Jump to content
Sign in to follow this  
anastasiostheodoridis

Προσχέδιο Νόμου Υπουργείου Υγείας για τις ιατρικές ειδικότητες

Recommended Posts

Διορισμοί επιτυχόντων ΑΣΕΠ έως και το 2013

Ανοικτό το ενδεχόμενο διορισμού επιτυχόντων του ΑΣΕΠ ακόμη και το 2013 άφησε ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης μιλώντας στην πρωϊνή εκπομπή του ΜΕGA "Κοινωνία ώρα MEGA".

"Οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ έχουν δίκιο, έχουν πέσει βέβαια πάνω στη μεγάλη αυτή δημοσιονομική κρίση που αντιμετωπίζει η χώρα", επεσήμανε ο υπουργός και πρόσθεσε: "Και, όπως η νομοθεσία προβλέπει, θα απορροφηθούν υποχρεωτικά και σταδιακά το επόμενο διάστημα, να μην το προσδιορίσω τώρα ακριβώς πότε. Είναι θέμα του 2011, 2012 το πολύ για κάποιες πολύ ειδικές περιπτώσεις και το 2013".

Όσο για καινούργιες προκηρύξεις θα αργήσουν να παρουσιαστούν...

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ,ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ,ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΚΥΡΗΣΣΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ(Ή ΘΑ ΠΡΟΚΥΡΗΣΣΟΥΝ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΣΠΙΣΑΝ).ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ 'Η ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ Α' ΜΕΡΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ,ΑΓΡΟΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ.ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ... :anavwfwties:

Θες να πεις ότι ενώ θα μας υποσχεθούν εξετάσεις κάθε εξάμηνο είναι δυνατόν να επικαλεστούν κρίση και να τις κάνουν κάθε 2 χρόνια και με ελάχιστες θέσεις? δηλ. δυο φορές αποτυχία = 4 χρόνια αναμονή = η μέση αναμονή για μια καλή ειδικότητα??? ΜΠΑ...αποκλείεται! :P

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

εκ των προτερων ζητω συγνωμη αν θεωρησετε το σχολιο μου μακροσκελες,απλα ηθελα κι εγω να αποτυπωσω πως σκεφτομαι για το συγκεκριμενο ζητημα που συζηταμε.για πολλες μερες διαβαζα ολα τα αναρτημενα σχολια,απο την πρωτη στιγμη μεχρι και τωρα,τα διαβασα ΟΛΑ.

εχω καταληξει οτι υπαρχουν κυριως δυο ρευματα:αυτοι που ειναι αναφανδον υπερ των εξετασεων και αυτοι που ειναι υπερ των εξετασεων αλλα με μια μεριμνα για οσους περιμενουν καιρο στις λιστες.δεν υπαρχουν ατομα που να απορριπτουν τις εξετασεις για παντα και με οποια μορφη αυτες εχουν,που να ειναι ικανοποιημενοι με το υπαρχον καθεστως(πλην ισως ελαχιστων εξαιρεσεων).επομενως κατα βαση συμφωνουμε και εδω πιστευω οτι κανουν το ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ αυτοι που υποστηριζουν "στεγνα" τις εξετασεις με το να επιτιθενται στους υπολοιπους που θελουν μια μεριμνα και μια αναγνωριση για τον τοσο καιρο που εχουν χασει ως τωρα.επιχειρηματα του στυλ "ειστε τεμπεληδες,δεν διαβασατε ποτε σας για αυτο δε σας αρεσουν οι εξετασεις" δεν στεκουν.ειναι ισοπεδωτικοι οι διαχωρισμοι σε "γηγενεις" και "ξενους","δυτικοευρωπαιους" και "ανατολικους","παλιους" και "νεους" κτλ κτλ.

ποσο διαβασμενος,καταρτισμενος,εξυπνος,ικανος,εργατικος κτλ ειναι ως γιατρος καποιος θα φανει οταν δουλεψει μεσα στο συστημα και θα τεθει στην κριση των συναδελφων του,εκ των προτερων αφορισμοι οτι οποιος ηρθε απο το χ πανεπιστημιο ειναι καλος ενω αυτος απο το ψ ειναι κακος δεν βοηθουν.

προσωπικα εχω μπει και εχω τελειωσει σε ελληνικο πανεπιστημιο και για αρκετο καιρο επεφτα κι εγω σε αυτην την παγιδα.γνωρισα ομως συναδελφους απο ιταλικα,βουλγαρικα κτλ πανεπιστημια πολυ καλους στη δουλεια τους και αρκετους τενεκεδες απο ελληνικα.αποφασισα λοιπον να κρινω εξατομικευμενα τον καθενα αναλογα πως αποδιδει στο χωρο δουλειας.

οι εξετασεις ειναι μια προσπαθεια για να βρεθουν,οσο ειναι δυνατο,οι ικανοτεροι μεταξυ των πολλων υποψηφιων και να επιλεγουν αυτοι πρωτοι.εδω ομως μπαινουν για μενα δυο ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ αστερισκοι:

1)οι εξετασεις να ειναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ αδιαβλητες και αξιοπιστες

2)να διαγωνιζονται οι υποψηφιοι επι ισοις οροις

νομιζω δε θα διαφωνησει κανεις με τους δυο αυτους ορους.θα αφησω το 1 που ειναι καθαρα τεχνικο και διαδικαστικο θεμα και θα ασχοληθω με το 2.

εξετασεις μεταξυ υποψηφιων που εχουν τελειωσει τη σχολη σε διαφορετικες μεταξυ τους χρονικες περιοδους και που επιθυμουν διαφορετικες ειδικοτητες δεν μπορουν να εξασφαλισουν ανταγωνισμο με ισους ορους.δεν μπορει να αποδωσει το ιδιο καποιος που τελειωσε τωρα με καποιον που τελειωσε πριν 5 χρονια εξεταζομενοι ας πουμε στη βιοχημεια.ο παλιοτερος ασφαλως εχει μειονεκτημα,χωρις αυτο να σημαινει οτι τεμπελιασε,δεν διαβασε,παπαγαλισε,ειναι αυτονοητο αυτο.

για να στηριξω το παραπανω θα αναφερω τη δικη μου περιπτωση:ανεκαθεν ειχα ως στοχο την ορθοπαιδικη.ειχα καλες επιδοσεις στη σχολη μου σε ολα τα μαθηματα και θεωρω οτι εκπαιδευτηκα αρκετα καλα και διαβασα παρα πολυ,οπως αλλωστε οι περισσοτεροι απο μας.απο τη στιγμη που πηρα το πτυχιο και μετα θεωρησα αυτονοητο οτι ο χρονος και ο κοπος που θα αφιερωσω θα επρεπε να επικεντρωθει στο συγκεκριμενο αντικειμενο.απο τοτε λοιπον παρακολουθω ορθοπαιδικα συνεδρια,συμμετεχω σε εργασιες με ορθοπαιδικο περιεχομενο,διαβαζω ορθοπαιδικα βιβλια,εκανα μεταπτυχιακο με ορθοπαιδικο περιεχομενο και γενικα ασχολουμαι αποκλειστικα με την ορθοπαιδικη.

ειναι λοιπον σαφες οτι δεν εχω τις ιδιες γνωσεις βιοχημειας,φυσιολογιας,ιστολογιας κτλ που ειχα οταν τα εκανα στο πανεπιστημιο.χωρις να σημαινει οτι τα αγνοω και τα εχω ξεχασει εντελως,αλλωστε συχνα χρειαζεται να ανατρεξω σε καποιο θεμα π.χ. ιστολογιας του οστιτη ιστου.σιγουρα ομως δεν γνωριζω τοσο καλα οσο αυτος που τη διαβασε πριν λιγο καιρο και που ισως με αυτο ως τελευταιο μαθημα που χρωστουσε πηρε πτυχιο.αρα δεν μπορουμε να διαγωνιστουμε ισοτιμα.μηπως λοιπον αυτο σημαινει οτι ειμαι τεμπελης και αμορφωτος???νομιζω πως οχι...

συμπερασματικα λοιπον,πιστευω πως πρεπει να αλλαξει το υπαρχον καθεστως και να θεσμοθετηθουν εξετασεις.εξετασεις ομως που εκτος απο αδιαβλητες να ειναι και ΙΣΟΤΙΜΕΣ για ολους.χρειαζεται λοιπον μια αρκετα μεγαλη περιοδος προσαρμογης,με μεταβατικες διαδικασιες που δε θα αδικουν οσους περιμεναν τοσα χρονια.αλλωστε δεν ηταν δικια τους επινοηση ολο αυτο,ακολουθησαν τη δεδομενη στιγμη το ισχυον καθεστως και οργανωσαν και προγραμματισαν τη ζωη τους με βαση αυτα τα δεδομενα.

για να προλαβω σχολια,ειτε καλοπιστα ειτε κακοπιστα,να πω οτι προσωπικα οι εξετασεις δε με αγγιζουν καθως σε 1,5-2 μηνες μπαινω υπο διορισμο για το τελευταιο ειδικο κομματι της ειδικοτητας.δεν εχω επομενως καποιο συμφερον ειτε μπουν ειτε οχι.οτι εγραψα αποτυπωνει ειλικρινα και χωρις συμφεροντολογικη διαθεση αυτα που πιστευω.ελπιζω να μην κουρασα οσους μπηκαν στον κοπο να με διαβασουν...

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

εκ των προτερων ζητω συγνωμη αν θεωρησετε το σχολιο μου μακροσκελες,απλα ηθελα κι εγω να αποτυπωσω πως σκεφτομαι για το συγκεκριμενο ζητημα που συζηταμε.για πολλες μερες διαβαζα ολα τα αναρτημενα σχολια,απο την πρωτη στιγμη μεχρι και τωρα,τα διαβασα ΟΛΑ.

εχω καταληξει οτι υπαρχουν κυριως δυο ρευματα:αυτοι που ειναι αναφανδον υπερ των εξετασεων και αυτοι που ειναι υπερ των εξετασεων αλλα με μια μεριμνα για οσους περιμενουν καιρο στις λιστες.δεν υπαρχουν ατομα που να απορριπτουν τις εξετασεις για παντα και με οποια μορφη αυτες εχουν,που να ειναι ικανοποιημενοι με το υπαρχον καθεστως(πλην ισως ελαχιστων εξαιρεσεων).επομενως κατα βαση συμφωνουμε και εδω πιστευω οτι κανουν το ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ αυτοι που υποστηριζουν "στεγνα" τις εξετασεις με το να επιτιθενται στους υπολοιπους που θελουν μια μεριμνα και μια αναγνωριση για τον τοσο καιρο που εχουν χασει ως τωρα.επιχειρηματα του στυλ "ειστε τεμπεληδες,δεν διαβασατε ποτε σας για αυτο δε σας αρεσουν οι εξετασεις" δεν στεκουν.ειναι ισοπεδωτικοι οι διαχωρισμοι σε "γηγενεις" και "ξενους","δυτικοευρωπαιους" και "ανατολικους","παλιους" και "νεους" κτλ κτλ.

ποσο διαβασμενος,καταρτισμενος,εξυπνος,ικανος,εργατικος κτλ ειναι ως γιατρος καποιος θα φανει οταν δουλεψει μεσα στο συστημα και θα τεθει στην κριση των συναδελφων του,εκ των προτερων αφορισμοι οτι οποιος ηρθε απο το χ πανεπιστημιο ειναι καλος ενω αυτος απο το ψ ειναι κακος δεν βοηθουν.

προσωπικα εχω μπει και εχω τελειωσει σε ελληνικο πανεπιστημιο και για αρκετο καιρο επεφτα κι εγω σε αυτην την παγιδα.γνωρισα ομως συναδελφους απο ιταλικα,βουλγαρικα κτλ πανεπιστημια πολυ καλους στη δουλεια τους και αρκετους τενεκεδες απο ελληνικα.αποφασισα λοιπον να κρινω εξατομικευμενα τον καθενα αναλογα πως αποδιδει στο χωρο δουλειας.

οι εξετασεις ειναι μια προσπαθεια για να βρεθουν,οσο ειναι δυνατο,οι ικανοτεροι μεταξυ των πολλων υποψηφιων και να επιλεγουν αυτοι πρωτοι.εδω ομως μπαινουν για μενα δυο ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ αστερισκοι:

1)οι εξετασεις να ειναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ αδιαβλητες και αξιοπιστες

2)να διαγωνιζονται οι υποψηφιοι επι ισοις οροις

νομιζω δε θα διαφωνησει κανεις με τους δυο αυτους ορους.θα αφησω το 1 που ειναι καθαρα τεχνικο και διαδικαστικο θεμα και θα ασχοληθω με το 2.

εξετασεις μεταξυ υποψηφιων που εχουν τελειωσει τη σχολη σε διαφορετικες μεταξυ τους χρονικες περιοδους και που επιθυμουν διαφορετικες ειδικοτητες δεν μπορουν να εξασφαλισουν ανταγωνισμο με ισους ορους.δεν μπορει να αποδωσει το ιδιο καποιος που τελειωσε τωρα με καποιον που τελειωσε πριν 5 χρονια εξεταζομενοι ας πουμε στη βιοχημεια.ο παλιοτερος ασφαλως εχει μειονεκτημα,χωρις αυτο να σημαινει οτι τεμπελιασε,δεν διαβασε,παπαγαλισε,ειναι αυτονοητο αυτο.

για να στηριξω το παραπανω θα αναφερω τη δικη μου περιπτωση:ανεκαθεν ειχα ως στοχο την ορθοπαιδικη.ειχα καλες επιδοσεις στη σχολη μου σε ολα τα μαθηματα και θεωρω οτι εκπαιδευτηκα αρκετα καλα και διαβασα παρα πολυ,οπως αλλωστε οι περισσοτεροι απο μας.απο τη στιγμη που πηρα το πτυχιο και μετα θεωρησα αυτονοητο οτι ο χρονος και ο κοπος που θα αφιερωσω θα επρεπε να επικεντρωθει στο συγκεκριμενο αντικειμενο.απο τοτε λοιπον παρακολουθω ορθοπαιδικα συνεδρια,συμμετεχω σε εργασιες με ορθοπαιδικο περιεχομενο,διαβαζω ορθοπαιδικα βιβλια,εκανα μεταπτυχιακο με ορθοπαιδικο περιεχομενο και γενικα ασχολουμαι αποκλειστικα με την ορθοπαιδικη.

ειναι λοιπον σαφες οτι δεν εχω τις ιδιες γνωσεις βιοχημειας,φυσιολογιας,ιστολογιας κτλ που ειχα οταν τα εκανα στο πανεπιστημιο.χωρις να σημαινει οτι τα αγνοω και τα εχω ξεχασει εντελως,αλλωστε συχνα χρειαζεται να ανατρεξω σε καποιο θεμα π.χ. ιστολογιας του οστιτη ιστου.σιγουρα ομως δεν γνωριζω τοσο καλα οσο αυτος που τη διαβασε πριν λιγο καιρο και που ισως με αυτο ως τελευταιο μαθημα που χρωστουσε πηρε πτυχιο.αρα δεν μπορουμε να διαγωνιστουμε ισοτιμα.μηπως λοιπον αυτο σημαινει οτι ειμαι τεμπελης και αμορφωτος???νομιζω πως οχι...

συμπερασματικα λοιπον,πιστευω πως πρεπει να αλλαξει το υπαρχον καθεστως και να θεσμοθετηθουν εξετασεις.εξετασεις ομως που εκτος απο αδιαβλητες να ειναι και ΙΣΟΤΙΜΕΣ για ολους.χρειαζεται λοιπον μια αρκετα μεγαλη περιοδος προσαρμογης,με μεταβατικες διαδικασιες που δε θα αδικουν οσους περιμεναν τοσα χρονια.αλλωστε δεν ηταν δικια τους επινοηση ολο αυτο,ακολουθησαν τη δεδομενη στιγμη το ισχυον καθεστως και οργανωσαν και προγραμματισαν τη ζωη τους με βαση αυτα τα δεδομενα.

για να προλαβω σχολια,ειτε καλοπιστα ειτε κακοπιστα,να πω οτι προσωπικα οι εξετασεις δε με αγγιζουν καθως σε 1,5-2 μηνες μπαινω υπο διορισμο για το τελευταιο ειδικο κομματι της ειδικοτητας.δεν εχω επομενως καποιο συμφερον ειτε μπουν ειτε οχι.οτι εγραψα αποτυπωνει ειλικρινα και χωρις συμφεροντολογικη διαθεση αυτα που πιστευω.ελπιζω να μην κουρασα οσους μπηκαν στον κοπο να με διαβασουν...

Πολύ ωραίο και συγκροτημένο κείμενο!

Πιστεύω ότι σε αυτή τη βάση πρέπει να κινηθούμε όσοι πραγματικά ενδιαφερόμαστε για μια ομαλή μετάβαση (σωστά παρατήρησες ότι όλοι για αυτό μιλάμε)!Αν και αμφιβάλλω και πιστεύω ότι ούτε εμείς θα μπορεσουμε να ενωθούμε (αρκούν τα post για να καταλάβεις γιατί) αλλά και το υπουργείο πιστεύω θα περάσει αυτό που θέλει,καθώς αυτή τη στιγμή καίγεται για περικοπές εξόδων!

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΟΧΙ στις εξετάσεις σε όσους είναι ήδη στην λίστα

ΝΑΙ στις εξετάσεις σε όσους αποφοιτούν τώρα

ΝΑΙ στην συνεχή αξιολόγηση των ειδικευόμενων

ΟΧΙ στις γνώμες των έξω και των βολεμένων που μας τα έπρηξαν εδώ πέρα ...

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Διορισμοί επιτυχόντων ΑΣΕΠ έως και το 2013

Ανοικτό το ενδεχόμενο διορισμού επιτυχόντων του ΑΣΕΠ ακόμη και το 2013 άφησε ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης μιλώντας στην πρωϊνή εκπομπή του ΜΕGA "Κοινωνία ώρα MEGA".

"Οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ έχουν δίκιο, έχουν πέσει βέβαια πάνω στη μεγάλη αυτή δημοσιονομική κρίση που αντιμετωπίζει η χώρα", επεσήμανε ο υπουργός και πρόσθεσε: "Και, όπως η νομοθεσία προβλέπει, θα απορροφηθούν υποχρεωτικά και σταδιακά το επόμενο διάστημα, να μην το προσδιορίσω τώρα ακριβώς πότε. Είναι θέμα του 2011, 2012 το πολύ για κάποιες πολύ ειδικές περιπτώσεις και το 2013".

Όσο για καινούργιες προκηρύξεις θα αργήσουν να παρουσιαστούν...

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ,ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ,ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΚΥΡΗΣΣΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ(Ή ΘΑ ΠΡΟΚΥΡΗΣΣΟΥΝ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΣΠΙΣΑΝ).ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ 'Η ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ Α' ΜΕΡΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ,ΑΓΡΟΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ.ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ... :anavwfwties:

Θες να πεις ότι ενώ θα μας υποσχεθούν εξετάσεις κάθε εξάμηνο είναι δυνατόν να επικαλεστούν κρίση και να τις κάνουν κάθε 2 χρόνια και με ελάχιστες θέσεις? δηλ. δυο φορές αποτυχία = 4 χρόνια αναμονή = η μέση αναμονή για μια καλή ειδικότητα??? ΜΠΑ...αποκλείεται! :P

ΟΧΙ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΡΑΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ...ΑΠΛΩΣ ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ 200 ΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΚΥΡΗΧΘΟΥΝ(ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΠΩΣ ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ,ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ,ΙΑΤΡΟΔΙΚΑΣΤΙΚΗ,ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΤΛ),ΘΑ ΠΡΟΚΥΡΗΣΣΟΝΤΑΙ 40.

Τροποποιήθηκε από vatraxos

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Υπάρχει κάποιος λόγος ύπαρξης του πτυχίου, αυτό εννοώ. Δεν καταλαβαίνω το νόημα ύπαρξης φίλτρου μετά το πτυχίο. Αν είναι έτσι, τότε ποιός ο ρόλος του πτυχίου; αυτό ρωτάω. Υποτίθεται ότι παίζει κάποιο ρόλο, ότι οι καθητητές που σε περνούσαν στις εξετάσεις του πανεπιστημίου έλεγχαν την επάρκεια γνώσεων σου και δίνοντάς σου αυτό το χαρτί σου λενε οκ, είσαι έτοιμος να εργαστείς. Πάρε και την άδεια άσκησης επαγγέλματος(επίσης σου κάνω την ίδια ερώτηση: τι σημαίνει "άδεια άσκησης επαγγέλματος"?).Βάζοντας εξετάσεις ΜΕΤΑ το πτυχίο, δημιουργείς ένα θεσμό και ένα χαρτί που έχει μεγαλύτερη αξία και ισχύ από το πτυχίο. Άρα αμφισβητείς την επάρκεια των σχολών και των καθηγητών σου. Επίσης κρίνεις ότι μια εξέταση μπορεί να ελέγξει παραπάνω πράγματα για την επάρκειά σου από ότι δεκάδες εξετάσεις στη σχολή. Όπως επίσης ότι ένα εξάμηνο προετοιμασίας αρκεί για να φρεσκάρεις τις γνώσεις 6 ετών.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ας το πάμε πρακτικά και παρακαλώ ας μου δώσει όποιος θέλει απάντηση, ειλικρινή στα παρακάτω ερωτήματα: Έχεις ένα εξάμηνο ως τις εξετάσεις. Πόσο χρόνο θα αφιερώσεις στο διάβασμα στην Παθολογία; Πόσο στη Χειρουργική; Πόσο στην Παιδιατρική; Πόσο σε προκλινικά μαθήματα; Πόσο σε Οφθαλμολογία, Ω.Ρ.Λ., Ορθοπαιδική, Ψυχιατρική, Νευρολογία, Ακτινολογία και πάει λέγοντας. Από που θα διαβάσεις; Από βιβλία; Πρακτικά παντα, τόσα βιβλία δεν προλαβαίνεις με τίποτα ούτε μια γρήγορη ανάγνωση να τα κάνεις μέσα σε τόσο χρόνο. Από σημειώσεις-σοσάκια; Ε,τότε κοροιδευόμαστε μεταξύ μας. Για μια εξέταση που θα κάθεσαι να διαβάζεις με αυτόν τον τρόπο δε θα χάσω χρόνο να μιλήσω καν περί αυτής.

Αν υποθέσουμε ότι θα είναι εξετάσεις πολλαπλής επιλογής με π.χ. 100 ερωτήσεις, ας μου πει κάποιος πόσες ερωτήσεις θα ειναι αρκετές για να σε ελέγξουν στην Παθολογία; Πόσες για Χειρουργική; Πόσες για Παιδιατρική;.........

Ας μου απαντήσει κάποιος, απλά μαθηματικά σας ζητάω.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Υπάρχει κάποιος λόγος ύπαρξης του πτυχίου, αυτό εννοώ. Δεν καταλαβαίνω το νόημα ύπαρξης φίλτρου μετά το πτυχίο. Αν είναι έτσι, τότε ποιός ο ρόλος του πτυχίου; αυτό ρωτάω. Υποτίθεται ότι παίζει κάποιο ρόλο, ότι οι καθητητές που σε περνούσαν στις εξετάσεις του πανεπιστημίου έλεγχαν την επάρκεια γνώσεων σου και δίνοντάς σου αυτό το χαρτί σου λενε οκ, είσαι έτοιμος να εργαστείς. Πάρε και την άδεια άσκησης επαγγέλματος(επίσης σου κάνω την ίδια ερώτηση: τι σημαίνει "άδεια άσκησης επαγγέλματος"?).Βάζοντας εξετάσεις ΜΕΤΑ το πτυχίο, δημιουργείς ένα θεσμό και ένα χαρτί που έχει μεγαλύτερη αξία και ισχύ από το πτυχίο. Άρα αμφισβητείς την επάρκεια των σχολών και των καθηγητών σου. Επίσης κρίνεις ότι μια εξέταση μπορεί να ελέγξει παραπάνω πράγματα για την επάρκειά σου από ότι δεκάδες εξετάσεις στη σχολή. Όπως επίσης ότι ένα εξάμηνο προετοιμασίας αρκεί για να φρεσκάρεις τις γνώσεις 6 ετών.

καταλαβαινω το σκεπτικο σου και δεν μπορω να πω οτι εχεις εντελως λαθος.απλα εχοντας παρει ενα πτυχιο δε σημαινει οτι δε θα ξαναδωσεις ποτε εξετασεις στη ζωη σου.μαζι με τη συνεχιζομενη εκπαιδευση κατα διαστηματα θα συναντας και καποιο ειδος εξετασεων,αυτο δε σημαινει οτι το πτυχιο σου ειναι ως μη γεννομενο.θα σου δωσω δυο παραδειγματα:εξετασεις σε πτυχιουχους αρκετων σχολων για εισοδο στη δημοσια σχολη δημοσιας διοικησης και εξετασεις των πτυχιουχων νομικης για εισοδο στη σχολη δικαστων.το κακο δεν ειναι να μπουν εξετασεις αλλα αυτο να γινει στη λογικη του αποφασιζουμε και διαταζουμε και να πεταξουμε στα σκουπιδια τοσο κοσμο που περιμενει υπομονετικα.ελπιζω να σε καλυψα.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Υπάρχει κάποιος λόγος ύπαρξης του πτυχίου, αυτό εννοώ. Δεν καταλαβαίνω το νόημα ύπαρξης φίλτρου μετά το πτυχίο. Αν είναι έτσι, τότε ποιός ο ρόλος του πτυχίου; αυτό ρωτάω. Υποτίθεται ότι παίζει κάποιο ρόλο, ότι οι καθητητές που σε περνούσαν στις εξετάσεις του πανεπιστημίου έλεγχαν την επάρκεια γνώσεων σου και δίνοντάς σου αυτό το χαρτί σου λενε οκ, είσαι έτοιμος να εργαστείς. Πάρε και την άδεια άσκησης επαγγέλματος(επίσης σου κάνω την ίδια ερώτηση: τι σημαίνει "άδεια άσκησης επαγγέλματος"?).Βάζοντας εξετάσεις ΜΕΤΑ το πτυχίο, δημιουργείς ένα θεσμό και ένα χαρτί που έχει μεγαλύτερη αξία και ισχύ από το πτυχίο. Άρα αμφισβητείς την επάρκεια των σχολών και των καθηγητών σου. Επίσης κρίνεις ότι μια εξέταση μπορεί να ελέγξει παραπάνω πράγματα για την επάρκειά σου από ότι δεκάδες εξετάσεις στη σχολή. Όπως επίσης ότι ένα εξάμηνο προετοιμασίας αρκεί για να φρεσκάρεις τις γνώσεις 6 ετών.

καταλαβαινω το σκεπτικο σου και δεν μπορω να πω οτι εχεις εντελως λαθος.απλα εχοντας παρει ενα πτυχιο δε σημαινει οτι δε θα ξαναδωσεις ποτε εξετασεις στη ζωη σου.μαζι με τη συνεχιζομενη εκπαιδευση κατα διαστηματα θα συναντας και καποιο ειδος εξετασεων,αυτο δε σημαινει οτι το πτυχιο σου ειναι ως μη γεννομενο.θα σου δωσω δυο παραδειγματα:εξετασεις σε πτυχιουχους αρκετων σχολων για εισοδο στη δημοσια σχολη δημοσιας διοικησης και εξετασεις των πτυχιουχων νομικης για εισοδο στη σχολη δικαστων.το κακο δεν ειναι να μπουν εξετασεις αλλα αυτο να γινει στη λογικη του αποφασιζουμε και διαταζουμε και να πεταξουμε στα σκουπιδια τοσο κοσμο που περιμενει υπομονετικα.ελπιζω να σε καλυψα.

Δεν εχεις δικιο σε αυτο. Η νομικη δεν ειναι σχολη που σε προοριζει για δικαστικο, ουτε και αλλες σχολες σε προοριζουν υποχρεωτικα για δημοσιο υπαλληλο (απο την ΕΣΔΔ). Ολοι αυτοι οι πτυχιουχοι εχουν αλλους ως κυριους τομεις απασχολησης, αυτα που αναφερεις ειναι απλα εναλλακτικες επαγγελματικες λυσεις. Η διαφορα ειναι πως ο γιατρος με το πτυχιο του και μονο δεν μπορει να κανει τιποτα.

Δεν το λεω σε καμμια περιπτωση με επιθετικο υφος, απλα θεωρω πως ειναι ακυρη η αντιστοιχια. Και εγω υπερ των εξετασεων ειμαι αλλα οχι με την προχειροτητα που παρουσιαζονται στο προσχεδιο αυτο, που ο στοχος του απεχει πολυ απο την εισαγωγη ενος δικαιου συστηματος εισαγωγης των νεων γιατρων στις ειδικοτητες.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν εννοώ σε καμία περίπτωση ότι παίρνεις το πτυχίο και αυτό ήταν, τελείωσε. Απλά η γνώση θεωρώ ότι είναι κάτι που εξελίσσεται και δεν παραμένει στάσιμη. Στις εξετάσεις αυτές μιλάμε για την απίστευτη στασιμότητα(πόσο μάλλον αφού σε βάζουν να αναλωθείς με τα ίδια πράγματα, ξοδεύοντας χρόνο στον οποίο θα μπορούσες να "ανοίξεις τα φτερά σου").Με την ίδια λογική θα μπορούσαμε να βάλουμε στο τέλος του Λυκείου εξετάσεις που να ελέγχουν την ύλη της κάθε τάξης χωριστά για να πάρεις το απολυτήριο. Όμως υποτίθεται ότι τα χρόνια του σχολείου είχαν κάποιο ρόλο, να σε φτάσουν στο επίπεδο που σε φτάνουν μετά από συνεχείς κόπους και τριβή. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και με την Ιατρική, μπήκες στη σχολή στα 18 και έμαθες ανατομία, ενώ έφτασες μετά από 6 χρόνια σπουδών να δίνεις πτυχιακό Χειρουργικής(π.χ. στη σχολή της Πάτρας). Είναι παλινδρόμηση να εξετάζεσαι ξανά στην ανατομία. Είναι κοροιδία, πως να το κάνουμε.

Επίσης η αλληλουχία είναι πάντα :πρώτα εκπαιδεύεσαι και μετά εξετάζεσαι σε αυτά που έμαθες. Αυτός είναι ο ρόλος της εξέτασης. Εδώ μιλάμε για εξέταση ΓΙΑ ΝΑ εκπαιδευτείς. Απλά εγώ το θεωρώ παραλογισμό και σου απάντησα αμέσως γιατί είπες ότι δεν υπάρχει κόσμος που να είναι απόλυτα κατά των εξετάσεων. Ναι, είμαι κατά των εξετάσεων μεταξύ πτυχίου και ειδικότητας, είτε γι αυτόν που περιμένει χρόνια στη λίστα αναμονής, είτε γι αυτόν που μόλις τελείωσε, είτε γι αυτόν που μπαίνει τώρα στην Ιατρική. Γιατί αυτές οι εξετάσεις δεν έχουν κανένα λόγο ύπαρξης.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επίσης η αλληλουχία είναι πάντα :πρώτα εκπαιδεύεσαι και μετά εξετάζεσαι σε αυτά που έμαθες. Αυτός είναι ο ρόλος της εξέτασης. Εδώ μιλάμε για εξέταση ΓΙΑ ΝΑ εκπαιδευτείς.

εσυ θεωρεις οτι η ειδικοτητα ειναι καταρχας εκπαιδευση.

εγω θεωρω οτι ειναι καταρχας εργασια και αφου ειναι εργασια στο δημοσιο ναι πρεπει να υπαρχουν εξετασεις για να διοριστεις.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επίσης η αλληλουχία είναι πάντα :πρώτα εκπαιδεύεσαι και μετά εξετάζεσαι σε αυτά που έμαθες. Αυτός είναι ο ρόλος της εξέτασης. Εδώ μιλάμε για εξέταση ΓΙΑ ΝΑ εκπαιδευτείς.

εσυ θεωρεις οτι η ειδικοτητα ειναι καταρχας εκπαιδευση.

εγω θεωρω οτι ειναι καταρχας εργασια και αφου ειναι εργασια στο δημοσιο ναι πρεπει να υπαρχουν εξετασεις για να διοριστεις.

Τότε πραγματικά θα πρέπει να είσαι υπέρ του να καταργηθούν οι εξετάσεις μετά την ειδικότητα.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επίσης η αλληλουχία είναι πάντα :πρώτα εκπαιδεύεσαι και μετά εξετάζεσαι σε αυτά που έμαθες. Αυτός είναι ο ρόλος της εξέτασης. Εδώ μιλάμε για εξέταση ΓΙΑ ΝΑ εκπαιδευτείς.

εσυ θεωρεις οτι η ειδικοτητα ειναι καταρχας εκπαιδευση.

εγω θεωρω οτι ειναι καταρχας εργασια και αφου ειναι εργασια στο δημοσιο ναι πρεπει να υπαρχουν εξετασεις για να διοριστεις.

ειναι και εκπαιδευση και εργασια.οσο για τον διορισμο δεν ειναι μονιμος οπως στους καθηγητες που δινουν ασεπ

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επίσης η αλληλουχία είναι πάντα :πρώτα εκπαιδεύεσαι και μετά εξετάζεσαι σε αυτά που έμαθες. Αυτός είναι ο ρόλος της εξέτασης. Εδώ μιλάμε για εξέταση ΓΙΑ ΝΑ εκπαιδευτείς.

εσυ θεωρεις οτι η ειδικοτητα ειναι καταρχας εκπαιδευση.

εγω θεωρω οτι ειναι καταρχας εργασια και αφου ειναι εργασια στο δημοσιο ναι πρεπει να υπαρχουν εξετασεις για να διοριστεις.

Μάλιστα... Και τα 6 χρόνια της σχολής τι ήταν; Φροντιστήριο για εξετάσεις στο δημόσιο;

Να θυμήσω πάντως ότι όσοι δίνουν εξετάσεις για το δημόσιο έχουν πτυχία που τους εξασφαλίζουν εκ των προτέρων πλήρη εργασιακά δικαιώματα, και δεν δίνουν εξετάσεις για να τα αποκτήσουν. Αντιθέτως, με μόνο το πτυχίο της ιατρικής δεν σου παραχωρείται (και δικαίως, αφού ο όγκος των γνώσεων επιτάσσει την εξειδίκευση) καμία δυνατότητα εργασιακής αυτονομίας. Επομένως ο ειδικευόμενος είναι (όπως λέει και η λέξη) ένας εκπαιδευόμενος σε μία ειδικότητα. Και μόνο μετά το τέλος αυτής της "άσκησης" (άσκηση, και μάλιστα χωρίς να δίνουν εξετάσεις γι' αυτήν, έχουν και οι δικηγόροι π.χ.) του δίνεται το δικαίωμα να βγει στην αγορά εργασίας. Επομένως πρόκειται πρωτίστως για εκπαιδευτική διαδικασία (και όχι για πρόσληψη στο δημόσιο που συνεπάγεται μονιμότητα). Από εκεί και πέρα θα συμφωνήσω ότι οι ειδικευμένοι γιατροί που θέλουν να προσληφθούν στο δημόσιο, θα μπορούσαν να δίνουν εξετάσεις.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μάλιστα... Και τα 6 χρόνια της σχολής τι ήταν; Φροντιστήριο για εξετάσεις στο δημόσιο;

Να θυμήσω πάντως ότι όσοι δίνουν εξετάσεις για το δημόσιο έχουν πτυχία που τους εξασφαλίζουν εκ των προτέρων πλήρη εργασιακά δικαιώματα, και δεν δίνουν εξετάσεις για να τα αποκτήσουν. Αντιθέτως, με μόνο το πτυχίο της ιατρικής δεν σου παραχωρείται (και δικαίως, αφού ο όγκος των γνώσεων επιτάσσει την εξειδίκευση) καμία δυνατότητα εργασιακής αυτονομίας. Επομένως ο ειδικευόμενος είναι (όπως λέει και η λέξη) ένας εκπαιδευόμενος σε μία ειδικότητα. Και μόνο μετά το τέλος αυτής της "άσκησης" (άσκηση, και μάλιστα χωρίς να δίνουν εξετάσεις γι' αυτήν, έχουν και οι δικηγόροι π.χ.) του δίνεται το δικαίωμα να βγει στην αγορά εργασίας. Επομένως πρόκειται πρωτίστως για εκπαιδευτική διαδικασία (και όχι για πρόσληψη στο δημόσιο που συνεπάγεται μονιμότητα). Από εκεί και πέρα θα συμφωνήσω ότι οι ειδικευμένοι γιατροί που θέλουν να προσληφθούν στο δημόσιο, θα μπορούσαν να δίνουν εξετάσεις.

1. οι δικηγοροι την ασκηση τους την κανουν σε ιδιωτικα γραφεια και οχι στο δημοσιο και επισης δεν πληρωνονται 1200 ευρω

2. προσληψη στο δημοσιο ΔΕΝ συνεπαγεται μονιμοτητα (βλεπε συμβασεις)

3.εργασιακα δικαιωματα εχεις με το πτυχιο και μονο. εξου και η αδεια ασκησεως επαγγελματος.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μάλιστα... Και τα 6 χρόνια της σχολής τι ήταν; Φροντιστήριο για εξετάσεις στο δημόσιο;

Να θυμήσω πάντως ότι όσοι δίνουν εξετάσεις για το δημόσιο έχουν πτυχία που τους εξασφαλίζουν εκ των προτέρων πλήρη εργασιακά δικαιώματα, και δεν δίνουν εξετάσεις για να τα αποκτήσουν. Αντιθέτως, με μόνο το πτυχίο της ιατρικής δεν σου παραχωρείται (και δικαίως, αφού ο όγκος των γνώσεων επιτάσσει την εξειδίκευση) καμία δυνατότητα εργασιακής αυτονομίας. Επομένως ο ειδικευόμενος είναι (όπως λέει και η λέξη) ένας εκπαιδευόμενος σε μία ειδικότητα. Και μόνο μετά το τέλος αυτής της "άσκησης" (άσκηση, και μάλιστα χωρίς να δίνουν εξετάσεις γι' αυτήν, έχουν και οι δικηγόροι π.χ.) του δίνεται το δικαίωμα να βγει στην αγορά εργασίας. Επομένως πρόκειται πρωτίστως για εκπαιδευτική διαδικασία (και όχι για πρόσληψη στο δημόσιο που συνεπάγεται μονιμότητα). Από εκεί και πέρα θα συμφωνήσω ότι οι ειδικευμένοι γιατροί που θέλουν να προσληφθούν στο δημόσιο, θα μπορούσαν να δίνουν εξετάσεις.

1. οι δικηγοροι την ασκηση τους την κανουν σε ιδιωτικα γραφεια και οχι στο δημοσιο και επισης δεν πληρωνονται 1200 ευρω

2. προσληψη στο δημοσιο ΔΕΝ συνεπαγεται μονιμοτητα (βλεπε συμβασεις)

3.εργασιακα δικαιωματα εχεις με το πτυχιο και μονο. εξου και η αδεια ασκησεως επαγγελματος.

1. Η άσκηση των δικηγόρων διαρκεί 1,5 έτος και όχι 5-6 έτη. Το ότι πληρώνονται εξευτελιστικά ποσά δεν νομίζω ότι μπορεί να αποτελέσει πρότυπο για τους γιατρούς (είναι ήδη πρόβλημα για τους δικηγόρους). Κι επιπλέον ασκούνται όλοι χωρίς εξετάσεις.

2. Αυτοί που δίνουν ΑΣΕΠ έχουν τη δυνατότητα να ασκήσουν ΕΛΕΥΘΕΡΟ επάγγελμα. Δεν δίνουν εξετάσεις για να μπορέσουν να πάρουν άδεια ειδικευμένου μετά από μια πενταετία.

3. Γι' αυτό ακριβώς δεν μίλησα αορίστως για εργασιακά δικαιώματα αλλά για εργασιακή ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ, πράγμα εντελώς διαφορετικό. Π.χ. ένας καθηγητής φιλολογίας, μετά την αποφοίτηση, δικαιούται να ανοίξει το ιδιωτικό του φροντιστήριο. Με το πτυχίο της σχολής δεν δικαιούσαι να ανοίξεις ιατρείο, και ορθώς, αφού, επαναλαμβάνω, το εύρος της ιατρικής είναι τεράστιο και απαιτεί εξειδίκευση.

4. "Ειδίκευση" σημαίνει "απόκτηση ειδικών γνώσεων, εκπαίδευση" στο πλαίσιο είτε σπουδών είτε εργασίας (από Μπαμπινιώτη - καλό είναι να μην διαστρέφουμε το νόημα των λέξεων κατά το δοκούν), και το δικαίωμα σε αυτή την εκπαίδευση το αποκτά κανείς με την εισαγωγή του στην ιατρική . Εκτός αν θέλει κανείς να αποσυνδέσει το πανεπιστήμιο από την εργασία, δηλ. να μην δίνεται το δικαίωμα, σε όσους τελειώνουν μία οποιαδήποτε σχολή, να εργάζονται αυτόνομα. Λέω μήπως;...

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Απάντησέ μου σε παρακαλώ σε μια απλή ερώτηση: Τι σημαίνει η λέξη ΠΤΥΧΙΟ;;;

Θα σου πω, αν και θα σε στεναχωρήσω, τι ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ πτυχίο.

Πτυχίο λοιπόν ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ:

1. Ότι ο απόφοιτος δικαιούται να κάνει όποια ειδικότητα γουστάρει. Ναι, κάποιοι δε θα γίνουν ποτέ αλλεργιολόγοι και ίσως πάνε σε μία λιγότερο ανταγωνιστική ειδικότητα ή γίνουν γενικοί γιατροί (κάτι σύνηθες για τον υπόλοιπο πλανήτη)

2. Ότι ο απόφοιτος μπορεί να ξύνεται, να μη διαβάζει, να μην κάνει τίποτα για 5, 6, 7 κτλπ χρόνια και μετά ΤΣΟΥΠ να εμφανίζεται για ειδικότητα.

3. Ότι ο απόφοιτος δε θα ξαναδώσει ποτέ εξετάσεις.

Και για να μη σου λέω μόνο αρνητικά.....

Πτυχίο ΣΗΜΑΙΝΕΙ:

1. Οτι ο απόφοιτος θα κάνει ότι μπορεί (courses, exams, papers, teaching etc) ώστε να κάνει τον εαυτό του πιο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ για να βρει την ειδικότητα που θέλει.

ΤΕΡΜΑ στην τεμπελια και στα ινστιτούτα αδυνατίσματος επί 5ετιες!

Όπως ξαναγραψα, ο βαριεστημένος ειδικευόμενος που περίμενε καρτερικά αδιάβαστος 6 χρόνια, θα γίνει και βαριεστημένος - και μάλλον επικίνδυνος - ειδικός.

Τόπο σε πιο νέους, ορεξάτους, διαβασμένους και πρόθυμους λοιπόν.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εγώ θα έλεγα ότι πτυχίο σημαίνει εργασιακή αυτονομία, διαφορετικά δεν είναι παρά για διακόσμηση ή για λογιοσύνη.

Όσο για την ανταγωνιστικότητα, η θέση της (εάν υποθέσουμε ότι οφείλει να έχει κάποια θέση) είναι στην αγορά εργασίας και όχι στην εκπαιδευτική διαδικασία. Δηλ. μετά την ειδικότητα.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Για αυτό δεν έχει νόημα να συζητάμε.

Το πτυχίο σου δίνει τη δυνατότητα να εκπαιδευτείς.

Σε όλο τον υπόλοιπο πλανήτη αυτό σημαίνει ότι ανάλογα με τα προσόντα σου μπορείς να μπεις σε κάποια ειδικότητα.

Αν πάλι δεν είσαι αρκετά καλός σε σχέση με τους άλλους υποψηφιους μπορεί να κάνεις κάποια άλλη ειδικότητα.

Πτυχίο ΠΟΥΘΕΝΑ στην υφήλιο δε σημαίνει ότι χωρίς κανένα φίλτρο /φραγμό ο απόφοιτος μπορεί να ειδικευτεί σε οποιαδηποτε ειδικότητα γουστάρει.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Απάντησέ μου σε παρακαλώ σε μια απλή ερώτηση: Τι σημαίνει η λέξη ΠΤΥΧΙΟ;;;

Θα σου πω, αν και θα σε στεναχωρήσω, τι ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ πτυχίο.

Πτυχίο λοιπόν ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ:

1. Ότι ο απόφοιτος δικαιούται να κάνει όποια ειδικότητα γουστάρει. Ναι, κάποιοι δε θα γίνουν ποτέ αλλεργιολόγοι και ίσως πάνε σε μία λιγότερο ανταγωνιστική ειδικότητα ή γίνουν γενικοί γιατροί (κάτι σύνηθες για τον υπόλοιπο πλανήτη)

2. Ότι ο απόφοιτος μπορεί να ξύνεται, να μη διαβάζει, να μην κάνει τίποτα για 5, 6, 7 κτλπ χρόνια και μετά ΤΣΟΥΠ να εμφανίζεται για ειδικότητα.

3. Ότι ο απόφοιτος δε θα ξαναδώσει ποτέ εξετάσεις.

Και για να μη σου λέω μόνο αρνητικά.....

Πτυχίο ΣΗΜΑΙΝΕΙ:

1. Οτι ο απόφοιτος θα κάνει ότι μπορεί (courses, exams, papers, teaching etc) ώστε να κάνει τον εαυτό του πιο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ για να βρει την ειδικότητα που θέλει.

ΤΕΡΜΑ στην τεμπελια και στα ινστιτούτα αδυνατίσματος επί 5ετιες!

Όπως ξαναγραψα, ο βαριεστημένος ειδικευόμενος που περίμενε καρτερικά αδιάβαστος 6 χρόνια, θα γίνει και βαριεστημένος - και μάλλον επικίνδυνος - ειδικός.

Τόπο σε πιο νέους, ορεξάτους, διαβασμένους και πρόθυμους λοιπόν.

βεβαια εχουν καποια λογικη αυτα που γραφεις αλλα δεν ειναι ετσι απαραιτητα...δηλαδη το οτι εισαι στην αναμονη δε σημαινει οτι ξυνεσαι...τεμπελιαζει αυτος που θελει....απλα υπαρχουν και οι δυο εκδοχες ...απλα εσυ αναφερεις το ξυσιμο για να στηριξεις το κειμενο σου αλλα υπαρχει και η αλλη πλευρα...επισης πτυχιο δε θα σημαινε οτι θα κανεις οποια ειδικοτητα θελεις αν στο ειχαν πει απο την αρχη ποθ ειχες περασει στη σχολη...και οχι επειδη τους ηρθε καποια μερα χωρις κανενα σχεδιασμο....αρα και σαυτο φωτιζεις μια πλευρα του θεματος.....τριτον για να ειναι καποιος ανταγωνιστικος δε σημαινει οτι πρεπει να δινει εξετασεις αιωνιως επειδη το θελουν οι εκαστοτε υπουργοι χωρις κανενα συνολικο πλανο....και εξετασεις χωρις κανενα νοημα...δλδ το να δωσει καποιος χειρουργικη για να ξεκινησει παθολογικη ειδικοτητα και αυτο να αποφασιζεται σε μια μερα επειδη ετσι τουσ ηρθε δε σημαινει ανταγωνιστικοτητα.....αρα με λιγα λογια εχουν αξια αυτα που γραφεις αν υπηρχε απο το κρατος συνολικος σχεδιασμος και οχι αποσπασματικες εξετασεις....

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Για αυτό δεν έχει νόημα να συζητάμε.

Το πτυχίο σου δίνει τη δυνατότητα να εκπαιδευτείς.

Σε όλο τον υπόλοιπο πλανήτη αυτό σημαίνει ότι ανάλογα με τα προσόντα σου μπορείς να μπεις σε κάποια ειδικότητα.

Αν πάλι δεν είσαι αρκετά καλός σε σχέση με τους άλλους υποψηφιους μπορεί να κάνεις κάποια άλλη ειδικότητα.

Πτυχίο ΠΟΥΘΕΝΑ στην υφήλιο δε σημαίνει ότι χωρίς κανένα φίλτρο /φραγμό ο απόφοιτος μπορεί να ειδικευτεί σε οποιαδηποτε ειδικότητα γουστάρει.

Ναι, συνάδελφε. Αλλά όπως και να'χει ο απόφοιτος θα κάνει κάποια ειδικότητα και δεν θα τον στείλουν αδιάβαστο (τουλάχιστον σε χώρες που δεν θεωρούν ότι οι άνθρωποι είναι αναλώσιμα είδη). Κατά τα άλλα ο new εξηγεί πολύ ανάγλυφα τι σημαίνει να προσεγγίζει κανείς μονομερώς ένα ζήτημα: λέει αυτό που θέλει να πει, και νιώθει πως τα έχει πει όλα. Αλλά καμιά φορά η πραγματικότητα είναι πιο σύνθετη από τις προσωπικές μας γνώμες και αντιλήψεις.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Συμφωνώ όσο τίποτα για τις εξετάσεις.

Αλλά στη Ελλάδα απλά ΔΕΝ είναι αρκετές...

Ποιος εμπιστεύεται το άθλιο καθηγητικό κατεστημένο μας να οργανώσει εξετάσεις για την άσκηση ειδικότητας, όταν

1)Στο παλαι ποτέ ΔΙΚΑΤΣΑ οι ίδιοι κάναν τους Ιταλορουμανοσλάβους φροντιστήρια και μάλιστα με αδρά αμοιβή.Και με θέματα των τότε εξετάσεων να διαρρέουν ενίοτε...

2)Η οικογενειοκρατία/κομματοκρατία έχει φτάσει σε απίστευτα επίπεδα.

3)Θα κάνουν εξετάσεις αυτοί οι οποίοι μπήκαν στο Πανεπιστήμιο επειδή ήταν μπλε/πράσινοι κτλ ή γιατί το επίθετο του είναι κάποιο.

Δηλαδή απλά και ξάστερα δε εμπιστεύομαι το καθηγητικό ελληνικό κατεστημένο ( μιλάω γενικά και ξέρω αρκετές εξαιρέσεις) να διενεργήσει κανενός είδος εξετάσεις.

Οι εξετάσεις δεν είναι αρκετές.

Χρειάζονται και άλλες δικλείδες.

Το σημερινό σύστημα έχει καταρρεύσει σε τέτοιο επίπεδο που πιστεύω ότι ακόμα και αυτό το βήμα δεν είναι αρκετό.

Θέλει ΌΛΟ ξήλωμα.

Και δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος για το κατά πόσο αυτό θα γίνει...

Τροποποιήθηκε από albou

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΔΝΤ και το "Διάταγμα περί ευθανασίας"

Οι συνταγές…

… του ∆ιεθνούς ΝοµισµατικούΤαµείου για τις «διαρθρωτικές αλλαγές» στην υγεία θυµίζουν εκείνο το «∆ιάταγµα περί ευθανασίας» που υπέγραφε o Χίτλερ την 1η Σεπτεµβρίου 1939. Ανέθετε µε αυτό στους πιο επιφανείς γιατρούς του να οργανώσουν «επιτροπές θανάτου» οι οποίες θα έκαναν ευθανασία «σε ασθενείς που η κατάσταση της υγείαςτους κρίνεται αθεράπευτη». Για να εξοικονοµήσει χρήµατα για την εκστρατεία του.

Η εκστρατεία…

… του ∆ΝΤ κατά των δηµόσιων συστηµάτων υγείας των περιφερειακών χωρών της Ευρώπης έχει κι αυτή τα δικά της θύµατα. Στη Βουλγαρία έχουν βάλει λουκέτο πολλά νοσοκοµεία λόγω υποχρηµατοδότησης. Και ο νέος νόµος για την ιδιωτικοποίηση του ασφαλιστικού συστήµατος αφαιρεί προκαταβολικά από τις αποδοχές των ασφαλισµένων τη δαπάνη για την υγεία τους. ΣτηΡουµανία, τα πράγµατα είναι ακόµη χειρότερα. Ο φετινόςπροϋπολογισµός για την υγεία είναικατά 40% µειωµένος.

Και οι ασφαλισµένοι πληρώνουν από την τσέπη τους ιατρικές υπηρεσίες που πρώτα παρέχονταν δωρεάν. Η κυβέρνηση κλείνει τα µισά από τα 435 δηµόσια νοσοκοµεία της χώρας και κόβει 10.000 κλίνες.

Και οι ασθενείς πιάνουν κρεβάτι κουβαλώντας µαζί τους τα φάρµακα γιατη θεραπεία τους, βιταµίνες, αντιβιοτικά, σύριγγες, επιδέσµους, ακόµη και δικό τους φαγητό. Οι επιµολύνσεις θερίζουν στα ρουµανικά νοσοκοµεία, επειδήαναγκάζονται να προµηθεύονται τα φθηνότερα ιατρικά υλικά, που καταφτάνουν µε καραβιές από την Κίνα. Αµειβόµενοι µέχρι και 10 φορές χαµηλότερα από άλλους ευρωπαίους συναδέλφους τους, µόνο πέρυσι 6.500 γιατροί αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τη χώρα τους. Οσο γιατο θρυλούµενο «οικονοµικό θαύµα» του ∆ΝΤστην Τουρκία, ας δούµε καλύτερα σε πόσα πτώµατα πάτησε. Στις συνταγές του για τη δηµόσια υγεία καθόριζε συµµετοχή του ασφαλισµένου έως και 2 λιρών για την πρωτοβάθµια περίθαλψη, 5-10 για τη δευτεροβάθµια και 8-10 για την τριτοβάθµια. Μπορεί τα ποσά να δείχνουν ασήµαντα. Οµως δεν είναι, σε µια χώρα όπου φτάνει µια αύξηση 20 λεπτών της λίρας (0,12 ευρώ) στο ψωµί, για να κάνει ο κόσµος ουρές έξω απότα φουρνάρικα. Μάλιστα ήταν τόσοι οι φόβοι για τις κοινωνικές συνέπειες αυτών των µέτρων, που το τουρκικό Συνταγµατικό ∆ικαστήριο αναγκάστηκε να ακυρώσειτις σχετικές δεσµεύσεις της χώρας µε το ∆ΝΤ.

Στο βιβλίο του…

… «Οι θανατηφόρες ιδέες του νεοφιλελευθερισµού», ο συγγραφέας Ρικ Ρόουντεν εξηγούσε πώς καταστράφηκε η δηµόσια υγεία στις χώρες που άνοιξαν τις πόρτες τους στο ∆ΝΤ: «Ηυποχρηµατοδότησή τους οδήγησε τα εθνικά συστήµατα υγείας σε αργό θάνατο, µε έλλειψη προσωπικού και επιδείνωση των συνθηκών εργασίας που έσπρωξε τους εργαζοµένους να µεταναστεύσουν στο εξωτερικό».

Τίποτα από όλα…

… αυτά δεν θα ήταν εύκολο χωρίς την οικονοµική κρίση, λέει ο φιλόσοφος Σλαβόι Ζίζεκ. Η επιβολή της οικονοµίας της αγοράς διευκολύνεται από το σοκ των ανθρώπων. Σαν επιζώντες από µια φοβερή λαίλαπα, δυσκολεύονται να πιστέψουν πως τους περιµένουν ακόµη χειρότερα. Και µετατρέπονται σε µια ιδεολογική «tabula rasa», έτοιµοι να αποδεχτούν τη νέα τάξη πραγµάτων, τώρα που όλα τα εµπόδια έχουν εκλείψει.

Από ΤΑ (πασόκικα) ΝΕΑ

Το ερώτημα παραμένει. Οι γιατροί που μετανάστευαν κατά χιλιάδες από αυτές τις χώρες ήταν μήπως οι καλύτεροι και έπρεπε να είχαν θεσπίσει εξετάσεις για να τους κρατήσουν; Τι γινόταν με τους βολεμένους αποφοίτους; Βασίλευαν ακόμη;

Επειδή όλοι μας ζούμε σε άλλο κόσμο μου φαίνεται.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

1) 35.159 κλίνες http://platon.cc.uoa.gr/~reconweb/joomla/index.php/2011-02-18-13-44-02

2) Ειδικοί Γιατροί 12.353 δηλαδή περίπου 1 Ειδικός Ιατρός ανά 3 κλίνες .. αν προσθεσουμε και τους ειδικευόμενους 11.000 http://platon.cc.uoa.gr/~reconweb/joomla/images/docs/Medical%20Specialties%20in%20GreeceShort.pdf περίπου κάνει 23.359 1,5 ιατρός ανά κλίνη ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΤΕ ΚΑΙ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ 1 ΙΑΤΡΟ ΑΝΑ ΚΡΕΒΑΤΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΨΟΥΜΕ 6500 AKOMA . Συγκρίνετε την Ελλάδα με τα νησιά της με τις πεδιάδες της Ευρώπης και δεν περιλαμβάνετε πως είμαστε μια τουριστική χώρα στα νούμερά σας.

3) 35.849 νοσηλευτές δηλαδή 1:1κλίνη +4000 νέες προσλήψεις.

4) 24.000 διοικητικό προσωπικό !!!!! 1 διοικητικός ανά 1.4κλίνες !!! δηλαδή περισσότεροι από τους ΙΑΤΡΟΥΣ και θα έρθουν άλλοι 3.000 από τον ΟΣΕ μετάταξη!!!!

http://platon.cc.uoa.gr/~reconweb/joomla/images/docs/dioikisi.pdf σελιδα 8

5) 4.224 τεχνικοί !!!!! δηλαδή 1 τεχνικός ανά 8 κρεβάτια !!! και το σέρβις των μηχανημάτων τo έχουν οι εταιρίες.

6) 6.426 παραϊατρικό προσωπικό 1 άτομο:6 κλίνες

7) 1917 άτομα επιστημονικό μη ιατρικό προσωπικό

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καμία απάντηση, μόνο αρλούμπες ότι είναι συνταγματικό δικαίωμά σου να κάνεις ότι ειδικότητα γουστάρεις.

Συνταγματικό δικαίωμά σου είναι να θέλεις να κάνεις ότι ειδικότητα γουστάρεις.

Αυτό δε σημαίνει ότι το κράτος οφείλει π.χ από αύριο να εκπαιδεύει μόνο γαστρεντερολόγους.

Οπότε επιχειρήματα μηδέν.

Τροποποιήθηκε από andreas

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Δημιουργία νέας...