Jump to content

mairipapadopoulou

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Πληροφορίες προφίλ

  • Σχολή
    Ιατρική
  • Sex
    Female

Recent Profile Visitors

1.264 profile views

mairipapadopoulou's Achievements

Ψαράκι (επίπεδο Ι)

Ψαράκι (επίπεδο Ι) (1/16)

2

Reputation

  1. Σας ευχαριστω ολους!!! Τον καθενα ξεχωριστα που μπηκατε και διαβασατε τους προβληματισμους μου, με συγκινειτε! @waterdoc: Ειναι 59 υποχρεωτικα και 8 επιλεγομενα. @with: Δεν το εγραψα αγαπημενε μου για να δω αν βρισκεται ο διπλα μου σε χειροτερη θεση απο μενα, και πιστεψε με ΜΑΚΑΡΙ να μην βρισκοταν κανεις, γιατι δεν θελω κανεις να νιωθει την απογοητευση, την απελπισια και την παραιτηση που νιωθω! Το εγραψα για να ρωτησω αν αυτο που νιωθω εγω ειναι φυσιολογικο να το νιωθει ενας φοιτητης, αν το εχουν νιωσει και αλλοι γιατροι πριν απο μενα και στο τελος τα καταφεραν να γινουν καλοι, για να μαθω αν νιωθοντας ολα αυτα μπορω να τελειωσω το πτυχιο μου και να γινω αξια γιατρος ή αν ολα αυτα τα συναισθηματα ειναι ενας οιωνος οτι δεν κανω για το επαγγελμα αυτο! Ελπιζω να καταλαβαινεις Δεν χανω τα μαθηματα μου, δεν κανω απουσιες. Ειμαι υπευθυνο ατομο. Τα μαθηματα που χρωσταω τα χρωσταω γιατι δεν ηθελα να τα διαβαζω να τα δινω και να τα ξεχναω, ηθελα να τα διαβαζω προσεκτικα, αναλυτικα για να μαθαινω και κατι. Στο τελος ομως η ελλειψη χρονου ειχε ως αποτελεσμα να μην διαβαζω εγκαιρως την υλη και να μην τα δινω. Και μετα ολο αυτο ηταν ενας κυκεωνας γιατι αρχισα να χρωσταω μαθηματα, να νιωθω τα βαρη στις πλατες μου, να χανω τα καλοκαιρια μου, και μετα με καθε εξεταστικη να απελπιζομαι λεγοντας "δεν εχω περιθωριο να κοπω σε μαθημα" με αποτελεσμα να μου δημιουργει περισσοτερο αγχος και απελπισια ολο αυτο και να παραλυω (αρα περισσοτερα μαθηματα) Φαυλος κυκλος! Επισης το οτι ειμαι ευγενικο, διακριτικο ατομο χωρις ανταγωνισμο χωρις να πατω επι πτωματων και χωρις το θρασος με φερνει πολυ πισω. Επειδη ειμαστε μια σχολη απροσωπη, καθε μερα μας κανει και διαφορετικος καθηγητης ο,τι θελει την επομενη μερα αλλος καθηγητης παλι ο,τι θελει ασχετως τι ειναι στην υλη, ασχετως τι μας εκανε ο προηγουμενος δεν εχω το θαρρος ουτε να παω κοντα σε καποιον καθηγητη ουτε να του πω να μου δειξει καποια πραγματα γιατι στην ουσια τον καθενα τον βλεπεις το πολυ 3 φορες το εξαμηνο. Δεν προερχομαι απο οικογενεια γιατρων, δεν εχω κανενα συγγενη γιατρο και δεν μπορουν να με βοηθησουν γιατι δεν ξερουν την κατασταση στην Ιατρικη. (ΟΧΙ στα μαθηματα να με περασουν αλιμονο!!!!!!!! εννοω να παω κοντα σε καποιον να μου μαθει 5 πραγματα για δικη μου εκπαιδευση) Και ετσι φτανω στο σημειο να πρεπει να διαβασω καθε φορα 1000 σελιδες και βαλε χωρις βασεις χωρις να ξερω τα σημαντικα και μπερδευομαι αποπροσανατολιζομαι χανω χρονο και παλι τσουπ μαθημα χρωστουμενο! Δεν εχω καμια προκαταληψη στα φαρμακα ομως σαν γιατροι που ειμαστε ξερουμε οτι εχουν και παρενεργειες και βασικα οσο λιγοτερα φαρμακα χρησιμοποιουμε τοσο το καλυτερο δεν ειναι; Οπως και στον πονοκεφαλο, εγω μονο οταν νιωσω οτι δεν αντεχω θα παρω παναντολ! @sjjggst :Δυστυχως αρχιζω να το πιστευω ! Πολλες φορες αναρωτηθηκα αν θα ενιωθα αυτα τα συναισθηματα αν σπουδαζα σε αλλη χωρα. Αν με εκανε η οργανωση το ενδιαφερον των καθηγητων και η πραγματικη εκπαιδευση, μια φοιτητρια με περισσοτερη αυτοπεποιθηση και αγαπη στο αντικειμενο της παρα μια φοιτητρια απελπισμενη με κενα και ελλειψεις. (ΚΑΙ φυσικα στα ματια των κυριων καθηγητων μας: ειμαστε τεμπεληδες, δεν διαβαζουμε, δεν τους ακουμε και εμεις φταιμε αν δεν ξερουμε τιποτα! Αυτοι ειναι παντα συνεπεις!)!!
  2. Καλησπερα σας και καλως σας βρηκα. Ειμαι φοιτητρια στα τελευταια ετη της Ιατρικης ΑΠΘ. Μπηκα στη σχολη με πολλα ονειρα τα οποια ψαλιδίστηκαν στην πορεια. Σιγουρα δεν περιμενα την κατασταση που συναντησα. Η σχολη μας τα τελευταια χρονια ανανεωνεται, και πολλες αλλαγες επεσαν πανω στο δικο μου ετος με αποτελεσμα να γινουμε ολοι απο το ετος μου "τα πειραματοζωα" για τα νεα δεδομενα. Αυτο ειχε ως συνεπεια ακαταστατα προγραμματα, υλες, ασυνεπεια καθηγητων και διδασκαλια μαθηματων εκτος υλης, καθηγητες που διδασκαν μονο το αντικειμενο τους αδιαφορωντας αν αυτο ειναι βασικη γνωση και οχι εξειδικευση, μη διευκρινισμενη υλη μαθηματων με την δικαιολογια "πρεπει να περιλαμβανεται η υλη σε πολλα βιβλια", ακαταστατες εξετασεις που αλλαζαν τελευταιες ημερες ακομα και τροπο εξετασης πχ απο γραπτα σε προφορικα ή απο πολλαπλης σε γραπτης αναπτυξης κοκ οπως επισης και υλες που αλλαζαν την τελευταια βδομαδα. Απο περσι δε με τα κοινα θεματα μας εχουν αποτελειωσει.Ενω εγινε για να υπαρχει ισοτητα και να εξαλειφονται οι αδικιες, ο καθενας διδασκει ο,τι θελει χωρις να βλεπει την υλη διδασκαλιας και στο τελος αλλα θεματα πεφτουν με αποτελεσμα να πεταει η καθε κλινικη το μπαλακι στην αλλη. Εν ολιγοις σε πολλα πολλα μαθηματα (γιατι υπαρχουν και εξαιρεσεις) υπαρχει ανοργανωσια, αδιαφορια και μη σωστη εκπαιδευση. Αποτελεσμα: απογοητευτηκα, τα παρατησα και τωρα τα βρηκα σκουρα. Νιωθω οτι δεν κανω για αυτην τη σχολη, οτι δεν ξερω τιποτα, οτι χρωσταω πολλα μαθηματα (10) και οτι δεν προκειται να γινω καλη γιατρος. Καθε εξεταστικη με παιρνει απο κατω και παθαινω καταθλιψη. Δεν μπορω να διαβασω και ολο αυτο γινεται ενας φαυλος κυκλος με αποτελεσμα τα μαθηματα να πληθαινονται. Καποιες φορες σκεφτομαι οτι πρεπει να τα παρατησω. Οτι δεν αντεχω την πιεση και κυριως την ψυχολογικη πιεση που απαιτειται. Η σχολη τουΑΠΘ απαιτει πλεον γερα νευρα, θρασος και τεραστια εσωτερικη δυναμη. Δεν ξερω αν ειμαι η μονη φοιτητρια που τα σκεφτεται ολα αυτα αλλα εχω την εντυπωση πως μονο εγω νιωθω ετσι κια με στεναχωρει. Θελω να τα καταφερω και θελω να γινω καλη γιατρος.
×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.