Jump to content
anasMZ

Αγροτικό σε πλοίο

Recommended Posts

Γειά χαρά!!

 

Η αλήθεια είναι οτι όλο και περισσότερα άτομα πια, σε σύγκριση με παλαιότερα, επιλέγουν το "εν πλω" Αγροτικό.

Οι λόγοι βέβαια είναι ξεκάθαροι...

Η ουσία, παρόλ'αυτά, είναι οτι το εν πλω Αγροτικό, είναι μια Υπηρεσία, που ενώ, αρχικά, όταν τη δήλωνα, μου φαινόταν "γλέντι", τώρα που πλησιάζει ο καιρός για να "επιβιβαστώ", νιώθω πόσο ζόρικη εμπειρία μπορεί και να αποδειχθεί...

Αρκεί να σκεφτεί κανείς οτι : Είσαι απολύτως μόνος σου και υπεύθυνος για πλήρωμα και επιβάτες,  με ενα Ιατρείο, πολλές φορές ούτε υποτυπωδώς εξοπλισμένο, οφείλοντας να είσαι σε θέση να κάνεις "τα πάντα" σε κάτι επείγον, που ενδεχομένως προκύψει, για 5+ ώρες, μέχρι να πιάσεις κάποιο απο τα ενδιάμεσα λιμάνια..

Νομίζω οτι, όλοι όσοι έχουν υπηρετήσει, σίγουρα έχουν να πούν πολλά ...

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Φίλε,μεγαλύτερο εχθρό από τα μποφόρ στη θάλασσα δε θα συναντήσεις!Από εκεί και πέρα θα είσαι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο για ότι προκύψει και πάντα υπάρχουν μεταβλητές παράμετροι για το τί θα αντιμετωπίσεις ανάλογα τον καπετάνιο,τη συμπεριφορά σου,το δρομολόγιο του πλοίου,την εποχή που θα δουλέψεις,το πώς θα είναι μαθημένο το πλήρωμα,το πώς θα το εκπαιδεύσεις εσύ κτλ..

Μάθε καλά τα υλικά και τα φάρμακα με τα οποία θα δουλεύεις,ζήτα επιπλέον ότι σου λείπει κρατώντας πάντα αντίγραφα με ημερομηνία και υπογραφές και ποτέ μα ποτέ μην αμελήσεις.Η άγνοια δικαιολογείται,η αμέλεια όμως τιμωρείται..

Εγώ αμέλησα βέβαια μια φορά αλλά ευτυχώς δε μου κόστισε,αφού στατιστικά το σύστημα του 24ωρου stand by είναι αδύνατο να ΜΗ σε εκθέσει καθώς ως άνθρωποι ΚΑΙ εμείς θα αρρωστήσουμε ΚΑΙ θα βρεθούμε στις κακές μας ΚΑΙ θα μας κάτσουν και περιστατικά λίγο αφού έχουμε ξαπλώσει ενώ ΟΛΗ την υπόλοιπη μέρα δεν είχε τίποτα ΚΑΙ μπορεί να μας ξυπνήσουν και για ψύλλου πήδημα ΚΑΙ να ακούσουμε Χριστοπαναγίες γιατί βγήκαμε απο το πλοίο εκτός ωραρίου μας (νομίμως!) ή γιατί καταναλώσαμε τις μπουκάλες Ο2 για ενα ΧΑΠίτη(!) και πολλά άλλα που δε θυμάμαι.Επίσης ο τρόπος που δίνονται τα ρεπό είναι πολύ 'πονηρός' και βέβαια ΑΝ υπάρχει αντικαταστάτης!Ευτυχώς κατάφερα και πήρα 3 4ήμερα μεσα στο καλοκαίρι με πολύ κόπο και 'ιδρώτα' ΚΑΙ τύχη βέβαια γιατί υπήρξε αντικαταστάτης.Ο λογαριασμός του κινητού μου ξέρει πόσα τηλ έκανα για να τα καταφέρω!Για να μην αναφέρω τα κωμικοτραγικά που ακολούθησαν στη πρώτη μου άδεια,όποτε και η αντικαταστάτριά μού δε παρουσιάστηκε λόγω ασθένειας χωρίς να έχει ειδοποιήσει,όπως ανάκληση της άδειας μου ενώ ήμουν ήδη λευκάδα και έναρξη ψυχρού πολέμου με την επιστροφή μου γιατί και καλά το έκανα επίτηδες και δεν είχα σκοπό να φέρω αντικαταστάτη!!!Να αναφέρω επίσης άρνηση από την εταιρεία για ταξίδι μαζί μου δικών μου ανθρώπων ή φίλων μου ενώ μία φορά που μετέφερα το αμάξι μου το πλήρωσα,όπως και την κοπέλα μου γιατί δεν ήταν γυναίκα μου οπότε και θα εδικαιολογείτο!Με τις υγείες μας!!!

Να επισημάνω τέλος οτι αυτά αφορούν εμένα και το δικό μου πλοίο,δεν έχω άποψη για τα άλλα πλοία.

Και για να μην τα παρουσιάζω όλα τραγικά ομολογώ πως είχα δική μου καμπίνα και μου έδιναν φαγητό!

Χαιρετω!

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οι γιατροί των πλοίων είναι υποχρεωμένοι να κάνουν τις διακομιδές των ασθενών από τα νοσοκομεία που πιάνει λιμάνι το πλοίο σε μεγαλύτερο νοσοκομείο ή όχι?????

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Γιατι θα επρεπε η εταιρεια να πληρωσει το εισητηριο των δικων σου 'η της κοπελιας σου, δεν καταλαβαινω...?εισαι υπαλληλος της 'η υπαγεσαι στο υπουργειο υγειας οπως ολοι οι γιατροι?...Συγνωμη που ρωταω αν οι γιατροι των πλοιων εχουν εξτρα δικαιωματα απο τους αλλους, πρωτη φορα το ακουω.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο γιατρός του πλοίου έχει αντιμετώπιση αξιωματικού όπως και στο στρατό.

Στο πλοίο λοιπόν,χωρίς να είσαι ναυτολογημένος και υπαγόμενος στο Υπουργείο Υγείας έχεις ότι δικαιώματα έχουν και οι αξιωματικοί.Ένα από αυτά είναι η αίτηση μέσω υπηρεσιακού σημειώματος για φιλοξενία και έκδοση εισιτηρίων μια φορά το μήνα για συγγενείς πρώτου βαθμού ή σύζυγο εκτός μηνών αιχμής,το αυτοκίνητο επίσης όταν το πλοίο δεν εξυπηρετεί πολλά αμάξια υπάρχει δυνατότητα να μεταφερθεί.Το γιατί στην περίπτωσή μου δεν εγκρίθηκε προκύπτει απο τα συμφραζόμενα.

Συνάδελφε depy ο γιατρός του πλοίου αναγκαστικά αναλαμβάνει τη νοσηλεία ασθενών μετά συνοδείας δικών τους ανθρώπων από νησιά με Κ.Υ. ή Π.Ι. στους οποίους παραχωρείται ειδική καμπίνα νοσηλείας και παρέχει υπηρεσία όπως ο εφημερεύων στο νοσοκομείο.

Τροποποιήθηκε από Comfortably Numb

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Συνάδελφε depy ο γιατρός του πλοίου αναγκαστικά αναλαμβάνει τη νοσηλεία ασθενών μετά συνοδείας δικών τους ανθρώπων από νησιά με Κ.Υ. ή Π.Ι. στους οποίους παραχωρείται ειδική καμπίνα νοσηλείας και παρέχει υπηρεσία όπως ο εφημερεύων στο νοσοκομείο.

Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!

Μήπως υπάρχει κάπου επίσημα γραμμένο??????????

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αυτό δεν το ξέρω,σου λέω τί γίνεται στη πράξη.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Όπως είπα και παραπάνω ο διακομιζόμενος ασθενής,αποτελώντας και αυτός επιβάτη,δέχεται από το γιατρό του πλοίου παροχές όπως ο ασθενής του νοσοκομείου από τον εφημερεύοντα γιατρό.Ο διακομιζόμενος σχεδόν πάντα συνοδεύεται από κάποιον δικό του άνθρωπο,αν δε είναι περιπατητικός ταξιδεύει και μόνος του.Εννοείται πως δεν χρεώνεται αποκλειστικά στον γιατρό του πλοίου,εξάλλου δεν είμαστε αποκλειστικές νοσοκόμες,οφείλουμε όμως να ενημερωνόμαστε για την πορεία του.Ούτως ή άλλως αν χρειαστεί ειδοποιούμαστε.Ο κλινήρης ερχεται πάντα ρυθμισμένος,συνήθως δε χρειάζεται να επέμβουμε.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Γειά χαρά!!

Το πόσο "ρυθμισμένος" θα έρθει, είναι πολύ μεγάλη ιστορία...

Ένας φίλος μου, Αγροτικός σε πλοίο, τού είχαν παρουσιάσει το περιστατικό, στο τηλέφωνο, πολύ ήπιο και την τελευταία στιγμή, τού ανέφεραν "στα ψιλά", για "Θλάση Πνέυμονα"...

Τελικά, του παρέδωσαν τον Ασθενή, χωρίς να του έχουν βάλει ούτε ένα Φλεβοκαθετήρα, για ώρα ανάγκης...

Κατά τη διάρκεια του 2ωρου, μέχρι να πιάσουν λιμάνι ο ασθενής έπαθε οξύ πνευμονικό οίδημα και ευτυχώς, τελικά, τη γλίτωσε, χάρη στον "Ποσειδώνα" και τις εσπευσμένες ενέργειες του συναδέλφου ...

Επίσης, ξέρω κοπέλα, που έκανε Αγροτικό "εν πλω", και ΔΕΝ ΔΕΧΤΗΚΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, να διακομίσει...

Θα μου πείς, αντιδεοντολογικό...

Μπορεί!!...

Πάντως, δεν της επέβαλαν καμμία κύρωση.

Τροποποιήθηκε από Comfortably Numb

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

καλησπερα παιδια!!!επιασα αγροτικο σε πλοιο στην τελευταια προκηρυξη.....θα μπορουσε καποιος να μου πει για τις συνθηκες ...τις αδειες.....για τα πλοια??ειναι καλα ?,,,ευχαριστω πολυ!!!!

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

καλησπερα παιδια!!!επιασα αγροτικο σε πλοιο στην τελευταια προκηρυξη.....θα μπορουσε καποιος να μου πει για τις συνθηκες ...τις αδειες.....για τα πλοια??ειναι καλα ?,,,ευχαριστω πολυ!!!!

Φίλε μου, γειά σου..

Υπηρέτησα συνολικά 11μήνες εν πλω, τόσο στη Γραμμή "Πειραιάς -Χίος -Μυτιλήνη",

όσο και στη Γραμμή "Πειραιάς -Ικαρία -Σάμος"..

Ό,τι θέλεις να με ρωτήσεις, στείλε μου pm,

και εννοείται, ό,τι ξέρω, πολύ ευχαρίστως θα σου πώ.

Άλλωστε και εγώ, όταν ξεκινούσα, είχα πάρα πολλές απορίες και ψαχνόμουνα να βρώ "πυξίδα"...

Παρόλ'αυτά, υπήρξαν άτομα -μέλη του greekmeds, που βρήκαν το χρόνο και την υπομονή,

να με κατατοπίσουν, σε σημαντικό βαθμό, σε ό,τι απορία είχα,

οπότε και το τοπίο ξεκαθάρισε αρκετά...

Πάντως Συγχαρητήρια!!!

Καλή δύναμη και υπομονή για τη συνέχεια :rolleyes: :rolleyes:

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

σευχαριστω παρα πολυ.....κ γω σαυτην την προκηρυξη επιασα το αττικη -σαμος...ακομη δε μου χει ερθει ο διορισμος κ περιμενω....ηθελα να σε ρωτησω...ειμαστε καθε μερα μεσα στο πλοιο?...δικαιουμαστε ρεπο?..μπορουμε δηλαδη να βγαινουμε εξω σαν ανθρωποι?...εχω ανησυχησει παρα πολυ μαυτα που ακουγονται κ δν ξερω αν εκανα τη σωστη επιλογη....σευχαριστω πολυ...

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Υπήρξα ιατρός σε πλοίο Αθήνα Δωδεκάνησα.Μένεις μέσα στο πλοίο δωρεάν σε δική σου καμπίνα δίκλινη εσωτερική τις πιο πολλές φορές ή εξωτερική αν το πλοίο είναι μικρότερο και δεν έχει τόσο πολύ κόσμο.Τρως δωρεάν μέσα στο πλοίο κατά τις ώρες που τρώει το πλήρωμα δηλ. 11.30-13.30 και 18.30-20.30.

Τα πιο πολλά πλοία έχουν και πρωινό.Το φαγητό γενικά έχει ποικιλία και αρκετή ποσότητα, μιας και μπορείς να φας και τις νυκτερινές ώρες ανοίγοντας ντουλάπια χωρίς πρόβλημα .Η καμπίνα συνήθως δεν έχει τηλεόραση.Άρα φέρνεις δική σου μικρή και τη συνδέεις με την κεραία του πλοίου ή δε βλέπεις τβ.Στα πλοία πιάνουν 4 ή 5 κανάλια μέσα στο Αιγαίο , ένα από αυτά είναι Νόβα.Κοντά στα λιμάνια πιάνεις κάτι παραπάνω.Όταν το πλοίο δεν ταξιδεύει δεν είσαι υποχρεωμένος να είσαι μέσα , αλλά μπορείς και να είσαι , δεν ασχολείται κανείς μαζί σου. Δηλ. αν φθάνει το πρωί Αθήνα μπορείς να πας όπου θες μέχρι να ξαναφύγει.Αν τύχει κάτι στο πλήρωμα που δουλεύει μέσα , μπορεί να πάει άνετα στο νοσοκομείο, δεν είσαι υποχρεωμένος να ασχοληθείς εσύ.

Το ιατρείο έχει να κάνει συνηθως με το μέγεθος του πλοίου και είναι μεγάλο σχετικά.Έχει οξυγόνο, οξύμετρο, πολλά φάρμακα , αλλά όχι stedon plavix actrapid soldesanil .Αυτά με την κόκκινη γραμμά δε θα τα δεις ποτέ.Τ άλλα αν διαμαρτύρεσαι μπορεί και να στα φέρουν.Δεν υπάρχει ΗΚΓ κανονικό παρά σύστημα με τηλειατρική και κινητό που ξοδεύεις άπό τη δική σου τσέπη.Γενικά το καλοκαίρι το πλοίο κάνει και ημερήσια δρομολόγια οπότε είσαι όλη μέρα μέσα στο πλοίο εκτός από 1 2 φορές τη βδομάδα που σταματά.Το χειμώνα κάνει μόνο το κανονικό δρομολόγιο.Η δουλειά είναι κυρίως βραδυνή , μιας και ταξιδεύει συνήθως βράδυ, οπότε τότε συμβαίνουν τα προβλήματα, οπότε σε ξυπνούν . Το καλοκαίρι μπορεί όταν έχει πολύ κόσμο πχ Σαββατοκύριακα 2.000 άτομα να σε ξυπνούν και 5 φορές το βράδυ (μαξ)

περιστατικά:πολλά πεσίματα ,θλαστικά, διαστρέμματα, υπέρταση, παρόξυνση ΧΑΠ, υπο/υπεγλυκαιμίες , πολλά κρυολογήματα (τα μισά περιστατικά είναι τέτοια) , ίλιγγος, μη ελκωτικές δυσπεψίες, κωλικοί, οσφυαλγία, αλλεργίες, οφθαλομολογικά (επιπεφ.κρίθή ως χαλάζιο, ξένο σώμα,ουρολοιμώξεις, διάρροιες και έμετοι.

Σπάνια ΑΕΕ(ΔΕΝ Κάνεις τπτ, τον κατεβάζεις στο επόμενο λιμάνι με ορό), ΟΕΜ (τον κατεβάζεις πάλι αφου έχεις δώσει νιτρώδη και ασπιρίνη ή πλαβίξ αν έχεις , γιατί πεθιδίνη δεν παίζει), οξύ πνευμονικό οίδημα (έχει λασίξ), που και που στα πλοία ακους για Ε ( οπότε σουφρώστε καμια stedon κατά το τρίμηνο) , ψυχωσικές συνδρομές (έχει αλοπεριντίν) , ναρκωμανείς έχει αρκετούς.Μου έτυχε πρ εξάρθρημα ώμου όπου φυσικά δεν έκανα ανάταξη και τον κατέβασα στο επόμενο λιμάνι , ένω άκουσα ιατρό να έχει αναγκαστεί να κάνει τοκετο , που μάλλον είναι το πιο δύσκολο οπότε αν μπορείτε στο τρίμηνο δείτε έναν.

Βασικό στην τρίμηνη εκπαίδευση να μάθετε να βάζετε ορό και να κάνετε ράμματα , μιας και θα σας τύχουν και τα 2.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Υπάρχουν ακόμα αγροτικοί στα πλοία; Είχα κάτι χρόνια ν΄ακούσω ανακοίνωση ''όποιος γιατρός επιβαίνει στο πλοίο παρακαλείται να το δηλώσει'' στα Blue Star.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

παιδια στην τωρινη προκήρυξη σελ 92 υπαρχει μια θεση σε πλοιο που λεει υπαγεται στο ΚΥ ΑΙΓΙΝΑΣ... Αυτο τι φαση ειναι;; εννοω αν ειναι νασαι ο γιατρος του πλοιου στα δρομολογια Πειραιας Αιγινα ακουγεται οκ ψιλοπαλεψιμο! Δεν εχω εμπειρια και σαφως δε γνωριζω ποιες ιδιαιτερες δυσκολιες μπορει να εχει αυτη η θεση αλλα ετσι εκ πρωτης οψεως φαινεται αν οχι φιλετο τουλαχιστον κατι οχι τοοοοσο παραλογο... διαβασα ολα τα παραπανω σχολια! νταξ 12ωρα ταξιδια για χιο κλπ δεν ειναι ό,τι πιο ευκολο σιγουρα... αλλα αυτο το συγκεκριμενο; ποιους μυστικους κινδυνους ενεχει μιας και ολα τα αγροτικα σε πλοιο εχουν μπει οχι σε μαυρη αλλα σε καταμαυρη λιστα :)

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν έχω εμπειρία απο γνωστούς. Πάντως δεν έχω ακουσει και τα καλύτερα.

Συγκεκριμένες πληροφορίες δε γνωρίζω, αλλά πιστεύω δεν ειναι καλό σημάδι οτι μένουν κενά σε κάθε προκύρηξη.

Στο παρελθόν έχουν γραφτεί και εδώ διαφορες κριτικές, αν ψάξεις όλο και κάτι θα βρεις. Ήταν όλες αρνητικές. Γενικότερα, όσοι επιλέγετε αγροτικά, μην επιλέγετε στην τύχη - γιατί η επιλογή, σας δεσμεύει για 12 μήνες - και δεν ειναι λίγοι. Πάρτε πληροφορίες απο όπου μπορείτε.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Υπηρέτησα το αγροτικό στο δρομολόγιο Πειραιάς-Σάμος και δεν το προτείνω σε καμία περίπτωση.....Είναι  πολύ κακές οι συνθήκες εργασίας και δεν αποζημιώνονται ούτε στο ελάχιστο από τα χρήματα που λαμβάνεις....Είναι κρίμα να υποτιμάται και να εκμεταλλεύεται έτσι το πτυχίο μας για τα συμφέροντα μίας εταιρίας.Προσωπικά δεν θα το πρότεινα ποτέ σε συνάδελφο...!

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οι συνθήκες σε πλοίο της ακτοπλοϊας είναι δύσκολες, είναι δεδομένο αυτό, και αναρωτιέμαι με τι μυαλά νέα παιδιά τα δηλώνουν νομίζοντας ότι θα κάνουν... κρουαζιέρα ίσως, αλλά το ερώτημα είναι γιατί δεν βάζουν το χέρι στην τσέπη οι εφοπλιστές να παρέχουν έναν μισθό ακόμα ώστε να γίνουν πιο ελκυστικά.

Υπενθυμίζω ότι ο μισθός παρέχεται απ ΄το Υπουργείο Υγείας και όχι απ΄τους εφοπλιστές, όπως και το ότι ο μισθός του τελευταίου αξιωματικού* του πληρώματος ξεκινά από 3,000€. Εσείς πόσα παίρνετε ; ; ;

Αλλά ας αφήσουμε τους αξιωματικούς (αν και ο ιατρός του καραβιού νοείται ως αξιωματικός ΠΑΝΤΟΥ!), γνωρίζετε ότι ακόμα και επίκουροι, δλδ κατώτερο πλήρωμα που απλώς μπαρκάρει για 1-2-3 μήνες χωρίς καμμία εκπαίδευση παίρνει 1,500€ ;

Είναι πραγματικά αδιανόητο αυτό που συμβαίνει, ο ΙΑΤΡΟΣ ενός πλοίου να παίρνει λιγότερα απ΄τον τελευταίο ΝΑΥΤΗ...

*Οι αξιωματικοί Ε.Ν προέρχονται απ΄τις σχολές Εμποροπλοιάρχων-Μηχανικών οι οποίες μπορεί εσχάτως να "ξαναζωντάνεψαν", αλλά επί πολλά χρόνια ήταν στα αζήτητα και με κενές θέσεις.

Υπόψιν ότι τα πλοία της γραμμής Πάτρα-Ιταλία ΔΕΝ έχουν ιατρό, αναλαμβάνει καθήκοντα medical officer ο ύπαρχος του πλοίου, δλδ τι καθήκοντα, επιδίδεται στην Τηλεϊατρική. Αλλά αφού δεν τους υποχρεώνουν να έχουν ιατρό στο καράβι, αρκούνται σ' αυτό.

Τροποποιήθηκε από kopritis

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η δήλωση γίνεται με το τυράκι του πλεονεκτήματος του αγόνου...χωρίς όμως τα χρήματα του αγόνου..Τουλάχιστον όταν ήμουν εγώ(2009).Πράγματι ο ναύτης έπαιρνε πολύ περισσότερα χρήματα και έγραφε και μίλια.....Ισχύουν όσα προείπε ο συνάδελφος ότι τα ρεπό τα έπαιρνες σπάνια και με πολλή πίεση και επιπλέον οι υποτιθέμενοι αντικαταστάτες απέφευγαν να μπουν στο πλοίο έστω και για ενα 24ωρο, με διάφορες δικαιολογίες.....Γενικά είναι μία κακοοργανωμένη σύμβαση δύο υπουργείων και μιας πλοιοκτήτριας εταιρείας και ο μόνος κερδισμένος είναι η εταιρεία που διαφημίζει συνεχώς την ύπαρξη γιατρού από τα μεγάφωνα....Και ναι..θα επιβάλλετο να είναι σαν κρουαζιέρα για τον ιατρό....και φυσικά να ταξιδεύει καθημερινά διαφορετικός συνάδελφος.....μία φορά την εβδομάδα αρκεί....σαν εφημερία...όχι 7 απλήρωτες συνεχόμενες εφημερίες την εβδομάδα με απολαβές καθημερινού οκταώρου......Πριν το δηλώσεις δε φαίνονται πουθενά οι πραγματικές συνθήκες εργασίας.....Προσωπικά θα απέτρεπα τους συναδέλφους να το κάνουν...Είναι καθαρή υποτίμηση του πτυχίου τους...

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σε αυτό που προτάθηκε, δλδ να ταξιδεύει σε κάθε ταξίδι και διαφορετικός συνάδελφος, θα συμφωνήσω.

Διαφορετικά δεν έχει κανένα νόημα, και τα παραπάνω τα έγραψα (και μπορεί να τα επιβεβαιώσει ο καθένας) για τους ναυτικούς για να γίνει κατανοητό ότι υποτιμάται το πτυχίο της Ιατρικής όταν δίδονται λιγότερα χρήματα στον Ιατρό του πλοίου απ' ότι στον τελευταίο ναύτη...

Απλά οι πλοιοκτήτες έχουν βρει έναν τζάμπα (γι' αυτούς) τρόπο να έχουν Ιατρό στο καράβι μιας και το υπαγορεύει η νομοθεσία.

Στις γραμμές της Ιταλίας που δεν υπάρχει αυτή η υποχρέωση, κάνει τον γιατρό ένας ναυτικός ή όποιος προθυμοποιηθεί απ΄τους επιβάτες.

Ομιλούμε για μια απαράδεκτη και υποτιμητική κατάσταση.

Τροποποιήθηκε από kopritis

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο συνάδελφος έχει απόλυτο δίκαιο!!!!!!Υπηρέτησα και εγω σε αυτη την γραμμη κανονικότατα.Μη διανοηθειτε να το δηλώσετε!!!!!!Κανονικά νομικά επρεπε να χαμε κινηθεί..Ο λογος που δεν παραιτηθηκα ηταν γιατι το 2009 που το δηλωσα τα αγροτικα εκαναν ακομα και χρονο να προκηρυχθούν και η θέση ηταν αγονη.Αν εγκατέλειπα θα εχανα μορια και θα εκανα ενα χρόνο και να ξαναδιοριστω και αν οποτε η τελικη μου ειδικότητα θα ανεβαινε ακομα και τριετια..Η καμπινα διαβίωσης τραγικη χωρις παράθυρο.Δεν κοιμοσουν καθολου σχεδόν τα βραδια επειδή ακουγοταν η ανακοινωση καθε μιση ωρα στο 20ωρο ταξιδι.Εβγαινες μονο 3 ωρες το 24 ωρο.Ρεπο επαιρνες μετα απο τρομερη πιεση που ασκουσες εσυ καθως οι "συνάδελφοι" στο κυ Σαλαμινας που υποτιθεται θα σε αντικαθιστούσαν τα χαν κανει πλακακια και δηλωναν μονιμως αρρωστοι.Ιντερνετ και τηλεφωνο με καλο σημα ουτε λογος..Για να παρεις το ρεπο σου κατεβαινες στο μοναδικο 3ωρο σου στον πειραια και εψαχνες μονος σου φαξ και παντα το κυ σαλαμινας εβρισκε "κολληματα"....Μισθός σαν απλο αγροτικο..Συμπεριφορά οκ..φυσικά δε μιλάμε για Βερσαλλιες αλλα οκ...εγω δεν ειχα μεγαλο θεμα(αλλα ειμαι γυναικα).Ειλικρινα συναδελφοι...Ουτε να σκεφτειτε να πάτε..Ο πλοιοκτητης απλα εκμεταλλευεται τον τιτλο για να διαφημίζει οτι εχει γιατρο στο πλοιο με ανακοινωσεις...Ταξιδευαμε με 10 μποφόρ και απαγορευτικό για να μη χαθει κανα εισητηριο και δρομολόγιο...Ιατρικα ερεθίσματα ουδέν(Εκανα δευτερο αγροτικο μπας και μαθω κατι).Απευθύνθηκα στην εταιρεια και ειλικρινα εχω μετανιώσει που δεν εβαλα τοτε ΔΙΚΗΓΟΡΟ για την εξαθλίωση και την ψυχική οδύνη που βίωσα...Όταν είσαι ενα αβγαλτο παιδί ακόμα δεν ξέρεις πως να προστατευτεις....

Τροποποιήθηκε από ouzounichristina

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καλησπέρα σας!

Η θέση που προκηρύχθηκε και πρόσφατα για ΚΥ Σαλαμίνας "Πλοίο" , 

Γνωρίζει κανείς λεπτομέρειες?

Είναι μόνο για δρομολόγια Σαλαμίνα - Πειραιά?

 

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αστειεύεσαι ; Το ΚΥ Σαλαμίνας είναι η υπηρεσία που υπάγονται οι γιατροί των πλοίων της ακτοπλοϊας, οπότε αφορά πλοία που ταξιδεύουν Αιγαίο.

Εξηγήθηκε αναλυτικά παραπάνω τι σημαίνει αγροτικό σε πλοίο.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×