Jump to content

biker_ δοκτωρας

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About biker_ δοκτωρας

  • Rank
    Ψαράκι (επίπεδο Ι)
  • Γενέθλια 10/02/1987

Πληροφορίες προφίλ

  • Τοποθεσία
    Bikeland
  • Σχολή
    Ιατρική
  • Sex
    Male
  • Φύλο
    Male
  1. biker_ δοκτωρας

    Φυσική Ι

    Κανονική Επαναληπτική 6/10/2010 1) Αναφέρετε τη λειτουργία του φωσφόρου εισόδου στο ακτινοσκοπικό μηχάνημα... 2) Κύκλοτρα, περιγραφή... 3) Τι ορίζουμε ως απορροφούμενη δόση, σε τι την μετράμε, κ διαφορές της απο την ισοδύναμη δόση 4) Αναφέρατε γιατί θεωρείται η Ιατρική Φυσική Ι σκατομάθημα... Υγ. Στο αμφιθέατρο που μπήκα ήταν περίπου 100 εξεταζόμενοι. Ούτε ένας να μεταφέρει βρε τι ρωτήθηκε?
  2. Πτυχιακή 5/10/2010 Στην συντριπτική πλειοψηφία οτι ρωτήθηκε ήταν από τα παροδοσιακά θεματάκια που ρωτάει ο κ. Σιταράς. Ειμασταν κοντά στα 20-25 ατομα προς εξέταση και υποστήκαμε πολλή ταλαιπωρία οι τελευταίοι μέχρι να μπούμε να εξεταστούμε (ανα 5 ατομα η ομαδα, κατα μέσο όρο 45 λεπτα (!!) μέχρι να τελιώσει κ να μπει η επόμενη!) Αnyway, ο κ. Σιταράς για όσους δεν τον ξέρετε (και εγώ σήμερα τον έμαθα) είναι ευγενέστατος, υπομονετικότατος, και θέλει να σου βγάλει αυτό που έχεις διαβάσει με βοηθητικά σκαλοπατάκια μέχρι να σου βγει η απάντηση κ να ικανοποιηθεί κ ο ίδιος. Μην αγχώνεστε. Το να δώσεις Φαρμακα ΙΙ σε πτυχιακή είναι ότι πιο ευφυές μπορείς να κάνεις. Μεγάλες πιθάνοτητες για βαθμό κ σίγουρα μικρές για να κοπείς (αρκεί να πας διαβασμένος με τις σημειώσεις Σιταρά κ προσέξεις τι ρωτάει) Στο δια ταύτα γιατι σας κούρασα: - κωλικός χοληδόχου, κ ο ασθενής κοντέυει να λιπο8υμίσει από τον πόνο. Εχεις μορφίνη, εχεις κ πεθιδίνη. Τι δινεις, τι δεν δίνεις, κ γιατι - ν. Parkinson : τι φαρμακολογική σκέψη κάνεις στην επιλογή θεραπείας κ ποια είναι αυτή (από λ-ντόπα μέχρι τα συμπληρωματικά αντιχολινεργικά). Μετά απο μερικές μέρες ο ασθενής σου αυτός νομίζει οτι ειναι ο Μεγας Ναπολέων (ναι, ψύχωση). Τι κάνεις? - ΑΕ (γενικές) αντικαρκινικών (πώς προκαλούνται οι έμετοι? ήθελε να του πεις για το κέντρο στον προμήκη.) Μην ξεχάσετε υπερουριχαιμία!!! - Ποδάγρα: τι δίνεις στην κρίση (ήτοι ΜΣΑΦ + κολχικίνη), πως δρα η κολχικίνη (τουμπουλινη κλπ), τι δίνεις για πρόληψη υποτροπών (ουρικοζουρικα κλπ) - Στο αγροτικό στα φάρμακα σου έχεις μόνο ασπιρίνη, μπορείς να τη χορηγήσεις σε ποδάγρα? - διαφορές ασπιρίνης - παρακεταμόλης (φρέσκια ερώτηση: μπορείς να δώσεις απο κοινού κ τις 2? ΑΠ: ΝΑΙ, εννοειται!) - Αε παρακεταμόλης - ΑΕ (χρόνιες) κορτικοειδών (μάθετε τι εστι Cushing κ πως εκδηλώνεται..). Νεα ερώτηση: κοπέλα που λαμβάνει κορτικοειδή, θέλει να κάνει υπο-θερμιδική δίαιτα για να μην υποστεί τις συνέπεις της επαγόμενης παχυσαρκίας... Δυναται?? τι της λέτε? - απόπειρα αυτοκτονίας 14χρονης μετά από ματαίωση (αχ κακά αγοράκια!) με 30 gr παρακεταμόλης - 2 κουτιά (!!!!), τι αντιδοτο δίνουμε? Μετα από τη χορήγηση αντιδότου (Ν-ακετυλ-κυστεινης) την αφηνουμε να φυγει, ναι η ου? ΑΠ: Ου! Μπορει στις επόμενες 2 μέρες να εμφανιστούν τα αποτελέσματα τησ δηλητηρίασης κ το κοριτσάκι να καταλήξει απο ηπατική ανεπάρκεια στο σπίτι του... - αντιψυχωσικά, κατηγορίες, ΑΕ φαινοθειαζινών Νομίζω αυτά τα ολίγα... Περάσαμε απο τους 5 οι 3 (9, 9 , 9) κ οι 2 δυστυχώς κόπηκαν, μετα από πολλές προσπάθειες του Σιταρά να τους διασώσει (ναι κάτι σαν baywatch ενα πραμα ) Καλή συνέχεια στους επόμενους κ να γράφετε στα greekmeds αν νιώθετε οτι βοηθηθήκατε
  3. Πτυχιακή Εξεταστική 1/10/2010 Τελευταία μέρα της πτυχιακής, μαζευτήκαμε 5 άτομα. Αφού δηλώσαμε ονόματα στη γραμματέα και τα σχετικά, ανεβήκαμε στο γραφείο του κ.Μπάμια. Έχουμε και λέμε: (Μπαμιας) - Βρουκέλωση (τι σχήμα δίνεις) - Πυρετός επί Ουδετεροπενίας (ήθελε εκτός αντιβιοτικών τι άλλο δίνεις, πχ αυξητικούς παράγοντες) - ΘΘΠ - ΑΕ ηπαρίνης (ήθελε να ακούσει για θρομβοκυττοπενία), άλλα αντιπηκτικά που ξέρουμε (οταν αναφέρθηκε η ουαρφαρίνη ήθελε να του πεις 2.0<INR<3.0) - Εμμένουσα Κοιλιακή Ταχυκαρδία - ΑΕ αμυωδαρόνης (μετά την κλασική απάντηση "συσσώρευση σε όργανα πχ ..." πονηρεύτηκε ρωτώντας τι μορφές βλαβών απο το εκάστοτε όργανα πχ πνευμονική ίνωση... Κοινώς με ελάχιστη σκέψη το βγαζες) - Κολπική Μαρμαρυγή - Νεφρίτιδα σε ΣΕΛ (τι δίνεις + ΑΕ κυκλοφωσφαμίδης) - Hodgkin στάδιο ΙΙΙ (θεραπεία. Επίσης όταν αναφέρθηκε ABVD, ρώτησε αν ξέραμε τι περιείχε αυτό. Οταν άκουσε δοξορουβυκίνη, ζητησε ΑΕ) (Επόμενη εξεταστής, δε 8υμάμαι το όνομα της. Ειναι μια καλή ευγενική κυριούλα που χωρίζει ανα 2-3 άτομα και ρωτάει τα ίδια) - ΧΜΛ (το πήγε σαν παράδοση low-low μη παίρνοντας τις απαντήσεις που ή8ελε πετάγοντας σπόντες για κάποιο χρωμοσωμα. (αραγε ποιο!). Μετα ρώτησε τι εκφράζει/πως εμπλέκεται το χρωμόσωμα της Φιλαδελφείας (ναι, αυτο!!) στη νόσο, περιμένοντας να ακούσει για το πεπτίδιο p210 κλπ κλπ, και πως η ιματινίμπη δρα after all... Ρώτησε κυνηγώντας το άριστο τι νέες θεραπείες βρίσκονται στα σπάργανα με ενθαρυντικά αποτελέσματα) - Αll time classic Υπερασβεστιαιμία (ήθελε κατηγορίες φαρμάκων, δεν την ενοιαζαν πχ τα μυρια είδη διφωσφονικών που μπορεις να πεις) Από τους 5 περάσαμε οι 4, (9, 7 , 5, 5). Το αποτέλεσμα κρίθηκε -κατά δική μας εικασία- απο τον πρώτο εξεταστή. Και δίαφορα σχόλια περί του Βουνου (?) που λεγεται Θεραπευτική. (Με πάσα ειλικρίνεια και θέληση να βοηθήσω τους επόμενους) 1. Η έδρα έχει διάθεση να περάσει, όχι να κόψει. 2. Αν δεν ξέρετε πώς να ξεκινήσετε να διαβάσετε αυτό το σκατομάθημα, πιάστε ΟΛΑ τα παλιά θέματα απο Meds (και ΟΧΙ τα ξεπερασμένα διάσημα "50" της ΔΑΠ), βρείτε τα στο βιβλίο σας, κάντε κατανόηση της ΠΑΦΥΣ κ της παθογένειας κάθε νόσου απο το κειμενάκι, και μάθετε δίκην αποστήθισης τα εντονα μάυρα γράμματα. Αυτά ερωτώνται. Απλά, για να τα θυμάστε ολα πρέπει να χετε ενα πρόχειρο πλάνο κάθε νόσου + τα λέξεις κλειδιά του (πχ Hodkin? => στάδια, ογκώδης νόσος, ακτινοβολία, ABVD) 3. Oχι δοσολογίες, οχι τρόπους χορήγησης σε outsider θέματα, κ από ΑΕ είτε αυτές που ξεχωρίζουν, είτε είναι πολύ συχνές για πολύ κοινα φάρμακα (πχ κορτικοειδή> υπεργυκαιμια,οστεοπόρωση) ή ειναι αρκετά σοβαρές για κοινά φάρμακα (πχ αμινογλυκοσίδες> ωτοτοξικότις) ή απλά αυτές που εχουν κάποια -μονοθεραπείες- φάρμακα (πχ νεφρίτιδα λυκου> κυκλοφασφαμίδη < ΑΕ?, ΧΜΛ > ιματινίμπη < ΑΕ?) 4. Το μάθημα θέλει επαναλήψεις μπόλικες (Μη φτάσετε 15 ώρες πριν να δώσετε να αρχίσετε επαναληψη ) 5. Μη μαθαίνετε παπαρίστικες λεπτομέρειες πχ του τύπου πρεδνιζόνη η πρεδνιζολόνη? Μάθετε τα ως κορτικοειδή 6. Το μάθημα μετα από ολα αυτά ειναι μέτριας και κάτω δυσκολίας Αυτά, ελπίζω να βοήθησα
×
×
  • Δημιουργία νέας...