Jump to content

guest140

Prominent Members
  • Content Count

    258
  • Joined

  • Last visited

About guest140

  • Rank
    Ιατρός (επίπεδο V)
  • Γενέθλια 22/12/1980

Μέθοδοι επικοινωνίας

  • Website URL
    http://

Πληροφορίες προφίλ

  • Σχολή
    Ιατρική
  • Sex
    Female
  1. I came to bring the stars for you..:)

  2. Αρκετοί από τους γιατρούς που μας έκαναν μάθημα στην Ιατρική σχολή μας είπαν ότι αν γίνει αξιολόγηση στη σχολή μας θα μας την κλείσουν, για τον απλούστατο λόγο ότι αυτά που γράφει ο οδηγός σπουδών ότι κάνουμε είναι παντελώς ψέμματα. Με λίγα λόγια οι Έλληνες για άλλη μια φορά κάνουν τους έξυπνους γιατί περνάνε για ηλίθιους όλους τους υπόλοιπους και κρίνουμε τους πάντες ξεχνώντας ότι αν έρθει η ώρα να κριθούμε εμείς θα βρεθούμε σε δυσμενέστατη θέση. Και δεν ξέρω ποιο είναι καλύτερο να ανεβαίνεις τα σκαλοπάτια, να βελτιώνεσαι ή ενώ θεωρείσαι ψηλά να κατακυλάς;; Τουλάχιστον τα πανεπιστήμια Βουλγαρίας, Ρουμανίας, Ουγγαρίας, Τσεχίας δε θεωρούνται τόσο καλά και είναι σε όλους γνωστό. Ωστόσο κάνουν προσπάθειες να βελτιωθούν. Ενώ εμείς, σίγουροι για τον εαυτό μας όπως πάντα, θεωρούμε τους εαυτούς μας πολύ καλούς μέχρι να έρθει κάποιος που ξέρει τι σημαίνει καλός και να μας βάλει στη θέση μας και δε χρειάζεται να αναφέρω που είναι αυτή. Χαίρομαι που τελειώνω την ιατρική σε λίγες μέρες, καλή τύχη σε αυτούς που τώρα μπαίνουν. Μακάρι να καταφέρουν να την τελειώσουν στα μουλωχτά αυτή τη σχολή όπως πολλοί της σειράς μου, πριν έρθει κανείς και δει τι κάνουμε (από αυτά που θα έπρεπε να κάνουμε) στη σχολή.
  3. Τα μαθήματα αρχίζουν τη Δευτέρα στις 4. Διαρκούν 3 με 4 ώρες και μιλάνε γύρω στους 3-4 γιατροί κάθε φορά. Στο τελευταίο μάθημα την Παρασκευή μιλάει ο Πάγκαλης. Η γραμματέας γράφει τα ονόματα όσων το έχουν πάρει, μήπως να τηλεφωνήσεις και εσύ φίλε συμφοιτητήνα πεις το όνομα σου;! Είπε η καλή γραμματέας ακόμα ότι οι παρουσίες δεν είναι υποχρεωτικές και στο πρώτο μάθημα πιθανόν να δωθούν κάποιες σημειώσεις, δε ρώτησα λεπτομέρειες. Θα πάω στο πρώτο μάθημα και στο τελευταίο και θα γράψω αν μάθω κάτι καινούργιο. Αυτά!
  4. guest140

    Ορθοπαιδική

    Πτυχίο 7/6/2004. 1. οστική λοίμωξη. αντιβιοτικά, σχήματα, δόσεις 2. ARDS 3.παράγοντες κινδύνου οστεοπόρωσης 4. ταξινόμηση νεοπλασμάτων 5.θεραπεία κατάγματος διάφυσης μηριαίου.
  5. guest140

    Ιατροδικαστική

    ΘΕΜΑΤΑ ΠΤΥΧΙΑΚΉΣ 24/5/2004 1. ηλικιωμένος άνδρας πάσχει από στεφανιαία νόσο για την οποία είναι υπό αγωγή εδώ και 10 χρόνια. πεθαίνει σπίτι μόνος του. ποιος είναι αρμόδιος να διαπιστώσει και να πιστοποιήσει το θάνατο του. 2. διαφορές μηχανισμού πνιγμού σε γλυκό και θαλασσινό νερό. 3. χαρακτήρες τραύματος από πυροβόλο όπλο σε απόσταση < 5εκ. 4. δειγματοληψία σε ζωντανό και νεκρό σε οδικό τροχαίο ατύχημα 5. πότε δικαιολογείται η άρση του ιατρικού απορρήτου
  6. guest140

    Eurovision 2004

    Βολεύει να είμαστε προς το τέλος για να θυμούνται το τραγούδι αυτοί που θα ψηφίσουν.
  7. Η γνώση της έννοιας του μετάχρονου καρκίνου δεν είναι εξειδικευμένη. Οι εξετάσεις χειρουργικής Δικατσα στην κλινική Κωστάκη είναι από τις πιο γελοίες. Γνωρίζαμε τα θέματα και η επιτήρηση ήταν ανύπαρκτη.Αυτό για την ιστορία για να μην πουλάμε τρέλα σε όσους δεν ξέρουν.
  8. 78. Υγιεινή του Νοσοκομείου, Επιδημιολογία και Πρόληψη Νοσοκομειακών Λοιμώξεων Κωδ. Μαθήματος: 500701 eclass : MED 883 Υπεύθυνος μαθήματος: Μαρία Καντζανού Εξάμηνα που διδάσκεται: Το μάθημα είναι εαρινό. Διδάσκεται στους φοιτητές του 6ου, 8ου, 10ου, 12ου εξαμήνου. Ημέρες και χώροι που διδάσκεται: 2 ημέρες/εβδομαδιαίως (Δευτέρα, Τετάρτη), στο Αμφιθέατρο του Εργαστηρίου Υγιεινής, Επιδημιολογίας και Ιατρικής Στατιστικής (κτήριο 12, 2ος όροφος) Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 210 7462068 Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: maria.kantzanou@gmail.com Περιεχόμενα μαθήματος Η διδασκαλία του μαθήματος προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις που πρέπει να έχει ο ιατρός για την τήρηση αυστηρών κανόνων υγιεινής στους χώρους παροχής υπηρεσιών υγείας με σκοπό την προάσπιση της υγείας τόσο του ιατρονοσηλευτικού προσωπικού όσο και των νοσηλευομένων ασθενών. Επιπλέον, διδάσκονται οι απαιτούμενες διαδικασίες και τα απαραίτητα χωροταξικά μέτρα (αρχιτεκτονική κτηρίων, τεχνολογικές εγκαταστάσεις, κλιματισμός, κλπ) που οφείλουν να τηρούνται από τον φορέα υγείας, ώστε να διασφαλίζεται η υγιεινή του νοσοκομειακού περιβάλλοντος. Το μάθημα, επίσης, παρέχει σύγχρονες γνώσεις επιδημιολογικών δεδομένων των νοσοκομειακών λοιμώξεων και διδάσκει τρόπους επιδημιολογικής επιτήρησης. Τέλος, ο φοιτητής λαμβάνει γνώση των σύγχρονων κατευθυντήριων διεθνών οδηγιών για την πρόληψη των νοσοκομειακών λοιμώξεων. Παρουσίες - εξετάσεις : Έχει κάποιες υποχρεωτικές παρουσίες που ποικίλλουν από χρονιά σε χρονιά. Και για φέτος (2016) οι υποχρεωτικές παρουσίες είναι δυο. Στο eclass υπάρχουν οι παρουσιάσεις των μαθημάτων. Σε κάθε παρουσίαση υπάρχουν και κάποιες ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής το σύνολο των οποίων αποτελεί την τράπεζα ερωτήσεων του μαθήματος. Μάλλον βαρετό μάθημα, προσφέρεται για βαθμό πάντως. Επιλογές Συγγραμμάτων: 1. [45332]: Υγιεινή και Επιδημιολογία στο Χώρο του Νοσοκομείου, Ξηρουχάκη Ευαγγελία Η. (δεν αξίζει να το χρεωθείτε)
  9. Η Ελληνική Εταιρεία Μελέτης Ιατρικής Εκπαίδευσης σας προσκαλεί στην εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2004 και ώρα 6 μμ. στο αμφιθέατρο του Πανεπιστημίου Αθηνών ''Ιωάννης Δρακόπουλος'' με θέμα Πως δημιουργούνται οι σύγχρονοι εκπαιδευτές Προσφωνήσεις από Δ.Κόκκινο, Χ.Κίττα και Γ.Κρεατσά(18.00 - 18.30). Ομιλία μισής ώρας από Prof. J.Bligh προέδρου της συντακτικής επιτροπής Medical Education 19.00-19.20 Συνεχιζόμενη Ιατρική Εκπαίδευση από Ν.Κατσιλάμπρο. 19.00-20.30 Στρογγυλή τράπεζα πως δημιουργούνται οι σύγχρονοι εκπαιδευτές; Συντονιστές Δ.Κόκκινος -Σ.Μουλόπουλος Εισηγητές Πρόεδροι Ιατρικών Σχολών Αθηνών, Αλεξανδρουπόλεως, Θεσσαλίας, Θεσσαλονίκης, Ιωαννίνων, Κρήτης και Πάτρας Συζήτηση Ο Πρόεδρος Διονύσιος Κόκκινος Αντιπρόεδρος Ν. Κατσιλάμπρος Ειδ. Γραμματέας Ε. Διαμαντόπουλος Ταμίας Σ.Νανάς Μέλη Μ. Μαυρικάκης Π.Σουκάκος Ο γενικός γραμματέας Σάββας Τουμανίδης http://www.cc.uoa.gr/iatrikipaideia
  10. Εγώ θέλω να συμμετάσχω ως εθελόντρια για να γνωρίσω καινούργιους ανθρώπους, να περάσω ωραία σε μια διοργάνωση που όλοι μιλάνε για αυτή και να μάθω ενδιαφέροντα πράγματα για τους άλλους .
  11. guest140

    Επιδημιολογία

    25/11/2003 1) α) πως γίνεται μία αναδρομική και πως μια προοπτική έρευνα β) τι είναι αιτιολογικός πάράγων και τι παράγων κινδύνου 2) α) πως εξουδετερώνονται οι συγχυτικοί παράγοντες σε μία προοπτικού τύπου έρευνα β) πως υπολογίζεται ο γενικός δείκτης θνησιμότητας, ο ειδικός κατά ηλικία δείκτης θνησιμότητας και ο δείκτης θνητότητας 3) α) πως μετράμε την αποτελεσματικότητα ενός θεραπευτικού μέτρου β) Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος ελέγχου της αποτελεσματικότητας ενός θεραπευτικού μέτρου και γιατί ?
  12. Σήμερα μίλησα με μία γυναίκα η οποία πέρσι πήρε ειδικότητα πνευμονολογίας. Συζητήσαμε λίγο για το θέμα των εξετάσεων στην ειδικότητα. Αν θέλουμε να δούμε ρεαλιστικά τα πράγματα εξετάσεις δεν πρόκειται να μπουν. Μου είπε η γυναίκα ότι άντε την πήρες την ειδικότητα εδώ ή στο εξωτερικό. Μετά τι κάνεις;;;;;;
  13. Δηλαδή λές ότι αν μπουν εξετάσεις για να ξεκινήσεις ειδικότητα αυτές θα εκφυλιστούν μετά από κάποιο χρονικό διάστημα? Με αυτή τη λογική δεν αξίζει να προτείνουμε τίποτα αφού στο μέλλον θα εκφυλιστεί. Μπορεί αυτή να είναι η Ελλάδα αλλά και αυτοί είναι οι Έλληνες! Θεωρούμε δεδομένο (το μελλοντικό εκφυλισμο των ενδεχόμενων εξετάσεων) κάτι που δεν πρέπει να αφήσουμε να συμβεί με την αδιαφορία μας, ως κλασικοί Έλληνες. Το να μπουν εξετάσεις για να ξεκινάμε ειδικότητα σαφώς δεν είναι το καλύτερο, αλλά με βάση την πραγματικότητα (για όσους την βλέπουν) δε γίνεται διαφορετικά. Στην σχολή μας μπαίνουν α άτομα και παίρνουν πτυχίο 4 φορές περισσότεροι. Αν αυτό και μόνο δεν υποβαθμίζει τις σπουδές μας τότε δεν έχει νόημα να συζητάμε. Παντού οι λογική λέει να μπουν ορισμένοι και στην πορεία να γίνει το ξεκαθάρισμα, ποιοι μπορούν να συνεχίσουν και ποιοί όχι. Κατηγορούμε τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία, την Τσεχία και όσους πήγαν εκεί. Μπορεί να μην είναι πλούσιοι οι άνθρωποι στις χώρες αυτές (όπως ήταν η Ελλάδα κάποτε), μπορεί να μην παίρνουν οι φοιτητές 10 και 20 βιβλία το έτος τζάμπα (ενώ εκεί το πληρώνεις και το διαβάζεις) αλλ'α τουλάχιστον ότι γίνεται εκεί γίνεται με αξιοπρέπεια. Εδώ που φτάσαμε το να δίνουμε εξετάσεις για να ξεκινήσουμ ειδικότητα δεν είναι η καλύτερη λύση ούτε η μοναδική, αλλά μία λογική΄πρόταση προς συζήτηση σε αυτό το αδιέξοδο.
  14. Για αυτό, να μπουν εξετάσεις και εκεί θα φανεί ποιος ξέρει και ποιος όχι.
  15. εγώ είμαι στον τομέα διεθνών σχέσεων με έδρα το Ολυμπιακό χωριό :olympiada:
×
×
  • Δημιουργία νέας...