός υπουργός Παιδείας, Ανδρέας Λοβέρδος, φτάνοντας στο Προεδρικό Μέγαρο για την ορκωμοσία.

http://www.enikos.gr/politics/241457,BINTEO-Loverdos:_Epistrateyomai_gia_ta_d.html

Δείτε το βίντεο στο λινκ.

Τροποποιήθηκε από joie

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest waterdoc

ουαου!αυτή κι αν ηταν δηλωση!

Αρα ,ξερει πολύ καλα τι τον περιμενει απ όλα τα μετωπα που εχει ανοιξει ο Αρβανιτόπουλος!

Τροποποιήθηκε από waterdoc

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

παντως οι δημοσιοκαφροι (με τη γνωστη τους αξιοπιστια δυστυχως*) προμοταρουν την αποψη οτι θα επιχειρηθει να κλεισουν μετωπα ισορροπωντας συμφεροντα κοινωνικων ομαδων μαλλον παρα προωθωντας μεταρρυθμισεις σαν ταυρος σε υαλοπωλειο!

(*οι μεν λενε οτι ο λοβερδος επιθυμουσε διακαως το υπουργειο γεωργιας, οι δε οτι δεν το ηθελε με την καμμια! ολοι συμφωνουν οτι δεν ηθελε το παιδειας αλλα τον επεισε ο μπενυ με μπλαμπλα για ενα τριωρο! :lol: )

Τροποποιήθηκε από sp_io

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πηγή : esos

 

10/06/2014 15:24

 

Μέσα σε φορτισμένο, από συγκίνηση, κλίμα ο απερχόμενος υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπόυλος και οι υφυπουργοί Σ. Κδίκογλου και Κ. Γκιουλέκας, αποχαιρέτησαν τα στελέχη και τους διοικητικούς υπαλλήλους της Κεντρικής Υπηρεσίας του υπουργείου Παιδείας.
Ο κ. Αρβανιτόπουλος
αναφέρθηκε στο έργο του, ως υπουργός παιδείας, κι ευχαρίστησε τους υπαλλήλους για την συνεργασία , σε υπηρεσιακά θέματα , μαζί τους.

 

"Τόσο σημαντικό ήταν το έργο του πια?? (Τελικά όσο μεγαλύτερη ιδέα έχει κάποιος για τον εαυτό του, τόσο χειρότερο και καταστροφικό το έργο του για τους υπόλοιπους!)"

 

Υ.Γ: Προσωπικά δε θα μου λείψει καθόλου. (Στον Ολυμπιακό τον περιμένει μεγαλύτερη καριέρα.. ας ελπίσουμε οτι τουλάχιστον ξέρει περισσότερα από μπάλα.. γιατί από συστήματα παιδείας απέδειξε ότι έχει πλήρη μεσάνυχτα!)

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Παράδοση-Παραλαβή Υπ. Παιδείας

Έχει ενδιαφέρον η προσέγγιση του Λοβέρδου, όσο αόριστη κι αν είναι, αλλά μεγαλύτερο η γλώσσα του σώματός του όσο μιλάει ο Άρβι. Δεν θέλει να είναι εκεί, δεν (θέλω να) πιστεύω ότι θα κάνει το παραμικρό για να βλάψει τον εαυτό του πολιτικά όσο είναι εκεί.

Λίγο αργότερα, θα επανέλθω σχετικά με την επικοινωνία που είχα με την υπεύθυνη των Ακαδημαϊκών Θεμάτων του ΔΠΘ -ο αντιπρύτανης δεν ήταν διαθέσιμος σήμερα. Κανένα συνταρακτικό νέο σε σχέση με αυτά που ήδη γνωρίζουμε, απλώς προσωπικά συμπεράσματα.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και οι διοικητικοί του ΕΚΠΑ συμμετέχουν στην τριήμερη απεργία 11-12-13/6.

Πηγή : esos

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Είχαμε αρχικά αποφασίσει ν'αναβάλλουμε τη δημοσίευση του κειμένου με την πρόταση των "επί πτυχίω"φοιτητών Ιατρικής του ΕΚΠΑ προς την επιτροπή για τη σύσταση του Οργανισμού του Ιδρύματος μέχριτην επίσημη έγκριση του από το Υπουργείο κι οπωσδήποτε,όχι νωρίτερα έστω,από την αναμενόμενη νέα συνεδρίαση της Συγκλήτου του Ιδρύματος την επόμενη εβδομάδα.

Ο κύριος λόγος της αναβολής ήταν ο σεβασμός στη διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη καθώς η πρόσκληση για κατάθεση προτάσεων από τις ενδιαφερόμενες πλευρές αφορούσε το σύνολο των σχολών του ΕΚΠΑ και δεν θα επιθυμούσαμε η δική μας πρόταση να αποτελέσει αντικείμενο οποιασδήποτε κριτικής και σχολίων αλλά και να θεωρηθεί ως μία έμμεση προσπάθεια επηρεασμού των υπολοίπων που επεξεργάζονταν με παρόμοιο κόπο,προβληματισμό και υπευθυνότητα τη δική τους συνεισφορά στο διάλογο όπου όλοι κληθήκαμε.

Ωστόσο,τα τελευταία 24ωρα,βομβαρδιζόμαστε ως μέλη μίας ευρύτερης πανελλαδικής ακαδημα΄ι΄κής κοινότητας με επίσημες αλλά κι ανεπίσημες πληροφορίες από τα προσχέδια άλλων εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων της χώρας στο περιεχόμενο των οποίων αναγνώσαμε με έκπληξη αλλά κι αγανάκτηση την προχειρότητα,την υιοθέτηση αδικαιολόγητων κι άδικων κριτηρίων με τα οποία συνδυάζεται ο υπολειπόμενος χρόνος σπουδών(παράταση σπουδών ανά έτη) με τα ποσοστά επιτυχίας στα μαθήματα ανά φοιτητή.

Η αναιτιολόγητη αυτή αντίληψη λογιστικού τύπου με την οποία ο ανθρώπινος παράγοντας υποβιβάζεταιμε δραματικό τρόπο,"σαρώνει"στο πέρασμα της,τις επιμέρους ιδιαιτερότητες των σχολών και τμημάτων και περιφρονεί την ατομική προσπάθεια του καθένα μας που συνειδητά επιθυμεί να περατώσει τις σπουδές του,είτε εδώ και καιρό(υψηλά ποσοστά επιτυχίας σε μαθήματα),είτε ξεκίνησε να το προσπαθεί μόλις λίγους μήνες(αμφιλεγόμενα ποσοστά),είτε ετοιμάζεται με ενθουσιασμό κι όραμα μελέτης να το πράξει αύριο(ανύπαρκτα ποσοστά ενδεχομένως).Η παραπάνω αντίληψη αδικεί κατάφωρα την οποιαδήποτε προσωπική προσπάθεια των φοιτητών για ένα ρεαλιστικό πλάνο μελέτης τους και οδηγεί αυτόματα στη διαγραφή εκείνων που υπολείπονται σε ποσοστά επιτυχίας μαθημάτων κι επομένως,θα στερηθούν μία παράταση σπουδών από τον υπό σύσταση Οργανισμό.

Με βάση τις παραπάνω δημοσιεύσεις(έγκυρες ή μη)και πάντα με σεβασμό στις προτάσεις των συναδέλφων μας στο ΕΚΠΑ αλλά και στα υπόλοιπα Ιδρύματα της χώρας τις οποίες κι αναμένουμε με ενδιαφέρον,δημοσιεύουμε το δικό μας εισηγητικό κείμενο με τις προτάσεις μας στο διάλογο για τη σύσταση του Οργανισμού του ΕΚΠΑ.

Θεωρούμε τις προτάσεις μας δίκαιες,εποικοδομητικές και ρεαλιστικές για το θέμα της παράτασης των σπουδών μας υπό προ΄υ΄ποθέσεις που αναπόφευκτα και με εκβιαστικό τρόπο θέτει η επιβεβλημένη από το νόμο 4009/2011 σύσταση Οργανισμών των Πανεπ/κών Ιδρυμάτων.Δε θα μπορούσαμε άλλωστε να συμβιβαστούμε με άλλες αυστηρότερες όπως τα κριτήρια συνδυασμού ποσοστών επιτυχίας σε μαθήματα κι ετών παράτασης λόγω του υψηλού βαθμού δυσκολίας των σπουδών μας,της μεγάλης τους διάρκειας και των απαιτητικών παρακολουθήσεων κλινικών,εργαστηρίων κλπ!Κατά συνέπεια,η πρόταση μας είναι δυνατό να ευνοήσει κι άλλες σχολές με λιγότερες απαιτήσεις στη φοίτηση και τη διάρκεια της!

Καλούμε τις υπόλοιπες σχολές του ΕΚΠΑ που πιθανόν επεξεργάζονται τις δικές τους προτάσεις ΝΑ ΣΥΜΠΡΑΞΟΥΝ μαζί μας με εμπιστοσύνη και πίστη στο δίκαιο αγώνα που οι"επί πτυχίω"Ιατρικής ΕΚΠΑ διεξάγουν εδώ και περίπου 3 έτη ενάντια στο νόμο Διαμαντοπούλου.

Ο απώτερος σκοπός είναι να εμφανιστούμε στο διάλογο που κληθήκαμε με ΜΙΑ ΕΝΙΑΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ,ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ ΝΑ ΕΙΣΑΚΟΥΣΘΕΙ!

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΟΙΝΟ ΣΤΟΧΟ:ΤΟ ΙΣΟΤΙΜΟ ΚΙ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΜΑΣ!

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΥΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΠΑΝΕΠ/ΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΣ!

ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΦΙΚΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΙΑΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ "ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ" ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΕΚΠΑ,ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ! emwin

Προς την επιτροπή σύστασης του Οργανισμού του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Αξιότιμοι κύριοι Καθηγητές,

Θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός φοιτητών που προσπαθούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους και οι οποίοι θίγονται άμεσα, με οριζόντιες διαγραφές, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι ιδιαίτερες συνθήκες που μπορούν να οδηγήσουν σε καθυστέρηση των σπουδών.

Επιπλέον, στην αδικία των επικείμενων οριζόντιων διαγραφών προστίθενται και τα εξής δεδομένα:

α) Στους φοιτητές αυτούς δεν δόθηκε η δυνατότητα εφαρμογής άλλων ευνοϊκών προβλέψεων (όπως, πχ των άρθρων 33 παρ.3, περί εγγραφής φοιτητών μερικής φοίτησης, του άρθρου 33 παρ. 4, περί διακοπής φοίτησης, του άρθρου 35 περί συμβούλου σπουδών, του άρθρου 80 παρ. 9δ περί δικαιώματος διακοπής των σπουδών "με έγγραφη αίτησή τους στη γραμματεία της οικείας σχολής... για όσα εξάμηνα, συνεχόμενα ή μη, επιθυμούν, και πάντως όχι περισσότερα από τον ελάχιστο αριθμό εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη πτυχίου σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών") λόγω μη ολοκλήρωσης των Οργανισμών (και ενδεχομένως και λόγω μη κατάρτισης του Κανονισμού των προπτυχιακών σπουδών, του άρθρου 34

β) Δεν υπάρχουν στοιχεία που να αποδεικνύουν την οικονομική επιβάρυνση των Σχολών, από τους λιμνάζοντες φοιτητές, καθώςοι επί πτυχίω φοιτητές που έχουν υπερβεί το όριο των ελάχιστων υποχρεωτικών ετών φοίτησης κάθε σχολής προσαυξημένης κατά τέσσερα ακαδημαϊκά εξάμηνα, στερούνται όλων των φοιτητικών προνομίων (συγγράμματα, φοιτητικό εισιτήριο, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, εστίαση, στέγαση, επιδόματα). Με βάση τον ίδιο το νόμο η χρηματοδότηση των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων γίνεται με βάση τους «ενεργούς» φοιτητές. (άρθ. 63 του ν. 4009/2011).

γ) Μέχρι σήμερα δεν έχει εφαρμοστεί στην πράξη το μέτρο της διαγραφής των φοιτητών οι οποίοι δεν εγγράφονται για δυο διαδοχικά εξάμηνα (παρ. 2 του άρθρου 33), που ουσιαστικά καθιστά τους ίδιους τους φοιτητές υπεύθυνους για τη συνέχιση ή μη των σπουδών τους και παράλληλα θα συμβάλει στην εκκαθάριση των μητρώων των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.

δ) Ο νομος δε λαμβάνει υπόψη τις ιδιαιτερότητες των σχολών κάθε ιδρύματος ( χρονική διάρκεια κάθε Σχολής, υποχρεωτική παρακολούθηση εργαστηρίων ή κλινικών κλπ>>)

ε) Οι αντίξοες οικονομικές συνθήκες που διέρχεται σήμερα η χώρα μας με κύρια χαρακτηριστικά, τα υψηλά ποσοστά ανεργίας και τις θολές εργασιακές σχέσεις. Έτσι, ακόμη κι όταν ένας φοιτητής καταφέρει να εργαστεί, κατά κανόνα δυσκολεύεται να το αποδείξει.

Αν και η πάγια θέση του Συλλόγου Φοιτητών Ιατρικής Αθηνών είναι να μην γίνει καμία διαγραφή φοιτητή, σε μια προσπάθεια όσο το δυνατόν πιο ανώδυνης μετάβασης στα νέα δεδομένα που θέτει ο νόμος 4009/2011, λαμβάνοντας υπόψη τη δυνατότητα που δίνει ο ίδιος ο Νόμος στα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της χώρας για τροποποιήσεις μέσω του Οργανισμού του ζητάμε :

Σε όλους τους φοιτητές που έχουν υπερβεί τον αριθμό εξαμήνων που απαιτείται για τη λήψη του πτυχίου, σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών της κάθε Σχολής προσαυξημένου κατά τέσσερα ακαδημαϊκά εξάμηνα, να δίνεται χρόνος ίσος με τον ελάχιστο αριθμό εξαμήνων. Το χρονικό αυτό διάστημα θα υπολογίζεται από την ημερομηνία έγκρισης του προσχέδιου του Οργανισμού. Προϋπόθεση γι αυτό θα είναι η έγγραφη δήλωση των φοιτητών ότι επιθυμούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, αλλά και η συμμετοχή τους στις εξετάσεις των μαθημάτων που οφείλουν για τη λήψη του πτυχίου τους, σε κάθε ακαδημαϊκό έτος της παράτασης που θα λάβουν για την ολοκλήρωση των σπουδών τους. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις να υπάρχει δυνατότητα επιπρόσθετης παράτασης ύστερα από αιτιολογημένη απόφαση της Συνέλευσης της κάθε Σχολής.

Επιπρόσθετα, ζητάμε το συνυπολογισμό της εξεταστικής του Σεπτεμβρίου εντός του καταληκτικού έτους της παράτασης που θα πάρουν οι φοιτητές αυτοί.

Κλείνοντας, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για τις προσπάθειες που καταβάλλετε προκειμένου να εξασφαλιστεί η ουσιαστική δυνατότητα ολοκλήρωσης των σπουδών μας.

Με ιδιαίτερη εκτίμηση,

Η επιτροπή της συνέλευσης των επί πτυχίω φοιτητών της Ιατρικής Σχολής Αθηνών

Καλησπέρα! Η ομάδα επί πτυχίω της Νομικής που ασχολείται με το φλέγον ζήτημα των διαγραφών και βρίσκεται σε άριστη συνεργασία με την αντίστοιχη ομάδα επί πτυχίω Ιατρικής ΕΚΠΑ και με την ομάδα φοιτητών "όχι στις διαγραφές" , κατέθεσε σήμερα ηλεκτρονικά τόσο στον κ.Χρυσανθάκη όσο και στη Σύγκλητο το σχετικό κείμενο με τις προτάσεις μας. Σας το παραθέτω εδώ μετά και την κατάθεσή του. Να σημειώσω ότι σε κάθε περίπτωση, είμαστε κατά των διαγραφών στο σύνολό τους και μόνο ως ύστατη λύση εφόσον δεν ευδοκιμήσει κάτι διαφορετικό, δεχόμαστε τα παρακάτω..

Αξιότιμε κύριε Χρυσανθάκη,

Ύστερα από την ολιγόλεπτη συνομιλία μας κατά την συνεδρίαση της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Αθηνών, την 29-05-2014, σας παραδώσαμε ένα υπόμνημα με τις ανησυχίες και τα αιτήματά μας σχετικά με την εφαρμογή της νομοθεσίας περί διαγραφών φοιτητών βάσει του χρόνου εισαγωγής τους στα ιδρύματα.

Ως μερίδα των απειλούμενων με διαγραφή φοιτητών της Νομικής Σχολής Αθηνών επιθυμούμε να σας καταστήσουμε σαφές ότι είμαστε εναντίον κάθε μέτρου που πλήττει το δικαίωμά μας στη μάθηση και στην επαγγελματική αποκατάσταση. Επιπλέον, κατ’ εφαρμογή του νόμου θέλουμε να αιτηθούμε να συμπεριλάβετε στον καταρτισθησόμενο Οργανισμό ευνοϊκές προϋποθέσεις που θα μας οδηγήσουν στο στόχο μας, ήτοι την αποφοίτηση.

Οι προτάσεις μας αφορούν στην αναστολή του μέτρου των διαγραφών για ν έτη (όσα τα έτη σπουδών), από την έναρξη του επόμενου ακαδημαϊκού έτους (2014-2015) και εντεύθεν, έως της οποίας ουδεμία διαγραφή να λάβει χώρα. Αν η αναστολή των ν ετών, προκειμένου να γίνει δεκτή απαιτεί κριτήρια, θα σας παρακαλούσαμε να συμπεριλαμβάνατε και να αξιώνατε να δηλώνει κάθε πληττόμενος φοιτητής αν επιθυμεί να συνεχίσει τις σπουδές του και να διαπιστώνεται η αποδεδειγμένη συμμετοχή του στην εκπαιδευτική διαδικασία (παρακολουθήσεις, δηλώσεις μαθημάτων, εξετάσεις κ.α.). Σε καμία περίπτωση να μην ληφθεί υπόψη ο αριθμός μαθημάτων στα οποία έχει ήδη επιτύχει, διότι έτσι του στερείται εκ των προτέρων η δυνατότητα να εντείνει τις προσπάθειές του για ολοκλήρωση των σπουδών του. Μετά το πέρας των ν ετών τα όργανα κάθε σχολής να είναι επιφορτισμένα με τον επιπλέον έλεγχο συνδρομής ιδιαίτερων προϋποθέσεων και την εξασφάλιση της ομαλής πορείας προς αποφοίτηση, ειδικά όσων αγωνίζονται εν μέσω δυσχερών οικονομικών και κοινωνικών συνθηκών, οι οποίες αποδεικνυόμενες να αποτελέσουν ένα επιπρόσθετο κριτήριο ώστε να δικαιολογηθεί η πέραν των ν ετών καθυστέρηση.

Σας επισυνάπτουμε το από 29-05-2014 υπόμνημά μας, το οποίο έχει κατατεθεί στην γραμματεία της Συγκλήτου και της Νομικής Σχολής, καθώς και την επιστολή της Κοσμήτορος κ. Καλλινίκου προς τον υπουργό παιδείας για αναστολή του μέτρου των διαγραφών, μετά από σχετική απόφαση της Συνέλευσης της Νομικής σχολής.

Ευελπιστούμε στην ευνοϊκή μεταχείρισή μας και στην ευόδωση των προσπαθειών μας για συμμετοχή στο κοινωνικό γίγνεσθαι.

Με εκτίμηση

Εκπρόσωποι μερίδος επί πτυχίω φοιτητών Νομικής Σχολής Αθηνών

ΥΓ. Myriam, Comfortably Numb, ISOLDE, δυστυχώς μόλις επέστρεψα σπίτι οπότε και δεν μπόρεσα να αναρτήσω το κείμενο στο FB νωρίτερα, χαίρομαι που όμως κάποιος συνάδελφος φοιτητής το έπραξε ήδη και τον ευχαριστώ

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest syntaxidiotis

Παραμένω επιφυλακτικός με τον νέο υπουργό παιδείας.Πάντως αυτός θα καταφεύγει λιγότερο συχνά στο νομικό συμβούλιο του κράτους προκειμένου να

ελέγχει τη συνταγματικότητα των νόμων που εμπνέεται.(΄Οντας συνταγματολόγος και ο ίδιος).

Ελπίζω εκείνη η ομιλία που είδαμε αναρτημένη εδώ από το 2012 να ήταν απλώς μια επιβεβλημένη υπεράσπιση της κομματικής γραμμής(αναφερόταν γενικά στο νόμο).Πάντως είμαι γενικά δύσπιστος με όλους και με όλα,ιδιαίτερα μετά την λοξοδρόμηση του Μυλόπουλου.

Πάντως ατυχείς δηλώσεις κάνουν πολλοί.

Ας δούμε,λοιπόν,μια τέτοια ατυχή δήλωση που έκανε όσο ζούσε ο Στέλιος Καζαντζίδης και αφορά ζητήματα κουζίνας και γεύσεων.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest syntaxidiotis

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΡΑΦΕΝΤΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.

Κατά την τελετή παράδοσης-παραλαβής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, ο κ. Κ. Αρβανιτόπουλος δήλωσε τα εξής:

«Να καλωσορίσω τον κ. Ανδρέα Λοβέρδο και τους δύο νέους Υφυπουργούς κ.κ. Αλέξανδρο Δερμεντζόπουλο και Κώστα Κουκοδήμο και να ευχηθώ καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο που έχουν.

Θέλω να ευχαριστήσω και τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, αλλά και τους διοικητικούς υπαλλήλους του Υπουργείου για την τιτάνια προσπάθεια που έκαναν να θωράκισουν το εκπαιδευτικό σύστημα.
Θέλω να τους ευχαριστήσω γιατί συνέβαλαν τα δύο αυτά χρόνια στην υλοποίηση σημαντικών βαθιών δομών και μεταρρυθμίσεων του συστήματος.
Θέλω να τους ευχαριστήσω γιατί κάναμε πολλά και την Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια και στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση .

Εφαρμόσαμε ένα νόμο για τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας, που έμενε ανεφάρμοστος. Ολοκληρώσαμε την αξιολόγηση όλων των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων την τελευταία διετία από εσωτερικούς κι εξωτερικούς αξιολογητές.

Πραγματοποιήσαμε το σχέδιο Αθηνά, συγχωνεύοντας 134 Τμήματα και 4 Ιδρύματα εξορθολογίζοντας τον Ακαδημαϊκό χάρτη της χώρας, όταν στο παρελθόν σπέρναμε δεξιά και αριστερά, χωρίς έρευνα και μελέτη, Τμήματα και Ιδρύματα. Και τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα καταθέτουν τους οργανισμούς τους, αφού έχουν εκλέξει Συμβούλια Ιδρυμάτων, αλλά και όλα τα όργανα διοίκησης.

Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση επαναφέραμε την αξιολόγηση μετά από 32 χρόνια και αυτό το θεωρώ ιστορικό και θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συντελεστές αυτής της προσπάθειας. Επαναφέραμε και θεσμοθετήσαμε τις εξετάσεις στα Δημόσια Πρότυπα Σχολειά, έναν σημαντικό αταξικό θεσμό που η επιτυχία του και η αποδοχή του φαίνεται από το γεγονός ότι αυξήθηκαν οι αιτήσεις φέτος.

Ψηφίσαμε, υλοποιούμε και εφαρμόζουμε το Νόμο για το Νέο Λύκειο, με την Τράπεζα Θεμάτων, που παρότι έχει κακοποιηθεί από την αριστερή προπαγάνδα , θεωρώ ότι αντικειμενικοποιεί τις εξετάσεις και συμβάλλει ταμάλα στην αναβάθμιση της ποιότητας του εκπαιδευτικού μας συστήματος –κυρίως στου δευτέρου βαθμού-. Μειώσαμε τα μαθήματα στις εισαγωγικές στα τέσσερα βασικά του κορμού.

Προχωρήσαμε στη συνολική αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης με τις νέες ειδικότητες στα ΕΠΑΛ, τον εξορθολογισμό των εκπαιδευτικών αντικειμένων στα Τεχνολογικά μας Ιδρύματα , στην εισαγωγή του ετήσιου θεσμού της Μαθητείας. Γιατί βασικός μας στόχος ήταν να σχεδιάσουμε μια εκπαίδευση, η οποία θα συναρθρώνεται με τις αναπτυξιακές στρατηγικές της χώρας.
Θέλω, λοιπόν, να ευχαριστήσω όλους, όσοι συνέβαλλαν σε αυτή την προσπάθεια και εκκρεμούν αυτή τη στιγμή προς ψήφιση τρία νομοσχέδια.

Το ένα έχει κατατεθεί στη Βουλή για τη Νέα Τεχνολογία, το άλλο αφορά στην Ειδική Αγωγή που έχει περάσει από διαβούλευση και επίκειται η κατάθεσή του και ένα τελευταίο που αφορά στην απόδοση νομικού προσώπου στις Θρησκευτικές Κοινότητες στο οποίο έχει ολοκληρωθεί η διαβούλευση του.
Θέλω, λοιπόν, να ευχηθώ Καλή επιτυχία, στους νέους συναδέλφους και ιδιαίτερα στον νέο Υπουργό, τον επικεφαλής του Υπουργείου Παιδείας.

Είναι ένα έργο δύσκολο, είναι ένα έργο που όλοι συνεχίζουμε στα βήματα του προηγούμενου και πρέπει να το κάνουμε αυτό γιατί έτσι εξασφαλίζεται η επιτυχία των μεταρρυθμίσεων στην Παιδεία.

Και θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου όλους και του υφυπουργούς κ. Κεδίκογλου και Γκιουλέκα για όλα, όσα προσέφεραν σε αυτή την εθνική προσπάθεια. Θέλω, να πω επίσης, ως κατακλείδα όλης αυτής της παρουσίας εδώ, ότι γνωρίζετε, κάλλιον εμού, εσείς, οι συντάκτες που καλύπτετε το χώρο της παιδείας, ότι είναι ο πλέον ευαίσθητος τομέας ευθύνης.

Η ευθύνη ενός Υπουργού σε αυτό το πόστο, είναι να προχωράει, να εφαρμόζει, να υλοποιεί, να συγκρούεται όταν πρέπει, όσο πρέπει και όχι άσκοπα.
Συγκρουστήκαμε εκεί που έπρεπε, όσο έπρεπε όχι άσκοπα, αλλά προχωρήσαμε πολλά πράγματα.
Για άλλη μια φορά να καλωσορίσω τον Ανδρέα τον Λοβέρδο και να του ευχηθώ από καρδιάς καλή τύχη».
Τροποποιήθηκε από syntaxidiotis

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Είδαμε το στιγμιότυπο και...........ΚΑΤΑΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑΜΕ ΟΛΟΙ!!!

ΤΙ ΧΑΣΑΜΕ,βρε παιδί μου.....ΧΡΥΣΟΣ και ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!

Ούτε ο Παπανούτσος τέτοια μεταρρύθμιση!!!

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest syntaxidiotis

ΚΑΘΕ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ.Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΡΑΣΕΙ ΑΝΑΛΟΓΩΣ.

Τροποποιήθηκε από syntaxidiotis

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Δημιουργία νέας...