Jump to content

ele

Members
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

About ele

  • Rank
    Παλιός (επίπεδο ΙΙΙ)

Πληροφορίες προφίλ

  • Σχολή
    Ιατρική
  • Sex
    Female
  1. θα έρθει η ώρα που ακόμα κι αυτοί που υποστηρίζουν τις εξετάσεις θα βγουν στους δρόμους να ζητήσουν αυτά που δικαιούνται, γιατί απλά η φωτιά θα έχει φτάσει και στο σπίτι τους. Για την ώρα βρίσκονται, η μάλλον νομίζουν ότι βρίσκονται σε απόσταση ασφαλείας!!! Η φωτιά υπάρχει, απλά δε θέλετε να τη δείτε. και μετά από αυτό ελάτε να φωνάξουμε όλοι μαζί ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!!!
  2. εσυ θεωρεις οτι η ειδικοτητα ειναι καταρχας εκπαιδευση. εγω θεωρω οτι ειναι καταρχας εργασια και αφου ειναι εργασια στο δημοσιο ναι πρεπει να υπαρχουν εξετασεις για να διοριστεις. Τότε πραγματικά θα πρέπει να είσαι υπέρ του να καταργηθούν οι εξετάσεις μετά την ειδικότητα.
  3. Δεν εννοώ σε καμία περίπτωση ότι παίρνεις το πτυχίο και αυτό ήταν, τελείωσε. Απλά η γνώση θεωρώ ότι είναι κάτι που εξελίσσεται και δεν παραμένει στάσιμη. Στις εξετάσεις αυτές μιλάμε για την απίστευτη στασιμότητα(πόσο μάλλον αφού σε βάζουν να αναλωθείς με τα ίδια πράγματα, ξοδεύοντας χρόνο στον οποίο θα μπορούσες να "ανοίξεις τα φτερά σου").Με την ίδια λογική θα μπορούσαμε να βάλουμε στο τέλος του Λυκείου εξετάσεις που να ελέγχουν την ύλη της κάθε τάξης χωριστά για να πάρεις το απολυτήριο. Όμως υποτίθεται ότι τα χρόνια του σχολείου είχαν κάποιο ρόλο, να σε φτάσουν στο επίπεδο που σε φτάνουν μετά από συνεχείς κόπους και τριβή. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και με την Ιατρική, μπήκες στη σχολή στα 18 και έμαθες ανατομία, ενώ έφτασες μετά από 6 χρόνια σπουδών να δίνεις πτυχιακό Χειρουργικής(π.χ. στη σχολή της Πάτρας). Είναι παλινδρόμηση να εξετάζεσαι ξανά στην ανατομία. Είναι κοροιδία, πως να το κάνουμε. Επίσης η αλληλουχία είναι πάντα :πρώτα εκπαιδεύεσαι και μετά εξετάζεσαι σε αυτά που έμαθες. Αυτός είναι ο ρόλος της εξέτασης. Εδώ μιλάμε για εξέταση ΓΙΑ ΝΑ εκπαιδευτείς. Απλά εγώ το θεωρώ παραλογισμό και σου απάντησα αμέσως γιατί είπες ότι δεν υπάρχει κόσμος που να είναι απόλυτα κατά των εξετάσεων. Ναι, είμαι κατά των εξετάσεων μεταξύ πτυχίου και ειδικότητας, είτε γι αυτόν που περιμένει χρόνια στη λίστα αναμονής, είτε γι αυτόν που μόλις τελείωσε, είτε γι αυτόν που μπαίνει τώρα στην Ιατρική. Γιατί αυτές οι εξετάσεις δεν έχουν κανένα λόγο ύπαρξης.
  4. Ας το πάμε πρακτικά και παρακαλώ ας μου δώσει όποιος θέλει απάντηση, ειλικρινή στα παρακάτω ερωτήματα: Έχεις ένα εξάμηνο ως τις εξετάσεις. Πόσο χρόνο θα αφιερώσεις στο διάβασμα στην Παθολογία; Πόσο στη Χειρουργική; Πόσο στην Παιδιατρική; Πόσο σε προκλινικά μαθήματα; Πόσο σε Οφθαλμολογία, Ω.Ρ.Λ., Ορθοπαιδική, Ψυχιατρική, Νευρολογία, Ακτινολογία και πάει λέγοντας. Από που θα διαβάσεις; Από βιβλία; Πρακτικά παντα, τόσα βιβλία δεν προλαβαίνεις με τίποτα ούτε μια γρήγορη ανάγνωση να τα κάνεις μέσα σε τόσο χρόνο. Από σημειώσεις-σοσάκια; Ε,τότε κοροιδευόμαστε μεταξύ μας. Για μια εξέταση που θα κάθεσαι να διαβάζεις με αυτόν τον τρόπο δε θα χάσω χρόνο να μιλήσω καν περί αυτής. Αν υποθέσουμε ότι θα είναι εξετάσεις πολλαπλής επιλογής με π.χ. 100 ερωτήσεις, ας μου πει κάποιος πόσες ερωτήσεις θα ειναι αρκετές για να σε ελέγξουν στην Παθολογία; Πόσες για Χειρουργική; Πόσες για Παιδιατρική;......... Ας μου απαντήσει κάποιος, απλά μαθηματικά σας ζητάω.
  5. Υπάρχει κάποιος λόγος ύπαρξης του πτυχίου, αυτό εννοώ. Δεν καταλαβαίνω το νόημα ύπαρξης φίλτρου μετά το πτυχίο. Αν είναι έτσι, τότε ποιός ο ρόλος του πτυχίου; αυτό ρωτάω. Υποτίθεται ότι παίζει κάποιο ρόλο, ότι οι καθητητές που σε περνούσαν στις εξετάσεις του πανεπιστημίου έλεγχαν την επάρκεια γνώσεων σου και δίνοντάς σου αυτό το χαρτί σου λενε οκ, είσαι έτοιμος να εργαστείς. Πάρε και την άδεια άσκησης επαγγέλματος(επίσης σου κάνω την ίδια ερώτηση: τι σημαίνει "άδεια άσκησης επαγγέλματος"?).Βάζοντας εξετάσεις ΜΕΤΑ το πτυχίο, δημιουργείς ένα θεσμό και ένα χαρτί που έχει μεγαλύτερη αξία και ισχύ από το πτυχίο. Άρα αμφισβητείς την επάρκεια των σχολών και των καθηγητών σου. Επίσης κρίνεις ότι μια εξέταση μπορεί να ελέγξει παραπάνω πράγματα για την επάρκειά σου από ότι δεκάδες εξετάσεις στη σχολή. Όπως επίσης ότι ένα εξάμηνο προετοιμασίας αρκεί για να φρεσκάρεις τις γνώσεις 6 ετών.
  6. Διαφωνώ με τις εξετάσεις και μένω στα Χανιά. Μπράβο ρε grandfairy
  7. Λοιπόν, επί του πρακτέου, επειδή οι θέσεις πλέον του καθενός έχουν ξεκαθαριστεί εδώ μέσα, προτείνω σε όλους εμάς που είμαστε κατά των εξετάσεων να οργανωθούμε.Αυτό δε θα γίνει εδώ μέσα, για αυτονόητους λόγους. Προτείνω σύνταξη κειμένου και αποστολή σε εφημερίδες, στο Υπουργείο και ανάρτηση σε ιστοσελίδες.Στη συνέχεια να αναλάβει ο καθένας μας να ενημερώσει για αυτή τη θέση όσο κόσμο μπορεί, ώστε να φτάσει στα αυτιά όλων.Και αυτό γιατί ακόμα αμφιβάλλω κατά πόσο το έχουν μάθει οι 11.000 τους οποίους σε πρώτη φάση αφορά το προσχέδιο και όλοι οι φοιτητές,τους οποίους επίσης αφορά αλλά σε δεύτερη φάση. Αυτό μπορεί να γίνει για αρχή αν συγκροτηθούν έστω μικρές ομάδες σε κάθε πόλη, να συζητηθεί το θέμα σε συναντήσεις- αυτή θα είναι μια καλή πρώτη κίνηση. Το ιντερνετ μπορεί να μας βοηθήσει στην ενημέρωση και τη συνεννόηση μεταξύ των πόλεων(μια ιδέα είναι η δημιουργία ενός blog ειδικά γιαυτό το σκοπό) κι έπειτα να προχωρήσουμε σε οργανωμένη και μαζική συγκέντρωση η οποία θα έχει προγραμματιστεί μετά από συνεννόηση των ομάδων, πληροφόρηση όλων των άμεσα ενδιαφερομενων και κάλεσμα επίσης των ειδικευομένων και των φοιτητών για υποστήριξη.Οι κινητοποιήσεις πρέπει να ξεκινήσουν από τους άμεσα ενδιαφερόμενους(γιατρούς σε αναμονή) κι έπειτα να κάνουμε καλέσματα σε φοιτητές και ειδικευόμενους. Και τότε σίγουρα θα είμαστε περισσότεροι από 40. Ποιοί από εσάς είναι μέσα σε μια τέτοια κίνηση?
  8. Από εμάς πρέπει να ξεκινήσουν οι κινητοποιήσεις, όχι από εκείνους: ξέχασα να πω ότι αναφέρομαι στους εν αναμονή, τους οποίους και καίει περισσότερο, εννοώντας ότι δεν πρέπει να περιμένουν τους άλλους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα, απλά και μόνο επειδή φοιτητές και ειδικευόμενοι έχουν μέσο άσκησης πίεσης(καταλήψεις, απεργίες)
  9. Λοιπόν, επί του πρακτέου, επειδή οι θέσεις πλέον του καθενός έχουν ξεκαθαριστεί εδώ μέσα, προτείνω σε όλους εμάς που είμαστε κατά των εξετάσεων να οργανωθούμε.Αυτό δε θα γίνει εδώ μέσα, για αυτονόητους λόγους. Προτείνω σύνταξη κειμένου και αποστολή σε εφημερίδες, στο Υπουργείο και ανάρτηση σε ιστοσελίδες.Στη συνέχεια να αναλάβει ο καθένας μας να ενημερώσει για αυτή τη θέση όσο κόσμο μπορεί, ώστε να φτάσει στα αυτιά όλων.Και αυτό γιατί ακόμα αμφιβάλλω κατά πόσο το έχουν μάθει οι 11.000 τους οποίους σε πρώτη φάση αφορά το προσχέδιο και όλοι οι φοιτητές,τους οποίους επίσης αφορά αλλά σε δεύτερη φάση. Αυτό μπορεί να γίνει για αρχή αν συγκροτηθούν έστω μικρές ομάδες σε κάθε πόλη, να συζητηθεί το θέμα σε συναντήσεις- αυτή θα είναι μια καλή πρώτη κίνηση. Το ιντερνετ μπορεί να μας βοηθήσει στην ενημέρωση και τη συνεννόηση μεταξύ των πόλεων(μια ιδέα είναι η δημιουργία ενός blog ειδικά γιαυτό το σκοπό) κι έπειτα να προχωρήσουμε σε οργανωμένη και μαζική συγκέντρωση η οποία θα έχει προγραμματιστεί μετά από συνεννόηση των ομάδων, πληροφόρηση όλων των άμεσα ενδιαφερομενων και κάλεσμα επίσης των ειδικευομένων και των φοιτητών για υποστήριξη. Από εμάς πρέπει να ξεκινήσουν οι κινητοποιήσεις, όχι από εκείνους. Και τότε σίγουρα θα είμαστε πολύ παραπάνω από 40. Όποιος είναι μέσα ας το δηλώσει
  10. Έστω ειδικότητα χ με 400 θέσεις σε όλη την Ελλάδα, 4-ετούς διάρκειας και με τους ειδικευόμενους ισοκατανεμημένους στα έτη, δηλαδή 100 στο 1ο έτος εκπαίδευσης, 100 στο 2ο, 100 στο 3ο και 100 στο 4ο. Άρα σε ένα έτος οι 100 θα τελειώσουν την ειδικότητα (ένα το κρατούμενο) Έστω υπουργός Υγείας που θέλει να μειώσει δραματικά τα έξοδα του υπουργείου του με κάθε τρόπο και αποφασίζει συγχωνεύσεις νοσοκομείων και μειώσεις θέσεων. Έστω ότι μειώνει τις θέσεις ειδικευομένων στην χ ειδικότητα στο μισό. Άρα στόχος του είναι να υπάρχουν 200 θέσεις στην χ ειδικότητα στην Ελλάδα. Υπάρχει παράλληλα το δεδομένο ότι ο καλός μας υπουργός δε θα γίνει τόσο απάνθρωπος ώστε να πετάξει τους 200 τωρινούς ειδικευόμενους στο δρόμο για να μείνουν οι θέσεις που θέλει. Αποφασίζει μαζί με κάτι άλλα παιδιά να βάλει εξετάσεις γιατί τον συγκίνησε ένα δακρύβρεχτο mail κι επειδή, εκτός των άλλων αν κόψει τις 200 θέσεις στην χ ειδικότητα αυτό σημαίνει ότι επί 2 χρόνια αυτοί που είναι πρώτοι στη λίστα αναμονής δε θα διορίζονται. Κι αν αυτό ισχύσει σε όλες τις ειδικότητες, γιατί η ιδέα του δεν αφορούσε μόνο τη χ ειδικότητα αλλά και την ψ και την ω και πολλές άλλες, τότε μάλλον θα λάβει πολύ περισσότερα mail, τα οποία μάλλον δε θα είναι και τόσο δακρύβρεχτα αυτή τη φορά!!!!! Έχουμε λοιπόν και λέμε: καταργούνται σήμερα οι λίστες αναμονής. Περνάει ένας χρόνος, άρα 2 εξετάσεις για εισαγωγή στην ειδικότητα. Μέσα σε αυτό το χρόνο έχουν τελειώσει οι 100 της χ ειδικότητας, ΧΩΡΙΣ όμως στις εξετάσεις να μπορείς να δηλώσεις την χ ειδικότητα, γιατί απλά ΔΕ σε χρειαζονται. Περνάει 2ος χρόνος, φεύγουν άλλοι 100 και περνάνε άλλες 2 εξετάσεις. στον 3ο χρόνο, στην πρώτη εξέταση που θα χουν φύγει περίπου 50, θα έχουν οι ενδιαφερόμενοι για την χ ειδικότητα την ΕΥΚΑΙΡΙΑ(!!!) να διεκδικήσουν μια από αυτές τις πολυπόθητες 50 θέσεις. Όσο για το πόσοι θα έιναι οι ενδιαφερόμενοι... ας σκεφτεί ο καθένας ο,τι νούμερο θέλει Οπότε πως γυρνάτε και λέτε ότι οι καλοί θα περάσουν?Αμαν πια, δεν είμαστε στο σχολείο που θα μας κάνει ντα η δασκάλα. Θα είσαι ο μ.....ς που θα περιμένει επί 2 χρόνια μέχρι να ΑΡΧΙΣΟΥΝ κάποιες θέσεις να μπαίνουν στο παιχνίδι. Τώρα, για τις 4 εξετάσεις που θα έχουν γίνει έως τότε, είτε θα έχεις κάτσει και θα έχεις λιώσει στο διάβασμα και μετά θα βλέπεις ότι τζάμπα πήγες,τζάμπα έφαγες το άγχος των εξετάσεων γιατί δεν υπήρχαν θέσεις της χ ειδικότητας ή εαν οι θέσεις προκηρύσσονται πριν τις εξετάσεις, απλά δε θα δίνεις και θα λες "κάτσε να δούμε σε ένα εξάμηνο τι θα γίνει" και θα περιμένεις πως και πως την επόμενη εξέταση. Τα πρώτα 2 χρόνια όλα θα παίζονται για ιατροδικαστική, γηριατρική, γενική ιατρική κλπ και μη σας κάνει καμία εντύπωση εαν οι υπόλοιπες ειδικότητες ούτε καν θα υπάρχουν στο χαρτί- μηχανογραφικό που θα συμπληρώνουμε Να τις χαίρεστε τις εξετάσεις σας κι ας είναι και δίκαιες στη διεξαγωγή τους
  11. @minlesantio:Συμφωνώ μαζί σου.ΔΥΣΤΥΧΩΣ το ότι δικαιώθηκες από δικαστήρια αλλά ο υπουργός σε γράφει στα @@ του δε μου κάνει εντύπωση- εδώ έχουμε φτάσει, να τα περιμένουμε πια όλα. Δεν ξέρω την περίπτωσή σου κι ούτε θα σου ζητήσω να την αναφέρεις εδώ μέσα, αλλά από τα λεγόμενά σου καταλαβαίνω ότι η υπόθεση αφορούσε μόνο εσένα. Στην προκειμένη περίπτωση οι αδικημένοι είναι χιλιάδες και θέλω να πιστεύω ότι θα είναι πιο εύκολο να ακουστεί η γνώμη τόσου κόσμου, παρά ενός μόνο ατόμου....Αλλιώς, η λύση είναι τελικά μια πέτρα: ή τη δένεις στο λαιμό και πέφτεις στη θάλασσα ή ανοίγεις κεφάλια, είναι στο χέρι σου να επιλέξεις τη χρήση που θα κάνεις (αυτό για τη μιζέρια vs τη μαχητικότητα)και πίστεψέ με εδώ μέσα υπάρχουν πολύ πιο μίζεροι οπότε μη ζητάς συγγνώμη
  12. Καταλήψεις τον Ιούλιο μήνα? ΧΛΩΜΟ Συγκεντρώσεις καθημερίνες ΑΝΩ ΤΩΝ 50 ΑΤΌΜΩΝ? τότε είμαι μέσα, γιατί αν είναι να μαστε 5-10 άτομα, προτιμώ να πάω διακοπές. Εγώ μόνο μπορώ να σου βρω τα 10 από τα 50 άτομα στο πιτς φιτίλι,άρα με άλλους 4 σαν εμένα κατευθείαν φτάνουμε στον αριθμό που σε ικανοποιεί. Δε λέω, κι εγώ απαισιόδοξη είμαι για την αντίδραση, αλλά είναι και λιγάκι μίζερο να λες οτι αφού είναι έτσι δεν έχει νόημα. Ούτε μπορούμε να βασιστούμε σε άλλους να μας λύσουν τα θέματα.και μιλάω για καταλήψεις τώρα, όχι τον ιούλιο. οι προθέσεις τους δηλαδή δεν είναι αρκετές για να μας κινητοποιήσουν? Και συγγνώμη ρε παιδιά αλλά από που κι ως που είναι λογικό να υπάρχουν εξετάσεις γενικότερα μετά το πτυχίο? Κάνε πιο δύσκολη την απόκτηση του πτυχίου, αλλιώς πιο το νόημα της ύπαρξής του? Γιατί ούτε τη λογική "εξετάσεις αλλά για τους μικρούς" καταλαβαίνω. απλά επειδή εμένα καίγεται τώρα ο κ..ς μου θεωρώ κάποια πράγματα αυτονόητα ενώ όταν πρόκειται για άλλους είναι δίκαιο? Ε όχι το πτυχίο σημαίνει πτυχίο, τέλος. Δώσε του παραπάνω αξία κάνοντας πιο δύσκολες τις εξετάσεις στη διάρκεια της σχολής και όχι αναιρούμε την έννοιά του και φτιάχνουμε ένα καινούριο κριτήριο. Γιατί εδώ μιλάμε για 1 εξέταση που θεωρείται πιο καθοριστική από τις δεκάδες, όλες μαζί, της σχολής.
  13. οργανωμένη από νωρίς συγκέντρωση γιατρών σε αναμονή, φοιτητών και ειδικευομένων, να προλάβει να φτάσει στα αυτιά όλων και να έχει τη δυνατότητα ο καθένας να φτιάξει το πρόγραμμά του ώστε να μπορέσει να βρεθεί κι αυτός έξω από το υπουργείο, συνεχείς καταλήψεις από τις σχολές με ένα και μοναδικό στόχο: να μην περάσει αυτό το έκτρωμα.
×
×
  • Δημιουργία νέας...