Jump to content

heretai

Members
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

heretai last won the day on 17 Αυγούστου

heretai had the most liked content!

1 Follower

About heretai

  • Rank
    Παλιός (επίπεδο ΙΙΙ)

Πληροφορίες προφίλ

  • Σχολή
    Ιατρική

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. το επιχείρημα ότι κοστίζουν οι φοιτητές που αργοπορούν, είναι ανάλογο με το επιχείρημα ότι στοιχίζει το ρεύμα στις κολόνες που φέγγουν τη νύχτα ακόμα και να στοιχίζουν (που να το συζητούσαμε και πώς και πόσο), είναι θέμα αρχής το αν θα πρέπει να μην στοιχίζουν τώρα για τις φοιτητικές παρατάξεις, το σύστημα της άγρας πελατείας δουλεύει με την προσέλκυση και εκμετάλλευση των κομματικών ομήρων έτσι και με τα ΕΑΑΚ, αν τα επιχειρήματα είναι χαλαρά, είναι η ψηφοθηρία : διότι αλλιώτικα, θα ήταν «η κοινωνία που επενδύει στις σπουδές» και όχι το ατομικό δικαίωμα και τέλος για τα ρουσφέτια των «φοιτηροπατέρων», ακόμα και στην ΕΣΣΔ η κομματική νομενκλατούρα είχε τα προνόμια : γιατί λειτουργούσε το ατομικό συμφέρον και γατί έπρεπε να λειτουργήσει και το σύστημα (για να κινητροδοτεί την κομματική προσήλωση, να ανατροφοδοτεί το κατεστημένο κλπ κλπ) όσο για την όραμα της κοινωνικής προσφοράς,το βλέπουμε από τις στρατιές των άνεργων γιατρών που φεύγουν καραβιές στο εξωτερικό χάρη ακριβώς και στους κοινωνικούς επαναστάτες που μάς προστατεύουν όταν είμαστε φοιτητές και υπονομεύουν την ίδια μας την επιβίωση μόλις θα έχουμε αποφοιτήσει (και από την άλλη είναι φυσικά και οι θιασώτες του επιχειρείν, που εξίσουν μάς αγαπούν, Σκύλλα και Χάρυβδη ένα πράγμα)
  2. να συμφωνήσω σε αυτό, και δυστυχώς αυτά είναι τα χάλια μας κανείς δε νοιάζεται για το δύσμοιρο τον πληβείο της ιστορίας που είναι ο μέσος γιατρός, καθένας εξασφαλίζει την πάρτη του, όλοι οι κομματικοί εγκάθετοι εξυπηρετούν κομματικές και προσωπικές σκοπιότητες, άλλος με την δεξιά και άλλος με την αριστερή πολιτική οπτική
  3. κακό δεν είναι να αποτυπώνεται η πραγματικότητα, αλλιώς εθελοτυφλούμε και άσχετα που η τάδε ήκαι η δείναι πολιτική παράταξη έχει συμβάλει σε αυτή κακό είναι που είναι λίγο άνοστα και περιχαρακωμένα τα επιχειρήματα και αυτά αναπτύσσονταισε χαμηλό κομματικό επίπεδο, πάντως το εκτιμώ ότι είναι μια χαλαρή απόπειρα επιχειρηματολόγησης λχ το αν κοστίζουν οι «αιώνιες σπουδές» και αν αξίζει να κοστίζουν, ας το αντιπαραβάλλουμε με το αν αξίζει που το κράτος παραχώρησε το Ελληνικό στο 1% της αντικειμενικής του αξίας...
  4. Καλά η προηγούμενη κυβέρνηση πιστή στις «ταξικές» της επιλογές φρόντισε να αναβαθμίσει καλώς ή κακώς τις αρμοδιότητες των νοσηλευτών, αλλά δεν ήξερε ότι κάποτε είχαν υποχρέωση και στην υπηρεσία υπαίθρου κι οι νοσηλευτές. Γενικά για οποιονδήποτε επαγγελματία υγείας, η υποχρέωση στην υπηρεσία υπαίθρου δεν είναι ότι θα πρέπει να καταργηθεί υπό την αίρεση και επειδή το κράτος θα έχει στελεχώσει με προσωπικό τα αγροτικά ιατρεία, η υποχρέωση αυτή πρέπει να καταργηθεί γιατί είναι αδιανόητη στο βαθμό που πλήττει ατομικές ελευθερίες και αρχές δικαίου όπως την αρχή της ισοπολιτείας, και είναι επιπλέον επικίνδυνη τόσο για τους γιατρούς όσο και για τους ασθενείς το κράτος άλλωστε έχει δικό του μόνιμο έμπειρο εξειδικευένο ιατρικό προσωπικό στις κρατικές δομές υγείας για να το χρησιμοποιήσει επί θητεία στη στελέχωση αγροτικών ιατρείων, κάτι που αποδεδειγμένα δεν κάνει φυσικά γιατί τότε θα σημαινε δημοσιονομικό κόστος σε νέες μόνιμες θέσεις εργασίες, πλήρη εργασιακά δικαιώματα και την ανάλογη μισθολογική επβάρυνση, ένας αγροτικός επί υποχρεωτική θητεία αντίθετα είναι πιο φτηνός και αναλώσιμος η άποψή μου για το αγροτικό που στην ουσία αποτελεί πρωτάκουστο εξαναγκασμό σε μια τριτοκοσμική σύμβαση εργασίας με το δημόσιο, είναι ότι δεν μπορεί να συνιστά υποχρέωση για έναν γιατρό που θέλει να ιδιωτεύσει ή να φύγει στο εξωτερικό, δεν είναι ούτε δουλειά του γιατρού να έχει «ανησυχίες» περισσότερες από το μέσο πολίτη για τις κρατικές πολιτικές, αλλά και ούτε αντιστρόφως και ο μέσος πολίτης θέλει να βλέπει το γιατρό να έχει αυτές τις «ανησυχίες» αν τώρα θέλει κάποιος να έχει δοσοληψίες με το κράτος και να προσληφθεί, θα μπορούσε το κράτος όπως ο κάθε εργοδότης να απαιτήσει κάποιες προϋποθέσεις πάντα όμως στα πλαίσια της εργατικής νομοθεσίας και των αρχών του δικαίου, με τη συνδρομή ατομικών ή και συλλογικών συμβάσεων εργασίας των ιατρικών συλλόγων για όποιους ενδιφερόμενους ταυτόχρονα όμως και το κράτος δε θα έπρεπε να λειτουργεί με όρους, ουσιαστικά ή και τυπικά, μονοπωλίου στην ιατρική εκπαίδευση και στην αγορά εργασίας και κλείνοντας παρομοίως όπως και οι συνάδελγοι παραπάνω, δεν προσεγγίζω το θέμα από συμφέρον αλλά από θέση αρχής όσο για τους ιατρικούς συλλόγους,προφανώς και δεν αποτελούν εκπροσώπους του κλάδου αλλά αντιπροσώπους των κομματικών μηχανισμών και της πολιτικής εξουσίας έναντι των γιατρών
  5. Κάποια στιγμή, η - ευρέως χρησιμοποιούμενη στο ανήθικο σύστημα υγείας - ψευδοδικαιολογία άλλοθι της "ιατρικής εκπαίδευσης" θα έπρεπε να καταπέσει. Ποιά η λογική της διαφορετικής μοριοδότησης λχ των άγονων, να είναι ότι μαθαίνουν μήπως ...περισσότερα στα άγονα; Ποιά η λογική της πλήρους δια παντός απαλλαγής από την υποχρέωση του αγροτικού όπως υφίσταται για συγκεκριμένες κατηγορίες γιατρών, αν είναι αυτοί να έχουν απομειωμένη "εκπαίδευση"; Ποιά η λογική του αγροτικού επί θητεία, να πρόκειται άραγε για ...master; Ναι είναι φαιδρό όλο αυτό που συμβαίνει στα μάτια μας. Εδώ προφανώς και δεν έχουμε να κάνουμε με εκπαίδευση, ούτε καν με συγκεκαλυμμένο σύστημα τύπου stage, έχουμε να κάνουμε με πάγιες ανάγκες του κρατικού συστήματος υγείας που εξυπηρετούνται από συμβασιούχους μιας χρήσης ή και πολλαπλών χρήσεων, ενός ιατρικού εργασιακού dumping. Τριτοκοσμικές ολοκληρωτικές λογικές σε μια κατά τα λοιπά ανοιχτή ελεύθερη πολιτεία. Το ότι δε θα έπρεπε καν να είναι υποχρεωτικό το αγροτικό δεν θα έπρεπε να παίζει; Να κάνει αγροτικό ελεύθερα όποιος θέλει εν γνώσει του και με πλήρη συνείδηση των υποχρεώσεων που αναλαμβάνει, γιατί είναι ελεύθερος να το επιλέξει όποτε και αν θέλει, και όχι γιατί το κράτος το απαιτεί, εκβιάζει και εξευτελίζει τον αδύναμο γιατρό; Αλήθεια με ποιά διαφορετική λογική καταργήθηκε στο παρελθόν η υποχρέωση στην υπηρεσία υπαίθρου όπως υπήρχε για άλλους επαγγελματίες υγείας (πχ νοσηλευτές); Οι περισσότεροι έχουμε εθιστεί σε μια λογική που τέτοια δεν υπάρχει με ανάλογο τρόπο στο εξωτερικό: ότι η υποχρέωση αυτή είναι τάχα αντιληπτή για το γιατρό όπως δεν είναι για κανέναν άλλο. Μα τί είδους "θητεία" είναι αυτή που υπήρχε στο παρελθόν και καταργήθηκε για τους νοσηλευτές; Οι νοσηλευτές άραγε να μην πρέπει να ...εκπαιδευτούν πια στη λογική του αγροτικού; Για να μπούμε και στη λογική της υποκρισίας, με ποιόν λόγο η περιφέρεια να έχει την πολυτέλεια να στερείται τις υπηρεσίες λογής επαγγελμάτων ανάμεσά τους και λοιπών επαγγελμάτων υγείας; Το κράτος έστω καλώς αν θέλει να έχει μια πολιτική με παροχές ανά την επικράτεια, αλλά η ανάληψη του κόστους για τις επιλογές στην κρατική πολιτική δε μπορεί να βαρύνει κανένα άλλο πέρα από το ίδιο το κράτος και ιδιαίτερα όταν μιλάμε για τις ατομικές ελευθερίες που στοχοποιούνται και τις ξένες πλάτες μιας μεμονωμένης ομάδας ιδιωτών πολιτών όπως οι γιατροί. Καλώς το κράτος αφού το θέλει να στελεχώσει περιφερειακές υγειονομικές μονάδες ("αγροτικά ιατρεία") είτε με γιατρούς, είτε με νοσηλευτές όπως παλιά, είτε με οποιοδήποτε επαγγελματία υγείας, αλλά θα έπρεπε να αποσαφηνιστεί αν η λύση για τα κόστη των κρατικών πολιτικών - εδώ έχουμε πολιτικές υγείας που υιοθετούνται με λογικές εκβιαστικών νομοθετημάτων και εργασιακού μεσαίωνα - μπορεί να αφορά ιδιώτες αφ'ενός και ειδικότερα αφ΄'ετέρου μόνο τους γιατρούς . Σε μια ελεύθερη κοινωνία η σωστή διαδοχή των πραγμάτων έχει να κάνει με τον εργοδότη που έρχεται σε ελεύθερη συμφωνία με τον εργαζόμενο και η κάθε πλευρά αν θέλει δημιουργεί θέλγητρα στην άλλη. Θέλγητρα στην περίπτωση του κράτους που επιθυμεί να λειτουργήσει "αγροτικά ιατρεία" στην τελευταία γωνιά της περιφέρειας όμως θα σήμαινε κόστος, οπότε πιο φτηνό είναι γα την πολιτική εξουσία το να στερεί ατομικές ελευθερίες πολιτών που ιδιωτευουν και να απασχολεί το γιατρό με τους προβληματισμούς της πολιτικής. Το θέμα είναι σοβαρό και γενικότερο, ιδίως όταν μιλάμε για τη θέση ισχύος που κατέχει το κράτος και ιδίως όταν παριστάνει τον εργοδότη: το να καταχράται μονομερώς, αντοδημοκρατικά κι ανήθικα την δύναμη του εξουσιασμού νομοθετώντας αυταρχικά υποχρεώσεις σε μεμονωμένους ελεύθερους πολίτες σημαίνει διολίσθηση σε απολυταρχικές λογικές και κατάργηση της αρχής της ισοπολιτείας. Χώρια που αυτή τη στιγμή για να υποδυθεί κάποιος τον αγροτικό γιατρό, σημαίνει εκτός από στην αποστέρηση των ατομικών ελευθεριών και δικαιωμάτων, επιπλέον ατομική οικονομική επιβάρυνση με τα μισθολογικά και εργασιακά δεδομένα του αγροτικού την οποία δεν είναι απαραίτητο ότι είναι ικανός και υποχρεωμένος να αναλάβει ο οποιοσδήποτε. Το ίδιο ισχύει και για την επιβάρυνση στην προσωπική ζωή και την επαγγελματική εξέλιξη μέχρι και τη διακινδύνευση της σταδιοδρομίας ειδικά όταν μιλάμε για τον μη καταρτισμένο απόφοιτο της ιατρικής που υποχρεώνεται να λειτουργήσει στις συνθήκες της υπηρεσίας υπαίθρου. Το ότι συστηματοποιημένα το ανήθικο κράτος αναγκάζει τον ιδιώτη σε μια σύμβαση εργασίας με την οποία πρώτα ξεζουμίζει τον εργαζόμενο σα λεμονόκουπα που την πετάει αμέσως μετά χωρίς στοιχειώδη δικαιώματα όπως στο επίδομα ανεργίας, είναι κι αυτό άλλο καπέλο. Το ότι όλη αυτή η αντιμετώπιση κλονίζει τη σχέση με το ανήθικο σύστημα υγείας, και τη θέση του γιατρού είναι το ελάχιστο που ποτέ απασχόλησε την πολιτική εξουσία. Υποτίθεται είμαστε σε μια ελεύθερη κοινωνία με ισοπολιτεία, και παρά ταύτα υπάρχει η δύναμη της επιβολής του κράτους που θέλει να παριστάνει τον εργοδότη με εξασφαλισμένο προσωπικό και εξασφαλισμένο εργασιακό dumping. Αλλά αφού δεν αντέδρασε κανείς όλα αυτά τα χρόνια, λέγε με ιατρικοί σύλλογοι, αυτά θα συμβαίνουν.
  6. Ούτε κι εγώ έχω ξεκαθαρίσει ακριβώς τις προθέσεις του Υπουργείου. Αν είχαν τον ζήλο να ολοκληρώσουν τις διαγραφές ακριβώς εντός του πλαισίου της παρούσας διακυβέρνησης, είχα εκτιμήσει ότι για μια σειρά από λόγους θα ήταν χρυσή ευκαιρία ήδη από τον Αύγουστο να είχαν ψηφίσει τη σχετική νομοθεσία. Χωρίς αυτό απαραίτητα να σημαίνει κάτι ότι τελικά τη νομοθεσία δεν την προώθησαν μέσα στον Αύγουστο που μας πέρασε. Ο στόχος της επιβολής πειθαρχίας στα πλαίσια φοίτησης άλλωστε περνάει μέσα από πολιτικούς χειρισμούς και αποδείχθηκε πιο μακρόπνοος από τα όρια της οπτικής μιας κυβερνητικής θητείας: ακόμα κι αν δεν θα μπορεί να ευοδωθεί άμεσα, διατηρείται εμμονικά στο προσκήνιο του δημοσίου διαλόγου μέχρι να διαμορφώσει σε κάποιο βάθος χρόνου την απαιτούμενη πλειοψηφία στην κοινωνική συναίνεση. Κάτι ανάλογο με αυτό που συνέβη με το "πανεπιστημιακό άσυλο" δηλαδή. Για αυτό διαφωνώ με τους πολιτικούς τακτικισμούς που στρέφονται απέναντι στα κυβερνητικά πρόσωπα: Γιαννάκου, Διαμαντοπούλου, Αρβανιτόπουλος, Λοβέρδος κλπ. Αυτό που πρέπει να γίνει είναι επί της ουσίας να αποκαθηλωθεί και να αποκρουστεί η επιχειρηματολογία των διαγραφών. Οι προσωπικές επιθέσεις σε πολιτικούς αντιπάλους δεν αφορούν την κοινωνία και γίνονται για αντιπολιτευτικό εντυπωσιασμό με εφήμερα κέρδη. Αντίθετα η αναμέτρηση στο θεωρητικό επίπεδο είναι εκείνη που θα απευθυνθεί στον μέσο πολίτη και θα αποδυναμώσει την νομιμοποίηση που επιζητά η πλευρά των διαγραφών. Η πάλη θα έπρεπε να γίνεται στο μυαλό του μέσου ψηφοφόρου, στο οποίο έχουν εδραιωθεί οι λογικές των "αιώνιων ανθρώπων". (Εκτός κι αν κρατάμε πισινή γιατί η πορεία προς την αποριζοσπαστικοποίηση προβλέπει σε κάποια σημείο την εγκατάλειψη των "ακραίων απόψεων".) Κι επειδή βάρυνε το κλίμα, Πρωθυπουργός χωρίς σακάκι-γραβάτα, κάθεται σταυροπόδι σε συνάντηση με ξένους επισημους (προβλεπόμενοι εκείνοι) Α. Τσίπρας Β. Μητσοτάκης χάσατε...
  7. « Στο σημείο αυτό είπε ότι θα καταθέσει νομοθετική ρύθμιση προστασίας των γιατρών μετά από βιαιοπραγίες πολιτών ή συνοδών κατά των γιατρών. » Χαχαχα συγνώμη αλλά είναι κι αυτό. Κλαυσίγελος το γέλιο. Παντού, από την γειτονιά μας στην Ευρώπη μέχρι την Αμερική, ο γιατρος εεισπράττει γενναία ανταμοιβή από το κοινωνικό σύνολο, όχι μόνο υλική (βεβαίως και υλική και αντάξια πλουσιοπάροχη μάλιστα) αλλά και ηθική. Στην Ελλάδα και θεωρείται και είναι όντως φαινόμενα κανονικότητας το ξυλοφόρτωμα και ο τραμπουκισμός σε βάρος γιατρών. Ο καθένας θα είχε να περιγράψει αρκετές εμπειρίες, θα το συνοψίσω στο ότι προσέρχονται άνθρωποι στα νοσοκομεία ακόμα και με μανία να τελειώσουν την καριέρα γιατρών, να εξευτελίσουν μεχρι και να απειλήσουν την ίδια τη φυσική υπόσταση των ανθρώπων που τους σώζουν τη ζωή. Και ακόμα κάθεστε στην Ελλάδα και κάνετε αιτήσεις για να είστε οι επόμενοι υποψήφιοι να φάτε ξύλο; Πόσο πιο χαμηλά... Οικτρή η διαπίστωση.
  8. Δεν είναι απλά το ΕΣΥ, θα μπορούσε να είναι το NHS που δεν είναι φυσικά,. Όχι. Είναι και οι όροι με τους οποίους συμβαίνει όλο αυτό. Και δεν χρησιμοποιώ υποτιμητικά τη λέξη, σε κανένα δεν απευθύνω υποτίμηση. Ενδιαφέρον και θλίψη έχω. Οι όροι που αναγκάζεσαι, οι όροι εργασίας, οι όροι ζωής,τα όρια των φιλοδοξιών... Ισοπέδωση-καθήλωση-ξεπεσμός-αυτοϋποτίμηση στο τέλος. Στην Ελλάδα δεν είναι ότι είσαι χαμηλόμισθος και δεν σε ξεπληρώνουν για την προσφορά σου. Θεωρώ ότι όποιος κάνει το γιατρό στην Ελλάδα, έχει ζημιά.
  9. Δε θέλω να συμμετέχω ενώ είναι πολλά αυτά που πρέπει να ειπωθούν, δε θέλω να προσβάλλω κανένα, αλλά κρατιέμαι τόσο καιρό και στενοχωριέμαι με την αγωνία σας και με όλη την αγάπη και τη συναίσθηση που μπορώ να νιώσω χρησιμοποιώ τη λέξη ...κατάντια. Για ποιό λόγο δηλαδή έχει φτάσει να μη βρίσκεται άλλη δουλειά αλλού εκτός από το κρατικό σύστημα υγείας... για το οποίο να παρακαλάτε να σάς προσλάβει με τους δικούς του όρους γαλέρας... Υπάρχει απάντηση: έχει προετοιμαστεί η κατάσταση εδώ και χρόνια με τη σιγή-συνενοχή των Ιατρικών Συλλόγων. (Offtopic/Ontopic: Τουλάχιστον βγάλαμε Περιφερειάρχη, κάτι είναι κι αυτό αλλά ξέρετε μέσα σας ότι πάνω στην δική σας πλάτη και στη δική σας ανεργία πάτησαν.) Πολλές φορές αφοσιωμένοι στην ιατρική είμαστε σε μια γυάλινη σφαίρα, αποκομμένοι από τον περίγυρο ανατροφοδοτούμε ο ένας στον άλλο συνάδελφο τις εμπειρίες του και φτανουμε να μην έχουμε επαφή με τα δρώμενα γύρω μας. Εννοώ ότι στα δεδομένα της κοινωνίας του τώρα, και της οικονομίας σήμερα, στην Ελλάδα και όχι αλλού, για την αξία της εργασίας και της προσφοράς του, η μεταχείριση του γιατρού θα όφειλε να είναι πολύ διαφορετική (πολλαπλάσιοι ναι μισθοί, ρεπό, μονιμότητες, εργασιακά δικαιώματα κλπ). Πάντα για το δεδομένα της δικής μας κοινωνίας. Βάζω εδώ ένα από τα λιγοστά δείγματα συμπόνοιας και οίκτου που θα βρείτε στη σύγχρονη ελληνική αρθρογραφία. Έξαρση ειλικρίνειας από τη δημοσιογράφο γιατί συνήθως, στον ελληνικό δημόσιο διάλογο δεν το βρίσκετε ούτε αυτό: ο γιατρός είθισται να αντιμετωπίζεται ως ο αποδιοπομπαίος τράγος και ο εύκολος στόχος της ηθικής χρεωκοπίας της χώρας. Δεν αντιμετωπίζεται ως Έλλην πολίτης με δικαιώματα, άσχετα που όταν αναγκάζεται να φύγει στο εξωτερικό τότε ξαφνικά όλοι υποκριτικά θυμούνται ότι ήταν πολίτης και «χρωστάει» στην «πατρίδα» που «τον σπούδασε». Και φυσικά η κατάσταση είναι ακόμη χειρότερη και ευτυχώς που δεν την περιγράφω εγώ, γιατί θα έλεγαν οι ιθύνοντες πόσο θα πρέπει να ντρέπομαι που μιλάω για θέματα ταμπού. _____________________________________________________________________________________________________________ https://www.in.gr/2019/08/24/apopsi/grammata-apo-nosokomeio-galera-giatron- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --nosokomon- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika -- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --prepei- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --ksexname/ «Η «γαλέρα» γιατρών και νοσοκόμων που δεν πρέπει να ξεχνάμε Εξι χρόνια η σχολή, ένα το αγροτικό, μετά η ειδικότητα. Σύμφωνα με την ΕΕ, ο γιατρός οφείλει μα εργάζεται 60 ώρες την εβδομάδα ΣΠΑΣΤΌ ωράριο. Με ρεπό. Ολγα Στέφου Οι ασθενείς είμαστε πλάσματα εγωιστικά. Ξεχνάμε πως κινείται γύρω μας κι άλλος κόσμος. Ακόμα κι αυτός που μας θεραπεύει. Με αυταπάρνηση, μισθούς αστείους και κακά εργασιακά δικαιώματα. Μιλάμε για γαλέρα. Έχουμε εξαιρετικά επιστημονικά μυαλά στα νοσοκομεία μας. Παιδιά που αφιερώνουν την ζωή τους. Παιδεία δεν έχουμε. Λιγότερη γραφειοκρατία δεν έχουμε. Σωστή οργάνωση δεν έχουμε. Οχι, μην πείτε ότι στας Ευρώπας λειτουργούν όλα άψογα, αυτά είναι φενάκη. Ακολουθούν συχνότερα, όμως, βασικές κοινοτικές οδηγίες της ΕΕ. Η ζωή του ειδικευμένου γιατρού Εξι χρόνια η σχολή, ένα το αγροτικό, μετά η ειδικότητα. Σύμφωνα με την ΕΕ, ο γιατρός οφείλει μα εργάζεται 60 ώρες την εβδομάδα ΣΠΑΣΤΌ ωράριο. Με ρεπό. Στα ελληνικά νοσοκομεία ζούμε άλλες πραγματικότητες. 75 ώρες σερί εφημερία (!!!!), μήνες δύο χωρίς ρεπό, άδειες απλήρωτες που δεν χορηγούνται. Τα παιδιά δουλεύουν για σχεδόν 3,50 ευρώ την ώρα. Υπάγονται σε δύο ταμεία, σε ένα, δηλαδή, θολό συνδικαλιστικό πλαίσιο (ΤΣΑΫ και ΙΚΑ). Καλούνται να καλύπτουν τις υποχρεώσεις τους και στα δύο, φυσικά…. Ενδιάμεσα, τρέχουν πάνω – κάτω. Κι αν μετά το 75ωρο «κουνουπιδιάσει» το μορφωμένο τους κεφάλι και κάνουν κάποιο ιατρικό λάθος…. ξέρετε, ε. Την πάτησαν. Κι η ειδικότητα κάποτε τελειώνει. Μετά τα 30. Και μένουν άνεργοι. Άνεργοι με την ελπίδα να ανοίξει θέση ιατρού σε νοσοκομείο, να κάνουν ιατρείο, να βρουν μαύρα λεφτά σε κανένα αγώνα ποδοσφαιρικό ως ιατροί…. Γιατρός της Νευρολογικής πήρε ρεπό για να καταφέρει να πάει στον γάμο της. Σας ακούγονται περίεργα; Η αίγλη του γιατρού τελικά περιορίζεται στο φαντασιακό μας. Τα παιδιά εξοντώνονται. Ο νευρολόγος πάει να κάνει λάντζα στην Παθολογική, ενώ έχει να κουράρει 3 διαφορετικά ιατρικά περιστατικά της κλινικής του: Τι σχέση έχει η σκλήρυνση, η επιληψία και το ανεύρυσμα; Και πώς να τα μελετήσει άλα αυτά ο γιατρός – Βέγγος, ώστε να είναι ένας γιατρός αν μη τι άλλο στις σωστές επάλξεις; Παραϊατρικές… υποχρεώσεις Στην Ελλάδα, αν είσαι πολίτης της ΕΕ ή έλληνας υπήκοος, έχεις ΑΜΚΑ. Αρα δεν πληρώνεις. Πράγμα σπουδαίο, διότι, όπως έχουμε πει ξανά, μην ξεχνούμε ποτέ πως η ασθένεια δεν χτυπάει μόνο σπανίως και μόνο τους αδύναμους. Εχουμε, λοιπόν και περιστατικά χωρίς ΑΜΚΑ. (Είδατε; «έχουμε». Ιατροί, νοσηλευτές, ασθενείς… Οι μικρές μας οικογένειες). Ενας πρόσφυγας από αφρικανική χώρα με υπέρταση, λένε στην γιατρό να τον στείλει πίσω. Πώς; Δεν είναι ΥΠΕΞ και δε ρισκάρει τον θάνατο του ανθρώπου. Δυο περιπτώσεις εκ της Βαλκανικής, χωρίς ΑΜΚΑ. Κι έρχεται ο δύσμοιρος γιατρός να πρέπει να συνεννοηθεί με τον πρόξενο της άλλης χώρας, ώστε να καλύψει τα έξοδα του ασθενούς, να κάνει το μεταφραστή, να σωθεί κι ο άνθρωπος μη γυρίσει πίσω νεκρός. Στο διπλανό δωμάτιο είναι ένα παιδί που χάνεται. Από άλλη χώρα. Δεν έχει ασφάλεια. Πνίγηκε στη θάλασσα. Προσπαθούν να το σώσουν μέσω… Προξενείου. Οι γιατροι παλεύουν να το κρατήσουν εδώ. Και κάνουν τους διπλωμάτες. Τις προάλλες, ζήτησαν από γιατρό να κάνει λιγότερες εξετάσεις σε γυναίκα Ρομά, χωρίς ασφάλιση, για να μην χρεωθεί το κράτος έξτρα εξετάσεις. Αρνήθηκε, είναι εγκληματικό αυτό το αίτημα. Είμαστε αναλώσιμοι. Οι ασθενείς, οι γιατροί… Παλεύουν να μας σώσουν απέναντι στην γραφειοκρατία. Νοσηλευτές Εφημερίες το καλοκαίρι σημαίνει κανένας ύπνος. Κι αν ο γιατρός διατηρεί το δικαίωμα να μη ξεσκατίζει τον ηλικιωμένο ασθενή, ο νοσηλευτής δεν το έχει. Ακούει τα χειρότερα, πληρώνεται τα λιγότερα, δουλεύει σαν τρελός. «Φύγε, μωρή». Πόσες φορές το έχω ακούσει από διπλανά δωμάτια (με άνοια ή παλιοχαρακτήρα). Καταφτάνουν παρατημένοι ασθενείς που τους βρίσκουν οι νοσηλευτές γηροκομεία ! Και νοσηλευτές εγκλωβισμένοι στο εκπαιδευτικό σύστημα. Κάποιοι πρόλαβαν να τελειώσουν ΤΕΙ, κάποιοι έμπλεξαν στις αλλαγές του εκπαιδευτικού συστήματος. Ακόμα λιγότερα δικαιώματα, ίδιες υποχρεώσεις, χειρότεροι οι ασθενείς απέναντί τους. Ο ασθενής Κι εμείς… Εμείς. Εμείς, που μερικές φορές δεν είμαστε καν το επίκεντρο του εαυτού μας, πολλώ δε μάλλον του κόσμου ολου. Εμείς, που στα εξωτερικά ιατρεία είμαστε η επιληπτική κρίση, το παράλυτο πόδι, η αρχή εγκεφαλικού κι η… ζαλάδα. Κι η ζαλάδα βρίζει που δεν είναι προτεραιότητα. Πόσες νύχτες τέτοιες ανάμεσα σε ουρλιαχτά πόνου, να έρχονται σοβαρά περιστατικά και να βρίζουν τη δημόσια υγεία συνοδοί ασθενών επειδή… άργησαν να τους κλείσουν τον ορό! Αν θες να λέγεσαι άνθρωπος, σκας και το βουλώνεις. Ιεραρχείς προτεραιότητες. Δεν είσαι πάντα μία τέτοια. Δυστυχώς, δεν το αντιλαμβανόμαστε. Είμαστε κι εκδικητικοί. Λέμε «με τους φόρους μου θεραπεύεσαι». Κι ας μην θεραπευτείς. Στο διά ταύτα Το νοσοκομείο θα έπρεπε να είναι μια καλοκουρδισμένη κυψέλη. Να λειτουργεί οργανωμένα σα… καλοκουρδισμενη κυψέλη, οκ. Οι ΤΟΜΥ δε λειτούργησαν. Πχ, στις μεγάλες πόλεις, που δεν έχουν την εμπειρία του ιατρικού κέντρου, θα πάνε για ράμματα στα επείγοντα. Μπλοκάρει η κυψέλη. Εξοντώνονται οι γιατροί κι οι νοσηλευτές. Καταρρέει η κυψέλη. Και τώρα θέλουν να φέρουν μάνατζερ στα νοσοκομεία. Ενα στάδιο ιδιωτικοποίησης. Που θα ελέγχουν ποιοι θα πληρώνουν και ποιοι όχι. Ποιοι θα έχουν όλες τις εξετάσεις. Ποιοι οχι. Ποσο θα πληρώνονται οι ακτινολογικές. Πώς θα κατανεμηθούν, ας πούμε, έξτρα ιατρικό ή νοσηλευτικό προσωπικό, όταν βγαίνουν στην ανεργία οι 30αρηδες; Το διαφορά θα κάνει; Θυμάμαι μία περίπτωση να ουρλιάζει ότι χρειάζεται ένα πανάκριβο μηχάνημα για να μπορεί να ζήσει ο μπαμπάς της. Το απαιτούσε, και καλά έκανε, από το δημόσιο νοσοκομείο. Και το πήρε. Μόνο που λίγο καιρό πριν ούρλιαζε ότι από τους φόρους της πληρώνονται οι νοσηλείες των… ξένων. Οι άτρωτοι δεν υπάρχουν ούτε στους λαϊκούς μύθους. Ο Διγενής, ο Ηρακλής, ο Ιάσονας, όλοι πέθαναν. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι το δημόσιο νοσοκομείο αφορά τους λίγους, στους οποίους εσύ δε συμπεριλαμβάνεσαι; Εδω δεν την γλιτώνουν ούτε καν οι ήρωες. » _____________________________________________________________________________________________________________ Συνεχίζω και ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές. Για ποιό λόγο να πρέπει να αφορά εσάς το οργανόγραμμα των κρατικών δομών λες και είστε εσείς η διοίκηση. Δυστυχώς σάς αφορά και η απάντηση είναι ότι προηγουμένως φρόντισαν να χρεωκοπήσουν κάθε πιθανό εργοδότη σας στον ιδιωτικό τομέα και να στραγγαλίσουν κάθε βιώσιμη ελπίδα που είχατε να ιδιωτεύσετε για να ζήσετε. Έστησαν ένα κρατικό μονοπώλιο για να μην μπορείτε να εργαστείτε αλλού. Διότι πρέπει να υπάρχει κρέας να στελεχώσει το κρατικό σύστημα υγείας. Θυμάμαι μια εποχή που συζητούνταν η πρόταση να ανοίξουν θέσεις ειδικότητας σε εγχώρια ιδιωτικά νοσοκομεία, για να περιοριστούν οι αναμονές. Μια τέτοια πρόταση όμως θα αποσυμφορούσε τα κρατικά νοσοκομεία από το φρέσκο κρέας των ειδικευόμενων. Μα χρειάζεται να περιμένετε χρόνια στην αναμονή, ακριβώς γιατί οι θέσεις ειδικότητας δεν υπάρχουν για να εκπαιδεύεστε εσείς, αλλά για να γεμιζετε τις ανάγκες των κρατικών νοσοκομείων και μόνο αυτές την ώρα που θα εκτελείτε καθήκοντα ειδικού και θα πληρώνεστε με μισθούς ειδικευόμενου. Και πάντα υπήρχαν οι «συνάδελφοι» που διαδήλωναν για το «αποκλειστικά κρατικό» σύστημα υγείας, απλά εσείς ξέρετε ότι και σε αυτούς χρωστατε ένα μερίδιο της μιζέριας σας. Ένα ανήθικο σύστημα κρατικό υγείας, που σάς εκβιάζει και θα ήταν καλά αν είχε μια μόνο αποστολή την περίθαλψη των Ελλήνων. Δυστυχώς λειτουργεί και με ένα παράλληλο στόχο: την πληβειοποίηση του γιατρού τον οποίο πολύ φοβάμαι ότι έχουν στοχοποιήσει ως τον εύκολο «ταξικο εχθρό». Η τελική κατάληξη να υπάρχουν πληβείοι που δε θα είναι οι καθαρίστριες, οι ντελιβεράδες ή οι υπάλληλοι του sm. Αταξική κοινωνία, τόσο όσο να αντιστρέφονται οι οροι. Οι καθαρίστριες διορίζονται με μονιμότητα όταν εσείς παρακαλάτε να σάς κάνουν συμβασιούχους («επικουρικούς» ) , οι υπάλληλοι του sm «ποτέ την Κυριακή» κι εσείς ατελείωτη εβδομαδιαία εργασία. Κάποια άλλη φορά, κι άλλα παραδείγματα. Και να μη μιλήσουμε για τις ιατρικές ωρομισθιες χαμηλότερες του ανειδίκευτου εργάτη. Θα το τελειώσω εδώ με μια αναφορά στο φίλτατο why που είχε απορίες για το νοσοκομείο Σαντορίνης. Ένα νοσοκομείο στο οποίο λίγοι γιατροί ενδιαφέρονται να προσληφθούν με διετείς συμβάσεις και μισθολόγιο δημοσίου 900 ευρώ, εργασιακά ωραρια τύπου «εντέλλεσθε» και ενοίκια AirBnb Σαντορίνης. _____________________________________________________________________________________________ https://www.in.gr/2019/07/24/greece/tragodia- ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --nosokomeio-santorinis-giatros-pethane-en-ora-ypiresias/ Τραγωδία στο νοσοκομείο Σαντορίνης: Γιατρός πέθανε εν ώρα υπηρεσίας Στο πένθος έχει βυθιστεί η Σαντορίνη από τον χαμό ενός 60χρονου ορθοπεδικού που υπηρετούσε στο νοσοκομείο του νησιού. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκο, ο άτυχος άνδρας πέθανε εν ώρα υπηρεσίας, περίπου στις 4 το απόγευμα της Παρασκευής 19 Ιουλίου. Μάλιστα, ο κ. Γιαννακός επισημαίνει ότι τον Φεβρουάριο του 2017 οι γιατροί του νοσοκομείου είχαν υποβάλει αναφορά στην εισαγγελία της Νάξου, στην οποία επισήμαιναν προβλήματα εργασιακής εξουθένωσης, ενώ, σύμφωνα με τον κ. Γιαννακό από το 2017 μέχρι σήμερα άλλοι τρεις γιατροί του Νοσοκομείου είχαν παρουσιάσει προβλήματα προβλήματα υγείας. _____________________________________________________________________________________________ Ο Ρουβίκωνας δε θα τρέξει για εμάς, το έχει πει ο Γ.Κ. ότι εμείς δεν είμαστε η δική του τάξη. Αλλά δεν είμαστε ούτε η τάξη των αστών. Μάλλον ούτε πολίτες. υγ: Κάποα επόμενη ίσως φορά ίσως έπρεπε να πούμε περισσότερα για την Κούβα και το πρόγραμμα «Mais Médicos». Ένα αντίστοιχο ελληνικό λαθρεμπόριο ψυχών οργάνωσε κι η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Υγείας. Κανείς δε μίλησε, όλα φυσιολογικά.
  10. Υποψιάζομαι ότι συνέβη αυτό για το οποίο φοβόμουν και προσπάθησα να το προλάβω τελειώνοντας με το υγ
  11. Στα προηγούμενα ποστ εντοπίσατε ακριβώς τον πυρήνα του προβλήματος: στο όνομα τίνος σπουδάζουν οι άνθρωποι. 1. Στο όνομα της «κοινωνίας» 2. Στο όνομα της αγοράς 3. Στο όνομα της ελευθερίας του ατόμου Γενικότερο είναι το ζήτημα, έχει το άτομο την ελευθερία των επιλογών του, ή πρέπει να υποτάσσεται σε καταναγκασμούς τρίτων (είτε της κοινωνίας είτε της αγοράς). Υπόθεση εργασίας: Αν κάποιος αποκτήσει τον τίτλο σπουδών στην ελάχιστη προβλεπόμενη διάρκεια φο'οτησης, ακόμα ακόμα και με επιδόσεις αριστείας, ποιό περιθώριο μπορεί να έχει το άτομο να μην ασκήσει τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από τον τίτλο αυτό; Τί ακριβώς χρωστάει και σε ποιόν εκτός από τον εαυτό του; Στην κοινωνία; Στην αγορά; Επειδή εγώ παίρνω θέση ακριβώς σε αυτό που είναι η βάση της συζήτηαης, το άτομο χρωστάει μόνο στον εαυτό του και τον εαυτό του μόνο το άτομο έχει δικαίωμα να διαχειρίζεται. Με αυτή την βάση, η έννοια της επαγγελματικής σταδιοδρομίας αφορά μόνο το άτομο και τον εργοδότη του. Το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης αδιαπραγμάτευτα ανήκει στο άτομο,όπως επίσης και το δικαίωμα των σπουδών είναι ένα δικαίωμα που κατακτήθηκε με προσωπικό κόπο και αποπληρώθηκε με φόρους μιας ζωής. Αν εγώ ολοκλήρωσα τον απαιτούμενο κύκλο σπουδών μετά από δεκαετίες , ο μόνος που έχει δικαίωμα και ουσία να με αξιολογήσει είναι ο εργοδότης μου μέσα από τη γνωσιακή μου κατάρτιση όπως αυτή αποδεικνύεται στην πράξη. Με την ίδια λογική βάση που μετά από δεκαετίες έχει δικαίωμα και επανέρχεται στην αγορά εργασίας εκείνος που δεν άσκησε ποτέ τα επαγγελματικά του δικαιώματα σε ένα τίτλο σπουδών που απέκτησε με «φυσιολογικό» τρόπο. Όλοι κρίνονται στο εργασιακό αντικείμενο και πουθενά αλλού, ο τιτλος σπουδών πιστοποιεί τα εφόδια που δόθηκαν στο άτομο και δεν υπάρχει εργαλείο για να αποδεικνύεται και να επικυρώνειτο πόσο επίκαιρος μπορεί να παραμένει ένας τίτλος σπουδών. υγ: το δίλημμα μεταξύ μόρφωσης και επαγγελματικής κατάρτισης είναι μάλλον δευτερέυον αν όχι ψευδοδίλημμα, το πρωτεύον είναι η ελευθερία του ατόμου
  12. Στενοχωριέμαι με αυτά που διαβάζω γιατί βλέπω να περνάτε ένα στάδιο άρνησης--οργής-συνειδητοποίησης, από το οποίο είχα παλιά περάσει. Το θέμα είναι ότι κάποια λιγοστά* λεφτά πέφτουν στην Υγεία , αλλά τη μερίδα του λέοντος καρπώνονται άεργα συμφέροντα που παρασιτούν σε βάρος του ιατρικού έργου. (* λιγότερα από αυτά που πρέπει, αλλά οι τρίτοι είναι ευχαριστημένοι, κουτοί είναι να πληρώνουν τα δέοντα στους γιατρούς όταν έχοουν πετύχει να τη βγάζουν φτηνά;) Εν ολόγοις, στο γιατρό μένει η δουλειά, η ικανότητα και η ευθύνη, και το υπερκέρδος πάει στους παρασιτούντες. Θα έγραφα περισσότερα, αλλά θα μου πουν ιθύνοντες ότι πρέπει να ντρέπομαι, για αυτό επαναλαμβάνω αυτό που έγραψα αλλου «πολύ απλά 1. οι πολιτικές ηγεσίες εκμεταλλεύονται το υποζύγιο γιατρός και 2. ο Ιατρικός Σύλλογος δεν εκπροσωπεί τους γιατρούς αλλά τα ξένα συμφέροντα, και γι' αυτο δεν αναδεικνύε/καταγγέλλει-δεν κυνηγάειτο θέμα δικαστικώς σε Ελλάδα/ΕΕ. Πιθανότατα οι παραπάνω ηγεσίες - σε επίπεδο προσώπων - τα έχουν βρει μεταξύ τους λόγω κοινών κομματικών αναφορών, ατομικών συμφερόντων και ιδεοληψιών (τόσο αριστερά όσο και δεξιά). (Πάρε για παράδειγμα τις καταγγελίες που έχουν καα καιρούς γίνει για το ξεπούλημα του ιατρικού κόσμου από τα συνδικαλιστικά του όργανα στο θέμα του ΕΟΠΠΥ.) Άσε που δε συγκινείς κανένα ως γιατρός. Αν ήσουν καθαρίστρια ή υπάλληλος σε super market, ακόμα και το παρακράτος (βλέπε Ρουβίκωνας) θα ήταν μαζί σου και όχι απέναντί σου. Και αν έπρεπε να ζητάς τα δικαιώματά σου ως εργαζόμενος, τότε τί θα απέμενε; Να μην κάνεις «λειτούργημα»; Και τότε από τον κλειστό προϋπολογισμό του Υπουργείου Υγειας να μένουν λιγότεροι πόροι για τους επιχειρηματίες του φαρμάκου και των αναλωσίμων; 'Η μήπως θα έπρεπε να αυξηθούν οι ασφαλιστικές εισφορές για να πληρωθεί κι ο γιατρός για την αξία της εεγασίας του; Κανείς δε θα το ήθελε αυτό. Δυστυχώς αυτή είναι ολόκληρη η εικόνα σήμερα στην Ελλάδα. Και πάνω εκεί έχεις και τα ΜΜΕ που σφυροκοπούν τον ιατρικό χώρο (διατεταφμένη δολοφονία χαρακτήραωντο λένε), επειδή εξυπηρετούν τα οικονομικά συμφέροντα αντιμαχόμενων επαγγελματικών κλάδων της Υγείας. Και φυσικά η «ηθικοποίηση» στην Υγεία πουλάει για ιδεοληπτικούς λόγους και περνάει μέσα από την ισοπέδωση της εργασιακής θέσης του γιατρού. ΥΓ: Αν ψάξεις στο φόρουμ, θα βρεις «διαμαρτυρία» (ξεχέσιμο το λένε) από νησιώτη που δεν υπάρχουν γιατροί στα νησιά. Ξέρεις ότι τα ακούς αυτά από τους ίδιους νησιώτες που τα δικά τους παιδιά δεν τα στέλνουν γιατρούς (γιατί βγάζουν με λιγότερο κόπο ένα σκασμό λεφτά στον τουρισμό), και που όταν βρεθεί επί θητεία γιατρός στο νησί τον εκμεταλλεύονται στα νοίκια με τιμές AirBnb . Ναι απορούν γιατί αντιδρούν τα υποζύγια έπειτα, φανταζόντουσαν ότι έχουν συνηθίσει να μην αντιδρούν. » Και για να κλείνουμε, ο γιατρός στην Ελλάδα είναι σαν το ανέκδοτο με την τελευταία ιερόδουλο Ποντία που αυτοκτόνησε όταν έμαθε ότι οι άλλες πληρώνονταν. Η λύση είναι το εξωτερικό χωρις να γυρίσετε να κοιτάξετε πίσω, αφήστε τους άλλους να ζηλεύουν παρά να σάς λυπούνται.
  13. Σχολίασα την περίπτωση της θητείας της Θάνου όχι τόσο γιατί απόλυτα ταυτίζεται με τα όρια φοίτησης, αλλά περισσότερο για εξαγωγή συμπερασμάτων ως προς την κυβερνητική αποφασιστικότητα στον χειρισμό μιας υφιστάμενης κατάστασης. Άλλωστε υπάρχουν και στοιχειώδεις διαφορές, ας πούμε ότι ενώ η αποστέρηση της φοιτητικής ιδιότητας προξενεί μείζονα βλάβη στον ίδιο τον ενδιαφερόμενο, η παύση από μια θέση ευθύνης αφορά πρωτίστως το συλλογικό καλό και δευερευόντως το πρόσωπο που επαύθη. Ίδωμεν.
  14. https://www.in.gr/2019/08/14/greece/prosfygi-thanou- ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --ste- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --tin-apomakrynsi-tis-apo-tin-epitropi-antagonismou/ «Προσφυγή Θάνου στο ΣτΕ για την απομάκρυνσή της από την Επιτροπή Ανταγωνισμού Αίτηση ακύρωσης αλλά και αναστολής κατά της έκπτωσής τους από τις θέσεις της προέδρου και τις αντιπροέδρου της Επιτροπής Ανταγωνισμού αντίστοιχα κατέθεσαν η Βασιλική Θάνου και η Άννα Νάκου, δια του καθηγητή Διοικητικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών Πάνου Λαζαράτου. ... Σύμφωνα με τους αιτούντες «οι παραβάσεις που συνεπάγεται η θέσπιση του επίμαχου ασυμβιβάστου με το Ν. 4623/2019 είναι, σύμφωνα με την αίτηση ακυρώσεως, οι ακόλουθες: 1.Παράβαση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018, γιατί ο νομοθέτης δεν όριζε τέτοιο ασυμβίβαστο κατά τον χρόνο διορισμού των αιτουσών. 2.Παράβαση της υποχρέωσης σεβασμού της θητείας των μελών της εθνικής αρχής ανταγωνισμού μέχρι της λήξεώς της και μη πρόωρου τερματισμού της, σύμφωνα με όσα έχουν κριθεί επί αντίστοιχων υποθέσεων από το Δικαστήριο της Ε.Ε. 3.Παράβαση της προσωπικής και λειτουργικής ανεξαρτησίας τους συνεπεία της πρόωρης λήξεως της προστατευόμενης θητείας τους ως μελών της Επιτροπής Ανταγωνισμού, κατ’ ανεπίτρεπτη αναδρομικότητα του νόμου, καθώς και της αρχής της συνέχειας της λειτουργίας των ανεξάρτητων αρχών και της ορθολογικής οργάνωσής τους που επιτυγχάνεται με τη διασφάλιση του ενιαίου της θητείας των μελών της ανεξάρτητης αρχής. 4.Παράβαση της αρχής προστασίας της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης και της αρχής της αναλογικότητας, καθώς και των αρχών της ασφάλειας δικαίου και της καλής νομοθετήσεως, διότι ο νομοθέτης παρέλειψε να θεσπίσει ειδική μεταβατική διάταξη για τα ήδη υπηρετούντα μέλη της Επιτροπής Ανταγωνισμού, προκειμένου αυτά να μπορέσουν να ολοκληρώσουν τη θητεία τους. 5.Έλλειψη γενικού, αφηρημένου και απρόσωπου χαρακτήρα της ρυθμίσεως. 6.Φωτογραφικός χαρακτήρας του θεσπισθέντος ασυμβιβάστου, με σκοπό την απομάκρυνση συγκεκριμένων, δυνάμενων ευχερώς να προσδιοριστούν ατομικώς, μελών από την Επιτροπή Ανταγωνισμού. 7.Αντίθεση της ρυθμίσεως προς την αρχή της αναλογικότητας και προς την αρχή της ισότητας. 8.Μη τήρηση των διατάξεων του νόμου 3959/2011, γιατί δεν ζητήθηκε, αναφορικά με την επίμαχη τροποποίηση του ν. 3959/2011, η γνώμη της Επιτροπής Ανταγωνισμού». »
  15. 1. η απερχόμενη νομίζει ότι ακόμα κάνει «ταξικό πόλεμο» 2. τα «συλλογικά μας όργανα» είναι ανύπαρκτα, χαμένα κάπου ανάμεσα σε «Πολάκηδες» και «Πατούληδες» και 3. ο επερχόμενος θα κάνει κάθε δυνατό «εξορθολογισμό δαπανών», ξεκινώντας και τελειώνοντας στη μισθοδοσία των γιατρών
×
×
  • Δημιουργία νέας...