Jump to content

aterpos

Prominent Members
  • Content Count

    630
  • Joined

  • Last visited

About aterpos

  • Rank
    Ειδικευόμενος (επίπεδο VII)
  • Γενέθλια 11 Μαρτίου

Μέθοδοι επικοινωνίας

  • Website URL
    http://canreg.wordpress.com/

Πληροφορίες προφίλ

  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Σχολή
    Ιατρική
  • Sex
    Male
  • Φύλο
    Male

Recent Profile Visitors

8.231 profile views
  1. Αυτοί που μπορούν να σε συμβουλέψουν είναι αυτοί που ασχολούνται με το θέμα (κάποια πανεπιστημιακά/πολυτεχνικά τμήματα και κάποιες ελάχιστες εταιρίες του χώρου). Μην ρωτάς γιατρούς (οι περισσότεροι δεν έχουν επαφή με το θέμα). Στο εξωτερικό είναι αλλιώς τα πράγματα διότι υπάρχουν υποδομές και σύνδεση με την παραγωγή. Εμείς στην Ελλάδα, αν και θα θέλαμε, ούτε ιδιαίτερες υποδομές έχουμε ούτε είμαστε βιομηχανική χώρα (παρόλα αυτά, έχουν υπάρξει πολύ καλά σχέδια, ιδέες και εφαρμογές και πιθανόν να υπάρχουν κάποιες προοπτικές) Εάν πραγματικά θες να μάθεις και να ασχοληθείς με το θέμα, πήγαινε να βρεις την καθηγήτρια Κωνσταντίνα (Νάντια) Νικήτα στο πολυτεχνείο και να ζητήσεις συμβουλές. Έχει σπουδάσει και ιατρική και πολυτεχνείο και είναι ευπρόσιτη. Πες της εκ μέρους του κ. Τέρπου (ελπίζω να με θυμάται διότι έχουμε αρκετά χρόνια να βρεθούμε). https://gr.linkedin.com/in/konstantina-nantia-nikita-52965945 Ψάξε και στο Google για το θέμα, για να πάρεις μία γεύση επαγγελματικής αποκατάστασης στο εξωτερικό https://www.google.gr/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=biomedical+engineer
  2. Οι συμβεβλημένοι έχουν πλαφόν δωρεάν επισκέψεων (υποχρεούνται να εξετάζουν ασθενείς που θέλουν να εξετασθούν μέσω του ασφαλιστικού τους φορέα/ΕΟΠΥΥ). Η οικονομική κάλυψη του συμβεβλημένου γιατρού γίνεται μέσω ΕΟΠΥΥ. Μετά τον αριθμό εξετάσεων του πλαφόν (200), παίρνουν αμοιβή από τον ασθενή κανονικά. Οι πιστοποιημένοι (μη συμβεβλημένοι) δεν έχουν τέτοια υποχρέωση (δηλαδή, παίρνουν αμοιβή από όλους). Ο ασθενής πληρώνει επί τόπου και μπορεί να υποβάλει τις αποδείξεις που πήρε από τον γιατρό για να πάρει πίσω χρήματα (αν και όσα εγκριθούν) από τον ΕΟΠΥΥ. ΥΓ: http://www.capital.gr/story/3104866 ή περισσότερα στο google ΥΓ 2 Εννοείται ότι όσοι δεν είναι συμβεβλημένοι αλλά πιστοποιημένοι, μπορούν να συνταγογραφήσουν ηλεκτρονικά (το ανέφερα και παραπάνω) Το τί συμφέρει τον καθένα είναι δύσκολο να το πει κανείς. Εξαρτάται σε ποιά περιοχή δουλεύει, τί αμοιβές παίρνει (ή θέλει να παίρνει) κ.ά.
  3. Εκτός από τους παραπάνω (ΕΣΥ/Αγροτικοί και συμβασιούχοι), συνταγογραφούν ηλεκτρονικά και οι γιατροί που είναι "πιστοποιημένοι" στον ΕΟΠΥΥ (δηλαδή οι γιατροί που εργάζονται στα ιδιωτικά κέντρα, νοσηλευτήρια κλπ ή δουλεύουν ως ιδιώτες)
  4. Υπάρχει και online βοήθημα (με διαβούλευση) http://www.medcode.gr/ Είσοδος ελεύθερη (ως guest) ή με εγγραφή Λοιποί σύνδεσμοι για τα εγχειρίδια ICD-10 εδώ LINK Άλλα σχετικά με τις κωδικοποιήσεις: Σελίδα σχετική με τα "Κλειστά Ενοποιημένα Νοσήλια (ΚΕΝ)" εδώ LINK - όπου η Εφαρμογή των Κλειστών Ενοποιημένων Νοσηλίων(ΚΕΝ) του Ε.Σ.Υ (για την αντιστοίχιση ΚΕΝ - ICD-10) http://server.e-bi.gr/kenicd/ και - όπου και οι σχετικές κωδικοποιήσεις και οδηγίες σε Excel και Word LINK ΥΓ Η δουλειά που έχει γίνει είναι αξιόλογη (σημειωτέον ότι η πρώτη μετάφραση του ICD-10 στα Ελληνικά, ήταν έτοιμη πριν το 2000). Το ερώτημα και πρόβλημα είναι η εφαρμογή. - Ποιός θα κωδικοποιεί και πώς εκπαιδεύτηκε (και δεν αναφέρομαι μόνον στα δημόσια νοσοκομεία αλλά και στα ιδιωτικά - διότι αν τα προβλήματα του παλιού συστήματος μεταφερθούν στο νέο, τότε θα γίνει μία "τρύπα στο νερό"); - Επίσης, πώς θα γίνεται ο ποιοτικός έλεγχος; EDIT: Δυστυχώς, οι σύνδεσμοι LINK δεν δουλεύουν (είναι φραγκολεβαντίνικοι και κάποιος άλλος τρόπος πρέπει να βρεθεί)
  5. Δεν το έγραψα για να σε μαλώσω. ΥΓ Το κακό είναι ότι δεν υπάρχει τρόπος αρχειοθέτησης των post με βάση λέξεις-κλειδιά
  6. @aplafoithths http://www.greekmeds.gr/forum/index.php?showtopic=26219 και Κωνσταντίνος Γαρδίκας http://www.greekmeds.gr/forum/index.php?showtopic=2279
  7. Μπράβο. Συγχαρητήρια και από μένα.
  8. κλικ στο Βιογραφικό: Πρόεδρος, πρόεδρος, αντιπρόεδρος, πρόεδρος ....... Αναλυτικά: Σπουδές και Συνδικαλιστική Δράση Το 1981 πέτυχε στις εισαγωγικές εξετάσεις στην Ιατρική Σχολή Αθηνών και ειδικεύτηκε ως Ορθοπεδικός – Χειρουργός στο Λαϊκό Νοσοκομείο Αθηνών, όπου και εκπόνησε συναφή με την ειδικότητά του διδακτορική διατριβή. Έχει εργαστεί στο παρελθόν ως ιατρός στο ΙΚΑ Ταύρου (παράρτημα Κεραμικού) και Αμαρουσίου - Ερυθραίας καθώς και ως επιστημονικός συνεργάτης του Νοσοκομείου «Ερρίκος Ντυνάν», της «Αθηναϊκής Κλινικής» και του ΚΑΠΗ Λυκόβρυσης. Παράλληλα, την περίοδο 1998 - 2000 ειδικεύτηκε στα Οικονομικά της Υγείας και αποφοίτησε από την Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας. Υπηρέτησε τη στρατιωτική του θητεία ως Έφεδρος Αξιωματικός του Υγειονομικού και στην Προεδρική Φρουρά. Η συνδικαλιστική του πορεία ξεκινάει από το 1995, όταν και ίδρυσε τον Σύλλογο Ειδικευόμενων Ιατρών Αθηνών και Πειραιώς (ΣΕΙΑΠ), στον οποίο και διετέλεσε Πρόεδρος για 3 χρόνια (1995 - 1998). Το 1997 ίδρυσε τον Πανελλήνιο Σύλλογο «Νέοι Γιατροί», διατελώντας Πρόεδρός του μέχρι το 2004. Μεταξύ των δραστηριοτήτων που ανέπτυξε ο Σύλλογος, ήταν πλήθος επισκέψεων στις παραμεθόριες, νησιωτικές και ορεινές περιοχές της χώρας μας, κατά τη διάρκεια των οποίων παρείχοντο σημαντικές ιατρικές συμβουλές και εξετάσεις στους κατοίκους. Από το 1996 έως και σήμερα εκλέγεται μέλος του Δ.Σ. του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών (Ι.Σ.Α). Το 1999 εξελέγη Αντιπρόεδρος του Ι.Σ.Α. έως και το 2002, ενώ το 2003 εξελέγη Αντιπρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Ι.Σ.Α. Το 2008 επανεξελέγη Αντιπρόεδρος, αξίωμα το οποίο κατέχει έως και σήμερα[1]. Το 2002 ίδρυσε την Ένωση Ελευθεροεπαγγελματιών Ιατρών Αττικής (Ε.ΕΛ.Ι.Α), στην οποία είναι πλέον Επίτιμος Πρόεδρος. Δράση στο χώρο της της Υγείας και της Αυτοδιοίκησης Είναι Ιδρυτής και Πρόεδρος της επιστημονικής εταιρείας «Διαδημοτικό Δίκτυο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Ο.Τ.Α.»[2]. Εκλεγμένος Πρόεδρος της μη κερδοσκοπικής εταιρείας HL7 Greece (το ελληνικό τμήμα της Παγκόσμιας Οργάνωσης για τα Διεθνή Πρότυπα Διασύνδεσης Εφαρμογών στο Χώρο της Υγείας). Διετέλεσε Υπεύθυνος Υγείας Β’ Νομαρχιακής της Νέας Δημοκρατίας. Εργάστηκε ως μέλος της εξωκοινοβουλευτικής επιτροπής του Τομέα Υγείας της Νέας Δημοκρατίας. Η δράση του στο χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ξεκινάει το 1998, όταν εξελέγη για πρώτη φορά Δημοτικός Σύμβουλος στον Δήμο Πεύκης, όπου και διετέλεσε Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, ενώ στις δημοτικές εκλογές του 2002 επανεξελέγη πρώτος δημοτικός σύμβουλος σε ψήφους σε όλα τα Βόρεια Προάστια. Το 2006 εξελέγη Δήμαρχος Αμαρουσίου, με ποσοστό 53,22%.[3]. To 2010 επανεξελέγη με το μεγαλύτερο ποσοστό (56,44%) που πήρε ποτέ υποψήφιος Δήμαρχος στο Μαρούσι, στον πρώτο γύρο.[4]. Διοικητική Εμπειρία Όντας ειδικευόμενος στο Π.Γ.Ν.Α «Λαϊκό» εξελέγη για 3 χρόνια μέλος του Δ.Σ. εκπροσωπώντας όλο το επιστημονικό προσωπικό (1995 - 1997). Διετέλεσε Πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης Κοινωνικής και Πολιτιστικής Ανάπτυξης Πεύκης (ΔΕΚΠΑ) την περίοδο 1998 - 2000. Διετέλεσε για 5 χρόνια Πρόεδρος του Δημοτικού Πολυιατρείου Πεύκης (2000 - 2005), προσφέροντας παράλληλα εθελοντικά ιατρικές υπηρεσίες. Υπήρξε Ιδρυτής και Πρόεδρος του Κ.Ε.Κ. «ΚΟΡΑΗΣ» του Δήμου Πεύκης και του Κέντρου Κοινωνικής Μέριμνας. Το 2005 εξελέγη Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της Πολυκλινικής του Ολυμπιακού Χωριού και του Γενικού Νοσοκομείου «Ασκληπιείο Βούλας», ενώ το 2006 εξελέγη Πρόεδρος της Ανώνυμης Εταιρείας Μονάδων Υγείας (ΑΕΜΥ). Τον Απρίλιο 2008, με την ιδιότητα του Δημάρχου Αμαρουσίου εξελέγη μέλος του Δ.Σ. της Τοπικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων Αττικής (ΤΕΔΚΝΑ) και ορίστηκε Πρόεδρος της Επιτροπής Κοινωνικής Πολιτικής και Ανθρωπίνου Δυναμικού της ΤΕΔΚΝΑ[5]. Συγγραφικό και Εκδοτικό Έργο Το συγγραφικό και εκδοτικό έργο του περιλαμβάνει: - Το επιστημονικό περιοδικό «Νέοι Γιατροί». - Το ειδικό έντυπο «Πρώτες Βοήθειες»[6]. - Το έντυπο του Ι.Σ.Α. «Πληθωρισμός ιατρών στην Αθήνα». [αυτό υπάρχει εδώ: http://tempmedgr.files.wordpress.com/2008/03/medical-oversupply-atma-1998.pdf , 6,9 ΜΒ] - Το επιστημονικό και συνδικαλιστικό περιοδικό της Ένωσης Ελευθεροεπαγγελματιών Ιατρών Αττικής (Ε.ΕΛ.Ι.Α). - Το έντυπο «Δήμων Υγεία» του Διαδημοτικού Δικτύου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Ο.Τ.Α..
  9. Μα είναι απλό το τί θα κάνουν. Το είπε έτερος καθηγητής (τρομάρα του): Ηλ. Μόσιαλος: «Πολλοί Ελληνες θα πρέπει να αλλάξουν εργασία» http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=401466
  10. Αυτοί θέλουν "και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο". Γι' αυτό και την πρόταση του "τσιγαρόσημου" την κατάπιανε (αμάσητη). Έτσι, τα μαζεύουν και από τους φόρους καπνού και από τα φάρμακα. Βέβαια, αν πραγματικά ενδιαφερόντουσαν για τη δημόσια υγεία θα είχαν απαγορεύσει ακόμα και την καλλιέργεια καπνού αλλά ... "Είναι πολλά τα λεφτά Άρη". _______________________________________ Παλιό σχετικό άρθρο: Διάλογος για ένα δίκαιο και αποτελεσματικό φορολογικό σύστημα: Ένα μέρος του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης Καπνού (ΕΦΚΚ) να διατίθεται σε ειδικό λογαριασμό ή Ταμείο για τη συστηματική και απρόσκοπτη χρηματοδότηση δράσεων Δημόσιας Υγείας όπως α) ενίσχυση των δράσεων κατά του καπνίσματος, περιλαμβανομένης της ενίσχυσης των καπνιστών για τη διακοπή του, β) ανάπτυξη και λειτουργία υποδομών για τα στατιστικά στοιχεία της υγείας του πληθυσμού όπως π.χ. το Εθνικό Αρχείο Νεοπλασιών και γ) η έρευνα του καρκίνου και άλλων συναφών με το κάπνισμα ασθενειών. Πρόταση: Η κεντρική ιδέα της πρότασης δεν είναι καινούργια. Το 1986, εν όψει της εναρμόνισης της φορολογίας καπνού κατά την ολοκλήρωση της κοινής Ευρωπαϊκής Αγοράς του 1992, η ίδια η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (Commission) είχε προτείνει την επιβολή τεράστιας αύξησης του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης με την προϋπόθεση μέρος του φόρου αυτού να διατίθεται στις δράσεις κατά του καρκίνου. Μάλιστα, ειδική έρευνα της κοινής γνώμης (Special Eurobarometer #33, 1987) έδειξε ότι η μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών (μ.ο. 73%), μεταξύ των οποίων και οι καπνιστές, έκριναν πολύ θετικά .... η συνέχεια εδώ http://tempmedgr.wordpress.com/2010/01/16/tobacco-excise-tax/ .
  11. Σήμερα συμπληρώθηκαν 4 χρόνια από την ημέρα της Αμαλίας. Μια ημέρα που για πολλούς ήταν ορόσημο. Ορόσημο για πολλούς λόγους αλλά κυρίως ορόσημο και για την αφύπνιση των bloggers. Αυτά που αποκάλυψε τότε η Αμαλία μέσα από το προσωπικό της δράμα, δεν ήταν παρά η κορυφή ενός παγόβουνου. Ενός παγόβουνου που άρχισε να λιώνει και να αναδύει όλη την υποκείμενη “μπόχα”. Τη μπόχα της χώρας μας που μας έχει βυθίσει όλους σε κατάθλιψη (και ελπίζω και περισυλλογή).
  12. στον γελοιογράφο (όσο και αν έψαξα δεν τον βρήκα για permission)
  13. Χρόνια πολλά στις εορτάζουσες και στους εορτάζοντες
  14. Νόμος 1278/1982 (ΦΕΚ Α’ 105/82) και επακόλουθες τροποποιήσεις Περί σύστασης Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας Σχετικοί σύνδεσμοι/πηγές: (http://www.e-iatros.gr/docs/1278.doc) (http://www.greekmeds...Lang=gr&id=2604) (http://www.pasonop.g...9D1278_1982.pdf) Ν. 1278/της 31/31.8.82. Για σύσταση Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας. (Α’ 105). Άρθρο 1. Σύσταση. Συνιστάται στο Υπουργείο Υγείας και Πρόνοιας, συμβουλευτικό όργανο σε θέματα δομής και λειτουργίας του συστήματος Υγείας, το Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας (Κ.Ε.Σ.Υ.). Άρθρο 2. Σύνθεση. 1. Το ΚΕ.Σ.Υ. αποτελείται από : Α. Τρείς τακτικούς και τρείς αναπληρωματικούς εκπροσώπους του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου (Π.Ι.Σ.), που ορίζονται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του. Β. Έναν τακτικό και έναν αναπληρωματικό εκπρόσωπο: α) της Ελληνικής Οδοντιατρικής Ομοσπονδίας β) του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου γ) της Κεντρικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων Ελλάδας (Κ.Ε.Δ.Κ.Ε.). δ) της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδας (Γ.Σ.Ε.Ε.) ε) της ανώτατης συνδικαλιστικής Επαγγελματικής οργάνωσης των αγροτών στ) της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών Ελλάδας (Γ.Σ.Ε.Β.Ε) Καθένα από τα μέλη αυτά ορίζεται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του φορέα του. "α) εκπρόσωπος της Ένωσης Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδας που προτείνεται από το Δ.Σ. της, β) εκπρόσωπος της Ε.Σ.Δ.Υ. που προτείνεται με τον αναπληρωτή του από το Σύλλογο Καθηγητών της Ε.Σ.Δ.Υ. και γ) ο Πρόεδρος του Ο.ΚΑ.ΝΑ. αναπληρούμενος από το νόμιμο αναπληρωτή του." [ΣΗΜ: Τα εντός " " μέλη προστέθηκαν με την παρ.1 του άρθρου 13 του Ν.2519/1997 (Α 165)] Γ. Έναν τακτικό και έναν αναπληρωματικό εκπρόσωπο, εκλέγεται μεταξύ των εκπροσώπων του Τ.Ε.Ε., της Ένωσης Ελλήνων Χημικών, της Ένωσης Ελλήνων Βιολόγων και της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών. Δ. Έναν τακτικό και έναν αναπληρωματικό εκπρόσωπο: α) των Ιατρικών Τμημάτων των ΑΕΙ της Χώρας. β) των Οδοντιατρικών Τμημάτων των ΑΕΙ της Χώρας και γ) των Φαρμακευτικών Τμημάτων των ΑΕΙ της Χώρας. Καθένα από τα μέλη αυτά εκλέγεται μεταξύ των εκπροσώπων που προτείνεται από τις Συνελεύσεις των αντιστοίχων Τμημάτων. Ε. Έναν τακτικό και έναν αναπληρωματικό εκπρόσωπο των Δημοσίων Υπαλλήλων που ορίζονται από τη Διοίκηση της κορυφαίας ενιαίας συνδικαλιστικής Οργάνωσης των Δημοσίων Υπαλλήλων. Εάν δεν υπάρχει ενιαία συνδικαλιστική οργάνωση που να εκφράζει το σύνολο των Δημοσίων Υπαλλήλων της Χώρας, το μέλος αυτό ορίζεται από τον Υπουργό Υγείας και Πρόνοιας, από υποψήφιους που προτείνονται ένας από κάθε δευτεροβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση Δημοσίων Υπαλλήλων. "ΣΤ. Δύο (2) τακτικούς και δύο (2) αναπληρωματικούς εκπροσώπους του νοσηλευτικού προσωπικού όλων των νοσοκομείων της χώρας, που ορίζονται από τη διοίκηση της κορυφαίας ενιαίας συνδικαλιστικής οργάνωσης αυτού. Εάν δεν υπάρχει ενιαία συνδικαλιστική οργάνωση, ορίζονται από τον Υπουργό Υγείας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων από υποψήφιους που προτείνονται ένας από κάθε δευτεροβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση του προσωπικού αυτού". [ΣΗΜ: Η περ. ΣΤ’ αντικαταστάθηκε ως άνω με το δεύτερο εδάφιο της παρ.8 του άρθρου 5 του Ν.2194/1994 (ΦΕΚ Α 34)] Ζ. Έναν τακτικό και έναν αναπληρωματικό εκπρόσωπο των Υγειονομικών Υπηρεσιών των Ενόπλων Δυνάμεων οριζόμενους από τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ. Η. Δύο υπηρεσιακούς παράγοντες του Υπουργείου Υγείας και Πρόνοιας σαν τακτικούς και δύο σαν αναπληρωματικούς, που ορίζονται από τον Υπουργό Υγείας και Πρόνοιας. Θ. Το Διοικητή του ΙΚΑ και τον Υποδιοικητή σαν αναπληρωματικό μέλος. Ι. Το Διοικητή του Ο.Γ.Α. και το νόμιμο αναπληρωτή του σαν αναπληρωματικό μέλος. ΙΑ. Τον Πρόεδρο του ΚΕΕΦ και τον Αντιπρόεδρο σαν αναπληρωματικό μέλος. ΙΒ. Τρία μέλη με ιδιαίτερη επιστημονική και κοινωνική δραστηριότητα στον τομέα παροχής υπηρεσιών υγείας και περίθαλψης, που ορίζονται από τον Υπουργό Υγείας και Πρόνοιας, σαν τακτικά και τρία που ορίζονται αναπληρωματικά. "ΙΓ. Έναν (1) τακτικό και έναν ( 1 ) αναπληρωματικό εκπρόσωπο των νοσοκομειακών ιατρών, που ορίζονται από τη διοίκηση της κορυφαίας ενιαίας συνδικαλιστικής οργάνωσης των νοσοκομειακών ιατρών. Εάν δεν υπάρχει ενιαία συνδικαλιστική οργάνωση, ορίζονται από τον Υπουργό Υγείας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων από υποψήφιους που προτείνονται ένας από κάθε δευτεροβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση των νοσοκομειακών ιατρών". [ΣΗΜ: Το εδάφιο ΙΓ’ προστέθηκε στο παρόν άρθρο με το πρώτο εδάφιο της παρ.8 του άρθρου 5 του Ν.2194/1994 (ΦΕΚ Α 34)] 2. Οι εκπρόσωποι των κατά την προηγούμενη παράγραφο φορέων ορίζονται μέσα σε 30 ημέρες από την αποστολή σχετικής πρόσκλησης του Υπουργού Υγείας και Πρόνοιας και είναι ελεύθερα ανακλητοί. Αν κάποιος φορέας δεν ορίζει εμπρόθεσμα τον εκπρόσωπό του, τον ορίζει ο Υπουργός Υγείας και Πρόνοιας. 3. Η συγκρότηση του ΚΕ.Σ.Υ. γίνεται με απόφαση του Υπουργού Υγείας και Πρόνοιας και η θητεία του είναι τριετής. Η ολομέλεια του ΚΕ.Σ.Υ. εκλέγει τον Πρόεδρο και τον Αντιπρόεδρο με μυστική ψηφοφορία. Ο Πρόεδρος εκλέγεται μεταξύ των γιατρών μελών του ΚΕ.Σ.Υ. [ΣΗΜ: Το άρθρο 2 που είχε αντικατασταθεί με το άρθρο 6 του Ν.2071/1992 (ΦΕΚ Α 123), επανήλθε σε ισχύ με την περ. α’ του άρθρου 1 του Ν.2194/1994 (ΦΕΚ Α 34), όπως ίσχυε πριν από την αντικατάστασή του με τον Ν.2071/ 1992.] Άρθρο 3. Αρμοδιότητες. 1. Το ΚΕ.Σ.Υ. έχει τις παρακάτω αρμοδιότητες: α) Έχει ουσιαστική ευθύνη για το σχεδιασμό, τον προγραμματισμό, τον προσδιορισμό των γενικών στόχων και κατευθύνσεων και τη διαμόρφωση γενικά της εθνικής στρατηγικής στον τομέα υγείας και την υποβολή των σχετικών προτάσεων στον Υπουργό Υγείας και Πρόνοιας. β) Γνωμοδοτεί σε κάθε θέμα τρέχουσας πολιτικής, όσον αφορά την υγεία, που παραπέμπετε σ’ αυτό και εισηγείται μέτρα για την υλοποίηση των πραγματικών στόχων. γ) Παρακολουθεί τη διαδικασία προγραμματισμού, ελέγχει την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής του προγράμματος σε κεντρικό και περιφερειακό επίπεδο και εισηγείται διορθωτικά μέτρα. δ) Έχει την ευθύνη συντονισμού και ελέγχου των περιφερειακών Συμβουλίων Υγείας (όταν με την προώθηση της διοικητικής αποκέντρωσης δια νόμου δημιουργηθούν τα περιφερειακά Συμβούλια Υγείας) και γνωμοδοτεί για την κατανομή των πιστώσεων μεταξύ των Υγειονομικών Περιφερειών της Χώρας. 2. Στο ΚΕ.Σ.Υ. περιέρχονται όλες οι αρμοδιότητες που είχαν το Ανώτατο Υγειονομικό Συμβούλιο, το Εθνικό Συμβούλιο Ογκολογίας, οι Επιτροπές Οπτικών, το Ειδικό Γνωμοδοτικό Συμβούλιο για την άσκηση του επαγγέλματος Ψυχολόγων, η Επιτροπή Γενετικής και Οικογενειακού Προγραμματισμού, το Συμβούλιο Θεμάτων Υγείας και Αναπτύξεως Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων, τα Περιφερειακά Επιστημονικά Συμβούλια Κρίσεως Ιατρικού και Οδοντιατρικού Προσωπικού και το Κεντρικό Επιστημονικό Συμβούλιο Κρίσεως Ιατρικού και Οδοντιατρικού Προσωπικού, που ασκούνται από Ειδικές Επιστημονικές Επιτροπές, που συγκροτούνται σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 4 του άρθρ. 4 του παρόντος. 3. Με Π.Δ/τα, που εκδίδονται μετά από πρόταση του Υπουργού Υγείας και Πρόνοιας μπορούν να προσδίδονται στο ΚΕ.Σ.Υ. και άλλες αρμοδιότητες. [ΣΗΜ: Το άρθρο 3 που είχε καταργηθεί με το άρθρο 132 του Ν.2071/1992 (ΦΕΚ Α 123), επανήλθε σε ισχύ με την περ. α’ του άρθρου 1 του Ν.2194/1994 (ΦΕΚ Α 34),όπως ίσχυε πριν από την δημοσίευση του Ν.2071/1992] Άρθρο 4. Ολομέλεια και εκτελεστική επιτροπή του ΚΕ.Σ.Υ. 1. Η Ολομέλεια είναι το αποφασιστικό όργανο του ΚΕ.Σ.Υ. για τα θέματα αρμοδιότητάς του. Η Ολομέλεια του ΚΕ.Σ.Υ. βρίσκεται σε απαρτία όταν είναι παρόντα τα 3/5 των μελών του. Οι αποφάσεις λαμβάνονται με απόλυτη πλειοψηφία των παρόντων. Μέλος του ΚΕ.Σ.Υ., που απουσιάζει αδικαιολόγητα σε περισσότερες από δύο συνεχείς συνεδριάσεις, αντικαθίσταται υποχρεωτικά από τον Υπουργό. 2. Το ΚΕ.Σ.Υ. συγκροτεί Εκτελεστική Επιτροπή που αποτελείται από: α) Τον Πρόεδρο αυτού ως Πρόεδρο, β) Τον Αντιπρόεδρο αυτού και γ) Τρία μέλη αυτού, που εκλέγονται από την Ολομέλειά του με μυστική ψηφοφορία. 3. Η Εκτελεστική Επιτροπή εισηγείται στην Ολομέλεια τα θέματα για συζήτηση και έχει την ευθύνη για την υλοποίηση των επιλογών και αποφάσεων του ΚΕ.Σ.Υ. 4. Η Εκτελεστική Επιτροπή για την προώθηση του έργου της, την εκπλήρωση των σκοπών του ΚΕ.Σ.Υ. και την υλοποίηση των αποφάσεων της Ολομέλειας, μπορεί να καταρτίζει ειδικές επιτροπές, συμβούλια και ομάδες εργασίας, που συγκροτούνται με απόφαση του Υπουργού Υγείας και Πρόνοιας. Με την απόφαση συγκροτήσεως καθορίζονται το έργο της κάθε επιτροπής, τα καθήκοντα και υποχρεώσεις των μελών της, ο τρόπος λειτουργίας και κάθε σχετική λεπτομέρεια. "Τα μέλη των ανωτέρω ειδικών επιτροπών, συμβουλίων και ομάδων εργασίας δεν μπορεί να υπερβαίνουν τα έντεκα (11)." [ΣΗΜ: Η εντός " " φράση προστέθηκε με την παρ.3 του άρθρου 13 του Ν. 2519/1997 (Α 165)] ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Η παρ.4 του άρθρου 6 του Ν.2194/1994 (ΦΕΚ Α 34) ορίζει ότι: "Αρμόδια όργανα για τη διαπίστωση των παραβάσεων του άρθρου αυτού ορίζεται το ΚΕ.Σ.Υ., το οποίο για το σκοπό αυτό συγκροτεί μόνιμη ειδική πειθαρχική επιτροπή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 παρ. 4 του ν. 1278/1982." 5. Με απόφαση του Υπουργού Υγείας και Πρόνοιας, ύστερα από γνώμη της Ολομέλειας του ΚΕ.Σ.Υ. που συνέρχεται για το σκοπό αυτό αμέσως μετά τη συγκρότησή του, καθορίζονται οι λεπτομέρειες λειτουργίας αυτού, καθώς και της Εκτελεστικής Επιτροπής, της απαρτίας και των υποχρεώσεων των μελών, της διαδικασίας συγκλήσεως και λήψεως αποφάσεων και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια. [ΣΗΜ: Το άρθρο 4 που είχε αντικατασταθεί με το άρθρο 9 του Ν.2071/1992 (ΦΕΚ Α 123), επανήλθε σε ισχύ με την περ. α’ του άρθρου 1 του Ν.2194/1994 (ΦΕΚ Α 34), όπως ίσχυε πριν από την αντικατάστασή του με τον Ν.2071/1992] Άρθρο 5. Γραμματεία ΚΕ.Σ.Υ. Στο Υπουργείο Υγείας και Πρόνοιας συνιστάται υπηρεσία Γραμματείας του Κ.Ε.Σ.Υ., που στελεχώνεται με υπαλλήλους του Υπουργείου Υγείας και Πρόνοιας καθώς και με υπαλλήλους που προσλαμβάνονται στις θέσεις του άρθρου 9 του παρόντος. Με απόφαση του Υπουργού Υγείας και Πρόνοιας ορίζεται ο τρόπος οργάνωσης και λειτουργίας της υπηρεσίας αυτής. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Η παρ.2 του άρθρου 13 του Ν.2519/1997 (Α 165) ορίζει ότι: "Η κατά τις διατάξεις του άρθρου 5 του ν. 1278/1982 Υπηρεσία Γραμματείας του ΚΕ.Σ.Υ. λειτουργεί ως Διεύθυνση Γραμματείας ΚΕ.Σ.Υ. και διαρθρώνεται σε δύο Τμήματα: (α) Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης και (β) Τμήμα Επιστημονικής Τεκμηρίωσης. Η Διεύθυνση στελεχώνεται κατά Τμήμα με υπαλλήλους του Υπουργείου Υγείας και Πρόνοιας και ειδικό επιστημονικό προσωπικό που προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 9 του ν.1278/1982. Της Διεύθυνσης προΐσταται υπάλληλος του κλάδου ΠΕ Διοικητικού του Υπουργείου Υγείας και Πρόνοιας." ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Βλ. και άρθρο 13 του Ν. 3209/2003 (ΦΕΚ 304) σχετικά με την μετατροπή της Γραμματείας σε Διεύθυνση Γραμματείας του ΚΕ.Σ.Υ., τα τμήματα από τα οποία συγκροτείται κλπ. Άρθρο 6. Συμβούλια επιλογής ιατρικού και οδοντιατρικού προσωπικού. [ΣΗΜ: Το άρθρο 6 καταργήθηκε με το άρθρο 132 του Ν.2071/1992 (ΦΕΚ Α 123) Για το ισχύον καθεστώς των συμβουλίων επιλογής ιατρικού και οδοντιατρικού προσωπικού ΒΛΕΠΕ άρθρο 66 του Ν.2071/1992 (ΦΕΚ Α 123), το οποίο όμως στην συνέχεια καταργήθηκα με την παρ.1 του άρθρου 1 του Ν.2256/1994 (Α 196)] Άρθρο 7. Δευτεροβάθμιο Συμβούλιο Επιλογής. 1. Με απόφαση του Υπουργού Υγείας και Πρόνοιας συνιστάται Δευτεροβάθμιο Συμβούλιο Επιλογής Ιατρικού και Οδοντιατρικού προσωπικού Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων και αποτελείται από: α) Τον Πρόεδρο του Κ.Ε.Σ.Υ., ως Πρόεδρο, με αναπληρωματικό μέλος το νόμιμο αναπληρωτή του. β) Τον Πρόεδρο του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου με αναπληρωματικό μέλος το νόμιμο αναπληρωτή του. γ) Εναν ανώτερο δικαστικό λειτουργό που ορίζεται από τον Υπουργό Δικαιοσύνης. δ) Εναν ανώτερο Υπάλληλο του Υπουργείου Υγείας και Πρόνοιας, που ορίζεται από τον Υπουργό Υγείας και Πρόνοιας. ε) Εναν εκπρόσωπο του Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού Ιατρικών Τμημάτων των Α.Ε.Ι. της ίδιας ή συγγενικής ειδικότητας με τις θέσεις για τις οποίες γίνεται η κρίση, που ορίζεται από τον Υπουργό Υγείας και Πρόνοιας με κλήρο, από το σύνολο των εκπροσώπων που προτείνουν τα Ιατρικά Τμήματα των Α.Ε.Ι. της Χώρας. Σαν εισηγητής στο Συμβούλιο χωρίς δικαίωμα ψήφου ορίζεται από το Διοικητικό Συμβούλιο του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου γιατρός, που έχει αποκτήσει την ειδικότητα της θέσης για την οποία γίνεται η κρίση πριν 15 , 10 ή 5 χρόνια αντίστοιχα για την κρίση θέσεων διευθυντών, επιμελητών ή ειδικευμένων βοηθών. 2. Το Β/βάθμιο Συμβούλιο κρίνει σε δεύτερο βαθμό κατόπιν ενστάσεως κατά των αποφάσεων των Α/βάθμιων Συμβουλίων Κρίσεως και επιλογής Ιατρικού και Οδοντιατρικού προσωπικού. Την ένσταση ασκούν είτε οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι Ιατροί ή Οδοντίατροι ή ο Υπουργός Υγείας και Πρόνοιας. "Η ένσταση κατά της απόφασης των πρωτοβάθμιων συμβουλίων κρίσεως και επιλογής ιατρικού και οδοντιατρικού προσωπικού, που ασκείται στο δευτεροβάθμιο συμβούλιο, δεν αναστέλλει το διορισμό". [ΣΗΜ: Το εντός " " εδάφιο προστέθηκε με την παρ.1 του άρθρου 5 του Ν.2345/1995 (Α 213)] 3. Η παράγραφος 3 του προηγούμενου άρθρου εφαρμόζεται και για το Συμβούλιο του παρόντος άρθρου. "4. Τα συμβούλια επιλογής είναι σε απαρτία όταν είναι παρόντα τα 315 τ
  15. Μία εύλογη απορία: Γιατί δεν ρωτάτε την ΟΕΝΓΕ; Βάσει του νόμου για τη σύσταση του ΚΕΣΥ (1278/1982 και επόμενων - θα το αναρτήσω σε λίγο), η ΟΕΝΓΕ συμμετέχει στο Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας (ΚΕΣΥ). Συνεπώς, έχει άμεση πρόσβαση στις αποφάσεις αλλά και στα σχετικά έγγραφα. Αφού δεν υπάρχει ιστοτόπος του ΚΕΣΥ (που θα έπρεπε να υπάρχει), η πιο έγκυρη ενημέρωση μπορεί να γίνει μέσω ΟΕΝΓΕ. Σχετικός σύνδεσμος: http://www.greekmeds...ndpost&p=363795 όπου λέει "25. Λαοπόδη Βασίλη, Αντιπρόεδρο της Ομοσπονδίας Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδος (Ο.Ε.Ν.Γ.Ε.), ως εκπρόσωπο της Ο.Ε.Ν.Γ.Ε., με αναπληρωτή του τον Γιαννόπουλο Γεώργιο, Μέλος Εκτελεστικής Γραμματείας της Ο.Ε.Ν.Γ.Ε, Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών." Νόμος σύστασης ΚΕΣΥ και επόμενες διατάξεις - Σχετικός σύνδεσμος: http://www.greekmeds...showtopic=32506 --------------------------------------------------------- Σύνδεσμοι για το νόμο και το Προεδρικό Διάταγμα που έβαλε ο angelo παραπάνω 1.ΦΕΚ A 43 - 11.03.2009 http://www.et.gr/ido...M1vid5kmzRaXRap 2. ΦΕΚ A 117 - 19.05.2005 http://www.et.gr/ido...TdpcUrMJz8JHHAq
×
×
  • Δημιουργία νέας...