Jump to content

Chris De F. MD

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Πληροφορίες προφίλ

  • Σχολή
    Ιατρική
  • Sex
    Male

Chris De F. MD's Achievements

Φοιτητής (επίπεδο ΙΙ)

Φοιτητής (επίπεδο ΙΙ) (2/16)

0

Reputation

  1. Συνάδελφε δυστυχώς δεν είναι Παθοφυσιολογία Α αλλά Παθοφυσιολογία, καθώς οι άλλοτε Α κ Β έγιναν ένα μάθημα.... Επίσης η Σαββάκη δεν θα κάνει Φυσ Γ φέτος με ότι αυτο συνεπάγεται...
  2. 2o Έτος 1/2 Τοπογραφική Ανατομία Ι 2/2 Αγγλικά ΙΙΙ 3/2 Ιστορία Ιατρικής 5/2 Βιοστατιστική ΙΙ 8/2 Φυσιολογία Β 10/2 Ακτινοβιολογία/Ακτινοπροστασία 12/2 Βασική Ανοσολογία 19/2 Γεν. Ανατομία/Ιστολογία 22/2 Βειοχημεία Β
  3. Ανέβηκε στο bb. το προγραμμα του Σεπτεμβρίου 2009.
  4. Βασικά μου είπαν ότι η ΦυσΑ θα γίνει κανονικά καθώς υπάρχουν πολλές αναπληρώσεις. Την πέμπτη στηρίζουμε την δημοκρατία με την παρουσία και την ψήφο μας!!!
  5. Ως 1ο έτος βγάλαμε πρόγραμμα προχτές και από ότι θυμάμαι η Φυσ Α μπήκε 20 Ιουλίου...
  6. To πρόγραμμα με τις ώρες:Πρόγραμμα εξεταστικής Φεβρουαρίου 2009
  7. Το ανανεωμένο πρόγραμμα: *6/2 1:Χημεία 3:Αγγλικά Γ 5:Εργαστ.Ιατρική & Ανοσολ. ΠΡ Μοριακή Ογκολογία ΠΡ 7:Χειρουργ.Β Ουρολογία 8:Παιδιατρική ΠΡ 9-12:Χειρουγικά Μεταβολ.Νοσ -Παχυσαρκία *9/2 1: Αγγλικά Α 5: Γεν.Παθολ.Ανατ. ΠΡ 7: Παθολογία Β *10/2 1:κοιν & Υγεία 3: Τοπογραφική ανατομία *11/2 6:Χειρουργική Α *12/2 3: Ακτινολογία- Ακτινοπροστασία 7:Ψυχολογία Δεοντολογία Ιατροδικαστική 8: Ωρλ ΠΡ *13/2 1:Βιολογία Α 3: Ιστορία ιατρικής 5: Παθοφυσιολογία Β 7: Οφθαλμολογία 9-12: Παιδονευρολογία ΠΡ *16/2 1: Φυσική 4: Νευροανατομία 7: Νευρολογία 8: Μαιευτική Γυναικολογ *17/2 1: Ιατρική ψυχολογία (χρωστούντες) *18/2 1: Σχ. Ιατρού - ασθενή 5: ΜικροβιολογίαΒ + Ιολογία 9-12: Παιδιατρική Φαρμακολογία ΠΡ *19/2 3:Βασική ανοσολογία 5:Διατροφή 8: Παθολογία Γ *20/2 3: Βιοστατιστ ΙΙ 5: Επείγουσα Ιατρική 6: Επιδημιολ. Δημόσια Υγεία 7: Δερματολογία *21/2 1: Ανατομία μυοσκελετικού ΠΡ *23/2 5: Μοριακή Ιατρική 7: Ακτινολογία Α 9-12: Παιδιατρικές λοιμώξεις *24/2 3: Φυσιολογία Β 9-12: Γυν. Ενδοκρινολογία Εξ. Γονιμοποίηση *25/2 7: Χειρουργική Β (ορθοπεδική) *26/2 7: Εντατική Ιατρική *27/2 1: Γενική Ανατομία (χρωστούντες) 3: Βιοχημεία Β 5: Φαρμακολογία Β 8: Χειρ. Γ. Παιδιατρική ΠΡ
  8. melian με την εμπειρία που έχεις από χρονιά σε χρονιά υπάρχουν μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα?
  9. Ναι εξέταση του μαθήματος εννοούσα την εξέταση της θεωρίας. Βασικά επειδή φέτος έχουμε το πρόβλημα με τα βιβλία, υπό την υποπτεία του καθηγητή οι πρωτοετής φτιάξαμε σημειώσεις με όλη την θεωρία του μυοσκελετικού και φωτογραφίες. Στόχος είναι πριν τα χριστούγεννα να διανεμηθεί σε όλα τα πρωτάκια.
  10. Φέτος η εξέταση θα είναι προφορική. Η εξέταση του εργαστηρίου θα είναι τοπογραφική του τύπου δείξε μου που είναι αυτός ο μυς ή που είναι αυτό το φύμα κτλ. Η εξέταση του μαθήματος θα βασίζεται σε αυτά που αναφέρει ο καθηγητής στις διαλέξεις και θα είναι είτε σε φωτογραφίες είτε απλά ερωτήσεις του τύπου τι βρίσκεται κάτω από τον βουβωνικό σύνδεσμο, ποιο νεύρο θα πρέπει να προσέξουμε να μην κόψουμε όταν προσεγγίζουμε τον τάδε μυ. Βασικά και οι διαλέξεις γίνονται με τον παραπάνω τρόπο, οπότε όσοι παρακολουθούν έχουν καταλάβει το πνεύμα των εξετάσεων και το ποιές ερωτήσεις παίζουν.
  11. Συμφωνώ με αρκετά από τα παραπάνω. Διαφωνώ όμως με το 5 και 6. Έχουμε φύγει από το λύκειο που η ύλη σου ήταν σελίδες του βιβλίου. Στα ΑΕΙ η ύλη είναι καθορισμένη στον οδηγό σπουδών και ο φοιτητής πρέπει να μελετήσει πάνω σε αυτή. Είναι τρομερά δύσκολο να υπάρξη σύγγραμα που να καλύπτει όλη την ύλη. Ο φοιτητής λοιπόν θα πρέπει να χρησιμοποιεί την βιβλιοθήκη το διαδίκτυο και να έχει την ευκαιρία να μελετήσει από οποία συγγραματα επιθυμεί και όχι αυτά που αρέσουν στον καθηγητή. Αρκεί να ανταποκρίνονται και να καλύπτουν το γνωστικό αντικείμενο του μαθήματος. Πρέπει να υπάρχει ελευθερία επιλογών. Εγω προσωπικά διαβάζω ανατομία από άλλο βιβλίο από αυτό που χρησιμοποιεί ο καθηγητής γιατι ο τρόπος γραφής του μου αρέσει περισσότερο και με βοηθά στην μελέτη. Εκτός αυτού η βιβλιοθήκη είναι πολύ σημαντικό εργαλείο στην υπηρεσία του φοιτητη.
  12. O ΣΦΙΚ αποφάσισε ότι δεν θέλει να εφαρμοστεί ο νομος πλαίσιο στον οποίο συμπεριλαμβάνεται και το άρθρο για την διαμονή των συγγραμάτων. Ως εκ τουτου δεν υπάρχει τρόπος για να πάρουμε βιβλία διότι δεν επιτρέπουμε στη σχολή να μας τα δώσει οπώς ορίζει ο νόμος. Ο κ. Ζιώρας προσπαθεί να τα πάρουμε με το παλιό σύστημα. Μην με ρωτάς δεν έχω καταλάβει πως μπορεί να γίνει αυτό. Σύμφωνα με τον νόμο οι καθηγητές προτείνουν συγγράματα για κάθε μάθημα και ο φοιτητής επιλέγει ποιό επιθυμεί να πάρει ο ίδιος από αυτά. είναι μια αρκετά χρονοβόρα διαδικασία που θα έπρεπε να αρχίσει από τον μάιο για να τα πάρουμε κοντα στα χριστούγεννα. Για την Ιατρική κρήτης δεν έχει αρχίσει ακόμη λόγο της απόφασης του ΣΦΙΚ.
×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.