Jump to content

zetadoc

Prominent Members
  • Content Count

    234
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About zetadoc

  • Rank
    Ιατρός (επίπεδο V)
  • Γενέθλια 22/01/1987

Πληροφορίες προφίλ

  • Τοποθεσία
    Greece
  • Σχολή
    Επιστημών Υγείας
  • Sex
    Female
  • Φύλο
    Female
  1. Αγαπητοί συνάδελφοι θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: Γνωρίζει κάποιος τι γίνεται στην περίπτωση που ενώ βρίσκεσαι σε ανάκληση στο πρώτο κομμάτι της Οφθαλμολογίας μπαίνεις υπό διορισμό στο δεύτερο νοσοκομείο; Εάν έχει σημασία η ανάκληση λήγει σε περίπου 9 μήνες… Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  2. Ανάπτυξη και συμπεριφορά Παιδιού και Εφήβου - Εφηβιατρική Κωδ. Μαθήματος: 500691 Eclass : MED716 Υπεύθυνος μαθήματος: Επίκουρη Καθηγήτρια κ. Φ.Μπακοπούλου και Επίκουρη Καθηγήτρια κ. Π.Περβανίδου Εξάμηνα που διδάσκεται: Χειμερινά 7ο , 9ο , 11ο Ημέρες και χώροι που διδάσκεται: Δευτέρα & Παρασκευή 15:00-18:00, Χωρέμειο Ερευνητικό Εργαστήριο, Α΄ Παιδιατρικής Κλινικής Πανεπιστημίου Αθηνών, Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία» Επικοινωνία: Τηλ.: 210 7473121, Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: fbacopoulou@med.uoa.gr, ppervanid@med.uoa.gr, ppervanidou@gmail.com, bacopouf@hotmail.com Περιεχόμενα μαθήματος Το συγκεκριμένο προτεινόμενο μάθημα βασίζεται στην ύλη των Αμερικανικών Προγράμματων Εξειδίκευσης για την «Αναπτυξιακή και Συμπεριφορική Παιδιατρική» (Fellowship for “Developmental & Behavioral Pediatrics”) και την «Εφηβική Ιατρική ή Εφηβιατρική» (ACGME Program Requirements for Graduate Medical Education in Adolescent Medi cine) όπως διαμορφώθηκαν απο την Αμερικανική Ακαδημία Παιδιατρικής (American Academy of Pediatrics) και το Αμερικανικό Συμβούλιο Πιστοποίησης Πτυχιούχων Ιατρικής (Accreditation Council for Graduate Medical Education ACGME) αντίστοιχα. Το προτεινόμενο πρόγραμμα αποτελεί ακριβή και συμπυκνωμένη μορφή των Αμερικανικών προγραμμάτων, καλύπτοντας το μεγαλύτερο μέρος της εκπαιδευτικής τους ύλης ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 1 • Η επίδραση των Πρώιμων Εμπειριών και του Στρες στον Αναπτυσσόμενο Εγκέφαλο. • Θεωρίες για την Ανάπτυξη της Συμπεριφοράς - Βιολογικοί Μηχανισμοί. 2 • Στάδια & Ορόσημα της Τυπικής Ανάπτυξης: Ανίχνευση Αναπτυξιακών & Συμπεριφορικών Διαταραχών στην Πρωτοβάθμια Υγεία. • Δυναμική της Οικογένειας και Συμπεριφορά του Εφήβου - Αποτελεσματικές Μέθοδοι Ανατροφής και Δόμησης Ψυχικής Ανθεκτικότητας στο Παιδί και τον Έφηβο. 3 • Υπηρεσίες Υγείας Φιλικές προς τους Εφήβους - Πρωτόκολλα Προληπτικής Ιατρικής και Ιατρική. Συνέντευξη των Εφήβων. • Αύξηση και Ανάπτυξη του Εφήβου - Διαταραχές της Αύξησης και της Ενήβωσης. Οξέα και Χρόνια Νοσήματα της Εφηβικής ηλικίας. 4 • Αναπτυξιακά & Συμπεριφορικά Προβλήματα Σχετιζόμενα με Χρόνιες Καταστάσεις (Γενετικά και/ή Χρόνια Νοσήματα). 5 • Διαταραχές στην Πρόσληψη Τροφής. • Διατροφικές διαταραχές, Μεταβολικό Σύνδρομο & Σακχαρώδης διαβήτης τύπου ΙΙ. 6 • Λόγος και Νοημοσύνη: Μέθοδοι Αξιολόγησης & Διαταραχές (Γλωσσικές Διαταραχές, Νοητική Υστέρηση, Υψηλή Νοημοσύνη, Χαρισματικότητα). • Εφηβική Σεξουαλικότητα, Σεξουαλική Ταυτότητα και Σεξουαλικά Προβλήματα. 7 • Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού (ΔΑΦ). • Εφηβική Γυναικολογία. 8 • Σχολικές και Μαθησιακές Δυσκολίες - Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) και άλλες που επηρεάζουν την Εκπαίδευση. • Εφηβική Ανδρολογία. 9 • Εσωτερικευόμενα προβλήματα (άγχος, κατάθλιψη, σωματοποίηση). • Εξωτερικευόμενα προβλήματα (επιθετικότητα, διαταραχές εναντίωσης, διαγωγής). 10 • Ριψοκίνδυνες Συμπεριφορές - Χρήση και Κατάχρηση Ουσιών στην Εφηβεία. • Διαγνωστική Κατάταξη των Διαταραχών Νοητικής & Ψυχικής Υγείας στα Βρέφη και Μικρά Νήπια (0-3 χρονών). 11 • Εφηβική Εγκυμοσύνη και Αντισύλληψη. • Κίνδυνοι Σχετιζόμενοι με Προωρότητα & Υπολειπόμενη Ενδομήτρια Αύξηση. 12 • Κακοποίηση και Παραμέληση. • Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενες Λοιμώξεις. 13 • Στρατηγικές Πρώιμης Παρέμβασης. • Επίδραση Διαδικτύου, Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στους Εφήβους. Παρουσίες εξέτασεις : Υποχρεωτική παρουσία των φοιτητών στο 50% των διαλέξεων (6 παρουσίες) Γραπτές εξετάσεις με 100 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Οι διαλέξεις και η τράπεζα θεμάτων θα αναρτηθούν στο e-class Από τον οδηγό σπουδών του ακαδημαϊκού έτους 215-2016
  3. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤO ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2010-2011 ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗ ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ.pdf ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗ ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ ΙΙ.pdf ΓΕΝΕΤΙΚΗ_0001.pdf ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.pdf
  4. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟ ΖΗΤΑΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΤΣΙ?
  5. Καλησπέρα! 1. ΝΑΙ, ζητάς από τη γραμματεία της σχολής με αίτηση πιστοποιητικό που να αναγράφει την ακριβή αριθμητική βαθμολογία. 2. Ημερομηνία κτήσης πτυχίου, αν δεν κάνω λάθος, είναι η ημερομηνία που έκλεισες καρτέλα - όχι αυτή που ορκίστηκες! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!
  6. ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ 2 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΡΟΤΙΚΟ: 1) Η ΑΙΤΗΣΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΙΚΥΡΩΜΕΝΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΠΤΥΧΙΟΥ ΟΠΟΥ ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΕ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΖΗΤΑΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ? ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΟΤΑΝ ΟΡΚΙΣΤΗΚΑΜΕ ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ. ΚΑΙ 2)Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΟΥ ΟΡΚΙΣΤΗΚΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ "ΕΓΙΝΕ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ..." ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΗΣ ΟΡΚΟΜΩΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΟΥ ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΚΑΡΤΕΛΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΜΩΜΗ ΑΝ ΡΩΤΑΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΣΥΖΗΤΗΘΕΙ...
  7. ΥΛΗ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ 2009-2010 1ος ΤΟΜΟΣ: 25-76, 209-398, 439-478 2ος ΤΟΜΟΣ: 538-544. 611-684, 705-722, 728-743
  8. 11/12/2009 - ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ - Αν. Καθ. κ. Αχείμαστος προφορικά: εξετασαν Μερικάς και Αδαμόπουλος σε φιλικο κλίμα και ρωτήθηκαν κυρίως πεπτικό, αιμορραγίες κ.τ.λ., παγκρεατιτιδα, νυσταγμός γραπτά: 1. 6 αίτια αιμορραγίας ανώτερου πεπτικού και ποια η διαγνωστική εξέταση 2. 4 αίτια δευτεροπαθούς υπέρτασης και ποια είναι τα συχνότερα αίτια δευτεροπαθούς υπέρτασης 3. 5 αίτια μεγαλοβλαστικής αναιμίας και ποια από αυτά τα αιτία κάνουν και λευκοπενία 4. κλινικό περιστατικό με αυξημένη ΤΚΕ, οζώδες ερύθημα, αρθρίτιδα, σπληνομεγαλία, αρνητική mantoux και ζητούσε τι είναι (σαρκοείδωση), την παθογνωμονική εξέταση και τα ακτινολογικά ευρήματα 5. κλινικό περιστατικό με προηγούμενο κάταγμα κεφαλής μηριαίου, πλευριτικό πόνο ταχυκαρδία, αιμόφυρτα πτύελα και ζητούσε τι είναι (πνευμονική εμβολή)και ποια η παθογνωμονική εξέταση 6. 5 ιογενή αίτια ηπατίτιδας και εργαστηριακές εξετάσεις για τη ΔΔ 7. νυσταγμός, σημείο Kerning και Romberg, πως τα αναζητώ και σε ποιες παθήσεις τα συναντώ 8. 3 αίτια ετερόπλευρης λεμφαδενικής διόγκωσης σε ασθενή 28 ετών με πυρετό 9. χαρακτήρες σφυγμού και ακροαστικά ευρήματα σε στένωση αορτικής βαλβίδας 10.κλινικά χαρακτηριστικά αρθρίτιδα σε ρευματικό πυρετό και ρευματοειδούς αρθρίτιδας
  9. 21/12/2009 - ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ - Αν. Καθ. κ. Αχείμαστος προφορικά: Είμασταν δύο άτομα και μας εξέτασε ο κ. Μερίκας (γαστρεντερολόγος). Το κλίμα ήταν πολύ φιλικό, δεν σε άγχωνε και βοηθούσε σε γενικές γραμμές. Μπήκαμε ένας ένας, η εξέταση κράτησε περίπου 15 ' για τον καθένα και ρωτησε και στους δύο τις ίδιες ερωτήσεις: 1. Κριτήρια παγκρεατίτιδας (και κατά την εισαγωγή και εντός των πρώτων 48 ωρών) 2. Επιπλοκές παγκρεατίτιδας 3. Επιπλοκές ηπατίτιδας Β 4. Ορολογικοί δείκτες ηπατίτιδας 5. Μπορεί να συνυπάρχει σε ασθενή το anti-HBs με το ΗΒeAg? 6. Κλινική εικόνα και διάγνωση κροταφικής αρτηρίτιδας.(μην ξεχάσετε την ρευματική πολυμυαλγία) γραπτά: Δώσαμε τα γραπτά σε ένα από τα γραφεία των γιατρών και μας επιτηρούσαν άλλοτε ο κ. Μερικας και άλλοτε ειδικευόμενοι της κλινικής. Το κλίμα είναι χαλαρό έως πολύ χαλαρό!! Διάρκεια εξέτασης: 2 ώρες. Μας είπαν να μην γράφουμε πολλά και να δίνουμε εύστοχες και ακριβείς απαντήσεις. 1. Τι ονομάζουμε υπονατριαιμία από αραίωση και ποια τα αίτια? 2. Να γράψετε 3 εξωκοιλιακά αίτια κοιλιακού πόνου και 3 μεταβολικά αίτια κοιλιακού πόνου. 3. Να γράψετε: α) ένα αίτιο ανώδυνης αιματουρίας, β)ένα αίτιο ασυμπτωματικής πυουρίας - μικροβιουρίας (με αρνητικές καλλιέργειες για τα κοινά ποθογόνα), γ) ένα αίτιο τελικής αιματουρίας. 4. Ποιο είναι το ανώτατο όριο της συστολίκης και το ανώτατο όριο της διαστολικής πίεσης για να θεωρηθεί ότι ένας ενήλικας έχει αρτηριακή υπέρταση? Να γράψετε 4 αίτια δευτερογενούς αρτηριακής υπέρτασης. Ποια τα όργανα "στόχοι" της αρτηριακής πίεσης? 5. Ποια είναι η κλινική εικόνα σε: α)υπαραχνοειδή αιμορραγία, β)ενδοεγκεφαλική αιμορραγία, γ)υποσκληρίδιο αιμάτωμα. 6. Ποια είναι η επικρατέστερη διάγνωση σε α) ασθενή με δύσοσμη απόχρεψη περίπου 100 ml στην κατάκλιση στο ίδιο πλάι του σώματος, β) σε γυναίκα ασθενή με μακρογλωσσία, ωχρό, οιδαλέο, ξηρό, τραχύ δέρμα, κ.τ.λ. (περιέγρφε την τυπική κλινική εικόνα σε μυξοίδημα). Να γράψετε από μία παρακλινική εξέταση που θα βοηθήσει στην διάγνωση σε κάθε περίπτωση. 7. Κλινικό περιστατικό που ο ασθενής προσήλθε στα επείγοντα με επίσχεση ούρων αντιμετωπίστηκε με τοποθέτηση ουροκαθετήρα και χορήγηση αντιβιοτικών και μετά από 48 ώρες παρουσίασε υψηλό πυρετό, πτώση της αρτ. πίεσης, εφιδρώσεις και ρίγος. Ήθελε να ερμηνεύσουμε την αλλαγή της κλινικής εικόνα του ασθενούς (σηπτική καταπληξία). 8. Να περιγράψετε τους χαρακτήρες της αρθρικής προσβολής σε α)ρευματοειδή αρθρίτιδα, β)ουρική αρθρίτιδα, γ)αγκυλοποιητική σπονδυλίτιδα. 9. Να γράψετε από δύο παρακλινικούς δείκτες που θα βοηθήσουν στη διάγνωση στις παρακάτω περιπτώσεις: α)σιδηροπενική αναιμία, β)μεγαλοβλαστική ανιμία, γ)αιμολυτική αναιμία. 10.ποια η επικρατέστερη διάγνωση και ποιες παρακλινικές εξετάσεις θα βοηθήσουν στην διάγνωση στις παρακάτω περιπτώσεις: α)ασθενής με οίδημα κατω άκρων με εντύπωμα, β) ασθενής με οίδημα που ξεκίνησε από τα βλέφαρα και γ)ασθενής με οίδημα κάτω άκρων και ηπατομεγαλία. παρατηρήσεις: 1. Οπωσδήποτε καλό διάβασμα του Αραπάκη και της Διαφορικής Διάγνωσης του Μουντοκαλάκη και από το ΔΕΠ τα κεφάλαια που έχουν διδαχθεί 2. 2 από τα θέματα που μπήκαν στα γραπτά υπήρχαν στο φυλλάδιο που υπάρχει στην Κοβάνη για την κλινική του Αχείμαστου όποτε αν έχετε χρόνο ρίξτε μια ματιά σε αυτά τα θέματα γιατί προσεγγίζουν το πνεύμα της εξέτασης 3. η πτυχιακή εξεταση που θα ακολουθήσει είναι μάλλον η τελευταία που θα γίνει με διευθυντή της κλινικής τον κ. Αχείμαστο και στη συνέχεια θα αναλάβει την έδρα η κ. Διαμάντη από το Λαϊκό, οπότε όσοι το χρωστούν ας κάνουν μια προσπάθεια να το δώσουν.
  10. ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΩΣ ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ, ΑΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΣΗ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΥΛΗ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
  11. γνωριζει καποιος πως εξεταζεται το μαθημα? υπαρχουν καποια πολλαπλης ή ειναι αναπτυξης?
  12. zetadoc

    Βιολογική Χημεία ΙΙ

    θα ηταν ευκολο σε καποιον να ανεβασει τις απαντησεις των ερωτησεων πολλαπλης επιλογης που υπαρχουν στο e-class για την Βιοχημεια ΙΙ? οι εξετασεις θα ειναι και στην επαναληπτικη του Σεπτεμβριου με ερωτησεις πολλαπλης επιλογης? αν γνωριζει κατι καποιος ας μας δωσει τα φωτα του... ευχαριστω!
×
×
  • Δημιουργία νέας...