Jump to content
Sign in to follow this  
KonstantinosMD

Ψυχολογία

Recommended Posts

Εδώ θα μπορείτε να βρίσκετε την ύλη, τη "συμπυκνωμένη" ύλη (τα SOS δηλαδή!) και παλιά θέματα για τo μάθημα.

Μπορείτε να προσθέσετε τις δικές σας πληροφορίες ή να ρωτήσετε κάτι σχετικό με το μάθημα κάνοντας "απάντηση".

Μηνύματα άσχετα με το βασικό θέμα θα διαγράφονται αυτόματα. Σκοπός είναι να τηρηθεί μια ενότητα και μια συνέχεια στο topic αυτό.

Πάντως σχόλια σε σχέση με το μάθημα - πχ αν είναι ενδιαφέρον, αν σας αρέσει, αν είναι δύσκολο κλπ είναι βεβαίως ευπρόσδεκτα. Σημασία έχει να μη ξεφεύγει η συζήτηση από το θέμα.

Προσπαθήστε να αναφέρετε:

α. Το έτος που έπεσαν τα θέματα/βγήκαν τα SOS (πχ 2003-2004) και

β. Τους καθηγητές που εξέτασαν (κυρίως το Διευθυντή)

Με αυτόν τον τρόπο τα SOS σας θα αποκτήσουν ακόμα μεγαλύτερη χρησιμότητα και η σελίδα μεγαλύτερη οργάνωση.

Και φυσικά όταν διαβάζετε SOS ή άλλες πλήροφορίες για το μάθημα να ελέγχετε πάντα σε ποια έτη αναφέρονται.

Τέλος να υπενθυμίσουμε τα αυτονόητα, ότι δηλαδή (α) δε φέρουμε καμία ευθύνη για την ακρίβεια των πληροφοριών που ακολουθούν και (β) να μη στηρίζεστε σε SOS αφού αυτή είναι μια προδήλως αντιεπιστημονική πρακτική. Η ιατρική προφανώς δε μαθαίνεται από SOS, και οι μελλοντικοί ασθενείς σας περιμένουν από σας να γνωρίζετε περισσότερα από τα θέματα της περιόδου 1999-2000. Φυσικά, είναι καλύτερο να γνωρίζει κανείς καλά έστω τα στοιχειώδη από το να μη γνωρίζει τίποτε...

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Σύγγραμα: Σημειώσεις Ψυχολογίας-Γ.Ν.Χριστοδούλου

Δώστε ιδιαιτερή προσοχή στα εξής

· Εισαγωγή

· Μνήμη

· Νοημοσύνη

· Προσωπικότητα

· Ύπνος και βιολογικοί ρυθμοί

· Ψυχολογιά φάσεων ζωής

· Μάθηση

· Κίνητρα

· Μηχανισμοί άμυνας

· Placebo

Επειδή δε γνωρίζω τα νεότερα δεδομένα του μαθήματος απλά αναφέρω τα σημαντικότερα απ'το βιβλίο που δίναμε εμείς πριν κάποια χρόνια.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επαναληπτική Εξέταση Κανονικών - Μεταφορέων  (Σεπτέμβριος 2003)

1. Στάδια νοητικής ανάπτυξης(Piaget).

2. Pόλος ορμονών σε καταστάσεις στρες.

3. Κλασσική εξάρτηση

4.Τι λέει η θεωρία της κοινωνικής μάθησης για τα κίνητρα συμπεριφοράς.

 

Από τις 4 ερωτήσεις γράφουμε  τις 3.

 

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αυτά είναι τα sos της ΔΑΠ, τα οποία τα βρήκα ΠΟΛΥ βοηθητικά, πέφτουν συνέχεια...

 

1. Ψυχαναλυτική Προσέγγιση (σ.10)

2. Η Μπιχεβιοριστική Προσέγγιση (θεωρία της συμπεριφοράς) (σ.11)

3. Η Γνωστική προσέγγιση (Cognitive Theory) (σ.13)

4. Φαινομενολογική ή Ουμανιστική Προσέγγιση (σ.14)

5. Ένα από τα στάδια πνευματικής ανάπτυξης κατά Piaget και κυρίως το πρώτο (αισθητηριοκινητική περίοδος) (σ.17)

6. Να αναλύσετε μια από τις 8 συγκρούσεις κατά Ericson. Συνήθως τη δεύτερη: Αυτονομία - Ντροπή, Αμφιβολία (σ.21)

7. Διαμόρφωση κινήτρων συμπεριφοράς σύμφωνα με τη Θεωρία της κοινωνικής μάθησης

8. Ψυχαναλυτική θεώρηση κινήτρων ( ; )

9. Ορισμός Αντίληψης και διαφορές της από την αίσθηση (σ.40-41)

10. Επιλεκτική προσοχή (σ.45)

11. Βιολογικό υπόστρωμα γνωσιακών λειτουργιών (σ.40;)

12. Βραχεία Μνήμη (σ. 54)

13. Κλασσική Εξάρτηση (σ.65)

14. Η Θεωρία της Κοινωνικής Μάθησης (Walters, Bandura)

15. Η Θεωρία του Papez (σ.87)

16. Ιδανικό επίπεδο συναισθηματικής διέγερσης (σ.99)

17. Η Ψυχαναλυτική Θεωρία του Freud (ID - Εγώ - Υπερεγώ) (σ.91)

18. Τα ψυχοσεξουαλικά στάδια κατα Freud (σ.92)

19. Μηχανισμοί Άμυνας (ώριμοι και πρωτόγονοι)

20. Stress (σ.98-102)

21. Ψυχοσωματικές ασθένειες

23. Φυσιολογικά στάδια του ύπνου

24. Βιολογικοί Ρυθμοί

25. Διαχωρισμός μεταξύ μεγάλης πυκνότητας και συνωστισμού

26. Ο πολεοδομικός και αρχιτεκτονικός σχεδιασμός και οι επιπτώσεις στον άνθρωπο(σ.117)

27. Εικονική Θεωρία (Placebo) και τα συμπεράσματα της σελίδας 149

Τροποποιήθηκε από Comfortably Numb
Οι σελίδες αναφέρονται στο παλιό βιβλίο

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

 Εξέταση Κανονικών - Μεταφορέων  (2 Φεβρουαρίου 2006)

1. Το 4ο στάδιο νοητικής ανάπτυξης σύμφωνα με τη θεωρία του Piaget

2. Τυπολογικές θεωρίες για την προσωπικότητα

3. Οι συγκρούσεις που πρέπει να αντιμετωπίσει ο άνθρωπος σύμφωνα με τη θεωρία ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης του Ericson κατά τη βρεφική και την πρώτη παιδική ή σχολική ηλικία

4. Τα κανάλια εξωγλωσσικής επικοινωνίας (σύντομη ανάπτυξη)

 

Υπήρχαν πολλές ομάδες με θέματα οπότε εγώ μεταφέρω μόνο τα θέματα της ομάδας που έδωσα.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εξέταση Κανονικών - Μεταφορέων  (2 Φεβρουαρίου 2006)

Ομάδα Β

1. Βασικές αρχές ψυχαναλυτικής προσέγγισης

2. Δεύτερο στάδιο νοητικής ανάπτυξης Piaget

3. Επίδραση συναισθήματος πάνω στη μνήμη

4. Ποια τα κριτήρια στα τεστ νοημοσύνης

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εξέταση Κανονικών - Μεταφορέων  (2 Φεβρουαρίου 2006)

Ομάδα Γ

1. Πρώτο στάδιο νοητικής ανάπτυξης , σύμφωνα με τον Piaget.

2. Βασικές αρχές Μπιχεβιοριστικής προσέγγισης.

3. Ποια η πορεία της καμπύλης της νοητικής ανάπτυξης και της απόδοσης του ανθρώπου κατά τη διάρκεια της ζωής του ?

4. Ποιες οι αιτίες που προκαλούν διαταραχή των νοητικών λειτουργιών ? 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θέματα Ψυχολογίας 24/5

Ομάδα Γ:

  1. Τυπολογικές θεωρίες της προσωπικότητας.
  2. Αιτίες διαταραχής των νοητικών λειτουργιών.
  3. Ένσικτα στην ψυχαναλυτική θεωρία.
  4. Τύποι μακράς διάρκειας μνήμης

Άλλες ομάδες:

  1. Γνωστική προσσέγγιση.
  2. 1ο στάδιο νοητικής ανάπτυξης κατα Πιαζέ.
  3. Χαρακτηριστικά της προσωπικότητας.
  4. Συμβολή ελλατωματικής σχέσης γονέα παιδιου στην ανάπτυξη ψυχοπαθολογικής συμπεριφοράς.

  1. Επίδραση συναισθήματος στη μνήμη.
  2. 3ο στάδιο νοητικής ανάπτυξης κατα Πιαζέ.
  3. Ψυχαναλυτική προσέγγιση.
  4. Βιολογικοί παράγοντες που σχετίζονται με ανάπτυξη ψυχοπαθολογικής συμπεριφοράς.

Δεν ύπαρχαν ερωτήσεις από το παράρτημα.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επαναληπτική Εξέταση Κανονικών - Μεταφορέων  (10 Οκτωβρίου 2007)

1. Μπιχεβιοριστική θεωρία

2. 2ο στάδιο νοητικής ανάπτυξης κατα Πιαζέ

3. Ατομικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη συνειρμική μάθηση

4. (με μια επιφύλαξη) Βιολογικοί παράγοντες που σχετίζονται με ανάπτυξη ψυχοπαθολογικής συμπεριφοράς

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πτυχιακή Εξέταση  (7 Νοεμβρίου 2007)

1. Ατομικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη συνειρμική μάθηση

2. Τύποι μακράς διάρκειας μνήμης

3. Θεωρία συναισθήματος των Τζέημς και Λάνγκε (!)

4. Συγκρούσεις κατά Έρικσον στη δεύτερη παιδική(ή σχολική) και την εφηβική ηλικία

Αν διαβάσετε τα θέματα που είναι εδώ μέσα, έχετε πιάσει ένα 7 άνετο και αν είστε τυχεροί ακόμη και 9-10 ...

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

 

Αν διαβάσεις αυτά τα θέματα που είναι εδώ μέσα, έχεις πιάσει ένα 7 άνετο και πας ακόμη και 9-10 αν είσαι τυχερός...
 

 

Έγινε ακριβώς αυτό.

Εξετάσεις Κανονικών - Μεταφορέων (Φεβρουάριος 2008)

 

1. Ποιοι είναι οι τρεις τύποι μακράς διάρκειας μνήμης
2. Τι γνωρίζετε για τη θεωρία της "μείωσης της ορμής", και ποια είναι τα μειονεκτήματά της (ή κάτι τέτοιο)
3. Ατομικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη μάθηση
4. Συγκρούσεις κατά Έρικσον στη δεύτερη παιδική(ή σχολική) και την εφηβική ηλικία
 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εξετάσεις Κανονικών - Μεταφορέων (Φεβρουάριος 2008)

1. Γνωστική προσέγγιση

2.Θεωρία χαρακτηριστικών προσωπικότητας

3.Μηχανισμοί άμυνας (πρωτόγονοι και ώριμοι)

4. .....

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εξετάσεις Κανονικών - Μεταφορέων (Φεβρουάριος 2008)

Ομάδα Α

1. Ψυχαναλυτική προσέγγιση

2. Σχεση μητέρας παιδιου

3. Τυπολογικές θεωρίες της προσωπικότητας

4. Δεύτερο σταδιο Πιαζέ

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εξετάσεις Κανονικών - Μεταφορέων (Φεβρουάριος 2008)

Ομάδα Ε

1. Η μακράς και η βραχείας διάρκειας μνήμη είναι δύο διακριτά συστήματα.Σε ποιο ερευνητικά δεδομένα στηρίζεται αυτό?

2. Ενίσχυση και ενισχυτές

3. Συγκρούσεις κατά Ericson στη βρεφική και την πρώτη παιδική ηλικία

4. Θεωρία Τζέημς-Λάνγκε,γιατί αμφισβητήθηκε

 

αυτά στο περίπου...

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επαναληπτική Εξέταση Κανονικών - Μεταφορέων (Σεπτέμβριος 2008)

 (...σε ελεύθερη απόδοση):

1. Τα τρία συστήματα της προσωπικότητας κατά Freud

2.Το 4ο στάδιο της νοητικής ανάπτυξης κατά Piaget.

3. Ώριμοι και αρχαϊκοί μηχανισμοί άμυνας. Ανάπτυξη απώθησης και άρνησης.

4. Θεωρία McDougall και η αμφισβήτησή της.

 

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επαναληπτική Εξετάση Κανονικών - Μεταφορέων (Σεπτέμβριος 2008)

1. Αρχές ψυχαναλυτικής προσέγγισης

2. Δεύτερο στάδιο Πιαζέ

3. Αιτίες διαταραχής διανοητικών λειτουργιών

4. Η απόρριψη μητέρας-παιδί σαν αίτιο ψυχοπαθολογικής συμπεριφοράς

 

Στο περίπου....

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θεματα εξετασεων Ψυχολογιας 26/02/09

1. Τι ειναι η ενσυναισθηση; Ποιος ειναι ο ρολος της στη σχεση γιατρου- ασθενους;

2. Τι ειναι οι μηχανισμοι αμυνας; Περιγραψτε το μηχανισμο της προβολης και της ταυτισης.

3. Θεωρια μειωσης της ορμης - αδυναμιες της θεωριας αυτης

4. τι ειναι η αποτυπωση;

Υπηρχαν αλλες πεντε - νομιζω- ομαδες θεματων

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επαναληπτική Εξέταση Κανονικών - Μεταφορέων (Σεπτέμβριος 2000)

ΟΜΑΔΑ Δ 

1. Αιτιολογικοί παράγοντες χρήσης ουσιοεξαρτησιογόνων ουσιών. Σύντομη περιγραφή.

2. Επίδραση συναισθήματος στις ανώτερες γνωσιακές λειτουργίες

3. Θεωρία των δυο παραγόντων των Schachter και Singer

4. Κλασσικη εξαρτημενη μαθηση

 

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

περυσι που ηταν η πρωτη χρονια στην κανονικη οι περισσοτερες ομαδες ειχαν απο 1 εως κανενα απο τα παλια sos θεματα (βλεπε φροιντ, μαθηση κλπ) στην επαναληπτικη ηταν καπως πιο normal τα θεματα απο οτι ακουσα τωρα σε πτυχιακες δεν ξερω

Τροποποιήθηκε από mad cow

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

περυσι που ηταν η πρωτη χρονια στην κανονικη οι περισσοτερες ομαδες ειχαν απο 1 εως κανενα απο τα παλια sos θεματα (βλεπε φροιντ, μαθηση κλπ) στην επαναληπτικη ηταν καπως πιο normal τα θεματα απο οτι ακουσα τωρα σε πτυχιακες δεν ξερω

 

 

Στην κανονική σήμερα τα ίδια ίσχυσαν: Ένα από τα παλιάθέματα, τα υπόλοιπα από το καινούργιο βιβλίο.

Εξέταση Κανονικών - Μεταφορέων ( 8 Φεβρουαρίου 2010)

1. Κριτήρια ψυχοπαθολογικής συμπεριφοράς και να αναλύσετε δύο από αυτά.

2. Ποια είναι η επίδραση του συναισθήματος στις ανώτερες νοητικές λειτουργίες;

3. Τι γνωρίζετε για την ανθρωπιστική θεωρία των κινήτρων; (Πυραμίδα του Maslow)

4. Ποιές είναι οι συγκρούσεις που πρέπει να αντιμετωπίσει ο άνθρωπος στην Αρχική και τη Μέση Ενήλικη Φάση, σύμφωνα με τον Erikson;

 

Το (4) είναι κλασσικό θέμα, το (3) το βρίσκεις μέσα στο βιβλίο αλλά δεν το λες και SOS, ενώ τα δύο πρώτα αναφέρονται σε αντίστοιχες παραγράφους του καινούργιου βιβλίου. 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πτυχιακές Εξετάσεις Ψυχολογίας ( 1 Φεβρουαρίου 2011)

1. Μπιχεβιοριστική προσέγγιση 
2. Τύποι επεμβατικής μάθησης κατά Skinner 
3. Σύγκρουση στη γεροντική ηλικία κατά Erikson 
4. Θεωρία των Schachter - Singer για το συναίσθημα. 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εξέταση Κανονικών - Μεταφορέων ( 21 Φεβρουαρίου 2011)

1. Η φυσιολογική ανάπτυξη και πορεία των νοητικών λειτουργιών (σελ. 105)

2.  Τι είναι η επεμβατική ή συντελεστική μάθηση και τύποι επεμβατικής μάθησης (σελ. 74-75-76)

3. Τα συστήματα της προσωπικότητας κατά FREUD. Τι είναι οι μηχανισμοί άμυνας  (σελ. 211-212-213)

4. Συγκρούσεις κατά Ericsson στην αρχική και μέση ενήλικη περίοδο (σελ.134 & 135)

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πτυχιακές Εξετάσεις (14 Οκτωβρίου 2011)

1. Θεωρία μείωσης της ορμής - αδυναμίες αυτής.

2. Μπιχεβιοριστικη θεωρία.

3. Είδη μακράς μνήμης.

4. Μηχανισμοί άμυνας- απώθηση, άρνηση.

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εξέταση Κανονικών - Μεταφορέων (12 Μαρτίου 2012)

Επιλογή 3 απο 4 θέματα

1. Μορφολογική Θεωρία

2. Maslow

3. Ψυχαναλυτική Θεωρία: Εκείνο, Εγώ, Υπερεγώ

4. Κάτι απο το κεφαλαιο 23 δε θυμαμαι ακριβώς

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πτυχιακές εξετάσεις ( 12 Οκτωβρίου 2012 )

Θυμάμαι τα 3 θέματα ... (Συνολικά 4 - γράφουμε τα 3)

1.Ψυχαναλυτικη προσεγγιση

2. Ο ρόλος της ενσυναίσθησης στη σχέση γιατρού-ασθενούς

3. Κριτήρια φυσιολογικής συμπεριφοράς

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Δημιουργία νέας...