Jump to content

primordial

Prominent Members
  • Content count

    193
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

primordial last won the day on 1 Ιουνίου 2014

primordial had the most liked content!

1 Follower

About primordial

  • Rank
    Ιατρός (επίπεδο V)

Πληροφορίες προφίλ

  • Σχολή
    Ιατρική
  • Sex
    Male
  • Φύλο
    Male
  1. Γεια σας Θα ήθελα με τη σειρά μου να πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλες και όλους όσους είχαν ενεργό δράση για το θέμα των «αιωνίων» όλο αυτό το διάστημα, αλλά και όλους τους υπόλοιπους που συμμετείχαν σ' αυτό το φορουμ και βοήθησαν την κατάσταση με τον τρόπο τους. Ιδιαίτερα όσοι είχατε ενεργό δράση θεωρώ πως έχετε κάνει για μένα περισσότερα πράγματα από ό,τι εγώ ο ίδιος για τον εαυτό μου σχετικά με το θέμα που μας απασχολεί, και πραγματικά ελπίζω να δοθεί η ευκαιρία στο μέλλον να κάνω κάτι χρήσιμο για σας. Είχα πολύ καιρό να διαβάσω το φορουμ. Απείχα συνειδητά μέχρι να υπάρξει κάποια λύση στο θέμα μας, γιατί δεν μπορούσα πλέον να διαχειριστώ καλά το γεγονός ότι το τι θα κάνουμε παρακάτω στη ζωή μας εξαρτιόταν από τη βούληση κάποιων πολιτικών με εντελώς αναχρονιστικές αντιλήψεις σχετικά με τις ευκαιρίες που θα έπρεπε να δωθούν σε κάποιους ανθρώπους, οι οποίοι κρίθηκαν ως ικανοί από το ίδιο το σύστημα και που ενδιαφέρονται να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, τις οποίες άφησαν για κάποιους λόγους στην άκρη ή τις καθυστέρησαν όπως είχαν τη δυνατότητα να κάνουν. Ευτυχώς τα πράγματα άλλαξαν και το θέμα μας πλέον διαχειρίζονται άνθρωποι με ανοιχτό μυαλό και με αντιλήψεις που συμβαδίζουν με την εποχή που διανύουμε. Ελπίζω αυτό να συνεχιστεί για μεγάλο χρονικό διάστημα. Νομίζω ότι πλέον έχουμε όλοι μπροστά μας μια ευκαιρία. Ελπίζω να τα λέμε συχνά εδώ.
  2. Αμφιταλαντεύομαι στην ερμηνεία.. Αν εννοεί μόνο τους ν+2 ως ενεργούς, τότε ίσως η διευκρίνιση να είναι πλεονασμός, καθώς οι ν+2 δεν είναι υπό διαγραφή. Αλλά μπορεί να έχετε δίκιο με τον CN και να τους εννοεί όλους.
  3. Το θέμα είναι ότι στις βεβαιώσεις σπουδών από τη γραμματεία όσων αιωνίων καλύπτονται από την τροπολογία αναφέρεται ξεκάθαρα ότι ο φοιτητής είναι ενεργός.
  4. Δείτε την ανακοίνωση της Συγκλήτου του ΑΠΘ (κάτω-κάτω). Να υποθέσω ότι αναφέρεται σε όσους δεν καλύπτονται από την τροπολογία;
  5. Αυτό είναι πρόβλημα των λιμναζόντων και κανενός άλλου. Η αγορά φαντάζομαι μπορεί να κρίνει από μόνη της ποιον να προσλάβει και ποιον όχι.
  6. Από τη συμμετοχή πήγαμε στη δήλωση και καταλήξαμε στην εγγραφή. Παρόλο που άργησε αυτή η λύση, προσωπικά την επικροτώ. Αλλά παίζουν με την αγωνία κάποιων ανθρώπων και αυτό δεν είναι καλό. Ελπίζω με τα κριτήρια μαθημάτων (όσα Ιδρύματα θα έχουν τέτοια) να δείξουν την ίδια ελαστικότητα και κατανόηση, χωρίς όμως να μας βγάλουν την ψυχή. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι όσο στενά περιθώρια κι αν θέσουν, με όση αγωνία κι αν φορτώσουν τους λιμνάζοντες, δεν πρόκειται να καταφέρουν τόσο πολλά όσα με ένα απλό και όχι αυστηρό κριτήριο προόδου που θα λειτουργεί ως κίνητρο για συμμετοχή κι επιτυχία στις εξετάσεις. Οι πολύπλοκες λύσεις ενδέχεται να οδηγήσουν και σε πολύπλοκα προβλήματα και στην ουσία να καταλήξουμε να κάνουμε κύκλους.
  7. καλο! Κατατακτήριες για να μπει κανείς στη σχολή στην οποία βρίσκεται ήδη; Κι αν είναι έτσι, γιατί να μη βάλουν κάποιο κριτήριο προόδου; Πχ ένα μινιμουμ μιας επιτυχίας σε μάθημα ανά μία ή δύο εξεταστικές ή κάτι τέτοιο τελοσπάντων;
  8. Δεν θα πρέπει να υπάρξουν σχετικές προβλέψεις στους οργανισμους; Κάτι τέτοιο δεν θέλει χρόνο για να προετοιμαστεί και να οργανωθεί; [...] Και οι Οργανισμοί επιδέχονται τροποποιήσεων όσο βρίσκονται ακόμα στο Υπουργείο. Ελπίζω οι τροποποιήσεις να γίνονται σε συνεννόηση με τα Ιδρύματα και όχι αυθαίρετα ή με εκβιασμούς για τη χρηματοδότηση.
  9. Δεν θα πρέπει να υπάρξουν σχετικές προβλέψεις στους οργανισμους; Κάτι τέτοιο δεν θέλει χρόνο για να προετοιμαστεί και να οργανωθεί;
  10. Να προσθέσω ότι η διατήρηση κλίματος σεβασμού εδώ μέσα δεν είναι δουλειά των mods, αλλά του καθενός ξεχωριστά. Όλες οι απόψεις είναι χρήσιμες, αρκεί να αποφεύγονται οι προσωπικές επιθέσεις, οι προσβολές και το μίσος. Φυσικά για εκφράσεις παρεξηγήσιμες που μπορεί να προσβάλουν κοινωνικές ομάδες είναι εντελώς αυτονόητο ότι δεν πρέπει να γράφονται. Στις 8-10 μέρες που παρακολουθώ ξανά το τοπικ έχω την εντύπωση ότι έχουν γίνει πολλά φαουλ από αρκετά μέλη.
  11. Σ ευχαριστω που το διευκρινίζεις. Αυτό ακριβώς ρωτούσα σε προηγούμενα ποστ. Επομένως, οι προβλέψεις του οργανισμού δεν θα ισχυσουν αμεσα για όσους επανεγγραφούν μετά από διακοπή σπουδών, αλλά θα ισχύσουν μετά από τουλάχιστον μία εξεταστική κι έτσι θα μπορέσουν να περαστούν και βαθμοί από πιθανές άτυπες εξεταστικές κατά τη διάρκεια της διακοπής. Θα ήταν πάντως προτιμότερο χίλιες φορές αν μετέθεταν την ισχύ των οργανισμών στο ακαδ. έτος 15/16 και αν το έξτρα 1έτος (14/15), που μας προσφέρουν έμμεσα μέσω της δυνατότητας διακοπής σπουδών, το παρείχαν ως κανονική ετήσια παράταση. Δηλαδή, μια απλή 4μηνη μετάθεση της έναρξης των οργανισμών από τον Απρ 15 στον Σεπ 15 θα μπορούσε να μας γλιτώσει από όλες αυτές τις αλχημείες με τις διακοπές σπουδών. Ελπίζω να ακολουθήσουν άλλη τακτική.
  12. Η εξεταστική στην οποία θα περαστούν οι βαθμολογίες στα μαθήματα με απασχολεί. Σίγουρα δεν μπορεί να είναι κάποια εξεταστική κατά τη διάρκεια της διακοπής σπουδών. Από την άλλη, όταν λήξει η διακοπή σπουδών, θεωρητικά θα έχουν ήδη αναλάβει οι οργανισμοί. Για παράδειγμα, θα επιτραπεί σε κάποιον που είχε διακόψει να συμμετάσχει σε κάποια εξεταστική, ενώ ήδη έχουν αναλάβει οι οργανισμοί κι ενώ δεν πληρεί το κριτήριο των μαθημάτων; Υπάρχει κάποια πρόβλεψη; Αυτά. Καλή συνέχεια.
  13. Δεν ειναι καθολου παρανομο και καθολου παρατυπο... Το τι εξετασεις κανει καθε εδρα και ποιους δεχεται ειναι δικο της θεμα και δεν εχει υποχρεωση να δωσει λογαριασμο σε κανεναν... [...] ναι απεχω τυπικα, και κανω κλινικες γιατι ετσι μου εχει k@ylwsei με τις υπολοιπες ομαδες που ασκουνται... και οταν με το καλο κανω αρση αναστολης θα δωσω (εληφθη?) εξετασεις και θα περαστει ο βαθμος... Τι νοημα εχει το αυτοδιοικητο ? Λογικοι οι ψυχαναγκασμοι ως ενα οριο, αλλα υποτιθεται οι σχολες θα εχουν διαθεση να βοηθησουν...και αυτο ειναι νομοτυπη ΚΑΙ ΗΘΙΚΟΤΑΤΗ βοηθεια... Αν κρινω και απο τα λαικ στο σχολιο σου, καποιοι θεωρουν ευλογο καποιος να κανει τετοια καταγγελια ... Ψιλοξέφυγες. Ειδικά με τα λαικ στα ποστ μου. Δεν είναι δουλειά σου να ασχολείσαι. Και σε παρακαλώ να μην ξαναγίνει, γιατί μπορώ κι εγώ να ξεφύγω. ΟΚ; Επί της ουσίας τώρα και πολύ συνοπτικά γιατί δεν υπάρχει χρόνος... Δεν λέω ότι η λύση της διακοπής δεν θα μου άρεσε. Απλά εξέφρασα κάποιους προβληματισμούς. Το αυτοδιοίκητο, πάντως, ΣΙΓΟΥΡΑ δεν έχει το νόημα της σύναψης ιδιωτικών συμφωνιών με τον κάθε φοιτητή ξεχωριστά, ειδικά όταν πρόκειται για ένα τόσο τεράστιο ζήτημα όπως οι λιμνάζοντες. Η υπόθεση της καταγγελίας είχε το εξής νόημα. Η διακοπή σπουδών φαντάζομαι δεν θα είναι για όλους. Κάποιοι ενδεχομένως να μείνουν απ' έξω. Και κάποιος απ'αυτούς τους απ'έξω μπορεί να τρελαθεί και να καταγγείλει τη σχολή ή να ανακινήσει το θέμα μέσω του Τύπου. Δε μιλάμε για 10 και 20 περιπτώσεις για να έχει ιδιαίτερη σημασία η εκ των έσω πληροφόρηση, αλλά για χιλιάδες. Ένα τέτοιο θέμα δεν είναι εύκολο να περάσει απαρατήρητο. Υπάρχει το ενδεχόμενο να βρεθούμε παγιδευμένοι σε μια προβληματική κατάσταση και γι'αυτό θα πρέπει να ψαχτεί το κατά πόσο η λύση αυτή είναι νομότυπη και ότι δεν θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα. Από εκεί και πέρα, θα πρέπει να εξετάσουμε και για ποιο ακριβώς κέρδος θα γίνει όλη αυτή η μανούρα με τις διακοπές σπουδών και μήπως θα ήταν καλύτερο να αναζητηθεί μια ρεαλιστικότερη λύση. ΥΓ: Δεν έχω να προσθέσω τίποτα άλλο. Μην περιμένεις άλλη απάντηση για το θέμα. Δεν μπορώ να παρακολουθώ το φορουμ αυτές τις μέρες.
  14. Αν βρεθεί κάποιος και κάνει καταγγελία σε μια σχολή ότι παρατυπεί κι ότι έχει επιτρέψει σε φοιτητές που έχουν διακόψει να συμμετέχουν σε εξεταστικές, τότε τι θα γίνει;
  15. Σας γνωρίζουμε ότι, η Σύγκλητος του Α.Π.Θ., στη συνεδρίασή της με αριθμό 2892/27-8-2014, μετά από συζήτηση, αποφάσισε ομόφωνα σχετικά με τη διαγραφή φοιτητών τα εξής: 1. Σύμφωνα με τις νομικές γνωμοδοτήσεις, δικαίωμα συμμετοχής στην εξεταστική περίοδο Σεπτεμβρίου 2014 έχουν όσοι φοιτητές έχουν κάνει εγγραφή ή δήλωση μαθημάτων ή εμπίπτουν στη διάταξη της παρ. 9 του άρθρου 6 του Ν. 4218/2013. 2. Όσοι φοιτητές επικαλούνται λόγους διακοπής φοίτησης καλούνται να υποβάλουν αίτηση στις γραμματείες των Τμημάτων μέχρι 10 Οκτωβρίου 2014. Τα Τμήματα θα εξετάσουν και τις αιτήσεις που έχουν ήδη κατατεθεί την τελευταία διετία. 3. Η Σύγκλητος θα διερευνήσει τις αιτίες της καθυστέρησης στην ολοκλήρωση των σπουδών στην προοπτική βελτίωσης της κατάστασης στο εξής. 4. Οι περιπτώσεις των φοιτητών που εμπίπτουν στις εξαιρέσεις περί διαγραφής της επικείμενης τροπολογίας της σχετικής διάταξης, θα ενταχθούν, μετά τον Απρίλιο του 2015, στις προβλέψεις του Οργανισμού του Ιδρύματος Κάτι δεν καταλαβαίνω με όλο αυτό. Η παράταση που θα δοθεί με την τροπολογία είναι μέχρι τις 30 Απριλίου και από εκεί και πέρα αναλαμβάνουν οι οργανισμοί, οι οποίοι θεωρητικά θα δίνουν κι άλλο περιθώριο, εφόσον πληρείται το κριτήριο μαθημάτων. Αν κάποιος φοιτητής, που δεν πληρεί το κριτήριο μαθημάτων, κάνει διακοπή σπουδών για 1 έτος, τότε κατά την επανεγγραφή του το επόμενο έτος θα συνεχίζει να μην πληρεί το κριτήριο μαθημάτων. Εφόσον εκείνη τη στιγμή θεωρητικά θα έχουν ήδη αναλάβει οι οργανισμοί, πώς θα μπορέσει αυτός να συνεχίσει τις σπουδές; Υπάρχει δυνατότητα να συμμετέχει σε εξεταστικές ενώ έχει κάνει διακοπή, ώστε να μειώσει τον αριθμό των μαθημάτων και να πιάσει το κριτήριο; Ακόμη κι αν υπάρχει αυτή τη δυνατότητα, έστω και παράτυπα, Υπουργείο και Ιδρύματα θα οδηγήσουν τους φοιτητές και τις σχολές να παρατυπήσουν, προκειμένου οι λιμνάζοντες να κερδίσουν τι; Μια εξεταστική παραπάνω, αυτή του Ιουνίου 2015; Κι αν είναι να κάνουμε όλες αυτές τις αλχημείες για μία εξεταστική, γιατί η τροπολογία δεν δίνει παράταση ενός έτους και να τελειώνουμε μ'αυτό ή γιατί οι οργανισμοί δεν θέτουν λίγο πιο ελαστικά κριτήρια για όσους έχουν συμπληρώσει 2ν έτη φοίτησης; Συγγνώμη, αν δεν βλέπω το προφανές, αλλά κάτι δε μου κολλάει σ' όλα αυτά...
×