Jump to content
Sign in to follow this  
billth1

Επιλογη ιατρικής σχολής

Recommended Posts

Καλησπέρα,

Είμαι μαθητής τρίτης λυκειου, θα δώσω τον Σεπτέμβριο τις πανελλαδικές εξετάσεις των Ελλήνων του εξωτερικού και πρόκειται εντός ολίγων ημερών να καταθέσω το μηχανογραφικό μου. Είμαι σίγουρος οτι αυτό που θέλω να σπουδάσω ειναι η Ιατρική. Το θέμα είναι πως η επιλογή σχολών μου φαίνεται δύσκολη, αφού δεν μπόρεσα να βρω καμία αξιόπιστη πηγή που θα με βοηθήσει στην επιλογή αυτή, παρά μόνο κάποια αναξιόπιστα σχόλια στο ίντερνετ. Γι' αυτόν τον λόγο ζητάω την βοήθειά σας.

Επειδή το να βάλει κανείς τις σχολές σε μια σειρά και να πει ποιά είναι καλύτερη απο την άλλη είναι δύσκολο γιατί κανείς δεν έχει φοιτήσει και στις επτά, θα ήθελα όποιος μπορεί να μου πει την προσωπική του γνώμη σχετικά με τις σχολές που γνωρίζει όσον αφορά τον διδακτικό τομεα, τον ερευνητικό τομέα, τις ευκαιρίες μαθησης που προσφερει, τις υποδομές,(την αξιοκρατία) και την αναγνωρισιμότητα στο εξωτερικό.

Βασίζομαι στην βοήθειά σας,

Ευχαριστώ πολύ

Τροποποιήθηκε από billth1

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

τον διδακτικό τομεα, τον ερευνητικό τομέα, τις ευκαιρίες μαθησης που προσφερει, τις υποδομές,(την αξιοκρατία) και την αναγνωρισιμότητα στο εξωτερικό.

emconfusedemconfusedemconfusedemconfusedemconfusedemconfusedemconfused

Σύνδεσμος στη δημοσίευση

Δεν μου λες αγόρι μου, σε ποιά χώρα είσαι τώρα; Ρωτάω για να υπολογίσω το βαθμό του σοκ που θα υποστείς....

ΥΓ: Μη μου πεις Γερμανία-Βέλγιο και τα τοιαύτα, σε παρακαλώ πολύ.

Σύνδεσμος στη δημοσίευση

Γερμανία, 2 χρόνια. Ξέρω πώς είναι τα πράγματα Ελλάδα. Την αξιοκρατία την έβαλα σε παρένθεση γι' αυτόν τον λόγο.

Σύνδεσμος στη δημοσίευση

Αγόρι μου καλό, δεν τολμώ καν να σου απαντήσω. Ας το επιχειρήσει κανένας άλλος.

emconfusedemconfusedemconfusedemconfusedemconfused

ΥΓ: Βάλε και μερικά ακόμα σε παρένθεση, δηλαδή όλα, για να είσαι πιο κοντά.

Τροποποιήθηκε από invitro