Jump to content

mikro kavouri

Members
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

mikro kavouri last won the day on 15 Οκτωβρίου

mikro kavouri had the most liked content!

1 Follower

About mikro kavouri

  • Rank
    Παλιός (επίπεδο ΙΙΙ)

Πληροφορίες προφίλ

  • Σχολή
    Πολυτεχνική

Recent Profile Visitors

134 profile views
  1. "Συνάδελφος από ΕΑΑΚ και μέλος του ΔΣ ΣΦΙΑ,σε τηλεφωνική μας συνομιλία,μας ενημέρωσε για το αποτέλεσμα της σημερινής ψηφοφορίας στη Γενική Συνέλευση ΣΦΙΑ. 219 έλαβε το ψήφισμα της Νέας Προοπτικής το οποίο μας έστειλαν σε φωτο που αναπαράγουμε ώστε όλοι οι συνάδελφοι να 'θαυμάσουν' τις θέσεις της παράταξης για τα όρια σπουδών και τις διαγραφές φοιτητών. Απ΄την άλλη,118 ψήφους έλαβαν οι θέσεις των ΕΑΑΚ και 56 το ψήφισμα της ΠΚΣ. Λευκά: 26. Ο συνάδελφος μας ενημέρωσε πως η κίνηση Λάζαρη ήταν "αποτελεσματική" ως προς τις επιδιώξεις της και μάλιστα σήμερα μόλις,σε αρκετά εργαστήρια και κλινικές,καθηγητές καλούσαν τους ασκούμενους φοιτητές να πάνε στη Γενική Συνέλευση να ψηφίσουν γιατί τάχα "30 άτομα τους έκλειναν τη σχολή"!!!!!!! Πριν καν ακόμη το νομοσχέδιο κατέβει και πριν μπει καλά-καλά ο Νοέμβρης! Αυτά από μένα.Εις το επανιδείν. Το παρασκήνιο βράζει παντού και σε όλα τα επίπεδα." ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΜΥΡΙΑΜ
  2. Στα αξιοσημείωτα αυτής της εβδομάδας ανήκει το φοιτητικό συλλαλητήριο της Παρασκευής 11/10. Παραδόξως για αρχές Οκτώβρη, η συμμετοχή ήταν μαζική, όσο μπόρεσα να δω και ο παλμός ισχυρότατος -ακόμα πιο σημαντικό στοιχείο από τη μαζικότητα-. Σύμφωνα με μαρτυρίες η επίθεση των ματ με χημικά και κρότου λάμψης ήταν απρόκλητη. Η πορεία δεν διαλύθηκε αλλά προχώρησε συντεταγμένα και με συνθήματα ως το ΕΜΠ. Μια πρώτη εκτίμηση μου είναι ότι τα "πλαίσια" δίνουν έμφαση στο πολύ πιασάρικο ζήτημα για όλες τις οικογένειες που σπουδάζουν παιδιά στα ελληνικά ΑΕΙ : την επαγγελματική εξίσωση των πτυχίων δημοσίων ΑΕΙ με τα κολλέγια, (την "ισοτιμηση" (!) όπως έλεγε και το πανω των ΦΣ του ΕΜΠ. Όποιος κατάλαβε τι σημαίνει όλο αυτό, είναι ευπρόσδεκτος να δώσει τα φώτα του. Επίσης στις διαγραφές φοιτητών, την καταργηση του ασύλου, δημόσια και δωρεάν παιδεία, όχι στη "διάλυση των πτυχίων" (!) (Πώς διαλύεται ένα πτυχίο?) Highlight το (ταυτολογικό) απόσταγμα σοφίας του ΦΣ Αρχιτεκτονικής : οι αποφάσεις μας μετράνε οσο τις υλοποιούμε , κοινώς αποφασίσαμε ότι πρέπει να υλοποιούμε τις αποφάσεις μας και αυτή είναι η πιο σημαντική απόφαση η οποια θα υλοποιηθεί με νέα απόφαση.
  3. Επικολλώ τη δημοσίευση της Μύριαμ από το group των διαγραφωνε και δώστε βάση γιατί κάθε λέξη είναι σοφά τοποθετημένη. (σ.σ. ανοίγουμε και κάνα βιβλίο από αύριο ...)
  4. Με γάντια και με προσεκτικές κινήσεις αφήνω κι αυτό γιατί λερώνει - φρεσκοβαμμενο κοκκινο- τα όνειρα μου ασπρα.
  5. Eκ μέρους της Μύριαμ http://www.lamiareport.gr/index.php/ellada/item/135931-eisvoli-foititon- ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --synodo-prytaneon-entasi- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --antegkliseis?fbclid=IwAR0-1YokA9e7IvJggs9O92SRv162vw7TYIwpyeT4XxHBkO8eZXPMT8T3c6w Ακουμπω και αυτό εδώ προσεκτικά και τρέχω να απολυμανω τα χέρια μου...!
  6. Όταν για το "ανώτατο όριο σπουδών ν+2 ,και μεταβατικές διατάξεις" (εφεξης: θεματάκι) αποφεύγει να τοποθετηθει ο σύλλογος μελών ΔΕΠ του Παντείου, ο δρόμος από δω και μπρος προβλέπεται να είναι πολύ γλιστερος και κατηφορικός . Δε συζητάμε για το περίλαμπρο και ανωτατοποιημενο Harvard του Αιγάλεω που με μια υπουργική απόφαση οι τειτζηδες έγιναν Καθηγηται Πανεπιστημίου . Αυτοί ο,τι εύχονται θα το παθουν. Εάν εφαρμοστεί η βάση του 10 θα ξεμεινουν από νέους πελατες-φοιτητες. Ας προετοιμαζόμαστε για μια στρογγυλεμένη και ψυχοπονιαρικη μεν, αλλά θετική εισήγηση της συνόδου των παμπονηρων πρυτάνεων προς την επιβολή του ν+2 (με εξαιρέσεις και ευαισθησίες βεβαίως...) Το τοπίο αλλάζει στα ΑΕΙ, δεν κομίζω δα και γλαύκας.
  7. Η καθυστέρηση των σπουδών [...] βλάπτει τους ίδιους τους φοιτητές (πρόσθετη καθυστέρηση έναρξης επαγγέλματος) Σόρρυ αλλά τι κοτσάνα είναι αυτή? Ποιος τη σκέφτηκε ? (Μόλις δόθηκε το καλύτερο επιχείρημα για την επιβολή ανώτατου ορίου για σπουδές.)
  8. Ωραία η ανακοίνωση αλλά δε βρήκα κάτι συγκεκριμένο για τη θέσπιση ανώτατου ορίου φοιτησης και όχι, δεν πιστεύω ότι το θεωρούν τριτευον ζήτημα ή το ξέχασαν οι δάσκαλοι μας στο Πάντειο.
  9. Γνώμες Είμαστε και εμείς “αιώνιοι” φοιτητές Επανήλθε και πάλι το ζήτημα των φοιτητών που αργοπορούν με το πτυχίο τους και κινδυνεύουν με διαγραφή. Πριν από πέντε περίπου χρόνια (9.8.2014) το “Βήμα” είχε φιλοξενήσει ένα άρθρο μου με τίτλο, Μια πρόταση για τους “αιώνιους” φοιτητές. Εκεί υπεστήριξα ότι δεν μπορούν να εξομοιωθούν οι φοιτητές που εμφανίζονται στις εξετάσεις και προσπαθούν να πάρουν το πτυχίο τους, έστω και αν αποτυγχάνουν στις εξετάσεις, με όσους δεν παρουσιάζονται ποτέ και φαίνεται ότι έχουν κόψει κάθε δεσμό με το Πανεπιστήμιο. Ας μου επιτραπεί να προσθέσω λίγες σκέψεις. Στο δικό μας το εκπαιδευτικό σύστημα δεν τίθεται όριο στον αριθμό των εξετάσεων στις οποίες μπορεί να υποβληθεί ένας φοιτητής. Στο γερμανικό σύστημα, αντιθέτως και όσον αφορά στις Νομικές Σχολές, οι υποψήφιοι δίνουν μια συνολική κρατική εξέταση για το πτυχίο τους και αν αποτύχουν για δεύτερη ή τρίτη φορά, χάνουν τη φοιτητική τους ιδιότητα! Αυτό το σκληρό μέτρο ανεβάζει το επίπεδο των εξετάσεων, αναγκάζει όμως τους φοιτητές να προετοιμάζονται για χρόνια πριν να αποτολμήσουν να λάβουν μέρος στις πτυχιακές εξετάσεις. Ουδείς βεβαίως διανοείται να τους διαγράψει πριν να εξετασθούν. Πώς είναι δυνατόν εμείς, από το σύστημα των απεριόριστων εξετάσεων να φθάσουμε στη διαγραφή των φοιτητών; Στην ουσία πηγαίνουμε από το ένα άκρο στο άλλο. Οποιοσδήποτε χρονικός περιορισμός στη φοίτηση πρέπει να ξεκινήσει από μια συνολική αναμόρφωση του προβληματικού εξεταστικού συστήματος, τόσο στις ενδιάμεσες εξετάσεις όσο και στις πτυχιακές. Αυτονόητο είναι ότι η αναμόρφωση αυτή θα λαμβάνει υπόψη τις ιδιαιτερότητες κάθε Σχολής και Τμήματος. Προβλέπω την ένσταση : Ο χρονικός περιορισμός περιορίζει και τις εξετάσεις. Περιορίζει τις εξετάσεις, αλλά φέρνει σε τρομερά δύσκολη θέση τους εξεταστές. Ή τον περνάς ή διαγράφεται. Στην ουσία χωριζόμαστε σε “καλούς” και “κακούς”. Όσοι φοιτητές παίρνουν τη βάση, χωρίς να έχουν γράψει, επειδή αλλιώς διαγράφονται, θα πάρουν ένα πτυχίο χωρίς αντίκρυσμα. Θα εχει τηρηθεί ο τύπος, αλλά όχι η ουσία. Προβλέπω και άλλη ένσταση: Θα υπάρχουν εξαιρέσεις. Καταρχάς επιβάλλεται να εξαιρεθούν οι φοιτητές οι οποίοι λόγω σοβαρών παθήσεων εισήλθαν άνευ εξετάσεων. Η Πολιτεία έκρινε ότι επειδή συνέτρεχαν συγκεκριμένοι σοβαροί λόγοι άξιζε να γίνουν φοιτητές, έστω και αν δεν διαγωνίσθηκαν με τους ίδιους όρους. Στην πραγματικοτητα, η υγεία τους επέβαλε το να μη διαγωνισθούν, ώστε να επέρχεται έτσι η αποκατάσταση της ισότητας. Αυτονόητο είναι ότι πρέπει τώρα να τους εξαιρέσει από κάθε χρονικό περιορισμό, αφού με ιδιαίτερες δυσκολίες προσπαθούν να πάρουν το πτυχίο τους. Αλλά η κατηγορία αυτή αποτελεί μια πολύ μικρή μειοψηφία. Δίκαιο είναι να εξαιρείται όποιος έχει σοβαρό λόγο για να εξαιρεθεί. Μήπως όμως υπάρχει ο φόβος να γίνουν οι εξαιρέσεις ο κανόνας και αντί να εξετάζουμε στις κανονικές εξετάσεις, να ασχολούμαστε με την εξέταση του βασίμου των εξαιρέσεων ; Ένα άλλο ζήτημα είναι επίσης σημαντικό : Ποια ακριβώς θα είναι η ωφέλεια από την επιβολή χρονικού ορίου στις σπουδές ; Ασφαλώς η άνοδος του επιπέδου των σπουδών και αυτό είναι θετικό. Αξίζει όμως αυτή η άνοδος να πληρωθεί με τόσο ακριβό αντάλλαγμα και με την απελπισία νέων ανθρώπων ; Από την άλλη μεριά δεν στοιχίζουν οι παλαιοί φοιτητές στο Δημόσιο ούτε σε ασφαλιστική κάλυψη ( δεν τους εγγράφει ούτε ο ΟΑΕΔ) ούτε καν με μειωμένο εισιτήριο. Και αν το πρόβλημα είναι το ότι επιβαρύνουν το ηλεκτρονικό σύστημα του Πανεπιστημίου, πρέπει να διαγραφούν για το λόγο αυτό; Οι παλαιοί φοιτητές δικαιούνται τουλάχιστον να ερωτηθούν αν θα συνεχίσουν ή θα τερματίσουν τις σπουδές τους. Προπάντων δικαιούνται να λαμβάνουν μέρος στις εξετάσεις και να μην εξομοιώνονται με όσους δεν εμφανίζονται ποτέ. Ο όρος “αιώνιοι φοιτητές” χρησιμοποιείται πολύ απαξιωτικά. Δεν είναι όμως έτσι σε πάρα πολλές περιπτώσεις. Οικογενειακά δράματα, λόγοι υγείας, υπερκόπωση, βιοποριστικοί λόγοι, δημιουργία οικογένειας. Σε πολλές περιπτώσεις υποφέρει όλη η οικογένεια που στηρίζει σιωπηλά, διότι κάθε άλλη επέμβαση της έχει απαγορευθεί. Προσωπικώς, νομίζω ότι ο όρος “αιώνιοι φοιτητές” ταιριάζει περισσότερο σε εκείνους τους πανεπιστημιακόυς δασκάλους που πασχίζουν διαρκώς να είναι φοιτητές κοντά στους φοιτητές τους, διότι η έρευνα, η μάθηση και η μαθητεία δεν τελειώνει ποτέ. Από αυτή την άποψη, αξίζει να επιδιώκουμε να είμαστε και εμείς “αιώνιοι φοιτητές” . Είμαι βέβαιη ότι η κ. Υπουργός Παιδείας ως θυγατέρα έξοχου και διαπρεπούς πανεπιστημιακού δασκάλου (είχα την τιμή να τον έχω καθηγητή), το γνωρίζει, το εκτιμά και θα επανεκτιμήσει την άποψή της. Η κ. Ρόη Δ. Παντελίδου είναι καθηγήτρια του Αστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του Δ.Π. Θράκης. https://www.tovima.gr/2019/09/17/opinions/ ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika -- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika -- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --aionioi-foitites/
  10. Έκτακτη Σύνοδος Πρυτάνεων το Σάββατο 28 ΣΕΠΤΕΜΒΡΊΟΥ Μοναδικό θέμα συζήτησης οι επικείμενες νομοθετικές πρωτοβουλίες της υπουργού Ν. Κεραμέως για την τριτοβάθμια εκπαίδευση https://www.esos.gr/arthra/64158/ektakti-synodos-prytaneon-savvato-28-septemvrioy
  11. Θεωρω οτι η συντριπτική πλειοψηφία των διδασκόντων στηρίζει τις πρωτοβουλίες του υπουργείου για εξωστρεφή ΑΕΙ όπως για για επιβολή ανώτατου ορίου σπουδών ασχέτως αν δεν τολμούν ακόμη να ταχθούν ανοιχτά υπέρ. Θα δουν τις αποδοχες τους να αυξάνονται σημαντικά και την εξουσία τους να γιγαντωνεται. Τι καλύτερο για αυτούς? Η "αναγκαστική επιείκεια " του καθηγητή μπορεί να διαβαστεί και αντίστροφα: ως "επιεικεια" με χρηματικό αντιτιμο ή παροχή "υπηρεσιών", καταλαβαίνετε τώρα... (Βλέπε κ ΤΕΙ σερρων) Ποιος θα τολμήσει να ελέγξει για χρηματισμό τον καθηγητή που περνά μαζικά κόσμο που κινδυνεύει όταν υπάρχει το τεκμήριο της "αναγκαστικής επιείκειας"? Γενικότερα ποιος μπορεί να ελέγξει τις αυθαιρεσίες και την κατάχρηση εξουσίας από τους πανεπιστημιακούς λειτουργούς, όταν το σύνταγμα κατοχυρώνει (και ορθώς) τόσο το αυτοδιοίκητο των ΑΕΙ όσο και την ελευθερία στη διδασκαλία ενώ η οποιαδήποτε πειθαρχική δίωξη κατά πανεπιστημιακού και ειδικά η απολυση είναι σχεδόν αδύνατη? Δεν βλέπω προβλεψη για κάποιο "θεσμικο αντίβαρο " που να κατοχυρώνει τα δικαιώματα των φοιτητών οι οποίοι θα υποστούν την επώδυνη πλευρά των μεταρρυθμίσεων.
×
×
  • Δημιουργία νέας...