Jump to content

Pascal

Members
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    Pascal got a reaction from Comfortably Numb in Ψυχολογία   
    Στην κανονική σήμερα τα ίδια ίσχυσαν: Ένα από τα παλιάθέματα, τα υπόλοιπα από το καινούργιο βιβλίο.
    Εξέταση Κανονικών - Μεταφορέων ( 8 Φεβρουαρίου 2010)
    1. Κριτήρια ψυχοπαθολογικής συμπεριφοράς και να αναλύσετε δύο από αυτά.
    2. Ποια είναι η επίδραση του συναισθήματος στις ανώτερες νοητικές λειτουργίες;
    3. Τι γνωρίζετε για την ανθρωπιστική θεωρία των κινήτρων; (Πυραμίδα του Maslow)
    4. Ποιές είναι οι συγκρούσεις που πρέπει να αντιμετωπίσει ο άνθρωπος στην Αρχική και τη Μέση Ενήλικη Φάση, σύμφωνα με τον Erikson;
     
    Το (4) είναι κλασσικό θέμα, το (3) το βρίσκεις μέσα στο βιβλίο αλλά δεν το λες και SOS, ενώ τα δύο πρώτα αναφέρονται σε αντίστοιχες παραγράφους του καινούργιου βιβλίου. 
  2. Like
    Pascal got a reaction from Comfortably Numb in Πότε θα παλέψουμε και για αυτά ;   
    Καλές οι συζητήσεις σχετικά με τον φόβο εντατικοποίησης των σπουδών μας, καλή η δαιμονοποίηση απάντων των καθηγητών, καλοί και οι αγώνες για ένα καλύτερο αύριο για όλη την κοινωνία μας..... Η δική μου μεταφυσική ανησυχία έχει ως εξής: Όσο ασχολούμαστε αποκλειστικά με τα παραπάνω (σε επίπεδο συλλόγου, πάντα), τι κάνουμε με άλλα σημαντικά ζητήματα που σχετίζονται άμεσα με την ακαδημαϊκή ζωή και το επίπεδο σπουδών μας????
    Παραδείγματα:
    1 . Πότε θα συζητηθεί η καθιέρωση του θεσμού του Tutoring?Μήπως είμαι ο μόνος που από τη στιγμή που μπήκα στη σχολή έχω έρθει αντιμέτωπος με εκατοντάδες προβλήματα-προβληματισμούς-απορίες σχετικά με τις σπουδές μου, τον επιστημονικό προσανατολισμό μου, τον τρόπο με τον οποίο θα μπορέσω να γίνω ενεργό μέλος της επιστημονικής κοινότητας με συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα????? Δεν νομίζω... Γιατί λοιπόν να πρέπει να αρκεστώ σε μια συμβουλή ενός μεγαλύτερου φοιτητή, γιατί να πρέπει να καταβάλλω πολύτιμο χρόνο και κόπο για να βρω απαντήσεις που άλλοτε με ικανοποιούν και άλλοτε, πάλι, όχι??? Μήπως θα έπρεπε να έχω ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ ένα από τα 900 και πλέον μέλη ΔΕΠ να ασχολείται με την πορεία μου κατά τη διάρκεια των σπουδών μου, βοηθώντας με και εξασφαλίζοντας μου ίσες ευκαιρίες με οποιονδήποτε άλλο συμφοιτητή μου??Μήπως ο ίδιος άνθρωπος θα μπορούσε να με βοηθήσει να ανακαλύψω τις κλίσεις μου, να τις αξιοποιήσω και να διακριθώ χάρη σε αυτές??? Κατ'εμέ, αυτή είναι η χρησιμότητα του προαναφερθέντος θεσμού: Μετατρέπεις τον διδάσκοντα από τον χειρότερό σου δαίμονα σε σύμμαχο - ας μου επιτραπεί η έκφραση- σε μέντορα....
    2 . Πότε θα συζητήσουμε διεξοδικά και πολιτισμένα όχι μόνο το ποια μαθήματα θα διδάσκονται, αλλά και τι ύλη και από ποια συγγράμματα θα περιλαμβάνουν τα διδασκόμενα μαθήματα?? Μόνο εγώ θεωρώ το τρίτομο του Προυκάκη ξεπερασμένο, αντιπαιδαγωγικό, προσβλητικό για την αισθητική μου και βλαβερό γιατην πνευματική μου υγεία???Δεν νομίζω.... Ο καθένας από τους 2000+ φοιτητές της σχολής μας έχει τη δική του ιστορία να προσθέσει....
    3 . Πότε θα ζητήσουμε την δημιουργία ηλεκτρονικών πινάκων ανακοινώσεων στο site της σχολής, όπου θα μπορεί ο κάθε φοιτητής να ενημερώνεται εύκολα και απλά για τις ημερομηνίες εργαστηρίων, παραδόσεων και εξετάσεων (καθώς και για την ύλη των μαθημάτων) χωρίς να χρειάζεται να κάνει αυτόν τον καταραμένο γύρο της σχολής???? ΜΑ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΙΩΝΑ ΖΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ???
    Οι παραπάνω αναζητήσεις είναι βασισμένες σε αυστηρά προσωπικές απόψεις του γράφοντος. Σκοπός του post αυτού είναι να ξεκινήσει μια συζήτηση σχετικά με τα παραπάνω θέματα - και άλλα παρεμφερή- στην φοιτητική κοινότητα (ιντερνετική και μη)... κάθε σκέψη, ένσταση, διαφωνία, κ.ο.κ. είναι ευπρόσδεκτη!
×
×
  • Δημιουργία νέας...