Jump to content

mikro kavouri

Members
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

1 Follower

About mikro kavouri

  • Rank
    Τελειόφοιτος (επίπεδο IV)

Πληροφορίες προφίλ

  • Σχολή
    Πολυτεχνική

Recent Profile Visitors

204 profile views
  1. Αυτό για όσους είχαν καταναλώσει το σανό της προηγούμενης κυβέρνησης ότι το άρθρο 16 δεν αναθεωρείται. Με την τροποποίηση αυτή έγινε ένα σημαντικό βήμα καθώς παρακάμπτεται ο ΔΟΑΤΑΠ για αντιστοίχιση προσόντων σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ. ΥΓ. Η ίδρυση ξενόγλωσσων σχολών και τμημάτων με δίδακτρά από τα εγχώρια ΑΕΙ, βάζει τα τελευταία στον ανταγωνισμό με τα ξένα πανεπιστήμια και κολλέγια . Σύντομα το δημόσιο ΑΕΙ (αναλόγως της ζήτησης) θα είναι σε θέση να προσφέρει δύο ειδών εκπαιδευτικές υπηρεσίες: Μία υποβαθμισμένη και δωρεάν ώστε να τηρούνται τα προσχήματα της "δωρεάν παιδείας" και μια σαφώς ποιοτικότερη αφού απευθύνεται σε καλούς πελάτες που πληρώνουν. Γι αυτό πιθανώς δεν υπάρχει μεγάλη πρεμούρα από την κυβέρνηση για διαγραφές αιωνίων φοιτητών αφού είναι εν δυνάμει πελάτες.
  2. ΚΟΛΟΥΜΠΙΑ-ΑΡΙΣΤΕΙΑ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ. (Και ταξιδάκια στις ΗΠΑ για ψώνια)
  3. Τελευταία κυριακάτικη Καθημερινή για το 2019 και ούτε χαραμάδα ελπίδας. Πιο παγερή κι από το ξεροβόρι, ισα-ίσα για να μας φτιάξει τη διάθεση . Δε μασάμε ομως.
  4. Πολύ σημαντικό άρθρο, όχι ακριβώς κατάλληλο για όσους διαβάζουν για εξεταστική αλλά τέλος πάντων ... "Η γνώση δεν είναι πια τόσο σημαντική, τη βρίσκεις. Η κριτική ικανότητα είναι πολύ πιο σημαντική από τη γνώση αυτή τη στιγμή- να μπορείς να αξιολογήσεις τη γνώση." https://www.huffingtonpost.gr/entry/michales-mpletsas-e-epoche-tes-ex ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika -keeses-sten-ekpaideese-echei-teleiosei_gr_5ddd2755e4b0d50f329741ac
  5. Δεν γίνεται να ξεπετάξω τα γενέθλιας μιας τέτοιας καλής φίλης με ένα μόνο τραγούδι από εκείνη την παλαβή εποχη. Αφιερωμένη στη Μύριαμ , λοιπον, μια πιο προσωπική επιλογή από έναν καλλιτέχνη, τον Anton Newcombe, που τον θαυμάζω από τα 00s για την σκοτεινή μουσική μεγαλοφυΐα του. Για αυτό το τραγούδι ο Anthony Bourdain (1956-2018) έγραψε: "Drenched in opiates and regret, I heard this song once and became besotted by it. It sounds like lost love, past lives, unforgiven mistakes and transgressions.”
  6. Χρόνια πολλά Μύριαμ !! Αφιερωμένο αυτό το hit των early 90s! Καταιγιστικό και παραληρηματικό όπως ήταν και η εποχή τότε.
  7. Δεν ξέρω τι γίνεται στα προπτυχιακά αλλά στα μεταπτυχιακά και στα διδακτορικά σκίζουμε. Ο αδιόρθωτος Έλληνας είναι διατεθειμένος να σπουδάζει δέκα ζωες για να μην γίνει χειρωναξ. Οι λίγες θέσεις που προκηρύσσει πότε-πότε το ΑΣΕΠ καταλαμβάνονται κυρίως από διδάκτορες (!) ή κατόχους 3 μεταπτυχιακών και όλα αυτά για μια θέση υπαλλήλου ΠΕ που άνετα την κάνει και ένας ΔΕ. (A propos υπάρχει η έννοια της διαγραφής από μεταπτυχιακο με απόφαση της ΓΣ διδασκόντων του τμήματος ή σχολής αν κάποιος έχει 10-15 χρόνια να εμφανιστεί. Συνήθως δεν μαθαίνει καν για την απόφαση και ουδείς ενοχλει ή ενοχλειται. Απλά το ανέφερα.) https://www.tovima.gr/2019/12/17/society/elstat-rekor-stous-ellines-katoxous-metaptyxiakon/
  8. Η αλήθεια είναι πως έκανα λίγο την καφετζού καθώς η κυβέρνηση έχει κρατήσει ύποπτα χαμηλούς τόνους σε σχέση με το "θεματακι" αποφεύγοντας ακομα και να ανοίξει τη σχετική συζήτηση. Και πρόκειται για σοβαρό "θεματακι" καθώς αφορά το 1/2 του (τυπικώς εστω) φοιτητικού πληθυσμού. Συν τη νέα κατηγορία μετεωρων φοιτητών που εισήχθησαν πριν χρόνια σε κάποιο ίδρυμα το οποίο στην πορεία συγχωνεύτηκε τουρλουμπουκηδον με άλλα και βρίσκονται στον αέρα με άλλα προγράμματα σπουδών . Η μεθοδολογία που ακολούθησε η κυβέρνηση το προηγούμενο διάστημα, να σπεύσει να σβήσει με "νόμο και τάξη" τη φωτιά των φοιτητικών κινητοποιήσεων προτού εξαπλωθει (βλ. κ ΑΣΟΕΕ...) με οδηγεί στο συμπερασμα πως δεν απέφυγε το θεματακι ως τώρα λόγω κόστους ή φόβου από αντιδράσεις αλλά για να το εκμεταλλευτεί σε κάποια άλλη προσφορότερη στιγμή. Ελπίζω μόνο να μην ξαναδούμε άλλο ένα επικοινωνιακό κρεσεντο κατά των αιωνίων όπως το 2014. Ωστόσο τί διαφορετικό μπορεί να κάνει η Κεραμεως από την Αννούλα Διαμαντοπούλου για τη μεταβατική κατάσταση όταν τυπικά ισχύει ακόμα η αρχή της "ασφάλειας δικαίου" και της "προστασίας της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης" ? Τίποτα, δεδομενου οτι μεσολαβησε η κατάργηση του ν+2 και κάθε μεταβατικής διάταξης το 2015-16. Άρα πρέπει να γυρίσουμε πίσω στο 2011. Πάρτε 3 χρόνια διορία και έχει ο θεός για μετά. (Το ξαναγράφω καθώς διάβασα πιο πάνω κάτι αλλοπροσαλλα για διαγραφές μετα ξύλου και καταλογισμούς στην εφορία.)
  9. https://www.voria.gr/article/posi-i-energi-ke-posi-i-eonii-fitites-se-apth-ke-pamak Σύμφωνα με το δημοσίευμα , η ρύθμιση θα παρουσιαστεί τους "πρώτους μήνες του 2020" και σε συνδυασμό με προηγούμενο ποστ, θα ισχύσει από τη νέα ακαδημαϊκή χρονιά. Για το μεταβατικό στάδιο που αφορά τους παλιούς , ο νόμος της Μαριέττας είχε δώσει 5 χρόνια διορία για όλους, ο 4009 3 χρόνια και είναι ρεαλιστικό να περιμένουμε ότι και η νέα ρύθμιση θα κινείται στην ίδια κατεύθυνση δηλαδή 2-3 χρόνια διορία για όλους και κατόπιν το θεματακι να περάσει στα ΑΕΙ που θα δώσουν εκ νέου παρατάσεις σε όσους δεν έχουν αποφοιτήσει με ειδικές κάθε φορά προϋποθέσεις. Ένας φοιτητης που έχει διανύσει μια διαδρομή και διατηρεί μια στοιχειώδη επαφή θα μπορέσει -εκτοςσυγκλονιστικου απροοπτου- να αποφοιτήσει ομαλά πριν τη λήξη της (διαφαινόμενης) διορίας. Για σχολές με ειδικές απαιτήσεις και εργαστήρια πχ Ιατρικές δεν είμαι βέβαιος ότι αρκεί.
  10. Τα ΑΕΙ ( "πανεπιστήμια" δεν μου βγαίνει να τα πω...) μετά από 10 δύσκολα χρόνια υφεσης και τις καταστροφικές επεμβάσεις της Διαμαντοπούλου και του Γαβρόγλου, έχουν χάσει την (όποια) πνευματική τους αυτονομία και λίγο διαφέρουν από τυπικές κρατικές υπηρεσίες με το γνωστό πνεύμα ευθυνοφοβίας και διεκπεραίωσης. Όπως και στο λοιπό δημόσιο, έχει γίνει αποδεκτό από τις διοικησεις τους ότι εφεξής θα (υπο)λειτουργούν με περιορισμένους οικονομικούς πόρους και συρρικνούμενο διδακτικό και διοικητικό προσωπικό. Εν τέλει Μύριαμ το ίδιο πράγμα λέμε. Τα ιδρύματα θεσμικώς εκπροσωπούνται από τις διοικησεις τους οι οποίες κινούνται πάντα σε πνεύμα συνεργασίας με το υπουργείο για μια σειρά από λόγους που δεν είναι της παρούσης. Οι μεν έχουν ανάγκη τους δε και αντιστρόφως. Ειδικά την εποχή αυτή. Οι φοιτητές δυστυχώς δεν εκπροσωπούνται ούτε τυπικά, σε έναν υποτιθέμενο διάλογο υπουργείου-ιδρυμάτων. Και για να πάω ένα βήμα παραπέρα, ούτε καν οι ανακοινώσεις από τις συγκλήτους κάποιων ιδρυμάτων (πχ του ΕΜΠ) σε σχέση με τα αστυνομικά έκτροπα στην ΑΣΟΕΕ έχουν κάποια σημασία καθώς υπογράφονται υπο την πίεση αριστερών φοιτητικών παρατάξεων και ορισμένων δημοκρατικών μελών ΔΕΠ. Δεν εκφράζουν την πλειοψηφία των καθηγητών και των μελών των συγκλήτων που αν μπορούσαν να διατυπώσουν γραπτώς ό,τι λένε στα πηγαδάκια θα μένατε με το στόμα ανοιχτό. Νόμος-Τάξη-Δίδακτρα. Ασφαλώς δεν είναι κακή ιδέα μια ανακοίνωση της συγκλήτου που καταδικάζει την αστυνομική αυθαίρεσία αλλά να γνωρίζουμε και σε τί πραγματικά αντιστοιχεί. Το σημαντικό είναι, όχι η χρηματοδότηση βάσει αξιολόγησης (έχει ωριμάσει αυτή η ιδέα στην ως άνω ακαδημαική πλειοψηφία από την εποχή του 4009/11) αλλά η ευελιξία κάθε ιδρύματος να καθορίζει τους στόχους του και να αυτοαξιολογείται. Με απλά λόγια, τα ιδρύματα θα ανταγωνίζονται μεταξύ τους για την πίτα ακόμα και στη στοχοθεσία.
  11. Δεν είμαι Δεν πιστευω πως υπάρχει κακό κλίμα μεταξύ υπουργείου -ΑΕΙ, το αντίθετο μάλιστα. Η τελευταια σύνοδος των πρυτάνεων τουλαχιστον αυτό έδειξε. Σε κάθε περίπτωση το υπουργείο οφείλει να έχει σαφή και επικαιροποιημενη εικόνα για τον αριθμό των φοιτητών (ενεργών κ ανενεργών ) ώστε να καταστρώσει τις πολιτικές του. Εκτιμώ πως αν η αναλογία ενεργων-ανενεργων δεν είναι καλή , λογικά, δεν θα πρέπει να δουμε ανούσιες κινήσεις εντυπωσιασμού του παρελθόντος πχ μια φλατ διορια για όλους και κατόπιν διαγραφές. Λογικά πάντα. Το πρόβλημα είναι των ίδιων των ΑΕΙ όσο και της πολιτείας που κατευθύνει και χρηματοδοτεί , είναι βαθύ, διαχρονικό και συστημικό, φανερώνει δε, πως τίποτα δεν πάει καλά, ήδη από το λύκειο. Φυσικά επηρεάζει προς τα κάτω τις αξιολογήσεις των ιδρυμάτων. Δεν είναι τυχαίο πως καμία πολιτική ηγεσία του υπουργείου δεν έχει αγγίξει την ουσία του, αρκούμενη σε εύκολες διαπιστώσεις ή ακόμα πιο εύκολες φοβέρες.
×
×
  • Δημιουργία νέας...