Jump to content

ΣΑΜΠΟΤΑΖ

Prominent Members
  • Content Count

    1.314
  • Joined

  • Last visited

About ΣΑΜΠΟΤΑΖ

  • Rank
    Νομπελίστας (επίπεδο Χ)
  • Γενέθλια 15/02/1986

Μέθοδοι επικοινωνίας

  • MSN
    not difficult to guess
  • Website URL
    http://

Πληροφορίες προφίλ

  • Τοποθεσία
    a yellow submarine
  • Σχολή
    Ιατρική
  • Sex
    ha? what is that?!
  • Ενδιαφέροντα
    Well,well..<br />παραλήρηματα,φαντασιώσεις,μπλα μπλα μπλα με φίλους,γράψιμο-με κάθε έννοια,αυτοενοχές,ταινίες,ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ,βιβλία.
  1. -- τελικά μπορεί να μας απαντήσει κανένας τι παίζει υπεύθυνα??
  2. Παιδιά,μπορεί να ενημερώσει κάποιος πως εξετάζεται το μάθημα και πότε?? Αν είναι πολλαπλής πως μπορούμε να τα προμηθευτούμε? εκ των προτέρων
  3. Μπορεί κανείς να ενημερώσει από που μπορούμε να προμηθευτούμε αυτά τα πολλαπλής και πότε είναι η ημερομηνία των εξετάσεων??
  4. Όποιος έχει το κατ'επιλογήν μάθημα γενική ιατρική και σκέφτεται να το δώσει,παρακαλώ να επικοινωνήσει διότι μόνο αν μαζευτούμε κάποιοι θα βγει επαναληπτική(έτσι μου είπε η εξυπηρετικότατη κατα τ'άλλα έδρα). Είναι μια καλή ευκαιρία και ένα ωραίο μάθημα να το δώσουμε τώρα-επίσης είναι απ'τα τελευταία μου και χρειάζομαι να βγει επαναληπτική,οπότε αν το χρωστάει κανείς,PLEASE ας μου στείλει pm ή να πάρει κατευθείαν τη γραμματεία (τηλ: 2107782446) να ενημερώσει πως είμαστε ένας σεβαστός-για να βγει επαναληπτική-πληθυσμός!! Ευχαριστώ
  5. Τα ανωτέρω σχόλια με κάλυψαν αλλά θέλω να προσθέσω πως η καλλίτερη πρακτική για τα επείγοντα είναι να πας σε πολλές πολλές εφημερίες σε μεγάλο νοσοκομείο,να παρακολουθήσεις και όχι μόνο.Πραγματικό σχολείο-θα δεις που θα θυμάσαι αυτόματα τι πρέπει να κάνεις την κατάλληλη στιγμή χωρίς να ανατρέχεις σε βιβλία,κλπ.Για εμένα τα βιβλία πρέπει να έρχονται στην επιβεβαίωση και την επανάληψη.
  6. Ενταξει είναι-ευτυχώς που δούλεψε το φορουμάκι.
  7. Ποια αξιολογηση ειναι η λυση ρε μλκ?Αφου λες οτι Μένουμε Ελλάδα! Παντως το λινκ της συζητησης,απ οσο μπορω να ξερω,εχει σταλει στο meafora.gr του Σπηλιωτοπουλου,σε καποιες εφημεριδες και περιοδικα οπως και εχει αναφερθει και σε διαφορους ιστοτοπους οπως το greek university reform. Επίσης σε παρακαλώ να προσέχεις λίγο τη γλώσσα σου.Δεν δουλεύεις σε κρεαταγορά ούτε είμαστε φιλαράκια επειδή γράφουμε στο ίδιο φόρουμ.
  8. Κοστιζουν,πώς δεν κοστιζουν.Στην κατηγορια αιωνιος φοιτητης ανηκει ο οποιοσδηποτε απο το 7ο ετος και μετα. Δε μπορει να σκαει μυτη οποτε θελει ο καθενας να παρακολουθησει εργαστηριο/κλινικη και να δωσει μαθημα χωρις καμια ενημερωση,επειδη θελει να ακολουθησει σπουδες με τους ρυθμους του. Η καθε εδρα σε ενα της προκοπης πανεπιστημιο θα επρεπε να γνωριζει ανα πασα στιγμη τον αριθμο των ανθρωπων που καλειται να εκπαιδευσει και να εξετασει ωστε αντιστοιχα να οργανωθει για να ανταποκριθει στις απαιτησεις,οι οποιες απαιτησεις,παρεμπιπτοντως!,σε ενα πανεπιστημιο της προκοπης,ειναι υψηλες.Δε μπορει να ειναι οσοι να ναι καθε φορα.Επισης ειναι προφανες οτι ο αριθμος των φοιτητων που μπορει να ασκηθει ειναι πεπερασμενος. Δε μπορω να σκαω μυτη απο το πουθενα,χωρις καμια ενημερωση (ή ενημερωση της τελευταιας στιγμης,βλεπε μερικες μερες πριν την εναρξη των μαθηματων σκαω μυτη και..."Γεια σας,ηρθα,με λενε Λολα ,θελω να παρακολουθησω ως υπεραριθμη")οποτε μου καπνισει η οποτε μπορεσω-εγω τα εχω κανει αυτα-και να υποχρεουται η σχολη να με δεχτει.Η οποτε γουσταρω να σκαω μυτη σε εξεταση.Ε δεν εχουν αδικο κι αυτοι μετα,που ζητανε υποχρεωτικα δηλωση του μαθηματος πριν δωσεις εξετασεις και μεις τους βριζουμε γι αυτο,εγω πρωτη.Πρεπει στο πανω- κατω να εχουν ενα μπουσουλα κι αυτοι,να ξερουν που κινουνται. Η δυνατοτητα φοιτησης ΟΠΟΤΕ του καπνισει του καθενος χωρις,μαλιστα,περιορισμους διάρκειας και η μεταφορα μαθηματων ειναι πραγματα που αποσυντονιζουν μια σχολη,τελος.Με την προυποθεση,βεβαια,οτι η σχολη ηθελε να οργανωθει και να προσφερει ποιοτικο εκπαιδευτικο εργο! Σε καθε αλλη περιπτωση,η καταργηση των δυνατοτητων αυτων θα ηταν απλως μετρα για να ξυνονται τα μελη ΔΕΠ περισσοτερο. Αυτα τα ωραια...που λες"ο καθενας να ακολουθησει με τους ρυθμους του" τα συμμεριζομαι εν μερει,πιστεψε με,αλλα θα ειχαν νοημα σε πανεπιστημια που δεχονται φοιτητες ανα πασα στιγμη σε καθε ηλικια. Μακαρι να μπορουσε ο οποιοσδηποτε,ανα πασα στιγμη στη διαρκεια της ζωης του να εγγραφει σε ενα πανεπιστημιο εστω μετα απο καποιες εξετασουλες-αξιοκρατικες κ σχετικες με το αντικειμενο-και να σπουδαζει με τους ρυθμους του. -Δεν ηταν τυχαιο οτι ξεκινησα την παρουσιαση στο ποστ παραπανω,με τη διευκρινηση οτι"Κατ εμε (στα πλαισια του πανεπιστημιου οπως εχει σημερα,δηλαδη οι φοιτητες μπαινουν στις σχολες σχεδον κατα κανονα μετα το σχολειο μεσω πανελληνιων και δε μπορει πρακτικα ο οποιοσδηποτε οποτε θελησει να ξεκινησει,μπλαμπλα)". Eφοσον η τεραστια μαζα των φοιτητων (εξαιρεση αποτελουν,αν δεν απατωμαι,οι κατατακτηριοι και οι αλλοδαποι-οι μετεγγραφες εχουν τελειωσει,να μη συζηταμε για πραγματα ληγμενα-για τους ποιους θα μπορουσαν,ισως,να οριστουν καποιες ειδικες συνθηκες που και παλι δεν ειναι τοσο απλο το θεμα,ειναι μεγαλη συζητηση κι αυτη)μπαινει μετα το λυκειο με πανελληνιες,σημαινει οτι οι ανθρωποι αυτοι γνωριζουν οτι τα επομενα χρονια θα σπουδαζουν.Εφοσον μπαινουν σε μια σχολη αμεσως μετα το λυκειο για να σπουδασουν πριν βγουν στην αγορα εργασιας,δε νοειται η εννοια της αιωνιας φοιτησης.Ακουγεται,ισως,ψυχρο και σκληρο αλλα ετσι ειναι ρε παιδια.Πρεπει να μπαινουν καποια ορια καποια στιγμη.Τα πολλα ανοιγματα της σκεψης και της οποιασδηποτε λειτουργιας,απο ενα σημειο κι επειτα απλως αποπροσανατολιζουν απο το ζητουμενο και το στοχο. Δε μπορουμε να τα εχουμε ολα και ολα ποιοτικα.Οποτε πρεπει να τεθουν προτεραιοτητες! Φροντισα και ανεφερα στο κειμενο μου οτι "Προφανως θα επρεπε να υπαρχει η δυνατοτητα να διακοψει καποιος για καποια περιοδο τις σπουδες του(αφου ενημερωσει) και να συνεχισει μετεπειτα(αφου ενημερωσει),ειμαστε ανθρωποι,ενα σωρο μπορει να συμβουν",δεν ειπαμε να κοβουμε κεφαλια. -Ενα αλλο σημαντικο θεμα που θα πρεπει να ληφθει υποψιν στη δικη μας περιπτωση,ειναι οτι δε μιλαμε για καθαρα θεωρητικες σπουδες. Μιλαμε για σχολη που η θεωρια της υπαρχει σε αμεση συναρτηση με ενα ανθρωπινο σωμα,απαιτει κλινικες δεξιοτητες,δεν προκειται για μια ξερη θεωρια που διευρυνει το πνευμα σου.Μη κοιτατε που εμας εδω δε μας τις διδασκουν τις δεξιοτητες αυτες.Οι κλινικες δεξιοτητες θα πρεπε ειναι μειζονος σημασιας ζητουμενο στην ιατρικη εκπαιδευση.Κι εφοσον προκειται για πραξη...ειναι κατι που αν το αφησεις σε αφηνει. -Επισης δε μιλαμε για Ιστορια Τεχνης,ενα μαθημα ειναι ο εξπρεσιονισμος,ενα μαθημα ο κυβισμος,να πουμε. Και να μη θυμασαι τον εξπρεσιονισμο μπορεις να εισαι μανουλα στον κυβισμο. Στην Ιατρικη τα μαθηματα ειναι αλληλενδετα μεταξυ τους.Δε γινεται σημερα να δινω Ανατομια κ Φυσιολογια,σε 4 χρονια Φαρμακα και μετα απο δεκα χρονια Παθολογια,Χειρουργικη και Θεραπευτικη και να ειμαι και αποδοτικος.Εκτος αν εχω τον τεραστιο χρονο στη διαθεση μου καθε φορα να επαναλαβω τα προηγουμενα. -Και μην ξεχναμε...Ο γιατρος καλειται να διαχειριστει την ανθρωπινη ζωη,δεν ειναι κριτικος τεχνης ουτε ιστορικος και φιλοσοφος που μπορει στο κατω-κατω να λεει ο,τι θελει.Η Ιατρικη εχει να κανει με ανθρωπινες ζωες,εχει ευθυνη. Για τι πτυχιο μιλαμε λοιπον;;Τι δυναμικη μπορει να εχει ενα τετοιο πτυχιο; Δε λεω οτι καποιος δε θα μπορουσε και μ αυτη την τακτικη να βγει καλος.Το θεμα ειναι οτι η λογικη λεει οτι οι 9 στους 10 δε θα ειναι καλοι η τουλαχιστον δε θα ειναι τοσο καλοι οσο θα μπορουσαν να ειναι! Καλα,χαλια ειναι και η πλεοψηφια αυτων που τελειωνουν στα 6 οταν το πανεπιστημιο ειναι σαν το δικο μας ,αλλα λεμε τωρα τι θα επρεπε να συμβαινει σε μια ιατρικη σχολη η οποια θα ηθελε να καυχιεται για δυνατα πτυχια. Δε συμφωνω καθολου μαζι σου.Εφοσον καποιος παραδεχεται οτι εχει προβλημα,πρεπει να κοιταξει πως θα το λυσει,πως θα διορθωθει.Ειτε,λοιπον,θα ψαξει μονος του να βρει λυσεις ειτε θα κοιταξει παραδιπλα να δει πώς και τι, αυτοι που δεν εχουν προβλημα.Το πρωτο ειναι αφενος πιο δυσκολο και πιο απαιτητικο.Η αντιγραφη ειναι πιο ευκολο πραγμα.Βλεποντας,λοιπον,πώς ο παραδιπλα ειναι αποδοτικος και χωρις προβληματα,τσιμπας τις μεθοδους του,τις προσαρμοσεις στα δεδομενα σου και τις αναγκες σου και κανεις την προσπαθεια σου. Η βελτιωση δεν ειναι μαννα να ερθει απο τον ουρανο,ΣΑΜΠΟΤΑΖ. Εν τω μεταξυ χαρακτηριζεις επιδερμικες τις προσεγγισεις τις δικες μας ενω εσυ εισαι αυτη με τα ακρως επιδερμικα επιχειρηματα. "Λες και ολες οι ιατρικες της Αμερικης η του εξωτερικου ειναι ντε και καλα καλυτερες απο μας." Ειναι επιχειρημα τωρα αυτο; Τις χειροτερες απο μας θα κοιταξουμε για να διορθωθουμε η τις καλυτερες;;;; Σου ξεφευγουν η θες και τα λες; "Λες και εχουν τις ιδιες συνισταμενες,χορηγιες και ειναι ευκολα συγκρισιμες." Σου ειπα και παραπανω οτι εφοσον θες να διορθωθεις ή θα βρεις δικους σου τροπους ή θα αντιγραψεις πετυχημενες συνταγες.Ημουν ξεκαθαρη.Παιρνεις τις πετυχημενες συνταγες,τις προσπαρμοζεις στα δεδομενα και τις αναγκες σου και κανεις την προσπαθεια βελτιωσης σου.Δεν ειπε κανεις οτι θα αντιγραψουμε κατα γραμμα.Επισης τι σε κανει να πιστευεις οτι οι απαιτησεις μιας εκπαιδευτικης διαδικασιας δεν ειναι οι ιδιες σε ΗΠΑ,Σουηδια,Γερμανια και Ελλαδα; Εκτος αν εμεις οι Ελληνες ως μεσογειακοι τυποι με ταπεραμεντο,εχουμε περισσοτερα δικαιωματα στην κωλοβαρα και στην αχρηστιλα,να στο θεσω και σε απλα ελληνικα . Τα σχετικα με χορηγιες που λες,απαντωνται,επισης,απο τα λογια μου "προσαρμοζουμε στις μεθοδους και τις αναγκες μας".Αν ξαναδιαβασεις τι λες,θα δεις οτι δεν προτεινεις απολυτως τιποτα,απλως διαιωνιζεις μια σκατα κατασταση με τη λογικη σου.Δε ζητας ας πουμε παραπανω λεφτα ή μια ανακατανομη κονδυλιων πχ" Κυριοι τα λεφτα που δινετε στα απειρα περιττα βιβλια θα μπορουσαν να επενδυθουν σ αυτο και σ αυτο".Τιποτα δε λες . Απλως ευλογας τα γενια στα υπαρχοντα χαλια. Αχ βρε ΣΑΜΠΟΤΑΖ μου,σαμποταζ ονομα και πραμα εισαι! Σαμποταρεις τις προσπαθειες αλλαγης! :P Σήλια,λυπάμαι που είσαι τόσο επιθετική.Ελπίζω να μην είσαι έτσι και στη ζωή σου.. Δε μου είπες στην ουσία γιατί κοστίζουν οι αιώνιοι φοιτητές-δε διάβασα παρακάτω. Δηλαδή εγώ που δούλευα και χρωστάω θεωρείς πως θα έπρεπε να εγκαταλείψω τη σχολή??Με ποιό δικαίωμα?Και μόνο που αντιτείνεις κάτι τέτοιο είναι ντροπή σου. Τελοσπάντων,υποθέτω είσαι ακόμα μικρούλα και δεν είχες ποτέ κανένα πραγματικό πρόβλημα στη ζωή σου. Απλά ήθελα να σου πω πως Δε με ενδιαφέρει να σε πείσω. Τα λέμε
  9. Έτσι,έτσι είναι η τέχνη. Λοιπόν,σκέφτηκα με τι θα ανοίξουμε το επόμενο φεστιβάλ. Στα τέσσερα,κολοσκάμπιλα,'τι σου κάνω μάνα μου,τι σου κάνω μάνα μου/τι μου κάνεις παιδί μου,τι μου κάνεις,έετσι,εέτσι' και με αυτό θα δείχνουμε την ουσία της βαθιάς ανθρώπινης ύπαρξης.+Οι δικοί μας καλλιτέχνες αν μη τι άλλο δε θα υποφέρουν!!Αντιθέτως Εθελοντές?
  10. Από όσα διάβασα συμφωνώ με το/η χρήστη Sotikaka,με το άρθρο του Αλικαρίδη και αρκετά με Ni-me. Το πρόβλημα δεν είναι οι φοιτητές και τα δικαιώματά τους(εξεταστικές,πτυχιακές).Μάλλον αυτό είναι το μικρότερο ζήτημα. Το πρόβλημα είναι πως αν δε γίνεις λαμόγιο δε θα πάρεις διδακτορικό,δε θα κάνεις δημοσιεύσεις,δε θα σου δώσει κανείς καμμία σημασία. Και ναι,η ιατρική αθηνών μοιάζει με το Πάσχα : Σόγια που συναντιούνται. Και ναι,φτάνει -γεμίσαμε 3 βιβλιοθήκες με πανάκριβα βιβλία.Και με τα μισά θα ήμασταν καλά.Το ερώτημα είναι,αν κοβόντουσαν από εκεί τα κονδύλια πως θα τα τρωγε τα λεφτά?Κάποιος,κάπου πάλι θα βρισκε τον τρόπο.Για να βελτιωνόντουσαν εγκαταστάσεις,κλπ πάντως ξεχάστε το.Στην Ελλάδα είμαστε!!(και το λέω δυστυχώς με πόνο ψυχής) Μια η λύση : !!ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!!
  11. Λυπάμαι που δε σας αρέσει η κατάσταση στην ιατρική Αθηνών.Μπορείτε ακόμα να αλλάξετε σχολή όσοι είστε και όσοι δεν έχετε περάσει δεν είναι σωστό να κρίνετε και να κατακρίνετε. Δε λέω πως όλα πηγαίνουν ρολόι,αλλά κάποια πράγματα βοηθούν τους φοιτητές. Επίσης δίνεται η δυνατότητα κάποιος να προσαρμόσει κάποιες καταστάσεις χωρίς να είναι αποκλειστικά φοιτητής. Κάθε άνθρωπος έχει τα δικά του σταθμά και δεδομένα,γι'αυτό λοιπόν μη λέτε πράγματα όπως 'μόνο μια φοιτήτρια είπε να μην κοπούν οι πτυχιακές' και να την κάψουμε στην πυρά,κλπ,κλπ. Επίσης η σύγκριση με πανεπιστήμια του εξωτερικού καθίσταται τουλάχιστον αστεία,καθώς στο εξωτερικό υπάρχουν πανεπιστήμια σαφώς καλλίτερα,σαφώς χειρότερα,σαφώς διαφορετικά σε πολλούς τομείς. -Συγκεκριμένα,όσον αφορά τις εξεταστικές.. Άποψή μου είναι πως ΝΑΙ,θα έπρεπε να υπάρχει συγκεκριμένο χρονικό διάστημα εξεταστικής. -Όσον αφορά τις Πτυχιακές και πάλι ΝΑΙ,είναι καλό που υπάρχουν και βοηθούν τους φοιτητές,είναι και αυτό μέσα στο πλαίσιο της πανεπιστημιακής μόρφωσης-η μάθηση και η κατάρτιση δεν είναι βασανιστήριο. -Όσον αφορά τους αιώνιους φοιτητές:Δεν κοστίζουν τίποτα και είναι υπόκειται στα δικαιώματα και τη βούληση του κάθε ανθρώπου τι ρυθμό σπουδών θα ακολουθήσει. Από εκεί και πέρα δεν μπορούμε να συγκρίνουμε την ιατρική Αθηνών με την ιατρική στην Αμερική ή στο εξωτερικό λες και όλες οι ιατρικές της αμερικής ή του εξωτερικού είναι ντε και καλά καλλίτερες ή έχουν ίδιες συνισταμένες,χορηγίες,κλπ και είναι εύκολα συγκρίσιμες. Μου φαίνεται πως τρώγεστε για πράγματα κάπως επιδερμικά.
  12. Το παλμιε μπιστρό στη Βούλα..Μακριά.40' αναμονή και δεν είχαν έρθει ακόμη για παραγγελία.. Και δε γινόταν και κανένας φοβερός χαμός. φυσικά σηκωθήκαμε και φύγαμε(πήγαμε στο Burgering house γλυφάδας-yum yum yum!!)
  13. ΣΑΜΠΟΤΑΖ

    Οφθαλμολογία

    Βέργαδος 19/12 Παραλυτικός στραβισμός Φλουοροαγγειογραφια Αλλ.επιπεφυκίτιδα Φυσιολογία Κερατοειδούς Διαθλαστική χειρουργική: Φωτοδιαθλαστική-Lasik Εντρόπιο-εκτρόπιο Θεραπεία αποκόλλησης αμφιβληστροειδούς Παθήσεις Οπτ.χιάσματος
  14. Χμμ..Ειλικρινά τόσο πολύ σας άρεσε η παράσταση? Θεωρώ πως το '2' ήταν πραγματικά ευρηματικό ως ένα σημείο..Και αυτό δλδ,αν πήγαινε κανείς στους Φιλομπόλους πχ,ή σε άλλες παρόμοιες παραστάσεις τέτοιου είδους,θα έβλεπε πως τα περισσότερα μοτίβα που χρησιμοποιούνται είναι κοινά. Ο Παπαιωάννου είναι δημιουργικός,όμως ας λάβουμε στα υπ'όψιν μας πως είναι ένας άνθρωπος που μεγάλωσε δίπλα στον Τσαρούχη και πως θα έχει δει πολλέεες παραστάσεις. Προφανώς για τα ελληνικά δεδομένα είναι πρωτοπόρος,αλλά αν ήταν στο εξωτερικό μάλλον θα κατέληγε 'ένας ακόμα'. Όσο ν'αφορά το έργο,δε μου σηκώθηκε η πέτσα or something. Μόλις μια ώρα και ένα τέταρτο,ένιωθα δε πως σε κάποια σημεία έκανε κοιλιά στην πλοκή αλλά και στην κίνηση. Εικαστικά όμορφο μάλλον,η Μήδεια περισσότερο και ο Ιάσωνας λιγότερο είναι "ΓΟΥΑΟΥ,πως το έκανε αυτό",οι υπόλοιποι χαρακτήρες σχεδόν διακοσμητικοί,μάλλον απαραίτητοι για την εξέλιξη της πλοκής στο χώρο αλλά όχι στην ουσία.. Κάποιοι συμβολισμοί που εμφανίστηκαν μου φάνηκαν πρωτότυποι,αλλά..για να είμαι ειλικρινής,αν γυρνούσα πίσω το χρόνο πλέον θα προτιμούσα να διαθέσω τα 50 μου γιούρος για κάτι άλλο..
  15. ΣΑΜΠΟΤΑΖ

    Αφιερώσεις

    Αλεξίου - Ο τηλεφωνητής Πήρα εκατό φορές, για να μάθω αν ζεις Μου απάντησε, που λες, τηλεφωνητής Πήρα να σου πω φιλιά με το φως σβηστό Ευτυχώς που είν’ η δουλειά, και θα ξεχαστώ Κι όχι δεσμοί, χωρισμοί, της ζωής πειρασμοί κι όχι τίποτα πια Την αφορμή, στο κορμί στη γραμμή που κοιτάνε καχύποπτα πια Να βασανίζομαι το σώμα σου να βρω κι εσύ να παίζεις το χαμένο θησαυρό και γύρω η νύχτα, μια νύχτα, σα νύχτα να πέφτει και να ’ναι πρωί Κι η απουσία στα δίχτυα, με δίχτυα να ψάχνει να βρει το γιατί Να βασανίζομαι το σώμα σου να βρω... Σ’ ένα κόκκινο χαρτί, μ’ ένα μπλε στυλό Μου ’χες γράψει πώς και τι και τον αριθμό Και μιλούσαμ’ ως αργά δε σ’ αφήνω, δεν κι όπως σ’ έχανε η καρδιά, πήρε το μηδέν Να βασανίζομαι το σώμα σου να βρω κι εσύ να παίζεις το χαμένο θησαυρό και γύρω η νύχτα, μια νύχτα, σα νύχτα να πέφτει και να ’ναι πρωί Κι η απουσία στα δίχτυα, με δίχτυα να ψάχνει να βρει το γιατί.. Αχ..
×
×
  • Δημιουργία νέας...