Jump to content
Sylvia Plath

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Recommended Posts

Συγνώμη,θα πάει σε σύνοδο πρυτάνεων ντυμένη σαν λαμέ πυγολαμπίδα και από μπροστά γυμνή?Αυτή δεν είναι απλά στυλιστική πρόταση... Είναι ο αρμαγεδώνας της μόδας.

Εσύ φταίς με τις ιδέες σου για στυλιστική ανανέωση όσων συναντιώνται με πρυτάνεις!Εμείς,"τσιμπήσαμε"γιατί άνθρωποι είμαστε κι έχουμε φαντασία!Τι να κάνουμε τώρα;

Ούτε γω,ούτε ο sp_io φταίμε ΑΛΛΑ ΕΣΥ!!!!!!!! empokeye Απόψε,έχεις καταρρίψει κάθε προηγούμενο ατομικό σου ρεκόρ στο"ανακάτεμα"!!!!!!!!!!

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest syntaxidiotis

Σαφή θέση υπερ των ιδιωτικών πανεπιστημίων παίρνει Το Ποτάμι με κείμενο που συνοψίζει τις θέσεις του κόμματος για την Παιδεία.

«Το άγχος μας τώρα», λένε από Το Ποτάμι, «είναι να φθάσουμε σε όλη την Ελλάδα». Η ένταση των τελευταίων ημερών του προεκλογικού αγώνα όμως δεν τους αποσπά από την επεξεργασία του προγράμματός τους. Ετσι και αυτήν την εβδομάδα απαντούν σε όσους τους κατηγορούν ότι δεν έχουν σαφείς θέσεις δίνοντας στη δημοσιότητα – από τις σελίδες των «ΝΕΩΝ» – τις προτάσεις τους για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Το Ποτάμι τάσσεται σαφέστατα υπέρ της ίδρυσης μη κρατικών πανεπιστημίων. Η θέση αυτή είχε ήδη γίνει γνωστή από όσα πρότειναν για τη συνταγματική αναθεώρηση, κατά τη διάρκεια της οποίας θεωρούν επιβεβλημένη την κατάργηση του άρθρου 16. Τώρα όμως εξηγούν τους λόγους για τους οποίους την υποστηρίζουν. Οπως γράφει μάλιστα ο συντάκτης των επεξεργασμένων θέσεων για την Παιδεία: «Κανονικά οι μόνοι που θα έπρεπε να αντιδρούν στην ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων στην Ελλάδα θα ήταν τα πανεπιστήμια του εξωτερικού (και δεν εννοούμε μόνο αυτά στην Αγγλία αλλά και εκείνα στη Βουλγαρία ή τη Ρουμανία) που για αυτά οι Ελληνες αποτελούν σημαντική πηγή εσόδων».

Το σκεπτικό του κόμματος είναι ότι η συνύπαρξη των δημόσιων με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα ενδυναμώσει τα πρώτα, μέσω του ανταγωνισμού. Δεν παραλείπουν δε να επισημάνουν ότι αυτό θα μπορούσε να συνεπάγεται μια διόλου αμελητέα «ροή συναλλάγματος» προς την Ελλάδα.

Οταν ο Θεοδωράκης βρέθηκε στην Πλατεία της Νέας Σμύρνης τη Δευτέρα, μια ομάδα φοιτητών τον περίμενε υπομονετικά για να μιλήσει ιδιαιτέρως μαζί του. Η επιμονή τους έκανε εντύπωση στους συνεργάτες του. Στις περισσότερες περιοδείες του άλλωστε, λέει ο ίδιος, νέοι άνθρωποι τον ρωτούν με αγωνία τι πιστεύει και τι προτείνει για τα ελληνικά πανεπιστήμια. Με αφορμή λοιπόν την παρέα της Νέας Σμύρνης, Το Ποτάμι αποφάσισε να συνοψίσει όσα κατά καιρούς ο ιδρυτής του έχει δηλώσει σχετικά με τα ΑΕΙ.

Φυσικά, σημαντικό ρόλο για την επιλογή του χρόνου δημοσιοποίησης έπαιξαν και τα δημοσκοπικά δεδομένα που εμφανίζουν το κόμμα του Θεοδωράκη να έχει ρεύμα στους ψηφοφόρους νεότερων ηλικιών.

Οι φράσεις που συνοψίζουν την ποταμική πρόταση είναι τρεις: «Περισσότερη αυτονομία στα Πανεπιστήμια», «εκπαιδευτική εξωστρέφεια» και «να επιστρέψουν πίσω τα καλά μυαλά». Προτείνουν κάθε Σχολή να συναποφασίζει μαζί με το υπουργείο τον αριθμό των εισακτέων (και με βάση αυτόν να λαμβάνει την ανάλογη χρηματοδότηση), την κατανομή του προϋπολογισμού της και τη διάρθρωση του προσωπικού της. Παράλληλα, ζητούν κάθε Σχολή ξεχωριστά να αποφασίζει ποια και πόσα μαθήματα των Πανελληνίων θα πρέπει να δώσουν οι υποψήφιοι που θέλουν να εισαχθούν σε αυτήν και τι συντελεστή βαρύτητας θα έχει το κάθε μάθημα.

Θεωρούν σημαντική την ίδρυση αγγλόφωνων προγραμμάτων στα ελληνικά πανεπιστήμια προκειμένου αυτά να προσελκύουν και ξένους φοιτητές. Μιλούν παράλληλα για τακτική αναθεώρηση (π.χ. ανά πενταετία) του προγράμματος σπουδών και επιθυμούν να δημιουργηθούν κίνητρα για την κινητικότητα των διδασκόντων.

Τέλος, πιστεύουν ότι η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων θα έχει ως αποτέλεσμα ένα μεγάλο μέρος του ερευνητικού και ακαδημαϊκού προσωπικού που αναγκάζεται να εγκαταλείψει τη χώρα να παραμείνει εντός συνόρων.

Οι όροι του παιχνιδιού

Για να απαντήσουν στην απέναντι πλευρά, σε όσους απορρίπτουν χωρίς δεύτερη σκέψη την ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων, επικαλούνται μια πάγια – για τα περισσότερα ζητήματα – άποψή τους: «Να θέσουμε τους όρους του παιχνιδιού». Τονίζουν λοιπόν ότι ήδη στη χώρα λειτουργούν ιδιωτικά ΙΕΚ ως παραρτήματα ξένων πανεπιστημίων «χωρίς κανένας να ελέγχει πραγματικά την ποιότητά τους».

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

O.K.Αναμενόμενο,νομίζω!

Το σχόλιο είναι για το προηγούμενο ποστ,εννοείται!!!!!!

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest syntaxidiotis

O.K.Αναμενόμενο,νομίζω!

Το σχόλιο είναι για το προηγούμενο ποστ,εννοείται!!!!!!

Πάλι καλά που συμπλήρωσες το ΟΚ αναμενόμενο,διότι εσύ με σόκαρες αυτή τη φορά...

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θαυμάσιο χθεσινό άρθρο για το πως δρομολογείται με αριστοτεχνικό τρόπο από την παρούσα κυβέρνηση η δημιουργία στη συνείδηση του μέσου πολίτη της ανάγκης για την επιβολή του ιδιωτικού πόλου εκπαίδευσης με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για το δημόσιο πόλο!

http://www.efsyn.gr/?p=202772

01/06/14 print.gif ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Η κυβέρνηση δημιουργεί αλυσιδωτές κρίσεις στα δημόσια Πανεπιστήμια για να ανοίξει λεωφόρους ταχείας κυκλοφορίας στα ιδιωτικά.
Τα «μη κρατικά – μη κερδοσκοπικά Πανεπιστήμια» είναι φτηνά σε υποδομές ιδιωτικά Πανεπιστήμια με ακριβά δίδακτρα. Σπουδές ταχύρρυθμες, φτηνές και τυποποιημένες, σπουδές-φασόν, κάτω από φανταχτερούς τίτλους, που σημασία πια δεν θα έχει το περιεχόμενό τους αλλά ο τρόπος που θα διαφημίζονται

Του Χρήστου Κάτσικα

getFileAr898chive-315x230.jpgΗ αναθεώρηση του άρθρου 16, για την ίδρυση και λειτουργία μη κρατικών και μη κερδοσκοπικών Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, είναι μία από τις 31 προτάσεις του πρωθυπουργού Αντ. Σαμαρά για την αναθεώρηση του Συντάγματος, που αποτελεί το δεύτερο μεθοδευμένο βήμα της κυβέρνησης για την εισβολή του ιδιωτικού στον χώρο της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Εχει προηγηθεί λίγο πριν από τις εκλογές η ψήφιση τροπολογίας στη Βουλή που ουσιαστικά και τυπικά αναγνωρίζει πάσης φύσεως πτυχία πέρα από αυτά του δημόσιου Πανεπιστημίου.

Τα τελευταία χρόνια, τόσο στην Ελλάδα όσο και στις άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης, τα Πανεπιστήμια δέχονται σκληρή κριτική τόσο από επιχειρηματικούς κύκλους όσο και από τις ίδιες τις κυβερνήσεις. Ιδιαίτερα τα χρόνια του Μνημονίου, η κυβέρνηση αντιμετωπίζει το δημόσιο Πανεπιστήμιο ως προβληματική δημόσια επιχείρηση που πρέπει να «εξυγιανθεί», όπως άλλες δημόσιες επιχειρήσεις! Οπως φαίνεται, ακολουθεί το πρότυπο «εξυγίανσης» της αγοράς τηλεπικοινωνιών, αερομεταφορών, ενέργειας, υγείας: προηγείται η απαξίωση του δημόσιου φορέα και η τεχνητή δημιουργία έτοιμης «πελατείας» για τους ιδιώτες που θα ενσκήψουν.

Επιδέξια και αθόρυβα, με τη βοήθεια του τακτοποιημένου λόγου μιας νέας ( ; ) μεταρρυθμιστικής σταυροφορίας, όπου σκόπιμα έχει υποκατασταθεί η αναζήτηση των αιτιών από τη διαπίστωση των αποτελεσμάτων, όλος ο προβληματισμός μοιάζει με τη θεωρία του πεπρωμένου στη θρησκευτική σκέψη, όπου οι άνθρωποι αναφωνούν «είναι θέλημα θεού» για να εξηγήσουν ή να δικαιολογήσουν μια ορισμένη εξέλιξη των πραγμάτων: τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια είναι η λύση!

Πανεπιστημιακά πακέτα

Αν, όμως, τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια είναι η απάντηση, ποια ακριβώς είναι η ερώτηση; Μήπως θα πάψουν να πληρώνουν δίδακτρα οι πάνω από 50.000 προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί Ελληνες φοιτητές που σπουδάζουν σε Πανεπιστήμια του εξωτερικού με ετήσιο συνολικό κόστος 1 δισ. ευρώ; Μήπως μέσω του ανταγωνισμού θα βελτιωθούν οι σπουδές στα δημόσια Πανεπιστήμια; Να το πούμε καθαρά και ας μην αμφιβάλλει κανείς: Η κυβέρνηση, ως παλιός ευαγγελιστής της αγοράς, έχει μια κεντρική κατεύθυνση για τον εαυτό της και μια πολύ συγκεκριμένη «οδηγία» για τα Πανεπιστήμια. Η κατεύθυνση δεν είναι άλλη από τη μείωση της δημόσιας χρηματοδότησης των Πανεπιστημίων. Η «οδηγία» προς τους πανεπιστημιακούς συνοψίζεται στο εξής: «Βγάλτε το ψωμί σας μόνοι σας». Τι σημαίνει αυτό; Σπρώχνει τα Πανεπιστήμια να πουλάνε «σύντομα και βολικά» πακέτα κατάρτισης σε ιδιώτες, να συνδέσουν την έρευνά τους αποκλειστικά με τα στενά συμφέροντα των επιχειρήσεων, να αλλάξουν τα προγράμματα σπουδών τους έτσι ώστε να ταυτίζονται άμεσα με τις ανάγκες της αγοράς (το Τμήμα Αρχαιολογίας ή Ιστορίας να γίνει Τμήμα Ξεναγών για την τουριστική βιομηχανία κ.λπ.), να διαγράψουν όσους φοιτητές δεν είναι ανταγωνιστικοί, καθυστερούν τις σπουδές τους κ.λπ. ή να τους μετατρέψουν σε πελάτες επιβάλλοντας σιγά σιγά δίδακτρα.

Οφείλουμε από την αρχή να ξεκαθαρίσουμε τις έννοιες. Τι σημαίνει Πανεπιστήμια «μη κρατικά, μη κερδοσκοπικά»; Είναι φανερό ότι στη «σκιά» των «μη κρατικών Πανεπιστημίων» στρώνονται ήδη λωρίδες ταχείας κυκλοφορίας για την εισβολή του ιδιωτικού. Μη κρατικά, μη κερδοσκοπικά Πανεπιστήμια σημαίνει Πανεπιστήμια με δίδακτρα!

Ακριβώς σ’ αυτόν τον στόχο απαντά η ίδρυση ιδιωτικών Πανεπιστημίων (στην ουσία η νομιμοποίηση των Κέντρων Ελευθέρων Σπουδών, παραρτημάτων -φτηνών σε περιεχόμενο και υποδομές και ακριβών σε δίδακτρα- ξένων Πανεπιστημίων), καθώς γίνεται το μέσο για την «ορθολογικοποίηση του αριθμού των εισακτέων» (μείωση των προσφερόμενων θέσεων) στα δημόσια ΑΕΙ και τη μετακύλιση του κόστους σπουδών στις οικογένειες των υποψήφιων φοιτητών. Ετσι, με το σκιάχτρο της ίδρυσης των ιδιωτικών Πανεπιστημίων ωθούνται τα δημόσια Πανεπιστήμια να λειτουργήσουν με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, να μειώσουν τα χρόνια σπουδών, να επιβάλουν δίδακτρα, να κόψουν τα δωρεάν συγγράμματα, να ξεφορτωθούν ένα μέρος των φοιτητών στρέφοντάς το στην αγκαλιά του ιδιωτικού.

Ποιο είναι τελικά το «μη κρατικό και μη κερδοσκοπικό Πανεπιστήμιο» που το ζητάνε οι καιροί και εμείς του έχουμε κλείσει την πόρτα; Να το πούμε καθαρά:

1. Τα «μη κρατικά – μη κερδοσκοπικά Πανεπιστήμια» είναι φτηνά σε υποδομές ιδιωτικά Πανεπιστήμια με ακριβά δίδακτρα. Σπουδές ταχύρρυθμες, φτηνές και τυποποιημένες, σπουδές-φασόν, κάτω από φανταχτερούς τίτλους, που σημασία πια δεν θα έχει το περιεχόμενό τους αλλά ο τρόπος που θα διαφημίζονται και θα πλασάρονται. Αυτό θα φέρουν μαζί τους τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια.

2.Τα μόνα ιδιωτικά Πανεπιστήμια που μπορούν να ιδρυθούν στην Ελλάδα είναι τα γνωστά χαμηλότατης στάθμης παραρτήματα ξένων Πανεπιστημίων.

Πρόκειται για τα λεγόμενα Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών (ΚΕΣ), «Κολέγια» κ.λπ., τα οποία «αλιεύουν» κάθε χρόνο «πελάτες» ανάμεσα στο «μόνιμο απόθεμα» των υποψηφίων των πανελλαδικών εξετάσεων που δεν καταφέρνουν να πετύχουν την είσοδό τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ή που εισάγονται σε σχολές εκτός επιλογής τους. H προοπτική ίδρυσης μη κρατικών, μη κερδοσκοπικών Πανεπιστημίων φαντάζει ως χρυσή επενδυτική ευκαιρία για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Είναι φανερό ότι η νομιμοποίηση των Κέντρων αυτών θα αλλάξει δραματικά τον χάρτη της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης επιτρέποντας στα ξένα Πανεπιστήμια να ανοίγουν θυγατρικές επιχειρήσεις σαν αλυσίδες καταστημάτων fast-food οπουδήποτε προσφέρονται ικανοποιητικές συνθήκες κέρδους.

3. Η νομιμοποίηση των παραπάνω παραρτημάτων ή η ίδρυση νέων είναι το εργαλείο για την «ορθολογικοποίηση του αριθμού των εισακτέων» (μείωση των προσφερόμενων θέσεων) στα δημόσια ΑΕΙ και τη μετακύλιση του κόστους σπουδών στις οικογένειες των υποψήφιων φοιτητών. Τελικός στόχος, ο σταδιακός μετασχηματισμός των τριτοβάθμιων ιδρυμάτων σε επιχειρήσεις παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών, η μετάλλαξη της γνώσης από κοινωνικό αγαθό σε εμπορικό προϊόν και η μετατροπή της μόρφωσης από συλλογικό δικαίωμα σε ατομική επιλογή. Ας μην αμφιβάλλει κανείς. Με το σκιάχτρο της ίδρυσης των ιδιωτικών Πανεπιστημίων ωθούνται τα δημόσια να λειτουργήσουν με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, να μειώσουν τα χρόνια σπουδών και να στραφούν στην αγορά σε αναζήτηση νέων πηγών εσόδων (δίδακτρα, σύνδεση με επιχειρήσεις, μετατροπή σε επιχειρήσεις πώλησης υπηρεσιών).

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

http://www.avgi.gr/article/2853145/exo-apo-to-upourgeio-paideias- ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika --diathesimoi-tou-ekpa

Έξω από το υπουργείο Παιδείας οι "διαθέσιμοι" του ΕΚΠΑ
  • 02.06.2014 , 10:17
  • Τελευταία ενημέρωση : 02.06.2014, 10:34

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Παιδείας πραγματοποιούν αυτή την ώρα οι εργαζόμενοι στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο (ΕΚΠΑ) διαμαρτυρόμενοι για τις διαθεσιμότητες και τις απολύσεις.

Οι εργαζόμενοι του ΕΚΠΑ πραγματοποιούν και στάση εργασίας από τις 11 το πρωί ως τις 3 μετά το μεσημέρι.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

γαμωτο εχασα την ευκαιρια να βαψω ροζ το φορουμ! (το ροζακι δρα ψυχοθεραπευτικα) :lol:

παντως εγω αγορασα ροζ πλερεζες να φορεσω - μεσα στη βδομαδα αποχαιρεταμε τον αρβυ οπως διαδιδεται...

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

μεταφέρω μια ενημέρωση από "όχι στις διαγραφές των φοιτητών" για αυτούς που δεν έχουν "πρόσωπο του βιβλίου"

Eνημέρωση προς κάθε ενδιαφερόμενο:

Σήμερα το πρωί πραγματοποιήθηκε συνάντηση επί πτυχίο φοιτητών του τμήματος Βιολογίας,που κινδυνεύουν από το νόμο των διαγραφών,στο γραφείο του Κοσμήτορα της Σχολής Θετικών Επιστημών του Ε.Κ.Π.Α κ.Βαρώτσου.Σχετικά με τις διαγραφές λοιπόν ο Κοσμήτορας μας είπε τα εξής:

Η διάθεσή του είναι μην υπογράψει καμία διαπιστωτική πράξη διαγραφής φοιτητή και να μην καταστρέψει τη ζωή κανενός,όπως χαρακτηριστικά δήλωσε.Επειδή,όπως είπε όμως,θέλει να είναι νομότυπος,αλλά και δίκαιος,σε περίπτωση που του ζητηθούν διαγραφές,θα εξετάσει την κάθε περίπτωση υποψήφιας διαγραφής ξεχωριστά,σε συνάρτηση με τις δυνατότητες και ιδιαίτερες συνθήκες(προβλήματα κτλ) του καθενός,δίνοντας τη δυνατότητα σε όσους επιθυμούν να τελειώσουν να το πράξουν.Σκοπός του είναι να εξαντλήσει όλα τα δυνατά περιθώρια για να αποτραπεί μια διαγραφή και θα προσφέρει τη μέγιστη δυνατή βοήθεια σε όσους προσπαθούν να πάρουν το πτυχίο τους.Σε περίπτωση που εκβιαστικά του τεθεί να διαγράψει αδιακρίτως και αν δεν καταφέρει να προφυλάξει τους υπό διαγραφή φοιτητές που προσπαθούν να τελειώσουν,δήλωσε πως θα καταθέσει την παραίτησή του.Τέλος μας προέτρεψε να συγκεντρωθούμε στο διάβασμά μας και να γνωρίζουμε πως όσο είμαστε υπό την ''σκέπη'' του,θα το ''παλέψουμε'' και δε θα αφήσει να συμβεί τίποτα τουλάχιστον παράλογο.Φυσικά η κατανόησή του,όπως είπε, δε θα καλύπτει εξίσου κάποιον που επέδειξε πλήρη αδιαφορία και καθυστέρησε αδικαιολόγητα τις σπουδές του,χρησιμοποιώντας για παράδειγμα κάποιον που θα είχε κάνει καριέρα βουλευτή και θα αδιαφορούσε παράλληλα για τις σπουδές του.Όσον αφορά τα τεκταινόμενα με τους οργανισμούς,η απόψή του ήταν ότι πιθανόν να καταρτιστούν μέσα στο καλοκαίρι και το θέμα των διαγραφών να ξεκαθαρίσει μέσω αυτών.

Τροποποιήθηκε από hansolo

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

μεταφέρω μια ενημέρωση από "όχι στις διαγραφές των φοιτητών" για αυτούς που δεν έχουν "πρόσωπο του βιβλίου"

Eνημέρωση προς κάθε ενδιαφερόμενο:

Σήμερα το πρωί πραγματοποιήθηκε συνάντηση επί πτυχίο φοιτητών του τμήματος Βιολογίας,που κινδυνεύουν από το νόμο των διαγραφών,στο γραφείο του Κοσμήτορα της Σχολής Θετικών Επιστημών του Ε.Κ.Π.Α κ.Βαρώτσου.Σχετικά με τις διαγραφές λοιπόν ο Κοσμήτορας μας είπε τα εξής:

Η διάθεσή του είναι μην υπογράψει καμία διαπιστωτική πράξη διαγραφής φοιτητή και να μην καταστρέψει τη ζωή κανενός,όπως χαρακτηριστικά δήλωσε.Επειδή,όπως είπε όμως,θέλει να είναι νομότυπος,αλλά και δίκαιος,σε περίπτωση που του ζητηθούν διαγραφές,θα εξετάσει την κάθε περίπτωση υποψήφιας διαγραφής ξεχωριστά,σε συνάρτηση με τις δυνατότητες και ιδιαίτερες συνθήκες(προβλήματα κτλ) του καθενός,δίνοντας τη δυνατότητα σε όσους επιθυμούν να τελειώσουν να το πράξουν.Σκοπός του είναι να εξαντλήσει όλα τα δυνατά περιθώρια για να αποτραπεί μια διαγραφή και θα προσφέρει τη μέγιστη δυνατή βοήθεια σε όσους προσπαθούν να πάρουν το πτυχίο τους.Σε περίπτωση που εκβιαστικά του τεθεί να διαγράψει αδιακρίτως και αν δεν καταφέρει να προφυλάξει τους υπό διαγραφή φοιτητές που προσπαθούν να τελειώσουν,δήλωσε πως θα καταθέσει την παραίτησή του.Τέλος μας προέτρεψε να συγκεντρωθούμε στο διάβασμά μας και να γνωρίζουμε πως όσο είμαστε υπό την ''σκέπη'' του,θα το ''παλέψουμε'' και δε θα αφήσει να συμβεί τίποτα τουλάχιστον παράλογο.Φυσικά η κατανόησή του,όπως είπε, δε θα καλύπτει εξίσου κάποιον που επέδειξε πλήρη αδιαφορία και καθυστέρησε αδικαιολόγητα τις σπουδές του,χρησιμοποιώντας για παράδειγμα κάποιον που θα είχε κάνει καριέρα βουλευτή και θα αδιαφορούσε παράλληλα για τις σπουδές του.Όσον αφορά τα τεκταινόμενα με τους οργανισμούς,η απόψή του ήταν ότι πιθανόν να καταρτιστούν μέσα στο καλοκαίρι και το θέμα των διαγραφών να ξεκαθαρίσει μέσω αυτών.

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ!!!

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΗΤΟΡΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΟΥ ΕΚΠΑ ΚΟΥ ΒΑΡΩΤΣΟΥ!!!

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟ ΒΑΡΩΤΣΟ!!!

Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ,ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ,ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΥΦΛΗ!!!

ΗΔΗ,ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΜΕΡΙΔΑ ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΑΝΑΣΑ,ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΛΗΨΗ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ!!!

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΚΙ ΑΛΛΩΝ ΑΝΑΛΟΓΩΝ ΕΠΙΣΗΜΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ-ΘΕΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥΣ ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ!!!

Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ,hansolo!!! emthumbup

Τροποποιήθηκε από ISOLDE

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

γαμωτο εχασα την ευκαιρια να βαψω ροζ το φορουμ! (το ροζακι δρα ψυχοθεραπευτικα) :lol:

παντως εγω αγορασα ροζ πλερεζες να φορεσω - μεσα στη βδομαδα αποχαιρεταμε τον αρβυ οπως διαδιδεται...

Ναι,νομίζω ότι θα πρέπει να αρχίζεις να ετοιμάζεις τo δικό σου ρεπερτόριο για την αποχώρηση του Ακατανόμαστου! emserenade

Εγώ,έχω ετοιμάσει το δικό μου,πάντως! Πρέπει να είμαστε ON TIME!! :lol:

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest syntaxidiotis

Μερικές αντιδράσεις από τη δημοσίευση στο φέισμπουκ.

K.P. : Μπράβο στον κύριο Κοσμήτορα! Και πάλι μπράβο! Εξαιρετική απάντηση! Ειδικά το παράδειγμα με το βουλευτή αιώνιο φοιτητή είναι εξαιρετικό από κάθε άποψη. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΗ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ.
 
A. P. :Ο Βαρώτσος αν και σεισμολόγος δεν επιθυμεί τις δονήσεις που προκαλεί το Υπουργελοίο Παιδείας ουτε υποκύπτει να καταγράψει σε καμια κλιμακα ρίχτερ την καταστροφή που επιβάλλουν οι επιτελάρχες της ''αναμόρφωσης'' της ανώτατης εκπαίδευσης! Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε ειναι τα αποδεικτικά στοιχεία υπεράσπισής μας..τα μαθήματα οι εγγραφές μας κ η παρουσια μας στις εξεταστικές!Καλό μας διάβασμα!
 
K.P. :Πολύ σωστά, ! Και μακάρι ο κ. Βαρώτσος να αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση για ΟΛΟΥΣ τους κοσμήτορες των ελληνικών ΑΕΙ.
 
A. P. : Το ίδιο πράγμα έχει εκφρασει κ ο Κοσμήτορας της σχολής των θετικών επιστημών του ΑΠΘ όπως εχει τονιστεί από προηγούμενη ανάρτηση....Στον πόλεμο που μας εχει κυρηχτεί έχουμε τουλάχιστον συμμάχους.Bεβαια..μόνοι ειμαστε στο πεδίο της μάχης..με οπλα τα βιβλία μας κ την επίδοσή μας!Η αναστολή των διαγραφών μας εξαρτάται και από ΕΜΑΣ!
 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest syntaxidiotis

Ο υπουργός τίμησε τους φοιτητές της Νομικής που επικράτησαν επί της ομάδας του Πανεπιστημίου του Harvard

02/06/2014 20:17

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

 «Η επιτυχία των φοιτητών μας απέναντι στην ομάδα του Πανεπιστημίου του Harvard επιβεβαιώνει πως έχουμε καλά Πανεπιστήμια, καλούς Καθηγητές, καλούς φοιτητές που δεν έχουν να φοβηθούν τον ανταγωνισμό».
Αυτό τόνισε ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος, τιμώντας σήμερα Την Ομάδα προπτυχιακών φοιτητών της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών η οποία κατέκτησε την πρώτη θέση στον Παγκόσμιο Γύρο του Διεθνούς Πανεπιστημιακού Διαγωνισμού εικονικής δίκης ELSA Moot Court Competition on World Trade Organization Law (EMC2) επικρατώντας στον Μεγάλο Τελικό επί της ομάδας του Πανεπιστημίου του Harvard, και σήμείωσε: «Έχουμε κάνει τα αναγκαία βήματα, μέσα από το Σχέδιο Αθηνά και την Σύνδεση του Ακαδημαϊκού με τον Αναπτυξιακό Χάρτη της Χώρας αλλά και την διαδικασία Εσωτερικής Αξιολόγησης και Ακαδημαϊκής Πιστοποίησης, προκειμένου τα Ελληνικά Πανεπιστήμια να γίνουν πραγματικοί θύλακες Αριστείας. Γιατί ο πλούτος, το συγκριτικό πλεονέκτημα των Πανεπιστημίων μας, είναι το ίδιο το ανθρώπινο δυναμικό».
Η Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών συμμετείχε φέτος για δεύτερη φορά στο διαγωνισμό EMC2 και η Ομάδα της αποτελείτο από τους προπτυχιακούς φοιτητές κ.κ. Άννα Βεντουράτου, Περσεφόνη Βερνάδου, Παναγιώτη Θεοδωρόπουλο και Παναγιώτη Κυριάκου. Η Ομάδα προετοιμάστηκε υπό την επιστημονική επίβλεψη και καθοδήγηση του υπό διορισμό λέκτορα κ. Αναστασίου Γουργουρίνη, συνεπικουρούμενου από τις προπτυχιακές φοιτήτριες κ.κ. Μαρία Κώτση, Αικατερίνη Νικολάου και Αικατερίνη Χαραρά (μέλη της περσινής Ομάδας που εκπροσώπησαν, επίσης με εξαιρετική επιτυχία, τη Νομική Σχολή Αθηνών στον ίδιο διαγωνισμό), ως assistant-coaches.
Ο διαγωνισμός EMC2 διοργανώνεται για δωδέκατη συνεχή χρονιά από την European Law Students’ Association (ELSA), υπό την αιγίδα, και με την υποστήριξη, του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου και αποτελεί προσομοίωση της διαδικασίας δικαστικής επίλυσης διακρατικών εμπορικών διαφορών. Κάθε συμμετέχουσα ομάδα φοιτητών πρέπει να υποστηρίξει γραπτώς (με νομικά υπομνήματα), όσο και προφορικώς (με επίσημη αγόρευση) ενώπιον ενός πάνελ ειδικών του Δικαίου του Διεθνούς Εμπορίου, τόσο την πλευρά του προσφεύγοντος κράτους (Complainant) όσο και του καθ’ ου η προσφυγή κράτους (Respondent). Φέτος, συμμετείχαν στο διαγωνισμό 117 Πανεπιστήμια από όλο τον κόσμο.
Η Ομάδα της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών είχε προκριθεί στον Παγκόσμιο Γύρο του φετινού διαγωνισμού EMC2 μετά την εξαιρετική απόδοσή της στον Περιφερειακό Γύρο του εν λόγω διαγωνισμού στην Πράγα τον Μάρτιο 2014, όπου, εκτός άλλων, ο κ. Παναγιώτης Κυριάκου είχε λάβει και το Βραβείο για τον Καλύτερο Αγορητή της Προκριματικής Φάσης.

ΣΧΟΛΙΟ: ΑΝ ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ...

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest syntaxidiotis

Αυτά είχε πει η ΄Αννα Διαμαντοπούλου για τους λιμνάζοντες στις 28 Μαρτίου:

Και ερχόμαστε στη διάρκεια σπουδών: Θα σας πω πάλι ένα ενδιαφέρον στιγμιότυπο το οποίο το λέω συχνά γιατί έγινε μπροστά σε 400 άτομα: Είμαστε σε μια εκδήλωση για τον Πλάτωνα στο Μουσείο της Ακρόπολης και παίρνει το λόγο ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών, ο κ. Πελεγρίνης. Εκείνη την εποχή, μια από τις συγκρούσεις είναι το θέμα των αιώνιων φοιτητών και γιατί δεν πρέπει να σταματήσει αυτός ο θεσμός των αιώνιων φοιτητών. Λέει, λοιπόν ο κ. Πελεγρίνης ο οποίος όπως ξέρετε είναι και Καθηγητής της Φιλοσοφικής: «Αυτό που θα σας πω θέλω να το ακούσει η κα Υπουργός, για να κατανοήσει το λάθος της. Ο Αριστοτέλης έμεινε στη σχολή του Πλάτωνα 20 χρόνια. Δηλαδή εάν τότε ήταν Υπουργός η Διαμαντοπούλου, θα έδιωχνε τον Αριστοτέλη από τη Σχολή του Πλάτωνα»! Στη συζήτηση με τους αιώνιους φοιτητές, υπάρχει πάντοτε το εξής επιχείρημα: «Και τι σας πειράζει αφού ούτε βιβλία παίρνουν, ούτε πάσο έχουν ούτε αυτό ούτε εκείνο, ασ’ τους εκεί και τι σε πειράζουν εσένα;» Όταν γίνεται η αξιολόγηση των Πανεπιστημίων σε διεθνές επίπεδο, ένα από τα στοιχεία της αξιολόγησης είναι ο μέσος όρος αποπεράτωσης σπουδών. Όταν εμείς έχουμε μέσο όρο αποφοίτησης 7,5-8 χρόνια σε σχολές 4ετούς φοίτησης, αμέσως-αμέσως τα Πανεπιστήμιά μας πάνε κάτω. Δεύτερον, πώς να οργανώσεις τις εξετάσεις; Οργανώνουμε εξετάσεις για 100 κι έρχονται 300. Δεν ξέρει κανείς πόσοι θα έρθουν για εξετάσεις.

Να σας πω τώρα για τον πολιτικό τι σημαίνει αυτή η απόφαση; 180.000 άτομα απέναντι του, Χ 2-3 άτομα οι οικογένειές τους…θυμάμαι ελάχιστοι μόνο βουλευτές είχαν βγει τότε να στηρίξουν την ιστορία των αιώνιων φοιτητών γι’ αυτό το λόγο. Γι’ αυτό και είπα ως αρχική παρατήρηση, πως κάθε απόφαση στο χώρο της παιδείας έχει τεράστια ακροατήρια με τα οποία πάρα πολύ εύκολα έρχεσαι σ’ επαφή. Όταν κάποιος μένει 8 χρόνια μέσα στο Πανεπιστήμιο, διαλύει και την ίδια τη ζωή του. Εδώ δεν είμαι ακόμη σίγουρη αν θ’ αλλάξει ή όχι, αλλά αυτό πια που περιμένω να δω είναι ποιοι θ’ αντιδράσουν. Ξέρετε πολύ καλά ότι οι Πρυτάνεις έχουν τοποθετηθεί υπέρ της διαιώνισης του μέτρου των αιωνίων φοιτητών. Στο θέμα της ποιότητας σπουδών, θα μπορούσα να πω πολλά ακόμη γιατί είναι και πολλά πράγματα που αφορούν τους φοιτητές, ο Συνήγορος του Φοιτητή, γιατί υπάρχει μια αυθαιρεσία από πλευράς των καθηγητών πολλές φορές ή το πώς πρέπει ν’ αντιμετωπίζουμε με διαφορετικό τρόπο τη μέριμνα των φοιτητών, με πόρους διαφορετικούς, με σωστή χρησιμοποίηση των πόρων.

Ξέρετε, είδαμε να κλείνει το Πανεπιστήμιο Αθηνών για τους διοικητικούς. Εγώ θέλω να μάθω γιατί δεν ρώτησε κάποιος από τους δημοσιογράφους τον κ. Πελεγρίνη γιατί δεν έκλεισε το Πανεπιστήμιο όταν επί τόσα χρόνια οι εστίες που είναι για τους φοιτητές ήταν νοικιασμένες σε αλλοδαπούς και άλλους άσχετους με το πανεπιστήμιο; Ήξεραν όλοι ότι οι εστίες του Πανεπιστημίου ήταν νοικιασμένες. Ούτε κανείς έκλεισε ούτε κανείς έβαλε θέμα. Αυτά όμως δε λέγονται στο δημόσιο διάλογο. Και νομίζω έχουμε και οι δυο την εμπειρία από το να τα λες και να μην ακούγονται και να μην τ’ αναπαράγει κανείς, εκτός από ελάχιστους δημοσιογράφους, ένας από τους οποίους είναι σήμερα εδώ μέσα και δε θέλω ν’ αναφερθώ, γιατί ίσως του κάνω κακό.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
. Λέει, λοιπόν ο κ. Πελεγρίνης ο οποίος όπως ξέρετε είναι και Καθηγητής της Φιλοσοφικής: «Αυτό που θα σας πω θέλω να το ακούσει η κα Υπουργός, για να κατανοήσει το λάθος της. Ο Αριστοτέλης έμεινε στη σχολή του Πλάτωνα 20 χρόνια. Δηλαδή εάν τότε ήταν Υπουργός η Διαμαντοπούλου, θα έδιωχνε τον Αριστοτέλη από τη Σχολή του Πλάτωνα»!

:lol::lol::lol:

Το επεισόδιο ήταν γνωστό σε μας κι όταν ετοιμάζαμε το κείμενο για τη σύνοδο όπου η ISOLDE επέμενε να αναφέρουμε κάτι από τον Πλάτωνα και κάποιοι είχαν αντιρρήσεις.Αυτό το απολαυστικό επεισόδιο μας "έλυσε"τα χέρια ότι δλδ τουλάχιστον ο κ.πρύτανης θα εκτιμούσε πολύ τις αναφορές στον Πλάτωνα μέσω του κειμένου μας....

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

...Και κατι προσωπικο,οχι σπουδαιο βεβαια, που νομιζω ομως θα κανει και αλλους 'απειλουμενους' να παρουν θαρρος σε σχεση με τα μαθηματα και(ασχετα με) το ποσα υπολειπονται στον καθενα μας... Σημερα ''βγηκε ''και το τελευταιο μαθημα για το οποιο εγω περιμενα αποτελεσμα της περιφημης εξεταστικης-bonus Απριλιου( αφου βεβαια πρωτα χασαμε στη Νομικη Αθηνας το χειμερινο εξαμηνο μαζι εννοειται με την εξεταστικη του,αυτα ειναι γνωστα..) Απο τα 6 μαθηματα που εδωσα,'περασα'τα 4..προσωπικα ειμαι αρκετα ευχαριστημενος κι αυτο μου δινει την δυναμη να συνεχισω το διαβασμα.... η 'καρτελα' μου δειχνει 15 'επιτυχως' στις 3 τελευταιες εξεταστικες.. ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ: μην 'ΜΑΣΑΤΕ' ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!! Διαβασμα και συμμετοχη στις εξετασεις!!

Τροποποιήθηκε από musician

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Υπέροχο ορχηστρικό "ΑΝ Μ'ΑΓΑΠΑΣ"του ΓΙΑΝΝΗ ΣΠΑΝΟΥ από την ταινία "ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ".(Στο αντίστοιχο τραγούδι,η Τάνια Τσανακλίδου.) emharp

Τροποποιήθηκε από Myriam

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest fertomasa

το πιο δυσκολο για τον επι πτυχιω ειναι να νικησει τον ψυχαναγκασμο του "ποτέ δεν ειμαι ετοιμος"... και να προσελθει σε εξετασεις...

παραπανω απο τα μισα μαθηματα στη σχολη μπορει να τα περασει κανεις κανοντας αυτο το απλο βημα (που προφανως συνεπαγεται οτι 1.δεν ειμαι τελεια προετοιμασμενος ΟΜΩΣ εχω διαβασει, και 2. μη δινοντας εξετασεις η πιθανοτητα ειναι 0 ενω δινοντας σιγουρα ειναι πολυ καλυτερη....)

εξαλλου, οσοι δεν τολμουν να κατεβουν σε εξετασεις χανουν μια μοναδικη ευκαιρια.... να δουν ατομα με ακριβως τα ιδια ζητουμενα και ερωτηματικα, και να καταλαβουν οτι ανηκουν σε μια ΠΟΛΥ μεγαλη ομαδα ατομων με ακριβως τις ιδιες σκεψεις...

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest fay_

Βάσει των σχολίων (@fertomasa και @musician αλλά και προσωπικής εμπειρίας) θα "πειράξω" την εξίσωση σταρ του Einstein:

E=mc2,όπου Ε=επιτυχία,m=μελέτη,c=συγκέντρωση.

Και κάτι δικό μου,όχι ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΑ με τους εαυτούς μας.

Καλή συνέχεια και καλή δύναμη σε όλους μας! emkiss

Τροποποιήθηκε από fay_

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

όπου ο γνωστός νομπελίστας σ' ένα από τα αποφθέγματά του τόνιζε ότι η σχέση μεταξύ Εγώ και Γνώσης

είναι αντιστρόφως ανάλογη.

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΟΦΗ ΡΗΣΗ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΔΗΛΩΤΙΚΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΡΟΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ Ή ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ!!!!!!!!!!!!!

emrespect emypoklinomai emthumbsup :lol:

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Guest waterdoc

http://youtu.be/Aa-DQ13SwDo

Αφιερωμενο στο φιλο μου dreamchaser..

Τροποποιήθηκε από waterdoc

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...