Jump to content
Sign in to follow this  
danikos

Νέο site Γραμματείας Ιατρικής ΑΠΘ

Recommended Posts

Να σας ενημερώσω ότι εδώ και μερικές ημέρες λειτουργεί το website της Γραμματείας της Ιατρικής Σχολής ΑΠΘ. Παρά την σχεδιαστική του απλότητα, είναι ένα μεγάλο βήμα για εμάς που βλέπουμε το επίσημο website της Σχολής ουσιαστικά ανενημέρωτο εδώ και χρόνια.

Το νέο website της Γραμματείας έχει το πλεονέκτημα ότι ενημερώνεται κ α θ η μ ε ρ ι ν ά από τον υπέυθυνο μηχανοργάνωσης της Γραμμματείας και όπως θα δείτε σταδιακά εμπλουτίζεται με νέο υλικό.

Το λίνκ είναι https://gram.med.auth.gr

Τροποποιήθηκε από danikos

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

H Γραμματεία του ΑΠΘ έγινε χθες διάσημη, ή μάλλον περιβόητη.

Στην εκπομπή ''Οι Φάκελοι'', ο δημοσιογράφος Alex Παπαχελάς ακολουθεί τους πρώτους που πέτυχαν φέτος να μπουν στην Ιατρική στα πρώτα τους βήματα στο Πανεπιστήμιο, της μίας στο ΑΠΘου και του άλλου παιδιού στο Yale University.

Η μεν κοπέλα βίωσε την υπέρτατη απογοήτευση του να την υποδέχονται στην πολυπόθητη Ιατρική...οι Συνδικαλιστές, να μη σηκώνει το τηλέφωνο η Γραμματεία στις 12 το μεσημέρι, και να την αντιμετωπίζουν με αγένεια σε στυλ 'τι θες και μας ενοχλείς'. Επίσης ως τότε δεν ήξερε τίποτα επίσημα ως προς το πότε και το αν θα αρχίσουν τα μαθήματα.

Το δε αγόρι βεβαίως μερικές χιλιάδες μίλια μακριά, βίωσε μια Ιατρική έτη φωτός καλύτερη. Όπως είναι φυσικό γνώριζε με ακρίβεια το αναλυτικότατο πρόγραμμα και του επόμενου έτους, και τον υποδέχτηκαν με ανοιχτές αγκάλες όλο το προσωπικό και ο ίδιος ο Διευθυντής του Yale.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κάθε λαός είναι άξιος της κατάστασης που επικρατεί στη χώρα του.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Κάθε λαός είναι άξιος της κατάστασης που επικρατεί στη χώρα του.

totally agree file

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Γειά σας. :) Είμαι πρωτοετής στην ιατρική σχολη του Α.Π.Θ και απο την μέχρι τωρα εμπειρία μου μπορώ να βεβαιώσω οτι η σχολή είναι λιγο ανοργάνωτη..ήδη μια φορά αναβλήθηκε το αμφιθέατρο της φυσικής απροειδοποίητα την τελευταία στιγμη,αυτή την τριτη 2 αμφιθέτρα επικαλύπτονται..μια φορα πετυχα τα αποτολεσματα ενος μαθηματος μεγαλυτερου ετους να κοίτονται στο πάτωμα και για να δει κανείς αν περασε να πρέπει να μαζεύει τα χαρτια απο κατω emconfused ....Ακόμη μου εκανε εντυπωση η έλλειψη ευγένειας απο πολλους γραμματεις της σχολης...

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

....αυτά που λες δεν είναι τίποτα... Να φανταστείς τώρα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα απ'οτι πριν απο 4-5 χρόνια... Δεν θα σου πω λεπτομέρειες μιας και είσαι ακόμα πρώτο έτος και έχεις τον ενθουσιασμό ότι μπήκες στην ιατρική μετά από κόπο χρόνων... κρίμα και άδικο να σε απογοητεύσω από τα πρώτα σου βήματα... Καλό κουράγιο και καλή συνέχεια... (όσο αφορά τα αμφιθέατρα μην αγχώνεσαι ιδιαίτερα...είτε γίνουν ,είτε όχι η ύλη παραμένει σταθερή)

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μερικές συμβουλές και από μένα από την μέχρι τώρα εμπειρία των 5 χρόνων στη Σχολή (και από πολλές χαμένες ώρες ύπνου για να πηγαίνω στα αμφιθέατρα και στα εργαστήρια):

1. Δεν είναι απαραίτητο να πηγαίνεις στα αμφιθέατρα αν δε σε ενδιαφέρει να γνωρίζεις κόσμο ή καθηγητές. Τα sos θα μου πεις, αλλά αυτά μαθαίνονται αν γνωρίζεις κόσμο που πηγαίνει.

2. Να βρίσκεις sos και να τα διαβάζεις καλά. Ακόμα και μόνο αυτά να ξέρεις έχεις πολλές πιθανότητες να περάσεις, αρκεί να τα ξέρεις καλά.

3. Καλύτερα να διαβάζεις παρά να πηγαίνεις στα αμφιθέατρα.

Η μόνη εξαίρεση είναι μόνο αν είσαι πολυ πολυ ακουστικός τύπος και μαθαίνεις ακούγοντας τον καθηγητή. Εγώ δεν είμαι αλλά ξέρω ελάχιστα άτομα που'χουν αυτό το προτέρημα. Και τέλος, έχουν δεν έχουν γίνει αμφιθέατρα, η εξεταστέα ύλη είναι η ίδια πάντα και η εξεταστική σταθερή.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μερικές συμβουλές και από μένα από την μέχρι τώρα εμπειρία 2 χρόνων στη Σχολή που πάνε κόντρα στη Steppa...:

1. Eίναι απαραίτητο να πηγαίνεις στα αμφιθέατρα είτε σε ενδιαφέρει να γνωρίζεις κόσμο ή καθηγητές είτε όχι. Τα sos θα τα μάθεις αυτοπροσώπως.Αυτοί που πάνε συχνά αμφιθέατρα δεν τα λένε τα σος γιατί το θεωρούν κατόρθωμα που τα έμαθαν.Δηλαδή τα λένε,απλά δεν τα λένε όλα!!!

2. Να βρίσκεις sos και να τα διαβάζεις καλά. Ακόμα και μόνο αυτά να ξέρεις περνάς σίγουρα, αρκεί να μην μείνεις σε αυτά γιατί ο ασθενής θέλει να ξέρεις τα πάντα.

3. Καλύτερα να πηγαίνεις στα αμφιθέατρα και να διαβάζεις στα διαλλείματα στη βιβλιοθήκη με παρέα ή και μόνος.

4.Έχουν δεν έχουν γίνει αμφιθέατρα, η εξεταστέα ύλη είναι η ίδια πάντα και η εξεταστική σταθερή.Αλλά να ξέρεις ότι πάντα μα πάντα ότι δεν διδάχτηκε στα αμφιθέατρα η πιθανότητα να μπει στην εξεταστική Ιανουαρίου ή Ιουνίου είναι σχεδόν μηδενική.Και να ξέρεις τους κανονικούς πάντα τους ευννοούνε οπότε μην αφήνεις μαθήματα για το Σεπτέμβριο ούτε για πλάκα (εκτός εαν δώσεις κανονικά και κοπείς βέβαια...)!Το λέω από προσωπική εμπειρία που τα έχω περάσει όλα εως τώρα χωρίς να πάω Σεπτέμβριο και παρακολουθώντας τα αμφιθέατρα

4.Ξεκίνα από τώρα να πέρνεις επιλεγόμενα μαθήματα!Σύμπληρωσε οκτώ περασμένα πριν περάσεις το 3ο το πολύ 4ο έτος!

emcolgateemkafes

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
4.Ξεκίνα από τώρα να πέρνεις επιλεγόμενα μαθήματα!Σύμπληρωσε οκτώ περασμένα πριν περάσεις το 3ο το πολύ 4ο έτος!

Τεράστιο λάθος! Από το 6ο εξάμηνο και μετά τα επιλεγόμενα είναι πάρα πολύ ενδιαφέροντα και σχετικά με την ιατρική, ενώ σου εξασφαλίζουν και ένα ωραίο 10αράκι αν κάνεις καλή εργασία.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σωστά! Μα όταν πλακώσει ο φόρτος των κλινικών και αν το παιδί το τρέχουν σε κανένα Παπαγεωργίου πώς θα τρέχει στη Σχολή για να παρακολουθεί επιλεγόμενα;;;Εξάλλου έχουμε δικαίωμα να πάρουμε μέχρι 10 επιλεγόμενα. Ας περάσει μέχρι 4ο έτος το πολύ τα 8 να τα έχει για ασφάλεια για το πτυχίο και μετά ας κάνει το γούστο του. Εξάλλου ξέρω καμιά 10αριά επιλεγόμενα από τα 3-4 πρώτα έτη που πέρνεις 10 μόνο με εργασία χωρίς να περάσεις από εξετάσεις

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Τα sos θα τα μάθεις αυτοπροσώπως.Αυτοί που πάνε συχνά αμφιθέατρα δεν τα λένε τα σος γιατί το θεωρούν κατόρθωμα που τα έμαθαν.Δηλαδή τα λένε,απλά δεν τα λένε όλα!!!

κι εσυ να φανταστω εισαι ενας απο αυτους!καλα,σε τι σπιουνο-κοσμο ζεις????

Ακόμα και μόνο αυτά να ξέρεις περνάς σίγουρα, αρκεί να μην μείνεις σε αυτά γιατί ο ασθενής θέλει να ξέρεις τα πάντα.

εμενα,να φανταστεις,ενας απαιτητικος ασθενης μια φορα με ρωτουσε για τη νοσο των βραχωδων ορεων.....

Ξεκίνα από τώρα να πέρνεις επιλεγόμενα μαθήματα!Σύμπληρωσε οκτώ περασμένα πριν περάσεις το 3ο το πολύ 4ο έτος

emlmfao emlmfao emlmfao emlmfao emlmfao emlmfao

στη βασικη ορθογραφια παντως "περνεις" 10 μετα τονου!

μηπως σου εχει γινει εμμονη να "παιρνας" μαθηματα?

Εξάλλου ξέρω καμιά 10αριά επιλεγόμενα από τα 3-4 πρώτα έτη που πέρνεις 10 μόνο με εργασία χωρίς να περάσεις από εξετάσεις

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εμμονή;Αν εννοείς ότι θέλω να τελειώσω τη Σχολή στην ώρα μου τότε ναι έχω εμμονή...Από την άλλη σόρρυ για τα λάθη αλλά γράφω λίγο γρήγορα...Δεν πολυέπιασα αυτό για τον σπιουνό-κοσμο..;;

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Αλλά να ξέρεις ότι πάντα μα πάντα ότι δεν διδάχτηκε στα αμφιθέατρα η πιθανότητα να μπει στην εξεταστική Ιανουαρίου ή Ιουνίου είναι σχεδόν μηδενική.

Τεράστιο λάθος κι εδώ! Στη χειρουργική πήγα σε όλα τα αμφιθέατρα, και στις εξετάσεις τέθηκαν 5 ερωτήσεις παπαγαλίας από το βιβλίο, από τις οποίες οι 3 δεν είχαν αναλυθεί ποτέ στο αμφιθέατρο! Αποτέλεσμα: πήρα 6αράκι, και άτομα που δεν πάτησαν ούτε σε ένα αμφιθέατρα πήραν 8αρια και 9αρια.

Έπειτα, στην Παθοφυσιολογία, άλλα μας δίδαξαν στο αμφιθέατρο και άλλα ήταν μέσα στην ύλη! Π.χ. μας δίδαξαν για βαλβιδοπάθειες, και στην ύλη ήταν η καρδιακή ανεπάρκεια που δεν διδάχθηκε και όχι οι βαλβιδοπάθειες!

Στην Παθολογία, δεν έχασα ούτε ένα αμφιθέατρο, και στης εξετάσεις δεν τέθηκε τίποτα από αυτά που ειπώθηκαν. Επιπροσθέτως, οι περισσότερες ερωτήσεις ήταν από ένα παλιό βιβλίο που δεν μας μοιράστηκε.

Στην ανατομική ΙΙ, ζήτησα από τον καθηγητή να μας εξηγήσει τους κλάδους της έσω γναθιαίας και το πτερυγοϋπερώιο γάγγλιο. Και για τα 2 απάντησε ότι είναι πολύ προχωρημένα για εμάς και ότι οφείλουμε να ξέρουμε μόνο τα πολύ γενικά. Στις εξετάσεις τέθηκαν και τα 2 και έπιαναν από 2 μονάδες. Στα δε σπλάγχνα, τα αμφιθέατρα σταμάτησαν χωρίς να έχουμε κάνει καθόλου για το αναπνευστικό σύστημα, και στις εξετάσεις τέθηκε ερώτηση για το λάρυγγα.

Στη Βιολογία, πήγα στα προφορικά και με ρωτούσαν αναλυτικά την μέθοδο κυτταρομετρίας ροής και FISH που και τα 2 διδάσκονται στο μάθημα της Γενετικής στο επόμενο εξάμηνο!

Και πολλά, πάρα πολλά ακόμη...

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Αλλά να ξέρεις ότι πάντα μα πάντα ότι δεν διδάχτηκε στα αμφιθέατρα η πιθανότητα να μπει στην εξεταστική Ιανουαρίου ή Ιουνίου είναι σχεδόν μηδενική.

Τεράστιο λάθος κι εδώ! Στη χειρουργική πήγα σε όλα τα αμφιθέατρα, και στις εξετάσεις τέθηκαν 5 ερωτήσεις παπαγαλίας από το βιβλίο, από τις οποίες οι 3 δεν είχαν αναλυθεί ποτέ στο αμφιθέατρο! Αποτέλεσμα: πήρα 6αράκι, και άτομα που δεν πάτησαν ούτε σε ένα αμφιθέατρα πήραν 8αρια και 9αρια.

Έπειτα, στην Παθοφυσιολογία, άλλα μας δίδαξαν στο αμφιθέατρο και άλλα ήταν μέσα στην ύλη! Π.χ. μας δίδαξαν για βαλβιδοπάθειες, και στην ύλη ήταν η καρδιακή ανεπάρκεια που δεν διδάχθηκε και όχι οι βαλβιδοπάθειες!

Στην Παθολογία, δεν έχασα ούτε ένα αμφιθέατρο, και στης εξετάσεις δεν τέθηκε τίποτα από αυτά που ειπώθηκαν. Επιπροσθέτως, οι περισσότερες ερωτήσεις ήταν από ένα παλιό βιβλίο που δεν μας μοιράστηκε.

Στην ανατομική ΙΙ, ζήτησα από τον καθηγητή να μας εξηγήσει τους κλάδους της έσω γναθιαίας και το πτερυγοϋπερώιο γάγγλιο. Και για τα 2 απάντησε ότι είναι πολύ προχωρημένα για εμάς και ότι οφείλουμε να ξέρουμε μόνο τα πολύ γενικά. Στις εξετάσεις τέθηκαν και τα 2 και έπιαναν από 2 μονάδες. Στα δε σπλάγχνα, τα αμφιθέατρα σταμάτησαν χωρίς να έχουμε κάνει καθόλου για το αναπνευστικό σύστημα, και στις εξετάσεις τέθηκε ερώτηση για το λάρυγγα.

Στη Βιολογία, πήγα στα προφορικά και με ρωτούσαν αναλυτικά την μέθοδο κυτταρομετρίας ροής και FISH που και τα 2 διδάσκονται στο μάθημα της Γενετικής στο επόμενο εξάμηνο!

Και πολλά, πάρα πολλά ακόμη...

Αγαπητέ Κύρωνα όπως τονίζω και στο post μου, μιλάω από την 2χρονη εμπειρία μου στη Σχολή...Εσύ αναφέρεσαι σε μαθήματα 3ου έτους που εγώ τώρα θα αρχίσω. Όσον αφορά την Ανατομία μην ξεχνάς ότι δεν

ρωτάνε όλοι της ίδιας δυσκολίας θέματα και δεν ελέγχουν τα θέματα που βάζουν οι άλλοι καθηγητές (π.χ. ο κύριος Νάτσης ρωτάει πολύ πιο δύσκολα από τον κύριο Παρασκευά ενώ ο κύριος Άγιος που διδάσκει

αναπνευστικό δεν προλαβαίνει πάντα να αναπτύξει όλη του την ύλη! Είναι προφανές ότι δεν είναι δυνατόν να εξεταστούμε Σπλάγχνα χωρίς να ξέρουμε π.χ. πνεύμονα!!!). Τώρα τα προφορικά που λες είναι άλλη

ιστορία, εκεί ρωτάνε ότι να'ναι.. Τα γραπτά πάντως που τύχανε στην Βιολογία σε εμάς ήταν όλα θέματα που αναπτύξανε στο Αμφιθέτρο και τις Εργαστηριακές και τις Φροντηστηριακές ασκήσεις.

Μοιράσου αυτή τη δημοσίευση


Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Δημιουργία νέας...