Jump to content

mihiatrik

Prominent Members
  • Content count

    424
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    27

mihiatrik last won the day on 29 Σεπτεμβρίου

mihiatrik had the most liked content!

2 Followers

About mihiatrik

  • Rank
    Αγροτικός (επίπεδο VI)

Μέθοδοι επικοινωνίας

  • Website URL
    http://www.greekmeds.gr/forum/profile/6952-mihiatrik/

Πληροφορίες προφίλ

  • Τοποθεσία
    Greece
  • Σχολή
    Ιατρική
  • Sex
    just guess
  • Φύλο
    Male

Recent Profile Visitors

6.260 profile views
  1. mihiatrik

    Επομενη Προκυρηξη

    +++ Τη 10η επιλογή όσοι την πιάσανε είναι και αυτοί επιτυχόντες. Μη επιτυχόντες είναι αυτοί που έχουν ΕΝΤΕΛΩΣ κενό κουτάκι. Αυτό με το αστεράκι, έτσι όπως το βλέπω, όντως μοιάζει να αφορά τη 10η επιλογή.
  2. mihiatrik

    Επομενη Προκυρηξη

    Ο αντίστοιχος αστερίσκος (*) που υπάρχει στην προκήρυξη σημαίνει αγροτικά ιατρεία με επιπρόσθετα οικονομικά κίνητρα σύμφωνα με τα (8) και (10) σχετικά της αντίστοιχης νομοθεσίας στην οποία γίνεται αναφορά στην προκήρυξη. Λογικά θα σημαίνει το ίδιο (επιπρόσθετα δηλαδή οικονομικά κίνητρα). Προφανώς όμως δεν το γνωρίζω για σίγουρα.
  3. mihiatrik

    Επομενη Προκυρηξη

    Και μάλιστα ΤΟΜΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ, 406 σελίδες!!
  4. Rick Astley - Never gonna give you up Βλέποντας το ομώνυμο prequel...
  5. mihiatrik

    12ωρη εφημερία

    Μην μπερδεύεσαι. Αυτό που λες αφορά τη δυνατότητα που δίνεται για την υπέρβαση έως 60ωρο, και ότι αυτή η δυνατότητα υπέρβασης έως 60ωρο δεν θα υπερβαίνει την τριετία. Δεν μιλάει για το παλιό σύστημα του 24ωρου. Αυτό βάση του νέου νόμου θεωρείται δεδομένο καταργηθέν. Πάλι μπερδεύεσαι. Η συγκεκριμένη διάταξη αφορά στη γενικότητα ότι το Υπουργείο Υγείας συντονίζει και εποπτεύει τον τρόπο οργάνωσης των εφημεριών ανά τη χώρα και καθορίζει ποιες ειδικότητες θα εφημερεύουν, με τι αριθμό γιατρών, τι γιατρούς θα περιλαμβάνουν τα ΤΕΠ κ.τ.λ. στα πλαίσια όμως των ψηφισμένων νόμων. Σε καμία περίπτωση δεν αφορά στην καθυστέρηση και στο χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του νέου νόμου. Ο νόμος είναι άμεσα εφαρμόσιμος και τα νοσοκομεία υποχρεούνται να τον εφαρμόσουν. Ο ρόλος του Υπουργείου είναι συντονιστικός σε όλα αυτά που αναφέρονται και δεν έχουν να κάνουν με την προαιρετικότητα της έκδοσης των αποφάσεων "όταν και εάν" το αποφασίσει το Υπουργείο.
  6. mihiatrik

    12ωρη εφημερία

    Τι να πω, οι άνθρωποι δεν έχουν όρια! ΠΟΙΑ ακριβώς είναι η εγκύκλιος αναστολής;;; Αυτή: http://www.ygeianet.gr/images/site/1512/58073_large/efhmeries-_giannopoylos.pdf ??? Θα τρελαθούμε τελείως;;; Το εν λόγω έγγραφο έχει τίτλο: "Προετοιμασία των Νοσοκομείων για την εφαρμογή των διατάξεων του Ν.4498/2017 (ΦΕΚ 172/Α΄/16.11.2017) για την οργάνωση του χρόνου εργασίας των γιατρών του ΕΣΥ" με ημερομηνία έκδοσης "12 - 12 - 2017", δηλαδή περυσινή, και ξεκινάει: "Προκειμένου να αποτυπωθεί η δυνατότητα των νοσοκομειακών ιατρικών τμημάτων να προχωρήσουν στην σταδιακή εφαρμογή του Ν.4498/2017..." 1) ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΩΤΑ ΨΗΦΙΣΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΩΡΑΡΙΟ ΠΟΥ ΗΔΗ ΨΗΦΙΣΑΝΕ ??? 2) ΨΑΧΝΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΝΕ, ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΒΑΖΟΥΝ ΤΙΤΛΟ "ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ" ;;; ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ, ΓΙΑ ΤΙ ΣΟΪ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΜΙΛΑΝΕ;;; ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ??? Η επικαλούμενη διάταξη "αναστολής", αφού σαφώς το κατά τ' άλλα σύνολο της εγκυκλίου (τίτλος και σκοπός) αφορά ξεκάθαρα τη διερεύνηση της δυνατότητας εφαρμογής του νέου ωραρίου, κάτι που έπρεπε να γίνει πριν από την ψήφιση του νόμου (άρα ουσιαστικά καθιστά κωμωδία την ψήφιση του συγκεκριμένου νόμου) περιορίζεται στην κατακλείδα: "Διευκρινίζουμε ότι μέχρι την έκδοση των Υπουργικών Αποφάσεων και Εγκυκλίων που θα αφορούν στην εφαρμογή των διατάξεων για την οργάνωση του χρόνου εργασίας, τα προγράμματα εφημερίας θα καταρτίζονται με τον τρόπο που καταρτίζονταν μέχρι σήμερα" Οκ, ο νόμος για το νέο ωράριο είναι εδώ: http://collab.lawspot.gr/sites/default/files/mashup/feka/2017/fek-172-2017.pdf Πουθενά δεν προβλέπεται η έκδοση αποφάσεων και εγκυκλίων για την έναρξη εφαρμογής των διατάξεων που αφορούν στο νέο ωράριο εργασίας! Επομένως ουδείς ελεγκτής μπορεί να εξαναγκαστεί να υπογράφει εντάλματα πληρωμής, εφόσον θέλει να τηρεί τη νομιμότητα. Το τι αλχημείες κάνει το εκάστοτε Υπουργείο ή ο εκάστοτε παρανομών Υπουργός τον αφήνει, ή θα έπρεπε να τον αφήνει, παγερά αδιάφορο. Δεν μπορεί ένα υπουργείο να μην εφαρμόζει νόμο άμεσα και υποχρεωτικά εφαρμόσιμο, επικαλούμενο μία ασαφή εγκύκλιο (που δεν είναι καν ο σκοπός της η αναστολή) η οποία δεν θέτει ούτε ένα στοιχειώδες χρονοδιάγραμμα, το οποίο και να δινόταν στην εγκύκλιο, δεν προβλέπεται από τις διατάξεις του ίδιου του νόμου!!! ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ξαναθυμίζω βέβαια ότι τα ευρύτερα πλαίσια λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης μπορούν να δώσουν ευελιξία και χρονικά περιθώρια εφαρμογής στην εφαρμογή των νόμων. Ωστόσο, στην προκειμένη περίπτωση είναι προφανές ότι δεν υπάρχει κανένα νομικό περιθώριο να καθυστερήσει κανείς να αντιδράσει στην εμφανή παρανομία τους: 1ον) Ξέρουνε ότι δεν μπορεί να εφαρμοστεί ο νόμος 2ον) Τον ψηφίζουν 3ον) Στέλνουν μία εγκύκλιο που υποτίθεται αφορά τις δυνατότητες και την προετοιμασία για εφαρμογή του ψηφισμένου νόμου 4ον) Επειδή ξέρουν ότι θα προκύψει σίγουρα εγγράφως από τα έγγραφα που θα στείλουν όλες οι Δ.Υ.Π.Ε. πως ο νόμος δεν μπορεί να εφαρμοστεί, ορίζουν στην εγκύκλιο ότι θα παγώσει επ' αόριστον
  7. mihiatrik

    12ωρη εφημερία

    Όχι, μια χαρά τα θυμάσαι, σε αυτό ακριβώς αναφέρομαι και εγώ. Μιλάει σαφώς για 12ωρα συνεχή ωράρια εργασίας, τα οποία συνολικά μέσα στην εβδομάδα, μαζί με τις όποιες εφημερίες, θα αθροίζουν όχι πάνω από 48ώρες. Η λογική συνεπαγωγή ότι μιλάμε για ωράρια τύπου 08:00 - 20:00 και 20:00 - 08:00, καθώς και το ότι κάποια από αυτά θα είναι 12ωρες εφημερίες (καθώς μετά το 12ωρο ακολουθεί υποχρεωτική ανάπαυση, άρα εντός 24ωρης εφημερίας μπορείς να κάνεις μόνο 12 ώρες εφημερία και μετά φεύγεις) είναι προφανής, αλλά χωρίς ρητή αναφορά ως 12ωρη "εφημεριακή" υποχρέωση. +++++ Είναι νόμος του κράτους, τέλος. Αυτός δήλωσε. Κανένας εισαγγελέας θα παρέμβει επιτέλους στις κατά καιρούς διάφορες εξωφρενικές δηλώσεις;; Έτσι είναι, στην επαρχία είναι εξ' ορισμού αδύνατον, δεν το συζητάμε καν. Αλλά μιλώντας για Θεσσαλονίκη, γιατί για Αθήνα δεν ξέρω τι γίνεται, πάλι δεν μπορεί να εφαρμοστεί. Ο λόγος είναι πολύ απλά ότι μερική εφαρμογή του νόμου δεν μπορεί να γίνει σε ένα νοσοκομείο. Δηλαδή άντε οι εργαστηριακές ειδικότητες να τον εφαρμόσουν (που και πάλι, τα πρωινά δουλεύονται ένα σωρό διαφορετικά εργαστήρια π.χ. το μικροβιολογικό έχει αιματολογικό, αιμοδοσία, βιοχημικό, καλλιέργειες, ανοσολογικό κ.τ.λ., εάν δεν είναι τα πρωινά όλοι οι ειδικευόμενοι παρόντες πώς θα βγει η δουλειά ολόκληρου νοσοκομειακού συγκροτήματος ;;; Αλλά πες ότι άντε βγαίνει, με μηχανές δουλεύουνε κυρίως). Οι υπόλοιποι τομείς;; Εξ' ορισμού η εφαρμογή είναι αδύνατη για τις χειρουργικές κλινικές της πόλης που το πρωί έχουν τακτικό ιατρείο, τακτικά χειρουργεία (εδώ εμπλέκεται πάλι ένα κάρο ειδικοτήτων π.χ. αναισθησιολόγοι και ΜΕΘίτες), κλινική και 1/4 ημέρες ΤΕΠ να καλύψουν. Σε συνδυασμό του τι θα σημαίνει ένα υποχρεωτικό πρωινό ρεπό ειδικού από το προηγούμενο - χθεσινό 12ωρο της ενεργού εφημερίας, αφού βάση νόμου δεν θα μπορεί να χειρουργήσει μετά το 12ωρο (υποχρεωτική ανάπαυση), συν καμιά άδεια ενός άλλου ειδικού την ίδια ημέρα, ε, η κατάσταση θα' ναι οριακή όπως καταλαβαίνεις. Εκτός εάν οι ειδικευόμενοι αντικαταστήσουν εντελώς τους ειδικούς π.χ. στα τακτικά ιατρεία. Εν μέρει γίνεται ήδη, αλλά και να θεωρήσουμε ότι θα βγει έτσι ένα "πρόγραμμα", ο μεγάλος όγκος δουλειάς γίνεται το πρωί και τα νοσοκομεία έχουν ανάγκη όλο το προσωπικό το πρωί εκεί. Αναγκαστικά λόγω rotation κάποια στιγμή μπορεί να τύχει να συμπέσουν και δύο ελλείψεις ειδικών μαζί την ίδια ημέρα, πράγμα καταστροφικό για μια μεγάλη χειρουργική κλινική του κέντρου. Είναι μεγάλο λάθος η κατάργηση του πρωινού τακτικού ωραρίου. ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΕΣ ΚΛΙΝΙΚΕΣ (Π.Χ. ΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΕΣ) ΟΠΟΥ Ο ΚΑΘΕ ΕΙΔΙΚΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΧΕΡΙ, ΠΟΔΙ, ΓΟΝΑΤΟ, ΙΣΧΥΟ, ΣΠΟΝΔΥΛΙΚΗ ΣΤΗΛΗ!!! ΜΠΑΧΑΛΟ!!! Εδώ δεν είναι τόσο σαφές πώς ακριβώς θα βγαίνει το πλαφόν, καθώς οι εφημερίες ετοιμότητας δεν θα προσμετρούνται ως χρόνος εργασίας... Έως τώρα, ήξερε ο ειδικός αριθμητικά πόσες εφημερίες μπορεί να κάνει το μήνα, ασχέτως ενεργές, μεικτές, ετοιμότητας, πήγαινε με το όριο των χρημάτων, όχι των ωρών εργασίας. Τώρα με το ωράριο θα συμπληρώνει ενεργές πολύ γρήγορα και θα του βάζουνε όσες θέλουν επιπλέον ετοιμότητας μέχρι να πιάσει το χρηματικό πλαφόν. Αυτό στην πράξη κανείς δεν ξέρει ακόμα πόσες αριθμητικά εφημερίες σημαίνει το μήνα. Τα υπολόγισε ποτέ κανείς;; Επίσης, μην ξεχνάμε ότι μεγάλο μπάχαλο θα υπάρξει και με τα 60ωρα και από το πόσοι θα δεχτούν να υπογράψουν. Και τίθεται το ερώτημα, οι ειδικευόμενοι θα υπογράψουν 60ωρα;; Και εάν ναι, πώς;; Είπαμε, όριο ασφαλές 48ωρών. Πώς θα πάρεις ευθύνη να πεις δουλεύω ανασφαλώς με 60ωρο;; Εάν συμβεί κάτι, τσουπ, υπογραφούλα ότι υπέγραψες με δική σου ευθύνη να δουλεύεις κουρασμένος!! Και μόνο από αυτή τη διάταξη καταλαβαίνετε (γιατί δεν θυμόμουν ακριβώς πώς ήταν διατυπωμένο) ότι εάν γίνει ιατρικό λάθος ή παράλειψη κατά τη διάρκεια της 24ωρης εφημερίας, η ευθύνη πέφτει και στον γιατρό που παρανόμησε και δέχτηκε να συμμετέχει σε παράνομη εφημερία (24ωρη χωρίς 12ωρη ανάπαυση) χωρίς να εκφράσει εγγράφως την αντίρρησή του στους προϊσταμένους του. Αντίθετα, μετά από έγγραφη διαμαρτυρία εφημερεύεις κανονικά 24ωρη και είσαι σχετικά "καλυμμένος" εάν συμβεί κάτι.
  8. mihiatrik

    12ωρη εφημερία

    Ο νόμος ψηφίστηκε, θα έπρεπε ήδη να εφαρμόζεται. Όποιος δεν τον εφαρμόζει παρανομεί, απλά πράγματα. Ο υπάλληλος οφείλει να ερευνά κάθε φορά με δική του ευθύνη εάν η εκάστοτε εντολή διοίκησης ή προϊσταμένου (π.χ. διευθυντή κλινικής) είναι παράνομη ή όχι. Εάν είναι παράνομη, αλλά όχι αντισυνταγματική, τότε οφείλει να εκτελέσει αλλά με γραπτή αναφορά αντιρρήσεων. Το ίδιο ισχύει και για όσους δουλεύουνε στα νοσοκομεία σαν να μην τρέχει τίποτα και δεν κάνουν έγγραφη δήλωση στη διοίκηση, εν ανάγκη ότι θέλουν εντέλεσθαι, ότι αρνούνται να εκτελέσουν το πλέον παράνομο σύστημα της 24ωρης εφημερίας. Είναι αδύνατον να εφαρμοστεί το εν λόγω σύστημα του 12ώρου με τις υπάρχουσες συνθήκες, τουλάχιστον όχι στα νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης. Απλά αδύνατον, δεν βγαίνει αριθμητικά, όχι μόνο λόγω ειδικευομένων, αλλά και λόγω ειδικών. Κανονικά θα έπρεπε αθρόα σε όλη την Ελλάδα οι γιατροί (ειδικευόμενοι και μη) στα νοσοκομεία να κάνουν το ίδιο. Ο νόμος είναι σε ισχύ, ευθύνη της εφαρμογής έχουνε όλοι, όχι μόνο οι διευθυντές και οι διοικήσεις, αλλά φυσικά αυτό δεν είναι το χειρότερο. Το χειρότερο είναι ότι ο νόμος του 12ώρου προβλέπει ανώτερο όριο 48ωρών την εβδομάδα, με δυνατότητα επέκτασης στις 60 με σύμφωνη γνώμη του γιατρού. Επομένως, κάθε σιωπηρή παραβίαση του εβδομαδιαίου 48ώρου χωρίς διαμαρτυρία σημαίνει και σιωπηρή αποδοχή του παλιού ωραρίου. Άρα, σε περίπτωση ιατρικού λάθους ή παράληψης, η όποια νομική διαδικασία θα κινηθεί εις βάρος μας με το τεκμήριο ότι: - "Γιατρέ, ο νόμος λέει ότι μετά το πέρας του 48ώρου θεωρείστε κουρασμένος και επικίνδυνος για να εκτελείτε ιατρικό έργο, βάζοντας σε κίνδυνο και τη ζωή των ασθενών. Εσείς δουλεύατε με το παλιό κουραστικό - καταργηθέν ωράριο. Γιατί;; " - "Με ανάγκαζε η διοίκηση και ο διευθυντής μου, αυτοί βγάζανε το πρόγραμμα εφημεριών, όχι εγώ..." - "Που είναι η έγγραφη διαμαρτυρία σας για το παράνομο ωράριο;; Που είναι το εντέλλεσθαι με το οποίο σας ανάγκαζαν;;" Και άντε να ξεμπλέξεις εσύ μετά!! Οι 12ωρες εφημερίες δεν αναφέρονται ρητά πουθενά. Απλά είναι ο μόνος λογικός τρόπος προκειμένου να βγει το 48ωρο. Αλλά ακόμα και με 60ωρο δεν ξέρω εάν βγαίνει για κάποιες κλινικές που οι ελλείψεις είναι τρομερές. Αυτό δεν σε εμποδίζει, ούτε σε δικαιολογεί βέβαια, ως εργαζόμενο να μην έχεις ζητήσει κάπου γραπτά την εφαρμογή του από την υπηρεσία όπου εργάζεσαι... ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οφείλω να διευκρινίσω, μην νομίζετε ότι δεν καταλαβαίνω πόσο μεγάλα λόγια είναι αυτά που λέω... Είναι εύκολο να λες μεγάλα λόγια από το πληκτρολόγιο και δεν ξέρω εάν θα έμπαινα στη διαδικασία, τουλάχιστον ως ειδικευόμενος, να κάτσω να μαλώσω με το διευθυντή μου για να εφαρμοστούν τα 12ωρα... Προφανώς, ειδικά ως ειδικευόμενος, δύσκολα βγάζεις κιχ και συνήθως κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις για να βγει η δουλειά. Όμως δυστυχώς, η πραγματικότητα είναι η παραπάνω και μεμονωμένα είναι τρελό και θέλει γερά κότσια (ή πλάτες να σε στηρίζουν) για να σηκωθεί κανείς να ζητάει χαρτιά από εδώ και από εκεί για να είναι καλυμμένος, χωρίς να δημιουργήσει σαματά και αντιπάθειες (έχουμε και ένα πιστοποιητικό ευδόκιμης άσκησης να πάρουμε...) . Στην πράξη, πρέπει να βρεις και άλλους που καταλαβαίνουν το πρόβλημα, ώστε να συμφωνούν οι περισσότεροι από μία κλινική για το τι θα πρέπει να εφαρμοστεί και πώς θα πρέπει να γίνει η διαπραγμάτευση με τους "μεγάλους" (καθηγητή, διευθυντή, επιμελητές, κ.τ.λ. κ.τ.λ.). Και ειδικά ως ειδικευόμενος, είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης, εντελώς αναλώσιμος, η γνώμη σου είναι του τύπου "Τι έγινε ρε παιδιά, μίλησε κανείς;; " ... Για να μην χρησιμοποιήσω άλλο ρήμα και φάω edit...
  9. Διευκρίνιση: Τα μόρια μετρούσανε από την ημέρα κτήσεως πτυχίου, όχι από την ημερομηνία ορκωμοσίας (λήψης). Εκτός εάν με το "λήψη" εννοείς και εσύ κτήση. Αυτό δεν έχει καμία διαφορά για άτομα που ορκίστηκαν σε διαφορετικές χρονικές περιόδους ορκωμοσίας (Ιούνιος - Ιούλιος , Σεπτέμβριος, Χειμώνας, Άνοιξη κ.τ.λ.) ή σε διαφορετικά έτη. Για όσους όμως ορκίστηκαν το ίδιο έτος, κατά την ίδια χρονική περίοδο και έχουν διαφορετικές ημερομηνίες κτήσεως πτυχίου (με διαφορά ημερών), εννοείται ότι έχει τεράστια διαφορά και είναι τρομερά άδικο. Δεν είναι καθόλου καλύτερα έτσι. Είναι τρομερά άδικο και απαράδεκτο επειδή κάποια Ιατρική Σχολή με το έτσι θέλω αποφασίζει να βάζει διαφορετικές ημερομηνίες κτήσεως πτυχίου και ορκωμοσίας από μία άλλη, να προσφέρει αντίστοιχα αθέμιτη προτεραιότητα στις προκηρύξεις των αγροτικών για άτομα που ορκίζονται μαζί την ίδια χρονική περίοδο, αλλά σε διαφορετικές Ιατρικές Σχολές της χώρας. Εάν όλες οι Ιατρικές Σχολές της Ελλάδας αποφασίζανε ίδιες ημερομηνίες κτήσεως πτυχίου και ορκωμοσίας για όλες τις αντίστοιχες χρονικές περιόδους, τότε ναι, δεν θα είχε καμία διαφορά. Έτσι όμως όπως είναι τώρα, δεν είναι καθόλου καλύτερα έτσι, είναι εντελώς άδικο, παράλογο και δημιουργεί συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού για τους τελειόφοιτους την ίδια χρονιά, στην ίδια περίοδο ορκωμοσίας. Ομοίως, τα πτυχία που αναγνωρίζονται από την αλλοδαπή που λαμβάνουν ημερομηνία κτήσεως κατά το δοκούν χωρίς καμία λογική αντιστοίχισης με τις περιόδους ορκωμοσίας των ελληνικών, με το σύστημα των μορίων γινότανε απόσβεση 2 μηνών λόγω αντίστοιχης εξίσωσης στα μόρια. Έτσι εάν ο από Ελλάδα τελείωνε μία ημερομηνία, για όποιον είχε έρθει από αλλοδαπή εντός διμήνου δεν έχανε και πολλά, παίρνανε ακριβώς τα ίδια μόρια. Τώρα, ακόμα και για μία ημέρα διαφορά, χάνει την προτεραιότητα. ΣΥΝΟΛΙΚΑ, Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΤΗΣΕΩΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ ΑΝΑ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ, ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΜΙΤΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΤΟΜΑ ΙΔΙΑΣ ΧΡΟΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΚΤΗΣΕΩΣ ΝΑ ΑΠΟΧΤΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟ!! ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ, ΑΘΕΜΙΤΟ, ΠΑΡΑΛΟΓΟ, ΝΑ ΑΠΟΧΤΟΥΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΟΣΟΙ "ΕΤΥΧΕ" ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΝΑ ΟΡΚΙΖΕΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ!! Ας βρούνε άλλο σύστημα, το συγκεκριμένο χρήζει κατάργησης, ή έστω ειδικής ρύθμισης για τις ίδιες χρονικές περιόδους κτήσεως πτυχίου κατά το ίδιο ακαδημαϊκό έτος.
  10. mihiatrik

    Στρατιωτική Θητεία και Ιατροί

    Όσο πιο λευκό, τόσο το καλύτερο για να μην ξανασχοληθούν μαζί σου! 😊 Όχι, έχει λογική αυτό που σκέφτεσαι. Προσωπικά δεν είχα διανοηθεί να μπω στον στρατό χωρίς πτυχίο, οπότε δεν με απασχόλησε το εάν θα έπρεπε να αλλάξω κάτι μετά ως έφεδρος. Αλλά εάν πραγματικά σε ενοχλεί η ιδέα να σε φωνάξουν για εκπαίδευση και ότι μπορεί να μην δεχτούν εκ των υστέρων το πτυχίο σου ως γιατρό και σε βάλουν να οδηγείς καναδέζες, τότε έχει λογική να πας να ρωτήσεις στο πλησιέστερο στρατολογικό γραφείο εάν μπορείς να αλλάξεις την ειδικότητά σου ως έφεδρος. Όλα έχουν νόημα, ανάλογα με το τι θες, τι σκέφτεσαι και τι σε φοβίζει.
  11. mihiatrik

    Στρατιωτική Θητεία και Ιατροί

    Δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι ρωτάς. Η πιθανότητα να σε καλέσουν για εκπαίδευση εξαρτάται κατά ένα μέρος και από τον τύπο του χαρτιού απολύσεως που έλαβες (λευκό, πράσινο, ροζ κ.τ.λ.) Το δεύτερο έχει να κάνει με την ειδικότητα με την οποία απολύθηκες. Ειδικά για το υγειονομικό σώμα, εφόσον απολυθείς από το στράτευμα ως Ιατρός (πτυχιούχος ιατρικής) τότε υπάρχει η πιθανότητα (δεν τους καλούν όλους) σε μία πενταετία να σε φωνάξουνε να ορκιστείς ανθυπίατρος (ανθυπολοχαγός) εν εφεδρεία. Και τότε αυξάνεται η πιθανότητα να σε καλέσουν για κάποια άσκηση, νομίζω αλλάζει και το λευκό χαρτί σου, εάν απολύθηκες με τέτοιο. Ωστόσο, έχοντας απολυθεί με την συγκεκριμένη ειδικότητα, δεν ξέρω: α) Τι παίζει με τις μετεκπαιδεύσεις της συγκεκριμένης ειδικότητας, δηλαδή πόσο συχνά φωνάζουν, και β) εάν μπορείς να αλλάξεις την ειδικότητα όντας έφεδρος, δεν ξέρω εάν μπορείς, και εφόσον το κάνεις εάν θα υπάγεσαι στην ίδια διαδικασία για την προαγωγή που ανέφερα ως πτυχιούχος ιατρικής εν εφεδρεία. Όλα έχουν νόημα, ανάλογα με το τι ακριβώς έχεις στο μυαλό σου. Προσωπικά δεν βλέπω νόημα να ασχολείται κανείς με τον στρατό αφότου ξεμπερδέψει με τη θητεία του. Αλλά οκ, προσωπική άποψη.
  12. Είπα ότι δεν "φαίνονται" σύννομες, όχι ότι συμφωνώ στα περί "κακώς" ή "περί κατάχρησης", γιατί ακριβώς δεν είμαι νομικός. Επίσης, η διάταξη αυτή βάζει τους μη έχοντες συμπληρώσει την υπηρεσία υπαίθρου ως εξαίρεση. Άρα ο διορισμός στο Ε.Σ.Υ. με αγροτικό είναι ο κανόνας. Και βέβαια δεν κατονομάζει συγκεκριμένες πόλεις ή νομούς εξαίρεσης, μιλάει για "νομαρχιακά" νοσοκομεία. Μπορεί όλοι να ξέρουμε τι σημαίνει αυτό, απλά λέω ότι η διάταξη είναι πιο ύπουλα και γενικά διατυπωμένη από αυτήν του 1992 που μιλούσε ευθέως για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, η οποία όμως καταργήθηκε με τον νόμο του 2016. Η παρούσα ορίζει έναν κανόνα και μετά έρχεται να εξαιρέσει όλη την υπόλοιπη Ελλάδα;;; (αφού σχεδόν κάθε νομός της περιφέρειας έχει και ένα κεντρικό - νομαρχιακό νοσοκομείο) Δικηγόρος δεν είμαι, αλλά γνωρίζω ότι για να μιλήσουμε για κατάχρηση θα πρέπει πρώτα να γνωρίζουμε τι περιθώρια ελευθερίας έχει το υπουργείο να τροποποιεί κριτήρια διορισμού, ένεκεν μάλιστα υγειονομικού συμφέροντος, όπως σου ανέφερα παραπάνω και για την επαναφορά του αγροτικού για τον τίτλο ειδικότητας το 2013 (γιατί επιστημονική τεκμηρίωση επαναφοράς δεν υπήρξε... ) Γενικότερα νομοθετικά πλαίσια δηλαδή, όχι απλά διατάξεις νόμων. Τα πλαίσια αυτά δεν τα γνωρίζω τι επιτρέπουν και εάν δίνουν το δικαίωμα στον εκάστοτε υπουργό που υπογράφει την προκήρυξη να αποφασίζει περί των προσόντων ακροβατώντας ανάμεσα στις ανάγκες και την κείμενη νομοθεσία. Όλα αυτά δεν τα γνωρίζω. Για να κλείσω, ο νόμος του 1999 απλά δίνει το δικαίωμα στον υπουργό να προκηρύξει θέσεις Ε.Σ.Υ. χωρίς αγροτικό, πατώντας στην εξαίρεση. Ο διορισμός όμως στο Ε.Σ.Υ. με αγροτικό ορίζεται ως ο κανόνας, άρα δεν ξέρω εάν "υποχρεούται" να πατήσει στην εξαίρεση βάση ενός γενικότερου διοικητικού και νομοθετικού πλαισίου. Γνωρίζω όμως ότι η περιφέρεια έχει ανάγκη από γιατρούς, οπότε ναι, κανονικά κακώς εμμένουν στο αγροτικό για την περιφέρεια, εφόσον η κείμενη νομοθεσία "φαίνεται" ότι το επιτρέπει μέσω της εξαίρεσης. Γίνεται εάν το αγροτικό έπιανε τέτοια μόρια που οι άλλοι που το είχανε τους αφήσανε απ' έξω. Επίσης, εάν η προκήρυξη το ζητούσε ως απαιτούμενο προσόν (το εάν θα έπρεπε να είναι ή όχι θεωρώ ότι εξαρτάται από όλα όσα συζητήσαμε έως τώρα, δηλαδή όχι μόνο από τη διάταξη ενός νόμου, κάτι το οποίο δεν μπορώ να το γνωρίζω) ή εάν θεωρήθηκε προσόν "προτεραιότητας" (ενδεχομένως κάτι παρόμοιο με το πιστοποιητικό εκπαίδευσης ενηλίκων για τη μοριοδότηση στα ΙΕΚ - ΕΚΑΒ) και αυτοί δεν το είχαν, επομένως σειρά προτεραιότητας πήραν όσοι το είχανε. Σύμφωνοι, αλλά η διάταξη του 1999 απλά αναφέρεται στον 1968 μόνο για να δώσει τον ορισμό του αγροτικού, όχι για να μεταβιβάσει όλες τις συνοδές διατάξεις (σκοπό, ποινικές ευθύνες κ.τ.λ.).
  13. Το link που έδωσες αφορά τις εξετάσεις της ειδικότητας. Δεν έχει κάποια σχέση με το διορισμό στο Ε.Σ.Υ. Μιλώντας λοιπόν για το διορισμό στο Ε.Σ.Υ. και δίνοντας μετά αυτό το link, αυτό όντως κάπως μπερδεύει. Δικηγόρος δεν είμαι, αλλά καθώς όλα με νόμους ψηφίστηκαν και με νόμους αλλάζουν, η έννοια του πόσο "καταχρηστική" είναι η κάθε νομοθεσία που αφορά τέτοια ζητήματα είναι λίγο σχετική. Επίσης, θα ήθελα να δω πολύ ποια είναι η νομική λογική (όχι ο νόμος) που μπορεί να δεσμεύσει τον εκάστοτε υπουργό υγείας να υποχρεώνει ντε και καλά τους γιατρούς να εκπληρώνουν την υπηρεσία υπαίθρου πριν να κάνουν ειδικότητα. Η εν λόγω συσχέτιση είναι τελολογικά και επιστημονικά ανύπαρκτη. Η ίδια η ύπαρξη του αγροτικού είναι άχρηστη με τη σύγχρονη ιατρική της τελευταίας 20ετίας. Επομένως μιλάμε για ένα φτιαχτό μόρφωμα της ελληνικής πολιτείας η υποχρεωτικότητα του οποίου θα έπρεπε να είναι και νομικά αυθαίρετη και να αλλάζει ανάλογα με το πώς ψηφίζεται κάθε φορά ο νόμος. Δεν υπάρχει δέσμευση για το εάν θα πρέπει να ισχύει το ένα ή το άλλο. Πάγια άποψή μου είναι ότι κανονικά το αγροτικό δεν θα έπρεπε να υπάρχει καν. Και καλώς είχε καταργηθεί για τη λήψη της ειδικότητας. Κακώς το επανέφεραν, το εάν θα κάνεις ή όχι αγροτικό είναι εκτός οποιασδήποτε σύγχρονης εκπαιδευτικής διαδικασίας, καθώς η λήψη ειδικότητας στα παγκόσμια στάνταρντ επ' ουδενί δεν περιλαμβάνει κάτι τύπου "αγροτικού", καμία λογική δεν υπάρχει στην σύνδεση του τίτλου της ειδικότητας και του αγροτικού. Από την άλλη πλευρά, το κάθε κράτος έχει δικαίωμα, όπως κάθε εργοδοτικός μηχανισμός, να προσλαμβάνει θέτοντας κριτήρια και προσόντα. Κατ' αναλογία, το να έχεις ειδικότητα στο εξωτερικό δεν σημαίνει από μόνο του ότι απέκτησες και τα προσόντα για να δουλέψεις οπουδήποτε. Πάλι υπάρχουν κριτήρια, θες εκπαίδευσης, θες ακαδημαϊκά, θες εμπειρίας. Ομοίως, το ελληνικό κράτος πριν την επαναφορά του αγροτικού στις εξετάσεις για ειδικότητα σου έλεγε: "Σου δίνω ειδικότητα χωρίς αγροτικό (έτσι πρέπει) και πάνε διορίσου όπου θέλεις, ιδιωτικό τομέα, εξωτερικό, αλλά κρίνω ότι για το δημόσιο η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη θέλουνε και υπηρεσία υπαίθρου." Νομικά η εκτελεστική εξουσία έχει το δικαίωμα να αποφασίζει. Το 2013 η επαναφορά έγινε με το αιτιολογικό στη Βουλή ότι η επαρχία έχει ελλείψεις και πρέπει να επανέλθει η υποχρεωτικότητα ένεκεν εθνικού συμφέροντος. Επομένως ναι, δικηγόρος δεν είμαι, αλλά το "καταχρηστικό" είναι πολύ λεπτή έννοια και δεν νομίζω ότι οι μη νομικοί θα πρέπει να την χρησιμοποιούμε για κάτι ήδη νομοθετημένο. Οι νόμοι που αναφέρεις είναι αυτός του 1968 και ο 2737/1999. Ο τελευταίος ορίζει ότι ισχύει η απαλλαγή για το διορισμό στο Ε.Σ.Υ. πλην Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Οπότε ναι, παράλογο είναι, παράνομο όμως πώς μπορεί να είναι αφού το λένε ο συγκεκριμένος νόμος;;; +++++ Δεν είμαι τόσο σίγουρος, ο νόμος 2737/1999 φαίνεται να καταργήθηκε μόνο στις διατάξεις 1 - 20. Το άρθρο 21 όπου εδράζεται αυτό που ειπώθηκε για την κατάργηση της υποχρεωτικότητας στην επαρχία φαίνεται να ισχύει ακόμα. https://www.e-nomothesia.gr/kat-ygeia/n-2737-1999.html Επιπλέον, ο νόμος 4368/2016 με το άρθρο 35, Παράγραφος 5, καταργεί το κομμάτι του άρθρου 69, Παράγραφος 5, ζ) του νόμου 2071/1992 που λέει ότι: "Επίσης, δε διορίζονται οι ιατροί, που δεν έχουν εκπληρώσει την υπηρεσία υπαίθρου ή δεν έχουν νόμιμη απαλλαγή και ο διορισμός τους αφορά σε θέσεις νοσοκομείων ή κέντρων υγείας των Νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης". Άρα θεωρητικά η νεότερη νομοθεσία φαίνεται να στηρίζει όσα λέει ο perri86, ωστόσο, δεν φαίνεται να έχει καταργηθεί ο νόμος του 1999, ο οποίος όμως δεν βλέπω να μνημονεύεται στο νομοθετικό πλαίσιο κάποιων πρόσφατων προκηρύξεων που άνοιξα να δω λίγο. Δεν καταλαβαίνω ακριβώς ποιον νόμο ζητάς και τι ακριβώς είναι αυτό που ξεχυλώνεται... Ένας προηγούμενος νόμος, ακόμα και εάν παρερμηνεύτηκε, με έναν καινούριο καταργείται ως προς τις διατάξεις του, ή εν πάσει περιπτώσει ακολουθεί μία άλλη ερμηνεία η οποία πλέον ως νόμος είναι νόμος. Ν. 2737/1999, Άρθρο 21, Παράγραφος 11. "Ουδείς υποβάλλει υποψηφιότητα για θέση κλάδου γιατρών Ε.Σ.Υ. σε νοσοκομείο, αν δεν έχει εκπληρώσει την υπηρεσία υπαίθρου που ορίζει το Ν.Δ. 67/1968 ή εάν δεν έχει νόμιμη απαλλαγή. Εξαιρούνται οι υποψήφιοι σε Νομαρχιακά Γενικά Νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας, Κέντρα Υγείας και Πολυδύναμα Ιατρεία. Κάθε άλλη αντίθετη διάταξη καταργείται." Αναφέρεται ρητά η υποχρεωτικότητα για Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Και να παρερμήνευσαν προηγούμενους νόμους, το τι αποφασίσανε σε αυτούς τους νόμους το κάνει νόμιμο, έχουν το δικαίωμα. Για το αν είναι συνταγματικό ή όχι, άλλη ιστορία. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Βλέποντας προηγούμενα post που μιλάνε για προκηρύξεις της περιφέρειας με υποχρεωτική την υπηρεσία υπαίθρου, προφανώς δεν φαίνονται σύννομες. Αλλά γενικά η υποχρεωτικότητα του αγροτικού για: 1) Διορισμό στο Ε.Σ.Υ. σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και 2) Εξετάσεις ειδικότητας για τους αποφοιτούντες από το 2013 και μετά, εξακολουθούν να ισχύουν.
  14. Η απαλλαγή της υπηρεσίας υπαίθρου για τους πριν του 2013 αφορά την εκπλήρωση υποχρέωσης για τις εξετάσεις της ειδικότητας. Όχι την απαλλαγή για το διορισμό στο Ε.Σ.Υ. Το link αυτό μιλάει για τις εξετάσεις της ειδικότητας. +++++ Ας ελπίσουμε ότι η ηγεσία του Υπουργείου δεν θα το αλλάξει για να βολευτούν μόνο 1 - 2 φουρνιές ακόμα, αλλά ότι θα το καταργήσει εντελώς και καθολικά για όλους... Οικογένειες και υποχρεώσεις έχουνε και άτομα μετά το 2005, επομένως ας ελπίσουμε να γίνει καθολικά η κατάργηση και όχι για να βολευτούμε εμείς και μερικοί ακόμα. Φυσικά δεν θα το κάνει, μπλούζες στα χωριά χρειάζονται, επομένως το αγροτικό θα υπάρχει όσο υπάρχει μνημόνιο... (για μια 100ετία σίγουρα δηλαδή)
  15. mihiatrik

    Υπερταμειο

    Το υπερταμείο είναι ένα "εικονικό" ταμείο στην περιουσία του οποίου περιήλθε όλη, σχεδόν όλη ελπίζω, η περιουσία του ελληνικού κράτους. Εν συνεχεία η περιουσία του ταμείου αυτού δύναται για εκποιείται ανά χρονικά διαστήματα, έως 99 χρόνια από τη μέρα ψήφισης του σχετικού νομοσχεδίου στη Βουλή, ως ενέχυρο σε περίπτωση που η Ελλάδα δεν θα μπορεί να πληρώσει τα χρέη της. Τι σημαίνει "ενέχυρο";; Η απόφαση για "αξιοποίηση" των περιουσιακών στοιχείων όταν η Ελλάδα δεν θα φτάνει τους στόχους της, ήτοι όταν δεν θα μπορεί να καλύψει τις δανειακές υποχρεώσεις της, ήτοι όταν τα σπρεντ θα ανεβαίνουν, ήτοι όταν δεν θα μπορούμε να δανειστούμε από τις αγορές γιατί τα επιτόκια αποπληρωμής θα έχουν ανέβει στο Θεό, ήτοι όταν φτάσουμε όπου ήμασταν στις αρχές των μνημονίων, τότε το λόγο θα έχουν πλειοψηφικά οι ξένοι (επιτροπή επιτήρησης, γιατί συνεχίζουμε να είμαστε κάτω από επιτήρηση, απλά χωρίς χρηματοδότηση) και όχι ο υπουργός οικονομικών, ο οποίος και να θέλει να κάνει κάτι δεν θα μπορεί. Έτσι ψηφίσανε, αυτό ψηφίσανε. Το τι λέει η κυβέρνηση δεν έχει καμία σημασία, λένε ψέμματα για την πλάκα. Κρίνουμε και από την Υγεία τι παραμύθια πουλάνε κατά καιρούς. Αυτό δεν είναι καινούριο. Το καινούριο και αυτό που έχει σημασία είναι το τι ψηφίσανε. Και ψηφίσανε αυτό ακριβώς, ότι το υπερταμείο, δηλαδή η κρατική περιουσία, θα περάσει ως ενέχυρο στους ξένους με προοπτική 99 ετίας. Με βούλα, υπογραφές και σφραγίδες. Τυπικά, ο ρόλος του υπερταμείου δεν είναι αυτός, υποτίθεται ότι συστάθηκε για την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας. Όμως, το νομοσχέδιο που ψηφίσανε έχει και συνέχεια. Η συνέχεια λέει ότι όταν η Ελλάδα δεν θα μπορεί να αποπληρώσει τα συμφωνημένα χρέη, θα γίνεται εκποίηση της περιουσίας του υπερταμείου με επιτροπή που πλειοψηφικά δεν θα ελέγχεται από το ελληνικό κράτος. Άρα είναι ενέχυρο και υποθήκη, ακριβώς αυτό και για όλους τους λόγους. Ο ντόρος έγινε γιατί συνεχώς ανακαλύπτεται το τι περνάνε κάτω από το τραπέζι και το κρύβουν ύπουλα. Όπως για παράδειγμα με τα αρχαία και τα νοσοκομεία. Η Βουλή επισήμως δεν ενημερώθηκε πριν ψηφιστεί το νομοσχέδιο τι ακριβώς περιλαμβάνουν οι κωδικοί, ακόμα και τώρα δεν ξέρουνε. Τα μπλέξανε (τυχαία άραγε ??) με τους κωδικούς και βάλανε στο υπερταμείο περιουσία υψίστης σημασίας. Ο ντόρος γίνεται γιατί τέτοιο ξεπούλημα το δέχτηκαν πρώτη φορά οι τωρινοί, κανένας άλλος δεν είχε προχωρήσει σε κάτι τέτοιο, τουλάχιστον όχι τόσο μαζικά, "με ένα νόμο και ένα άρθρο". Εννοείται ότι έχουμε ήδη χρεοκοπήσει, απλά τυπικά δεν το ξέρουμε ακόμα. Θα το μάθουμε επισήμως, νομίζω το Δεκέμβριο, όταν θα κληθούμε να πληρώσουμε τις πρώτες δόσεις του χρέους χωρίς τη χρηματοδότηση των ευρωπαίων. Και αφού έχουν καταναλώσει το "μαξιλάρι" των μερικών δισεκατομμυρίων του μπουναμά που πήραμε για να φύγουμε από το σβέρκο τους, τα επιτόκια θα έχουν πάει στο Θεό, άρα δεν θα μπορούμε να δανειστούμε από τις αγορές γιατί τα επιτόκια θα έχουν πάει στο Θεό, τότε θα δεις τι σημαίνει "ενέχυρο" και το πώς σε μία ημέρα θα βρεθούν να μεταβιβάζονται περιουσίες του υπερταμείου σε ξένα χέρια. Είναι ορισμός της υποθήκης αυτή η ιστορία. Το ερώτημα είναι εύλογο προφανώς. Εγώ αυτό που λέω είναι ότι δεν το καταλαβαίνω, γιατί εμένα προσωπικά με απασχολεί ότι όταν φτάσουμε στην εκποίηση του υπερταμείου είναι προφανές ότι θα βρισκόμαστε πλέον σε τέτοια κατάσταση που το μέλημά μας θα πρέπει να είναι εάν θα υπάρχει χώρα, όχι το τι θα γίνει με τις λίστες αναμονής των ειδικευομένων... Νομίζω παρεξηγήσατε την τοποθέτησή μου. Τα νοσοκομεία εάν "εκποιηθούνε" (το λέω κόσμια, η σωστή έκφραση είναι ότι "θα μας τα πάρουνε") δεν θα γίνουν σε ένα συνολικό κλίμα ομαλότητας της χώρας, όπως όταν απλά παίρνει η κυβέρνηση μία απόφαση να κλείσει ένα νοσοκομείο ή να συγχωνεύσει μερικά. Θα γίνουνε σε ένα πλαίσιο πλήρους οικονομικής απομόνωσης που πλέον η Ελλάδα κανονικά θα "πουλιέται" σαν σε δημοπρασία real time. Δεν ξέρω γιατί τα παίρνει γενικά ο κόσμος τόσο αψήφιστα, όμως πραγματικά, και θα το επαναλάβω, εάν αρχίσει η εκποίηση του υπερταμείου έχει αρχίσει και η αντίστροφη μέτρηση... Μαζικά διαβατήρια.
×