Jump to content
Sign in to follow this  
Foreas

Κλινικές 5ου έτους

Recommended Posts

Μιάς και ζητείται, είπα να ανοίξω εδώ ένα τόπικ όπου θα γράφουμε τις εμπειρίες μας και την κριτική μας πάνω στις κλινικές του 5ου έτους.

Εγώ έκανα Καρδιολογία Στεφανάδη στο έτος που μόλις πέρασε.

Επίπεδο εκπαίδευσης:
Δεν έμεινα ικανοποιημένος από την εκπαίδευση, ήταν αρκετά επιφανειακή, και "τσαπατσούλικη"(πρόχειρα οργανωμένη). Και είναι κοροϊδία να πει κανείς ότι κάναμε καρδιολογία σε 10 μέρες (τόσες είναι στον Στεφανάδη), εκ των οποίων χάνουμε τις μισές από ΣΦΙΑ, κινητοποιήσεις, κτλ, κτλ.
Ενώ στον Κρεμαστινό, από ό,τι μου είπαν παιδιά εκεί, έχει πιο οργανωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, περισσότερη ώρα τη μέρα, και περισσότερες μέρες.

Βέβαια κάποιοι προτιμούν το πρώτο, αλλά η καρδιολογία είναι κρίσιμος τομέας, και όλοι πρέπει να ξέρουμε 2 βασικά πράγματα. Και στον Στεφανάδη δύσκολα θα τα μάθεις, εκτός αν πηγαίνεις σε εφημερίες (αλλά και πάλι δεν θα δεις αυτά που ένα οργανωμένο πρόγραμμα σπουδών σου προσφέρει).

Α! Όποιοι πάνε Στεφανάδη, η συμβουλή μου είναι ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΟ "ΗΚΓ"! Εκεί θα μάθετε ΗΚΓ, στον Στεφανάδη όχι! Και αν δεν γράψεις τουλάχιστον ένα από τα 2 ΗΚΓ στις εξετάσεις, δεν σε περνάνε! Δεν λέω ότι δεν θα τα βγάλεις τα ΗΚΓ και χωρίς το επιλεγόμενο, αλλά βοηθάει πολύ.
(Στον Κρεμαστινό υπάρχει καλύτερη διδασκαλία του ΗΚΓ, αλλά και για εκεί καλό θα σας κάνει το επιλεγόμενο)


Εξετάσεις:
Στον Στεφανάδη διαβάζεις το δίτομό του, που είναι απαράδεκτο. Πέφτουν πολλαπλής από εκεί, με πολλές δευτερεύουσες λεπτομέρειες. Έτσι αναγκάζεσαι να διαβάσεις σχεδόν τα πάντα, και χάνεις την ουσία πολλάκις. (Επίσης πέφτουν 2 ΗΚΓ - πρέπει να πιάσεις οπωσδήποτε το 1).
Μετά υπάρχουν και τα προφορικά, όπου ρωτάνε την ουσία, πιο κλινικά πράγματα ως επί το πλείστον (εξαρτάται βέβαια και σε ποιόν θα πέσεις)
Από την άλλη στον Κρεμαστινό, το βιβλίο είναι πολύ πιο επικεντρωμένο στα βασικά, στην ουσία. Διαβάζεται σε πολύ λιγότερο χρόνο από ό,τι το δίτομο του Στεφανάδη. Και τα θέματα που πέφτουν είναι μεν γραπτής ανάπτυξης, αλλά πιο ανθρώπινα (σε σχέση με τις δευτερεύουσες λεπτομέρειες των πολλαπλής του Στεφανάδη). Επίσης δεν έχει προφορικά.

Περιμένω σχόλια και από άλλους "παλιούς"!

Τροποποιήθηκε από Comfortably Numb

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο Κρεμαστινός όσο δύσκολος ακούγεται, τόσο εύκολος είναι. Αν είσαι συνεπής στην κλινική και με ελάχιστο διάβασμα στο σπίτι έχεις καθαρίσει άνετα. Μάλιστα ο είχε άγχος να μας διδάξει όσο περισσότερα προλάβει στο μήνα που αξιοποιούσε και τα σάββατα. Απίστευτο καθηγητής, του βάζω άριστα 10, άσχετα αν πήγα να το παίξω έξυπνος και να πάω στο Στεφανάδη να δώσω όταν μια εποχή πέρναγε κόσμος.

Μάλιστα είχα βρει τον ίδιο το προηγούμενο καλοκαίρι για να πάρω αμοιβαία μεταγραφή στο Στεφανάδη επειδή μένω μακριά (δικαιολογία) και μου είπε να χρησιμοποιώ την Αττική Οδό για να έρχομαι από το Κορωπί χαχαχαχα. Το μόνο μειονέκτημα είναι η απόσταση. Αν δεν έχεις αμάξι να πηγαινοέρχεσαι γρήγορα και ξεκούραστα δε γίνεται δουλειά. Όσο για τον Καρατζά είναι μεγάλη μορφή! Και αυτός παίρνει άριστα 10'.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θα ήθελα πάντως να σημειώσω (το αυτονόητο) ότι λέω την άποψή μου, σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια-που είναι όταν πηγαίνω σε μια κλινική για να μάθω, να μαθαίνω κάτι, όχι να περιμένω να περάσει η ώρα πίνοντας καφεδάκι. Δυστυχώς από ό,τι βλέπω ελάχιστες κλινικές ανταποκρίνονται επαρκώς σε αυτό το κριτήριο...

Ξέρω ότι αρκετοί διαφωνούν με μένα, και γουστάρουν να αράζουν. Σεβαστό και αυτό.

Επίσης, ελπίζω να διαβάσουν αυτό το τόπικ από τις εν λόγω κλινικές, μπας και διορθώσουν τα κακώς κείμενα (φρούδες ελπίδες?).

Συνεχίζω με την ουρολογία-ήμουν Σισμανόγλειο:

Από εκπαίδευση ήταν μέτρια προς καλά. Το πρωινό δίωρο, είχα πετύχει έναν καλό ειδικευόμενο (Παπαχρήστου ονόματι, να ναι καλά ο άνθρωπος), που μας είπε πολλά πράγματα και ασχολήθηκε μαζί μας. Κάποις άλλες ομάδες ξύνονταν, κάποιες όχι.

Στα εξωτερικά ιατρεία άλλα ΔΕΠ ήταν καλά, άλλοι ήταν χάλια (π.χ. ένας τύπος στις προστατίτιδες!).

Οι παραδόσεις ήταν ικανοποιητικές οι πλείστες.

Οι εξετάσεις καλές επίσης.

Ορθοπαιδική ήμουν Αττικό (μετά την πρώτη μέρα ΚΑΤ).

Τρελό ξύσιμο! Χάλια εκπαίδευση! Το πρωί ζητήσαμε από τους ειδικευόμενους και παίρναμε αίματα, ευτυχώς κάτι κάναμε!

Πολύ καλά παιδιά οι ειδικευόμενοι, αλλά από εκπαίδευση η κλινική τίποτα - τα περισσότερα ΔΕΠ όταν έπρεπε να κάνουν μάθημα, κάναν χειρουργεία...

Φωτεινές εξαιρέσεις ο Παπααγγελόπουλος (φοβερός άνθρωπος), και κανα δυο άλλοι.

Γενικώς είναι από τις κλινικές που το επίθετο "Πανεπιστημιακή" το έχουν για μόστρα.

Συμβουλή: αν θέλετε να μάθετε κάτι από την πολύ σημαντική αυτή ειδικότητα, πηγαίντε στις εφημερίες.

Για το ΚΑΤ, από όσο άκουσα, εξαρτιόταν η εκπαίδευση από το που θα τύχαινες (σε ποια κλινική).

Νευρολογία ήμουν Αττικό.

Παρόλο που είναι υποστελεχωμένη (δεν είχε καν ειδικευόμενους τότε), έμεινα ευχαριστημένος.

Τόσο ο διευθυντής, όσο και τα άλλα 2 ΔΕΠ κάναν καλή δουλειά, και ασχολιόντουσαν πολύ μαζί μας (που έχουμε καταντήσει, να ζητάμε τα αυτονόητα, και να χαιρόμαστε όταν τα βρίσκουμε...).

Είδαμε αρκετά ποικίλα περιστατικά, και μάθαμε 2 βασικά πράγματα.

Οι εξετάσεις προφορικές, και αρκετά απαιτητικές (έως πολύ, εξαρτάται σε ποιόν θα πέσεις-αλλά πολύ δύσκολα θα κόψουν κάποιον)

Για το Αιγινήτειο, επίσης άκουσα πολύ καλά λόγια (νομίζω υπερέχει το Αττικό, στο ότι εμείς βλέπαμε μεγάλη γκάμα περιστατικών, ενώ στο Αιγινήτειο ήταν στο τμήμα π.χ. της πολλαπλής σκλήρυνσης κάποιοι και βλέπαν κυρίως αυτά - ας με διορθώσουν αν κάνω λάθος).

Δερματολογία ήμουν πάλι Αττικό.

Πάλι χαλαράααα. Μάθημα λίγο. Στα εξωτερικά ιατρεία ελάχιστα πράγματα. Δεν έμεινα ικανοποιημένος από την εκπαίδευση.

Ο διευθυντής πολύ καλός άνθρωπος, αλλά η κλινική πρέπει να ασχοληθεί περισσότερο με τους φοιτητές.

Νομίζω στο Συγγρό μάθαν περισσότερα πράγματα (από ό,τι μου λέγαν)

Θεραπευτική...

Χάλια οι παραδόσεις, χάλια στα περισσότερα τμήματα του νοσοκομείου. Λίγοι ασχολιόντουσαν με τον φοιτητή.

Άλλωστε και σαν αντικείμενο το μάθημα είναι περίεργο (η θεραπεία κάθε νόσου δεν εμπεριέχεται ούτως ή άλλως στα άλλα μαθήματα?!)

Α, και πρέπει να μπει και καμιά τουαλέτα σε αυτό το νοσοκομείο!

ΜΕΘ Αττικό (μετά τις 2 πρώτες μέρες στον Ευαγγελισμό, που ήταν βαρετές).

Ευχαριστημένος έμεινα, ασχολιόντουσαν μαζί μας σε γενικές γραμμές (αν το κυνήγαγες).

Θα έπρεπε να μπουν περισσότερα θεωρητικά μαθήματα (κάναμε 2-3 μόνο).

Πνεύμονες Αττικό.

Παρομοίως, νομίζω πρέπει να ασχοληθούν περισσότερο με το φοιτητή.

Οι 2 ώρες της πρωινής ενημέρωσης θα μπορούσαν να είναι πολύ ενδιαφέρουσες, αν δεν μίλαγαν μόνο μεταξύ τους, και κάναν και κάποια επεξήγηση για το τι λένε (και δεν μπορούσαμε να διακόπτουμε συνεχώς για να ρωτάμε τι σημαίνει αυτό, τι είναι εκείνο, τι βλέπετε στην ακτινογραφία, κτλ.).

Οι επόμενες 2 ώρες επίσης θα ήθελε να ασχοληθούν περισσότερο μαζί μας. Μελετάγαμε τους φακέλους, και μετά τι?

Ασχολιόντουσαν περισσότερο με την κλινική (λόγω υποστελέχωσης μάλλον), και οι φοιτητές νιώθαμε σε 3η μοίρα. Ειδικά ένας ιατρός μας έγραφε κανονικά, η δε συμπεριφορά του ήταν σκαιώτατη. Τα πλείστα ΔΕΠ πάντως είχαν πολύ καλή συμπεριφορά.

Επίσης πρέπει να γίνονται περισσότερα θεωρητικά μαθήματα. Αντί του να καθόμαστε τις 2 ώρες 10-12 (κοιτώντας χωρίς επίβλεψη φακέλους), θα μπορούσαν να γίνονται παραδόσεις-κάτι πολύ πιο ωφέλιμο.

Οι εξετάσεις καλές, κλινικές (πολλαπλής επιλογής)-αρκεί να μας δίδασκαν επαρκώς 2-3 βασικά πράγματα, ώστε να κατανοήσουμε το κλινικό μέρος μιας τόσο σοβαρής ειδικότητας.

Οφθαλμολογία Γεννηματά.

Μέτρια πράγματα. Τα πρωινά στα εξωτερικά ιατρεία λίγα πράγματα είδαμε.

Δεν μάθαμε ούτε και εδώ 2-3 βασικά πράγματα για την ειδικότητα.

Εξετάσεις δύσκολες-θέλει αρκετό διάβασμα.

ΩΡΛ Αττικό

Πολύ καλή κλινική. Ο διευθυντής εξαιρετικός άνθρωπος (πραγματικά σε φοβερό βαθμό ευγενικός, και δεν έχει καβαλήσει κανένα καλάμι- σπανιότατη εξαίρεση εν μέσω των διευθυντάδων)

Μαθήματα σχετικά καλά(παρόλο που οι περισσότεροι φοιτητές δεν πάταγαν), στα εξωτερικά ιατρεία είδαμε κάποια πραγματάκια.

Γενικώς ασχολιόντουσαν μαζί μας.

Εξετάσεις καλές επίσης (πολλαπλής καλού επιπέδου).

Αυτά! Για να ακούσω και άλλες κριτικές!

Τροποποιήθηκε από Foreas

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Foreas, λένε πως η εμπειρία δεν είναι χρήσιμη παρά μόνο σ' αυτόν, που την έχει.

Ως προς την Καρδιολογία:

Είχα κληρωθεί Κρεμαστινό, αλλά λόγω απόστασης έκανα ανταλλαγή με Στεφανάδη, μαύρη η ώρα!

Δεν είχε γίνει ακόμη πρόεδρος, το σύστημα εξέτασης 'γραπτά πολλαπλής-προφορικά' εφαρμόστηκε για πρώτη φορά και γενικά περνούσε κόσμος.

Έγινε πρόεδρος, το σύστημα 'γραπτά-προφορικά' συνεχίστηκε, γενικά κοβόταν κόσμος, ειδικά στις πτυχιακές, αλλά εντάξει το δείγμα των πτυχιακών δεν είναι και πολύ αξιόπιστο ...

Δέκα μαθήματα όλα κι όλα για ένα βασικό μάθημα, εκ των οποίων ένα-δυο αντικαταστάθηκαν σε μας από ένα συνέδριο, που οργάνωσε η έδρα και έπρεπε υποχρεωτικά να πάμε!

Εκ περιτροπής οι φοιτητές περνούσαμε από τα διάφορα τμήματα της κλινικής: μονάδα εμφραγμάτων, υπερηχογράφημα, ιατρείο αρτηριακής πίεσης κα. Καμία επαφή με τους ασθενείς. Προσωπικά άκουσα 3-4 καρδιές και ψηλάφησα μια έκτοπη ώση. Ανύπαρκτη διδασκαλία γενικώς και του ΗΚΓ ειδικώς, στο οποίο αντιστοιχούν 3 βαθμοί της εξέτασης!

Το κατεπιλογήν μάθημα κρίνεται άκρως απαραίτητο, όπως σωστά επισήμανε ο Foreas.

Στην έδρα ξεχώρισα το Δηλαβέρη, νομίζω επίκουρος(?) για την ευγένειά του, την ηρεμία του και τον τρόπο, που μας δίδαξε αρρυθμίες και κ/κ αποκλεισμούς.

Ως προς τη Θεραπευτική:

Φοβερό μάθημα, που είναι άκρως απαραίτητο ως συμπλήρωμα της νοσολογίας του 4ου έτους, ώστε να εντρυφήσουμε στην ολότητα της παθολογίας του 6ου έτους.

Στην πράξη κολοκύθια, για να μην πω τίποτα χειρότερο!

Οι ομάδες έχουν έναν υπεύθυνο. Ο δικός μας με όνομα ζαρζαβατικού έλειπε αρκετές φορές και θυμάμαι να πηγαίνουμε σε άλλες ομάδες. Γενικώς, είχα την αίσθηση ότι τα πράγματα κυλούσαν 'βιαστικά και γρήγορα το Γιάννη θάψτε τον'.

Η προφορική εξέταση από δυο εξεταστές για ιστορικούς λόγους.

Ο καθηγητής πριν το Μαυρικάκη δεν καταδεχόταν να ασχολείται με άχρηστους φοιτητές, οπότε έβαλε έναν εξεταστή σαν φίλτρο και έφταναν σ' αυτόν τελικά οι πιο διαβασμένοι φοιτητές, στους οποίους απευθυνόταν μέσω βοηθού του! Την παράδοση συνέχισε ο Μαυρικάκης, ο οποίος μας έκανε ένα φοβερό μάθημα για τη ρευματοειδή αρθρίτιδα, αλλά άφησε φήμη αισχρή ως 'εξεταστής του οιδήματος', δηλαδή τους τα έπρηζε. Ο Δημόπουλος ξεπετά φοιτητές, χτίζοντας τη δικιά του αισχρή φήμη ως 'εξεταστής της ξεπέτας'.

Το μάθημα έχει καταντήσει ως απομνημόνευση φαρμάκων για πάσα νόσο και πάσα μαλακία.

Τip για τους επί πτυχίω: Συνδυάστε το με τις φαρμακολογίες.

Ξεχωρίζει ο Νανάς, ο οποίος προσκαλεί τους φοιτητές, που ενδιαφέρονται, να ενταχθούν σε ερευνητικά πρωτόκολλα της κλινικής.

Ως προς την Οφθαλμολογία στο Γεννηματάς:

Κλασσικά πράγματα: μαθήματα βαρετά, εργαστήρια βαρετά με παρουσίες, εκ περιτροπής οι φοιτητές περνούν από τα επιμέρους ιατρεία και κάνουν υπομονή να περάσει ο καιρός.

Για τις εξετάσεις, παπαγαλίστε όλο το βιβλίο. Δεν μπορείτε; Κάντε ό, τι μπορείτε!

Ξεχωρίζει ο Εκατομάτης, επειδή το επώνυμό του έχει άμεση σχέση με τα μάτια ...

Ως προς τη Δερματολογία στο Συγγρός:

Κλασσικά πράγματα ως άνωθεν.

Ως προς τη Νευρολογία στο Αιγινήτειο:

Κλασσικά πράγματα ως άνωθεν.

Δώστε το μάθημα όσο είναι γραπτές οι εξετάσεις. Δε θέλετε να εξεταστείτε προφορικά!

Είναι η μόνη κλινική, που μας κέρασε πορτοκαλάδα και βουτήματαστο πρώτο μάθημα, για να μας μεράσει "φαρμάκι" στις εξετάσεις.

Ως προς την Ορθοπαιδική στο ΚΑΤ:

Κλασσικά πράγματα ως άνωθεν.

Ξεχωρίζουν τα splatter χειρουργεία, αν δε φάτε πόρτα από τη χοντρή προϊσταμένη των χειρουργείων [

Ως προς την Ουρολογία στο Λαϊκό:

Κλασσικά πράγματα ως άνωθεν.

Στην έδρα αυτή ένιωσα πρώτη φορά περήφανη που ήμουν φοιτήτρια της ιατρικής Αθηνών, όταν στο αμφιθέατρο, ένας αναπληρωτής καθηγητής ξεκίνησε το μάθημά του περί ουρολοιμώξεων με τη φράση 'Κάντε ησυχία! Έχω σημαντικότερα θέματα να ασχοληθώ από σας τους φοιτητές!'. Στις εξετάσεις, που έβαλε αυτός θέματα, ευχήθηκα να πάθει το θέμα 5:τι ξέρετε για τη νόσο Peyronie... Ξέρω, ντροπή μου, αλλά αφού είχε σημαντικότερα θέματα από μας τους φοιτητές !

Ως προς την ΩΡΛ στο Ιπποκράτειο:

Κλασσικά πράγματα ως άνωθεν.

Μην αγοράσετε από τον Πασχαλίδη ένα βιβλίο με ερωτήσεις ωρλ. Δεν μπαίνει τίποτα από κει. Διαβάστε το βιβλίο και παρακαλέστε μην πέσετε στον Τσαγκαρουλάκη, που διορθώνει λέξη λέξη! Ή παρακαλέστε να πέσετε στον Τσαγκαρουλάκη και απλά παπαγαλίστε το βιβλίο.

Ως προς τη ΜΕΘ και την Πνευμονολογία:

Γι' αυτά τα δυο μαθήματα δε θυμάμαι και πολλά πράγματα, παρά μόνο ότι ήταν ίσως οι μόνες ξεπέτες στο σύνολο των 48 υποχρεωτικών μαθημάτων. Είναι από τα πιο εύκολα του 5ου έτους.

Τα κριτήρια του εγκεφαλικού θανάτου μου χρησίμευσαν στο κατεπιλογήν 'Μεταμοσχεύσεις'.

Αν δε μάθετε την οξεοβασική ισορροπία σ' αυτά τα μαθήματα, δε θα την μάθετε ποτέ!

Δώστε τα στις προαιρετικές. Στη ΜΕΘ και καλά μπαίνει και ένας βαθμός από την παρουσία του φοιτητή στη μονάδα.

Τροποποιήθηκε από Comfortably Numb

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ευχαριστούμε ρε Foreas νομίζω μιλώ εκ μέρους όλων των 4αετων οτι αυτο είναι ότι χρειαζότανε για μας που δεν εχουμε ιδέα για το τι μας περιμένει..

επίσης όποιος μπορεί ας βάλει την γνώμη του για τις δικές του κλινικές για να μπορουμε να σχηματίσουμε μια γνώμη

από τι κατάλαβα πάντως δεν υπάρχει το φαινόμενο της ακτινολογίας [Βλεπε Βλάχος] που καποιες κλινκές ειναι αρκετά πιο δυσκολες απο άλλες..σωστα?

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Να προσθέσω:

ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΑ- Θα συμφωνήσω με τον foreas 100% , ήμουν κι'εγώ στο Στεφανάδη. Δυστσυχώς, έπρεπε μόνη μου να προσπαθήσω να λύνω τον γολγοθά που το λένε ΗΚΓ (δεν πήρα το επιλεγόμενο). Τελικά δεν είναι γολγόθά, απλά θέλει τρόπο, κάτι με το οποίο δεν ασχολήθηκε κανείς να μας δείξει. Κουτσά, στραβά, κάτι έμαθα...αλλά δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένη.

ΜΕΘ- με ειχαν στειλει στη μεθ στο Ευγεν. εκει ειμαστε μονο 3 φοιτητές. μικρή μεθ. έμαθα αρκετά, ο Δουζίνας και ο Μπετροσιάν εξαιρετικοί ιατροί, αν δείχνεις ότι ενδιαφερεσαι, ενδιαφέρονται κι αυτοί. Καλό είναι να σέβεσαι τους νοσηλευτές (όχι μόνο στη μεθ, by the way) διότι αυτοί κανούν δυσκολη και αξιοσέβαστη δουλειά. Μπορεί και να σου μάθουν πολλά, αν θέλουν. Γενικώς, φαίνεται πόσο δύσκολο είναι αυτό το κλάδο της ιατρικής. a tough yet very interesting field of medicine.

ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΙΑ -Συγγρό- ειδα πολλά, καλή εκπαίδευση. προσωπικά, δεν μου αρέσει σαν ειδηκότητα. ειτε το λατρεύεις, ειτε το σηχαινεσαι. ανήκω στο τελευταιο. Το βιβλίο που πρέπει να διαβάσουμε δεν εχει εικονες (κάτι που θεωρώ πολύ βασικό για την δερματολογία), το οποιο κανει για πολυ βαρετό διάβασμα.

ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ- δράμα. ευτυχώς στο πρωινό θάλαμο ειχα την Γκούζια. το υπόλοιπο, δράμα και πάλι δράμα.

ΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΙΑ-Σωτηρία. ενημέρωση με τους ειδικευόμενους καλή, και που και που οι καθηγητές μας εξηγούσαν διάφορα. Στις εφημεριες ειδα ενδιαφεροντα περιστατικα. Εμαθα να ακουσω λιγο. Ειχα τον Μπεσλεμές. ειχα ασχημο ξεκινημα με αυτον, αλλα μετά, όλα οκ. Ξέρει πολλά, μαθαίνεις με αυτόν. όταν δεν μπορουσε (κανα 2 φορές) μας έβαλε με τους νεότερους ιατρους, επισης καλοι. Στάθηκα τυχερή

ΩΡΛ ιπποκρατ. Χάλια μερικές φορές. άλλες φορές ασχολήθηκαν, ειδα μερικά περιστατικά στο παραρτημα.

ΟΡΘΟ ΚΑΤ, ούτε γύψο δεν έμαθα να βάλω στο πρακτικό μερος. Εκει αξιζει να πας στις εφημεριες, αλλά βασικά μαθαινεις μονος σου. αν πας στις εφημερίες, αισθάνεσαι καμιά φορά σαν εισαι σε πραγματικό νοσοκομείο, αν είσαι τυχερός, βλέπεις απιστευτα πραγματα. Αυτοί σωζουν ζωές.

ΟΦΘΑΛΜΟΛΟΓΙΑ- Γεννηματά. Ειναι πολυ δύσκολη στην βαθμολογια, έως απαράδεκτοι. Θέλουν παπαγαλία στις εξετάσεις, κάτι που δεν έκανα πολύ καλά την ημέρα που έδινα. Στο πρακτικό μερος, ειχα πολυ ωραια εμπειρία. Τα χειρουργεία για καταρράκτη- super!!

ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΑ- Αιγ. το κερασάκι στη τούρτα του Ε' έτους. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ. βεβάια, υπαρχει θεμα με τις παρουσίες,λιγο η αίσθηση του δημοτικού σε αυτο, αλλά, έμαθα πάρα πολλά

ΟΥΡΟΛΟΓΙΑ-Σισμαν. καλή κλινική, δεν είχαμε πολλές μέρες λογω καταλήψεων, αλλά ό,τι ειδα ήταν ενδιαφερον.

...και τώρα, μας μένει ακομα 1 χρόνο...Μουτσόπουλος, here I come!!

ΥΓ ... επειδή η γραπτές εξετάσεις στο Στεφανάδη ήταν βασισμένες σε τέτοια λεπτομέρεια, γύρισα σπίτι μετά απο τις γραπτές και διάβασα με τέτοιο άγχος και ζήλο ώστε να τα πω οσο καλύτερα θα μπορούσα στις προφορικές(τρομάρα μου)και επειδή ειχα ακουσει οτι ρωτάνε τα τέρατα στις προφορικές, είχα πάθει τέτοιο πατατρακ στις προφορικές, μα το τι άγχος είχα πια, που ο foreas, που εδινε μαζι μου, μου ειπε καποια στιγμή οτι ημουν εγώ έτοιμη για να μου κάνουν απινίδωση... Αυτό μου γύρισε boomerang. Συμπέρασμα: 1) έπρεπε να αρχίσω αγωγή με lexotanil ή zanax απο την προηγούμενη 2) να μην τρελένεστε με τις προφορικές, διότι πραγματικά δεν εχουν καμία σχέση με τις γραπτές. Στις προφορικές θέλουν κλινικές γνώσεις, συμπτώματα, σημεία, φυσιολογία και θεραπεία.

Πώς θα διάβασα καρδιολογία if I had to do it all over again(which I don't, thank goodness):

α)επιλεγόμενο μάθημα ΗΚΓ

β)το βιβλίο του Κρεμαστινού για να καταλαβω την καρδιολογια

γ)επιλεγμένα απο το δίτομο του Στεφανάδη, δηλαδή, αυτά που κάναμε στις παραδώσεις (βαλβιδοπάθειες, υπέρταση, STEMI, NSTEMI, χρόνια στεφ. νόσο, συγγενείς, ΚΑ, μυοκαρδιοπάθειες, μυοκαρδίτιδες, πνευμ. εμβολή θεραπεία,περικαρδίτιδα)

Τροποποιήθηκε από Comfortably Numb

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Να πω κάτι για την νευρολογία στο Αιγινήτειο : δεν ήμουν μόνο σε ένα τμήμα στους θαλάμους. Η καθηγήτριά μας, η Καραρίζου, μας έβαλε να πάμε και στα άλλα τμήματα, οπότε είδα μία καλή ποικιλία απο περαστατικά. όταν υπήρχε περιστατικό απο άλλο τμήμα που αυτή θεωρούσε οτι έπρεπε να το δούμε, μας εστελνε εκεί. Μας έμαθε να κάνουμε νευρολογική εξέταση σε οργανωμένο τρόπο και επέβλεπε και διόρθωνε και εξηγούσε. Ο Ρόμπος-Θεός!
Γενικα, όπως έχουν πει ανωθεν, υπαρχουν διάφοροι παράγοντες που παιζουν ρόλο στην εκπαιδευση στη σχολή μας...το ποσο θελουμε εμεις να μαθουμε υπο δυσβασταχτες συνθηκες σε μερικές κλινικές, ο κομπλεξισμός καποιων, κτλ.

Τροποποιήθηκε από Comfortably Numb

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

οι καλυτερες κλινικες ηταν

-αιγινητειο για νευρολογια...δεν ημουν αλλα απο οτι ειδα απο τους βαθμους των παιδιων ηταν πολυ καλα και σχετικα με λιγο διαβασμα οπως μου ειπαν αρκετα παιδια που το εδωσαν.Σε αντιθεση με το αττικο που ειναι προφορικα και ζοριζει παραπανω(ρωτανε σχεδον ολο το βιβλιο) και εξαρταται που θα πεσεις.

-πνευμονολογια η καλυτερη κλινικη ειναι το σωτηρια γιατι απο οτι ξερω ασχολουνται πιο πολυ με τον φοιτητη ενω στο αττικο που ημουν εγω μας ειχαν πολυ γραμμενους και δεν μαθαμε και πολλα πραγματα. Οι εξετασεις ειναι κοινες( πολλαπλης αρα της ιδιας δυσκολιας ).Δεν το θεωρω απο τα δυσκολα μαθηματα παντως περνιεται με λιγο διαβασμα.

-καρδιολογια ημουν στεφαναδη. Πιστευω οτι ειναι μυθος η δυσκολια του Κρεμαστινου γιατι ειδα τα θεματα που εβαλε και μονο 2 στα 6 μπορω να πω οτι ηταν λιγο κουλα.Ειναι και γραπτα γεγονος πολυ θετικο μιας και πολλοι απο εμας τα τρεμουμε τα προφορικα. Ο Στεφαναδης εχει πολυ δυσκολο βιβλιο που για να το μαθει κανεις πρεπει να ασχοληθει μηνα και.... Τα πολλαπλης του ειναι πολυ δυσκολα και απο ολο το βιβλιο.Τα προφορικα ειναι σχετικα απλα, ρωτανε βασικα πραγματα.Περνας βεβαια αν γραψεις τα 2 ΗΚΓ και πεις και προφορικα δεν πιστευς οτι υπαρχει θεμα...Και τα δυο τα θεωρω της ιδιας δυσκολιας το καθενα για το δικο του λογο.

-Δερμα πιστευω οτι ειναι πολυ καλυτερα στο συγγρος.Οι εξετασεις ειναι απλα θεματακια γραπτα.Στο αττικο εξαρταται απο το ποσα ατομα θα μαζευτουνε...Αν ειναι λιγα τους περνει ο καθηγητης προφορικα, ανα ειναι πανω απο 15 γραπτα.Τα θεματα ειναι λιγο στανταρ..σπανια πεφτουν εκτος των σοσ.

-ΜΕΘ αφου τα θεματα ειναι κοινα καλυτερα η κλινικη να ειναι στον ευαγγελισμο γιατι εκει ασχολουνται περισσοτερο.

-Ματια ειναι αρκετα δυσκολα στο γενηματα..απαιτει αρκετο διαβασμα γιατι τα σοσ ειναι παρα πολλα και μπορει να πεσει θεμα απο ολο το βιβλιο. Στο αττικο τα θεματα ειναι πιο στανταρ και τα σοσ πολυ λιγοτερα.Περνας πιο ευκολα σιγουρα.

-Ορθοπεδικη μπορω να πω οτι και τα δυο ειναι το ιδιο........χααλια

-ΩΡΛ μια χαρα και ιπποκρατειο και αττικο..

-Ουρολογια στο σισμανογλειο ειναι ευκολα και με σοσ θεματα απλα ειναι αναλογα το ποιος θα διορθωσει το γραπτο.

-Θεραπευτικη καλυτερα να το δωσετε στην προαιρετικη.Εξαρταται ποιος θα εξετασει.Ο ιδιος ειναι δευτερος εξεταστης και ρωταει στανταρ πραγματα οποτε κανενας φοβος.Για τους υπολοιπους εξοπλιστειτε με φαρδος....

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μιας και πλησιάζουμε στο τέλος του έτους, θα αποθέσω κι εγώ τις εμπειρίες μου.

Νευρολογία Αιγινήτειο: Καλή κλινική, καλά μαθήματα, αμφιλεγόμενα τα φροντιστήρια (εμένα μου άρεσαν). Κλασσικά εξαρτάται και σε ποιον επιβλέποντα θα τύχεις, αλλά θα δεις απ' όλα. Παραδόξως και το βιβλίο είναι πολύ καλό. Στις προαιρετικές υπάρχουν σοσ και κόβονται λίγοι. Ο καθηγητής (Βασιλόπουλος) είναι λίγο δύσκολος στη συνεννόηση αλλά ενδιαφέρεται για την εκπαίδευση.

Θεραπευτική: Εδώ δεν έχετε επιλογή, όλοι από Αλεξάνδρα θα περάσετε, οπότε καλή τύχη. Παίρνουν απουσίες 3 φορές τη μέρα αλλά η λούφα είναι πανεύκολη και τα μαθήματα όχι τίποτα ιδιαίτερο (προσωπική άποψη). Θα έπρεπε να είναι στο 6ο έτος, αλλά έτσι όπως είναι τα πράγματα θα αναγκαστείτε να κοπιάσετε για να περάσετε, ειδικά αν δεν το δώσετε σε προαιρετική. Είναι μεγάλο λάθος να το μάθετε παπαγαλία, βοηθάει να θυμάστε φάρμακα. Πάλι η ποιότητα της εκπαίδευσης και η ευκολία της εξέτασης είναι συνάρτηση του αντίστοιχου ΔΕΠ (μπορεί ο καλύτερος να κοπεί, ο χειρότερος να περάσει με βαθμό).

Δερματολογία Συγγρός: Υπήρχε καλή διάθεση εκ μέρους του προσωπικού της κλινικής. Δεν ήταν ιδιαίτερα πιεστικοί και τα μαθήματα προσέφεραν κάτι καινούργιο (για τους λίγους που πήγαιναν). Το μάθημα δε διαβάζεται όσο εύκολα φαίνεται αν και οι εξετάσεις (σε προαιρετική σίγουρα, σε κανονική δεν ξέρω) δεν είναι δύσκολες.

Καρδιολογία Αττικό: Καλό επίπεδο εκπαίδευσης, σχολαστικοί με τις παρουσίες (1 μέρα/εβδομάδα παραπάνω από το Ιπποκράτειο), ο Καρατζάς είναι το highlight! Γενικά μου έχει αφήσει καλή εντύπωση. Οι εξετάσεις είναι πρόβλημα (δεν ξέρω για προαιρετικές τι παίζει, έδωσα σε κανονική). Περαν του ότι πρέπει να διαβάσεις όλο τον 1ο τόμο του Κρεμαστινού και ότι ρωτάει ό,τι του κατέβει, στη διόρθωση γίνονται μυστήρια πράγματα και πολλοί είναι απογοητευμένοι (γράφοντος συμπεριλαμβανομένου). Λένε ότι ο ίδιος ο καθηγητής κοιτάει όσα γραπτά είναι στο 4-5 και τα κάνει 4, αλλά δίνει μια δεύτερη ευκαιρία σε όσους έχουν τεσσάρι να εξεταστούν προφορικά μετά από λίγο καιρό (έχω ακούσει ότι τότε περνάει κόσμος).

Πνευμονολογία Σωτηρία: Εκτός κι αν είσαι γκαντέμης και σου κάτσει κάποιος συγκεκριμένος ειδικευόμενος, η εκπαίδευση είναι καλή, υπάρχει πίεση (με την καλή έννοια) εκ μέρους των διδασκόντων, μας έβαζαν να παίρνουμε αίματα, αέρια, κάποιοι έκαναν και παρακέντηση. Αξιόλογα μέλη ΔΕΠ. Έχει 4 ώρες εφημερίες και δίνει την ευκαιρία σε 2-3 απ' αυτούς που κληρώθηκαν να πάνε στον Ευαγγελισμό. Για τις εξετάσεις δεν ξέρω ακόμα, προαιρετική δε δίνει, έχω ακούσει πάντως ότι είναι εύκολες.

ΜΕΘ Αττικό: Είναι λίγο μπερδεμένη κλινική, υπάρχει μια σχετική διάθεση να σου δείξουν αλλά βαριούνται γρήγορα. Νομίζω σιγά-σιγά βελτιώνεται. Αν κληρωθείτε εκεί καλύτερα να πάτε στη Γ' πτέρυγα. Υπάρχει προφορική και γραπτή βαθμολόγηση (50/50). Αυτό που λένε ότι στο προφορικό παίρνουν όλοι 10, δεν ισχύει, ο βαθμός εξαρτάται κυρίως απ' τη συνολική παρουσία της ομάδας απ' ότι κατάλαβα. Η εξέταση είναι κοινή, του Ευαγγελισμού, 60 πολλαπλής επιλογής απ' τα οποία καμιά 20ρια είναι γνωστά, τα υπόλοιπα παλεύονται χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Αν θέλετε να διαβάσετε το βιβλίο, καλύτερα περιοριστείτε στο τέλος κάθε κεφαλαίου που αναφέρει τα πρακτικά κλινικά συμπεράσματα και μετά ό,τι δεν καταλαβαίνετε το διαβάζετε κανονικά. Οι βαθμοί είναι συνήθως υψηλότατοι.

*Υπάρχει η δυνατότητα να κάνεις μια εργασία για την πνευμονολογία και να έχεις απαλλαγή από τις εξετάσεις (πνεύμονες + ΜΕΘ). Εξετάζεσαι και βαθμολογείσαι πάνω στην εργασία και γενικά στην πνευμονολογία. Λέγεται ότι προσφέρεται για βαθμό.

Οφθαλμολογία Αττικό: Γίνονται καλά μαθήματα (όσα γίνονται), οι ΔΕΠ είναι πρόθυμοι αλλά δε μας πιέζουν κιόλας. Είναι δύσκολο μάθημα απ' την άποψη ότι για το μάτι δεν έχουμε παλιές γνώσεις, γι' αυτό νομίζω ότι βοηθάει να παρακολουθείς. Οι εξετάσεις είναι μάλλον μέτριας δυσκολίας, πάντως λίγοι κόβονται σε προαιρετικές.

ΩΡΛ Αττικό: Υπάρχει καλή διάθεση εκ μέρους της κλινικής, ο προθυμότατος καθηγητής έχει μια ψύχωση με τις απουσίες. Δε φαίνεται ιδιαίτερα δύσκολο αντικείμενο. Στην προαιρετική τη δική μας δεν ήταν εύκολα τα θέματα αλλά γενικά υπάρχει η εντύπωση ότι είναι ευκολότερα απ' το Ιπποκράτειο.

Ουρολογία Σισμανόγλειο: Η πιο παραλιακή κλινική του έτους. Την πρώτη μέρα λέει το πρόγραμμα, παίρνει απουσίες κι από ' κει και πέρα όποιος θέλει μόνο πατάει. Άμα δει ότι λείπουν πολλοί παίρνει απουσίες (μάλλον για εκφοβισμό γιατί δε νομίζω ότι τις κοιτάνε). Είναι υποχρεωτικές 2 εφημερίες. Αν εξαιρέσεις το λέκτορα που ασχολείται με τους φοιτητές (ένα Θανάση), οι υπόλοιποι (συμπεριλαμβανομένου του καθηγητή) μάλλον θα προτιμούσαν να μην είμαστε στα πόδια τους. Οι εξετάσεις αρκετά εύκολες.

Ορθοπαιδική Αττικό: Συναγωνίζεται με το Σισμανόγλειο. Στις παρουσίες ήταν αυστηροί το πρωί, αλλά θάλαμο μπορεί να κάναμε, μπορεί και όχι (ανάλογα με το ποιός καθηγητής μας είχε την πρώτη ώρα κι αν δε βαριόταν να έρθει). Καλοί από ΔΕΠ ήταν οι Σάπκας, Μπάμπης, Μαστρόκαλος (αυτούς θυμάμαι). Ο καθηγητής δε συνηθίζει να βγάζει προαιρετικές. Ακούγεται ότι η εξέταση είναι εύκολη.

Σε γενικές γραμμές, σε όλα τα μαθήματα βοηθάει πολύ να έχετε κοιτάξει παλαιότερα θέματα από εδώ.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

θα μοιραστώ μαζί σας και τη δική μου εμπειρία:

αρδιολογία Στεφανάδης:

Μαθήματα για ένα μήνα, 2ή 3 φορές την εβδομάδα. Γενικά καλό επίπεδο, περνάς από όλα τα τμήματα και παίρνεις μια ιδέα. Αν μένετε κοντά στο Ιπποκράτειο μην διανοηθείτε να την αλλάξετε με το Αττικό επειδή δήθεν έχει καλύτερη εκπαίδευση. Οι εξετάσεις μάλλον μέτριας δυσκολίας. Πολλαπλής που καλύπτονται κυρίως από το Βιβλίο του Στεφανάδη το οποίο όμως είναι εξαιρετικά δυσανάγνωστο. Γι αυτό μπορείτε να διαβάσετε κυρίως από Κρεμαστινό και τα πιο σοσ κεφάλαια από Στεφανάδη. Στα προφορικά χρειάζεται να έχεις διαβάσει καλά!

-ΜΕΘ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ

2 εισαγωγικά μαθήματα μόνο θεωρητικά. Εγώ στην κλινική ήμουν ΜΕΘ 1 με την κ. Κουτσούκου κι απ ό,τι κατάλαβα είναι η μόνη που αξίζει! Πρέπει να είσαι παρών και να δείχνεις ότι καταλαβαίνεις αυτά που σου λέει. Ειδικά, όταν έρθει η σειρά σου να παρουσιάσεις τον ασθενή σου, καλό είναι να ξέρεις τα στοιχεία. Βαθμός: 25% βαθμός καθηγητή σου και 75% εξετάσεις πολλαπλής

-Υποχρεωτικές 4 παρουσίες

-ΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΙΑ-ΣΩΤΗΡΙΑ

Από τις καλύτερες κλινικές του έτους, με πλήρες πρόγραμμα, υποχρεωτικές παρουσίες σε εφημερίες-εναλλακτικά παρακολούθηση σεμιναρίου που διοργανώνει ο Ρούσος, εφόσον τύχει να γίνει κατά την άσκηση της σειράς σας.

-Βαθμός: 25% πολλαπλής από εξετάσεις, 25% βαθμός καθηγητή σου (μακράν καλύτερος ο Λουκίδης) και 50% εργασία

-ΟΦΘΑΛΜΟΛΟΓΙΑ-ΑΤΤΙΚΟ

Δεν έχω να πω τίποτα γιατί ήταν τρελή παραλία. Αν τύχει κάποιος καθηγητής να δει το ποστ μου, να μην τα "πάρει στο κρανίο" και γίνει σούπερ αυστηρός. Απλά να αξιολογήσει πόση σημασία δίνει το ΔΕΠ του στους φοιτητές του!!!!!!!!!!!!!

-ΩΡΛ-ΑΤΤΙΚΟ

Πολύ καλή κλινική. Πάντα με αυστηρότητα στις παρουσίες. Δεν υπολογίζουν αποφάσεισ ΔΣ ΣΦΙΑ. Δυνατότητα αναπλήρωσης απουσιών με εφημερίες. Πολύ πρόθυμοι οι ειδικευόμενοι. Παρακολουθούμε και χειρουργεία.\

Εξετάσεις: 2 ερωτήσεις ανάπτυξης και 20 πολλαπλής (τα περισσότερα είναι από τα σοσ)

-ΟΥΡΟΛΟΓΙΑ-ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ

Ειδικά λόγω έργων στο ΜΕΤΡΟ, η μετάβαση στο νοσοκομείο ήταν ένας αγώνας δρόμου. Κατα τ άλλα, μόνο την πρώτη ημέρα παίρνουν παρουσίες. Για την εκπαίδευση εξαρτάται απ τον ειδικευόμενο στον οποίο θα πέσεις. Εφημερίες 2 υποχρεωτικές. Βρείτε ευκαιρία να βάλετε καθετήρα! Οπωσδήποτε! Εξετάσεις πολύ εύκολες από τα σοσ με χαλαρή παρατήρηση. Εύκολος βαθμός με λίγο διάβασμα.

-ΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΗ-ΑΤΤΙΚΟ

Παραλία! Επίπεδο εκπαίδευσης 0! Κανένα ενδιαφέρον εκτός απ τον καυμένο τον κ. Σάπκα που ήρθε απ τις 8 για μάθημα. Εμείς πήγαμε 9μισή! Καλός κι ο Μαστροκαλος! Εξετάσεις προαιρετικές συνήθως δεν βγαίνουν. Στην κανονική εύκολα με τα 80 θέματα που κυκλοφορούν!

-ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΑ-ΑΙΓΙΝΗΤΕΙΟ

Η καλύτερη κλινική του έτους. Μαθαίνεις πολλά στα μαθήματα στην κλινική και στα φροντιστήρια! Αξίζει πραγματικά. Για εξετάσεις προαιρετικές διαβάστε τα σοσ που κυκλοφορούν

-ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΙΑ-ΣΥΓΓΡΟΣ

Βλέπεις πολλά πράγματα στην κλινική. Πολύ ενδιαφέρον. Δικαίωμα μιας απουσίας. Στη δεύτερη απουσία μπορείς να κα΄νεις αναπλήρωση. Στην τρίτη πρέπει να επαναλάβεις τη σειρά. Εξετάσεις: 2 ανάπτυξης και 20 πολλαπλής

-ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ

Καλό επίπεδο εκπαίδευσης, εξαρτώμενο φυσικά από τον εκπαιδευτή σου! Εξετάσεις από τις πιο απαιτητικές του έτους!

Για ό,τι άλλο ρωτήστε για να σας απαντήσουμε!

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

παιδια ποια μαθηματα δεν εχουν προαιρετικεσ εξετασεισ και σε ποια νοσοκομεια?

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Η καρδιολογία στον Κρεμαστινό-Αττικό φέτος δεν έβγαλε στο χειμερινό εξάμηνο προαιρετικές γιατί δεν είχαμε βιβλίο.Στο εαρινό δεν ξέρω τι έγινε.

Πνευμονολογία και τα 2 νοσοκομεία δεν βγάζουν προαιρετική,αλλά έχουν κοινή εξέταση μόνο στην κανονική εξεταστική.

Οφθαλμολογία στο Γενικό Κρατικό-Γεννηματάς δεν βγάζει προαιρετική.

Ορθοπαιδική στο Αγία Όλγα δεν βγάζει προαιρετική-αλλά νομίζω και στα άλλα 2 (ΚΑΤ και Αττικό) πρέπει να έχει ικανοποιητική συμμετοχή για να βγάλει κι επειδή η Ορθοπαιδική γίνεται ταυτόχρονα με την Ουρολογία όπου οι προαιρετικές και των 2 νοσοκομείων υπάρχει φήμη ότι είναι πιο εύκολες και πρέπει οπωσδήποτε να δώσεις κανείς δεν προλαβαίνει και τα 2 μαθήματα σε ένα μήνα.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Όσοι περάσαμε ἀπὸ ἀττικό πιστεύουμε πὼς ἦταν ἡ καλύτερη κλινική ἔτους, ἀκόμη καὶ ἀπὸ νεύρα αἰγινήτειο καὶ πνεύμονες σωτηρία

πρῶτα πρῶτα κάνεις περισσότερες μέρες μάθημα στὸ ἀττικὸ. καὶ ἡ μοναδική κλινική μέχρι τῶρα ποὺ ἔχω δεῖ νὰ έχει μέλος ΔΕΠ ὑπεύθυνο γιὰ τοὺς φοιτητὲς, ποὺ εἶναι, τὶ κάνουν, πόση ὥρα πέρασαν κυλικεῖο,.....,παντοῦ καὶ πάντα σου πεταγόταν ἀπὸ κεῖ ποὺ δὲν τὸν περίμενες.

Καὶ τὸ ὄνομα αὐτοῦ Καρατζὰς

Δὲν πρέπει να λέγεται κλινική Κρεμαστινοῦ ἀλλὰ κλινική Καρατζά

Τροποποιήθηκε από Comfortably Numb

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σε ΜΕΘ - Πνευμονολογία υπάρχει η δυνατότητα απαλλακτικής από τις εξετάσεις εργασίας, εφόσον δεν χρωστάς μαθήματα από προηγούμενα έτη. Η εργασία γίνεται με καθοδήγηση από κάποιο μέλος ΔΕΠ. Όταν παραδίδεις την εργασία εξετάζεσαι και σε κάποια ύλη αλλά δεν ξέρω περισσότερα για αυτό!

Γενικά στην πνευμονολογία ο βαθμός είναι 75% οι εξετάσεις πολλάπλής (πρέπει να έχεις περάσει τη βάση) και 25% ο βαθμός του μέλους ΔΕΠ που έχεις στο θάλαμο.

Τώρα σχετικά με την εργασία που αναφέρω στο πόστ μου ισχύουν τα εξής:
2 φορές το χρόνο ο Ρούσος οργανώνει διήμερα συνέδρια. Αν η ομάδα σου ασκείται σε ΜΕΘ-Ευαγγελισμό ή Πνευμονολογία-Σωτηρία εκείνη την περίοδο, ο καθηγητής σου δίνει τη δυνατότητα, αν κάνεις εργασία (ουσιαστικά 10 περιλήψεις από 10 διαλέξεις που παρακολούθησες στο συνέδριο), ο βαθμός σου να προκύψει ως εξής:

25%: πολλαπλής εξετάσεις (προυπόθεση να πιάσεις τη βάση)
25%: προφορικός βαθμός από τον εκπαιδευτή σου
50%: εργασία (που διορθώνει ο Ρουσος και όποιος κάνει, κατα κανόνα παίρνει τελικά 9 και 10)

Τροποποιήθηκε από Comfortably Numb

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Συνήθως ναι..αλλά μπορεί να υπάρξουν κι εξαιρέσεις όπως έγινε φέτος με το βιβλίο της καρδιολογίας όπου οι 3 πρώτες ομάδες έδωσαν μια κοινή προαιρετική νομίζω πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων..

Αλλά εν μέσω εξεταστικής και αγχώνεστε για τις κλινικές και τις προαιρετικές του 5ου?? :anavwfwties:

Τροποποιήθηκε από maria_tsek

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ὁ καθηγητὴς τῆς ΜΕΘ καὶ Πνευμονολογίας Χαρ.Ρούσσος, κατὰ καιροὺς τὰ τελευταῖα 2 χρόνια, διοργανώνει 3 ἥμερα συνέδρια στὰ μπὰρ ξενοδοχείων, σὲ μεγάλες καφετέριες,...

Επειδὴ οἱ ἐταιρεῖες ποὺ τὰ χρηματοδοτοῦν θέλουν κόσμο βάζουν τὸν Ρούσσο νὰ φωνάξει φοιτητὲς γιὰ νὰ γεμίσουν.

Γι' ἀυτὸ ἔρχεται γιὰ πρώτη καὶ μοναδικὴ φορὰ στὸ εναρκτήριο μάθημα τῶν ὀμάδων που κάνουν μεθ, πνεύμονες. Εκεῖ παραπληροφορεῖ πόσο σημαντικό εἷναι νὰ πάει κανεῖς στὸ συνέδριο ἀλλά προχωράει , στο τέλος, παραπέρα ἀπὸ τὶς ἄλλες κλινικὲς ποὺ μένουν στὴν παραπληροφόρηση.

Λέει πὼς εἶναι προαιρετικό νὰ πάνε καὶ ὄσοι δὲν πάμε θὰ κάνουμε κανονικά κλινική, ψέμα. ὄσοι πάνε καὶ γράψουν μιὰ ἐργασία τὶ εἴδαν ,15 γραμμῶν γιὰ τὴν κάθε συνεδρία, θὰ ἀπαλλαγοῦν 2 μέρες τῶν παρουσιῶν τοὺς στὰ μαθήματα + 2 ἀπὸ τὶς ὑποχρεωτικὲς ἑφημερίες + ὁ βαθμός τοὺς καὶ γιὰ μεθ καὶ γιὰ πνεύμονες θὰ εἷναι 25% ἡ γραπτὴ ἐξέταση, 25% προφορικὰ, 50% ἡ μικρὴ ἐργασία.

Τὸ μοιράζει καὶ γραπτῶς, πρῶτα γράφει πόσο σπουδαῖο εἶναι τὸ συνέδριο καὶ στὸ τέλος στοχεύοντας κατευθείαν στὴν φυγοπονία ἀπὸ τὴν κλινική ἄσκηση καὶ στὴν βαθμοθηρία, μὲ μαυρισμένα γράμματα δηλώνει τὶς ἀπαλλαγὲς καὶ τὴν παράλογη βαθμολόγηση

Τὸ εἶπε κατὰ λέξει..τὶ ἄλλο νὰ σὰς πῶ; ἄν πᾶτε θὰ περάσετε καὶ τὰ 2 μαθήματα μόνο μὲ τὴν ἐργασία...

Τὴν ἐπομένη ὁ Βασιλακόπουλος συνέχισε τὴν παραπληροφόρηση ἀλλά ἀντίθετα ἀπὸ τὸν Ρούσσο λέει πὼς... θὰ κάνουμε κλινική 5 ἡμέρες..., τὸν ρωτῶ γιατὶ μοὺ λέει..τὸ συνέδριο.. καλὰ καὶ ὄσοι δὲν πάνε θὰ κάνουν κλινική, ἀπαντάει γελῶντας....ἔλα ἀλλά, δὲν θαναι κανεὶς.....

Τὴν ἐπομένη ἡ Κουτσούκου μοὺ λέει πάλι...μὴν ἔρθεις αὔριο οὔτε μεθαύριο θὰ λείπουν ὄλοι οἱ γιατροὶ...τῆς λέω καλά ἔτσι θα μείνουν οἱ ἄρρωστοι; ....θὰ ἔχει προσωπικό ἀσφαλείας...ἄρα θαναι κάποιος νὰ μοὺ κάνει....νὰ ἔρθεις στὸ συνέδριο εἶναι ὑποχρεωτικὸ....καλὰ ἀφοὺ μὰς εἴπαν δὲν εἶναι καὶ πῶς γίνεται στὸ γκάλαξι ὑποχρεωτικὸ πανεπιστημιακὸ μάθημα εἶνια πανεπιστημιακὸς χῶρος....νὰ ρθεις στο συνέδριο....

Ὅμως, τὶς μέρες τοὺ συνεδρίου ἦταν όλοι οἱ γιατροὶ στὴν ΜΕΘ καὶ ασχολήθηκαν μαζί μου.καὶ ἡ ίδια ἡ Κουτσούκου εἴχε ἔρθει άλλὰ ἔκανε πὼς δὲν μὲ ἔβλεπε
στὴν Σωτηρία ἤταν χειρότερα, φοιτητῆς ποὺ πήγαινε στὸ νοσοκομεῖο μέρα τοῦ συνεδρίου, συνάντησε τὸν Κουλούρη στὸ μετρὸ καὶ τοῦ λέει...ἐσὺ δὲν θὰ πρέπε νὰ εἶσαι στὸ Χίλτον;

Τελικά, ὑπήρξε :

1.παρεμπόδιση μὲ κάθε τρόπο καὶ ψέμα ἀπὸ τοὺς ΔΕΠ νὰ γίνει κλινικὴ ἄσκηση ὄσων δὲν πήγαν στὸ συνέδριο

2.αντικατάσταση τῶν γραπτῶν εξετάσεων 2 μαθημάτων μὲ τὸ συνέδριο, ὄσοι κόπηκαν στὴν προαιρετικὴ τῆς ΜΕΘ καὶ εἴχαν πάει συνέδριο ὁ Ρούσσος τοὺς πέρασε

Τροποποιήθηκε από Comfortably Numb

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Νὰ συμπληρώσω μερικὰ ποὺ λείπουν:

ΜΑΤΙΑ Γ.ΚΡΑΤΙΚΟἄν μπορεῖτε ἀλλάξτε τὸ. τὸ ἀπόλυτο 0 σὲ κλινική ἐκπαίδευση

ΟΥΡΟΛΟΓΙΑ ΛΑΙΚΟπολύ καλὴ κλινικὴ ἐκπαίδευση

ΩΡΛ ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ καλὴ κλινικὴ ἐκπαίδευση, τὸ πρόβλημα ἔχει μόνο 2 μέρες θάλαμο, γενικὰ σὲ πηγαίνουν σὲ χειρ, εξωτερικὰ, στὰ ΠΑΙΔΩΝ, στὸ ἴδρυμα κωφῶν

ΚΑΤ μέτρια κλινικὴ ἐκπαίδευση,νομίζω ὑπῆρχε ἔνας ἐκπαιδευτῆς καλὸς , γιὰ τοὺς ἄλλους ψωνίσατε ἀπὸ σβέρκο. ἀλλά τὸ καλύτερο ποὺ ἔχετε νὰ κάνετε εἶναι νὰ πᾶτε σὲ ἐφημερίες. πανικὸς. νομίζεις ὄτι ἔχουν πάθει κατάγματα οἱ μισοὶ ἀθηναῖοι

ΘΕΡΑΠΑΥΤΙΚΗ ἀπλῶς νὰ συμπληρώσω πὼς εἶναι κάτι παραπάνω ἀπὸ τυχεροὶ ὄσοι ἔχουν τὸν Τερροβίτη(τὸ μυαλὸ), μοναδικὴ εύκαιρία νὰ μάθουν καρδιολογία.

Τροποποιήθηκε από Comfortably Numb

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το μόνο που έχω να δηλώσω είναι οτι η οφθαλμολογία Γεννηματά ειναι η αγαπημένη μου κλινική εως τωρα, και γενικότερα η πιο ωραία περιοδος της θητείας μου στην ιατρικη. Προσεξα οτι αδικείται πολύ απο τα σχόλια των φοιτητών και ειδικά δεν καταλαβαίνω για πια αδιαφορια μιλανε (SOS: εξαιρεση μια που το έπαιζε V.I.P. και εφυγε απο το μάθημα επειδη αργησαμε να παμε στο πρωινο μαθημα), τη στιγμη που εγω για πρωτη φορά στη ζωη μου επιασα τον εαυτο μου να προσέχει στα θεωρητικα μαθηματα και επίσης οταν διαβαζα το βιβλιο, παρατήρησα οτι μας είχαν δείξει σχεδον όλες τις μεθόδους οφθαλμολογικου ελεγχου!! 5 στα 5 αστεράκια!

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΩΡΛ Ιπποκράτειο:Γινόταν μάθημα και στις διαλέξεις και στο θάλαμο αλλά μόνο θεωρία,καμία επαφή με ασθενείς.Ποτέ δε μας έδειξε κάποιος πώς εξετάζεις ένα αυτί,για να καταλάβετε.Ενδιαφέρουσα άκρως και μοναδική εμπειρία που θα θυμάμαι για πάντα,η επίσκεψη στη σχολή κωφών.Μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχα αντιληφθεί σε τι μεταφράζεται το κωφός εκ γενετής.Μεγάλη αναπηρία,είναι ήρωες όσοι καταφέρνουν και πετυχαίνουν πράγματα στη ζωή τους.Μπήκαμε σε 2 χειρουργεία αλλά ούτε πλυθήκαμε ούτε ασχολήθηκε κανένας ιδιαίτερα μαζί μας.

Oφθαλμολογία Γεννηματάς:Ανακαινισμένο νοσοκομείο,ικανοποιητικές διαλέξεις αλλά από πρακτική απολύτως τίποτα.Χειρουργείο μια φορά μπήκαμε,κάναμε λίγη επανάληψη την ανατομία του ματιού και μετά δεν ξαναασχολήθηκε κάποιος μαζί μας.Γενικώς η Οφθαλμολογία ήταν διακοπές κανονικές θα έλεγα.Xαλλλλλλαρά.

Δέρμα Συγγρός:Γινόταν μαθηματάκι,ιδίως αν έδειχνες ενδιαφέρον.Γενικώς μου άρεσε το πέρασμα από το Συγγρού,και ενδιαφέρον είχε και χαλαρά ήμαστε.

Θεραπευτική:ΤΙΠΟΤΑ.Όταν λέμε τίποτα,τίποτα όμως.Τραγικό αμφιθέατρο,τραγικές διαλέξεις,ανύπαρκτος θάλαμος.Τις ημέρες που περνούσαμε από τα επιμέρους τμήματα κάτι γινόταν,θεωρία βέβαια,μη φανταστείτε τίποτα άλλο.Απορώ γιατί υπάρχει αυτή η κλινική.

Νευρολογία:Kαλή,ικανοποιητική εκπαίδευση και θεωρητικά και πρακτικά ιδίως όταν τη συγκρίνεις με τις άλλες.

Καρδιολογία Ιπποκράτειο:Ανακαινισμένη,χλιδάτη κλινική,μία πολύ γλυκιά γυναίκα για γραμματέας,όλοι τη θυμούνται,πέρασμα από τα διάφορα επιμέρους τμήματα,ανάκατες οι διαλέξεις αν και ήταν καλές.Kανείς ποτέ δε μας δίδαξε καρδιογράφημα,κανείς ποτέ δε μας είπε βγάλτε τα στηθοσκόπια σας και ακούστε.Πήξαμε στη θεωρία και εκεί.

Oουρολογία,Ορθοπαιδική,Πνεύμονες και ΜΕΘ λόγω καταλήψεων κάναμε ελάχιστα,έτσι για τα μάτια.

Ουρολογία Λαικό:Καλές διαλέξεις,ανύπαρκτος θάλαμος.Έχει να κάνει με τον εκπαιδευτή σου όμως.Εμάς ο υπέυθυνος ήταν ένας νεαρός καθηγητής ο οποίος μας πέταξε σε έναν ειδικευόμενο που αφενός δεν ήξερε πολλά αφετέρου δεν είχε και καμιά όρεξη να ασχοληθεί μαζί μας.Το συμπέρασμα είναι ότι αν εξαιρέσουμε τις διαλέξεις είναι σαν να μην πέρασα ποτέ από τη συγκεκριμένη κλινική.

Ορθοπαιδική ΚΑΤ:Τα ίδια και χειρότερα.Ελάχιστες μέρες,ελάχιστες διαλέξεις κι αυτές αφόρητα βαρετές,στο θάλαμο είχαμε υπέυθυνο έναν καθηγητή απόλυτα αδιάφορο για τη διδασκαλία που το μόνο που ήξερε να κάνει καλά ήταν να περιγελά και να ερωνεύεται την κατάντια της σχολής,τις μισές ημέρες έλειπε και μας άφηνε στο έλεος του Θεού,δε μπήκαμε ούτε σε ένα χειρουργείο σε ώρα εκπαίδευσης για να καταλάβετε και γενικώς η εμπειρία ήταν για γέλια.Σκότωμα η απόσταση.

Πνευμονολογία Σωτηρία:Αν και λίγα τα μαθήματα,έγινε δουλείτσα.Καλές,οργανωμένες διαλέξεις.Όσοι κάνανε θάλαμο στον Κοσμά κι όχι στην πανεπιστημιακή ήταν πολύ πιο χαλαροί.

MEθ Ευαγγελισμος:Τίποτα.Πηγαίναμε στις 8:30 και μέχρι τη 1:30 που φεύγαμε δεν ασχολιόταν ουσιαστικά κανείς μαζί μας.Δεν περνούσε η ώρα με τίποτα.

Τροποποιήθηκε από backtl

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Γεια σας. Εχω κι εγω μια ερωτηση.

Για καποιον που ταυτοχρονα εργαζεται, ειναι καθολου ελαστικες οι κλινικες στο θεμα των παρουσιων? Συγκεκριμενα στο Α.Συγγρος (δερμα)και στο Αλεξανδρα (θεραπευτικη) πως ειναι το συστημα? Δηλαδη ποιο ειναι το ωραριο των μαθηματων (εχει μονο θαλαμο η και αμφιθεατρο?) και πως λαμβανονται οι παρουσιες?wacko.gif

Οποιαδηποτε πληροφορια ευπροσδεκτη...smile.gif

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Γεια σας. Εχω κι εγω μια ερωτηση.

Για καποιον που ταυτοχρονα εργαζεται, ειναι καθολου ελαστικες οι κλινικες στο θεμα των παρουσιων? Συγκεκριμενα στο Α.Συγγρος (δερμα)και στο Αλεξανδρα (θεραπευτικη) πως ειναι το συστημα? Δηλαδη ποιο ειναι το ωραριο των μαθηματων (εχει μονο θαλαμο η και αμφιθεατρο?) και πως λαμβανονται οι παρουσιες?wacko.gif

Οποιαδηποτε πληροφορια ευπροσδεκτη...smile.gif

Συγγρος: 8:30-10.00 αμφιθέατρο που (δεν) ειναι υποχρεωτικό. Μετα κλινική μεχρι τις 12 (νομιζω) κ μετά πάλι αμφιθέατρο που ειναι υποχρεωτικό.

Στην κλινική ειναι αυστηροί. Γενικώς ειναι ψαρωτικοί

Αλεξάνδρα: 8.30-9.30 κλινική στο θαλαμό σου (με παρουσια).10-12 αμφιέατρο (με παρουσια που μπορει ευκολα να την βαλει αλλος για εσένα) και μετά κλινική (με παρουσια-αυστηρά)

Βεβαια, ολα σχετικά ειναι ...ολα γινονται σε αυτη τη σχολή, οποτε ρωτα πρώτα και μετά κανε το καλυτερο που μπορεις.

Τροποποιήθηκε από Holly

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ποιες κλινικές στα διάφορα μαθήματα του 5ου έτους είναι οι καλύτερες τουλάχιστον θεωρητικά; Ποιες έχουν τις πιο βατές εξετάσεις; Ποιες είναι λιγότερο απαιτητικές και αυστηρές στο θέμα των παρακολουθήσεων και των παρουσιών;

Δεν θέλω να επαναλαμβανομαι… Διαπιστωνω ότι υπαρχει ηδη ένα παρομοιο topic… Θα ήθελα μόνο αν μπορούσατε με δυο λογα να μου πείτε εσείς πια θα προτιμούσατε αν μπορούσατε να επιλέξετε ;

Ποια η γνώμη σας συγκρίνοντας την Α' ορθοπεδική κλινική στο Αττικον , την Β' ορθοπεδική κλινική στο Αγία Όλγα και την Γ' ορθοπεδική κλινική στο ΚΑΤ ;

Ποια η γνώμη σας μεταξύ της Β' καρδιολογική κλινική στο Αττικό και της Α' καρδιολογική κλινική στο Ιπποκράτειο;

Μεταξύ της Α' πνευμονολογική κλινική στο Σωτηρία και της Β' πνευμονολογική κλινική στο Αττικον;

Μεταξύ Α' Νευρολογική κλινική στο Αιγινήτειο και Β' Νευρολογική κλινική στο Αττικον;

Θα βοηθουσε η γνωμη σας… Σας ευχαριστώ…

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καρδιολογία καλύτερη είναι στο Αττικό. Εννοώ πολύ καλύτερο επίπεδο εκπαίδευσης και τώρα που έγινε καθηγήτρια η Νανά και καλύτερες εξετάσεις.

Πνευμονολογία και οι δυο είναι σχετικά καλές απ ότι ακούγεται. Εγώ έκανα στο Σωτηρία αλλά δεν μου άρεσε ιδιαίτερα.

Νευρολογία ήμουνα στο Αττικό και έμεινα πολύ ευχαριστημένη από τα μαθήματα και την κλινική. Οι εξετάσεις ακούγεται οτι είναι πιο εύκολες σε σχέση με το Αιγηνήτειο αλλά δεν ισχύει πάντα. Επειδή είναι προφορικά εξαρτάται πολύ που θα πέσεις.

Ορθοπεδική εγώ ήμουν Αττικό και πραγματικά ήταν μια από τις χειρότερες κλινικές που έχω περάσει αλλά μετά την δική μου ομάδα βελτιώθηκαν τα πράγματα και οι επόμενοι ήταν σχετικά ευχαριστημένοι. Για το Αγία Όλγα έχω ακούσει οτι έχει πολύ τρέξιμο και κάποιοι καθηγητές είναι ζόρικοι.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Για το Αγία Όλγα έχω ακούσει οτι έχει πολύ τρέξιμο και κάποιοι καθηγητές είναι ζόρικοι.

Για το Αγ.Ολγα χρειάζεσαι και ένα ζευγάρι οδοντογλυφίδες για να κρατάς ανοιχτά τα μάτια σου στις παραδόσεις. Ο καθηγητής περίεργος εως πολύ περίεργος στις εξετάσεις (αν και η πλειοψηφία περνάει) και μόνο πολύ περίεργος με τις απουσίες. Κάθε μάθημα που χάνεται για οποιονδήποτε λόγο, αναπληρώνεται ακόμη και να χεις χαρτί νοσοκομείου οτι ήσουν σε κώμα.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Δημιουργία νέας...